Ars Technica - Ubisoft je napovedal nov način boja proti piratstvu. Za igranje igre The Settlers 7 in večino kasnejših bo namreč treba biti povezan na Ubisoftove strežnike z Ubi.com uporabniškim imenom. Ubisoft meni, da za večino igralcev to ne bo problem. Z novim sistemom tudi ne bo več potrebno imeti DVDja v računalniku, prav tako pa ne bo več omejitve števila inštalacij. Shranjene igre, nastavitve in dosežki (achievements) bodo avtomatsko naloženi na internet. To pomeni, da boste na različnih računalnikih vedno imeli dostop do vseh svojih nastavitev in shranjenih iger.
Sej vem, da boste nekateri to vidl kot še en nateg kupcev in dodaten izgovor za piratstvo, ampak men se niti ne zdi tolk slabo. OK... če moraš bit vedno online je mal bedno in lahko bi imel kakšen offline mode (kot ga ima Steam, ki je tole itak podobno).
Je pa zelo kul to, da ti uploada save game. Men se to zdi super. Ravno zdaj, ko prihaja Mass Effect 2 ven, veliko ljudi ugotavlja, da nima več shranjenih iger z ME1 in ne morejo nadaljevat z svojimi liki. Če bi save imel nekje online tega problema ne bi bilo več. Achievements so nekaterim sicer brezveze, ampak men so pa všeč. Potem pa še to, da ne rabiš imet DVDja v računalniku. Torej trije veliki plusi in en velik minus.
Torej zdaj ne bo več tako, da z piratiziranjem dobiš "boljšo" igro, ampak boš z nakupom originala dobil SERVICE, ki ti ga pirati ne morejo ponudit. To je pa ogromen korak naprej. :)
Ah potem bodo pa pirati nardil "server crack" ki to bo lavfal na pcju in emuliral ubi server tako da bo spet vse lokalno..
Ce ze hocejo da si online potem naj igre sploh ne prodajajo na dvdjih ampak kar lepo kot steam nardijo pa za 10 al 20 evrov. Seaj bo tak al tak 324234524 zensk kuplo, pa 2345324 expansonov po 5 evrov.. pa kavcki po 1 evro, pa pitaj boga.
Heh rabim kavo, sm narobe prebral, Sims != Settlers.
Če bi bile komunikacije povsod dostopne in zastonj razumem. Ker pa niso tega ne mislim plačevat. Steam še gre... pa še ta včasih zamori in noče delat offline.
Ah potem bodo pa pirati nardil "server crack" ki to bo lavfal na pcju in emuliral ubi server tako da bo spet vse lokalno..
Ja, sej skrackal ga sigurno bodo tako, da se bo dalo offline igrat.
Ampak ne bodo ti pa pirati brezplačno shranjeval save game za več let in tud achievements na piratskem serverju niso isto... To bo zdaj pač neka dodatna stvar, ki jo dobiš z nakupom originala. Da imaš nekaj več, ker si kupil original... ne pa manj.
Offline način bo pa tud vedno manj pomemben (čeprav bi ga moral imet).
Retardiran je koncept. Prezivel bi, ce bi moral iti na neko https stran, ter vpisat svojo licencno kodo, nakar bi mi na podlagi le-te stran zgenerirala aktivacijsko kodo.
Imam vec namesnskih racunalnikov, eden izmed njih je gaming PC in ta je vedno offline - to se ne kani spremeniti EVAR!
IMO: Sicer je pa tudi res to, da so bili zadnji uredu "naseljencki" Settlers II.
Sej Blizzard (beri Glizzard) ni nic boljsi, sicer drug koncept, ampak v koncni fazi je efekt isti. (uporabnik njihove igre bo moral za MP uporabljati kar ButlNET)
Nekako zelijo vrli razvijalci iger boljso statistiko, boljso informiranost kaj koncni kupci pocnejo(mo) s svojimi nakupi. Zakaj?
