Forum » Kaj kupiti » 3d tiskalnik
3d tiskalnik
OvCa77 ::
Vsakokratnega? Jaz nanesem UHU na steklo cca. 2x na leto.
Ja, drugače se še bolj odlepava, pa še tako čudno prvo plast naredi.
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Unknown_001 ::
Naša varianta ima to rešeno drugače. Greta plošča ima majhne luknjice. Ko šoba brizga podlago naredi prehode skozi luknjice kamor nabrizga material. Ustvarijo se neke vrste zobci, ki so vsidrani v luknjicah. Na koncu tiskanja se stvar iz podlage odstrani s "špahtlom"
Hitro za očistit plus zanesljiva podlaga. Predpriprava ni potrebna razen poskrbeti moraš, da je plošča čista.
Hitro za očistit plus zanesljiva podlaga. Predpriprava ni potrebna razen poskrbeti moraš, da je plošča čista.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
OvCa77 ::
Zdaj sem naročil Kapton trak, sporočim rezultate...
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
stalker ::
Meni je počilo steklo in ker nisem imel drugega sem odrezal eno keramično ploščico. Ni popolnoma gladka, čisto malo groba in z ABS brlozgo pri 95 stopinjah drži neverjetno dobro tudi zelo velike površine. Ena poceni opcija, če bi kdo proval.
BladE_ ::
Navaden rumen ličarski trak pri meni opravi nalogo odlično... Nisem še poskusil UHU ali laka za lase npr. ampak ni bilo potrebe. Steklo se mi pa ne dopade, tisi glossy first layer ne izpade dobro.
Sicer pa, ko gledam kakšne printe(kot objavljeno v tej temi) se mi zdi to izredno slab print.
Kakšna debelina sloja vam najbolj ustreza?
Sicer pa, ko gledam kakšne printe(kot objavljeno v tej temi) se mi zdi to izredno slab print.
Kakšna debelina sloja vam najbolj ustreza?
Akcija - Reakcija
OvCa77 ::
Navaden rumen ličarski trak pri meni opravi nalogo odlično... Nisem še poskusil UHU ali laka za lase npr. ampak ni bilo potrebe. Steklo se mi pa ne dopade, tisi glossy first layer ne izpade dobro.
Sicer pa, ko gledam kakšne printe(kot objavljeno v tej temi) se mi zdi to izredno slab print.
Kakšna debelina sloja vam najbolj ustreza?
Ali uporabljaš ABS ali PLA?
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
sulaco ::
A imate kaj izkušenj z ASA filamenti oz. TitanX ??
Rad bi naprintal neke podaljške za Thule prtljažnik pa berem, da je ABS težko printati, pa smrdi, pa....
Tile tanovi pa naj bi bili boljši kot ABS, pa veliko lepše naj bi se delalo z njimi....
Ravno sem probal colorfabb ngen in je zelo lepo delati z njim, tudi temperaturno odporen je (cel teden na morju avto na soncu in se nič ni deformiralo) ampak ne vem, kaj je boljše?? Teh filamentov je kot listja....
Rad bi naprintal neke podaljške za Thule prtljažnik pa berem, da je ABS težko printati, pa smrdi, pa....
Tile tanovi pa naj bi bili boljši kot ABS, pa veliko lepše naj bi se delalo z njimi....
Ravno sem probal colorfabb ngen in je zelo lepo delati z njim, tudi temperaturno odporen je (cel teden na morju avto na soncu in se nič ni deformiralo) ampak ne vem, kaj je boljše?? Teh filamentov je kot listja....
I__I ::
Js imam TitanX, ampak ga še nisem sprobal. Sprobal ga bom ta teden, če bom imel čas. Trenutno pa uporabljam Extrudr HF ABS. Uporabljam brim 3mm, tako da se robovi ne vihajo. Vseeno pa pride do uniformnega krčenja, tako da ponavadi povečam izdelek za 1%, da so dimenzije bolj pravilne. Smrdi pa tudi. Imam pa printer v ohišju in notri je temperatura približno 40-45°C.
