Forum » Na cesti » Zbijanje št. prevoženih km na števcih avtomobilov
Zbijanje št. prevoženih km na števcih avtomobilov
valvoline1 ::
djordjevic je izjavil:
Bah, poznam kar dosti lastnikov Alf s turbo-motorjem in jih večina že mrzle kar lepo priganja v obrate. Pa niso totalni laiki. Totalni laiki pa počnejo isto... Pa kljub temu ne grejo turbine po tekočem traku. Pač nova olja so kar dobra tudi pri nizkih temperaturah, prav tako so turbine bolj vzdržljive.
To pa seveda ne pomeni, da bi takšen rabljen avto sam osebno kupil, če bi vedel, da se je mrzel priganjal v obrate
Druga stvar je pa moderni turbo-dizel z DPF filtrom (ali je pravilno DP Filter? ), s katerim se dela kratke relacije... tisto je pa (katastrofalna) zgodba zase
Daleč od tega, da bi hotel posploševati, vendar zadnje čase spremljam kar nekaj avtomobilskih forumov in imam občutek, da imajo alfe malo več težav s tem filtrom kot ostale znamke.
Headshot xD.
No ja saj ne sam alfe,pr vseh sodobnih traktorčkih je tole vlki problem.
Dizel ki se fura na kratke relacije 2-3km bo ziher prej šel v maloro kot pa tisti ki dela 100km+ na dan. Čeprav v obeh primerih zjutraj lavfajo mrzli.Olje ma not vsebino ki puče saje in ostali drek,keč pa je da mora biti mašina segreta na čez 70c+ da olje svoje delo opravi optimalno. Če se mašina skozi fura na kratkih relacijah se zna zgoditi da olje ki ni fajna segreto zapaca oljnih obročk,ter posledično mašina zgubi kompresije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
blackbfm ::
Ker se na avte ne spoznam (tako kot na računalnike) me res zanima, če je kje kakšna objektivna raziskava narejena, da vidim statistično, procentualno oz. whatever kok zares škodi nabijanje obratov pri mrzli mašini, vožnja na kratke razdalje z dizli itd.. ?
PrimozR ::
Bah, poznam kar dosti lastnikov Alf s turbo-motorjem in jih večina že mrzle kar lepo priganja v obrate. Pa niso totalni laiki. Totalni laiki pa počnejo isto... Pa kljub temu ne grejo turbine po tekočem traku. Pač nova olja so kar dobra tudi pri nizkih temperaturah, prav tako so turbine bolj vzdržljive.
To pa seveda ne pomeni, da bi takšen rabljen avto sam osebno kupil, če bi vedel, da se je mrzel priganjal v obrate
Druga stvar je pa moderni turbo-dizel z DPF filtrom (ali je pravilno DP Filter? ), s katerim se dela kratke relacije... tisto je pa (katastrofalna) zgodba zase
Jaz pa poznam enega lastnika T-Jeta, ki mrzlega vozi do 2.000 obratov, z max ~pol gasa, ko se pa turbina zavrti, ga zaboli srce. Seveda je pri ogretem podenšus iz ~1750 obratov toliko slajši :)
DPF je pravilno ja (Diesel Particulate Filtre).
Hehehe :)
Ja, malce sem pretiraval, je malce dlje kot kilometer, vendar je pa tko ane... Kdor kupi dizla, ga verjetno ni šel kupovat ker dela kratke razdalje.
Recimo mamo v familiji eno Opel Astro tdizel, ki je nucana za vsakodnevne fure na šiht v Ljubljano 80km v eno smer. Nikakor pa ne kupuješ dizla, če ga nameravaš uporabit le za furakanje po lokalnem mestu. Se pa recimo tale opel astra veliko kasneje segreje na delovno temperaturo kot pa Peugeot 407 tdizel, ki ga mamo.
Ja, dizel je super za dolge razdalje, prav iz tega razloga pa imamo pri hiši dva bencinarja. Ki na AC pri 130 kurita 7,5 oz. 8,6 l/100 km, prvi pa pri običajni vožnji pade v rang med 8,5 in 10,0 :D In ena izmed prednosti je, da se bencinar segreje na delovno temperaturo (vsaj voda) dobesedno v 5 minutah, dizel pa precej kasneje.
Ker se na avte ne spoznam (tako kot na računalnike) me res zanima, če je kje kakšna objektivna raziskava narejena, da vidim statistično, procentualno oz. whatever kok zares škodi nabijanje obratov pri mrzli mašini, vožnja na kratke razdalje z dizli itd.. ?
Za raziskave ne vem, ampak ne glede na napredek kakovosti olja pri mazanju pri nizkih temperaturah je dejstvo, da optimalno mažejo pri delovni temperaturi. Dejstvo je, da pod to mazanje ni idealno, ker so olja gostejša in težje pridejo v vse reže. Če oljnega filma ni, ti pa pohodiš gas, so najprimernejši kandidati za obrabo ležaji na ročični gredi (tako na ohišju kot na povezavi z ojnic), v primeru turbine pa še ta, ker so mnoge narejene z drsnimi ležaji (tiste s krogličnimi so nekoliko manj občutljive, ampak so vseeno občutljive).