Ali je tako popularno biti Big Brother? Ali je tako nesporno biti Big Brother? Zanima me kaj je njihov izgovor? Nas scitijo pred pirati?
Pa to je super ideja, pa nisem noben anti-piratstvo tukaj. Ampak poglejte z te strani:
-pirati so moral prej crackat in tut zdej bojo morl da dobijo offline, torej za pirate ostane enako. -za kupce legalnih kopij pa bo to veliko poenostavi zadevo, kot katerakoli druga zaščita, to je edini način zaščite, ki kupcem originalnih kopij ne povzroča preglavic. poleg tega komot se na več računalnikih naloži, samo 2 ne smeta hkrati igrati, ker je lahko samo eden z eno serijsko povezan hkrati na ta online service
Trajal je 10 let bednih zaščit kot je securom, da so končno našli rešitev, ki je + za vse.
Brez možnosti shranjevanja iger lokalno je to totalni fail. Nikoli ne bom kupil igre ki zahteva za igranje kakršno koli online prisotnost ali aktivacijo.
Bo pa zanimivo videt kaj bo, ko bojo njihovi strežniki preobremenjeni in legalni uporabniki ne bojo mogli savat/loadat iger ali se odločijo da igre enostavnoe več ne bojo podpirali in strežnike zaprejo.
Ja, to je to. Ampak brez dodatnih vrednosti (save game/settings sync, achievements, ...).
Recimo Torhclight na Steamu uporablja Steam cloud točno za to (mislm, da tudi box verzija). Ko greš z igre ven se ti save uploada na server. Greš na drug PC in save se tam downloada. Izbrišeš špil in ga čez 3 leta spet inštaliraš? Save in settings se ti avtomatsko naložijo z neta. To je super stvar, ko jo enkrat uporabljaš in tega pirati ne bodo ponujal.
Sej Blizzard (beri Glizzard) ni nic boljsi, sicer drug koncept, ampak v koncni fazi je efekt isti. (uporabnik njihove igre bo moral za MP uporabljati kar ButlNET)
Nekako zelijo vrli razvijalci iger boljso statistiko, boljso informiranost kaj koncni kupci pocnejo(mo) s svojimi nakupi. Zakaj?
Men se zdijo pa online stats in achievements super zadeva. Če z nekom govorim o špilu in me vpraša kakšen lik igram... lepo linkam online profile (recimo za WoW pa tud za Dragon Age). Pri Starcraftu bo isto. Imel boš vso statistiko multiplayer iger. Isto na Steamu, kjer lahko primerjam stats z prijatelji. Res ne vem zakaj bi to hotel skrivat... tolk zanič pa tud nisem.
Brez možnosti shranjevanja iger lokalno je to totalni fail. Nikoli ne bom kupil igre ki zahteva za igranje kakršno koli online prisotnost ali aktivacijo.
Bo pa zanimivo videt kaj bo, ko bojo njihovi strežniki preobremenjeni in legalni uporabniki ne bojo mogli savat/loadat iger.
A igre brez online prisotnosti pa kupuješ?
tole bi znal še onemogočt preprodajo iger, verjetno ko enkrat igro registriraš s svojim accountom je to to
Se strinjam, da je to kar dobra rešitev, kar se tiče kupcev igre. To, da ne bo treba imeti DVD v pogonu je zelo pohvalno, ker je vrtenje DVD-ja ponavadi precej glasno, da o problemu, če se ti opraska ali zlomi plošča sploh ne govorimo. Internet ima danes tako ali tako vsak, boš pač igral tako kot vsako MMO igro.
Kar pa se tiče piratov pa tukaj ne bo popolnoma nobene spremembe. Hackerju, ki bo kreknil zadevo to ne bo vzelo nič več časa kot za ostale zaščite, se pravi 10 minut. Testiranje cracka dan ali 2 in potem gre zadeva v javnost. Pirati pa bodo še naprej igrali igro tako kot vse druge, dolpoteg, namestitev cracka in igranje offline.
