Forum » Na cesti » Zbijanje št. prevoženih km na števcih avtomobilov
Zbijanje št. prevoženih km na števcih avtomobilov
Spock83 ::
genius11 ::
Pri nas je škoda fabia l.00 s 80.000km, avto TIP TOP, kot iz trgovine je notranjost. Edin rahle praske so na avtu, pač hribi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: genius11 ()
šernk ::
sam sem tudi kupil 9 let star avto z 80k km, 2 leti pozneje jih ima 135k km (v garaži je 22 let star yugo z 85k km in ni ga človeka, ki kilometrom ne bo verjel, ko si ogleda avto). itak kilometrino vidiš na daleč, avto pri 200k km je precej bolj razjahan, kot pa pri 100k km, neglede na to kako ga vzdržuješ, obraba se pozna na vseh delih...volan, prestavna ročica, pri 100k km so takšne zadeve še popolnoma nove, ko dvigneš havbo motorja, pa če se le malce spoznaš na avte...vidiš motor.
glede vzdrževanja, meni servisna knjižica ne pomeni nič, vsi avti doma jo imajo izpolnjeno dokler so v garanciji (oz. rabljeni dokler jih nismo kupili, enega z 40k km, drugega z 80k km), od takrat naprej pa servise delamo doma in mi lahko v primeru če bomo prodajali avto (najbrž bodo šli vsi direktno an odpad) kdorkoli še ne vem kako teži gelde servisne knjižice...lahko mu pokažem garažo polno rabljenega in novega olja, vsekakor pa mu potrjene servisne ne morem pokazat.
glede vzdrževanja, meni servisna knjižica ne pomeni nič, vsi avti doma jo imajo izpolnjeno dokler so v garanciji (oz. rabljeni dokler jih nismo kupili, enega z 40k km, drugega z 80k km), od takrat naprej pa servise delamo doma in mi lahko v primeru če bomo prodajali avto (najbrž bodo šli vsi direktno an odpad) kdorkoli še ne vem kako teži gelde servisne knjižice...lahko mu pokažem garažo polno rabljenega in novega olja, vsekakor pa mu potrjene servisne ne morem pokazat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
Pogoji za rabljen avto, ki jih iam jaz:
1. lastnik
potrjena servisna knjižica
kupljen v rs
pripravljen avto peljat na poblaščen servis in tudi nosit stroške servisa, če se pokaže, da ima avto večje pomanjkljivosti, ki so mu znane.
Pač malo dlje traja da dobiš avto, mogoče spregledaš kakšno odlično kupčijo, te pa vsaj na suho ne nategnejo.
1. lastnik
potrjena servisna knjižica
kupljen v rs
pripravljen avto peljat na poblaščen servis in tudi nosit stroške servisa, če se pokaže, da ima avto večje pomanjkljivosti, ki so mu znane.
Pač malo dlje traja da dobiš avto, mogoče spregledaš kakšno odlično kupčijo, te pa vsaj na suho ne nategnejo.
Steinkauz ::
To zadnje ti jst nebi ugodil. Ajde zbiješ še mal ceno, ma da ti bom dajal za popravilo na pooblaščenem servisu, pozabi.
Raje furam do specializiranega mehanika (v mojem primeru za VAG grupo), ki ima skoz pred bajto 10 različnih avtomobilov in čakaš vsaj en teden da prideš na vrsto. He's that good in vsaj pol cenejši od pooblaščenih.
Je tudi sam delal na pooblaščenih in je reku, da kar se tam dela, da se špara in hiti, no tnx
Raje furam do specializiranega mehanika (v mojem primeru za VAG grupo), ki ima skoz pred bajto 10 različnih avtomobilov in čakaš vsaj en teden da prideš na vrsto. He's that good in vsaj pol cenejši od pooblaščenih.
Je tudi sam delal na pooblaščenih in je reku, da kar se tam dela, da se špara in hiti, no tnx
Mavrik ::
Ajde zbiješ še mal ceno, ma da ti bom dajal za popravilo na pooblaščenem servisu, pozabi.
Če ne lažeš o stanju avtomobila se itak nimaš kaj bat - servis ne bo potreben. Kajne?
The truth is rarely pure and never simple.
šernk ::
Ajde zbiješ še mal ceno, ma da ti bom dajal za popravilo na pooblaščenem servisu, pozabi.
Če ne lažeš o stanju avtomobila se itak nimaš kaj bat - servis ne bo potreben. Kajne?
računalnik zelo hitro pokaže kakšno napako za katero niti ne veš (in najbrž zanjo ne bi vedel še naslednjih 20k km), lahko zbijaš ceno zaradi tistega, ne moreš pa zahtevati, da se servis zaradi tega plača.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Mavrik ::
Komot lahko zahtevam. Razumem pa da se boš taki odgovornosti na vse kriplje upiral če mi hočeš podtakniti napol pokvarjen avto z napakami, ki mi jih ne poveš.
