Forum » Kaj kupiti » Izkušnje s trgovino Mlacom in Funtech
Izkušnje s trgovino Mlacom in Funtech
Temo vidijo: vsi
tony1 ::
V levem zgornjem kotu pejdža je sedaj napis "server pc ws"... Mi gre na smeh, mene WS wrne v čase Wordstarja
krifa ::
Se mi zdi da se je odnos pri mlacom-u kar popravil.
Spletna stran pa je noč in dan v primerjavi s prejšnjo. Filtri na kategorijah so top shit... v 3 klikih sem našel točno to kar sem rabil, konfigurator pa tudi ni slaba zadeva.
Spletna stran pa je noč in dan v primerjavi s prejšnjo. Filtri na kategorijah so top shit... v 3 klikih sem našel točno to kar sem rabil, konfigurator pa tudi ni slaba zadeva.
krispe ::
Jaz sem pri Mlacomu kupil hladilnik za procesor. Druge trgovine ga več sploh niso prodajale.
Dobil sem ga v 3 delovnih dneh kar je hitro. So super trgovina, moti me le, da te po mailu ne obveščajo o stanju pošiljke...
LP
Dobil sem ga v 3 delovnih dneh kar je hitro. So super trgovina, moti me le, da te po mailu ne obveščajo o stanju pošiljke...
LP
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krispe ()
krispe ::
Mene niso obvestili, pa je bilo to ene 2-3 tedne nazaj..
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"
Veron ::
v zadnjih 2-3letih sm bil 1x v mlacomu (po dolgem cajtu, nekje dobr mesc nazaj), pa se mi zdi, da so kar ornk popravl odnos, vsaj v poslovalnici, kako je s servisom pa nevem, k sreč nisem rabu nč tja
aiko ::
Moje izkušnje s tema trgovinama:
Mlacom...prvo naročilo..v paketu od (zapakiranega) rama je bil na eni od dveh ploščic na eni strani fizično odtrgan hladilnik stran z vsemi čipi vred. Seveda je bilo to vidno šele ko pakiranje odpreš. Strašne težave z uveljavljanjem zahtevka za menjavo (trajalo 1 mesec). Drugo naročilo: potrebovali so 2 tedna da so mi javili da naročen artikel ni več dobavljiv.
Funtech: naročil enkrat do sedaj in vse je bilo pri meni tretji dan (točno tako kot je pisal rok dobave). Tako da pohvalno.
Mlacom...prvo naročilo..v paketu od (zapakiranega) rama je bil na eni od dveh ploščic na eni strani fizično odtrgan hladilnik stran z vsemi čipi vred. Seveda je bilo to vidno šele ko pakiranje odpreš. Strašne težave z uveljavljanjem zahtevka za menjavo (trajalo 1 mesec). Drugo naročilo: potrebovali so 2 tedna da so mi javili da naročen artikel ni več dobavljiv.
Funtech: naročil enkrat do sedaj in vse je bilo pri meni tretji dan (točno tako kot je pisal rok dobave). Tako da pohvalno.
Maximus ::
Precej pozitivnih izkušenj z Funtechom (prodaja in servis).
Pri Mlacomu pa je vse bolj tako, tako. Prodaja še kar, z servisom pa sem se zmeraj moral bongat in čakat nenormalno dolgo, da so sploh kar koli naredili.
Pri Mlacomu pa je vse bolj tako, tako. Prodaja še kar, z servisom pa sem se zmeraj moral bongat in čakat nenormalno dolgo, da so sploh kar koli naredili.
Nikonja ::
Če bi ih ocenil od 1-10, Mlacom 6, Funtech 8, AGT 9, Comshop 2 in mislim da so to skoraj vse omembe vredne "fizične" trgovine v LJ čeprav je Comshop en k... ratal v zadnjih par let.
Bones ::
Dokler na papirje tiskajo takšne neumnosti (tako vsebinske kot slovnične), je vseeno v katerega hodiš. Sramota za tako znano podjetje.
Pri predaji izdelka, katerega pooblaščeni serviser ni podjetje Comshop d.o.o. iz vzroka reklamacije se je potrebno zavedati, da podjetje prevzema vlogo prevzemnega manipulanta in da izdelek ni možno servisirati v poslovalnici podjetja Comshop d.o.o., ampak ga je potrebno reklamirati na pooblaščenem servisu.
Izdelek na lastno zahtevo predate pri prodajalcu v trgovini. Prodajalec bo v tem primeru v uslugo poslal artikel na pooblaščen servis, ki je naveden na garancijskem listu artikla. V skladu z 20. členom ZVD se šteje sprejem artikla v reklamacijo takrat, ko le-ta prispe v pooblaščen servis. Pošiljanje na pooblaščeni servis se iz trgovin Comshop d.o.o. vrši enkrat tedensko.
