Forum » Loža » harvey norman
harvey norman
paqito ::
A tuki kdo dela v harvey normanu?
zanima me kakšne so kej plače tam pa kako je kej z odnosi med delavci ter nadrejenimi
ali so trgovci zadovolni z delom tam
če kdo kej ve kr napište.
zanima me kakšne so kej plače tam pa kako je kej z odnosi med delavci ter nadrejenimi
ali so trgovci zadovolni z delom tam
če kdo kej ve kr napište.
.......
Thomas ::
A se prov spomnim, da je bila reklama "Gremo Harvey, Gremo Norman"? Zdej je pa "Gremo Harvey Norman!"?
A me to kakšne halucinacije dajejo?
A me to kakšne halucinacije dajejo?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
NavadniNimda ::
Tudi jaz moram pohvaliti Harvey-Norman, zgleda, da zbirajo najbolj kvalitetne ljudi.
Primer: pred 3 tedni sem hotel kupiti Surround fotelj (usnje, električen naklon, fejst nobel; namenjeno gledanju filmov na plazmi točno v sredi sobe za popolno doživetje). V Slovenijalesu pri gospodarskem razstavišču sem taval ene 10 minut med unim pohištvom, pa me niso yebali 5%. Odšel sem in se ne vrnem.
Pri Harvey-Normanu si je prodajalka vzela čas zame, mi svetovala, povedala kako se skrbi za usnje, predlagala da probam še druge modele. Seveda sem potem z užitkom vzel foteljčič, ki ni poceni (990 Evrov).
Od sedaj pohištvo kupujem samo še pri Harvey-Norman, ker jim očitno ni vseeno za stranke. Torej očitno plačajo svoje delavce bolje, kot pri konkurenci, s čemer dobijo najbolj kvalitetne kadre in stranke, ki vedo kaj kupujejo. Le zadovoljen delavec je dober delavec. Na koncu pa je posledično tudi dobiček večji. Pa naj še kdo reče, da je Kapitalizem zanič.
Primer: pred 3 tedni sem hotel kupiti Surround fotelj (usnje, električen naklon, fejst nobel; namenjeno gledanju filmov na plazmi točno v sredi sobe za popolno doživetje). V Slovenijalesu pri gospodarskem razstavišču sem taval ene 10 minut med unim pohištvom, pa me niso yebali 5%. Odšel sem in se ne vrnem.
Pri Harvey-Normanu si je prodajalka vzela čas zame, mi svetovala, povedala kako se skrbi za usnje, predlagala da probam še druge modele. Seveda sem potem z užitkom vzel foteljčič, ki ni poceni (990 Evrov).
Od sedaj pohištvo kupujem samo še pri Harvey-Norman, ker jim očitno ni vseeno za stranke. Torej očitno plačajo svoje delavce bolje, kot pri konkurenci, s čemer dobijo najbolj kvalitetne kadre in stranke, ki vedo kaj kupujejo. Le zadovoljen delavec je dober delavec. Na koncu pa je posledično tudi dobiček večji. Pa naj še kdo reče, da je Kapitalizem zanič.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NavadniNimda ()
OZZY ::
Moja izkušnja z prodajalcem...Kupim kuhinjo za cc 5000 evrov in grem gor gledat še aparate..Prodajalec super ustrežljiv - mogoče že malo preveč in ko damo vse na kup dobim okvirno ceno...blo je okol 5500E, če se prav spomnim. Hitro omeni, da če dam nekaj pologa bodo stvari dobavljive hitro in me bodo čakale (blo je nekaj v akciji pa naj bi ble nižje cene).
Sem se nikoli ne zaletim in kupim takoj, saj vedno primerjam cene. Ko rečem, da bom še malo premislil se je hitro spremenilo obnašanje. Nič več tistega prijaznega osebka temveč je nate gledal kot da sem nekaj odveč (da ne grem globlje), ker sem mu vzel 15 minut časa. Mu rečem, da se odločim v parih dneh (pustim gsm cifro) nakar pride tako,da ni blo časa. In me tip kliče al bom pršu al ne..mu razložim da ni časa in da mogoče v naslednjih dveh dneh. Pač spet ni blo časa - dobivam počasi opremo za stanovanje + nadomeščanja v službi- nakar spet kliče in bla bla bla. Sem mini dal potem več s tem ukvajat, ker mi je blo preveč vsiljivo.
