Forum » Pomoč in nasveti » HP Garancija - servis - račun plača stranka
HP Garancija - servis - račun plača stranka
Hardstyle ::
Včeraj sem na uradni HP servis nesel prenosnik HP, ki je še v garanciji. Težava je bila nedelovanje ekrana, danes so mi sporočili, da je z prenosnikom vse vredu in da je najverjetneje težava v pregrevanju (AMD procesor) in da glede tega oni ne morejo narediti ničesar razen, da priporočajo dodatno hlajenje (cooling pad). Vse lepo in prav, ampak so mi vseeno zaračunali 24€!
A mi lahko zaračunajo stvar, ki še je v garanciji, povrh vsega pa še napaka ni bila odpravljena?
Aja priporočal mi je da ga doma temeljito izpiham s kompresorjem, on pa ga je tam imel razstavljenega pa tega ni moral narediti. Je pa tak HP kateri nima spodaj vratc, da bi komponente lahko odstranjeval, tako da ga je potrebno razdreti, s tem pa izgubim garancijo saj posegam v samo napravo.
A mi lahko zaračunajo stvar, ki še je v garanciji, povrh vsega pa še napaka ni bila odpravljena?
Aja priporočal mi je da ga doma temeljito izpiham s kompresorjem, on pa ga je tam imel razstavljenega pa tega ni moral narediti. Je pa tak HP kateri nima spodaj vratc, da bi komponente lahko odstranjeval, tako da ga je potrebno razdreti, s tem pa izgubim garancijo saj posegam v samo napravo.
misek ::
Napiši še kje si dal na servis da drugi ne bodo/bomo nosili tja.
Tudi sam sem dobil v delo en prenosnik, ki je bil na servisu pa je imel cpu ventilator in hladilno rebro popolnoma zamašeno. Pa je bil konkretno razstavljen. Šlamparija na kvadrat.
Tudi sam sem dobil v delo en prenosnik, ki je bil na servisu pa je imel cpu ventilator in hladilno rebro popolnoma zamašeno. Pa je bil konkretno razstavljen. Šlamparija na kvadrat.
solatko ::
Uveljavi stvarno napako, saj prenosnik nisi kupil zato, da bi imel posebej hlajenje ali pa delal v Zaloški hladilnici. Če se preveč greje, naj ti dajo takšnega, ki to ne počne.
333333 ::
Jp tržni inšpektorat in stvarna napaka. Prenosnik mora delovati brez napak... sploh pa ti nebi smeli zakasirat.. (razen če ni šlo za kakšno zaprašenost in se je pregreval zaradi tega=)
hp servis je birotehna. kolk je meni to znano.
hp servis je birotehna. kolk je meni to znano.
Spiritual
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 333333 ()
kitewing ::
Tudi sam imam HP-ja z istimi težavami in ga vsake par mesecev očistim. Na HP-jevi strani so navodila kako se odstrani tipkovnica in takoj prideš do ventilatorja in ga spihaš.
Za ta denar bi ti ga lahko očistili...jaz bi to zahteval. S stvarno napako pa mislim, da nebi dosegel nič.
Za ta denar bi ti ga lahko očistili...jaz bi to zahteval. S stvarno napako pa mislim, da nebi dosegel nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kitewing ()
blackbfm ::
Ja zakaj si pa sploh plaču? Mal bi zatežu po kakšnem nadrejenem pa bi bla stvar takoj urejena.
ne_kdo ::
Tudi sam imam HP-ja z istimi težavami in ga vsake par mesecev očistim. Na HP-jevi strani so navodila kako se odstrani tipkovnica in takoj prideš do ventilatorja in ga spihaš.
to sem iskal že nevem kak dolgo pa jih še do danes nisem našel. a veš mogoče kje so ? sicer sem že odprl prenosnika sam vseeno me še zanima nekaj.
lp
solatko ::
Če je potrebno čiščenje vsakih nekaj mesecev, ker ne znajo spravt skupaj komponent, ki se ne bi ob mal prahca pregrevale, je to stvarna napaka, oziroma na pol delujoč računalnik, katerega bo vzel hudič, nekaj mesecev po poteku garancije. Nesi na servis in naj poštimajo hlajenje ali pa ti vrnejo denar, da boš kupil normalen prenosnik.
