»

Tudi Ubisoft ujezil uporabnike z domnevnim priklanjanjem Kitajski

Digital Trends - Ubisoft je pred dnevi najavil nekaj estetskih sprememb v igri Rainbow 6 Siege, povezanih predvsem z izidom igre v azijski regiji. Kot so suhoparno napovedali, bo v igri, ki je sicer stara že tri leta, spremenjenih nekaj ikon in drugih podrobnostih v mapah. A so doživeli manjši upor. Vse spremembe so namreč vezane na upodabljanje nasilja, seksa in iger na srečo.

Tako na bi bila ikona za uporabo hladnega orožja spremenjena iz noža v pest, lobanje pa bi povsem izginile iz ikon, zastav in grafitov po stenah. Po njih naj tudi ne bi bilo več krvavih pack, povsem izginili pa bi tudi igralni avtomati in neonski znaki s podobo plesalke ob drogu.

Uporabniki, ki so igro kupili že prej, so spremembe množično označili za cenzuro. Spet drugi pa so Ubisoft obtožili lenobe....

17 komentarjev

Izšla Dota 2

Slo-Tech - Valve je, kot je pri njih že običajno, brez kake posebne zamude izdal svoj glavni letošnji naslov - Doto 2. Igra je po dveh letih v (napol) zaprti beti zdaj na voljo vsem za brezplačen prenos s Steama ("free to play"). Istočasno so izdali še (beta!) verziji za Mac in Linux.

Dota 2 je mešanica med akcijado in realnočasovno strategijo, oz. MOBA, kot se dandanes temu bojda pravi. Trenutno velja za najbolj igran naslov na Steamu, s povprečno 200-300 tisoč aktivnimi igralci v vsakem trenutku (še vedno manj kot LoL, hihi). Začetki so sicer bolj skromni in segajo dobrih 10 let nazaj, kot brezplačni mod za Blizzardov Starcraft I (Aeon of Strife). Resnično popularnost je igra doživela šele kasneje s prepisom na Warcraft II oz. njegov dodatek...

39 komentarjev

Poljski založnik pravi, da DRM zgolj vzpodbuja k piratiziranju iger

Njihov naslednji naslov, Witcher 2, nameravajo izdati brez DRM-ja

vir: Wikipedia
bit-tech.net -

Poljski založnik CD Projekt je v nedavnem intervjuju z Bit Gamerjem podal zanimivo stališče, da DRM (digital rights management software) ne preprečuje piratstva, oz. še huje, da ga pravzaprav vzpodbuja.

Po besedah vodje oddelka za marketing pri njihovi spletni štacuni Good Old Games, Lukasza Kukawskega, igre z DRM uporabnika silijo v inštalacijo malware-a, zahtevajo stalno internetno povezavo za igranje in se usujejo takoj, ko ta...

95 komentarjev

Razvijalci sami pripravili piratsko različico android aplikacije, ki osramoti uporabnika

Slashdot -

Android razvijalci imajo precej težav s piratskimi kopijami programov, ki jih je mogoče dobiti na neuradnih app marketih. Podjetje Incorporate Apps se je odločilo vzeti stvari v svoje roke, s proaktivno pripravo posebne piratske različice svoje aplikacije Walk and Text za US$ 2.10, ki pod oknom za pisanje sporočila prikaže sliko s kamere in s tem omogoči varno tipkanje tudi med hojo po mestu.

Takoj po namestitvi piratske različice se vsem številkam v imeniku pošlje SMS sporočilo v spodnjem stilu (vir) in s tem osramoti uporabnika:

Hej, pravkar sem si neta prenesel piratsko različico aplikacije Walk and Text za Android. Sem neumen in škrt, čeprav stane le dobra dva dolarja. Ne biti lopov tako kot sem jaz!

Zatem se uporabniku pokaže obvestilo v stilu "Preveri svoj račun za telefon [1, op.p.]....

88 komentarjev

Ubisoft ukinja navodila za igranje iger

Takih prizorov ne bo več

Slashdot - Francoski razvijalec in založnik računalniških iger Ubisoft je napovedal, da bo v okviru zelene iniciative ukinil prilaganje tiskanih navodil k svojim škatlastim verzijam iger. Potiskani zvežčiči so spremljali igre vse od najzgodnejših časov. V njih so igralce poučili o predzgodbi, ukazih za igranje in podobno. Poleg tega je pomemben tudi psihološki vtis, saj prav debela navodila in morebiti še kak drug priboljšek uporabniku dajo vtis polnosti, da je za svoj denar resnično nekaj dobil (in ne zgolj tanke zgoščenke). Zato se nekako ne moremo otresti občutka, da je famozna zelena iniciativa le leporečje za nižanje stroškov na račun uporabnikov. Iluzorno je seveda pričakovati, da bo bodo kupci...

