» »

[opengl] Izdelava iger

[opengl] Izdelava iger

Defero ::

Zgravo,

mene pa zanima kater program bi bil najboljši (imel čimveč tutorialov itd) za izdelovanje objektov, likov itd...katere bi pol lahko importal v igro.

Senitel ::

Maya, 3DS Max, Ligtwave, Blender,... take your pick.

Defero ::

kak je pa pol z imporatnjem v opengl kaj?

Veliko problemov na netu opisujejo (z mayo vsaj)... veliko jih spreminja v milkshape3d?

Ktj ::

OpenGL ni noben program v katerega se kaj inporta ampak je knjižnica na kateri narediš program, da ti poskrbi za izris. OpenGL je dokaj ekvavilenten direcX vendar da se tu dela drugače s stvarmi. Kaj in kako lahko importaš je pa odvisno izključno od programa katerega misliš in ne od opengl.

Nuke_H2 ::

morbo ::

Importer si boš moral sam napisat. Tako kot še en kup ostalih stvari, preden se bo na zaslonu kaj pojavilo, ali bog daj, premikalo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Steam za Linux na voljo vsem

Oddelek: Novice / Igre
4816082 (13121) deadbeef
»

Profesionalni Fermi

Oddelek: Novice / Grafične kartice
3111922 (10867) Jst
»

Resnična Resničnost: Linux (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / RTV Slo
11913985 (8755) smihael
»

Filipinske šole bogatejše za 23.000 PC-jev z Linuxom (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
619741 (7725) MrStein
»

OpenGL v asmju?

Oddelek: Programiranje
141913 (1740) ^cyer3d

Več podobnih tem