Trgovina Comshop d.o.o. vam ne more dajati informacij o samem poteku servisa.
Podjetje Comshop d.o.o., v skladu s z 20. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ne odgovarjata za morebitne zamude roka 45 dni ali za nepravilnosti pri popravilu. 45 dnevni rok prične teči, ko je artikel sprejet na pooblaščen servis in ne takrat, ko je bil oddan v trgovini Comshop d.o.o.
Za vse podrobne informacije je iz tega razloga potrebno kontaktirati pooblaščenega serviserja in ne podjetje Comshop d.o.o., ki je zgolj posrednik med kupcem in pooblaščenim servisom.
Adrijan0 ::
AGT 9? Vedno ko jih kličem nimajo nobenega artikla na zalogi. Jz mu dam 1. Res dobre cene, a kaj ko ne moreš nič kupit? Raje bi rekel, da je sestavi.si dobr. Za 34.8EUR sem pri njih dobil 4gb 1333mhz corsair ram.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Adrijan0 ()
nUUb ::
AGT 9? Vedno ko jih kličem nimajo nobenega artikla na zalogi. Jz mu dam 1. Res dobre cene, a kaj ko ne moreš nič kupit? Raje bi rekel, da je sestavi.si dobr. Za 34.8EUR sem pri njih dobil 4gb 1333mhz corsair ram.
Jaz dam AGTju 9.5, ravno zaradi "nimamo trenutno na zalogi" ostalo, vse ostalo je 10. Imajo pa zaradi tega konkurenčne cene. Odnos do strank, odličen, servis imam primer. S prijateljem sva šla nabavit SSD, ker ga je želel. SSD je neki crkoval in smo nesel na servis. Z nekaj doplačila za boljši HDD so mu zamenjali SSD. Drug primer: Mlacom. Pri njih sem nekaj let nazaj kupil Seagate 640Gb, garancija je bila 5let - ravno zaradi tega sem ga vzel. Disk je po 4 letih začel zajebavati in sem ga nesel na servis. Pred tem sem odlomil nekako tisti jeziček za SATA napajanje - verjetno malo grobejše vtikanje ali pa slaba plastika. Komplicirali so mi, da bi lahko zaradi tega narobe obrnil SATA napajanje in s tem naredil kratek stik. Če pa pogledaš SATA napajalni priključek, vidiš da ima konektorje samo na eni strani, zato z obračanjem nebi naredil nič, pa še SATA podatkovni kabel nebi pasal notri. Naslednjič sem prinesel s sabo SATA napajalni kabel in mu rekel naj ga narobe notri obrne. Seveda ga ni mogel. Garancije tako ni bilo mogoče uveljaviti, kljub temu da nisem tak, da bi namerno uničil OS trdi disk - rekli so da na fizične poškodbe ni garancije, čeprav nevem kaj ima konektor veze z elektroniko in notranjim delom diska. Problem pa je bil, da je celoten PC freeznil, ko je bil ta HDD priklopljen. Tako da, raje naročim iz tujine, kot da še enkrat prestopim njihov prag. Da ne govorim o zasoljenih cenah in (prejšnji) nepregledni strani. Če se nebi vozil vsak dan mimo mlacoma, nebi vedel da obstaja. Za na koncu pa lahko rečem, tisti tip v "skladišču" je totalen retard(vedno sem naletel na enega in istega). Naj gre raje pomaranče prodajat, ker nima pojma kaj sploh dela tam.
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz
ASUS 1920x1080@144Hz
Izi ::
Mlacom je itak fail.Če bi bil tak fail kot praviš, bi že zdavnaj propadli. Očitno ljudje po vseh teh letih še vedno kupujejo pri njih.
Če rabiš kakšno računalniško malenkost in to na hitro, še isti dan, je ni boljše trgovino kot Mlacom. Tudi ena redkih trgovin, kjer lahko kadarkoli in brez problema parkiraš direkt pred vrati trgovine, ker imajo lastno parkirišče. V današnjih časih je to že precejšen luksuz sploh za Ljubljano.
Večino osnovnih stvari imajo na zalogi in pri osnovnih stvareh, kot so hladilniki, kabli, ohišja in ostala potrošna roba se tako ali tako nima kaj pokvariti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Mr Hilter ::
Mlacom ima na servisu sedaj eno dečvo. 2 meseca nazaj sem nesel en disk ker je imel S.M.A.R.T. 0% zdravja. Brez problema, celo zastonj so mi novga poslali domov po pošti. Tip ki je bil prej tam, pa ni bil ravno za delo z ljudmi.
fosil ::
Ne da bi zagovarjal mlacom. Ampak če je zadeva polomljena težko pričakuješ da ti bodo priznal garancijo.