No, vsaj pri ugašanju ni več take panike pri turbincih odkar se dobijo vodno hlajene turbine.
blackbfm ::
Hja samo še vedno mi to skoraj nič ne pove. Mene zanima kakšna je dejanska razlika po nekaj letih..imaš dva dizlaša, z enim delaš lepo na nizkih obratih dolge razdalje itd..drugega goniš do konca kratke razdalje..kok slabša je potem na koncu ta druga mašina oz. kok bolj se kvari, kok več porabiš za servise- 5%, 20%, 50%..? Ali je to pač loterija? Ker nevem a je to samo nek hype v glavah ljudi, da je avto pa tok občutljiva stvar pa v resnici niti ni..ker nekateri avti res prenesejo marsikaj pa še vedno delujejo brez problema.
+ pri starih avtih je tako da itak ogromno izgubijo na vrednosti, ne glede na ohranjenost.
Torej vprašanje je, če se splača obremenjevat s pretiranim vzdrževanjem in lepo vožnjo? (razen če delaš vse to za svoje veselje to razumem)
+ pri starih avtih je tako da itak ogromno izgubijo na vrednosti, ne glede na ohranjenost.
Torej vprašanje je, če se splača obremenjevat s pretiranim vzdrževanjem in lepo vožnjo? (razen če delaš vse to za svoje veselje to razumem)
energetik ::
ne vem če obstajajo narejene analize, ampak to ti potrdi vsak mehanik.Ker mehaniki so pa višek resnice in tehničnega znanja, a ne...
lp
Sigurno se pretirava s tem strahom pred kratkimi vožnjami. Oljna pumpa našiba olje povsod v parih sekundah, mašina se pa tudi ne izsuši (kako bi se olje lahko izsušilo?). Po 2 dneh nedelovanja sem menjal tesnilo pokrova ventilov - od odmične gredi, dročnikov in vse okoli je praktično kapljalo olje. Res se blazno izsuši...
Jaz postopam takole - ko mrzlega vžgem, počakam 10 sekund, da se tek malenkost umiri, potem odpeljem na cesto, zaklenem vrata, nato pa kakšen kilometer vozim do max 2800rpm, potem pa že do 4000 (bencinar). Do rdečega polja pa šele ko je popolnoma ogret. Vsekakor pa ga ne ogrevam doma 10min in podobno.
mr1two ::
Če si tip človeka, ki ga ne zaboli, ko zahrešči menjalnik če zgrešiš prestavo, potem izvoli delat kakor želiš z avtom, rezultat bo pa precej razmahano in razšklopotano vozilo. Konec koncev je stvar tvoja in delaj z njo kakor želiš.
Če pa si tak, da te ob dotičnem dejanju srce zaboli, potem je velika možnost, da imaš vsaj malo posluha za svojga konjička in neko nepisano pravilo je, da če lepo ravnaš z nečim, se ti to povrne- v obliki manjših stroškov, bolj zanesljivega delovanja in boljšega občutka...
Sam sem imel eno turbo zadevščino, precej staro(93 letnik). Pravijo, da so zadeve občutljive, da je treba pred tem segrevat počasi, počasi ohlajat...sem se držal tega nasveta in v enem letu pa pol avtomobilček ni kazal nobenih krčev zaradi veselega desnega stopala, pa lahko verjameš, da ko je čas pravi(voda 90, olje 70+ stopinj) se je motor dostikrat vrtel do 7000. Seveda je bil tudi servis delan ob pravem času. Če bi si zadevo privoščil gont na hladno in recimo ugašat brez slabe vesti ko je še vse žarelo, dvomim, da bi naredil 10k kilometrov, ker bi sigurno kaj doletelo. Kako so pa delali z njim predhodni lastniki, tega ne vem, sem si pa želel, da so bili vsaj pol tolko uvidevni kot sem bil sam.
Če torej skrbiš za mašino, potem ni nekih blaznih presenečenj, če pa napinjaš strune non stop, potem lahko pričakuješ tudi kakšne efekte. So pa ene zadeve dosti manj občutljive od drugih(bencinar 1.1 ne stoka tolko kot kakšen dizel turbinc(še posebej renault)). Je pa čas za maksimalne obrabe precej omejen(5 minut od štarta), tako da bi bilo treba stvar dokazat z vzporednimi testi(en avto pazit, druzga ne), s tem da če res želiš uničit turbino-> navij gas pa ugasni avto, to bi jo moglo hitro pohabit.
Pa še malo ontopic: vrtenje kilometrov nazaj je bedna praksa, ki samo zamegli dejansko stanje ponudbe, da potem folk kupuje "170.000km" avte(dejansko 300k+) namesto enga realnega 190.000 ali 200.000. Menim, da je zadaj psiha in se ti ful dogaja, ko vidiš "samo tolko kilometrov ima, mater sem dobro kupil". Recimo(mislim si), da bi svojga 1.4 bencinarja s 190.000km težko prodal, ampak če bi mu pa zbil na recmo 130 ali 140, potem bi šlo pa že lažje ane... problem je v tem, ker to deluje, zato se tudi to dela. Poznam recimo tudi primer, ko je človek števec enostavno odklopil, da mu ne vrti kilometrov naprej, ko bo torej avto star 10 let, bo imel samo 20k kilometrov, zanimivo ane
LP
Če pa si tak, da te ob dotičnem dejanju srce zaboli, potem je velika možnost, da imaš vsaj malo posluha za svojga konjička in neko nepisano pravilo je, da če lepo ravnaš z nečim, se ti to povrne- v obliki manjših stroškov, bolj zanesljivega delovanja in boljšega občutka...