Sem pa poslal tamalo pogledat v Big bang takrat in so mel glih akcijo z nekimi boni. In iste stvari so me prišle potem v BB 3700 evrov, ko sem dobil na vsako stvar od 15-30% popusta + bone.
Pač prodajalci so zgleda plačani tud od prodaje in če hočejo kaj prodat morajo biti prijazni. Ne pa jim puščat GSM številke.
Sem se nikoli ne zaletim in kupim takoj, saj vedno primerjam cene. Ko rečem, da bom še malo premislil se je hitro spremenilo obnašanje. Nič več tistega prijaznega osebka temveč je nate gledal kot da sem nekaj odveč (da ne grem globlje), ker sem mu vzel 15 minut časa. Mu rečem, da se odločim v parih dneh (pustim gsm cifro) nakar pride tako,da ni blo časa. In me tip kliče al bom pršu al ne..mu razložim da ni časa in da mogoče v naslednjih dveh dneh. Pač spet ni blo časa - dobivam počasi opremo za stanovanje + nadomeščanja v službi- nakar spet kliče in bla bla bla. Sem mini dal potem več s tem ukvajat, ker mi je blo preveč vsiljivo.
Sem pa poslal tamalo pogledat v Big bang takrat in so mel glih akcijo z nekimi boni. In iste stvari so me prišle potem v BB 3700 evrov, ko sem dobil na vsako stvar od 15-30% popusta + bone.
Pač prodajalci so zgleda plačani tud od prodaje in če hočejo kaj prodat morajo biti prijazni. Ne pa jim puščat GSM številke.
Go with the flow.
DjTonic ::
Meni se zdi Harvey Norman tudi boljši, kot Big Bang, ampak na žalost v moji okolici (MB) ni nobene trgovine. Najbližja je CE. Prodajalci so prijazni, niso arogantni, kot včasih v BB. V Harveyu si je celo en prodajalec izpod pulta potegnil katalog, samo, da mi je odgovoril na postavljena vprašanja. Ni trdil nekaj na pol, samo da bi izpadel frajerski.
Zheegec ::
paqito - kolikor vem, so plačani po prodaji. To ima včasih kakšne negativne posledice, sploh na odnose med zaposlenimi
So pa marže kar solidne, tako da ni težko kaj prodati, pač obljubiš "20%" popusta pa je
So pa marže kar solidne, tako da ni težko kaj prodati, pač obljubiš "20%" popusta pa je
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
nurmaln ::
V Harveyu prodajalci dobijo določene procente od "dobička" ki ga ustvarijo pri prodaji, tako da so zelo zainteresirani se potruditi za vsako stranko (konec meseca lahko s trudom izboljšajo svojo plačo tudi za nekaj 100 EUR).
@Thomas
Pomoje da so ble kkšne gobice umes ja
@ALIEn3001
Glede na to da (če se ne motim) delaš v IT retailu, potem prav dobro veš da 20% popusta ne moreš dati na noben produkt.
Kakšne negativne posledice ima pa to med zaposlenimi pa ne vem. Lenuhi postrani gledajo bolj pridne prodajalce? So what?! Za potrošnike je to kr uredu.
@Thomas
Pomoje da so ble kkšne gobice umes ja
@ALIEn3001
Glede na to da (če se ne motim) delaš v IT retailu, potem prav dobro veš da 20% popusta ne moreš dati na noben produkt.
Kakšne negativne posledice ima pa to med zaposlenimi pa ne vem. Lenuhi postrani gledajo bolj pridne prodajalce? So what?! Za potrošnike je to kr uredu.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln
even if I have to do it myself!" - nurmaln
Vanich ::
Tudi jaz moram pohvaliti Harvey-Norman, zgleda, da zbirajo najbolj kvalitetne ljudi.
Primer: pred 3 tedni sem hotel kupiti Surround fotelj (usnje, električen naklon, fejst nobel; namenjeno gledanju filmov na plazmi točno v sredi sobe za popolno doživetje). V Slovenijalesu pri gospodarskem razstavišču sem taval ene 10 minut med unim pohištvom, pa me niso yebali 5%. Odšel sem in se ne vrnem.
Pri Harvey-Normanu si je prodajalka vzela čas zame, mi svetovala, povedala kako se skrbi za usnje, predlagala da probam še druge modele. Seveda sem potem z užitkom vzel foteljčič, ki ni poceni (990 Evrov).