Oni garancijo potem uveljavljajo naprej pri uvozniku/proizvajalcu in če je stvar fizično poškodovana je ne morejo. Torej bi moral v tem primeru krit zadevo iz lastnega žepa.
Oni garancijo potem uveljavljajo naprej pri uvozniku/proizvajalcu in če je stvar fizično poškodovana je ne morejo. Torej bi moral v tem primeru krit zadevo iz lastnega žepa.
Tako je!
alpha1 ::
V trgovini mojcomp sem včeraj naročil MB (Gigabyte-Z68-UD7-B3), CPU(i7 2600k), ram, miško in podlogo. Sem dobil orenk popust in me je že danes čakal paket doma Pred dnevi sem hotel vse to kupiti v AGT in me je presenetil njihov odgovor, da je za vse to rok dobave 10dni, tako da mislim da sploh nimajo večino komponent na zalogi. Mojcomp ocenim z 10+, AGT 1. Priporočam trgovino mojcomp!
nUUb ::
Ne da bi zagovarjal mlacom. Ampak če je zadeva polomljena težko pričakuješ da ti bodo priznal garancijo.
Oni garancijo potem uveljavljajo naprej pri uvozniku/proizvajalcu in če je stvar fizično poškodovana je ne morejo. Torej bi moral v tem primeru krit zadevo iz lastnega žepa.
Zadeva je bila polomljena, samo to je isto, kot bi ti guma spuščala na kolesu, oni bi pa rekli da ne morejo upoštevati garancije, ker manjka en pedal. Tukaj se gre za princip oz. odnos. Sem nameno dal oglas tukaj, da kupim tist konektor za omenjeni disk, nažalost ni bilo nič iz tega. In ja vem, da oni tega ne popravljajo, ampak pošljejo proizvajalcu, tako da si ti en lep čas brez diska, ki je še po možnosti OS disk. Zdaj pa laufam OS na WD Greenu iz AGTja, počasen je, dela pa.
Me prav zanima, kako bo z mimovrste, ko bom že drugič nazaj nesel netbooka, ki ima nenormalno obrabo baterije. Tako obrabo sem dobil, da sem jo na 50% ven dajal med uporabo na napajalniku in da se mi je med tem časom izlil aceton po mizi in po spodnjem delu baterije, tako je je vizuelno poškodovana. Prvič so mi ekran, ki je imel bele fleke zgoraj in spodaj, ter baterijo zamenjali brez problema.
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz
ASUS 1920x1080@144Hz
mihec87 ::
Ne da bi zagovarjal mlacom. Ampak če je zadeva polomljena težko pričakuješ da ti bodo priznal garancijo.
Oni garancijo potem uveljavljajo naprej pri uvozniku/proizvajalcu in če je stvar fizično poškodovana je ne morejo. Torej bi moral v tem primeru krit zadevo iz lastnega žepa.
Zadeva je bila polomljena, samo to je isto, kot bi ti guma spuščala na kolesu, oni bi pa rekli da ne morejo upoštevati garancije, ker manjka en pedal. Tukaj se gre za princip oz. odnos. Sem nameno dal oglas tukaj, da kupim tist konektor za omenjeni disk, nažalost ni bilo nič iz tega. In ja vem, da oni tega ne popravljajo, ampak pošljejo proizvajalcu, tako da si ti en lep čas brez diska, ki je še po možnosti OS disk. Zdaj pa laufam OS na WD Greenu iz AGTja, počasen je, dela pa.
Me prav zanima, kako bo z mimovrste, ko bom že drugič nazaj nesel netbooka, ki ima nenormalno obrabo baterije. Tako obrabo sem dobil, da sem jo na 50% ven dajal med uporabo na napajalniku in da se mi je med tem časom izlil aceton po mizi in po spodnjem delu baterije, tako je je vizuelno poškodovana. Prvič so mi ekran, ki je imel bele fleke zgoraj in spodaj, ter baterijo zamenjali brez problema.
Si ti malenkost štorast a?
mojsterleo ::
meni je mlacom ok. pri njih kupujem verjetno že 15 let, predvsem zaradi zelo solidnih cen. nisem toliko hardcore uporabnik, vendar do sedaj še nisem dobil zanič robe ali pokvarjen računalnik. odnos se mi zdi ok, večinoma prečekiram če imajo stvar na spletni strani, potem pa pokličem tja in povem da pridem iskat takrat pa takrat, in imajo ponavadi že vso papirologijo pripravljeno. je pa res da v servisu je delal včasih (ne vem če še, nazadnje bil pri njih 2 meseca nazaj) neki xy model ki ni imel pojma.
Furbo ::
Me prav zanima, kako bo z mimovrste, ko bom že drugič nazaj nesel netbooka, ki ima nenormalno obrabo baterije. Tako obrabo sem dobil, da sem jo na 50% ven dajal med uporabo na napajalniku in da se mi je med tem časom izlil aceton po mizi in po spodnjem delu baterije, tako je je vizuelno poškodovana. Prvič so mi ekran, ki je imel bele fleke zgoraj in spodaj, ter baterijo zamenjali brez problema.