Ponavadi je najbolje, če sam sprobaš, ker je pač odvisno tudi od printerja. Poglej če lahko kje dobiš kakšen vzorec.
Drugače pa zakaj bi menjal, če si zadovoljen z ngen-om?
Ponavadi je najbolje, če sam sprobaš, ker je pač odvisno tudi od printerja. Poglej če lahko kje dobiš kakšen vzorec.
Drugače pa zakaj bi menjal, če si zadovoljen z ngen-om?
sulaco ::
I_I: Z ngenom bi bil čisto zadovoljen ampak rabim čim bolj močen filament...ne vem kam se uvršča ngen?
ASA je pa Thomas rekel, da se uporablja v avtomobilski industriji.
ASA je pa Thomas rekel, da se uporablja v avtomobilski industriji.
Crossfire ::
gregyk ::
Eno vprašanje, kako naj pritrdim steklo na Geeetech i3 pro B, da odstranim "klamfe" ki ga sedaj držijo? Obstaja kak lepilni trak, obstojen temperaturno?
Crossfire ::
Jaz uporabljam kombinacijo klamp in termalnih padov. Je pa na thingiverse ogromno rešitev za ta problem :)
Crossfire ::
@crossfire
Imaš za colorfabb HT kakšne posebne šobe ali printaš s klasičnimi?
MK10 all metal hotend od Micro Swissa. Edini predsodek je, ker se dobro printa blizu 260C in 115C na posteljici, kar so bolj kot ne mejne vrednosti za hobby printer kot ga imam. Dodatni Mosfet za posteljico dodatno odvzema breme od MKS boarda, drugače bi me resno skrbelo.
Ravno testiram še Extrudr Green TEC - nekaj ponastavitev extrudiranja in zadeva se printa kot PLA, pri 215C ji je zelo všeč :)
Zelo priporočam, sploh ker bi naj bila še bolj vzdržljiva kot HT, temperaturno celo do 120C. Vizualno prav tako izgleda bolje kot HT, kako pa se bo obnesla pri obremenitvah bom pa še videl, vendar ne pričakujem večjih odmikov od tega, kar sem prebiral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Crossfire ()
mzakelj ::
Rešitev za 20x20 podloge je 20x20 steklo ne tisto katero pride zraven. Potem klavfe primejo brez problema. Sam uporabljam 4mm navadno steklo in nima problemov tudi z 110 stopinj za abs printat.
zerdoner ::
Zdravo
Doma imam en starejši tiskalnik domače izdelave(sestavljen iz navojnih palic iz tiskanih kosih) in imam težave, da se mi pri vsakem printu, ki je daljši od 20min zabije šoba. Hotend imam plastični (https://www.aliexpress.com/item/PEEK-J-..., ki naj nebi potreboval hlajenja saj tistega kovinskega niti ne spravim v voziče. Printam PLA(azurefilm) debeline 1,75mm, nastavitve tempareture pa imam 200stopinj. Sedaj razmišljam, da bi nabavil e3d lite 6, ki ga zelo hvalijo vendar bi moral na novo narediti voziček in urediti hlajenje reber. Ali je lahko težava v teh poceni kitajskih komponentah in bi bilo potrebno nabaviti kakšne boljši hotend? Sploh pa teh plastičnih nisem zasledil veliko, ker najdem samo kovinske.
Doma imam en starejši tiskalnik domače izdelave(sestavljen iz navojnih palic iz tiskanih kosih) in imam težave, da se mi pri vsakem printu, ki je daljši od 20min zabije šoba. Hotend imam plastični (https://www.aliexpress.com/item/PEEK-J-..., ki naj nebi potreboval hlajenja saj tistega kovinskega niti ne spravim v voziče. Printam PLA(azurefilm) debeline 1,75mm, nastavitve tempareture pa imam 200stopinj. Sedaj razmišljam, da bi nabavil e3d lite 6, ki ga zelo hvalijo vendar bi moral na novo narediti voziček in urediti hlajenje reber. Ali je lahko težava v teh poceni kitajskih komponentah in bi bilo potrebno nabaviti kakšne boljši hotend? Sploh pa teh plastičnih nisem zasledil veliko, ker najdem samo kovinske.
mzakelj ::
Sam uporabljam e3d v6 klon seveda za par dolarjev in deluje odlično. Printam pa samo abs na 260 stopinj.