40 komentarjev

Steam odstranjuje Ubisoftove igre

Steam je eden izmed uspešnejših digitalnih servisov za igre

vir: Euro Gamer
Euro Gamer - Z angleške različice Steama sta pred kratkim izginila Assassin's Creed II ter Silent Hunter 5, Ubisoftovi igri, ki sta dobro znani predvsem zaradi uporabe novega DRM-ja, ki za svoje delovanje in delovanje igre zahteva stalno internetno povezavo. Po odstranitvi so, dokaj logično, vsi najprej pomislili, da se povezava skriva prav v DRM-ju (kar je nekoliko ironično, saj je tudi Steam neke vrste DRM). A temu očitno ni tako. Čeprav podrobnejših informacij nimamo niti od Ubisofta, niti od Valveovih predstavnikov Steama, je Ubisoft na kratko situacijo razložil za spletno stran Eurogamer. Povedali so, da je bila odločitev za odstranitev prej omenjenih iger njihova, dosežena s sodelovanjem...

6 komentarjev

Ubisoftovi strežniki za DRM že padli

Bo Ubisoft v prihodnosti odstranil DRM?

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Pri Ubisoftu so ob predstavitvi njihovega DRM-ja jasno povedali, da igre ne bodo delovale brez internetne povezave, iz česar je bilo mogoče sklepati tudi, da ne bo mogoče igrati, če bodo iz kakršnegakoli razloga z interneta izginili tudi njihovi strežniki. Toda za to se, sploh pri podjetju velikosti Ubisofta, ni za bati, kajne?

Narobe, strežniki, ki skrbijo za delovanje DRM-ja, so že padli in so bili nedosegljivi kar 10 ur, čeprav so pri Ubisoftu zagotovili delovanje 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Glede na poročanje bit-techa se je na...

61 komentarjev

Prvi popravek za Ubisoftov DRM

Shranjevanje tudi brez internetne povezave

vir: Shacknews
Shacknews - Po obilici ogorčenja in slabih rezultatih anket so pri Ubisoftu že splavili prvi popravek za prihajajoč Assassin's Creed 2. Poleg vsiljivega DRM-ja samega je bilo največ žolča na internetu prelitega prek dejstva, da se bo ob izgubi internetne povezave igra enostavno zaprla, kasnejše nadaljevanje pa bo mogoče le od zadnje shranjene igre. A temu očitno ne bo tako. Popravek bo namreč omogočil nemoteno nadaljevanje igranja, tudi če bo vmes prišlo do izpada internetne povezave. Igra se bo nato shranila lokalno, saj bo po njenem ponovnem zagonu mogoče nadaljevati iz iste točke, kjer je bila zaključena prejšnja igralna seja. V izvorni novici omenjajo tudi prvi primerek razbite zaščite, o čemer smo že poročali. Popravek si že lahko prenesete s FileShacka. Bo možnost...

17 komentarjev

Ubisoftov DRM že razbit

Tudi Assassin's Creed je efektivno že razbit

TorrentFreak - Ubisoftov DRM, ki naj bi za svoje delovanje in delovanje igre zahteval stalno povezavo na internet ter naj ga ne bi bilo mogoče razbiti, je bil razbit v manj kot enem dnevu, po izidu Ubisoftove igre Silent Hunter 5, ene izmed prvih iger s to novo zaščito. Silent Hunter 5 je izšel v torek, a že v nekaj urah so se na raznih piratskih straneh pojavile različice igre, za katere so avtorji trdili, da delujejo v brezplačni obliki. Kasneje se je sicer izkazalo, da vseeno vse ni tako rožnato. Čeprav internetna povezava za igranje ni potrebna, deluje pa tudi lokalno shranjevanje igre, Ubisoft zatrjuje, da piratska različica igre ni popolna, da ji manjka nekaj delov. Pirati so sicer sprva trdili, da igrajo igro v celoti, a so se kasneje oglasili nekateri uporabniki, ki...

65 komentarjev

Bo Ubisoftov DRM deloval?

