Forum » Kaj kupiti » Izkušnje s trgovino Mlacom in Funtech
Izkušnje s trgovino Mlacom in Funtech
Temo vidijo: vsi
hudychk ::
Drug teden bom kupoval nekaj komponent v vrednosti cca 650€ in me zanima kakšne imate izkušnje z reklamacijami in delovanjem komponent ter z uveljavljanjem garancije pri Mlacomu in Funtechu. Nameraval sem kupiti v AGT, pa ga zadnje čase nekaj biksajo z zalogami, predvsem pa mi ponudba RAMa, ki jo imajo, ni preveč všeč (po domače povedano prodajajo najcenejšo robo določenih znamk za velik denar). Skratka odločam se kje kupiti, v Mlacomu ali v Funtechu?
Hvala za odgovore vsem.
Hvala za odgovore vsem.
The Devil himself!
Nagi Bator ::
No lahko ti povem za Mlacoma. Ampak je izkusnja stara ze kaksnih 5 let.
Ko je po mescu uporabe crknila integrirana zvocna v desktopu, so rekli, da zdaj nimajo casa popravljat in naj prinesem cez 2 tedna.
Se mi ni dalo zaj*bavat. Kupil drugo zvocno za ceno bencina do Mlacoma.
S Funtech nimam izkusenj, z AGT pa naceloma dobre, kaksno robo pa trenutno drzijo pa ne bi vedel.
Ko je po mescu uporabe crknila integrirana zvocna v desktopu, so rekli, da zdaj nimajo casa popravljat in naj prinesem cez 2 tedna.
Se mi ni dalo zaj*bavat. Kupil drugo zvocno za ceno bencina do Mlacoma.
S Funtech nimam izkusenj, z AGT pa naceloma dobre, kaksno robo pa trenutno drzijo pa ne bi vedel.
mat3 ::
Jaz sem že veliko kupoval v FunTechu in sem zelo zadovoljen. Tudi ko so mi poslali napačen disk, ali ko so mi ukradli rame ni bilo nobenih problemov z njihove strani. Je pa res, da niso vedno najcenejši, a fer odnos se plača, pravijo ;). Tudi v Mlacomu sem nekaj kupoval in ni bilo problemov.
AMD Ryzen 7 3700X, 32 GB DDR4-3600 MHz G.Skill TridentZ Neo
500GB Samsung Evo Plus, Crucial P2 500GB, GTX 1660 Super, 4x 3TB HDD
http://www.bozic17.blogspot.com
500GB Samsung Evo Plus, Crucial P2 500GB, GTX 1660 Super, 4x 3TB HDD
http://www.bozic17.blogspot.com
Poldi112 ::
Funtech, brez dvoma.
Enkrat sem bil tam na servisu in nisem bil ravno 100% zadovoljen, ker mi niso zrihtali takoj, ampak bi moral čakati na točno ta isti napajalnik kak teden. Tako da sem pač kupil drugega, tega pa naknadno dobil iz servisa čez teden. Ni bilo pa nobene zajebancije z uveljavljanjem garancije, kot pri Mlacomu, kjer sem izgubil precej živcev, da sem debilom uspel dopovedati, da njihov ram pač ni brezhiben. Pa tudi dolgo so me pri Mlacomu pustili čakati, kot da bi upali na to, da bom obupal.
Pa funtech mi je šel, ko sem nekoč nujno rabil kopijo računa, tudi hudo na roko. So me izven delovnega časa pričakali z računom na eni bencinski (dogovorjeno mesto).
Enkrat sem bil tam na servisu in nisem bil ravno 100% zadovoljen, ker mi niso zrihtali takoj, ampak bi moral čakati na točno ta isti napajalnik kak teden. Tako da sem pač kupil drugega, tega pa naknadno dobil iz servisa čez teden. Ni bilo pa nobene zajebancije z uveljavljanjem garancije, kot pri Mlacomu, kjer sem izgubil precej živcev, da sem debilom uspel dopovedati, da njihov ram pač ni brezhiben. Pa tudi dolgo so me pri Mlacomu pustili čakati, kot da bi upali na to, da bom obupal.
Pa funtech mi je šel, ko sem nekoč nujno rabil kopijo računa, tudi hudo na roko. So me izven delovnega časa pričakali z računom na eni bencinski (dogovorjeno mesto).
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
hudychk ::
Funtech se sliši OK. Upam, da bodo na trgu še vsaj 3 leta, da mi poteče garancija :) Drugače pa enako z moje strani pri Mlacomu dokaj slabe izkušnje s servisom in komplikacije... Sicer je bilo že kar nekaj časa tega, ampak dvomim, da se je kaj spremenilo, ker je lastnik še vedno isti... Ne upam še enkrat na led. Verjetno bom poskusil pri Funtechu z nakupom, v AGTju pa sem tudi imel pred kakim letom in pol ne popolnoma zadovoljujočo izkušnjo z uveljavljanjem garancije, saj sem dobil v zameno za mojo pokvarjeno grafično kartico drugo isto rabljeno, ne novo... morda je bilo tako tudi bolje zame, ker sem imel takoj drugo grafično kartico, ki še danes dela.
The Devil himself!
dronyx ::
Jaz sem do sedaj dvakrat kupil PC pri Mlacomu (sem sam izbral komponente). Drugič sem ohranil ohišje in napajalnik, zamenjal pa vse ostalo. Na servis nisem na srečo nikdar pomislil, ker dela vse brez problemov.
KoMar- ::
Tako Mlacom kot Funtech sta OK trgovini... moram pohvalit novo prijazno gospodično na Mlacomu v servisu
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KoMar- ()
hudychk ::
Kaj pa ti to pomaga, da je prijazna, če se pa ne spozna najbolj na računalnike? Sicer kdo pa sm js, da se bom vtiku u management podjetja...
The Devil himself!
dronyx ::
Kaj pa ti to pomaga, da je prijazna, če se pa ne spozna najbolj na računalnike? Sicer kdo pa sm js, da se bom vtiku u management podjetja...
Pa ti res misliš, da tista bejba šraufa računalnike? Ne me basat. Njo majo tam zato, da se ti lepo nasmehne, ko serviser ne zna popravit tvojga compa in tako ublaži tvojo jezo. To je čista psihologija.
hudychk ::
Dddddd, valda, ampak pri meni je ravno obraten učinek, ker imam zelo malo potrpljenja, ko se gre za moj računalnik in uveljavljanje garancije. :)
The Devil himself!
Remba ::
Res je dosti prijazneje v mlacom servisu odkar ena punca rihta papirje in telefone, fantje pa ¨šraufajo¨. Pred leti je bilo pa dostikrat res hecno ja. Nasplošno so meni fajn firma.
pviran3 ::
Joj če mi naslednič kej crkne, raj stran fliknem in grem novo kupit, ko da se po fliknjenem mlacom servisu jajcam, res škoda cajta in živcev
-Prvo kar je, če prineseš nekaj, kar ne deluje in se izkaže, da si ti kriv, oz da pri njih deluje, morš plačat, ker se oni s tvojo "delujočo" zadevo ukvarjajo. Oz če ne deluje, si pač ti to pokvaru. Vsaj tko je blo, ko je bil en stric tam za pultom...
Ko je bila ura 5 al kadar pač zapirajo, sem stal v vrsti pred pultom, stric prijavi - zapiramo, mene ni več tkle... LOOL pa tak odnos
Funtech čisto druga pesem, prineseš, poveš kaj ne dela, napišeš papir s podatki in opisom napake in oddaš. Osebno sem clo mel primer, sem prinesu crkjen disk, napišem papir in majstr mi je dal takoj novga, tak simpl je šlo.
Moje izkušnje: FunTech>>>Mlacom
-Prvo kar je, če prineseš nekaj, kar ne deluje in se izkaže, da si ti kriv, oz da pri njih deluje, morš plačat, ker se oni s tvojo "delujočo" zadevo ukvarjajo. Oz če ne deluje, si pač ti to pokvaru. Vsaj tko je blo, ko je bil en stric tam za pultom...
Ko je bila ura 5 al kadar pač zapirajo, sem stal v vrsti pred pultom, stric prijavi - zapiramo, mene ni več tkle... LOOL pa tak odnos
Funtech čisto druga pesem, prineseš, poveš kaj ne dela, napišeš papir s podatki in opisom napake in oddaš. Osebno sem clo mel primer, sem prinesu crkjen disk, napišem papir in majstr mi je dal takoj novga, tak simpl je šlo.
Moje izkušnje: FunTech>>>Mlacom
blackbfm ::
-Prvo kar je, če prineseš nekaj, kar ne deluje in se izkaže, da si ti kriv, oz da pri njih deluje, morš plačat, ker se oni s tvojo "delujočo" zadevo ukvarjajo. Oz če ne deluje, si pač ti to pokvaru. Vsaj tko je blo, ko je bil en stric tam za pultom...
Ko je bila ura 5 al kadar pač zapirajo, sem stal v vrsti pred pultom, stric prijavi - zapiramo, mene ni več tkle... LOOL pa tak odnos
Seveda da tako delajo, če je pa folk kar tiho. Če so problemi zahtevaš nadrejenga in mu težiš..tem se pa načeloma itak ne da zajebavat s tabo in ti dajo kar prav. Drugač pa daš prijavo na inšpekcijo big deal No meni se še ni zgodilo da bi moral koga prijavljat.
hudychk ::
Ko sem na Mlacomu pred leti tako govoril z g. Mlakarjem (direktorjem), sem dobil občutek, da sploh ne ve, kaj njegovi zaposleni počnejo. Lahko, da se je kaj spremenilo do zdaj, ampak najmanj si želim problemov z garancijo ipd. Pa še bližje imam Funtech, če sem že pri tem :)
The Devil himself!