Sam sem imel eno turbo zadevščino, precej staro(93 letnik). Pravijo, da so zadeve občutljive, da je treba pred tem segrevat počasi, počasi ohlajat...sem se držal tega nasveta in v enem letu pa pol avtomobilček ni kazal nobenih krčev zaradi veselega desnega stopala, pa lahko verjameš, da ko je čas pravi(voda 90, olje 70+ stopinj) se je motor dostikrat vrtel do 7000. Seveda je bil tudi servis delan ob pravem času. Če bi si zadevo privoščil gont na hladno in recimo ugašat brez slabe vesti ko je še vse žarelo, dvomim, da bi naredil 10k kilometrov, ker bi sigurno kaj doletelo. Kako so pa delali z njim predhodni lastniki, tega ne vem, sem si pa želel, da so bili vsaj pol tolko uvidevni kot sem bil sam.
Če torej skrbiš za mašino, potem ni nekih blaznih presenečenj, če pa napinjaš strune non stop, potem lahko pričakuješ tudi kakšne efekte. So pa ene zadeve dosti manj občutljive od drugih(bencinar 1.1 ne stoka tolko kot kakšen dizel turbinc(še posebej renault)). Je pa čas za maksimalne obrabe precej omejen(5 minut od štarta), tako da bi bilo treba stvar dokazat z vzporednimi testi(en avto pazit, druzga ne), s tem da če res želiš uničit turbino-> navij gas pa ugasni avto, to bi jo moglo hitro pohabit.
Pa še malo ontopic: vrtenje kilometrov nazaj je bedna praksa, ki samo zamegli dejansko stanje ponudbe, da potem folk kupuje "170.000km" avte(dejansko 300k+) namesto enga realnega 190.000 ali 200.000. Menim, da je zadaj psiha in se ti ful dogaja, ko vidiš "samo tolko kilometrov ima, mater sem dobro kupil". Recimo(mislim si), da bi svojga 1.4 bencinarja s 190.000km težko prodal, ampak če bi mu pa zbil na recmo 130 ali 140, potem bi šlo pa že lažje ane... problem je v tem, ker to deluje, zato se tudi to dela. Poznam recimo tudi primer, ko je človek števec enostavno odklopil, da mu ne vrti kilometrov naprej, ko bo torej avto star 10 let, bo imel samo 20k kilometrov, zanimivo ane
LP
joze28 ::
Ljudje ne jamrat, ko vam bo avto pil ogromno olja, seveda vi boste avto takrat z nasmehom že prodali.
St235 ::
sam trdim, da je z avtom vse OK, na servisu ti bodo dejali, da je treba eno stvar zamenajt...torej sem ob 150EUR za pregled+ menjava? oprosti z takšnim avtom se sam lahko vozim še minimalno 5k km, potem pa šele stvar zamenjam.
Nisem mislil, da je prodajalec dolžan karkoli popravljat, niti da se gre za to ali je treba opravit redna vzdrževalna dela (bremze, kakšna manšeta...).
Govorim o velikih okvarah, prevrtenih kilometrih, prikritih kleparskih delih...Torej namenoma prikritih zadevah, stvareh ,ki bistveno vplivajo na vrednost avtomobila.
Pač vsi nismo mehaniki, da bi v petih minutah na avtocesti lahko našteli hibe vozila.
Z mojih izkušenj, so imeli s tem pogojem problem samo in le tisti prodajalci, ki so prekrivali kakšne stvari. Pri omenjenem cliotu naprimer je bilo zgoljufanih 100k kilometrov in okvara na šobah.
Ko plačujem aro, lepo podpiševa, da se pred nakupom avto odpelje na servis in da prodajalec krije stroške če se na servsiu pokažejo skrite napake, ki bistveno vplivajo na vrednost vozila in bi morale biti lastniku znane. 90% mutivod že tukaj odpade. Če je edini pomislek prodajalca samo plačilo pa se seveda lahko dogovoriš drugače, če te avto res zanima.
Vse je odvisno od tega kako se ti mudi in kakšna je ponudba. Treba si vzet čas in lahko tudi rablje navto dobiš dober.
Žal pa je danes tako, da je v sloveniji prodaja "limon" nacionalen šport in je dosti večja verjetnost, da ima prodajalec nečedne namene kot kupec.
Pyr0Beast ::
Če si tip človeka, ki ga ne zaboli, ko zahrešči menjalnik če zgrešiš prestavo, potem izvoli delat kakor želiš z avtom, rezultat bo pa precej razmahano in razšklopotano vozilo.
Menjalnik je tako skonstruiran da take *zajebe* preživi.
Če pa si tak, da te ob dotičnem dejanju srce zaboli, potem je velika možnost, da imaš vsaj malo posluha za svojga konjička in neko nepisano pravilo je, da če lepo ravnaš z nečim, se ti to povrne- v obliki manjših stroškov, bolj zanesljivega delovanja in boljšega občutka...
In še večja možnost je da nekaj konkretno zafrkneš s šparanjem. Na primer, da mašine ne zgoniš vsake kvatre in se ti notri nabira en kup saj in kondenza.
Zadeva je bila narejena tako, da se vozi.
Če bi si zadevo privoščil gont na hladno in recimo ugašat brez slabe vesti ko je še vse žarelo, dvomim, da bi naredil 10k kilometrov, ker bi sigurno kaj doletelo.
Eh. Ti dvomiš. Dokler ne probaš ne boš vedel.
Ljudje ne jamrat, ko vam bo avto pil ogromno olja, seveda vi boste avto takrat z nasmehom že prodali.
Pitje olja ni nekaj kar je povezano z delovanjem mašine, ko je hladna.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
valvoline1 ::
joze28 ::
Ne govorim o litru olja na servisni interval, za marsikater motor je to normalno delovanje.
