TorrentFreak - Ubisoftov DRM, ki naj bi za svoje delovanje in delovanje igre zahteval stalno povezavo na internet ter naj ga ne bi bilo mogoče razbiti, je bil razbit v manj kot enem dnevu, po izidu Ubisoftove igre Silent Hunter 5, ene izmed prvih iger s to novo zaščito. Silent Hunter 5 je izšel v torek, a že v nekaj urah so se na raznih piratskih straneh pojavile različice igre, za katere so avtorji trdili, da delujejo v brezplačni obliki. Kasneje se je sicer izkazalo, da vseeno vse ni tako rožnato. Čeprav internetna povezava za igranje ni potrebna, deluje pa tudi lokalno shranjevanje igre, Ubisoft zatrjuje, da piratska različica igre ni popolna, da ji manjka nekaj delov. Pirati so sicer sprva trdili, da igrajo igro v celoti, a so se kasneje oglasili nekateri uporabniki, ki so potrdili Ubisoftovo tezo. Po spletu krožijo tudi poročila o belem zaslonu, hrošču piratske igre, kjer se namesto prikaza igre pokaže le belina, medtem ko igra v ozadju deluje normalno. Rešitev za to je ponovni zagon igre in nadaljevanje zgodbe iz zadnje shranjene igre. Debato o kakovosti razbitja igre na tej točki pustimo ob strani, saj se bo kakovost sčasoma verjetno dvignila in omogočila nemoteno igranje s piratsko različico. V tej točki je pomembno, da je bila Ubisoftova nezlomljiva zaščita razbita že v nekaj urah. Še več, v anketi na SubSim, spletni strani za simulacije podmornic (Silent Hunter 5 je ena izmed njih), je kar 85% obiskovalcev menilo, da Silent Hunterja 5 zaradi DMR-ja ne bodo kupili oz. bodo počakali na različico, ki DRM-ja ne bo imela. Preostalih 15% vključitev te zaščite ni motila in bi igro kupili v vsakem primeru.
In kje so zdaj "Bistre Buce", ki so v prejsnjih postih dvomile v to. Slisati je bilo celo izjave, da zascita ne bo razbita 6 mesecev.. LOL Veste tudi tu velja pravilo ponudbe in povprasevanja in ocitno je povprasevanje veliko
Hehe to je totalno ponižanje ubisofta. Vem da včasih ko je imel ubisoft v POP seriji STARFORCE zaščito , mi ni preostalo druga kot da kupim igro, ali se boljšo zaščito ima BIS z simulacijami ofp, arma, arma2, kjer si igre lahko komot potegnil z travnika, ampak ko si dalj časa igral si opazil kaj je takega v igri da naredi igro neigralno( pač kamorkoli si nameril z vozilom ali puško je nabij ali projektil letel čisto drugam). Enako se mi zdi da ima valve dobro zaščito.
Če bi založniki molčali in se ne hvalili naokoli kako hudo zaščito so ustvarili, bi morda celo zdržala 6 mesecev, tako pa se je vsak cracker, ki da kaj nase, vključil v tekmo za razbitje in evo rezulatata-manj kot dan! Bravo crackerji! Dvomim, da se bodo založniki kaj naučili iz tega, do sedaj se še nikoli niso...
Eh nevem kako so sploh mislil, da bo to delovalo glede na to, da je hackerjem uspelo pripravit beto od SC2, da špila skirmiš, čeprav ga nebi smela po dobrem tednu od izida. (trenutno kolikor sem zasledil se igrajo z razvijanjem vse bolj zapletenega AI)
Resda je Ubisoft naravnost vabil hackerske muhe nase (=na drek) z oglaševanjem uberpwnz zaščite, samo res ne štekam kako ta folk utegne v enem dnevu sploh pregledat kako zadeva deluje, ne pa da jo obenem še razbije??
