Forum » Pomoč in nasveti » Pošiljanje diska iz MIMOVRSTE
Pošiljanje diska iz MIMOVRSTE
RuN ::
29.3. letos sem pri omenjeni trgovini naročil zunanji disk Transcend. Naročil sem ga dopoldne in šele popoldne sem opazil, da ima omenjeni disk Y-kabel za podatke in napajanje.
Takoj sem jim napisal sporočilo, da preklicujem naročeno in bi naročil WD zunanji disk. Odgovorili so mi, da je bil Transcend že odperemljen in se ne da več zamenjati.
Naslednji dan 30.3. sem dobil disk na dom. Poklical sem na njihovo številko kaj mi je narediti in prijazno mi je ženska povedala, da naj paket odprem in izpolnim list (odstop od nakupa oz. menjavo blaga). Rečeno storjeno in še dopoldne je disk bil poslan k njim nazaj.
31.3. dobim potrditev preko maila, da so disk dobili in zamenjali z drugim WDjevim in da so ga že dali v odpošiljanje.
Super, si mislim. So pa hitri :)
Ampak, po enem tednu diska od nikoder, zato pokličem k njim. Najprej čakanje, preverjanje statusa itd...
...nato me prevežejo, kjer se spet vse ponovi. Dobim odgovor, da me pokličejo nazaj. OK, si rečem.
Mine spet 2-3 dni, ne duha ne sluha ne od diska, ne od kakršnega klica ali sporočila na mailu.
Ponovno pokličem in ponovno ista zgodba - čakanje na liniji, vezanje na drug telefon, ponavljanje in ponavljanje in spet nič: "bodo preverili in mi sporočijo!!".
Ponovno počakam 1-2 dni, spet nobenega odgovora od njih. Pokličem, ista zgodba kot prej dva krat, čakaj, preveži, čakaj povej podatke. Toda tokrat ugotovijo, da diska še niso poslali na moj naslov, saj so ga nekje v njihovi FIRMI IZGUBILI. Halooo, si mislim. "Vam bomo poslali drugega, ampak bo treba počakat, saj je rok dobave 5 dni.", je bil nazadnje odgovor iz druge strani telefona.
Ponovno čakam en teden in diska še vedno ni bilo zato ponovno pokličem. Kaj drugega spet kot: "Ostanite na liniji...preverjamo...prevežem...referenata ni...vas obvestimo", grrrrrrrrr!!!!!!!!
Zadeva se ponovi še ene 2-3 x vedno jaz kličem njih in zmeraj isto. Pa kaj me je*** v glavo al kaj??????
Na njihovi strani lepo piše, da je omenjeni disk dobavljiv takoj iz trgovine v Jesenicah. In če ga naročiš danes, ga drug dan že dobiš.
Danes je 2.5. in jaz moj disk čakam že več ko en mesec.
PA KAJ SE GREJO ???!!!!???
Takoj sem jim napisal sporočilo, da preklicujem naročeno in bi naročil WD zunanji disk. Odgovorili so mi, da je bil Transcend že odperemljen in se ne da več zamenjati.
Naslednji dan 30.3. sem dobil disk na dom. Poklical sem na njihovo številko kaj mi je narediti in prijazno mi je ženska povedala, da naj paket odprem in izpolnim list (odstop od nakupa oz. menjavo blaga). Rečeno storjeno in še dopoldne je disk bil poslan k njim nazaj.
31.3. dobim potrditev preko maila, da so disk dobili in zamenjali z drugim WDjevim in da so ga že dali v odpošiljanje.
Super, si mislim. So pa hitri :)
Ampak, po enem tednu diska od nikoder, zato pokličem k njim. Najprej čakanje, preverjanje statusa itd...
...nato me prevežejo, kjer se spet vse ponovi. Dobim odgovor, da me pokličejo nazaj. OK, si rečem.
Mine spet 2-3 dni, ne duha ne sluha ne od diska, ne od kakršnega klica ali sporočila na mailu.
Ponovno pokličem in ponovno ista zgodba - čakanje na liniji, vezanje na drug telefon, ponavljanje in ponavljanje in spet nič: "bodo preverili in mi sporočijo!!".