A tole je zajebancija ne?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Remba ::
..sem nekaj let nazaj kupil Seagate 640Gb, garancija je bila 5let - ravno zaradi tega sem ga vzel. Disk je po 4 letih začel zajebavati in sem ga nesel na servis. Pred tem sem odlomil nekako tisti jeziček za SATA napajanje - verjetno malo grobejše vtikanje ali pa slaba plastika.
Ne šali se ker ni smešno..tak disk gre na linux če se kaj dol dobi, potem pa kanta, ne servis. No comment, če si se res potem šel kamorkoli še ¨pogajati¨ hehe.
Za fizično poškodbo žal nobena trgovina ne dobi garancije od dobavitelja/proizvajalca, tako da sedaj vsaj veš za naprej. Je pa nam mlakom pred dobrima dvema letoma vzel nazaj 4 diske in dogovor je bil, da menjamo za drug model. Jih je metalo iz raid5, samo so nam na presenečenje brezplačno uredili zadevo naslednji dan, ko smo se že sprijaznili, da bomo teden dni brez backup serverja. Razlog je bil firmware diskov, nam španska vas nažalost. In še danes spare disk spi, vem, tok tok
Superfreak ::
Nova web stran jim nič ne koristi, ker imajo čakalni rok še vedno predolg. Sj ne rečem, znanje kar imajo, odnosa pa žal ne. Najprej te oberejo, potem pa čakaš 2-3 tedne na to kar si naroču, predvidoma 1-5 dni my ass, moj denar se pa ve kam gre. Pri njih kupim tisto kar je na zalogi.
Izi ::
Je že komu uspelo najti termalne paste na funtech strani?
Niso vsi za vse. Pri Funtechu nikoli v zgodovini niso imeli termalnih past. Za tovrstne zadeve je bil vedno pravi naslov Mlacom: Termalne paste
mihec87 ::
Um je bila na računu(agt) pa sem prekoraču z njo tistih 500eur(najprej se je dalo mal prekoračit,dons po 10h dneh pa pošljem kako je z robo in dobim odgovor pa da niso nič nabavlali ker sem prekoraču tisto mejo in niso mogli vnesli v sistem..)povedu pa noben nič vmes...
Edit:
Funtech ima spire ter cooler master paste..
Edit:
Funtech ima spire ter cooler master paste..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
bedak ::
js sm svojo MX-3 kupu ravno v funtechu, na strani jih ni, drugače majo pa marsikatero drobnarijo, se splača poklicat
Veron ::
funtech nima več praktično nobene zaloge v poslovalnici za bežigradom? Kar koli sem želel kupiti, je bilo 1-2dni čas dobave, torej majo skladišče nekje drugje?
Furbo ::
Nabavljajo sproti, danes se ne splača več imeti zalogo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Robi25Lj ::
Mlacom je totln fail kar se mene tiče.. naročil sem pač ohišje za računalnik, dobim po mailu automatsko sporočilo ,da je naročilo potrjeno, bla bla ... ok cool, nakar čakam 2 tedna pošiljke pa nikjer :D ! ok jih kontaktiram po mailu, ni odgovora.... skratka poden od trgovine!
NejcSSD ::
Zdaj sem zadovoljen da sem oddal naročilo na dinokompu. Naročil, 5. delovni dan bo v ponedeljek ko dobim
abruptum ::
@ Superfreak :: 9. apr 2010, 13:11:29
ker si me resno rasp...., s temi svojimi izjavami, sem začutil neizmerno željo po tem, da odgovorim na nekatere tvoje trditve, kljub temu, da užalim tebe ali kogarkoli na tem forumu. točno taki prodajalci v trgovini nimajo kaj iskat in če bi delal v moji trgovini, bi dobil odpoved še isti dan.
nekatere tvoje izjave:
''...kdo od zaposlenih zahteva, da delajo tako?''
-kako imate vi urejeno znotraj firme ni niti pod razno moj problem z vidika kupca. po tvojih izjavah sodeč je, kar pa ni prav.
''...Torej, če vam kaj ni všeč lahko vedno stopite višje in se tam ''pogovarjate''.''
-a se tebi to zdi v redu? se ti zdi v redu da moram stopit višje in se z nekom kregat? ok, bom... enkrat. in nikoli več! ker trgovine ne povoham več.
''že z vašim vstopom v trgovino nam je jasno, da ste zamorjen, smotan, tečen, nepotrpežljiv tip in da imate že v naprej predsodke, da vas hočemo samo nategnit in ocurit.''