Če bi založniki molčali in se ne hvalili naokoli kako hudo zaščito so ustvarili, bi morda celo zdržala 6 mesecev, tako pa se je vsak cracker, ki da kaj nase, vključil v tekmo za razbitje in evo rezulatata
Točno tako, crackerji ne razbijajo zaščit zaradi solidarnosti do piratov, ampak zaradi izziva samega. Pri tej igri je šlo za poseben izziv, saj je založnik dobesedno izzival z hvaljenjem o oh in sploh zaščiti. 10 minut je dovolj za razbitje najhujše zaščite, ki si jo bodo kdajkoli izmislili, samo motivacija mora biti dovolj velika, ne smemo pozabiti, da nad teboj visi grožnja, da končaš v zaporu, če te dobijo. Večji problem kot razbitje same zaščite je testiranje igre, ker zaščita pri igrah je vedno večplastna, zaobiti preverjanje pravilnosti vstavljene plošče. povezave na pravi strežnik ali aktivacija izdelka je melenkos proti ostalim delom zaščite, ki se aktivirajo časovno ali po prihodu na določeno območje v igri. Zato imajo znane piratske skupine poleg obveznega crackerja ali dveh tudi celo skupino preizkuševalcev igre, ki igro stestirajo preden skupina vrže "svojo" najnovejšo igro med navadno rajo. Tokrat je šlo za dirko in ni bilo časa za testiranje
Drugače pa, ja... Milijone v razvoj neuničljivih zaščit, ki jih na koncu plačajo tisti ta pošteni reveži, ki kljub razmeroma visoki (vsekakor pa zaradi samih stroškov razvoja zaščite VIŠJI) ceni kupijo original.
Mogoče bi pa original igro kupil kdo iz svoje žepnine, če bi bila brez zaščite in pol cenejša?
kdur reče da se ake zaščite ne da razbit je lole! vse se da, kar kol bodo nardil, bodo pol tud razbil. to je to... ni jih tako pametnih računalničarju kot so hekerji.
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.
Ko odstranijo to zaščito morda res kupim to igro; najprej pa bom seveda preveril demo različico. Sedaj mi ne more nobeden nič očitati, ker si lahko vsak igro priskrbi tudi na "travniku"; sam pa sem pripravljen celo počakati nekaj časa (največ mesec dni), da zaščito tudi uradno odstranijo
P.S.: drži pol3ni tudi cena mora biti ugodna!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Jaz vedno počakam, da igri pade cena tam na 2-10 EUR (oz. funtov). Več pa zanj ne dam. Res da ne igram vedno najnovejše, ampak z zamikom eno-dve leti starejše naslove, vendar ravno zaradi tega mi tudi ni potrebno konstantno menjavati grafične.
Če že moram zamenjat grafično, kupim nekaj do max. 100-130 EUR (to je ekstremna zgornja meja). Tako mi (starejše) igre vedno delujejo na najvišji kvaliteti, kolikor je le možno na 19" LCD-ju.
Budno tudi spremljam akcije na Steamu, kjer sem decembra nabavil kar nekaj (starejših) poceni iger, ki samo čakajo, da bo dovolj prostega časa za preigravanje (Bioshock 1, Stalker + Clear Sky idr.).
Zelo rad imam tudi gog.com (sploh ob vikendih).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Resda je Ubisoft naravnost vabil hackerske muhe nase (=na drek) z oglaševanjem uberpwnz zaščite, samo res ne štekam kako ta folk utegne v enem dnevu sploh pregledat kako zadeva deluje, ne pa da jo obenem še razbije??
Jaz sem bil prepričan, da zaščita ne bo zdržala par dni ;) Ampak potrebno bi bilo vedeti prodajne rezultate, namreč Ubisoft se je po mojem na široko hvalil zato, da bi se pobralo čimveč prednaročil.
Da ne boste prevec hvalili "crackerjev" - tako hitro razbita zascita pomeni, da so ti, ki so "razbili" zascito, dobili notranje (od tistih, ki so zascito programirali) informacije...
Res da ne igram vedno najnovejše, ampak z zamikom eno-dve leti starejše naslove, vendar ravno zaradi tega mi tudi ni potrebno konstantno menjavati grafične.
Točno tako strategijo imam jaz. Poleg tega da lahko igram zadevo na vsaj 80% grafične podobe, do takrat izidejo vsi potrebni patch-i + odstranijo se kake glupe zaščite oz. izide 'GOTY' verzija z dodatkom vred za razumno ceno...
Da ne boste prevec hvalili "crackerjev" - tako hitro razbita zascita pomeni, da so ti, ki so "razbili" zascito, dobili notranje (od tistih, ki so zascito programirali) informacije...
Da ne boste prevec hvalili "crackerjev" - tako hitro razbita zascita pomeni, da so ti, ki so "razbili" zascito, dobili notranje (od tistih, ki so zascito programirali) informacije...
Jaz bi gledal na zadevo iz drugega zornega kota. Komur uspe poštudirati killer zaščito, bo verjetno hitro milijonar v evrih. Zato veselo na delo (jaz že par let to razvijam, samo nisem prišel prav daleč).
Razni nadarjeni znanstveniki in inženirji so pripravljeni kapitalistom prodat svoje znanje za MALI DENAR neglede na to za kakšne namene se bo to znanje koristilo. Tudi če bo kapitalist potem počel amoralne reči s tem (atomska bomba, brez ozira na človekove pravice, kršenje zasebnosti itd). To ljudi enostavno ne zanima, samo da imajo svojih 20kEURna leto pa so happy.