Dobra rešitev je mogoče samo kratkoročno in v teoriji, dokler se založnik enkrat ne odloči da igre več ni smotrno finačno podpirat in serverje zapre ali pa firma bankrotira je vse super. Za tem pa legalni uporabniki igre sploh več ne bojo mogli normalno igrati, če le ta ne bo skrekana.
Blizard tega ne bi naredu. BattleNet majo že 15 let :D Dokler so uporabniki ne zaprejo. če boš pa kir star špil hotel špilat kakih 20 kasneje zna bit problem, ampak če boš to naredil ti bo itak vseeno za save gajme lol. Jaz zdej spet Tomb Raider 2 obračam, kdo rab save, vse se gre na novo ane:)
Blizard tega ne bi naredu. BattleNet majo že 15 let :D Dokler so uporabniki ne zaprejo. če boš pa kir star špil hotel špilat kakih 20 kasneje zna bit problem, ampak če boš to naredil ti bo itak vseeno za save gajme lol. Jaz zdej spet Tomb Raider 2 obračam, kdo rab save, vse se gre na novo ane:)
Tu ni govora o multinacionalki tipa Blizzard ampak o nemškem založnik, kjer zna pri slabi prodaji po par letih hitro zaškripat. Pri EA so recimo letos ukinili multiplayer podporo za večino starejšiš "EA sports" iger vklučno z igrami do leta 2009.
Blizard tega ne bi naredu. BattleNet majo že 15 let :D Dokler so uporabniki ne zaprejo. če boš pa kir star špil hotel špilat kakih 20 kasneje zna bit problem, ampak če boš to naredil ti bo itak vseeno za save gajme lol. Jaz zdej spet Tomb Raider 2 obračam, kdo rab save, vse se gre na novo ane:)
Ne bo save game problem tu...sploh ne boš mogel zadeve, ki si jo plačal, igrat po tem ko firma ugasne strežnike
juhej... tam kjer sem prej živel smo lahko imeli (oz še zdaj lahko imajo) le dialup ali pa gprs internet - sicer je res da če je dober špil buy it - ampak če obstaja skrekan ob katerem mi ni treba bit na netu pol mam raje tistega
osebno so mi boljša dešitev DLC paketi ob katerih preverja legalnost (dragonage, borderlands etc.)
Blizard tega ne bi naredu. BattleNet majo že 15 let :D Dokler so uporabniki ne zaprejo. če boš pa kir star špil hotel špilat kakih 20 kasneje zna bit problem, ampak če boš to naredil ti bo itak vseeno za save gajme lol. Jaz zdej spet Tomb Raider 2 obračam, kdo rab save, vse se gre na novo ane:)
Ne bo save game problem tu...sploh ne boš mogel zadeve, ki si jo plačal, igrat po tem ko firma ugasne strežnike
Še DRM nima tako slabo narejeno, tam je preverjanje legalnosti samo ob ponovni namestitvi OSa.
Internet ima danes tako ali tako vsak, boš pač igral tako kot vsako MMO igro.
Razen tistih nesrečnikov (govorim za Slo), ki so doma v rovtah ali v centru LJ in imajo na razpolago samo dialup in podobno molzne krave TK slovenije. Ni dosti da moraš imeti vsake pol leta updejtan pc,ki zadosti zahtevam za spodobno igranje; ne sedaj bo potrebno imeti še spodoben net dostop.... (ki, če ga osnovna ifrastruktura ne omogoča ni ravno dosegljiv vsakemu).
Finta je, da vas/nas večina piratizira igre. IMHO se nimamo kaj oglašat oz. jokcat potem, ko naredijo slabši user experience zaradi nas...
Svoj čas sem imel kar veliko kolekcijo iger. Kar jih nisem imel sem si jih ponavadi sposodil od prijateljev. Jasno nekaj sem jih prodal in nekaj sem jih kupil druge roke.