Mislim številke o litru na 500km.
Mislim številke o litru na 500km.
Pyr0Beast ::
Toliko žre moj. Pa me bmk.
Tko eno 4L kantico na 2500-3500km.
Pa še ene 5L vode.
Pa malo zraka še.
Čakam da crkne, da ga sam na odpad zapeljem še :))
Tko eno 4L kantico na 2500-3500km.
Pa še ene 5L vode.
Pa malo zraka še.
Čakam da crkne, da ga sam na odpad zapeljem še :))
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
M-XXXX ::
Če si tip človeka, ki ga ne zaboli, ko zahrešči menjalnik če zgrešiš prestavo, potem izvoli delat kakor želiš z avtom, rezultat bo pa precej razmahano in razšklopotano vozilo.
Namen planetnih zobnikov je ravno to, da ni nobenih posledic, najhujša stvar pri hreščanju je pa grd zvok. Ni to neka stvar, ki kaj veliko škuduje
;-) ::
Ej Dr M usekat se za 100K kilometrov se ne moreš niti ti.Pogledaš mal ročico menjalnika ali pa volan kolk je obrabljeno zdrsano pa vidiš prec.Pa tud po sedežih se vidi.
Napačno mišlenje. Očetov touran ima 360.000 z novim volanom in prestavno bunko izgleda čisto ok tudi po zvoku in vožnji mu nebi pripisal pol toliko.
Saj v prazno servisni knjigo ni težko udarit par žigov.
Obiski na servisu se zabeležijo tudi na servisu.
Ravno teden dni je od tega ko sem prodajal Audija A3 in vam povem kupcev bedakov je polno na mojo srečo.
Ko sem kupoval drugega sem iskal izključno od prvega lastnika z servisno in smo lepo skupaj šli na servis Toyota Lovše kjer so lepo pogledali če se km/servisi ujemajo z vpisi v računalnik. Ko smo to razčistili smo šli dalje domov k njim po vse račune servisov. Prvič imam avto v katerega sem prepričan o kilometrih in lastništvu.
Je pa res da sem moral narediti dosti kilometrov naprimer pot iz MB v Trebnje da sem si ogledal tegale:
ODKUP IN PRODAJA VOZIL TOMAŽ GOLE S.P.-Toyota Corolla 1 lastnik servisna-potrjena!
Po podrobnejšem ogledu pa ugotovimo da je bil avto izgleda potopljen, v notranjosti vse tapete nagubane, v lučeh svinjarija, povsod svinjarija kot da je bil v mivki, nekateri deli za 80.000km izrabljeni totalno (moj jih ima sedaj 70.000 in ni sledi uporabe). Po hitrem ogledu še drugih vozil je stanje podobno, slike tudi niso zapacane zastonj.
Upam da se najde kdo ki naredi bazo prodajalcev/posrednikov kjer bi se lahko označevali kot nateguni.
Go-ahead ::
Vedno je bolje kupovat vozilo od lastnika kot od nekih posrednikov. Le zakaj posreedniki niso nikoli pripravljeni dati kontakta od prejšnjega lastnika???
šernk ::
Ko plačujem aro, lepo podpiševa, da se pred nakupom avto odpelje na servis in da prodajalec krije stroške če se na servsiu pokažejo skrite napake, ki bistveno vplivajo na vrednost vozila in bi morale biti lastniku znane. 90% mutivod že tukaj odpade.
s tem se popolnoma strinjam, vendar če se ne motim ste me hoteli prej prepričat, da če se karkoli pojavi na avtu, plačam servis, da nekaj pač ne dela, ne moreš zamolčati.
Namen planetnih zobnikov je ravno to, da ni nobenih posledic, najhujša stvar pri hreščanju je pa grd zvok. Ni to neka stvar, ki kaj veliko škuduje
saj ne škoduje prvič, drugič, tretjič...lahko se ti pa že prvič raztrešči menjalnik.
Pravzaprav smilijo se mi takšni idioti ki bi avto takoj prodal ker je popil kšn deci al pa liter olja na 1000km,češ da je avto že kaput. Kakšno nakladanje.
če avto pije olje, je ponavadi predvsem napaka v tem, da se ga je enrkat vozilo skoraj brez olja, motor pri 400k km bo pač olje vztrajno požiral, tu nimaš kaj.
Ker mehaniki so pa višek resnice in tehničnega znanja, a ne...
ko sem to prebral, sem se prijel pa le za glavo. ravno pri mehanikih se išče podatke o problemih in ne na uradnih servisih, kjer bo vsak svoje mutil. bolj pač verjamem človeku, ki ima dnevno na dvorišču 5 pokvarjenih avtov, kot pa človeku na slo tech.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
;-) ::
valvoline1 je izjavil:
Jbemti kolk avtov si že dal skoz,kaj si spet kšnega soseda zbil zadaj xD.
Samo sedem (4lansko leto). Audija sem kupil in je imel neko prikrito napako, katere ni niti na uradnem servisu niso znali odpravit. Prodajalcu sem jeb** mater, se posvetoval z odvetnikom in vsem možnim in dejansko nič ne moreš če ti kdo proda sklopotan avto. Oz. se ne izplača. Še dobro ker sem ga tud jaz moral prodati naprej.
Pyr0Beast ::
saj ne škoduje prvič, drugič, tretjič...lahko se ti pa že prvič raztrešči menjalnik.
Lahko se ti pa ne !
če avto pije olje, je ponavadi predvsem napaka v tem, da se ga je enrkat vozilo skoraj brez olja, motor pri 400k km bo pač olje vztrajno požiral, tu nimaš kaj.