Prva popularna igra z delujočo zaščito?

vir: Slashdot
Slashdot - Pred praktično točno mesecem dni smo poročali, da bo Ubisoft pripravil novo protipiratsko oz. DRM zaščito za svoje igre, ki bo za igranje le-teh zahtevala delujočo povezavo na internet tudi ves čas igranja in ne le za zagon. Takrat smo poročali, da bo s tem odpravljena zahteva po vstavljenem optičnem mediju, težav pa naj ne bi bilo več tudi s številom namestitev igre, ki so v nekaterih primerih zdaj omejene na 3. Omenjeno je bilo tudi, da se bodo igre shranjevale v oblak, kar bo omogočalo nadaljevanje igre s kateregakoli računalnika na katerikoli lokaciji, ki ima internet.

Prav zaradi shranjevanja igre in kasneje njenega nalaganja, ko zgodbo želite nadaljevati, boste potrebovali internetno povezavo. Seveda je to nekoliko diskriminatorno do uporabnikov...

124 komentarjev

Alan Wake le za Xbox 360

bit-tech.net - Saga Alana Wakea se je začela že pred petimi leti, ko so napovedi razvijalskega studia Remedy, ki razvija igro, naredile večjedrne procesorje že takrat vsaj nekoliko smiselne. Alan Wake je bila, vsaj v napovedih, prva igra, ki bi dejansko pridobila z uporabo štirijedrnega procesorja v primerjavi z zgolj dvojedrnikom. Stvari so se nekoliko zapletle lani poleti, ko so pri Remedy najavili, da bo Alan Wake prišel tudi na Microsoftovo igralno konzolo Xbox 360. Poteza je bila seveda pričakovana, saj je Microsoft založnik igre. A vse od takrat do danes ni bilo znano, kaj se bo zgodilo s PC različico igre. Pri Microsoftu so namreč prav danes razjasnili, da PC različice Alana Wakea ne bo, kar pomeni, da bo naslov ekskluziven za Xbox 360. Uradni razlog za to je nadvse...

55 komentarjev

Ubisoftova rešitev za piratstvo: nujna povezava na internet

vir: Wikipedia
Ars Technica - Ubisoft je napovedal nov način boja proti piratstvu. Za igranje igre The Settlers 7 in večino kasnejših bo namreč treba biti povezan na Ubisoftove strežnike z Ubi.com uporabniškim imenom. Ubisoft meni, da za večino igralcev to ne bo problem.
Z novim sistemom tudi ne bo več potrebno imeti DVDja v računalniku, prav tako pa ne bo več omejitve števila inštalacij. Shranjene igre, nastavitve in dosežki (achievements) bodo avtomatsko naloženi na internet. To pomeni, da boste na različnih računalnikih vedno imeli dostop do vseh svojih nastavitev in shranjenih iger.

Novica na Gamespy.

175 komentarjev

Bioshock 2 bo uporabljal SecuROM

bit-tech.net - Predstavniki razvijalskega studia 2K Games, ki pripravlja Bioshock 2, so razkrili, kakšen sistem proti nelegalnim kopijam bo slednji uporabljal. Na žalost vseh potencialnih igralcev se vrača SecuROM , ena izmed največjih nadlog v svetu DRMja, saj je njegovo odstranjevanje z računalnika dokaj zapleten postopek, če ne uporabite za to namenjenih orodij, ki postopek močno olajšajo. Na srečo bo SecuROM uporabljen le pri škatlastih različicah igre za verifikacijo originalnosti optičnega medija. Digitalne različice igre, prenesene z interneta (npr. Steam, kjer je Bioshock 2 že na voljo za prednaročilo), SecuROMa ne bodo imele, a bodo zato prav vse različice igre uporabljale prav tako ne najbolj...

29 komentarjev

Razvijalci iger sami nalagajo torrente

bit-tech.net - Pri razvijalskem studiu RedLynx, ki stoji za različnimi verzijami igre Trials, so priznali, da so na popularne piratske torrent strani kar sami naložili zadnjo izdajo igre, Trials 2: The Second Edition, ki je izšla že maja 2008. Razvijalci so se sicer poslužili trika in so uradno piratsko različico nekoliko spremenili. V primerjavi z legalno kupljeno igro piratizirana kopija ne omogoča pošiljanja svojih dosežkov na centralni strežnik razvijalskega studia. Za to potezo so se pri RedLynx odločili, ker menijo, da je piratstvo velik del našega življenja, proti kateremu se je nesmiselno boriti, temveč ga je bolje uporabiti v svojo prid. Z manjkajočim delom igre razvijalci upajo, da bodo pirati na koncu kupili tudi uraden izvod igre, veseli...

30 komentarjev