Zheegec ::
Tudi sam priporočam Funtech, sicer nisem še nič reklamiral tam (tako in tako imajo zunanje servise, isto kot vsi ostali), ampak so pa prijazni
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
JanezH ::
Mlacom-ovih vrat ne prestopim nikdar več. Par let nazaj sem kupil drag taganov silent napajalnik. Izkazalo se je da ni silent, ker je ropotal, kar so opazili tudi na servisu, ko sem ga prinesel nazaj. Dali so mi novega, ki je dobesedno eksplodiral - počilo je in pokadil se je dim ven. Za novega sem se moral dolgo pregovarjati, dokler jim nisem omenil zakaj imajo pretrgane vse originalne garancijske nalepke in gor neke svoje. Takrat je serviser postal prijazen in mi brez problema prinesel novega.
Po kakih 3 letih delovanja mi je zdaj tudi ta crknil.
Ob eksploziji mi je smrdel napajalnik, od eksplozije naprej pa mi smrdi Mlacom.
NE hvala!!!
Po kakih 3 letih delovanja mi je zdaj tudi ta crknil.
Ob eksploziji mi je smrdel napajalnik, od eksplozije naprej pa mi smrdi Mlacom.
NE hvala!!!
hudychk ::
Komponente že naročene pri Funtechu, prispejo jutri :) Hvala vsem za vaša mnenja!
The Devil himself!
Ribez ::
Pri Funtech definitivno. Mam dobre izkušnje z njimi. Kupil dva računalnika, uveljavljal garancijo, nadgrajeval... vedno vse odlično.
Malo bi se lahko edino sedaj v tisti kleti omikali (malo več prijaznosti...). Pa mal bizarno zgledajo njihovi poslovni. S tem mislim, vsa tista praznina in kak komp, ki ga skup šraufajo.
Drugače pa super.
Malo bi se lahko edino sedaj v tisti kleti omikali (malo več prijaznosti...). Pa mal bizarno zgledajo njihovi poslovni. S tem mislim, vsa tista praznina in kak komp, ki ga skup šraufajo.
Drugače pa super.
Superfreak ::
Ljudje,
berem take in podobne teme že mesece, leta... in do sedaj nisem čutil potrebe pokomentirati ampak vidim, da eni izmed vas nimate pri sebi razčiščenih pojmov.
Ne zanikam, da ima Mlacom šepav servis, šepav je v smislu sistema, ki ga imajo torej, da se za skoraj vsako stvar, ki se je dotaknejo zadeva plača. Ampak predno krivite zaposlene in jih zmerjate z raznimi čudaki, debili itn se morate tudi vprašati: kdo od zaposlenih zahteva, da delajo tako?
Torej, če vam kaj ni všeč lahko vedno stopite višje in se tam ''pogovarjate''. Toliko o Mlacom servisu. Kar se pa njihove prodaje tiče pa se kdaj skušajte postaviti tudi v vlogo komercialista. Tudi sam sem bil nekoč komercialist (ne pri Mlacomu) in lahko v imenu njih navedem par stvari, ki nam gredo najbolj na k***c, katere vi stranke uporabljate:
- že z vašim vstopom v trgovino nam je jasno, da ste zamorjen, smotan, tečen, nepotrpežljiv tip in da imate že v naprej predsodke, da vas hočemo samo nategnit in ocurit.
- nimate pojma po kaj ste sploh prišli, izjave kot so: en ram, ena grafična, neki k se odzad namonitira pa ma 3 lukne... take izjave nam gredo na jetra, da bolj ne in povzročajo glavobole. Če že hodite kaj KAM kupit, se prosim prej pozanimajte kaj točno rabite (sprintajte si stran ali si zapišite točen naziv, šifro izdelka... karkoli), ne pa da pridete do komercialista slamo tepst. A vi res mislite, da so komercialisti v firmah kot so funtech, agt, mlacom.. tako dobro plačani, da imajo največje veselje nekoga ocurit potem pa še prenašat tak folk, ki sam ne ve kaj hoče? Koliko provizije mislite, da imajo od tega? Odgovor je nič in ne, ni jim v interesu vas za nos vlečt in poslušat vašo bentenje ampak jim je v interesu prodati stvari, ki jo rabite, svetovati, če kaj ne veste in prebroditi dan brez zapletov in zaključiti šiht.
- ne samo da ste zoprni, se ne znate pohecati, tečnarite za popust, zahtevate spletne cene in tako naprej, če že vohunite po spletnih straneh računalniških trgovin, potem naročite preko spleta. A je treba tega, da veste že vse v naprej kaj hočete in ste tako leni, da vam morajo drugi vse narediti, kaj ne znate sami dodati artikla v košarico? Veste.. čas komercialista je plačan, zato se ne čudite zakaj sta v trgovinah dve ceni, spletna in običajna. Me zanima, če bi v Big bangu tako funkcioniralo, da bi prišli do komercialista in zahtevali od njega artikel po spletni ceni. Pod nosom se lahko obrišete, drugje ni pa nič drugače, še posebej, če imate namen plačati s plačilno kartico in ne kličite za vsako figo, ker imate v 90% primerih vse podatke na spletu, torej pobrskajte, tudi prodajalci so ljudje kateri delajo za tiste, kateri an koncu dneva vaš denar štejejo in razmišljajo kam bodo šli na dopust.
- kar se pa zgoraj prebranih vaših ''pametnih'' izjav tiče (od nekaterih)... veste, tako serviserji in prodajalci imajo tudi svoje življenje in, če je ura 17.00, in, če je delovni čas je 17.00, vam ne bo nihče delal, popravljal po tej uri, ker za to ni nihče plačan niti pohvaljen ali nagrajen s strani vodstva, še takrat, ko ponavadi naredijo komu uslugo in počakajo do 17.15, še takrat tudi tolk ta oseba ni fer, da bi dala vsaj 50 centov za kavo. Torej, zakaj in koga naj nekdo čaka 15 minut po šihtu, če pa nima nič od tega? A vi bi? Doma žena pa otroc vi bi pa enga najstnika čakal, da se nalima 15 čez 5, ker v celem dnevu ni našel 10 minut časa, da se oglasi, raje 5 minut ali 10 pred zaprtjem podjetja, ko je največ dela, hodite tečnarit potem pa tukaj pisat, da vas ni nihče povohal. Haha, pridite v Mercator ob 21.10 pa prosite za kilo štruce, ven vas bodo nesli po hitrem postopku. Svet je tempiran, delovni čas je določen in se ga po zakonu mora upoštevati. Delo izven delovnega časa je KAZNIVO! Dobro jutro!
Če si vi ne znate zorganizirati delovnega dneva, ne pričakujte, da vam bodo drugi jedli z roke.
Zdaj pa bistvo.. vse te zgoraj omenjene trgovine so za moje mnenje dobre. Povsod je tako, da je nekaj slabega, nekaj dobrega. Mogoče Mlacom nima najboljšega servisa, ima pa zato toliko boljšo prodajo, npr. Mogoče AGT nima najboljše prodaje, ima pa zato toliko boljše cene, npr. Mogoče ima Funtech malo trgovino, ima pa zato hitrejši rok dobave, npr. Kupoval sem pri vseh in z nobenim nisem imel težav, ker se znam obnašati in pristopiti poslovno ter prijazno, s kolerikom se ne bo nihče ukvarjal.
Torej.. vidite, nikjer ni toliko oh in sploh zanič. Če želite boljšo ceno, zberite ponudbe, pojdite od podjetja do podjeta, tudi 2x če je treba in naj utemeljijo svojo ceno ali pa naj vam dajo konkurenčno, ampak pojdite se frajerje šele takrat, ko boste imeli ISTE komponente, ne da vam nekdo ponudi Intel procesor, ki je 30 eur dražji od AMDja, potem boste pa trdili da kok so pa tam dragi! Hruške in jabolka niso eno in isto.
Na vas je, da ste do osebja, ki je tam, prijazni oziroma, da ste taki kakršno je osebje do vas, ker taki kot boste do drugih, taki bodo oni do vas in bolj kot boste prijazni in zabavni, več boste imeli šans, da dobite boljši popust, bolj kot boste zateženi in antipatični, manj interesa bodo imeli se z vami ukvarjati.
Žal tako je, vsi smo ljudje, vsi imamo slabe in dobre dneve in skoraj vsi imamo šefe, ki nam grenijo dneve, skušajte to razumeti in svet bo lepši.
Zdaj pa prosim, če se nehate iti kritikov z neutemeljenimi izjavami, ker me po 3 letih branja že blazno glava boli in prosim končno sprevidite, da za vso sranje, ki se vam zgodi, niso krivi izključno serviserji in prodajalci.
Kar se pa izbiranja kje kupiti tiče... glejte, tisti, ki Vam da boljšo ceno in jo tudi pravilno utemeljeni.. pri tistemu pač kupite. Obenem poglejte tudi koliko dobite kje garancije in to je to in prosim... če se ne spoznate na komponente računalnika... poslušajte mnenja, ampak mnenja o komponentah, ne kje so vam dali sladoled, kje so vas lepo pogledali ali grdo, kje je kdo tečen ali prijazen, vi boste kupili računalnik, ne sladoleda in ne prijaznosti in po enmu tednu medtem, ko boste uživali v računalniški igri, se vam bo sladko fučkalo, kako vas je kdo pogledal.
Lp
berem take in podobne teme že mesece, leta... in do sedaj nisem čutil potrebe pokomentirati ampak vidim, da eni izmed vas nimate pri sebi razčiščenih pojmov.
Ne zanikam, da ima Mlacom šepav servis, šepav je v smislu sistema, ki ga imajo torej, da se za skoraj vsako stvar, ki se je dotaknejo zadeva plača. Ampak predno krivite zaposlene in jih zmerjate z raznimi čudaki, debili itn se morate tudi vprašati: kdo od zaposlenih zahteva, da delajo tako?
Torej, če vam kaj ni všeč lahko vedno stopite višje in se tam ''pogovarjate''. Toliko o Mlacom servisu. Kar se pa njihove prodaje tiče pa se kdaj skušajte postaviti tudi v vlogo komercialista. Tudi sam sem bil nekoč komercialist (ne pri Mlacomu) in lahko v imenu njih navedem par stvari, ki nam gredo najbolj na k***c, katere vi stranke uporabljate:
- že z vašim vstopom v trgovino nam je jasno, da ste zamorjen, smotan, tečen, nepotrpežljiv tip in da imate že v naprej predsodke, da vas hočemo samo nategnit in ocurit.