Še sreča da imamo altruistične hekerje, ki jih boli k za zaslužek in se jim gre samo za dosežek sam. Ko bo kritična masa ljudi, ki se jim bo šlo za dosežke dovolj visoka, bomo pa mogoče res lahko imeli neke vrste komunizem :) Samo težava tega je, da v sistemu kjer vlada revščina vedno je kritična masa revežev, ki bodo delali za drobiž. Začaran krog.
Ne glede na to, kdo je v tej zgodbi "dober" oz. "slab", bi bilo edino sporočilo, ki bi ga Ubisoft zagotovo razumel to, da nihče ne bi kupil nobene njihove igre s to zaščito.
Vse ostalo je filozofiranje, čeravno se strinjam, da so igre dandanašnji znatno precenjene...tudi zaradi piratov.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Po moje je tukaj sistem približno tak: - založnik napove hudo zaščito, pobere x% več prednaročil, ker določen procent kupcev verjame - pobere x% več prednaročil zaradi učinkovitega marketinga, samo pomislite, koliko več se je o igri govorilo zaradi te "ultra" zaščite - celotna skupnost se spravi na razbijanje igre takoj ko se pojavi (znova + za marketing) - leakajo informacije s katerimi razbijejo igro praktično takoj, vendar z določenimi pomanjkljivostmi, še več hypa (znova + za marketing) - spet x% novih kupcev, ker igra ne dela čisto tako, kot bi morala, pa se jim ne da zezat več - čez čas bo sigurno polno skrekana, ampak to so tako ali tako vedeli še preden so jo začeli prodajati
Pa je šel en uspešen cikel prodaje čez.
Zaščito se seveda da narediti boljšo, ampak pomislite katero igro bodo ljudje raje igrali, tisto pri kateri maš občutek da te založnik je*e v glavo ali tisto, pri kateri ispadeš faca?
Point je v tem, da prodaš igro vsem, ki jim jo lahko in da hkrati warez community dobi svojo kost za glodanje in ti naredi maksimalen marketing. That's it.
Kaj ni ironično - največ težav bodo imeli tisti ki kupijo original. Ne vem pa zakaj se kdo ne loti sistema: nižja cena, online prodaja ključev, prenos .iso.
Če nebi delali nekih zaščit takih, pa denarja vstran metali, bi prihranili veliko denarja, posledično bi pa lahko prodajali igre za manjšo ceno, pa nebi meli nekih izgub, morda še več dobička, saj bi 100% prodali več izvodov, če bi bile igre cenejše.
Kaj ni ironično - največ težav bodo imeli tisti ki kupijo original.
Kako bodo imel več težav? Samo online morajo bit. No problem. Še plusi so... lahko igraš na 2 PCjih pa imaš save vedno aktualen. Lahko formatiraš pa ni treba backupirat nič, itd... Pirati morajo pa downloadat nek save, da lahko nadaljujejo od neke točke dalje.
Ne vem pa zakaj se kdo ne loti sistema: nižja cena, online prodaja ključev, prenos .iso.
Če nebi delali nekih zaščit takih, pa denarja vstran metali, bi prihranili veliko denarja, posledično bi pa lahko prodajali igre za manjšo ceno, pa nebi meli nekih izgub, morda še več dobička, saj bi 100% prodali več izvodov, če bi bile igre cenejše.
Če ne bi bilo zaščit bi bilo še več piratstva. Pri nižjih cenah pa tud ni nujno, da bi se velik več prodalo (večina bi piratizirala tud če stane samo 10€).
Kako bodo imel več težav? Samo online morajo bit. No problem. Še plusi so... lahko igraš na 2 PCjih pa imaš save vedno aktualen. Lahko formatiraš pa ni treba backupirat nič, itd... Pirati morajo pa downloadat nek save, da lahko nadaljujejo od neke točke dalje.
To sem predpostavil, da bi bila ta zaščita v polnosti razbita (verjetno vsi vemo, da so določene omejitve). In sigurno je razlika ali živiš sredi Lj na neki stabilni liniji (kjer sem imel 99,9% uptime), ali pa nekje na bolj odročnem kraju, kjer je uptime ADSLa recimo 95% (ostalih 5% so razne okvare na omrežju, od strele skurjeni modemi ipd.). Takrat imaš pri takih igrah precejšen problem. Da ne omenjam kakih igranj preko wirelessov, ki ti ga občasno prekine ipd.
Ze iz slike je razvidno, da bi radi naredili tako igre, da vec kot jo igras, manj moznosti imas.... recimo pri dirkacinah.. vec kot jo igras, manj prog imas na razpolago
Kaj ni ironično - največ težav bodo imeli tisti ki kupijo original.