Navsezadnje si pred prodajo peljal avto na servisni pregled, da ne prodajaš strankam avta s skritimi napakami, kot se spodobi a ne?
Navsezadnje si pred prodajo peljal avto na servisni pregled, da ne prodajaš strankam avta s skritimi napakami, kot se spodobi a ne?
The truth is rarely pure and never simple.
dvihtelic ::
če človek, ki prodaja avto, pa da ne skriva nič, nikoli ne bo proti, da ga peljejo na servis pregledat, samo po drugi strani, pa on ne more vedit, če ma ena roka malo lufta, al pa kaki ležaj malo tuli. Tuki ni dvoma, samo ljudje, tudi jaz med drugim, ne vozim več na pooblaščeni servis, zakaj bi njim moral dati 1000EUR zaglavni servis, če pride pri kolegu, ki je mehankar, pol ceneje?? Tisto knjižico pa itak ni več problem žigosat. Tudi sam, ko bom prodajal mojega, ne bom proti, da se pelje na servis, samo ne bom potem pač kriv, če bo malo lufta na roki oz kje drugje.
valvoline1 ::
Za unga golfa 300tkm ni nič če je pravilno in redno vzdrževan. Ampak jbga avti z 300tkm+ kupujejo samo svercarji in tujci,z namenom goljufanja z števci in nadaljno prodajo. Seveda se postavlja vprašanje kolk je primerna cena za avto z 170k in avto z 300k.
šernk ::
seveda doma imamo 4 avte...zadnji avto je bil na servisu 3 leta nazaj, ker je bil v garanciji še, drugače avti servisa niso videli že cca 15 let. 90% popravil se opravlja v domači garaži ob nedeljah, 10% jih pa opravi znanec, ker za nekatere stvari pač rabiš specialno orodje in dvigalo (velik servis).
da bo pri avtu pri 150k km nekaj imelo luft lahko pričakuješ brez, da ti jaz tega omenjam, če tega nočeš kupi nov avto iz salona, redkokdo pa avto prodaja če je z njim 100% vse OK, zaradi takšnih kot si ti Mavrik, pa je nazadnje šel avto direktno na odpad, pa čeprav so kupci stali v vrsti, da ga vzamejo za 100EUR.
avto zaradi mene lahko pelješ na pregled, ki ga plačaš ti, lahko se pogajaš za ceno, če dobijo kaj neznanega ven, ne bom pa plačeval uradnemu servisu za zadeve, ki jih osebno lahko popravim v enem nedeljskem dopoldnevu za 1/4 cene.
da bo pri avtu pri 150k km nekaj imelo luft lahko pričakuješ brez, da ti jaz tega omenjam, če tega nočeš kupi nov avto iz salona, redkokdo pa avto prodaja če je z njim 100% vse OK, zaradi takšnih kot si ti Mavrik, pa je nazadnje šel avto direktno na odpad, pa čeprav so kupci stali v vrsti, da ga vzamejo za 100EUR.
avto zaradi mene lahko pelješ na pregled, ki ga plačaš ti, lahko se pogajaš za ceno, če dobijo kaj neznanega ven, ne bom pa plačeval uradnemu servisu za zadeve, ki jih osebno lahko popravim v enem nedeljskem dopoldnevu za 1/4 cene.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
PrimozR ::
Nekatere države so zaradi goljufij s kilometri (pritiski zavarovalniškega lobija) začeli zapisovati prevožene kilometre ob podaljšanju registracije, tudi pri nas je bil tak predlog, pa so ga zaradi lobiranja prodajalcev rabljenih avtomobilov (večina uradnih prodajalcev novih), gladko zavrnili. Pri nas dober predlog po navadi pri teh političnih kljukcih ne pade na plodna tla.
Kot da je problem vsako leti vržti dol 10k km tik pred registracijo...
solatko ::
PIPI - To praviloma ne delajo 1. lastniki, temveč preprodajalci in hitri zaslužkarji. Ja, če delaš 40k na leto, se verjetno splača, vendar orodja za take posege vsako leto, lastniki verjetno nimajo doma, torej morajo nekomu plačati uslugo, ne vem pa če se jim to v končni fazi splača, saj avto lahko tudi razbijejo, jim ga ukradejo....., torej čemu nekaj popravljat za leta naprej. Se pa seveda da in jih je morda nekaj, ki bi to redno počeli, za večino pa dvomim.