-če že z mojim vstopom v trgovino ti veš, da sem zamorjen, smotan, tečen itd, in me kot takega tretiraš, potem zamenjaj poklic, ker si popolnoma zgrešil poklic.
''nimate pojma po kaj ste sploh prišli, izjave kot so: en ram, ena grafična, neki k se odzad namonitira pa ma 3 lukne... take izjave nam gredo na jetra, da bolj ne in povzročajo glavobole.''
-ZATO SI TI TAM, DA MI SVETUJEŠ!!! boli me ... za tvoja jetra in ledvice!!!
''A vi res mislite, da so komercialisti v firmah kot so funtech, agt, mlacom.. tako dobro plačani, da imajo največje veselje nekoga ocurit potem pa še prenašat tak folk, ki sam ne ve kaj hoče?''
-kok maš ti plače me briga tok kot za lanski sneg, če ti kaj ne paše, daj odpoved, ti si tam zaradi MENE in ne obratno!
''...ne samo da ste zoprni, se ne znate pohecati, tečnarite za popust, zahtevate spletne cene in tako naprej...''
-do prodajalca kakršen si ti bom tečen VEDNO!
''kar se pa zgoraj prebranih vaših ''pametnih'' izjav tiče (od nekaterih)... veste, tako serviserji in prodajalci imajo tudi svoje življenje in, če je ura 17.00, in, če je delovni čas je 17.00, vam ne bo nihče delal, popravljal po tej uri...''
-ampak, če si prebral izjave nekaterih, (naprimer eden je na bencinski počakal kupca izven delovnega časa, da mu je dostavil račun) nekateri naredijo točno to... kupcu grejo na roko. in k takim prodajalcem se stranke vrnejo in take prodajalce v tej temi iščemo.
''Na vas je, da ste do osebja, ki je tam, prijazni oziroma, da ste taki kakršno je osebje do vas, ker taki kot boste do drugih, taki bodo oni do vas in bolj kot boste prijazni in zabavni, več boste imeli šans, da dobite boljši popust, bolj kot boste zateženi in antipatični, manj interesa bodo imeli se z vami ukvarjati.
Žal tako je, vsi smo ljudje, vsi imamo slabe in dobre dneve in skoraj vsi imamo šefe, ki nam grenijo dneve, skušajte to razumeti in svet bo lepši.''
-na meni niti pod razno ni, da bom prijazen do prodajalcev ali da jih bom celo zabaval zato, da dobim popust, na prodajalcu pa JE da je prijazen do mene, ne glede na mojo prijaznost, zabavnost ali versko pripadnost...
''Zdaj pa prosim, če se nehate iti kritikov z neutemeljenimi izjavami''
-to je forum. tema je 'Izkušnje s trgovino Mlacom in Funtech'. koliko so izjave posameznikov utemeljene ali ne je drugo vprašanje, ampak vsak ima pravico do svojega mnenja in če sem kliknil na to stran, bi rad slišal sleherno mnenje ne pa tvojih kozjih molitvic o tem kako svet ni pošten.
''Kar se pa izbiranja kje kupiti tiče... glejte, tisti, ki Vam da boljšo ceno in jo tudi pravilno utemeljeni.. pri tistemu pač kupite.''
-kupil bom pri tistem, ki bo najbolj zadovoljil moje potrebe, cena ni vse.
končna misel: zamenjaj poklic, asap
ajdi bok
ker si me resno rasp...., s temi svojimi izjavami, sem začutil neizmerno željo po tem, da odgovorim na nekatere tvoje trditve, kljub temu, da užalim tebe ali kogarkoli na tem forumu. točno taki prodajalci v trgovini nimajo kaj iskat in če bi delal v moji trgovini, bi dobil odpoved še isti dan.
nekatere tvoje izjave:
''...kdo od zaposlenih zahteva, da delajo tako?''
-kako imate vi urejeno znotraj firme ni niti pod razno moj problem z vidika kupca. po tvojih izjavah sodeč je, kar pa ni prav.
''...Torej, če vam kaj ni všeč lahko vedno stopite višje in se tam ''pogovarjate''.''
-a se tebi to zdi v redu? se ti zdi v redu da moram stopit višje in se z nekom kregat? ok, bom... enkrat. in nikoli več! ker trgovine ne povoham več.
''že z vašim vstopom v trgovino nam je jasno, da ste zamorjen, smotan, tečen, nepotrpežljiv tip in da imate že v naprej predsodke, da vas hočemo samo nategnit in ocurit.''
-če že z mojim vstopom v trgovino ti veš, da sem zamorjen, smotan, tečen itd, in me kot takega tretiraš, potem zamenjaj poklic, ker si popolnoma zgrešil poklic.
''nimate pojma po kaj ste sploh prišli, izjave kot so: en ram, ena grafična, neki k se odzad namonitira pa ma 3 lukne... take izjave nam gredo na jetra, da bolj ne in povzročajo glavobole.''