Kako bodo imel več težav? Samo online morajo bit. No problem. Še plusi so... lahko igraš na 2 PCjih pa imaš save vedno aktualen. Lahko formatiraš pa ni treba backupirat nič, itd... Pirati morajo pa downloadat nek save, da lahko nadaljujejo od neke točke dalje.
Ne vem pa zakaj se kdo ne loti sistema: nižja cena, online prodaja ključev, prenos .iso.
Če nebi delali nekih zaščit takih, pa denarja vstran metali, bi prihranili veliko denarja, posledično bi pa lahko prodajali igre za manjšo ceno, pa nebi meli nekih izgub, morda še več dobička, saj bi 100% prodali več izvodov, če bi bile igre cenejše.
Če ne bi bilo zaščit bi bilo še več piratstva. Pri nižjih cenah pa tud ni nujno, da bi se velik več prodalo (večina bi piratizirala tud če stane samo 10€).
biti online je že dovolj velik problem za večino prebivalcev na planetu
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
Ze iz slike je razvidno, da bi radi naredili tako igre, da vec kot jo igras, manj moznosti imas.... recimo pri dirkacinah.. vec kot jo igras, manj prog imas na razpolago
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Če bodo kenslali št. prog so idioti. Če bodo dvigali sposobnost AIja pa pač ne.
Razni nadarjeni znanstveniki in inženirji so pripravljeni kapitalistom prodat svoje znanje za MALI DENAR neglede na to za kakšne namene se bo to znanje koristilo. Tudi če bo kapitalist potem počel amoralne reči s tem (atomska bomba, brez ozira na človekove pravice, kršenje zasebnosti itd). To ljudi enostavno ne zanima, samo da imajo svojih 20kEURna leto pa so happy.
Še sreča da imamo altruistične hekerje, ki jih boli k za zaslužek in se jim gre samo za dosežek sam. Ko bo kritična masa ljudi, ki se jim bo šlo za dosežke dovolj visoka, bomo pa mogoče res lahko imeli neke vrste komunizem :) Samo težava tega je, da v sistemu kjer vlada revščina vedno je kritična masa revežev, ki bodo delali za drobiž. Začaran krog.
Ne flancaj. Problem komunizma je, da ne upošteva, da je vsaj 10% ljudi inherentno lenih, potem imaš še 40% ljudi, ki postanejo leni, če vidijo, da teh 10% uživa na njihovih plečih, od preostalih 50% pa jih bo nekaj vedno delalo ne glede na vse, ker se samo tako počutijo koristne in se tako samouresničujejo. Procenti so seveda ocena na palec, vsak naj vstavi svoje številke, če mu paše.
J***š komunizem in lenobe. To z reveži si pa tudi nekam zatakni. Vprašaj se raje, zakaj so reveži. Pri tem se morda spomni na primer IUV in tistih "revežev", ki jim je LJ in vsaj 150 EUR višja neto plača za delo treniranih opic premalo in predaleč.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Res je blazno težko naredit hook, ki prepriča EXE igre, da se je povezal na server pa čeprav se dejansko sploh ne in vse teče lokalno. Ampak ne, Ubisoft je tko jeben pameten, da vejo bolje. Well yadi da.
To, da bodo več prodali, če ne bo piratstva, je navaden lari-fari. Poglejte PS3 in prodajo iger zanj. Popolnoma prodajna katastrofa, to priznavajo vsi. Igrice se ne prodajajo v nič večjem številu kot igrice, ki jih piratizirajo.
Včasih sem si večkrat kupil original filmski DVD. Pa sem bil prisiljen gledat vse tiste reklame, da ne omenim, da nisem mogel filma predvajat prek projektorja ali streamat preko računalnika na TV. Zdaj rajši več ne kupujem, ker je pošten uporabnik vedno kaznovan.
Kitajci imajo komunistični politični sistem in kapitalistični finančni sistem. Two different things.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
V bistvu glede lenobe. Kaj pa če nalepim par videov od prebivalcev ZDA sem. Ker se jasno vidi da gre za lene ljudi. Kaj pa potem?
Mislim ta demagogija zadnje čase. Kot da so v Yugoslaviji živeli sami lenuhi. Zdaj pa smo vsi pridni in delavni prebivalci demokratične kapitalistične države. Ne mislim le Slovenije. Ampak zahodno Evropo in ZDA. Kot da je lenoba pogojena z političnim sistemom. Kot da nimaš v ZDA lenuhov.
Če nisi razumel: komunizem kot politični sistem nima veze z lenobo. Primer: kitajci.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|