Ponovno počakam 1-2 dni, spet nobenega odgovora od njih. Pokličem, ista zgodba kot prej dva krat, čakaj, preveži, čakaj povej podatke. Toda tokrat ugotovijo, da diska še niso poslali na moj naslov, saj so ga nekje v njihovi FIRMI IZGUBILI. Halooo, si mislim. "Vam bomo poslali drugega, ampak bo treba počakat, saj je rok dobave 5 dni.", je bil nazadnje odgovor iz druge strani telefona.
Ponovno čakam en teden in diska še vedno ni bilo zato ponovno pokličem. Kaj drugega spet kot: "Ostanite na liniji...preverjamo...prevežem...referenata ni...vas obvestimo", grrrrrrrrr!!!!!!!!
Zadeva se ponovi še ene 2-3 x vedno jaz kličem njih in zmeraj isto. Pa kaj me je*** v glavo al kaj??????
Na njihovi strani lepo piše, da je omenjeni disk dobavljiv takoj iz trgovine v Jesenicah. In če ga naročiš danes, ga drug dan že dobiš.
Danes je 2.5. in jaz moj disk čakam že več ko en mesec.
PA KAJ SE GREJO ???!!!!???
chucki ::
To pa zna bit zajebano. No sej dejansko imajo na pošti zabeleženo, če si dobil kakšen paket, ker ga ti očitno nisi. Ko bo preteklo 45 dni, zahtevaj, da ti vrnejo denar, pa zagrozi jim z varstvo potrošnikov.
RuN ::
Torej moram čakati 45 dni??? Sem jih ponovno klical v četrtek in rekel, če ga ne pošljejo do sobote, da bom zahteval denar in da jim bom pač naredil slabo reklamo.
Ne vem kaj se grejo. Na strani lepo piše, da je disk dobavljiv v trgovino na Jesenicah. Zakaj toliko časa traja, da ne morejo v 4 tednih enga diska poslat.
Najprej enega zgubijo potem pa še drugega ne morejo poslat. To je res žalostno, da si gredo kaj takega privoščit. Razočarali so me na celi črti.
Ne vem kaj se grejo. Na strani lepo piše, da je disk dobavljiv v trgovino na Jesenicah. Zakaj toliko časa traja, da ne morejo v 4 tednih enga diska poslat.
Najprej enega zgubijo potem pa še drugega ne morejo poslat. To je res žalostno, da si gredo kaj takega privoščit. Razočarali so me na celi črti.
RuN ::
Malo sem gledal ZVPot-UPB2:
43.e člen
(1) Podjetje mora izpolniti svoje obveznosti iz pogodbe v roku trideset dni od sklenitve pogodbe, razen če se stranki nista dogovorili drugače.
(2) Če podjetje ne more izpolniti svoje obveznosti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitve, mora podjetje o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti vsa opravljena plačila. Za vračilo plačil se uporablja določba drugega odstavka 43.d člena tega zakona.
Toraj 30 dni je mišljeno 30 dni z ali brez praznikov in vikendov. Če so izvzeti prazniki in vikendi, je od 31.3. do danes preteklo šele 21 dni
43.e člen
(1) Podjetje mora izpolniti svoje obveznosti iz pogodbe v roku trideset dni od sklenitve pogodbe, razen če se stranki nista dogovorili drugače.
(2) Če podjetje ne more izpolniti svoje obveznosti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitve, mora podjetje o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti vsa opravljena plačila. Za vračilo plačil se uporablja določba drugega odstavka 43.d člena tega zakona.
Toraj 30 dni je mišljeno 30 dni z ali brez praznikov in vikendov. Če so izvzeti prazniki in vikendi, je od 31.3. do danes preteklo šele 21 dni
MihaPR ::
Zdravo RuN,
žal mi je, da je prišlo do zapletov; včasih jo kje pač kakšen škrat zagode, ali pa se res kak artikel izgubi. Želimo pa, da bi čimhitreje rešili zaplet in ti dostavili željeni disk. Priporočam ti, da vse, kar si zapisal že zgoraj, pošlješ na naš helpdesk mail info@mimovrste.si, dodaj še številko naročila, da bodo sodelavke in sodelavci lahko hitro poiskali vse podrobnosti.
V mail tudi zapiši, kaj pričakuješ, torej menjavo prvotno naročenega artikla za drugega ali vračilo kupnine.
@chucki: Pošta Slovenije, ki dostavlja naše pakete ima zabeležene vse poslane in prejete pakete ter njihovo težo pred pošiljanjem in ob dostavi, tako da lahko tudi hitro izvemo, ali je kaj "izpuhtelo" iz paketa med samo potjo od nas do kupca.