I__I ::
@zerdoner Probaj namontirati ventilatorček na zgornji del hotenda. Tako kot ima e3d. Pa boš videl če bo kaj boljše. (Link, ki si ga dal ne dela, tako da ne vem točno kaj imaš.) e3d lite6 ni kitajski. Če kupiš kitajsko kopijo pa je vprašanje kaj dobiš. Nekaterim delajo v redu, nekateri pa so imeli enake probleme pri tisku PLA, kot jih imaš ti sedaj. Heatbreak je lahko slabo narejen ali pa je notranja stena pregroba in se potem zamaši.
zerdoner ::
Ventilator sem dodal in piha malo po njemu vendar ni direktno na njemu, ker ni prostora. Upam, da sedaj odpre povezavo.
https://www.aliexpress.com/item/Geeetec...
Še slikca tiskalnika: https://goo.gl/photos/BMEK18Vu979b5ma4A
Sedaj pa tudi mali iščem pos spletu, če bi že bil takšen voziček zmodeliran, da bi pasal na obstoječa vodila in ki bi lahko vstavil e3d hotend
https://www.aliexpress.com/item/Geeetec...
Še slikca tiskalnika: https://goo.gl/photos/BMEK18Vu979b5ma4A
Sedaj pa tudi mali iščem pos spletu, če bi že bil takšen voziček zmodeliran, da bi pasal na obstoječa vodila in ki bi lahko vstavil e3d hotend
korenje3 ::
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Po mojem poznavanju tehnologije je levi kos narejen z FDM tehnologijo ("tisk" s filamentom), desni pa z SLS (Selektivno Lasersko Sintranje) tehnologijo (material je po vsej verjetnosti PA12).
LP
Jože
Po mojem poznavanju tehnologije je levi kos narejen z FDM tehnologijo ("tisk" s filamentom), desni pa z SLS (Selektivno Lasersko Sintranje) tehnologijo (material je po vsej verjetnosti PA12).
LP
Jože
Unknown_001 ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav
Po mojem poznavanju tehnologije je levi kos narejen z FDM tehnologijo ("tisk" s filamentom), desni pa z SLS (Selektivno Lasersko Sintranje) tehnologijo (material je po vsej verjetnosti PA12).
LP
Jože
Ja, takole bo prav. Polyjet ima mal drgač nanašanje materiala. Tidi z laserjem zapeče le da ne nanaša prahu
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
stalker ::
zerdoner ::
Mi lahko nekdo na hitro pove, ki ima izkušnje z 3D tiskom kakšne bi naj bile teoretične nastavitve za 1,75mm filament in 0,4mm šobo. Predvsem me zanima za program kisslicer, ker imam njega.
- extrusion width
- infill extrusion width
- layer tickness
- skin tickness
lp
- extrusion width
- infill extrusion width
- layer tickness
- skin tickness
lp
mzakelj ::
Raje kak drug slicer vzemi. Kako CURO ali podobno. Je tudi več pomoči za te slicerje. Za dokončen rezultat pa boš moral sam natuhtat ker so detajli od printerja do printerja različni. Tudi isti model od istega proizvajalca, razen če si ruknil par 100 jurjev za printer.
Red_Mamba ::
Mi lahko nekdo na hitro pove, ki ima izkušnje z 3D tiskom kakšne bi naj bile teoretične nastavitve za 1,75mm filament in 0,4mm šobo. Predvsem me zanima za program kisslicer, ker imam njega.
- extrusion width
- infill extrusion width
- layer tickness
- skin tickness
lp
jaz uporabljam slic3r in sem zadovoljen. Ce imas prusa printer ti lahko dam svoje fajle z nastavitvami in jih samo malo pooptmiziras.