Od sedaj pohištvo kupujem samo še pri Harvey-Norman, ker jim očitno ni vseeno za stranke. Torej očitno plačajo svoje delavce bolje, kot pri konkurenci, s čemer dobijo najbolj kvalitetne kadre in stranke, ki vedo kaj kupujejo. Le zadovoljen delavec je dober delavec. Na koncu pa je posledično tudi dobiček večji. Pa naj še kdo reče, da je Kapitalizem zanič.
Nimda, očitno si sedaj zaposlen pri Harvey Normanu. Me je zanimalo kam si odšel iz T2.
Okapi ::
Harvey Norman je verjetno najboljša tovrstna trgovina (po izbiri in postrežbi) pri nas (čeprav seveda daleč od tega, da ne bi mogli biti še boljši), škoda samo, da ni tudi najcenejša.
O.
O.
ABX ::
A sem jaz edini ki nima težav z prodajalci? Mogoče ker sem sprejel dejstvo da o izdelkih nimajo pojma.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zheegec ::
Predlagam, da se tam zaposliš in vse ti bo jasno!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
djordjevic ::
Mnja, odvisno od oddelka, kot kaže. Na tehniki (LJ) se mi zdi, da so kar okej, medtem ko na pohištvu ni nujno tako. Sva hotela s punco kupiti pri njih kompletno spalnico za takratnih 360k, pa sva hotela samo drugo barvo front in je naračunal (isti model, isti proizvajalec, isti elementi) za 70k višjo ceno. Pa mu rečeva, da sva very interested in naj stopi do šefa po kakšen popust, pa je prišel nazaj, kot da mu je vseeno za celi svet in rekel, da ne gre. Nato sva dobila isto spalnico za 350k - 5% pri Rutarju.
No grave is deep enough to keep us in chains.
NavadniNimda ::
Nimda, očitno si sedaj zaposlen pri Harvey Normanu. Me je zanimalo kam si odšel iz T2.
Doma sem in se pripravljam, da v naslednjih 3-6 mesecih poiščem kako spodobno službo, če je možno v Sloveniji. Je pa fino tkole imeti malo daljši dopust, si človek precej oddahne. Res pa je, da zna biti to precej drag špas, saj kupovanje takih foteljev in podobnih neumnosti ni ravno poceni. :(
paqito ::
ja prodajalci nimajo kej nardit gelde cene.
cena je taka kot je.zna bit pa tud tečno za prodajalca da se stranka cenka z njim glede cene pa sej to ni tržnica
cena je taka kot je.zna bit pa tud tečno za prodajalca da se stranka cenka z njim glede cene pa sej to ni tržnica
.......
Okapi ::
Prodajalec lahko po navadi da 5 do 10 % popusta, odvisno od trgovine, šef oddelka pa do 15 ali celo 20%. In ja, trgovine so tržnica, mirno se lahko pogajaš za popust.
O.
O.
Gregor P ::
Harvey-Norman je v bistvu res kot ena tržnica; prodajalci se ti trudijo prodati vse živo, kupiš TV in ta najde vsaj še 5 produktov, ki jih "nujno rabiš" he he odvisno od tega koliko dobro te preceni ti lahko ponudi še kakšen popust, če deluješ rahlo neodločno; očitno so res nagrajeni, če prodajo več.
Po drugi strani greš pa npr. v Big Beng in tam je prodajalcu povsem odveč, da bi ti prodal karkoli, če imaš seveda to srečo, da si sploh vzame čas zate
Skratka dva nasprotna ekstrema
Več od napisanih specifikacij na škatlah pa običajno v nobeni trgovini ne znajo povedat kaj več o samem produktu; razen če imaš srečo in naletiš na koga, ki dejansko z veseljem opravlja svoje delo.