Za servisne posege, ki so posledica salbih komponent, se ne plačuje. Pošlji dopis in pripombe direktno na HP in jim lepo razloži, da bo glas o kvaliteti njihovih izdelkov in servisa odmeval, preko forumov po celem svetu. Boš videl reakcijo.
Za servisne posege, ki so posledica salbih komponent, se ne plačuje. Pošlji dopis in pripombe direktno na HP in jim lepo razloži, da bo glas o kvaliteti njihovih izdelkov in servisa odmeval, preko forumov po celem svetu. Boš videl reakcijo.
Utk ::
Sej glas o kvaliteti HP prenosnikov je tu že odmeval, v primerjavi z Asusi, pa je zato malo kater verski fanatik spregledal.
333333 ::
Tudi sam imam HP-ja z istimi težavami in ga vsake par mesecev očistim. Na HP-jevi strani so navodila kako se odstrani tipkovnica in takoj prideš do ventilatorja in ga spihaš.
vcasih je tud dobro ce vzames hladilnik dol in osvežis termalno pasto ker je verjetno že čist izsušena :)
Za ta denar bi ti ga lahko očistili...jaz bi to zahteval. S stvarno napako pa mislim, da nebi dosegel nič.
odvisno kolk se potrudis glede tega če se prenosnik pregreva in je neuporaben na ravni podlagi (ne na kaki postelji) je to zadosten razlog za uveljavljanje stvarne napake.
Spiritual
solatko ::
poe_T - v času garancije nikakor ni stvar kupca, da razdira in čisti računalnik, če je tako zanič konstruiran, da se pregreva že po enoletni normalni uporabi, potem so to jajca in naj jih proizvajalec zamenja.
Podoben primer pred nekaj leti z dellovim prenosnikom, po prijaznem pismu z opozorilom o slabem glasu, je prišel na pooblaščeni servis in od tam, k stranki domov popolnoma nov, nekaj boljši (seveda tudi cenovno) prenosnik z opravičilom in brez doplačila.
Servisi zelo slabo obveščajo proizvajalce o napakah na njihovih napravah, po navadi obvestijo dealerja, pri katerem nabavljajo, ta pa pač vzame iz stalaže enaka jajca in jih pošlje na servis, ko pa nasledni crkne, je pa garancija že mimo.
Podoben primer pred nekaj leti z dellovim prenosnikom, po prijaznem pismu z opozorilom o slabem glasu, je prišel na pooblaščeni servis in od tam, k stranki domov popolnoma nov, nekaj boljši (seveda tudi cenovno) prenosnik z opravičilom in brez doplačila.
Servisi zelo slabo obveščajo proizvajalce o napakah na njihovih napravah, po navadi obvestijo dealerja, pri katerem nabavljajo, ta pa pač vzame iz stalaže enaka jajca in jih pošlje na servis, ko pa nasledni crkne, je pa garancija že mimo.
bobby ::
birotehna ima več servisev po Sloveniji???
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Hardstyle ::
Prenosnik je star 4 mesece in mislim, da v stanovanju nimamo nič več praha kot normalni ljudje drugod.
Računa še nisem plačal saj nisem imel gotovine,bankomata pa tud ni bilo v bližini meni pa se je mudilo in sem rekel, da se drugič oglasim.
Sporno je samo to, da so mi zaračunali kljub temu, da niso nič naredili oziroma da napaka ni odpravljena. Osebno mi ni problem razdreti prenosnik saj sem ravno ta teden razdrl HP6735s in ga očistil, ampak ta več ni v garanciji. Nisem pa toliko nor, da bi šel razdirat dokaj nov prenosnik in si s tem uničil garancijo.