-ZATO SI TI TAM, DA MI SVETUJEŠ!!! boli me ... za tvoja jetra in ledvice!!!
''A vi res mislite, da so komercialisti v firmah kot so funtech, agt, mlacom.. tako dobro plačani, da imajo največje veselje nekoga ocurit potem pa še prenašat tak folk, ki sam ne ve kaj hoče?''
-kok maš ti plače me briga tok kot za lanski sneg, če ti kaj ne paše, daj odpoved, ti si tam zaradi MENE in ne obratno!
''...ne samo da ste zoprni, se ne znate pohecati, tečnarite za popust, zahtevate spletne cene in tako naprej...''
-do prodajalca kakršen si ti bom tečen VEDNO!
''kar se pa zgoraj prebranih vaših ''pametnih'' izjav tiče (od nekaterih)... veste, tako serviserji in prodajalci imajo tudi svoje življenje in, če je ura 17.00, in, če je delovni čas je 17.00, vam ne bo nihče delal, popravljal po tej uri...''
-ampak, če si prebral izjave nekaterih, (naprimer eden je na bencinski počakal kupca izven delovnega časa, da mu je dostavil račun) nekateri naredijo točno to... kupcu grejo na roko. in k takim prodajalcem se stranke vrnejo in take prodajalce v tej temi iščemo.
''Na vas je, da ste do osebja, ki je tam, prijazni oziroma, da ste taki kakršno je osebje do vas, ker taki kot boste do drugih, taki bodo oni do vas in bolj kot boste prijazni in zabavni, več boste imeli šans, da dobite boljši popust, bolj kot boste zateženi in antipatični, manj interesa bodo imeli se z vami ukvarjati.
Žal tako je, vsi smo ljudje, vsi imamo slabe in dobre dneve in skoraj vsi imamo šefe, ki nam grenijo dneve, skušajte to razumeti in svet bo lepši.''
-na meni niti pod razno ni, da bom prijazen do prodajalcev ali da jih bom celo zabaval zato, da dobim popust, na prodajalcu pa JE da je prijazen do mene, ne glede na mojo prijaznost, zabavnost ali versko pripadnost...
''Zdaj pa prosim, če se nehate iti kritikov z neutemeljenimi izjavami''
-to je forum. tema je 'Izkušnje s trgovino Mlacom in Funtech'. koliko so izjave posameznikov utemeljene ali ne je drugo vprašanje, ampak vsak ima pravico do svojega mnenja in če sem kliknil na to stran, bi rad slišal sleherno mnenje ne pa tvojih kozjih molitvic o tem kako svet ni pošten.
''Kar se pa izbiranja kje kupiti tiče... glejte, tisti, ki Vam da boljšo ceno in jo tudi pravilno utemeljeni.. pri tistemu pač kupite.''
-kupil bom pri tistem, ki bo najbolj zadovoljil moje potrebe, cena ni vse.
končna misel: zamenjaj poklic, asap
ajdi bok
Superfreak ::
Mlacom je totln fail kar se mene tiče.. naročil sem pač ohišje za računalnik, dobim po mailu automatsko sporočilo ,da je naročilo potrjeno, bla bla ... ok cool, nakar čakam 2 tedna pošiljke pa nikjer :D ! ok jih kontaktiram po mailu, ni odgovora.... skratka poden od trgovine!
Te čisto razumem, njihova tipična, naročiš pa čakaš 2 tedna, tri.. mogoče še več nakar zveš da stvar ni dobavljiva. Sem bil pri njih kakšne 2 tedna nazaj, kupoval ram, sem se samo obrnil, interesa itak nima noben pa tud ne da se mi čakat, da me bodo nategovali s svojimi približnimi 1-5 dni, funtech zmaga.
Superfreak ::
@ Superfreak :: 9. apr 2010, 13:11:29
ker si me resno rasp...., s temi svojimi izjavami, sem začutil neizmerno željo po tem, da odgovorim na nekatere tvoje trditve, kljub temu, da užalim tebe ali kogarkoli na tem forumu. točno taki prodajalci v trgovini nimajo kaj iskat in če bi delal v moji trgovini, bi dobil odpoved še isti dan.
Ti svetujem, da ne bereš tega foruma, da te ne bo spet kaj rasp. Ko boš naslednjič začutil neizmerno željo po komentiranju neumnosti ti predlagam, da vzameš rolo wc papirja in se olajšaš. Mimogrede... taki ''kupci'' kot si ti nimajo pojma o kulturi kaj šele o tem kaj hočejo, torej te lahko vsak, ki ima 5 minut časa nategne po višji ceni, z lepim se hvališ! Kriviš druge za vse namesto, da bi sebe pogledal in na svojem načinu pristopa kaj spremenil. Si pa res car.