LP
miha @ mimovrste
žal mi je, da je prišlo do zapletov; včasih jo kje pač kakšen škrat zagode, ali pa se res kak artikel izgubi. Želimo pa, da bi čimhitreje rešili zaplet in ti dostavili željeni disk. Priporočam ti, da vse, kar si zapisal že zgoraj, pošlješ na naš helpdesk mail info@mimovrste.si, dodaj še številko naročila, da bodo sodelavke in sodelavci lahko hitro poiskali vse podrobnosti.
V mail tudi zapiši, kaj pričakuješ, torej menjavo prvotno naročenega artikla za drugega ali vračilo kupnine.
@chucki: Pošta Slovenije, ki dostavlja naše pakete ima zabeležene vse poslane in prejete pakete ter njihovo težo pred pošiljanjem in ob dostavi, tako da lahko tudi hitro izvemo, ali je kaj "izpuhtelo" iz paketa med samo potjo od nas do kupca.
LP
miha @ mimovrste
RuN ::
@MihaPR
Lep pozdrav in hvala za odziv
Kar želim, sem vašim sodelavkam, že povedal (sedaj sem pogledal spisek klicev - klical sem vas točno 20 krat, 7 krat pa sem celo dobil linijo in 7 x sem že vprašal kaj je z diskom, kdaj pride in 7 x sem že povedal mojo številko zamenjave #11682 - številko že vem na pamet ).
Verjamem, da se včasih kje kaj zalomi, ampak, da se v mojem primeru dva-krat zalomi, to pa ne morem verjeti.
Ajde, ne rečem, da založite en disk, amapak, zakaj mi potem drugega (čeprav je vaša delavka rekla, da bo po petih dneh poslan) enostavno ne morete poslati. Pa čeprav imate na strani napisano, da je dobavljiv takoj. Že drug dan bi ga moral dobiti in ne čakati in vas klicariti.
3.4. sem dobil potrditveni mail, da je že poslano:
in potem še 14.4.
Lep pozdrav in hvala za odziv
Kar želim, sem vašim sodelavkam, že povedal (sedaj sem pogledal spisek klicev - klical sem vas točno 20 krat, 7 krat pa sem celo dobil linijo in 7 x sem že vprašal kaj je z diskom, kdaj pride in 7 x sem že povedal mojo številko zamenjave #11682 - številko že vem na pamet ).
Verjamem, da se včasih kje kaj zalomi, ampak, da se v mojem primeru dva-krat zalomi, to pa ne morem verjeti.
Ajde, ne rečem, da založite en disk, amapak, zakaj mi potem drugega (čeprav je vaša delavka rekla, da bo po petih dneh poslan) enostavno ne morete poslati. Pa čeprav imate na strani napisano, da je dobavljiv takoj. Že drug dan bi ga moral dobiti in ne čakati in vas klicariti.
3.4. sem dobil potrditveni mail, da je že poslano:
in potem še 14.4.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
MihaPR ::
@RuN
huh, sicer ne poznam čisto vseh podrobnosti, ampak iz teh mejlov sklepam, da smo tvoj prvotni disk že prejeli nazaj, zamenjava pa še ni bila poslana. Na videz gre sicer za preprost postopek, ampak vključuje precej oddelkov pri nas (center za odnose s kupci, reklamacije, nabavo, logistiko), tako da je pri teh zadevah ponavadi lažje (in tudi bistveno bolj sledljivo), če pošlješ e-pošto, pa da se uredi po tej poti. Želim, da ti tu čimbolj stopimo nasproti in da boš čimprej imel ustrezno zamenjavo pri sebi.
LP
miha @ mimovrste=)
huh, sicer ne poznam čisto vseh podrobnosti, ampak iz teh mejlov sklepam, da smo tvoj prvotni disk že prejeli nazaj, zamenjava pa še ni bila poslana. Na videz gre sicer za preprost postopek, ampak vključuje precej oddelkov pri nas (center za odnose s kupci, reklamacije, nabavo, logistiko), tako da je pri teh zadevah ponavadi lažje (in tudi bistveno bolj sledljivo), če pošlješ e-pošto, pa da se uredi po tej poti. Želim, da ti tu čimbolj stopimo nasproti in da boš čimprej imel ustrezno zamenjavo pri sebi.
LP
miha @ mimovrste=)
RuN ::
@MihaPR
prvotni disk ste že sprejeli 31.3. za kar sem dobil tudi potrditveni mail.