Ni nujno. Ali pa da ti pri menjavi olja niso menjali tudi filtra,
ko sem to prebral, sem se prijel pa le za glavo. ravno pri mehanikih se išče podatke o problemih in ne na uradnih servisih, kjer bo vsak svoje mutil. bolj pač verjamem človeku, ki ima dnevno na dvorišču 5 pokvarjenih avtov, kot pa človeku na slo tech.
Ni vedno vsem za vrjeti,
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
mr1two ::
Ni se treba obešat na mojo izjavo dobesedno, lahko si predstavljaš bolj splošno v smislu- če te takrat ne boli, te za nič ne boli in jaz od takega človeka ne bom kupil avta pa amen.
Najraje kupim od nekoga, ki je pravilno skrbel za avto, če je kakšen ljubitelj mi je še toliko bolj všeč. Od raznih nategunov nebi preveč...problem je, ker te nič ne ščiti v primeru slabega nakupa, ampak tako je. Vedno se najde nekdo, ki se ga lahko nategne in se mu proda podrtijo.
Sam sem se že najebal, pa upam da zadnjič. Čim bolj picajzl treba bit in če ti kakšna stvar ne diši: vprašaj, če je odgovor sumljiv, adijo. Obstajajo pa itak še druge metode za dokazovanje in preverjanje dejanskega stanja(tako laka kot tudi mehanskih delov), niso pa vse 100% zanesljive...
Trenutno razmišljam o menjavi avtomobila, ampak nisem prepričan če je to dobra ideja
Najraje kupim od nekoga, ki je pravilno skrbel za avto, če je kakšen ljubitelj mi je še toliko bolj všeč. Od raznih nategunov nebi preveč...problem je, ker te nič ne ščiti v primeru slabega nakupa, ampak tako je. Vedno se najde nekdo, ki se ga lahko nategne in se mu proda podrtijo.
Sam sem se že najebal, pa upam da zadnjič. Čim bolj picajzl treba bit in če ti kakšna stvar ne diši: vprašaj, če je odgovor sumljiv, adijo. Obstajajo pa itak še druge metode za dokazovanje in preverjanje dejanskega stanja(tako laka kot tudi mehanskih delov), niso pa vse 100% zanesljive...
Trenutno razmišljam o menjavi avtomobila, ampak nisem prepričan če je to dobra ideja
djordjevic ::
Po eni strani je prav, da se pri nakupu 'picajzla'. Konec koncev je nakup avta v večini primerov po nakupu nepremičnine druga največja investicija in je normalno, da si čim bolj pazljiv. Po drugi strani pa ne razumem ljudi, ki kupujejo 6,7 let stare avte in mislijo, da bi moral biti kot nov. Brez prask, brez pikic od kamenčkov, notri kot, da je pravkar prišel iz salona, bognedaj, da je kje kak ris po plastiki. Mislim, a se zavedate, da kupujete rabljen avto? Ker če tako razmišljate, nesite raje tistih 10k v salon Chevroleta in kupite novega cruzea. Res. Ko tule berem, kakšne zahteve imajo vse bodoči kupci ... Evo, praktičen primer. Avto sem kupil iz druge roke, tri leta star, odlično ohranjen. Zadevo premeril z lakom, peljal na testno vožnjo, s sabo vzel mehanika (očeta), po znakih obrabe sodeč je štimalo vse, tudi kilometri. Sam sem s tem avtomobilom v treh letih naredil 60k in jeseni opravil še velik servis, čeprav po kilometrih ne bi bilo treba (105k km), ampak je bil že star pet let in konec koncev iz uvoza, pa sem šel v ta strošek, da mirno spim. Aja, olje in filtre menjam enkrat letno oz. na 15k, kar je prej. Pri nepooblaščenem s.p. serviserju, ki za vsak poseg izda račun in stisne štempiljko v servisno knjigo. Razen kratkih žarnic in kompleta vžigalnih sveč nisem na avtu menjal nič, kar bi lahko štelo kot izredno popravilo. In recimo, da se mi poleti sprdne, da bi avto prodal. Stranki komot ustrežem, da ga peljeva na servis na pregled. Tam (teoretično) potem ugotovijo, da je v doglednem času za zamenjati kaj na podvozju, pa da bi bile nove zavorne ploščice dobrodošle in jadajada. Po vaše bi torej moral vse te reči zamenjati na svoj račun, da bo ja stranka zadovoljna? Mislim, ne me hecat, no.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Mavrik ::
Po vaše bi torej moral vse te reči zamenjati na svoj račun, da bo ja stranka zadovoljna?
Ne, moral bi pa to jasno omeniti, da stranka ve, da bo morala plačati še 500EUR da bo tisti avtomobil vozen brez problemov. Mene veliko bolj kot dat 300EUR za takojšenj servis moti to, da mi stvar štiri mesece po nakupu crnkne sredi avtoceste, moram plačevati avtovleko, potem biti dva dni brez avta in meti probleme s tem kako priti v službo, zato ker se mi je prodajalec lagal o brezhibnosti zobatega jermena.