- nimate pojma po kaj ste sploh prišli, izjave kot so: en ram, ena grafična, neki k se odzad namonitira pa ma 3 lukne... take izjave nam gredo na jetra, da bolj ne in povzročajo glavobole. Če že hodite kaj KAM kupit, se prosim prej pozanimajte kaj točno rabite (sprintajte si stran ali si zapišite točen naziv, šifro izdelka... karkoli), ne pa da pridete do komercialista slamo tepst. A vi res mislite, da so komercialisti v firmah kot so funtech, agt, mlacom.. tako dobro plačani, da imajo največje veselje nekoga ocurit potem pa še prenašat tak folk, ki sam ne ve kaj hoče? Koliko provizije mislite, da imajo od tega? Odgovor je nič in ne, ni jim v interesu vas za nos vlečt in poslušat vašo bentenje ampak jim je v interesu prodati stvari, ki jo rabite, svetovati, če kaj ne veste in prebroditi dan brez zapletov in zaključiti šiht.
- ne samo da ste zoprni, se ne znate pohecati, tečnarite za popust, zahtevate spletne cene in tako naprej, če že vohunite po spletnih straneh računalniških trgovin, potem naročite preko spleta. A je treba tega, da veste že vse v naprej kaj hočete in ste tako leni, da vam morajo drugi vse narediti, kaj ne znate sami dodati artikla v košarico? Veste.. čas komercialista je plačan, zato se ne čudite zakaj sta v trgovinah dve ceni, spletna in običajna. Me zanima, če bi v Big bangu tako funkcioniralo, da bi prišli do komercialista in zahtevali od njega artikel po spletni ceni. Pod nosom se lahko obrišete, drugje ni pa nič drugače, še posebej, če imate namen plačati s plačilno kartico in ne kličite za vsako figo, ker imate v 90% primerih vse podatke na spletu, torej pobrskajte, tudi prodajalci so ljudje kateri delajo za tiste, kateri an koncu dneva vaš denar štejejo in razmišljajo kam bodo šli na dopust.
- kar se pa zgoraj prebranih vaših ''pametnih'' izjav tiče (od nekaterih)... veste, tako serviserji in prodajalci imajo tudi svoje življenje in, če je ura 17.00, in, če je delovni čas je 17.00, vam ne bo nihče delal, popravljal po tej uri, ker za to ni nihče plačan niti pohvaljen ali nagrajen s strani vodstva, še takrat, ko ponavadi naredijo komu uslugo in počakajo do 17.15, še takrat tudi tolk ta oseba ni fer, da bi dala vsaj 50 centov za kavo. Torej, zakaj in koga naj nekdo čaka 15 minut po šihtu, če pa nima nič od tega? A vi bi? Doma žena pa otroc vi bi pa enga najstnika čakal, da se nalima 15 čez 5, ker v celem dnevu ni našel 10 minut časa, da se oglasi, raje 5 minut ali 10 pred zaprtjem podjetja, ko je največ dela, hodite tečnarit potem pa tukaj pisat, da vas ni nihče povohal. Haha, pridite v Mercator ob 21.10 pa prosite za kilo štruce, ven vas bodo nesli po hitrem postopku. Svet je tempiran, delovni čas je določen in se ga po zakonu mora upoštevati. Delo izven delovnega časa je KAZNIVO! Dobro jutro!
Če si vi ne znate zorganizirati delovnega dneva, ne pričakujte, da vam bodo drugi jedli z roke.
Zdaj pa bistvo.. vse te zgoraj omenjene trgovine so za moje mnenje dobre. Povsod je tako, da je nekaj slabega, nekaj dobrega. Mogoče Mlacom nima najboljšega servisa, ima pa zato toliko boljšo prodajo, npr. Mogoče AGT nima najboljše prodaje, ima pa zato toliko boljše cene, npr. Mogoče ima Funtech malo trgovino, ima pa zato hitrejši rok dobave, npr. Kupoval sem pri vseh in z nobenim nisem imel težav, ker se znam obnašati in pristopiti poslovno ter prijazno, s kolerikom se ne bo nihče ukvarjal.
Torej.. vidite, nikjer ni toliko oh in sploh zanič. Če želite boljšo ceno, zberite ponudbe, pojdite od podjetja do podjeta, tudi 2x če je treba in naj utemeljijo svojo ceno ali pa naj vam dajo konkurenčno, ampak pojdite se frajerje šele takrat, ko boste imeli ISTE komponente, ne da vam nekdo ponudi Intel procesor, ki je 30 eur dražji od AMDja, potem boste pa trdili da kok so pa tam dragi! Hruške in jabolka niso eno in isto.
Na vas je, da ste do osebja, ki je tam, prijazni oziroma, da ste taki kakršno je osebje do vas, ker taki kot boste do drugih, taki bodo oni do vas in bolj kot boste prijazni in zabavni, več boste imeli šans, da dobite boljši popust, bolj kot boste zateženi in antipatični, manj interesa bodo imeli se z vami ukvarjati.
Žal tako je, vsi smo ljudje, vsi imamo slabe in dobre dneve in skoraj vsi imamo šefe, ki nam grenijo dneve, skušajte to razumeti in svet bo lepši.
Zdaj pa prosim, če se nehate iti kritikov z neutemeljenimi izjavami, ker me po 3 letih branja že blazno glava boli in prosim končno sprevidite, da za vso sranje, ki se vam zgodi, niso krivi izključno serviserji in prodajalci.
Kar se pa izbiranja kje kupiti tiče... glejte, tisti, ki Vam da boljšo ceno in jo tudi pravilno utemeljeni.. pri tistemu pač kupite. Obenem poglejte tudi koliko dobite kje garancije in to je to in prosim... če se ne spoznate na komponente računalnika... poslušajte mnenja, ampak mnenja o komponentah, ne kje so vam dali sladoled, kje so vas lepo pogledali ali grdo, kje je kdo tečen ali prijazen, vi boste kupili računalnik, ne sladoleda in ne prijaznosti in po enmu tednu medtem, ko boste uživali v računalniški igri, se vam bo sladko fučkalo, kako vas je kdo pogledal.
Lp
kreki ::
V Mlacomu sem kupil že zelo veliko robe v dobrih 15 letih tudi za podjetje (informatik) in zaenkrat nisem imel slabe izkušnje z njimi.
Superfreak - je tako se strinjam s teboj.
Superfreak - je tako se strinjam s teboj.
Priklopljen na šštrom.
Izy ::
Eh, ja, veliko resnice je v napisanem, ampak je škoda časa, Superfreak, ljudje se ne bodo spemenili, ker taki pač so. Na cesti, sosedje, v uradih, trgovinah, povsod se najdejo sitnobe, nemarneži, egocentrični ljudje. Tak je žal danes svet.
Poldi112 ::
>kdo od zaposlenih zahteva, da delajo tako?
Me sploh ne zanima. Tja pridem uveljavit garancijo k človeku, ki je tja postavljen. A zdaj naj grem pa raziskovat, kdo je odgovoren, da me hočejo nategnit, da ne bom slučajno nad "nedolžnim" povzdignil glasu?
>Tudi sam sem bil nekoč komercialist
Po vsem, kar si napisal lahko rečem samo hvala bogu, da nisi več.
>Če že hodite kaj KAM kupit, se prosim prej pozanimajte kaj točno rabite (sprintajte si stran ali si zapišite točen naziv, šifro izdelka... karkoli), ne pa da pridete do komercialista slamo tepst.
In zakaj bi potem sploh rabil komercialista? A ni VAŠA naloga, da poznate svoje izdelke in znate svetovati? Ali pa se ti morda kolca po starih dobrih časih, ko si imel par metrov kumaric na polici in nobene dileme, kaj kupiti.
>tudi tolk ta oseba ni fer, da bi dala vsaj 50 centov za kavo. Torej, zakaj in koga naj nekdo čaka 15 minut po šihtu, če pa nima nič od tega? A vi bi?
Ja, jaz grem svojim strankam redno na roko. In njihovo zadovoljstvo je zame najboljše plačilo.
>Delo izven delovnega časa je KAZNIVO! Dobro jutro!
Prvič slišim, da bi kdo dobil kazen, ker je postregel stranko 10 min po koncu delovnega časa, namesto da bi jo zabrisal čez vrata.
>Zdaj pa prosim, če se nehate iti kritikov z neutemeljenimi izjavami, ker me po 3 letih branja že blazno glava boli in prosim končno sprevidite, da za vso sranje, ki se vam zgodi, niso krivi izključno serviserji in prodajalci.
Neutemeljenimi? Na eni strani ogromno negativnih izkušenj z Mlacom servicom, na drugi strani pa ena avtoriteta bivšega komercialista? Ne hvala.
Btw, a so te odpustili ker si kakšni stranki povedal, kar ji gre? Pa vidim da si se ravnokar registriral. A si ziher da ne delaš za Mlacom?
Me sploh ne zanima. Tja pridem uveljavit garancijo k človeku, ki je tja postavljen. A zdaj naj grem pa raziskovat, kdo je odgovoren, da me hočejo nategnit, da ne bom slučajno nad "nedolžnim" povzdignil glasu?
>Tudi sam sem bil nekoč komercialist
Po vsem, kar si napisal lahko rečem samo hvala bogu, da nisi več.
>Če že hodite kaj KAM kupit, se prosim prej pozanimajte kaj točno rabite (sprintajte si stran ali si zapišite točen naziv, šifro izdelka... karkoli), ne pa da pridete do komercialista slamo tepst.
In zakaj bi potem sploh rabil komercialista? A ni VAŠA naloga, da poznate svoje izdelke in znate svetovati? Ali pa se ti morda kolca po starih dobrih časih, ko si imel par metrov kumaric na polici in nobene dileme, kaj kupiti.
>tudi tolk ta oseba ni fer, da bi dala vsaj 50 centov za kavo. Torej, zakaj in koga naj nekdo čaka 15 minut po šihtu, če pa nima nič od tega? A vi bi?