P.S. se STRINJAM s chuckijem :-)
prvotni disk ste že sprejeli 31.3. za kar sem dobil tudi potrditveni mail.
P.S. se STRINJAM s chuckijem :-)
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
MihaPR ::
@RuN
Nekje pri nas je prišlo do enega #fail. Pošlji mail s celotno štorijo na info@mimovrste.si, pa bomo našli ustrezno rešitev.
LP
miha @ mimovrste=)
Nekje pri nas je prišlo do enega #fail. Pošlji mail s celotno štorijo na info@mimovrste.si, pa bomo našli ustrezno rešitev.
LP
miha @ mimovrste=)
xCore ::
Se vidi da še niste delali v podjetju z več poslovalnicami in pošto :P
Z lahkoto so tebi poslali zadnji disk ki je bil na zalogi iz jesenic kateri se je izgobil in nastane to kar je :)
Ne se bat bojo že uredili :)... se mi je zgodilo v enem od sorodnih podjetij kjer sem delal da so v eni poslovalnici pogrešali 3 zvočne kartice niso pa pogrešali paleto lcd-tvjev na kateri so bile tudi zvočne...tako da svašta majka rodi :)
Z lahkoto so tebi poslali zadnji disk ki je bil na zalogi iz jesenic kateri se je izgobil in nastane to kar je :)
Ne se bat bojo že uredili :)... se mi je zgodilo v enem od sorodnih podjetij kjer sem delal da so v eni poslovalnici pogrešali 3 zvočne kartice niso pa pogrešali paleto lcd-tvjev na kateri so bile tudi zvočne...tako da svašta majka rodi :)
.:R Š T:. [.: Trust is a weakness :.]
xCore ::
Ja, ampak stranko to ne zanima veš..
Povej mi eno firmo v kateri se ne delajo napake in ne rešujejo problemi?
Še vsaka stvar se je dala dogovorit...
Zanima ali tam ko ti delaš, če delaš, če boš kdaj delal ne bote naleteli na napake in jih seveda rešili.
.:R Š T:. [.: Trust is a weakness :.]
particle ::
blackbfm ::
Povej mi eno firmo v kateri se ne delajo napake in ne rešujejo problemi?
Delajo ja. Samo da en mesec čakaš na en disk je pa absurd. Stranka ni kriva, za to da imajo zanič organizacijo.
Bom jaz tut zgubu denar ko bom kaj kupoval, pa če se bo našel čez kakšen mesec, bom dal...če me bodo 10x poklicali..aja tako pa ne gre. Štekaš?
Jaz bi zahteval keš pa šu takoj v drugo trgovino v takem primeru.
xCore ::
Sem prepričan da če je vrnil vse kot je treba bi vrnili denar brez problema...
sem že večkrat naročil pri njih in ni bilo problemov... tudi vračal sem robo in vse je bilo korektno...
Vrjetno ne pricakujes da ko poklices dobavitelja ti kr pocingla na vratih in ti prinese novo pošiljko diskov :)
Sploh pa v tem času ko so tujinske pošiljke prizemljene zaradi prahu in podobnih for :P
sem že večkrat naročil pri njih in ni bilo problemov... tudi vračal sem robo in vse je bilo korektno...
Delajo ja. Samo da en mesec čakaš na en disk je pa absurd. Stranka ni kriva, za to da imajo zanič organizacijo.
Vrjetno ne pricakujes da ko poklices dobavitelja ti kr pocingla na vratih in ti prinese novo pošiljko diskov :)
Sploh pa v tem času ko so tujinske pošiljke prizemljene zaradi prahu in podobnih for :P
.:R Š T:. [.: Trust is a weakness :.]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xCore ()
RuN ::
@xCore
glej, jaz nisem vrnil prvega diska in zahteval denar, jaz sem prvotni disk (Transcend) vrnil in hotel drugega (WD), ker sem ugotovil, da Transcend uporablja Y-kabel za napajanje in prenos podatkov.
Tu ni problema. Problem je v tem, da se to že dolgo vleče...
glej, jaz nisem vrnil prvega diska in zahteval denar, jaz sem prvotni disk (Transcend) vrnil in hotel drugega (WD), ker sem ugotovil, da Transcend uporablja Y-kabel za napajanje in prenos podatkov.