Noben ne govori tu o zamenjavi zavornih ploščic in zračnega filtra. Menjava kake 300EUR servo črpalke zaradi katere se lahko ubiješ pa ni lih malenkost, za zamolčanje katere bi moral ujčkati prodajalce. Ne toliko zaradi stroška, kot zaradi dodatnih problemov in zgubljenega časa lahko pridelaš ker ti tip proda pokvarjen avto.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
djordjevic ::
Očitno se nisva razumela. Največja rak rana našega trga z rabljenimi vozili je itak uvoz klumpa, ki se prodaja kot suho zlato. In preprodajalci, ki prodajajo avte, za katere vedo, da so problematični na 101 način, bi bilo treba kaznovati. Tu ni nobene dileme. Ne moreš pa pričakovat, da bo človek vedel za čisto vsako malo piko na avtu (ki se nemara pa v bodoče lahko spremeni v okvaro - wear & tear, jebiga), če mu povsem spodobno služi, ko se ga odloči prodat. Hočem reč, da ko prodajaš rabljen avto, prodajaš točno to. Rabljen avto. Ko bom svoj avto prodajal, ga bom peljal k mehaniku, da mi pogleda kritične stvari, če je vse ok (ob velikem servisu je bil, recimo, avto brezhiben). Pa niti ne toliko zaradi filantropskih vzgibov, ampak bolj zato, da se mi ne bo potem kupec usajal, da sem mu prodal mačka v žaklju.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: djordjevic ()
c00L3r ::
Mavrik čez 4 mesece lahko vsakemu crkne avto sredi avtoceste. Pa če tudi ga je kupil novega in ga redno servisira.
Mavrik ::
Ko bom svoj avto prodajal, ga bom peljal k mehaniku, da mi pogleda kritične stvari, če je vse ok (ob velikem servisu je bil, recimo, avto brezhiben). Pa niti ne toliko zaradi filantropskih vzgibov, ampak bolj zato, da se mi ne bo potem kupec usajal, da sem mu prodal mačka v žaklju.
Ja saj to je tisto kar nekateri pričakujemo - le da pač hočem bit poleg, ker na žalost prodajalci preveč lažejo da bi lahko komurkoli verjel na besedo. Eno je če je potem rezultat "ja lej, treba bo menjat gume, zavorne ploščice in en ležaj" - to je majhen strošek obenem pa lahko tam na mestu rečem "okej, naredite to takoj tule da bom dobil brezhiben avto" - ali pa da mi pride pa reče "ja, ta menjalnik je tak sfukan da bo treba menjat sklopko pa še kaj v pol leta če se hočeš vozit za 600EURˇ".
Drugo je pa pač osnovno filtriranje, če je nekdo kot ti, da si upa it z mano na servis, ker je bil sam na servisu / je prepričan da je avto brezhiben, mi to tudi nekaj pove o tem, koliko lahko verjamem prodajalcu na besedo.
The truth is rarely pure and never simple.
djordjevic ::
Ja saj to je tisto kar nekateri pričakujemo - le da pač hočem bit poleg, ker na žalost prodajalci preveč lažejo da bi lahko komurkoli verjel na besedo.
Fair enough.
No grave is deep enough to keep us in chains.
St235 ::
Kot sem že omenil, ni problem ležaj, al pa zavrone ploščice. Problem je ko mehanik priklopi avto in so hin šobe, ki stanejo 2k EUR, al pa da bo vsak čas izdihnila turbina, da ima avto prevoženik 2x toliko kilometrov kot kaže števec. To so napake, ki so pri nakupu problem.
Poglej izjave ;-), se je nategnil pri nakupu avta in mirno nategnil naslednjega. Zaradi taki hnamenskih skrivanj velikih napak pač ustrajam na temu, da gre avto čez servis preden ga kupim. Ne pa zato, ker bo treba menjat paktno ali olnji filter.
In takoj ko omeniš servis ti je v večini priemrov jasno koliko je ura.
Poglej izjave ;-), se je nategnil pri nakupu avta in mirno nategnil naslednjega. Zaradi taki hnamenskih skrivanj velikih napak pač ustrajam na temu, da gre avto čez servis preden ga kupim. Ne pa zato, ker bo treba menjat paktno ali olnji filter.
In takoj ko omeniš servis ti je v večini priemrov jasno koliko je ura.
valvoline1 ::
Najbl rizični za nakup so avti 4-5 let starosti, folk pa najraje tega kupuje. Zakaj? Ker ti avti so še kar dragi, rezervni deli tudi dragi, rabljenih delov ni, in potem težave ob morebitno hujšo okvaro. Najbl se splača vzet avto ki je pač zadnji model neke generacije, vse začetne tovarniške napake in težave so odpravljene, ponavad je pleh tudi najboljši. Npr če kupuješ golfa4 ki zo pršli l. 98 zunaj se najbl splača vzet zadni model ocean l. 03, rezervni deli pašejo povprek.
Pa kar se rezervnih delov tiče preprosta primerjava: za golfa5 tdi, sdi rabljen menjalnik 400-500e, golf4 sdi, tdi 150-200e, 3jka tdi, sdi 80-150e. Za 6ko ne vem, verjetno krepko čez 500 xd.
Pa kar se rezervnih delov tiče preprosta primerjava: za golfa5 tdi, sdi rabljen menjalnik 400-500e, golf4 sdi, tdi 150-200e, 3jka tdi, sdi 80-150e. Za 6ko ne vem, verjetno krepko čez 500 xd.
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
valvoline1 ::
djordjevic je izjavil:
Ja saj to je tisto kar nekateri pričakujemo - le da pač hočem bit poleg, ker na žalost prodajalci preveč lažejo da bi lahko komurkoli verjel na besedo.
Fair enough.
Zakaj bi sploh kupoval avte od preprodajalcev? K je tok avtov na trgu? Pač čakaš pravo priložnost,prvo vprašanje ko kupujete avto naj bo kak doug ma prodajalec oglaševanega avta v njegovi lasti. Če je manj kot 2-3 leta se sploh ne pogovarjate naprej.