Ja, jaz grem svojim strankam redno na roko. In njihovo zadovoljstvo je zame najboljše plačilo.
>Delo izven delovnega časa je KAZNIVO! Dobro jutro!
Prvič slišim, da bi kdo dobil kazen, ker je postregel stranko 10 min po koncu delovnega časa, namesto da bi jo zabrisal čez vrata.
>Zdaj pa prosim, če se nehate iti kritikov z neutemeljenimi izjavami, ker me po 3 letih branja že blazno glava boli in prosim končno sprevidite, da za vso sranje, ki se vam zgodi, niso krivi izključno serviserji in prodajalci.
Neutemeljenimi? Na eni strani ogromno negativnih izkušenj z Mlacom servicom, na drugi strani pa ena avtoriteta bivšega komercialista? Ne hvala.
Btw, a so te odpustili ker si kakšni stranki povedal, kar ji gre? Pa vidim da si se ravnokar registriral. A si ziher da ne delaš za Mlacom?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
SodVina ::
Ja vsak ima lahko slab dan. Serviser je pustil stranko za pultom in odšel s službe. Verjetno se tukaj serviserju kratkomalo j*** za stranke, ker od njih konkretno nič nima. Pač je slabo/požrešno vodstvo. In od takih firm prste stran.
To, da ljudje ne vedo, kaj potrebujejo, je pravzaprav vzrok, da stopijo do prodajalca. Kaj nisi ravno govoril, da je komercialistov čas treba plačat, da so zato dražje cene, kot spletne? Potem ta čas tudi zaslužite. Kot da bi moral vedeti vse o avtu, če ga hočeš kupiti. Manj ko veš, lažje te nategnejo. Pravzaprav je za komercialiste neuka stranka še boljša, saj se lahko tako losajo dražje in ne tako popularne opreme.
Kar pa mene živcira je to, da te prodajalec prepričuje, da potrebuješ dejansko nekaj drugega, kot tisto, po kar si prišel (ker tistega pač ne držijo), tako se recimo edino maxtorjevi diski ne kvarijo, ATI je itak edina dobra firma za grafične, slišal sem že tudi popolnoma izmišljene anekdote, ter nesmiselna dejstva, ki so podkrepila smiselnost nakupa. Potem sem pa jaz baraba, ko prinesem izdelek nazaj, ker ni to, kar sem hotel? In še večja baraba, če se sklicujem na zakon? Dve strani kovanca so, ja...
Mimogrede: jaz tudi z mlacomom nimam slabe izkušnje. Sem enkrat dal disk v garancijo in so mi dali drugega.
Aja pa še to: Jaz sem izredno prijazen kupec. Vem kaj rabim, ko stopim v trgovino, počakam, če je treba, vedno se trudim biti vljuden. Pa mi še nihče ni ponudil popusta, tudi če sem zanj vprašal. Za popust moraš "zatežit" ali pa popusta ni. Simpe as that.
To, da ljudje ne vedo, kaj potrebujejo, je pravzaprav vzrok, da stopijo do prodajalca. Kaj nisi ravno govoril, da je komercialistov čas treba plačat, da so zato dražje cene, kot spletne? Potem ta čas tudi zaslužite. Kot da bi moral vedeti vse o avtu, če ga hočeš kupiti. Manj ko veš, lažje te nategnejo. Pravzaprav je za komercialiste neuka stranka še boljša, saj se lahko tako losajo dražje in ne tako popularne opreme.
Kar pa mene živcira je to, da te prodajalec prepričuje, da potrebuješ dejansko nekaj drugega, kot tisto, po kar si prišel (ker tistega pač ne držijo), tako se recimo edino maxtorjevi diski ne kvarijo, ATI je itak edina dobra firma za grafične, slišal sem že tudi popolnoma izmišljene anekdote, ter nesmiselna dejstva, ki so podkrepila smiselnost nakupa. Potem sem pa jaz baraba, ko prinesem izdelek nazaj, ker ni to, kar sem hotel? In še večja baraba, če se sklicujem na zakon? Dve strani kovanca so, ja...
Mimogrede: jaz tudi z mlacomom nimam slabe izkušnje. Sem enkrat dal disk v garancijo in so mi dali drugega.
Aja pa še to: Jaz sem izredno prijazen kupec. Vem kaj rabim, ko stopim v trgovino, počakam, če je treba, vedno se trudim biti vljuden. Pa mi še nihče ni ponudil popusta, tudi če sem zanj vprašal. Za popust moraš "zatežit" ali pa popusta ni. Simpe as that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SodVina ()
BlueKnight8 ::
Pri obeh trgovinah samo dobre izkušnje. Če imate probleme z garancijo pa vaš problem, če je kaj resnega ne zahtevaš garancije ampak uveljavljaš stvarno napako in zahtevaš nov izdelek/povračilo denarja, pa naj se potijo!
detroit ::
Jst sm že leeeta nazaj kupu printer epson, sprintam prvo sliko. Ok itak pol nč en mesec sprinta probam neki in mi vse popaca. Nesem na servis (sm alignov pa te zadeve doma pa ni pomagal), pustim pr njih 2tedna, so rekl da so zrihtal. Probam sprintat isto. Printer romal v smeti. Da ne govorim o tem da sem njihova registrirana stranka (ne vem čemu so me mel notr) pa mi niso hotl diska v garancijo prznat, ker ni blo računa. A imel je lepo v bazi napisan kaj vse sm kupu. Pač men tak odnos ni ušeč, kot ste napisal vsak ma svoj dan. Ampak če še niste opazil, stranka je kralj.
o mlacomu...
o mlacomu...
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()
Steinkauz ::
Jst sm v mlacomu naročval par let nazaj, ker zdej so dragi.
V garancijo mi ni blo treba nič dat, tko da glede tega ne vem, pri prodaji pa so mal leni uni tipi.
Funtech se mi je malo zamiril, ko je kolega nesu komp, ki je kdaj delal in kdaj ne, pa so rekl, da niso mogl ponovit napake, ga je prpelu domov in seveda isto. No je menjal plato in napajalnik(na svoje stroške), od takrat dela vse.
Agt so men kr fajn, ker vejo, kaj prodajajo, pa še kr ugodne cene. Zaloga je mal bedna pr njih(lahk bi si že eno mini shrambo dobil). Reklamiral sm eno grafo, pa sm dubu v 14ih dneh drugo.
Superfreak, ti osebno nimaš nič od tega, ima pa trgovina toliko več. Zveste stranke. Na ebayu trgovci svašta delajo, sam da majo srečne stranke. Ker je viral marketing najboljše
Tko da ja, si mal falil k si šel za komercialista
V garancijo mi ni blo treba nič dat, tko da glede tega ne vem, pri prodaji pa so mal leni uni tipi.
Funtech se mi je malo zamiril, ko je kolega nesu komp, ki je kdaj delal in kdaj ne, pa so rekl, da niso mogl ponovit napake, ga je prpelu domov in seveda isto. No je menjal plato in napajalnik(na svoje stroške), od takrat dela vse.
Agt so men kr fajn, ker vejo, kaj prodajajo, pa še kr ugodne cene. Zaloga je mal bedna pr njih(lahk bi si že eno mini shrambo dobil). Reklamiral sm eno grafo, pa sm dubu v 14ih dneh drugo.
Superfreak, ti osebno nimaš nič od tega, ima pa trgovina toliko več. Zveste stranke. Na ebayu trgovci svašta delajo, sam da majo srečne stranke. Ker je viral marketing najboljše
Tko da ja, si mal falil k si šel za komercialista
kixs ::
Brat je en in isti disk pri Funtechu reklamiral ze ene 3x. Zaenkrat so ga se vedno brez problemov zamenjali. Cetudi je bilo potrebno malo pocakat, da so dobili novega.
Pred leti sem sam skoraj zgubilj zivce, ko so mi rami nagajali in so pri Mlacomu kar neki v tri krasne na servisu bluzil.
Sicer pa se vedno kupim tam kjer imajo rec na zalogi.
lp
Pred leti sem sam skoraj zgubilj zivce, ko so mi rami nagajali in so pri Mlacomu kar neki v tri krasne na servisu bluzil.
Sicer pa se vedno kupim tam kjer imajo rec na zalogi.
lp
Izy ::
Meni so na Funtechu vedno šli na roko in sem njihova zadovoljna stranka. Opažam, da ljudje, ki si ne znajo porihtat računalnikov, najbolj komplicirajo in so vedno povsod razočarani, ker pričakujejo, da se jim bo vse delalo zastonj.
Superfreak ::
Poldi112... vidiš zaradi takih kot si ti pa se tisto zgoraj vse nanaša, prosim preberi še enkrat in se najdi tam. Ne, niso me odpustili, zelo izvirna a dokaj otročja izjava, še manj pa nisem delal pri Mlacomu, tema ni bila namenjena mlacomu ampak nasplošno vsem trgovinam, od muce copatarice do merkurja, žal mi je, če ste mislili, da sem favorit kakšne izmed zgoraj omenjenih.
Da bi pa jaz osebno komu (npr. moji stranki) povedal tisto kar se ji zagre tako kot morda ti.. prvič ne delam več v komerciali, drugič.. za kapitaliste se prerekat z enmu nima smisla. Jaz bom še vedno imel zaradi tega 600 eur plače + slab dan povrhu. Kar sem napisal, sem napisal nasplošno, probajte vsi tukaj na situacijo gledati z drugega zornega kota. Ljudje smo taki, da toliko kolikor nas kdo motivira, tako bomo tudi delali in to je to, če imate probleme -> pi**ite na šefe, ne na tiste, ki delajo tako kot jim veleva sistem, niso si ga oni zmislili.
In, če že spremljaš kdaj sem se registriral sem ti tudi v začetku moje prve objave navedel razlog. Komentarjev, tvojih in od drugih o AGTju, Funtechu, Mlacomu in še komu je na tisoče, starih tudi po 6 let, vse trgovine so bile že popljuvane in a veš.. ja.. ravno zato sem se prijavil, da bom danes branil nekoga. NE! Samo očitno ti ne razumeš povsem normalnih stvari katere so več kot polovici ljudem samoumnevne in verjetno si ti eden izmed tistih, ki ne dobi dovolj pozornosti in jo zato išče tam kjer se lahko dela močnega in ''pametnega''. Briga me, tvoj problem, nimam niti namena te žaliti, ker nimam te pravice, itak se pa jutri že tvojega vzdevka ne bom več spomnil.