Delo krepa človeka
Steinkauz ::
Komot lahko zahtevam. Razumem pa da se boš taki odgovornosti na vse kriplje upiral če mi hočeš podtakniti napol pokvarjen avto z napakami, ki mi jih ne poveš.
Navsezadnje si pred prodajo peljal avto na servisni pregled, da ne prodajaš strankam avta s skritimi napakami, kot se spodobi a ne?
Če hočeš perfekten avto, kupi novega.
V vsakem starem je kaka skrita napaka, ki jo spregledajo.
Na servisu je, ko je. Torej 1x letno menjava olja/filtrov, ter celoten pregled vozila.
Če je od takrat minilo 1 mesec prov, če pa 11 pa tudi prov.
Če pa sam nimaš znanja oziroma mehanika sabo za pregled, se lahko pelje na pregled na servis. Seveda na tvoje stroške pregleda. Ne bom jst tvojga neznanja plačeval.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Steinkauz ()
Mavrik ::
Če pa sam nimaš znanja oziroma mehanika sabo za pregled, se lahko pelje na pregled na servis. Seveda na tvoje stroške pregleda. Ne bom jst tvojga neznanja plačeval.
Seveda. V primeru da na servisu ne najdejo nič. Ne bom jaz tvojega nategovanja plačeval.
The truth is rarely pure and never simple.
solatko ::
Tako ali tako se rabljen avto najprej zapelje na servis, razen če je bil na pooblaščenem. Tistih nekaj 100EUR se pač splača dati za varnost, pa še kakšna prikrita napaka se tako hitreje odkrije in imaš več možnosti, da ti prodajalec krije stroške popravila (žlahtovec kupil Sharana in je bilo zamolčano, da je bila menjana prednja šipa - zaradi slabe menjave (verjetno kar doma) je puščalo vodo in skurlo elektroniko (1500EUR). Če ne bi verjel prodajalcu, bi avto peljal takoj na servis in bi napako odkrili, saj se je voda kar nekaj časa nabirala tam. Sedaj se dogovarjajo s prodajalcem, verjetno pa brez tožbe ne bo šlo.
Delo krepa človeka
Steinkauz ::
Če pa sam nimaš znanja oziroma mehanika sabo za pregled, se lahko pelje na pregled na servis. Seveda na tvoje stroške pregleda. Ne bom jst tvojga neznanja plačeval.
Seveda. V primeru da na servisu ne najdejo nič. Ne bom jaz tvojega nategovanja plačeval.
No na take pogoje jst pač nebi pristal.
Zakaj bi imel potem jst mehanika sabo oziroma sem kar sam mehanik recimo.
Če bi ti prodajal in bi jst sam odkril napako, bi mi plačal moj osebni pregled(recmo da hočem 100eur, ker moja ura je veliko vredna), če odkrijem kaj?
I don't think so
Mavrik ::
Potem pa pač mej svojo pokvarjeno in razpadlo kanto, če ne moreš zagotoviti da dela.
Prodajalci ste itak vsi isti, na veliko lažete v obraz, ko pa je treba dati jajca na tnalo pa takoj ni nič sprejemljivo. Ti MENI prodajaš avto, ki stane 10 jurjev ali več in mi trdiš da je stvar brezhibna. Pri taki vsoti se bojiš tvegati 100EUR za pregled, pomeni da očitno me hočeš nategniti, ker VEŠ da avto ne deluje kot je treba.
Prodajalci ste itak vsi isti, na veliko lažete v obraz, ko pa je treba dati jajca na tnalo pa takoj ni nič sprejemljivo. Ti MENI prodajaš avto, ki stane 10 jurjev ali več in mi trdiš da je stvar brezhibna. Pri taki vsoti se bojiš tvegati 100EUR za pregled, pomeni da očitno me hočeš nategniti, ker VEŠ da avto ne deluje kot je treba.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
djordjevic ::
Jaz tudi ne. Ko kupujem rabljen avto, sem pripravljen plačat preventiven pregled na AMZS. Če je avto ok, ga kupim, če je kaj fejst narobe, pa se skušaš dogovorit za objektivno znižanje kupnine. Če prideš s prodajalcem skupaj, kupiš, če ne, pač ne. Osebno avtov nikoli ne prodajam z napakami - na prvem cliotu sem celo preventivno naredil veliki servis (sem ga potem tudi laže prodal). Vsekakor pa nisem avtohiša in kupcev, ki picajzlajo, kot da kupujejo nov avto, ne gledam prav dolgo.
No grave is deep enough to keep us in chains.