Stvari so se začele spreminjat ko so izdelovalci prešli na novo pakiranje in višje cene. Še vedno kupim ene par iger na leto, ampak ne več toliko kot včasih, jasno ker so se cene praktično podvojile. Če pa hočeš enako pakiranje kot včasih pa je potrebno poseči po zbirateljskih izdajah, kar še dodatno zviša cene.
Z takimi igrami kot so Setlers7, Sims, Spores(ki sem ga celo kupil),Mass Effect, tudi si ne moreš sposodit iger od prijateljev, prodat, ali kupit druge roke, ker je specifična kopija igre vezana na specifični uporabniški račun.
Ne pravim da so bile igre včasih poceni, in da si si lahko privoščil kar si hotel. Tudi ne pravim da je bilo včasih piraterije manj, pravzaprav je je bilo več, na vse zadnje je slovenska računalniška scena razplamtela na pirateriji.
Pravim samo da če bi podjetja začela delat produkte ki bi ljudje hoteli kupit in uživat v njih, ne pa produkte ki jih moraš probat in videt, bi bilo manj problemov z piraterijo.
Po drugi strani pa je samoumevno da se morajo podjetja borit s piraterijo. Samo mislim da podjetja hodijo malo predaleč s tem. Naj bo jasno da piraterija ni nekaj sprejemljivega, ampak naj bo isto časno možno da produkt ki si ga kupil je tvoj in lahko počneš z njim kar hočeš (no v nekih mejah normale:P).
Recimo pri igri kot Setlers7, kaj bi bil tak problem da uporabnik izključi svoj account za igro, in ga ne more reaktivirat, dokler ne dobi ključa ki NI že vezan na nek drugi account. S tem se reši problem posojanja igre družini, prijateljem,... Recimo za varnost bi se lahko omejilo da se lahko vklop z nekim ključem lahko izvede samo enkrat na dan/teden/(mesec, čeprav to je že malo dolgo).
Se mi pa zdi dobro da so za setlers7 naredili neomejeno število instalacij. :D
R5 - in the film business a copy of a movie made with a telecine (TC) machine from an analog source.[1] Unlike a TC, the digitization is performed by the studio itself with very professional (and expensive) equipment and usually from the original source.[2] The purpose of it is to create a high quality digital copy (usually for a later DVD release). But unlike a DVD, an R5 is released before the digital post-processing is finished.[3] The quality of the rips can differ, but an R5 can be almost indistinguishable from a DVDRip since many movies are published on DVD with minimal editing.
Nisem prebral v celoti, ampak ce ne bo offline nacina, bodo izgubili PRECEJSEN delez trga.
Itak, ampak vseeno pirati bojo našli offline način igranja in ponovno edini ki bojo prikrajšani bojo legalni kupci.
Cepci pač.
abx: ne vem če je tole res, iz wikija:
R5 - in the film business a copy of a movie made with a telecine (TC) machine from an analog source.[1] Unlike a TC, the digitization is performed by the studio itself with very professional (and expensive) equipment and usually from the original source.[2] The purpose of it is to create a high quality digital copy (usually for a later DVD release). But unlike a DVD, an R5 is released before the digital post-processing is finished.[3] The quality of the rips can differ, but an R5 can be almost indistinguishable from a DVDRip since many movies are published on DVD with minimal editing.
Verjetno je resnica nekje vmes. Ne pobiram R5 filmov, tako da nisem preveč na tekočem.
Razen tistih nesrečnikov (govorim za Slo), ki so doma v rovtah ali v centru LJ in imajo na razpolago samo dialup in podobno molzne krave TK slovenije.
Kolk od teh nesrečnikov pa sploh kupuje igre? Ne veliko... (tko na to verjetno gleda Ubisoft)
Z takimi igrami kot so Setlers7, Sims, Spores(ki sem ga celo kupil),Mass Effect, tudi si ne moreš sposodit iger od prijateljev, prodat, ali kupit druge roke, ker je specifična kopija igre vezana na specifični uporabniški račun.