Po drugi strani greš pa npr. v Big Beng in tam je prodajalcu povsem odveč, da bi ti prodal karkoli, če imaš seveda to srečo, da si sploh vzame čas zate
Skratka dva nasprotna ekstrema
Več od napisanih specifikacij na škatlah pa običajno v nobeni trgovini ne znajo povedat kaj več o samem produktu; razen če imaš srečo in naletiš na koga, ki dejansko z veseljem opravlja svoje delo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
djordjevic ::
ja prodajalci nimajo kej nardit gelde cene.
cena je taka kot je.zna bit pa tud tečno za prodajalca da se stranka cenka z njim glede cene pa sej to ni tržnica
Potem očitno nisi kupoval ničesar večjega od opekača kruha. Praktično povsod se da dobiti popust, takšen ali drugačen. Pri Rutarju, recimo, je to skoraj nujnost, ker imajo cene svinjsko navite in četudi ti prodajo artikel za 65% napisane cene, so še vedno fino zaslužili. Imaš pa drugo plat - ko greš v Lesnino, veš, da dobiš tam 5-7% popusta na gotovino in še mogoče kaj malo izrednega, ampak to je to. In predvsem zato, ker imaš tam precej bolj normalne cene. Če pa se tebi zdi izpod časi pogodit za neko normalno ceno in pustiš, da te nategnejo na suho ... Well, your choice.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Ales ::
V Harvey Normanu nisem bil že dolgo, nazadnje pa sem si zapomnil enega prodajalca, v poznih tridesetih. Česa takega še nisem doživel, ne prej ne kasneje.
Gledam prenosnik, pride prodajalec in takoj začne naštevati vse živo, kaže še vse modele okoli tega, ki sem ga dejansko gledal. Zahvalim se mu za pomoč, ne odneha.
Vidim, da ima njegovo naštevanje nekoliko čuden ton in si rečem, dajmo preverit, kaj vse dejansko ve... Vprašam ga, katere vse kartice podpira čitalec pri prenosniku. Odgovor je bila celotna specifikacija prenosnika, s parimi velikimi napakami, pa željen podatek je popolnoma izpustil.
Poskusil sem zadržat smeh, izkoristim prvi premor v monologu, ko so mu oči zaplavale navzgor in se je poskusil spomnit, kaj pride naslednje, se naredim neumnega in vprašam, če imajo kateri prenosnik, ki ima vgrajen CF čitalec.
Odgovor je bil naštevanje vseh drugih kartic in kako lahko SD brez težav uporabljam. Mu povem, da nujno rabim CF čitalec zaradi fotoaparata. On pravi, da imajo fotoaparati običajno SD kartice. Ne morem verjet svojim ušesom. V tistem hipu začne govoriti nekaj o velikosti ekranov.
Tukaj mi je bilo čez glavo dovolj, začnem se smejat in ga bolj odločno a vljudno ustavim, kar je dejansko povzročilo 3-5 sekundni premor... na kar poskusi z drdranjem specifikacij naslednjega prenosnika (!). Po tistem nisem bil več tako vljuden.
Če je zdržal več kot en teden tam, jim je pomoje naredil miljonsko škodo...
Gledam prenosnik, pride prodajalec in takoj začne naštevati vse živo, kaže še vse modele okoli tega, ki sem ga dejansko gledal. Zahvalim se mu za pomoč, ne odneha.
Vidim, da ima njegovo naštevanje nekoliko čuden ton in si rečem, dajmo preverit, kaj vse dejansko ve... Vprašam ga, katere vse kartice podpira čitalec pri prenosniku. Odgovor je bila celotna specifikacija prenosnika, s parimi velikimi napakami, pa željen podatek je popolnoma izpustil.
Poskusil sem zadržat smeh, izkoristim prvi premor v monologu, ko so mu oči zaplavale navzgor in se je poskusil spomnit, kaj pride naslednje, se naredim neumnega in vprašam, če imajo kateri prenosnik, ki ima vgrajen CF čitalec.
Odgovor je bil naštevanje vseh drugih kartic in kako lahko SD brez težav uporabljam. Mu povem, da nujno rabim CF čitalec zaradi fotoaparata. On pravi, da imajo fotoaparati običajno SD kartice. Ne morem verjet svojim ušesom. V tistem hipu začne govoriti nekaj o velikosti ekranov.
Tukaj mi je bilo čez glavo dovolj, začnem se smejat in ga bolj odločno a vljudno ustavim, kar je dejansko povzročilo 3-5 sekundni premor... na kar poskusi z drdranjem specifikacij naslednjega prenosnika (!). Po tistem nisem bil več tako vljuden.
Če je zdržal več kot en teden tam, jim je pomoje naredil miljonsko škodo...
Blinkys ::
Mogoče kdo ve kdaj se bo Harvey odprl v MB? Namreč pravijo da v oktobru, ampak ga bo počasi konec.
RejZoR ::
pozna kdo koga ki dela tuki je zadovoljen?