P.S. če še ne veš... bedakov nihče ne obužuje pa naj si bo prodajalc s slabimi jetri, ledvicami.. ali pa dr. jederske fizike. Dobro jutro!
abruptum ::
@Superfreak
haha hepan, ti boš men o kulturi..
adijo si. ni ti pomoči.
haha hepan, ti boš men o kulturi..
adijo si. ni ti pomoči.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: abruptum ()
abruptum ::
glede trgovin pa tko..
za mlakom in funtech ne vem, glede agt pa stran od njih, razen če maš dva mesca čas čakat. ker po 37ih dneh od dneva naročila še vedno ne vem kdaj dobim svoj comp. če sploh. ker če ga naslednji teden ne bo, prekličem naročilo. s tem da so mi zagotovili, da bo v max 14 dneh. zgovarjajo se pa na dobavitelja, poplave v maleziji, itd. ves čas pa nategujejo: bo ta teden enkrat.. pa konc tedna pravi da bo nasleden teden.. in tako že 3 tedne. fakof.
za mlakom in funtech ne vem, glede agt pa stran od njih, razen če maš dva mesca čas čakat. ker po 37ih dneh od dneva naročila še vedno ne vem kdaj dobim svoj comp. če sploh. ker če ga naslednji teden ne bo, prekličem naročilo. s tem da so mi zagotovili, da bo v max 14 dneh. zgovarjajo se pa na dobavitelja, poplave v maleziji, itd. ves čas pa nategujejo: bo ta teden enkrat.. pa konc tedna pravi da bo nasleden teden.. in tako že 3 tedne. fakof.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: abruptum ()
r3Qui3m ::
Moja izkušnja je sledeča (res da je stara dve leti):
Na več spletnih trgovin sem poslal mail če mi sestavijo predračun za računalnik. Napisal sem svoje želje, potrebe in finančno zmožnost. Edini odgovor, ki sem ga dobil je bil odgovor FUNTECHa. Na koncu pa še prijazno povabilo naj se oglasim v poslovalnici. Odgovor je prišel v 3 delavnih dneh. Po obisku poslovalnice smo se dogovorili za končno konfiguracijo. Po plačilu predračuna so mi ga sestavili in stestirali v enem tednu. Vse tako kot smo se dogovorili.
In še vprašanje: Kje mislite bom kupil nov komp ali novo komponento? :D
Obiskal spletno trgovino Funtech in zasledil sledeče
V kolikor boste naročili storitev sestave komponent in toliko komponent, da bi iz njih lahko sestavili osebni računalnik, bomo morali zaradi zakonodaje in posledično zaradi odločbe tržnega inšpektorata RS vaš nakup zavrniti. Razlog za to je dejstvo, da "se sme dajati v promet samo proizvode, ki so skladni s veljavnimi tehničnimi predpisi". Zahtevan postopek ugotavljanja skladnosti obsega izjava o skladnosti, preizkusno poročilo oz. certifikat ter izdelavo tehnične dokumentacije. Takoimenovano "certificiranje" lahko opravljajo samo pooblaščene inštitucije, cena izdelave takšne dokumentacije pa v povprečju vsaj 5 krat presega ceno samega osebnega računalnika. Ker gre v naših primerih za individualno sestavljene osebne računalnike, bi morali vso potrebno dokumentacijo pridobivati za vsak računalnik posebej, kar pa stroškovno ni smiselno.
Torej bom sestavljal doma :D
@D3M Funtech ;)
Na več spletnih trgovin sem poslal mail če mi sestavijo predračun za računalnik. Napisal sem svoje želje, potrebe in finančno zmožnost. Edini odgovor, ki sem ga dobil je bil odgovor FUNTECHa. Na koncu pa še prijazno povabilo naj se oglasim v poslovalnici. Odgovor je prišel v 3 delavnih dneh. Po obisku poslovalnice smo se dogovorili za končno konfiguracijo. Po plačilu predračuna so mi ga sestavili in stestirali v enem tednu. Vse tako kot smo se dogovorili.
In še vprašanje: Kje mislite bom kupil nov komp ali novo komponento? :D
Obiskal spletno trgovino Funtech in zasledil sledeče
V kolikor boste naročili storitev sestave komponent in toliko komponent, da bi iz njih lahko sestavili osebni računalnik, bomo morali zaradi zakonodaje in posledično zaradi odločbe tržnega inšpektorata RS vaš nakup zavrniti. Razlog za to je dejstvo, da "se sme dajati v promet samo proizvode, ki so skladni s veljavnimi tehničnimi predpisi". Zahtevan postopek ugotavljanja skladnosti obsega izjava o skladnosti, preizkusno poročilo oz. certifikat ter izdelavo tehnične dokumentacije. Takoimenovano "certificiranje" lahko opravljajo samo pooblaščene inštitucije, cena izdelave takšne dokumentacije pa v povprečju vsaj 5 krat presega ceno samega osebnega računalnika. Ker gre v naših primerih za individualno sestavljene osebne računalnike, bi morali vso potrebno dokumentacijo pridobivati za vsak računalnik posebej, kar pa stroškovno ni smiselno.