Sodvina:
To, da ljudje ne vedo, kaj potrebujejo, je pravzaprav vzrok, da stopijo do prodajalca. Kaj nisi ravno govoril, da je komercialistov čas treba plačat, da so zato dražje cene, kot spletne? Potem ta čas tudi zaslužite. Kot da bi moral vedeti vse o avtu, če ga hočeš kupiti. Manj ko veš, lažje te nategnejo. Pravzaprav je za komercialiste neuka stranka še boljša, saj se lahko tako losajo dražje in ne tako popularne opreme
Zgrešil si bistvo. Nihče nikomur ne zameri, če kaj ne ve in vpraša, seveda lahko, zato so prodajalci, da svetujejo, povsem normalno. Razlagal sem to, da so si točno ogledali kaj rabijo pa si niso ne zabeležili in ne zapolnili ampak so prišli povedat da rabijo ''en ram'' potem te pa gledali kot: kako si lahko tak kreten, da ne veš katerega sem gledal? Mislim.. sej ne da je 100 različnih ramov. In če smo že pri primerjavah z avti.. menda ne prideš v salon pa rečeš da bi kupil Toyoto in ko te vpraša katero Toyoto, tudi menda ne rečeš, da ne veš ampak si jo gledal na spletu pa ti je bila všeč, bila je pa taka črna pa 5 vrat je imela pa 4 gume
Neuke stranke, dobre ali ne.. če delaš pošteno ti je vseeno, vsaj jaz sem delal tako, ko sem bil v komerciali, sicer pa, vedite.. 1x ga boš nategnil in, ko bo to ugotovil bo to zadnje. Dober glas seže v deveto vas, slab pa v vsako!
Over in out, se slišimo mogoče spet čez 3 leta, ko si boste zaslužili, da vam nekdo pove stvari še iz drugega zornega kota, do takrat pa srečno vsem in po pameti.
Lp
Da bi pa jaz osebno komu (npr. moji stranki) povedal tisto kar se ji zagre tako kot morda ti.. prvič ne delam več v komerciali, drugič.. za kapitaliste se prerekat z enmu nima smisla. Jaz bom še vedno imel zaradi tega 600 eur plače + slab dan povrhu. Kar sem napisal, sem napisal nasplošno, probajte vsi tukaj na situacijo gledati z drugega zornega kota. Ljudje smo taki, da toliko kolikor nas kdo motivira, tako bomo tudi delali in to je to, če imate probleme -> pi**ite na šefe, ne na tiste, ki delajo tako kot jim veleva sistem, niso si ga oni zmislili.
In, če že spremljaš kdaj sem se registriral sem ti tudi v začetku moje prve objave navedel razlog. Komentarjev, tvojih in od drugih o AGTju, Funtechu, Mlacomu in še komu je na tisoče, starih tudi po 6 let, vse trgovine so bile že popljuvane in a veš.. ja.. ravno zato sem se prijavil, da bom danes branil nekoga. NE! Samo očitno ti ne razumeš povsem normalnih stvari katere so več kot polovici ljudem samoumnevne in verjetno si ti eden izmed tistih, ki ne dobi dovolj pozornosti in jo zato išče tam kjer se lahko dela močnega in ''pametnega''. Briga me, tvoj problem, nimam niti namena te žaliti, ker nimam te pravice, itak se pa jutri že tvojega vzdevka ne bom več spomnil.
Sodvina:
To, da ljudje ne vedo, kaj potrebujejo, je pravzaprav vzrok, da stopijo do prodajalca. Kaj nisi ravno govoril, da je komercialistov čas treba plačat, da so zato dražje cene, kot spletne? Potem ta čas tudi zaslužite. Kot da bi moral vedeti vse o avtu, če ga hočeš kupiti. Manj ko veš, lažje te nategnejo. Pravzaprav je za komercialiste neuka stranka še boljša, saj se lahko tako losajo dražje in ne tako popularne opreme
Zgrešil si bistvo. Nihče nikomur ne zameri, če kaj ne ve in vpraša, seveda lahko, zato so prodajalci, da svetujejo, povsem normalno. Razlagal sem to, da so si točno ogledali kaj rabijo pa si niso ne zabeležili in ne zapolnili ampak so prišli povedat da rabijo ''en ram'' potem te pa gledali kot: kako si lahko tak kreten, da ne veš katerega sem gledal? Mislim.. sej ne da je 100 različnih ramov. In če smo že pri primerjavah z avti.. menda ne prideš v salon pa rečeš da bi kupil Toyoto in ko te vpraša katero Toyoto, tudi menda ne rečeš, da ne veš ampak si jo gledal na spletu pa ti je bila všeč, bila je pa taka črna pa 5 vrat je imela pa 4 gume
Neuke stranke, dobre ali ne.. če delaš pošteno ti je vseeno, vsaj jaz sem delal tako, ko sem bil v komerciali, sicer pa, vedite.. 1x ga boš nategnil in, ko bo to ugotovil bo to zadnje. Dober glas seže v deveto vas, slab pa v vsako!
Over in out, se slišimo mogoče spet čez 3 leta, ko si boste zaslužili, da vam nekdo pove stvari še iz drugega zornega kota, do takrat pa srečno vsem in po pameti.
Lp
St235 ::
Z Mlacomom imam slabo izkušnjo izpred številnih let in zato ne stopim več v trgovino. Pri njih sem za takrat astronomskih 300k tolarjev kupil računalnik in ker so bili modemi takrat (leto2000) še kar drage živalce sem prosil, če mi prilklopijo modem iz prejšnje mašine (modem je bil star mogoče dva meseca). Šlo je za enega tistih fancy izdelkov, ki so za nastavljanje COM uporabljali jumperje. Nesposobni serviser (drugega kot tega izraza pač ne morem uporabit, ker to nima veze z managementom ali pa mojim odnosom) ni nastavil jumperjev in ker modema ni sprobal, doma seveda ni delal. Zaradi garancijske nalepke sam tega nisem mogel popravit (točno5 minut rabiš za jumper prestavit) in sem ga mroal nest nazaj na servis (50km v vsako smer). Tam so rabili 6 ur, da so napako popravili in mi istavili račun za 10 tisočakov z utemelitvijo, da modema nisem kupil pri njih. Lahko mi verjamete da mi je totalno počil film in sem se skregal z vsemi vključno z direktorjem/lastnikom. Šele ko sta dve stranki pobegnili iz trgovine zaradi prepiranja, so mi vrnili računalnik brez plačila ob izjavi njihovega serviserja, da naj si ne domišljam, da mi bodo še kdaj kaj popravili.
Mogoče je danes drugače, ampak jaz že iz principa ne prestopim praga njihove trgovine.
Superfreak:
Vsaka zgodba ima vedno dve strani in ravno tako kot se najdejo nesramne in butaste stranke se najdejo na drugi strani takšni prodajalci. Strinjam se, da imamo vsi kdaj slab dan ampak moje osebno mnenje je, da je odnos do strank pač odraz poslovanja podjetja. Podjetje, ki ima slabo plačano delovno silo, ki svojo slabo voljo stresa na stranke za moje pojme ni zaupanja vredno, ker gotovo špara tudi drugje. Se pa poplnoma strinjam da z plačo 600EUR pač ne boš prenašal vsakega kretena ki ti bo pamet solil kaj je na netu videl in da on bi pa to samo po pol manjši ceni. Jaz sem na srečo za delo s strankami (sicer storitvena dejavnost) dosti bolje plačan. Samo to tudi pomeni, da dokler sem v službi nimam pravice imet slab dan in z nasmeškom prenašam še takšne nebuloze, kot zakaj je pa prtiček takšne barve in da je tista zastava zmečkana in da oni pa ne bi šli na ogled tovarne ampak raje v šoping po Ljubljani. Ko sem v službi delam svoje delo za katerega sem plačan in to vključuje tudi moj odnos do strank.
Nekdo, ki prinaša izdelek v garancijo pa to zelo redko stori dobre volje tako, da je še toliko bolj pomembno, da je na takem delovnem mestu nekdo, ki mu delo z strankami ni tuje.
Mogoče je danes drugače, ampak jaz že iz principa ne prestopim praga njihove trgovine.
Superfreak:
Vsaka zgodba ima vedno dve strani in ravno tako kot se najdejo nesramne in butaste stranke se najdejo na drugi strani takšni prodajalci. Strinjam se, da imamo vsi kdaj slab dan ampak moje osebno mnenje je, da je odnos do strank pač odraz poslovanja podjetja. Podjetje, ki ima slabo plačano delovno silo, ki svojo slabo voljo stresa na stranke za moje pojme ni zaupanja vredno, ker gotovo špara tudi drugje. Se pa poplnoma strinjam da z plačo 600EUR pač ne boš prenašal vsakega kretena ki ti bo pamet solil kaj je na netu videl in da on bi pa to samo po pol manjši ceni. Jaz sem na srečo za delo s strankami (sicer storitvena dejavnost) dosti bolje plačan. Samo to tudi pomeni, da dokler sem v službi nimam pravice imet slab dan in z nasmeškom prenašam še takšne nebuloze, kot zakaj je pa prtiček takšne barve in da je tista zastava zmečkana in da oni pa ne bi šli na ogled tovarne ampak raje v šoping po Ljubljani. Ko sem v službi delam svoje delo za katerega sem plačan in to vključuje tudi moj odnos do strank.
Nekdo, ki prinaša izdelek v garancijo pa to zelo redko stori dobre volje tako, da je še toliko bolj pomembno, da je na takem delovnem mestu nekdo, ki mu delo z strankami ni tuje.
Blindeye ::
hudychk je verjetno že kupil računalnik, pa vseeno...