PrimozR ::
Hja samo še vedno mi to skoraj nič ne pove. Mene zanima kakšna je dejanska razlika po nekaj letih..imaš dva dizlaša, z enim delaš lepo na nizkih obratih dolge razdalje itd..drugega goniš do konca kratke razdalje..kok slabša je potem na koncu ta druga mašina oz. kok bolj se kvari, kok več porabiš za servise- 5%, 20%, 50%..? Ali je to pač loterija? Ker nevem a je to samo nek hype v glavah ljudi, da je avto pa tok občutljiva stvar pa v resnici niti ni..ker nekateri avti res prenesejo marsikaj pa še vedno delujejo brez problema.
+ pri starih avtih je tako da itak ogromno izgubijo na vrednosti, ne glede na ohranjenost.
Torej vprašanje je, če se splača obremenjevat s pretiranim vzdrževanjem in lepo vožnjo? (razen če delaš vse to za svoje veselje to razumem)
Obrabili se ti bodo ležaji na ročični gredi. Verjetno si predstavljaš da to ni enostavno/poceni popravilo.
Če bi si zadevo privoščil gont na hladno in recimo ugašat brez slabe vesti ko je še vse žarelo, dvomim, da bi naredil 10k kilometrov, ker bi sigurno kaj doletelo.
Eh. Ti dvomiš. Dokler ne probaš ne boš vedel.
Ni treba probat, je dejstvo.
Če si tip človeka, ki ga ne zaboli, ko zahrešči menjalnik če zgrešiš prestavo, potem izvoli delat kakor želiš z avtom, rezultat bo pa precej razmahano in razšklopotano vozilo.
Namen planetnih zobnikov je ravno to, da ni nobenih posledic, najhujša stvar pri hreščanju je pa grd zvok. Ni to neka stvar, ki kaj veliko škuduje
Česa? A bo moral nekdo pogledati sestavo/delovanje (ročnega) menjalnika?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Pyr0Beast ::
Ni treba probat, je dejstvo.
URL do raziskave PLZ.
Česa? A bo moral nekdo pogledati sestavo/delovanje (ročnega) menjalnika?
yup
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
šernk ::
@Pyr0Beast: daj raje ti raziskavo za tvojo trditev, ker mislim, da si ti med poznavalci avtov s tisto trditvijo precej v manjšini.
bistveno je: olje pri 20°C slabše maže kot pri 83(90)°C, zato se zadeve pri hladnem avtu bolj obrabljajo in prej crknejo.
pri gonjenju turbine in takojšnem ugašanju, sem pa že pozabil kje je tista težava, ki nato naredi, da turbina precej prej zariba.
bistveno je: olje pri 20°C slabše maže kot pri 83(90)°C, zato se zadeve pri hladnem avtu bolj obrabljajo in prej crknejo.
pri gonjenju turbine in takojšnem ugašanju, sem pa že pozabil kje je tista težava, ki nato naredi, da turbina precej prej zariba.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
djordjevic ::
Mislim, da je problem v tem, da se turbina, ko je vroča svinjsko hitro vrti, ko ugasneš avto, pa olje prehitro odteče, turbina pa se en čas vrti v prazno, ko se ustavlja. Or something like that. Možno, da sem zabluzil, ampak jaz, recimo, vedno počakam, če pridrvim z AC na pumpo ali kaj podobnega, da avto še kakšnih 10-15 s teče na mestu, ko se peljem domov pa imam itak še 5 min počasne mestne vožnje, tako da s tem ni panike. :)
No grave is deep enough to keep us in chains.
;-) ::
Mi turbača nikoli ne ugasnemo za take male opravke. Bencinska ga itak redko vidi, ker se na firmi nalije poln tank kurilnega potem pa samo gasa in se po terenu ne ugašuje (za kurilno pa nam je bolj malo mar). Avto ima 360.000km ni še videl nafte servis delamo na 10.000. Sicer je druga turbina in druga sklopka ampak eni bi že menjali po 3 komplete.
PrimozR ::
Če je turbina vodno halejan ugašanje razgretega avta ni pretiran problem. Če turbina ni vodno hlajena, ugašanje JE problem. Če jo segreješ na kakih 500°C (niti ni tak problem za nehlajeno seveda), prežganje olja preprečuje samo tok le-tega skozi turbino z zadostnim pretokom, da se ne segreje prek svojih krtiičnih ~250°C. Če avto ugasneš, toka ni več, kar naenkrat pa se tisto olje v turbini prežge, po možnosti pa še napeče na turbino. Pri 100k do 200k obratih pa imeti delce, ki rotor mečejo iz ravnotežja, ni pretirano pametno.
Delovna temperatura vodno hlajene turbine je pa pod 200°C.
Delovna temperatura vodno hlajene turbine je pa pod 200°C.
valvoline1 ::
Khm,evo ga tle še en primer ustaljene prakse domačih švercarjev in goljufanja z km. Gre se za isti avto,pogllejte fotke desnega blatnika oz manjšo poškodbo sp. odbijača pod desnim blatnikom.Ali se da ukrepat in ga prijavit inšpekciji,ter če bo seveda kakšen učinek ?
Tule je avto z 290.000tkm
http://www.bolha.com/audi/audi-a-3-1-9-...
Tule pa že *obnovljen* števec z 165.000km.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=472...
Svinjarija.
Tule je avto z 290.000tkm
http://www.bolha.com/audi/audi-a-3-1-9-...