Od servisa ne pričakujem, da mi bodo zamenjali AMD platformo za Intel, ali podarili cooling pad, pričakujem pa da za svojo delo kasirajo HPju in ne stranki(meni).
Gre pa se za LanCom.
Pri njih sem že imel na servisu drug HP prenosnik in so bili zelo prijazni in korektni ter sem nasploh bil brez pripomb. Nasploh so mi vredu podjetje zato tud nosim tja izdelke v servis ampak nategovat pa se ne pustim nobenemu, in mislim da so me ravno to hoteli - nategnit!
Računa še nisem plačal saj nisem imel gotovine,bankomata pa tud ni bilo v bližini meni pa se je mudilo in sem rekel, da se drugič oglasim.
Sporno je samo to, da so mi zaračunali kljub temu, da niso nič naredili oziroma da napaka ni odpravljena. Osebno mi ni problem razdreti prenosnik saj sem ravno ta teden razdrl HP6735s in ga očistil, ampak ta več ni v garanciji. Nisem pa toliko nor, da bi šel razdirat dokaj nov prenosnik in si s tem uničil garancijo.
Od servisa ne pričakujem, da mi bodo zamenjali AMD platformo za Intel, ali podarili cooling pad, pričakujem pa da za svojo delo kasirajo HPju in ne stranki(meni).
Gre pa se za LanCom.
Pri njih sem že imel na servisu drug HP prenosnik in so bili zelo prijazni in korektni ter sem nasploh bil brez pripomb. Nasploh so mi vredu podjetje zato tud nosim tja izdelke v servis ampak nategovat pa se ne pustim nobenemu, in mislim da so me ravno to hoteli - nategnit!
c00L3r ::
Računa ne plačaj. Prenosnik je v garanciji in ti nisi ničesar na njem poškodoval/narobe naredil. Tvoje stališče je, da si normalno uporabljal prenosnik in nekaj ni delalo. Ker je v garanciji si ga čisto pravilno nesel na servis.
Je pa res, da je dobro tak 1x na 2 meseca vzet sesalec in koliko gre ven posesat prah iz rež za zračenje. Tudi če ni viden prah. Ko ven posesaš prah, koliko lahko pihni v reže, nato še enkrat posesaj. In ta postopek ponovi recimo še 1x. Če maš kaki zračni puhalnik/kompresor lahko s tem pihaš, namesto z usti.
Sem tako "popravil" že 2 HP prenosnika, ki sta se pregrevala in zmrzovala.
Je pa res, da je dobro tak 1x na 2 meseca vzet sesalec in koliko gre ven posesat prah iz rež za zračenje. Tudi če ni viden prah. Ko ven posesaš prah, koliko lahko pihni v reže, nato še enkrat posesaj. In ta postopek ponovi recimo še 1x. Če maš kaki zračni puhalnik/kompresor lahko s tem pihaš, namesto z usti.
Sem tako "popravil" že 2 HP prenosnika, ki sta se pregrevala in zmrzovala.
333333 ::
poe_T - v času garancije nikakor ni stvar kupca, da razdira in čisti računalnik, če je tako zanič konstruiran, da se pregreva že po enoletni normalni uporabi, potem so to jajca in naj jih proizvajalec zamenja.
Vem jaz to :) To sem samo onemu napisal če že ma veselje to delat naj vsaj naredi tak ko mora bit. :)
Spiritual
misek ::
mte ::
No no, če se ti zadeva pregreva in si z njo delal kot je treba, imaš vso pravico do uveljavljanja stvarne napake. Sicer običajno dobiš negativni odgovor, ampak ko zadevo predaš Tržnem inšpektoratu se običajno zadeva obrne v tvojo korist.