Nekaj sem že povedal tukaj: http://slo-tech.com/forum/t394744/0 . Povzetek: servis AGT-ja ni bil najboljši. Mlacoma ne poznam. Sem pa že več let zadovoljni kupec pri Funtechu. Pa sem zelo zahteven (upam, da ne tečen). Pač vprašam vse, kar me zanima (in pri zneskih nad 500 želim vedeti kaj bom dobil - v smislu, da ne kupim grafične za 65 EUR, če je za 70 EUR ful boljša). Pri Funtechu pa kupujem zase, svoje sorodnike, prijatelje in v službi - nikoli problemov pri čemerkoli.
LP
Nekaj sem že povedal tukaj: http://slo-tech.com/forum/t394744/0 . Povzetek: servis AGT-ja ni bil najboljši. Mlacoma ne poznam. Sem pa že več let zadovoljni kupec pri Funtechu. Pa sem zelo zahteven (upam, da ne tečen). Pač vprašam vse, kar me zanima (in pri zneskih nad 500 želim vedeti kaj bom dobil - v smislu, da ne kupim grafične za 65 EUR, če je za 70 EUR ful boljša). Pri Funtechu pa kupujem zase, svoje sorodnike, prijatelje in v službi - nikoli problemov pri čemerkoli.
LP
SodVina ::
Superfreak:
Hm, v salon lahko prideš in rečeš, da bi imel en avto pa ne veš katerega. In na prodajalcu je tukaj, ali bo to znal izkoristit, ter ali bo rezultat ugoden za oba.
Načeloma je lažje nekomu prodat nekaj, če ne ve točno, kaj bi rad, kot če točno ve, kaj želi, pa tistega nimaš :). Sicer pa je tvoja primerjava precej kruta, saj smo precej v različnih finančnih rangih... več denarja, več si človek vzame časa. Saj ko greš v delikateso, se tudi ne pozanimaš prej, kakšen kruh boš kupil, ne? Če pa kupuješ hišo, pa pač ne greš do agenta in rečeš "eno hišo, prosim"... Če človeku ne dela ram, pač gre po drug ram. Niso namreč vsi toliko "smart", da bi vedeli, da obstaja več variant.
In res je. Če je kupec zoprn, ga odsloviš. S tem tvegaš da bo širil slabo reklamo(žalostno je, da so najbol težavni kupci velikokrat tudi najbolj forumsko glasni) in ti posledično zmanjšal promet(kljub temu, da je on tu bad-guy). Torej koliko si ustrežljiv in potrpežljiv je odvisno od tega, koliko ti vse skupaj koristi. Pa smo spet pri vodstvu... Načeloma je odnos prodajalcev/serviserjec s kupcem podoben odnosu, ki so ga oni deležni od svojih šefov :). Če pa je lastnik=šef=prodajalec, potem pa pač ne bo več dolgo, če ne bo pripravljen, kdaj potegniti za par minut ali kdaj pogoltniti natolcevanje kakšnega lokalnega hekerja :) Konkurenca je super zadeva... za kupce!!
Pa da ne bom čisto offtopic.: nekoč sem celo 3x zamenjal ram, ker mi dotične latence niso delale dobro na moji plati. Pa ni blo problema. Ko sem končno dobil pravega, je bil ta nekoliko cenejši od prvotnega, zato sem dobil zraven še dobropis. Govorimo o mlacomu. Smo pa se zmenili vse mirno in vljudno. Nobenega mahanja z rokami, groženj, ipd. Sem razložil situacijo, vprašal, če se da in so rekli da ja. Sej se v večini primerov da zmenit. Če si pripravljen malo počakat. Če pa rabiš Hic et nunc, potem pa zna biti malo neugodno.. za oba... načeloma pa nebi smelo biti nobene potrebe za dvig glasu, s katerekoli strani... Za spore je tu inšpektor in v večini primerov že sama omemba le-tega pomaga. Če je že treba mahat in kričat, je veliko bolj smiselno to narediti Tako
lp,
SodVina
Hm, v salon lahko prideš in rečeš, da bi imel en avto pa ne veš katerega. In na prodajalcu je tukaj, ali bo to znal izkoristit, ter ali bo rezultat ugoden za oba.
Načeloma je lažje nekomu prodat nekaj, če ne ve točno, kaj bi rad, kot če točno ve, kaj želi, pa tistega nimaš :). Sicer pa je tvoja primerjava precej kruta, saj smo precej v različnih finančnih rangih... več denarja, več si človek vzame časa. Saj ko greš v delikateso, se tudi ne pozanimaš prej, kakšen kruh boš kupil, ne? Če pa kupuješ hišo, pa pač ne greš do agenta in rečeš "eno hišo, prosim"... Če človeku ne dela ram, pač gre po drug ram. Niso namreč vsi toliko "smart", da bi vedeli, da obstaja več variant.
In res je. Če je kupec zoprn, ga odsloviš. S tem tvegaš da bo širil slabo reklamo(žalostno je, da so najbol težavni kupci velikokrat tudi najbolj forumsko glasni) in ti posledično zmanjšal promet(kljub temu, da je on tu bad-guy). Torej koliko si ustrežljiv in potrpežljiv je odvisno od tega, koliko ti vse skupaj koristi. Pa smo spet pri vodstvu... Načeloma je odnos prodajalcev/serviserjec s kupcem podoben odnosu, ki so ga oni deležni od svojih šefov :). Če pa je lastnik=šef=prodajalec, potem pa pač ne bo več dolgo, če ne bo pripravljen, kdaj potegniti za par minut ali kdaj pogoltniti natolcevanje kakšnega lokalnega hekerja :) Konkurenca je super zadeva... za kupce!!
Pa da ne bom čisto offtopic.: nekoč sem celo 3x zamenjal ram, ker mi dotične latence niso delale dobro na moji plati. Pa ni blo problema. Ko sem končno dobil pravega, je bil ta nekoliko cenejši od prvotnega, zato sem dobil zraven še dobropis. Govorimo o mlacomu. Smo pa se zmenili vse mirno in vljudno. Nobenega mahanja z rokami, groženj, ipd. Sem razložil situacijo, vprašal, če se da in so rekli da ja. Sej se v večini primerov da zmenit. Če si pripravljen malo počakat. Če pa rabiš Hic et nunc, potem pa zna biti malo neugodno.. za oba... načeloma pa nebi smelo biti nobene potrebe za dvig glasu, s katerekoli strani... Za spore je tu inšpektor in v večini primerov že sama omemba le-tega pomaga. Če je že treba mahat in kričat, je veliko bolj smiselno to narediti Tako
lp,
SodVina
Poldi112 ::
>Poldi112... vidiš zaradi takih kot si ti pa se tisto zgoraj vse nanaša, prosim preberi še enkrat in se najdi tam.
Kakšnih, takšnih kot sem jaz? Precejšen del mojega delovnika je podpora strankam, tako da mi je precej jasno na kaj vse lahko naletiš. Ti po drugi strani pa gledaš vse skupaj iz izredno "joj, mi prodajalci smo tako ubogi" zornega kota.
Kot stranki se mi zelo redko zgodi, da moram dvigniti glas, ampak včasih pač samo to pomaga. Alternativa je, da se pustim nategnit, in to mi jasno ni v interesu. Da bi še enkrat bral tvoje blodnje pa ne hvala.
>Komentarjev, tvojih in od drugih o AGTju, Funtechu, Mlacomu in še komu je na tisoče, starih tudi po 6 let, vse trgovine so bile že popljuvane ...
Če bi res bral bi videl, da je Mlacom nesporni favorit glede slabih izkušenj, in Funtech mislim da vodi na strani dobrih izkušenj. Seveda imajo nekateri tudi slabe izkušnje z Funtech in dobre z Mlacom, in tebi je očitno pomembno bolj raznolikost izkušenj, kot povprečje.
Kakšnih, takšnih kot sem jaz? Precejšen del mojega delovnika je podpora strankam, tako da mi je precej jasno na kaj vse lahko naletiš. Ti po drugi strani pa gledaš vse skupaj iz izredno "joj, mi prodajalci smo tako ubogi" zornega kota.
Kot stranki se mi zelo redko zgodi, da moram dvigniti glas, ampak včasih pač samo to pomaga. Alternativa je, da se pustim nategnit, in to mi jasno ni v interesu. Da bi še enkrat bral tvoje blodnje pa ne hvala.
>Komentarjev, tvojih in od drugih o AGTju, Funtechu, Mlacomu in še komu je na tisoče, starih tudi po 6 let, vse trgovine so bile že popljuvane ...
Če bi res bral bi videl, da je Mlacom nesporni favorit glede slabih izkušenj, in Funtech mislim da vodi na strani dobrih izkušenj. Seveda imajo nekateri tudi slabe izkušnje z Funtech in dobre z Mlacom, in tebi je očitno pomembno bolj raznolikost izkušenj, kot povprečje.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Utk ::
Pri Mlacomu sem jaz svoje že dobil...nisem se sploh nič pritoževal, ker "pravno" so imeli oni prav, jaz sem prebolel 5 jurjev, ampak moji evri njihovega prage niso niti ne bojo več prestopili.
krispe ::
Še ena plus točka za funtech...
Sem naročil pri njih 9 komponent za nov PC in sem vse dobil v roku 2 delovnih dneh!
Tudi cene so nizke v primerjavi z drugimi trgovinami (določene artikle imajo celo najcenejše v Sloveniji)
LP
EDIT: Ravno ko sem oddal ta post sem dobil novo sporočilo od funtecha, da je 5 cooler master ventilatorjev že pri njih in so jih odposlali. Spet dobava v roku 2 delovnih dneh! :D
BRAVO FUNTECH!
Sem naročil pri njih 9 komponent za nov PC in sem vse dobil v roku 2 delovnih dneh!
Tudi cene so nizke v primerjavi z drugimi trgovinami (določene artikle imajo celo najcenejše v Sloveniji)
LP
EDIT: Ravno ko sem oddal ta post sem dobil novo sporočilo od funtecha, da je 5 cooler master ventilatorjev že pri njih in so jih odposlali. Spet dobava v roku 2 delovnih dneh! :D
BRAVO FUNTECH!