Torej bom sestavljal doma :D
@D3M Funtech ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3Qui3m ()
D3m ::
In še vprašanje: Kje mislite bom kupil nov komp ali novo komponento? :D
Agt? Dinokomp? Mlacom?
|HP EliteBook|R5 6650U|
fosil ::
Obiskal spletno trgovino Funtech in zasledil sledeče
V kolikor boste naročili storitev sestave komponent in toliko komponent, da bi iz njih lahko sestavili osebni računalnik, bomo morali zaradi zakonodaje in posledično zaradi odločbe tržnega inšpektorata RS vaš nakup zavrniti. Razlog za to je dejstvo, da "se sme dajati v promet samo proizvode, ki so skladni s veljavnimi tehničnimi predpisi". Zahtevan postopek ugotavljanja skladnosti obsega izjava o skladnosti, preizkusno poročilo oz. certifikat ter izdelavo tehnične dokumentacije. Takoimenovano "certificiranje" lahko opravljajo samo pooblaščene inštitucije, cena izdelave takšne dokumentacije pa v povprečju vsaj 5 krat presega ceno samega osebnega računalnika. Ker gre v naših primerih za individualno sestavljene osebne računalnike, bi morali vso potrebno dokumentacijo pridobivati za vsak računalnik posebej, kar pa stroškovno ni smiselno.
Torej bom sestavljal doma :D
Lahko ti ga oni sestavijo in testirajo, vendar ti ram prodajo ločeno. Tega moraš potem sam vgradit.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
bajsibajsi ::
Tocno tako, pri Funtech ti sestavijo (in testirajo) PC za 18 evrov doplacila. Ram ti avtomatsko prodajo posebej z locenim racunom. Prejsnji mesec sem narocil masino pri njih. Ura narocila je bila okoli 12. Naslednji dan so me ze klicali, da lahko pridem prevzeti. :)
Aleshko ::
Vsekakor bom še naprej kupoval pri Mlacomu. Imam že nekajletne izkušnje, nobenih težav...očitno RES, nekateri ljudje nimate pravilnega pristopa - niti pri nakupu, niti pri reševanju težav.
Moje zadnje naročilo je bilo pred 14 dnevi...naročil sem računalnik po delih, ki ga seveda zastonj sestavijo...poklicali so me po telefonu, da bo vodno hlajenje corsair zamujalo 3 dni...in tako sem dobil računalnik sestavljen po 5 dneh od naročila...kar je SUPER odzivnost. Naj pripomnim, da so me o vsem obveščali po telefonu.
Nazadnje sem pri njih uveljavljal garancijo pred 8 leti. In takrat popolnoma brez zapletov / problemov. In to je bila edina reklamacija z moje strani...drugače pa mi od takrat nič ni odpovedalo.
toliko od mene...(očitno imamo res veliko ljudi, ki ne ZNAJO komunicirat, imajo NEKOREKTEN pristop, in so polni SAMIH sebe, da vse obvladajo)
Moje zadnje naročilo je bilo pred 14 dnevi...naročil sem računalnik po delih, ki ga seveda zastonj sestavijo...poklicali so me po telefonu, da bo vodno hlajenje corsair zamujalo 3 dni...in tako sem dobil računalnik sestavljen po 5 dneh od naročila...kar je SUPER odzivnost. Naj pripomnim, da so me o vsem obveščali po telefonu.
Nazadnje sem pri njih uveljavljal garancijo pred 8 leti. In takrat popolnoma brez zapletov / problemov. In to je bila edina reklamacija z moje strani...drugače pa mi od takrat nič ni odpovedalo.
toliko od mene...(očitno imamo res veliko ljudi, ki ne ZNAJO komunicirat, imajo NEKOREKTEN pristop, in so polni SAMIH sebe, da vse obvladajo)
Aleshko ::
Stvar presoje...registriral oz.prijavil sem se, ker se mi je zdela zanimiva tema...v nasprotnem primeru se najbrž ne bi, mar ne?
PINki ::
Funtech je kul, vedno prijazni in ustrežljivi. Tam kupil že nekaj računalnikov, vse v redu, tudi z uveljavljanjem garancije RAMu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AGT Računalniki, AGT Trgovina (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 312961 (48507) | igorpec |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 139649 (79189) | kuglvinkl |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 33073 (21915) | cholt45 |
» | AGT računalniki d.o.o. (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 16286 (12084) | gendale |