Sošolc iz srednje je delal neki časa v Harvey-u. Ko sva se enkrat pogovarjala je reku, da plače sicer niso slabe ampak da pol doma ne vidiš več kaj dosti :P
ja prodajalci nimajo kej nardit gelde cene.
cena je taka kot je.zna bit pa tud tečno za prodajalca da se stranka cenka z njim glede cene pa sej to ni tržnica
Heh, to jezst že ves čas govorim. Če bi bilo vse po dogovoru, bi namesto cene pisalo "Po dogovoru". Cena je taka kot je, drugo pa je, če gre za razstavljen kos, ki je mogoče celo kaj poškodovan al pa če se vzame večje količine nečesa. Tam se da kakšne popuste oz kaj za povrhu.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
AndrejS ::
Mislim da je že v MB odprt, sem se pred 2 dnevoma peljal nimo pa je bilo parkirišče polno.
flipflop ::
Men tale HN ni nič kaj preveč všeč. Predvsem ta odnos, se mi zdi preveč vsiljiv. Saj če e bo kaj zanimalo, bom že našel prodajalca in vprašal kar me zanima. Ajde, da vpraša če kaj pomaga ali pove, ok, ne pa da pride in kar začne naštevat. Vsaj deset minut mi je enkrat razlagala kaj vse ima en pralni stroj, pol pa še sušilec. Sam mimo sem šel, pa sm pogledal na tist listek ko je gor, za specifikacije, nism mel nobenga namena kaj kupit in je kar sama začela razlagat. Pol pa iz vljudnosti nism hotel prekinit, spraševal pa tud nisem več, pa je še kar razlagala.
Grem mal naprej, vidim ipad, al je bil pa samsung galaxy. Mal hočem pogledat, pa že kar spet uleti, po petih sekundah. Mogoče če bi mi dihat pustil, bi celo kupil, ker sm takrat ravno hotel kupit eno tablico. Tako pa stoji zraven in ti gleda pod prste.
Al pa če fotelj pride 1000€, ne bom vzel kar taprvega ki mi pride pod roke. In pol ko jih par probam, že kar grdo gleda ko ne kupiš. Rad probam več različnih, pa še v par različnih trgovinah, ne kar v taprvi.
Bigbang pa čist druga skrajnost. Sem hotel kupit fotoaparat, pa sm skoraj prosit moral trgovca da mi ga je dal ven. Ne mislim da se mi mora klanjat tam, ampak vsaj mal se bi lahk potrudil z enim normalnim odnosom.
Najboljši je bil pa en prodajalec že kar dolga leta nazaj, v agrina informatika trgovini. Pridem gledat LCD monitorje, itak so bli vsi na policah, prav ničesar ne bi mogel vzet, tip pa pride pa me gleda kot da mu bom pol štacune vzel.
Grem mal naprej, vidim ipad, al je bil pa samsung galaxy. Mal hočem pogledat, pa že kar spet uleti, po petih sekundah. Mogoče če bi mi dihat pustil, bi celo kupil, ker sm takrat ravno hotel kupit eno tablico. Tako pa stoji zraven in ti gleda pod prste.
Al pa če fotelj pride 1000€, ne bom vzel kar taprvega ki mi pride pod roke. In pol ko jih par probam, že kar grdo gleda ko ne kupiš. Rad probam več različnih, pa še v par različnih trgovinah, ne kar v taprvi.
Bigbang pa čist druga skrajnost. Sem hotel kupit fotoaparat, pa sm skoraj prosit moral trgovca da mi ga je dal ven. Ne mislim da se mi mora klanjat tam, ampak vsaj mal se bi lahk potrudil z enim normalnim odnosom.
Najboljši je bil pa en prodajalec že kar dolga leta nazaj, v agrina informatika trgovini. Pridem gledat LCD monitorje, itak so bli vsi na policah, prav ničesar ne bi mogel vzet, tip pa pride pa me gleda kot da mu bom pol štacune vzel.
ToniT ::
Ravnokar sem bil v HN v Mariboru.
Fajn je, da imajo računalnike za sprobat in lahko direktno primerjaš iPad z Asus Transformerjem...
Fajn je, da imajo računalnike za sprobat in lahko direktno primerjaš iPad z Asus Transformerjem...
mtosev ::
stuff je dražji kot v npr mimovrste. FAIL
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
RejZoR ::
Zakaj FAIL? Greš tja, preveriš vse stvari v živo, potem pa naročiš preko mimovrste.