Super mi je ker lahko vec sob in slojev hranis in imas prednastavljene vrednosti za najbolj pogoste nastavitve
tudi za vsak fillament lahko nastavljas posebaj in podpira vec hotend-ov
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Red_Mamba ()
stalker ::
Mi lahko nekdo na hitro pove, ki ima izkušnje z 3D tiskom kakšne bi naj bile teoretične nastavitve za 1,75mm filament in 0,4mm šobo. Predvsem me zanima za program kisslicer, ker imam njega.
- extrusion width = 0.4 mm
- infill extrusion width =0.4 mm
- layer tickness = max 0.25 mm, raje manj.
- skin tickness = kolikor potrebuješ, jaz dam 3 sloje.
lp
jaz uporabljam slic3r in sem zadovoljen. Ce imas prusa printer ti lahko dam svoje fajle z nastavitvami in jih samo malo pooptmiziras.
Super mi je ker lahko vec sob in slojev hranis in imas prednastavljene vrednosti za najbolj pogoste nastavitve
tudi za vsak fillament lahko nastavljas posebaj in podpira vec hotend-ov
Vse to se lahko naredi tudi v KISSlicer-ju.
zerdoner ::
a je normalno, da ko je segreta šoba, da začne iz nje teči filament, kljub temu, da še ni dosegla šoba nastavljene temp. Za ta filament, ki ga uporabljam piše, da se dela z njemu od 195-215 stopinjami vendar že pri 190 stopinjah teče sam iz šobe.
I__I ::
@zerdoner Težko boš našel voziček za tale svoj tiskalnik, ker je že precej star in ni iz istega časovnega obdobja kot e3d. Kje si sploh dobil ta printer? To je že skoraj za v muzej.
Extrusion width in infill extrusion width bi jaz dal 0.45 ali pa 0.5mm. Načeloma naj bi bilo malo večje od velikosti šobe.
Načeloma je to normalno. Če je filament pritisnjen ob šobo in se segreje, se razširi in nastane pritisk, ki iztisne filament skozi šobo, plus gravitacija. Lahko daš na koncu gcode ukaz, da na koncu printa potegne filament ven za par milimetrov, to lahko pomaga. (Ampak potem moraš na začetku tudi dati ukaz, da potisne filament nazaj noter, preden začne printat) Lahko pa tudi znižaš temperaturo. Kar piše, so priporočene temperature, poleg tega pa je tudi odvisno kako točen je v resnici termistor v hotendu. Js s pinceto odstranim tisto kar ven priteče, tik preden začne printati.
@korenje3 koliko pa stane takšen izdelek po SLS postopku? Pa tistile FDM print res slabo izgleda. Res ne razumem kako lahko naredi tako slab spodnji sloj (mogoče z raftom?)
Je to za mešanje barve? In zakaj bi delal to iz plastike? Kaj je narobe z kovinskimi, ki so v prodaji?
Extrusion width in infill extrusion width bi jaz dal 0.45 ali pa 0.5mm. Načeloma naj bi bilo malo večje od velikosti šobe.
Načeloma je to normalno. Če je filament pritisnjen ob šobo in se segreje, se razširi in nastane pritisk, ki iztisne filament skozi šobo, plus gravitacija. Lahko daš na koncu gcode ukaz, da na koncu printa potegne filament ven za par milimetrov, to lahko pomaga. (Ampak potem moraš na začetku tudi dati ukaz, da potisne filament nazaj noter, preden začne printat) Lahko pa tudi znižaš temperaturo. Kar piše, so priporočene temperature, poleg tega pa je tudi odvisno kako točen je v resnici termistor v hotendu. Js s pinceto odstranim tisto kar ven priteče, tik preden začne printati.
@korenje3 koliko pa stane takšen izdelek po SLS postopku? Pa tistile FDM print res slabo izgleda. Res ne razumem kako lahko naredi tako slab spodnji sloj (mogoče z raftom?)