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krispe ()
mr1two ::
Tu ni sploh vprašanja. S Funtech nikoli problemov, cene imajo za SLO zelo dobre, z mlacomom pa malo morje problemov in komplikacij(razen enega zaposlenega, ki je bil človek na mestu), pa odnos je tudi tak tak. V glavnem, priporočam Funtech.
LP
LP
Furbo ::
Fun....
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
XCom ::
Funtech so prijazni, stvari uredijo kot so dogovorjene, ter tudi z reklamacijami še ni bilo težav. Sem pa tam že kupil pet sistemov.
DOOM_er ::
Funtech, po zapletih s trgovino elektronika.si ki se je očitno preimenovala v dinokomp, sem naročil računalnik in so mi ga sestavili v istem dnevu bp, naslednji dan sem prišel iskat, dali so mi nekaj popusta in 2 ventilatorja zraven za lepš. Po 2h letih in pol računalnik še vedno dela kot nov brez problema.
Robots will steal your job. But that's OK
solatko ::
Superfreak - Osebno se že kar nekaj let ukvarjam s strankami. Na misel mi ne pride, da bi kakšni tečnobi, to povedal v obraz. Ko kliče stranka zaradi okvare računalnika, je na vprašanje, kdaj pridemo pogledat, skoraj vedno odgovor - takoj, pač odvisno od kraja, kjer se stranka nahaja. Noben ne pogleda na uro, koliko časa je še šiht, za nas je to 24/7. Včasih je potrebno opravit 50 in več km v eno stran, da - malo karikiram - vtakneš žico od napajalnika v računalnik, pa nobenmu ne pride na misel, da bi stranki rekel žal besedo - pa se to zgodi tudi v nedeljo zvečer. Če imaš svojo firmo ali delaš v dobri firmi, ne gledaš na čas in to kaj ti bo dala stranka, temveč ti je glavna skrb, da je zadovoljna in bo še kaj poklicala.
Sedaj pa malo o trgovcih - redke so trgovine v Sloveniji, kjer dobiš popolno ponudbo, sploh pa nakup p/p. Ena redkih, ki se zelo trudijo (mene ne zanima kakšne imajo poslovne prostore, zaradi mene lahko kuhajo golaž, je vsekakor Funtech. Prideš lahko popolni laik, poveš za kaj približno boš mašino potrboval in lahko zatrdim, da je zadnje kar tem fantom pade v glavo, nategovanje kupcev. Potrudijo se, da ti ponudijo komponente, ki jih rabiš in se dobijo po ugodni ceni.
Podobno je v AGT-ju, samo jih tepe, ker nimajo zalog, se pa trudijo.
Se mi pa zdi bedasto in nič poslovno, v nekaterih trgovinah, kjer je internetni nakup bolj izjema, kot pravilo, da se trgovci ne podučijo o stvareh, katere prodajajo. Prav smilijo se mi stranke, ko hočejo kakšno informacijo, pa jo dobijo popolnoma mimo ali pa na način, na kakršnega bi jim računalniško opremo prodala, prodajalka kruha - imamo črne in srebrne računalnike, notesnike pa od 500EUR naprej.
Izgovor, da ima majhno plačo, je za lase privlečen, saj ga nihče ne sili delat in za plačo naj uredi preko vodstva, meni kot kupcu pa je dolžen podati pravilne in točne informacije, se potrudit, da bom kakšno zadevo kupil in z veseljem prišel še kdaj. Lahko sem še tako zatežen, neveden, tečen, blesav....., vedno hoče moj denar, zato naj se zanj vsaj potrudi, če mu že rata, da me nategne.
Spomnim se časov, ko smo hodili v Trst po kavbojke. Za ene posrane kavbojke, je bila trgovka pripravljena pokazati, dati na probo, svetovati tudi 50 parov hlač pa če prav nisi nič vzel, je sledil prijazen arivederci.
Pri nas pa je v trgovini s tekstilom, za vsak pulover, hlače ali nogavice, nastal cel problem med osebjem, v smislu - lej spet ena tečna stranka, za nasvidenje, če nisi nič kupil, si se pa tako obrisal pod nosom.
Če si bil kdaj komercialist, mi je jasno zakaj nisi več, s svojim odnosom, do strank in samo čestitam ti lahko, da si se pravilno odločil, saj si stranke takih referentov ne zaslužimo.
Pri nas smo pa navajeni tako, da tudi stranke, ki ne zna vtaknit USB ključka, ne ponižujemo in se tudi pozneje ne delamo norca iz njih. Ja tudi to se dogaja. Reklamacije (imamo jih sorazmerno malo, se pa zgodi) vedno rešimo v korist stranke (tudi če je kdaj sama kriva za kakšno nerodnost) in ravno ta odnos se nam že leta bogato obrestuje, pa tudi pozna na zaslužku. Stranka je no1, sve su ostalo nianse.
Sedaj pa malo o trgovcih - redke so trgovine v Sloveniji, kjer dobiš popolno ponudbo, sploh pa nakup p/p. Ena redkih, ki se zelo trudijo (mene ne zanima kakšne imajo poslovne prostore, zaradi mene lahko kuhajo golaž, je vsekakor Funtech. Prideš lahko popolni laik, poveš za kaj približno boš mašino potrboval in lahko zatrdim, da je zadnje kar tem fantom pade v glavo, nategovanje kupcev. Potrudijo se, da ti ponudijo komponente, ki jih rabiš in se dobijo po ugodni ceni.
Podobno je v AGT-ju, samo jih tepe, ker nimajo zalog, se pa trudijo.
Se mi pa zdi bedasto in nič poslovno, v nekaterih trgovinah, kjer je internetni nakup bolj izjema, kot pravilo, da se trgovci ne podučijo o stvareh, katere prodajajo. Prav smilijo se mi stranke, ko hočejo kakšno informacijo, pa jo dobijo popolnoma mimo ali pa na način, na kakršnega bi jim računalniško opremo prodala, prodajalka kruha - imamo črne in srebrne računalnike, notesnike pa od 500EUR naprej.
Izgovor, da ima majhno plačo, je za lase privlečen, saj ga nihče ne sili delat in za plačo naj uredi preko vodstva, meni kot kupcu pa je dolžen podati pravilne in točne informacije, se potrudit, da bom kakšno zadevo kupil in z veseljem prišel še kdaj. Lahko sem še tako zatežen, neveden, tečen, blesav....., vedno hoče moj denar, zato naj se zanj vsaj potrudi, če mu že rata, da me nategne.
Spomnim se časov, ko smo hodili v Trst po kavbojke. Za ene posrane kavbojke, je bila trgovka pripravljena pokazati, dati na probo, svetovati tudi 50 parov hlač pa če prav nisi nič vzel, je sledil prijazen arivederci.
Pri nas pa je v trgovini s tekstilom, za vsak pulover, hlače ali nogavice, nastal cel problem med osebjem, v smislu - lej spet ena tečna stranka, za nasvidenje, če nisi nič kupil, si se pa tako obrisal pod nosom.
Če si bil kdaj komercialist, mi je jasno zakaj nisi več, s svojim odnosom, do strank in samo čestitam ti lahko, da si se pravilno odločil, saj si stranke takih referentov ne zaslužimo.
Pri nas smo pa navajeni tako, da tudi stranke, ki ne zna vtaknit USB ključka, ne ponižujemo in se tudi pozneje ne delamo norca iz njih. Ja tudi to se dogaja. Reklamacije (imamo jih sorazmerno malo, se pa zgodi) vedno rešimo v korist stranke (tudi če je kdaj sama kriva za kakšno nerodnost) in ravno ta odnos se nam že leta bogato obrestuje, pa tudi pozna na zaslužku. Stranka je no1, sve su ostalo nianse.
bedak ::
da še jaz delim svojo izkušnjo:
pred ene 5timi leti sem nesel računalnik na čiščenje v mlacom (nisem imel še kompresorja) naročil sem jim tudi da mi vgradijo še nov hladilnik na grafično da ne bi tako tulila, čez nekaj dni so me poklicali z mlacoma in povedali, da ta hladilnik slučajno ne paše le na kartico tega proizvajalca, na vse ostale pa (kljub temu da so bile kartice iste serije), sem rekel uredu, ni panike; potem mi ga pa le sčistite, ko sem prišel po računalnik, sem pač plačal kolikor je koštalo čiščenje; ko sem prišel domov sem ga odprl in opazil da je še zmer usran k svina, tako da sem plačal za nič, doma sem ga pa lahko posesal s sesalcem
tko da, ne vem no mal so posebni tm na mlacomu, sem potem še enkrat kupoval neko zadevo tam (ne vem točno kaj je blo) pa me je zanimalo če imajo še nekaj slučajno na zalogi ali kjerkoli (tut nimam pojma kaj je bilo), pa je mojster gladko rekel da to sploh ne obstaja oz. se ne da dobiti v sloveniji, pa si nisem mogel da ne bi vprašal: "Kako pa da potem to prodajajo v cool-pc?!?" pa je prijazni gospod rekel: "Aja, sam so dragi."
to sm bl tko na hitro napisal (zelo pogovorno)
no ja tok nekak o mlacomu, v funtechu sm pa v zadnjem letu kupil kar nekaj stvari, pa je blo vse v roku 2eh dni, tko da bravo
pred ene 5timi leti sem nesel računalnik na čiščenje v mlacom (nisem imel še kompresorja) naročil sem jim tudi da mi vgradijo še nov hladilnik na grafično da ne bi tako tulila, čez nekaj dni so me poklicali z mlacoma in povedali, da ta hladilnik slučajno ne paše le na kartico tega proizvajalca, na vse ostale pa (kljub temu da so bile kartice iste serije), sem rekel uredu, ni panike; potem mi ga pa le sčistite, ko sem prišel po računalnik, sem pač plačal kolikor je koštalo čiščenje; ko sem prišel domov sem ga odprl in opazil da je še zmer usran k svina, tako da sem plačal za nič, doma sem ga pa lahko posesal s sesalcem
tko da, ne vem no mal so posebni tm na mlacomu, sem potem še enkrat kupoval neko zadevo tam (ne vem točno kaj je blo) pa me je zanimalo če imajo še nekaj slučajno na zalogi ali kjerkoli (tut nimam pojma kaj je bilo), pa je mojster gladko rekel da to sploh ne obstaja oz. se ne da dobiti v sloveniji, pa si nisem mogel da ne bi vprašal: "Kako pa da potem to prodajajo v cool-pc?!?" pa je prijazni gospod rekel: "Aja, sam so dragi."
to sm bl tko na hitro napisal (zelo pogovorno)
no ja tok nekak o mlacomu, v funtechu sm pa v zadnjem letu kupil kar nekaj stvari, pa je blo vse v roku 2eh dni, tko da bravo
bajsibajsi ::
Moj glas za Funtech.