Ste kdaj pomislili, da zaradi takega odnosa prodajalci včasih grdo gledajo na folk, ki pride "samo pogledat" ? Well, there is your answer...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Gregor P ::
Njihova naloga je, da mi kljub temu prodajo stvar (ponudijo dodatni popust, storitev, boljšo garancijo itd.), čeprav sem planiral kupiti prek spleta, ko sem vstopil v trgovino; če tega ne znajo, je sedaj kar potrošnik kriv in ga morajo postrani gledati
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Ales ::
Delo prodajalca je, da ti nudi uslugo, pa če na koncu kaj kupiš ali ne. To, da so uprave trgovin prodajalce s plačilom po učinku spremenile v pobesnele vsiljevalce vsega živega in posledično v zafrustrirane opazovalce strank/gledalcev, ne bi smel biti problem kupca. Ni kupec za to kriv.
Niti ni kupec kriv, da je nekaj nekje drugje ceneje in zato morda kupi drugje, niti ni kriv, da so prodajalci mizerno plačani.
Mene najbolj razjezi, ko vidim prodajalca ki dobesedno gleda v zrak, medtem ko se mu stranke sprehajajo pred nosom in odidejo brez ene same besede, izrečene z njegove strani. Vsaj prijazen in odkrit "ali vam lahko kako pomagam?" bi morala vsaka stranka slišat. Še bolj mi gredo na živce razni prodajalci, ki se mirno pogovarjajo med sabo in se delajo, da te ni. Ali pa enako vneto brbljajo v telefon. In pol dobiš hladen pogled v stilu "ah, preklet šiht, evo, moram spet začet delat" ter skrajno naveličano vprašanje, kaj želiš. Po možnosti ga moraš še zmotit v vnetem pogovoru s sodelavcem, potem ko pet minut čakaš, da konča pogovor o včerajšnji tekmi.
Če bi jaz bil šef takega prodajalca, bi letel skozi okno iz trgovine. In na žalost je kar nekaj takih, še posebej po velikih tržnih centrih.
Niti ni kupec kriv, da je nekaj nekje drugje ceneje in zato morda kupi drugje, niti ni kriv, da so prodajalci mizerno plačani.
Mene najbolj razjezi, ko vidim prodajalca ki dobesedno gleda v zrak, medtem ko se mu stranke sprehajajo pred nosom in odidejo brez ene same besede, izrečene z njegove strani. Vsaj prijazen in odkrit "ali vam lahko kako pomagam?" bi morala vsaka stranka slišat. Še bolj mi gredo na živce razni prodajalci, ki se mirno pogovarjajo med sabo in se delajo, da te ni. Ali pa enako vneto brbljajo v telefon. In pol dobiš hladen pogled v stilu "ah, preklet šiht, evo, moram spet začet delat" ter skrajno naveličano vprašanje, kaj želiš. Po možnosti ga moraš še zmotit v vnetem pogovoru s sodelavcem, potem ko pet minut čakaš, da konča pogovor o včerajšnji tekmi.
Če bi jaz bil šef takega prodajalca, bi letel skozi okno iz trgovine. In na žalost je kar nekaj takih, še posebej po velikih tržnih centrih.
Ales ::
Da ne bo pomote - sem tudi v teh centrih srečal prodajalce, za katere lahko rečem samo pozitivne stvari. Ampak na žalost niso v večini... Sploh na oddelkih s avdio / video napravami. Po mojem individualnem občutku so drugje malo manj naveličani vsega skupaj.
bauci ::
Da ne bojo samo kritike nad prodajalci. Sem nameraval kupiti ene poceni zvočnike za hčerkin Ipod. Po nekaj minutnem ogledovanju kaj ponujajo, je pristopil mlad prodajalec, ki je na nevsiljiv način ponudil svojo pomoč. Dejansko sva preizkusila 6 različnih zvočnikov in na koncu sem namesto z zvočniki za 30€ odšel iz trgovine z zvočniki za skoraj 200€ in mi ni žal. Prepričal me je, da sem kupil res vrhunsko zadevo. Je pa tudi res, da se to ni zgodilo v HN. Poanta vsega tega je, da če je prodajalec tehnično podkovan, nevsiljiv, prijazen lahko proda kupcu (kot sem jaz in takih je najbrž kar nekaj v naši ljubi državi) zadevo, ki stane več kot pa je bil kupec na začetku pripravljen zapraviti.
jype ::
Jaz vedno potegnem iz žepa telefon in pregooglam po dolgem in počez vse tisto, kar mi poskušajo prodat.