Če že ne boš zahteval popravila, vztrajaj pri tem, da računa ne plačaš. Vkolikor ti bojo še kaj težili, omeni Tržni inšpektorat, če pa ne bojo trznili, pa inšpektorat tudi dejansko kontaktiraj. Saj te nič ne stane en mail napisat pa kakšen dokaz kot priponko dat. Meni so še vedno odgovorili na vsak mail in zadevo rešili v mojo korist po cca 14 dneh.
lp
Če že ne boš zahteval popravila, vztrajaj pri tem, da računa ne plačaš. Vkolikor ti bojo še kaj težili, omeni Tržni inšpektorat, če pa ne bojo trznili, pa inšpektorat tudi dejansko kontaktiraj. Saj te nič ne stane en mail napisat pa kakšen dokaz kot priponko dat. Meni so še vedno odgovorili na vsak mail in zadevo rešili v mojo korist po cca 14 dneh.
lp
Šimpanz ::
Ne vem zakaj nekateri mislite da prah spada v garancijo. Tudi pri avtu moraš menjati filtre in olje pa tudi gume napumpat pa to ne spada pod garancijo.
šernk ::
tudi zavorne ploščice moraš menjati...a glej glej, nam so jih menjali pod garancijo, sicer so najprej godrnjali, da to ne spada v garancijo, a na koncu so vendarle priznali, da je serija z napako in zamenjali brez stroškov, izkušenega mehanika seveda ne moreš prenesti kar tako okrog, navadnim ljudem pa to popravilo neupravičeno računaš.
če so pri HPju nesposobni sestavit prenosnik, ki se ne pregreva je to njihova krivda in ne krivda prahu...konec koncev poznam ogromno ljudi ki po 4 leta ne očistijo računalnika in jim dela popolnoma OK in poznam preveč ljudi ki imajo prenosnik HP in se jim pregreva.
če so pri HPju nesposobni sestavit prenosnik, ki se ne pregreva je to njihova krivda in ne krivda prahu...konec koncev poznam ogromno ljudi ki po 4 leta ne očistijo računalnika in jim dela popolnoma OK in poznam preveč ljudi ki imajo prenosnik HP in se jim pregreva.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
fosil ::
Če niso sposobni narest računalnika, ki bi zdržal vsaj eno leto brez servisa, potem naj v garancijo vključijo brezplačno čiščenje računalnika.
Nekatere firme pri nas to že imajo.
Nekatere firme pri nas to že imajo.
Tako je!
MIHAc27 ::
Včasih sem sodeloval z to firmo, a so se žal močno poslabšali.
Ker je prenosnik v garanciji ga NE SMEŠ odpreti in tako ne moreš sčistiti. Torej ti morajo to narediti na servisu. Če so ti že računali pregled, bi ti to lahko mimo grede naredili saj vzame vsega 5 minut.
Tako da na tvojem mestu tudi ne bi hotel plačati, če prej vsaj ne odpravijo napake in iz tvojega posta je razvidno, da niso nič naredili.
Napako prenosnik vseeno ima, tako da si ga upravičeno nesel na servis. Nimajo ti kaj računat pregleda, če garancija ni potekla.
Ker je prenosnik v garanciji ga NE SMEŠ odpreti in tako ne moreš sčistiti. Torej ti morajo to narediti na servisu. Če so ti že računali pregled, bi ti to lahko mimo grede naredili saj vzame vsega 5 minut.
Tako da na tvojem mestu tudi ne bi hotel plačati, če prej vsaj ne odpravijo napake in iz tvojega posta je razvidno, da niso nič naredili.
Napako prenosnik vseeno ima, tako da si ga upravičeno nesel na servis. Nimajo ti kaj računat pregleda, če garancija ni potekla.
solatko ::
Vsak poseg v računalnik pomeni izgubo garancije, torej mora servis očistit prah v okviru garancije. Če je prenosnik s tako napako, da pri normalnem načinu dela, pregreva, gre za stvarno napako in morajo to poštimat, sicer tržni inšpektorat in prijava.
Hardstyle ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14728 (7950) | solatko |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 6958 (5501) | Seljak |
» | Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 16466 (15006) | St235 |
» | problem z garancijo prenosnika (vshop.si) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 26559 (16423) | lmfao |
» | Varstvo potrošnikov - Garancija računalnikov (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 10682 (7365) | zk_eu |