Je to za mešanje barve? In zakaj bi delal to iz plastike? Kaj je narobe z kovinskimi, ki so v prodaji?
korenje3 ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav
Po mojem poznavanju tehnologije je levi kos narejen z FDM tehnologijo ("tisk" s filamentom), desni pa z SLS (Selektivno Lasersko Sintranje) tehnologijo (material je po vsej verjetnosti PA12).
LP
Jože
tako je.
poatana je pa da ta tisk s filamentom je totalna bedarija za kakšno resno uporabo. mešalo se je 3x prelomilo med testiranjem. tako da je tudi vez zelo slaba.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
Unknown_001 ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav
Po mojem poznavanju tehnologije je levi kos narejen z FDM tehnologijo ("tisk" s filamentom), desni pa z SLS (Selektivno Lasersko Sintranje) tehnologijo (material je po vsej verjetnosti PA12).
LP
Jože
tako je.
poatana je pa da ta tisk s filamentom je totalna bedarija za kakšno resno uporabo. mešalo se je 3x prelomilo med testiranjem. tako da je tudi vez zelo slaba.
Na našem FDM se da delat povsem funkcionalne kose...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
korenje3 ::
funkcija vizualnega prikaza res ne predstavlja problemov.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Unknown_001 ::
funkcija vizualnega prikaza res ne predstavlja problemov.
...
And what if I told you da izdelujem funkcionalne dele s katerimi lahko nadomestim dotrajane? Nazadnje sem izdeloval zobniški prenos ki se povsem zadovoljivo obnese.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
I__I ::
@korenje3
Kako se je mešalo 3 krat prelomilo med testiranjem, če si pa zadnjič napisu, da je počilo, še predno ste začeli uporabljati? Očitno ste dobili sfaljen print in vseeno ste ga testirali? In potem se čudiš da se trikrat prelomi?
Zakaj raje ne primerjaš s kvalitetno narejenim FDM izdelkom?
In v čem je poanta da printaš tako mešalo, če lahko kovinskega kupiš za 15€?
In če hočeš na FDM narediti dober funkcionalni izdelek, pač malo prilagodiš obliko, da ne nastanejo pretanke stene. Oblika se vedno prilagaja načinu izdelave.
Pa res me zanima koliko stane takšen komad? 200€?
Kako se je mešalo 3 krat prelomilo med testiranjem, če si pa zadnjič napisu, da je počilo, še predno ste začeli uporabljati? Očitno ste dobili sfaljen print in vseeno ste ga testirali? In potem se čudiš da se trikrat prelomi?
Zakaj raje ne primerjaš s kvalitetno narejenim FDM izdelkom?
In v čem je poanta da printaš tako mešalo, če lahko kovinskega kupiš za 15€?
In če hočeš na FDM narediti dober funkcionalni izdelek, pač malo prilagodiš obliko, da ne nastanejo pretanke stene. Oblika se vedno prilagaja načinu izdelave.
Pa res me zanima koliko stane takšen komad? 200€?
korenje3 ::
naredili smo več kosov. prvi je počil še pred uporabo. drugi je pa žačel razpadati med uporabo. stane po moje cca 60EUR, sintran prav toliko.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
stalker ::
Pač naleteli ste na nekoga, ki ne zna izkoristiti potenciala FDM tiskalnika oziroma nima pojma, kako se ga nastavi.
Crossfire ::
Unknown_001 je izjavil:
funkcija vizualnega prikaza res ne predstavlja problemov.
...
And what if I told you da izdelujem funkcionalne dele s katerimi lahko nadomestim dotrajane? Nazadnje sem izdeloval zobniški prenos ki se povsem zadovoljivo obnese.