Tule pa že *obnovljen* števec z 165.000km.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=472...
Svinjarija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
Pyr0Beast ::
bistveno je: olje pri 20°C slabše maže kot pri 83(90)°C, zato se zadeve pri hladnem avtu bolj obrabljajo in prej crknejo.
Razlika je samo v viskoznosti.
Problem hladnega delovanja mašine so tolerance in različni raztezki materialov.
Kar ščiti pred obrabo mašine so 'anti-wear' dodatki v olju in detergenti ki čistijo vse skupaj.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
PrimozR ::
Hah, samo v viskoznosti... To je ves point slabšega mazanja! Višja viskoznost pomeni da teče slabše, posledično pa težje vzdržuje mazalni film, težje zapolni vse luknjice, težje je črpanje olja, itd. itd. Pred obrabo še vedno ščiti olje samo, ki preprečuje, da komponente nasedejo med seboj. Detergenti so samo aditivi, ki olje čistijo nečistoč.
Čeprav današnja olja zelo malo spreminjajo viskoznost, to je res.
Tolerance so problem samo pri določenih motorjih, npr. dizlih z aluminijastimi bati in železnim blokom. Tam res lahko batiprecej opletajo pri hladnem motorju. Tolerance so pa danes dobre, predvsem precej bolj stroge, kot pred leti. Posledično uporaba olj za utekovanje ni več nujna (vsaj pri določenih proizvajalcih ne).
Zdej se grem pa učit prav to snov za današnji kolokvij :D
Čeprav današnja olja zelo malo spreminjajo viskoznost, to je res.
Tolerance so problem samo pri določenih motorjih, npr. dizlih z aluminijastimi bati in železnim blokom. Tam res lahko batiprecej opletajo pri hladnem motorju. Tolerance so pa danes dobre, predvsem precej bolj stroge, kot pred leti. Posledično uporaba olj za utekovanje ni več nujna (vsaj pri določenih proizvajalcih ne).
Zdej se grem pa učit prav to snov za današnji kolokvij :D
amigo_no1 ::
valvoline1 je izjavil:
Khm,evo ga tle še en primer ustaljene prakse domačih švercarjev in goljufanja z km. Gre se za isti avto,pogllejte fotke desnega blatnika oz manjšo poškodbo sp. odbijača pod desnim blatnikom.Ali se da ukrepat in ga prijavit inšpekciji,ter če bo seveda kakšen učinek ?
Tule je avto z 290.000tkm
http://www.bolha.com/audi/audi-a-3-1-9-...
Tule pa že *obnovljen* števec z 165.000km.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=472...
Svinjarija.
Jaz ne vidim nič pri odbijaču/blatniku na desni. Obkroži na sliki, kjer se to vidi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
logit ::
Jaz vidim in ja verjetno gre za isti avto (prva registracija 3.1997, registriran do 3.2012).
Telefonski številki sta različni, kot tudi območje prodajalca.
Nisem pa prepričan, če bi se kakšna inštitucija spuščala v tole.
Telefonski številki sta različni, kot tudi območje prodajalca.
Nisem pa prepričan, če bi se kakšna inštitucija spuščala v tole.
koyotee ::
js sm unemu na avto.net poslal en sms xD odgovora ni bilo, oglas pa je še vedno gor
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Big_Al ::
vsak tretji avto ima po raziskavi ADAC zbite kilometre...
http://www.adac.de/infotestrat/adac-im-...
http://www.adac.de/infotestrat/adac-im-...
valvoline1 ::
koyotee ::
hahahahaha, oglasa ni več. Me je klical en s skrite številke pa se nism javu xD
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Pyr0Beast ::
Hah, samo v viskoznosti... To je ves point slabšega mazanja! Višja viskoznost pomeni da teče slabše, posledično pa težje vzdržuje mazalni film, težje zapolni vse luknjice, težje je črpanje olja, itd. itd. Pred obrabo še vedno ščiti olje samo, ki preprečuje, da komponente nasedejo med seboj. Detergenti so samo aditivi, ki olje čistijo nečistoč.
Potemtakem pa nalij 5W30 olje v avto ki hoče 15W40.
Tolerance so problem samo pri določenih motorjih, npr. dizlih z aluminijastimi bati in železnim blokom. Tam res lahko batiprecej opletajo pri hladnem motorju. Tolerance so pa danes dobre, predvsem precej bolj stroge, kot pred leti. Posledično uporaba olj za utekovanje ni več nujna (vsaj pri določenih proizvajalcih ne).
Ni to, da se utekavanje izvršuje že v sami tovarni ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
PrimozR ::
Potemtakem pa nalij 5W30 olje v avto ki hoče 15W40.
Povedati želiš kaj točno? Da če naliješ olje z napačnim indeksom viskoznosti, da bo zadeva crknila?
Ni to, da se utekavanje izvršuje že v sami tovarni ?
Ne bi vedel ampak dvomim, da v tovarnah motor laufajo na okrog 5k km...
Pyr0Beast ::
Potemtakem pa nalij 5W30 olje v avto ki hoče 15W40.
Povedati želiš kaj točno? Da če naliješ olje z napačnim indeksom viskoznosti, da bo zadeva crknila?
Itak.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 167880 (8878) | fujtajksel |
» | Prevrteni km na avtu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11023 (7032) | Kron |
» | nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 89994 (55538) | lucky13 |
» | goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40975 (36373) | imagodei |
» | Ko ima avto 200.000km + ga noben noče kupit. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36306 (31999) | Zheegec |