Praviloma prodajalci prvi obupajo.
Praviloma prodajalci prvi obupajo.
BALAST ::
@bauci sam imam doma akustike vredno čez 3000 €, pa nisem ene stvari kupil v trgovini. Tam sem le poslušal...
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
LeQuack ::
Da ne bomo preveč offtopic še nekaj podatkov v številkah. Po podatkih ajpesa je povprečna plača za Harvey Norman za leto 2010 približno 1820 EUR bruto, oziroma 1175 EUR neto (leta 2009 je bila 1410 EUR bruto, oziroma 940 EUR neto), konec leta 2010 pa je bilo zaposlenih 216 ljudi (konec 2009 pa 193).
Quack !
sss ::
Zakaj FAIL? Greš tja, preveriš vse stvari v živo, potem pa naročiš preko mimovrste.
Ste kdaj pomislili, da zaradi takega odnosa prodajalci včasih grdo gledajo na folk, ki pride "samo pogledat" ? Well, there is your answer...
Boli me penis!
Ti kr bodi priden prodajalec v Merkurju še naprej. To kar počno vaše stranke, ko pridejo domov se te pa ne tiče.
Če imaš probleme s tem neb smel delat v takem okolju
RejZoR ::
Če te boli penis bi blo mogoče dobro obiskat dohtarja ne? Sploh ne vem kaj se spuščaš na osebni nivo. Samo omenil sem enega izmed verjetnih razlogov, ko gor omenjate, da vas prodajalci v nekaterih primerih ne jebejo sploh oz spremenijo odnos ko začnete omenjat internetne trgovine. Ko boš enkrat poznal obe strani, pol pa si lahko pameten. Dokler pa si samo kupec pa, oprosti izrazu, ne veš pol kurca kako stvari sploh laufajo. Pa nima veze al delam v Merkurju, Big Bangu, Harvey Normanu al pa BestBuy-u.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
kmetek ::
Me prav zanima, hipotetično, kje delajo te stranke oziroma v kakšni službi so, če se oni kot delavci tam tudi tako obnašajo, oziroma kako bi se počutili, ko bi mi kot stranka prišli k njim v stilu "boli nas kurac".
modelno1 ::
Moja prijateljica je delala tam na blagajni. Prodajalci se napol tepejo med sabo, ker morajo na blagajni za bolj kot ne vsak artikel označit, kdo ga je prodal. Tiste povprečne plače z AJPESa lahko samo sanjaš. Poleg tega so jo pa ta tak grd način odpustil, da me tam že par let niso videli. Ponudba gor ali dol.
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.
ToniT ::
Me prav zanima, hipotetično, kje delajo te stranke oziroma v kakšni službi so, če se oni kot delavci tam tudi tako obnašajo, oziroma kako bi se počutili, ko bi mi kot stranka prišli k njim v stilu "boli nas kurac".
Dragi gospodje prodajalci!
Če se jaz lahko pogovorim s prodajalcem in če mi on svetuje na normalen način in se ne obnaša tako, kot da je pobral vso znanje na tem svetu, po drugi strani pa ne zna odgovoriti na kako malo bolj specifično vprašanje ali pa z veliko muko odprejo vitrino, da ti zadevo dajo v roke, z veseljem kupim artikel v tisti trgovini, ne glede na to, da je malo dražji od kake spletne trgovine.
KruceFix ::
Zanima me, kako je z izdajo računskega dvojnika v Harvey Normanu? Če kdo kaj ve?
"Bomo videli" so rekli slepi gluhim ...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Harvey Norman - pravice kupca [pomoč]Oddelek: Loža | 9489 (6028) | klekej |
» | Vračilo blaga v Big Bangu in Harvey NormanuOddelek: Pomoč in nasveti | 3168 (2829) | DePalmo |
» | Spletna trgovina pozabila poslat z odkupninoOddelek: Pomoč in nasveti | 2115 (1510) | N0t0ri0us |
» | Harvey Norman trgovina ali tržnica?Oddelek: Pomoč in nasveti | 2005 (1533) | PrihajaNodi |
» | Nakup glasbenega stolpaOddelek: Zvok in slika | 1747 (1494) | ChiefThunder |