Raptor F16 daj mi reči: kako npr. uspeš stiskati zobnik, ki je pravilno okrogel v mejah toleranc - to pomeni, da se vrti pravilno in ne rahlo krompirjasto? Namreč, pri določenih obratih, sploh pri npr. pospeševanju, mi zobnik vnaša vibracije v celoten pogon, nakar potem izzveni pri določeni frekvenci. Vizualno izgleda lepo okrogel. Verjetno bi ga moral kako zbalansirati/zbrusiti? :)
Verjetno je pomembno, da se printa počasi, od zunaj navznoter, višina sloja niti ni tako pomembna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Crossfire ()
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Glede toleranc imam izkušnjo, da so pri profesionalnih SLS sistemih tolerance nekje ranga +-0,1mm. Nižje od tega še nisem zasledil. Z FDM sistemi imam pa premalo izkušenj, sem pa mnenja, da so pri tej tehnologiji tolerance precej večje. Torej če potrebujete prototipe s tolerncami, manjšimi od navedenih, se je treba zadeve lotiti drugače. Pa tudi pri 3D modelih, ki jih boste tiskali, upoštevajte tolerance. Predvsem tam, kjer se dva dela spojita v sestav. Se vam bo, pri neupoštevanju toleranc tehnologije, hitro zgodilo, da boste kose morali pošteno obdelati, predno jih boste uspeli sestavit.
Smiselno je tudi, da 3D printe prepojite s cianokolom ali kakšnim drugim redkotekočim lepilom. To znatno izboljša trdnost. Sploh SLS kosi so porozni, znajo popiti kar nekaj cianokola.
Če delate 3D printe, ki bodo obremenjeni, razmislite malo o poteku obremenitev v kosu in orientacijo slednjega pri tiskanju. FDM kosi so zaradi narave nastajanja kosa anizotropni. So v bistvu sestavljeni iz samih hladnih zvarov (tisti, ki se ukvarjajo z brizganjem plastičnih kosov bodo razumeli ) in so trdnostno slabši pravokotno na plasti kot v smeri plasti. Je pa to odvisno od nastavitev in od tipa materiala, ki se tiska.
LP
Jože
Glede toleranc imam izkušnjo, da so pri profesionalnih SLS sistemih tolerance nekje ranga +-0,1mm. Nižje od tega še nisem zasledil. Z FDM sistemi imam pa premalo izkušenj, sem pa mnenja, da so pri tej tehnologiji tolerance precej večje. Torej če potrebujete prototipe s tolerncami, manjšimi od navedenih, se je treba zadeve lotiti drugače. Pa tudi pri 3D modelih, ki jih boste tiskali, upoštevajte tolerance. Predvsem tam, kjer se dva dela spojita v sestav. Se vam bo, pri neupoštevanju toleranc tehnologije, hitro zgodilo, da boste kose morali pošteno obdelati, predno jih boste uspeli sestavit.
Smiselno je tudi, da 3D printe prepojite s cianokolom ali kakšnim drugim redkotekočim lepilom. To znatno izboljša trdnost. Sploh SLS kosi so porozni, znajo popiti kar nekaj cianokola.
Če delate 3D printe, ki bodo obremenjeni, razmislite malo o poteku obremenitev v kosu in orientacijo slednjega pri tiskanju. FDM kosi so zaradi narave nastajanja kosa anizotropni. So v bistvu sestavljeni iz samih hladnih zvarov (tisti, ki se ukvarjajo z brizganjem plastičnih kosov bodo razumeli ) in so trdnostno slabši pravokotno na plasti kot v smeri plasti. Je pa to odvisno od nastavitev in od tipa materiala, ki se tiska.
LP
Jože
Unknown_001 ::
@ Crossfire za katero aplikacijo si ddlal in kakšen tip ozobja imaš? Evolventno? Si ga delal sam ali si zobnik uvozil iz toolboxa? Ker namreč v toolboxu so tisti zobniki bolj namenjeni prezentaciji kot pa resni izdelavi, čeprav za manjše zadeve so sprejemljivi.
Jaz evolventno ozobje posebej rišem po parametrih ozobja. (Vznožni, kinematiski, temenski krog, upoštevanje premikov profila!...)
@Barbapapa2
Zato se pa uporabi poseben filament ;) če mene rola ABS pride cca 20-25 SUR me boljši,( ki je seveda primeren za konkretne delujoče dele) pride nekje 50EUR na rolo.