V tem letu bom najbrz kupil novo kisto oz. vsaj vecino komponent pri njih. So prijazni in ustrezljivi, skratka taksni kot naj bi prodajalci bili. + Skoraj vedno (kadar kupis kisto ali skoraj celoto) se da pri njih zmenit za kaksen popust.
V tem letu bom najbrz kupil novo kisto oz. vsaj vecino komponent pri njih. So prijazni in ustrezljivi, skratka taksni kot naj bi prodajalci bili. + Skoraj vedno (kadar kupis kisto ali skoraj celoto) se da pri njih zmenit za kaksen popust.
JamesQ ::
Lep pozdrav.
Moj glas gre tudi k Funtechu.
Pred leti sem kupoval nov hladilnik za procesor. Se oglasim v Mlacomu. Prodajalec zaspano pride do mene in me vpraša kaj bi. Mu zaupam da iščem nov hladilnik za procesor, on pokaže s prstom na izložbo in gre stran. Super, pogledam in grem.
Drugi dan sem se oglasil v Funtechu. Uff ti pa majo malo štacunco si mislim (takrat so bili še v Murgljah). Vstopim, povem kaj iščem in prodajalec vpraša, katero podnožje, heatpipe, al/cu rebra in mi pokaže 5 različnih hladilnikov. malo še debatirava o vgradni, nareidjo zastonj če pri njih kupim in ščistijo računalnik.
Fantje pri Mlacomu, mušterija je car!, ne glede na to kako slab dan imate.
LDŽ
Moj glas gre tudi k Funtechu.
Pred leti sem kupoval nov hladilnik za procesor. Se oglasim v Mlacomu. Prodajalec zaspano pride do mene in me vpraša kaj bi. Mu zaupam da iščem nov hladilnik za procesor, on pokaže s prstom na izložbo in gre stran. Super, pogledam in grem.
Drugi dan sem se oglasil v Funtechu. Uff ti pa majo malo štacunco si mislim (takrat so bili še v Murgljah). Vstopim, povem kaj iščem in prodajalec vpraša, katero podnožje, heatpipe, al/cu rebra in mi pokaže 5 različnih hladilnikov. malo še debatirava o vgradni, nareidjo zastonj če pri njih kupim in ščistijo računalnik.
Fantje pri Mlacomu, mušterija je car!, ne glede na to kako slab dan imate.
LDŽ
jt83 ::
Tudi za Funtech, prijazni in strokovni. Tam nabavil že 3 računalnike in vse deluje brezhibno brez kakršnihkoli problemov, zato nimam izkušenj z njihovim servisom :)
Na Mlacomu sem pa nazadnje vzel enega ker se je dalo lažje uredit obročno odplačevanje + eno akcijo monitorjev so imeli... v prvih dveh mesecih mi je 2x skurilo RAM tako da sem ga imel polovico tega časa na servisu... tudi samo osebje ni niti pribljižno tako uredu kot pri FunTechu
Na Mlacomu sem pa nazadnje vzel enega ker se je dalo lažje uredit obročno odplačevanje + eno akcijo monitorjev so imeli... v prvih dveh mesecih mi je 2x skurilo RAM tako da sem ga imel polovico tega časa na servisu... tudi samo osebje ni niti pribljižno tako uredu kot pri FunTechu
marko71 ::
Moja izkušnja je sledeča:
5 let nazaj sem kupoval računalnik pri Mlacomu in mladenič tam za pultom mi je svetoval zelo odlično in kišta je delovala in še deluje 5 let brez problemov, tako da ni bilo niti potrebe za uveljavljanje garancije, svetoval mi je tudi kateri deli gredo bolje skupaj in čeprav me je takrat prišel računalnik (cca 50-100 Eur dražje, takrat so bili še tolarji) sem bil do danes z izbiro zelo zadovoljen. dali so mi celo nekaj popusta od cen ki so bile napisane na listu. Računalnik seveda še zmeraj deluje in ga uporabljajo moji otroci, pač da se navadijo na delo z računalnik.
No in v dobri veri sem šel decembra zopet do njih da kupim nov računalnik s tem da sem že prej pogledal preko internetnih trgovin kakšne so cene. Ko pa sem stopil v trgovina in vprašal za cenik, ter če bi se dalo kaj dogovoriti sem dobil od človeka (kateri ni bil isti) sarkastičen odgovor da imajo cenike samo na internetu. O svetovanju ni bilo nobenega govora, češ saj pri vsakem izdelku vse piše
(kot da vem kaj najbolje skupaj paše). No in tako sem spraševal na vaši strani, poklical tudi v funtech, kjer so mi povedali, da je to kar imam izbrano v redu, predlagali še par sprememb, smo dopolnili in naročili. Vse skupaj so uredili v enem dnevu, naslednji dan sem prišel plačal in odnesel, ter od takrat normalno uporabljam.
Glede garancije bomo pa videli, upam da je sploh ne bom uveljavljal.
Hočem samo povedati da se je odnos pri Mlacomu močno spremenil in tako bodo samo izgubljali stranke
Trenutno sem odločno na strani funtecha
lp
5 let nazaj sem kupoval računalnik pri Mlacomu in mladenič tam za pultom mi je svetoval zelo odlično in kišta je delovala in še deluje 5 let brez problemov, tako da ni bilo niti potrebe za uveljavljanje garancije, svetoval mi je tudi kateri deli gredo bolje skupaj in čeprav me je takrat prišel računalnik (cca 50-100 Eur dražje, takrat so bili še tolarji) sem bil do danes z izbiro zelo zadovoljen. dali so mi celo nekaj popusta od cen ki so bile napisane na listu. Računalnik seveda še zmeraj deluje in ga uporabljajo moji otroci, pač da se navadijo na delo z računalnik.
No in v dobri veri sem šel decembra zopet do njih da kupim nov računalnik s tem da sem že prej pogledal preko internetnih trgovin kakšne so cene. Ko pa sem stopil v trgovina in vprašal za cenik, ter če bi se dalo kaj dogovoriti sem dobil od človeka (kateri ni bil isti) sarkastičen odgovor da imajo cenike samo na internetu. O svetovanju ni bilo nobenega govora, češ saj pri vsakem izdelku vse piše
(kot da vem kaj najbolje skupaj paše). No in tako sem spraševal na vaši strani, poklical tudi v funtech, kjer so mi povedali, da je to kar imam izbrano v redu, predlagali še par sprememb, smo dopolnili in naročili. Vse skupaj so uredili v enem dnevu, naslednji dan sem prišel plačal in odnesel, ter od takrat normalno uporabljam.
Glede garancije bomo pa videli, upam da je sploh ne bom uveljavljal.
Hočem samo povedati da se je odnos pri Mlacomu močno spremenil in tako bodo samo izgubljali stranke
Trenutno sem odločno na strani funtecha
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: marko71 ()
crush ::
@superfreak: Jst sem vstopil v Mlacom in tocno vedel kar hocem, pa je me prodajalec prepiceval 10 minut, da je tisto kar imajo na zalogi enakovredno tistemu kar jst iscem, tocno tistega kar jst iscem pa se baje ne da dubit nikjer v Sloveniji. Zal je blo to se v casu ko sem poznal samo mlacom v LJ (pa internet trogovanje se ni obstajalo pri nas).
S funtech-om pa mam dobre iskusnje.
S funtech-om pa mam dobre iskusnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: crush ()
B0rg ::
Z Mlacomom in s Funtech sem imel opravka (preko podjetja, ki je z cisto druge branze). Narocilo pri obeh je bilo OK. Dobavni čas OK.
Funtech - zaplet okrog nedelovanja (DOA) komponente in s tem povezane garancije bi se lahko razresil hitreje in z manj kompliciranja, kot pa se je na koncu. Pa ne da so zanic - dalec od tega. IMHO niso pa "top" kot bi clovek sodil po nekaterih postih pred mano. Sem imel opravka ze z bolj "kooperativnimi" firmami te branze.
Mlacom - kompliciranje pri uveljavljanju garancije da je joj. Z njimi mislim, da ne bom vec posloval in to tudi vsakemu ki me vprasa za mnenje toplo odsvetujem.
P.S.: Zgoraj je napisano moje osebno mnenje in se ne mislim spuscati v debato in pojasnjevanja zakaj je tako.
Funtech - zaplet okrog nedelovanja (DOA) komponente in s tem povezane garancije bi se lahko razresil hitreje in z manj kompliciranja, kot pa se je na koncu. Pa ne da so zanic - dalec od tega. IMHO niso pa "top" kot bi clovek sodil po nekaterih postih pred mano. Sem imel opravka ze z bolj "kooperativnimi" firmami te branze.
Mlacom - kompliciranje pri uveljavljanju garancije da je joj. Z njimi mislim, da ne bom vec posloval in to tudi vsakemu ki me vprasa za mnenje toplo odsvetujem.
P.S.: Zgoraj je napisano moje osebno mnenje in se ne mislim spuscati v debato in pojasnjevanja zakaj je tako.
MaX ::
Funtech brez problemov, sicer izkušenj s servisom nimam, Mlacom pa nikoli več!! Pri nakupu še gre, pri uveljavljanju garancije se pa ustavi...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AGT Računalniki, AGT Trgovina (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 312957 (48503) | igorpec |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 139646 (79186) | kuglvinkl |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 33073 (21915) | cholt45 |
» | AGT računalniki d.o.o. (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 16286 (12084) | gendale |