Tu ni problema. Problem je v tem, da se to že dolgo vleče...
bosmla ::
Tudi jaz veliko narocam preko mimovrste pa ni nikoli nekih resnih problemov... so pa pri vracanju oz. menjavi izdelkov res malo nerodni. Narocene izdelke izredno hitro posiljajo (misnim, da ni hitrejse trgovine pri nas) pri menjavi pa traja nekaj dni in se lahko pri hitrem narocanju kaj zaplete - ampak se da vse lepo resit;
xCore ::
@xCore
glej, jaz nisem vrnil prvega diska in zahteval denar, jaz sem prvotni disk (Transcend) vrnil in hotel drugega (WD), ker sem ugotovil, da Transcend uporablja Y-kabel za napajanje in prenos podatkov.
Tu ni problema. Problem je v tem, da se to že dolgo vleče...
Ja saj razumem da bi rad robo cim prej logicno... vcasih pac negre pa ce gres tja pa 3 nalomis pa gres z tankom tja...ce nimajo diska tam ga nemors dobit :)
Sej pomoje bos dobo komplet japonk mimovrste zraven pa bos srecn :D
.:R Š T:. [.: Trust is a weakness :.]
RuN ::
Da zadeve oz. WD niska nimajo v 4 tednih, to ne morem verjet. Na njihovi strani lepo piše, da je dobavljiv iz zaloge na Jesenicah in da če ga danes naročiš, ga že jutri dobiš.
bosmla ::
Pol je brezveze menjat. Naročiš na novo, za staro pošiljko pa zahtevaš denar
Ja sem tudi jaz ze tako naredil. Lepo cista odpoved in drugo narocilo pa jih nic ne zmede.
Zheegec ::
Zakaj si pa sploh odpovedal prvi naročeni disk, saj je ista stvar? WD je edino malo lepši
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
RuN ::
@ALIEn3001
ne ni ista stvar.
Prvi Transcend disk uporablja Y-kabel za podatke in napajanje. WD pa samo en navaden USB kabel. In meni pri WIIju prvi disk ne pride potem prav, ker bi mi Y-kabel zasedel oba USB porta, jaz pa drugega še rabim za mikrofon.
ne ni ista stvar.
Prvi Transcend disk uporablja Y-kabel za podatke in napajanje. WD pa samo en navaden USB kabel. In meni pri WIIju prvi disk ne pride potem prav, ker bi mi Y-kabel zasedel oba USB porta, jaz pa drugega še rabim za mikrofon.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
Zheegec ::
Nope, Y-kabel je pri WDju treba kupiti posebej (piše na zadnji strani škatle) za naprave, ki omejujejo napajanje preko USB porta. Torej če na nekem USB portu WD dela, bi tam Transcend isto potreboval samo en USB (en bi pa visel v zraku). Če WD ne deluje (se zna zgoditi pri kakšnem prenosniku ali pa USB hubu), pa potem potrebuješ posebej kupiti Y-kabel zanj, ali pa če imaš Transcenda, ki ima ta kabel zraven.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
bosmla ::
To pa je bilo vcasih prednost, ko si sel v fizicno trgovino in (ce si imel sreco) lahko vprasal tipa, ki se je na racunalnike spoznal...
RuN ::
Evo, predvčerajšnjim 3.5. sem jim š,e po predlogu MihaPR, poslal pisno po mailu.
Do danes še nobenega odgovora, ne pisno na mail, ne telefonsko in ne duha ne sluha o disku.
Mislim, da je čas za urad o varstvu potrošnikov. Kar vse kliče po tem uradu
Do danes še nobenega odgovora, ne pisno na mail, ne telefonsko in ne duha ne sluha o disku.
Mislim, da je čas za urad o varstvu potrošnikov. Kar vse kliče po tem uradu
St235 ::
y kabel služi samo temu, da dobi disk dodaten štrom in se uporablja samo pri diskih brez zunanjega napajanja. PA si ti ziher, da ti bo disk brez zunanjega napajanja sploh delal na Wii?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mimovrste (strani: 1 2 3 4 … 88 89 90 91 )Oddelek: Kaj kupiti | 908664 (548) | _Denny_ |
» | prejel sem poškodovan artikel na mimovrste! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 68183 (56887) | Pyr0Beast |
» | Mimovste - osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Kaj kupiti | 175112 (159942) | zoot |
» | prenosni diskOddelek: Kaj kupiti | 2035 (1346) | ŠinkoM |