Bodisi gre za kako mešanico s steklenimi vlakni itd. Seveda za najboljši rezultat najtanjši možen sloj in MAX infill.
Jaz evolventno ozobje posebej rišem po parametrih ozobja. (Vznožni, kinematiski, temenski krog, upoštevanje premikov profila!...)
@Barbapapa2
Zato se pa uporabi poseben filament ;) če mene rola ABS pride cca 20-25 SUR me boljši,( ki je seveda primeren za konkretne delujoče dele) pride nekje 50EUR na rolo.
Bodisi gre za kako mešanico s steklenimi vlakni itd. Seveda za najboljši rezultat najtanjši možen sloj in MAX infill.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Crossfire ::
Gre za kolesni zobnik, ki se ga privijači v kolesce - https://www.thingiverse.com/thing:17111...
Predzadnji, torej največji (15mm).
Printam sedaj slednjega ponovno, zelo počasi (30mm/s), z Green Tec filamentom, ki je verjetno nekaj najboljšega s čimer sem kdaj printal. Teče lepše kot PLA, pri istih temperaturah, obstojen pa do cca 120C. Zaenkrat mi je ljubši od colorfabb HT-ja. Res da ni poceni, ampak če bi moral printat samo z enim filamentom cel čas, bi to bil Green Tec. :)
Predzadnji, torej največji (15mm).
Printam sedaj slednjega ponovno, zelo počasi (30mm/s), z Green Tec filamentom, ki je verjetno nekaj najboljšega s čimer sem kdaj printal. Teče lepše kot PLA, pri istih temperaturah, obstojen pa do cca 120C. Zaenkrat mi je ljubši od colorfabb HT-ja. Res da ni poceni, ampak če bi moral printat samo z enim filamentom cel čas, bi to bil Green Tec. :)
Unknown_001 ::
Kakšne so zmogljivosti toleranc pri tiskalniku? Oz. koliko je občutljiv na variacije?
Ps.
Katero čudo ti krasi delavnico? :D
Ps.
Katero čudo ti krasi delavnico? :D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Crossfire ::
Gre za i3 V2.1 z MKS gen kontrolerjem, Z-braceom, Microswiss MK10 kompletom in dodatki, steklena posteljica, konstrukcija pa na blažilnikih, ki odnesejo 90% vibracij in zvoka. BLtouch je še nezmontiran. hehe
Toleranca je cca 100 mikronov, kolikor navajajo. Skratka, zadeva ni več podobna originalu, za hobby uporabo pa presega pričakovanja. :)
Skratka, omenjen zobnik mora biti kar se da v nulo - scentriran in sprintan. Mogoče preveč zahtevam od svojega hardwarea...mogoče :D
Toleranca je cca 100 mikronov, kolikor navajajo. Skratka, zadeva ni več podobna originalu, za hobby uporabo pa presega pričakovanja. :)
Skratka, omenjen zobnik mora biti kar se da v nulo - scentriran in sprintan. Mogoče preveč zahtevam od svojega hardwarea...mogoče :D
Unknown_001 ::
Se pravi na desetinko milimetra "centl" imaš pogreška. Kako debel je pa najtanjši sloj?
Sam a si ti zihr da je tisto mišljeno za zobniško dvojico in ne za zobati jermen? Deluje mi kot jermenica.
Sam a si ti zihr da je tisto mišljeno za zobniško dvojico in ne za zobati jermen? Deluje mi kot jermenica.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | poceni 3D print škatliceOddelek: Pomoč in nasveti | 1671 (506) | dvihtelic |
» | 3d tiskalnik za zacetnikaOddelek: Pomoč in nasveti | 2522 (1877) | sslavc |
» | 3D tiskaliki za domaco uporaboOddelek: Strojna oprema | 3570 (3193) | mihec87 |
» | 3D tiskalnikOddelek: Kaj kupiti | 7740 (6990) | avian2 |
» | 3d printerOddelek: Kaj kupiti | 10789 (9058) | stalker |