Forum » Pomoč in nasveti » Dokumentacija za računalniški servis
Dokumentacija za računalniški servis
Suhy ::
Zanima me, katere stvari je potrebno oz. dobro imati na računalniškem servisu.
da dam za primer, več ali manj vsi servisi imajo na veliko a4 list: " za izgubo podatkov iz pomnilniških medijev ne odgovarjamo".
vnaprej hvala
da dam za primer, več ali manj vsi servisi imajo na veliko a4 list: " za izgubo podatkov iz pomnilniških medijev ne odgovarjamo".
vnaprej hvala
MIHAc27 ::
Bomo tle vedli, ni panike.
Malo je odvisno od servisa do servisa. Večina imajo še cenik kje obešen, ali vsaj koliko računajo za osnovno diagnosticiranje napake.
Zdej kaj točno te še zanima? Če doma odpiraš servis potem zagotovo rabiš še prostor, vsaj osnovno orodje ter še bolj pomembno programe za diagnostiko ali reševanje podatkov. Fino je imeti tudi kak rezervni del na zalogi (ventilatorček, disk, itd.)
Malo je odvisno od servisa do servisa. Večina imajo še cenik kje obešen, ali vsaj koliko računajo za osnovno diagnosticiranje napake.
Zdej kaj točno te še zanima? Če doma odpiraš servis potem zagotovo rabiš še prostor, vsaj osnovno orodje ter še bolj pomembno programe za diagnostiko ali reševanje podatkov. Fino je imeti tudi kak rezervni del na zalogi (ventilatorček, disk, itd.)
Suhy ::
vse zadeve iz zadnjega odstavka so že zagotovljene.
Zanima me zgolj za dokumentacijo ki "mora" biti obešena na steni, oz. napisano na vsakem prevzemnem listu(cenik, odgovornost za podatke,....) in pa zakonske zahteve (ne vem, izobrazba serviserja, standardna klasifikacija dejavnosti,...)
Zanima me zgolj za dokumentacijo ki "mora" biti obešena na steni, oz. napisano na vsakem prevzemnem listu(cenik, odgovornost za podatke,....) in pa zakonske zahteve (ne vem, izobrazba serviserja, standardna klasifikacija dejavnosti,...)
MIHAc27 ::
V bistvu nič od zgoraj naštetega ni nujno imeti, je samo priporočeno. Sploh listek da ne odgovarjaš za izgubo podatkov, drugače se znaš kasneje kregat z kom, ki mu ni jasno da iz crknjenega diska ne bo nič dobil.
Kaj rabiš da odpreš podjetje ne vem, vendar dvomim da je izobrazba pomembna. Si lahko S.P. in delaš kar pač znaš.
Drugo je če hočeš popravljati stvari ki so še v garanciji. Potem rabiš biti uradni zastopnik, pa hoditi na tečaje vsake toliko... no za tole bi moral mojga šefa mal povprašat, kaj vse se še rabi.
Povej kaj točno sploh misliš delati/imeti pa se mogoče še za kaj pozanimam.
Kaj rabiš da odpreš podjetje ne vem, vendar dvomim da je izobrazba pomembna. Si lahko S.P. in delaš kar pač znaš.
Drugo je če hočeš popravljati stvari ki so še v garanciji. Potem rabiš biti uradni zastopnik, pa hoditi na tečaje vsake toliko... no za tole bi moral mojga šefa mal povprašat, kaj vse se še rabi.
Povej kaj točno sploh misliš delati/imeti pa se mogoče še za kaj pozanimam.
Suhy ::
aha, super..
garancijska popravila nas zaenkrat ne zanimajo (prevelik zalogaj, niti nimamo namena prodajati novih računalnikov, imamo zunanjega partnerja za to)
v glavnem kakor vidim zadevo, se bodo v glavnem opravljala popravila na rabljeni računalniški opremi (hw- okvarjene komponente, sw- odpravljanje takšnih in drugačnih napak)
garancijska popravila nas zaenkrat ne zanimajo (prevelik zalogaj, niti nimamo namena prodajati novih računalnikov, imamo zunanjega partnerja za to)
v glavnem kakor vidim zadevo, se bodo v glavnem opravljala popravila na rabljeni računalniški opremi (hw- okvarjene komponente, sw- odpravljanje takšnih in drugačnih napak)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Obnovitev podatkov na telefonu??Oddelek: Mobilne tehnologije | 853 (741) | Lonsarg |
» | Zaprta zaradi nedelujočega prenosnika (in lastnega pohlepa)Oddelek: Novice / Ostale najave | 4232 (3512) | gruntfürmich |
» | Rad bi odprl svoje podjetje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 6771 (5304) | Pyr0Beast |
» | RAID 0 in izgube podatkovOddelek: Strojna oprema | 1826 (1172) | Vlady |
» | kraja podatkovOddelek: Loža | 1377 (1044) | Jan(JAE) |