Ni pri Mass Effect enako kot pri Dragon Age? Lahko daš špil naprej, ampak samo prvi user dobi zraven "free DLC".
Itak, ampak vseeno pirati bojo našli offline način igranja in ponovno edini ki bojo prikrajšani bojo legalni kupci.
Ne, ni tko. Prikrajšani bodo pirati, ker ne bodo dobil save game sync in achievementov. OK, lahko rečeš, da ti je to manj pomembno kot offline igranje... ampak Ubisoft se vsaj trudi in kupcem ponudi nekaj, kar pri piratu ne bodo nikol dobil.
Mislim da je potrebno vso to filozofijo "boja proti piratstvu" obrniti za 180° - vprašanje ki bi si ga založniki morali zastavljati, ni kako se boriti proti piratom, ampak kaj ponuditi svojim strankam. Dokler bo tu potekala neka vojna, bodo žrtve predvsem kupci (torej tisti ki so kupili original) - založniki, pa bodo na koncu, na vsak način potegnili ta kratko.
Po drugi strani pa bo potrebno sprejeti dejstvo, da velik del piratstva ni razmišljanje: "če ne dobim zastonj, potem kupim" ampak: "če ne dobim zastonj, potem raje nimam".
To, da se igra shranjuje na strežnik se mi sicer zdi dobra ideja; Po drugi strani pa, da bi za igranje vedno moral biti povezan na net, ni najbolj posrečeno.
Ahhh, ko bi raje končali to vojno proti piratstvu, in na račun tega nekoliko pocenili izdelek - bi se problem sam rešil.
Naj pocenijo špile pa bo. Al pa se naj programska oprema trži glede ekonomske moči določene države oz gospodarstva(sicer težje izvedljivo vendar pametna rešitev). Pa saj ne moreš pričakovat da pač nekje k služijo po 50-100e da celo plačo za špil.Nonsense. Še pr nas in za naš standard je realna cena nekje med 10-20e,ne pa 50-100e.
Itak, ampak vseeno pirati bojo našli offline način igranja in ponovno edini ki bojo prikrajšani bojo legalni kupci.
Ne, ni tko. Prikrajšani bodo pirati, ker ne bodo dobil save game sync in achievementov. OK, lahko rečeš, da ti je to manj pomembno kot offline igranje... ampak Ubisoft se vsaj trudi in kupcem ponudi nekaj, kar pri piratu ne bodo nikol dobil.
In to je prava smer, ponudi legalnim kupcem več možnosti kot piratom. Ne pa obratno.
Hm, vse steam igre moras igrati tako, da si online. To je povsem sprejemljivo. Ce bo sel se savegame online pa toliko bolje. Downtime-a je dandanes precej manj kot ga je bilo vcasih.
Ce zaradi tega ne bom potreboval vlacit DVDjev naokrog in kaj vem kaj se vse je to spet bonus zame.
@ahac: jaz ze sedaj ne morem igrati Dragon Age-a, ce nisem online. Spil rece .. "ti mas DLC, nismo se se uspeli logirat .. go away". In me ne spusti nadaljevati od save gama dalje :/
@ahac: jaz ze sedaj ne morem igrati Dragon Age-a, ce nisem online. Spil rece .. "ti mas DLC, nismo se se uspeli logirat .. go away". In me ne spusti nadaljevati od save gama dalje :/
Hm... zanimivo. Sneaky bastards... ti dajo "free DLC" samo zato, da te prisilijo bit online!
@ahac: jaz ze sedaj ne morem igrati Dragon Age-a, ce nisem online. Spil rece .. "ti mas DLC, nismo se se uspeli logirat .. go away". In me ne spusti nadaljevati od save gama dalje :/
Jaz to razumem kot: Please use GameCopyWorld, sorry for any inconvenience.