šernk ::
Ti MENI prodajaš avto, ki stane 10 jurjev ali več in mi trdiš da je stvar brezhibna. Pri taki vsoti se bojiš tvegati 100EUR za pregled, pomeni da očitno me hočeš nategniti, ker VEŠ da avto ne deluje kot je treba.
pri taki vsoti se bojiš tvegati 100EUR in s tem vedeti, da si kupil super in dober avto? ali raje kupiš na blef in vržeš stran 10k EUR?
zakaj bi jaz moral plačevati servis, pač počakam naslednjega, ki bo avto vzel brez nekih čudnih pogojev, pač stroške preverjanja ali je z avtom res tako kot lastnik pravi, plača interesent za nakup.
sam trdim, da je z avtom vse OK, na servisu ti bodo dejali, da je treba eno stvar zamenajt...torej sem ob 150EUR za pregled+ menjava? oprosti z takšnim avtom se sam lahko vozim še minimalno 5k km, potem pa šele stvar zamenjam.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Mavrik ::
No fajn da si priznal da raje nategneš kupce z laganjem. Takih kot se ti se ogibamo.
The truth is rarely pure and never simple.
T-Majo ::
Ti MENI prodajaš avto, ki stane 10 jurjev ali več in mi trdiš da je stvar brezhibna. Pri taki vsoti se bojiš tvegati 100EUR za pregled, pomeni da očitno me hočeš nategniti, ker VEŠ da avto ne deluje kot je treba.
pri taki vsoti se bojiš tvegati 100EUR in s tem vedeti, da si kupil super in dober avto? ali raje kupiš na blef in vržeš stran 10k EUR?
zakaj bi jaz moral plačevati servis, pač počakam naslednjega, ki bo avto vzel brez nekih čudnih pogojev, pač stroške preverjanja ali je z avtom res tako kot lastnik pravi, plača interesent za nakup.
sam trdim, da je z avtom vse OK, na servisu ti bodo dejali, da je treba eno stvar zamenajt...torej sem ob 150EUR za pregled+ menjava? oprosti z takšnim avtom se sam lahko vozim še minimalno 5k km, potem pa šele stvar zamenjam.
Po moje je bolj mislu v smislu, da se bo kupec striktno držal tega, da bo prodajalec plačal stroške če kaj ne bo v redu z avtom, kar se tiče izpravnosti;
npr: serviser poda mnenje, da so zavorni diski proti koncu, kupec pa na podlagi tega zahteva, da prodajelc plača pregled, čeprav so zavore potrošni material in načeloma je z avtom vse v redu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: T-Majo ()
valvoline1 ::
djordjevic je izjavil:
Jaz tudi ne. Ko kupujem rabljen avto, sem pripravljen plačat preventiven pregled na AMZS. Če je avto ok, ga kupim, če je kaj fejst narobe, pa se skušaš dogovorit za objektivno znižanje kupnine. Če prideš s prodajalcem skupaj, kupiš, če ne, pač ne. Osebno avtov nikoli ne prodajam z napakami - na prvem cliotu sem celo preventivno naredil veliki servis (sem ga potem tudi laže prodal). Vsekakor pa nisem avtohiša in kupcev, ki picajzlajo, kot da kupujejo nov avto, ne gledam prav dolgo.
Eh,pol pa nikol ne boš rabljenega avta kupu,saj vsi majo nekaj za porihtat.Skritih napak noter v samem motorju in menjalniku preventivni servis ne bo ugotovil. Najboljše je test drive na AC,če je kaj narobe takoj opaziš. Vsaj tisti k ma občutek za to. Jaz rabim 5km na AC pa fajn opran avto in ti v 5tih minutah povem al ga vzet ali ne. xD.
genius11 ::
Da jaz prodajam avto, pa zahteva kupec, da ga odpeljemo na pooblaščen servis, SEM TAKOJ ZA, da bi pa kril strošek pregleda PA NISEM ZA.
Mi smo lastniki fabije pa se nam niti sanjalo ni, da bo treba v kratkem narest popravilo za 1500 evrov, tud človeka ne vidiš, kakšen je znotraj, danes zdrav, jutri v bolnici, pojutrišnjem odkrijejo raka, čez par tednov umre.
Tisti, ki noče, da se avto odpelje na servis ni vredno, da se taki avto sploh kupi, očitno nekaj skriva.
Mi smo lastniki fabije pa se nam niti sanjalo ni, da bo treba v kratkem narest popravilo za 1500 evrov, tud človeka ne vidiš, kakšen je znotraj, danes zdrav, jutri v bolnici, pojutrišnjem odkrijejo raka, čez par tednov umre.
Tisti, ki noče, da se avto odpelje na servis ni vredno, da se taki avto sploh kupi, očitno nekaj skriva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: genius11 ()
valvoline1 ::
Da jaz prodajam avto, pa zahteva kupec, da ga odpeljemo an pooblaščen servis, SEM TAKOJ ZA, da bi pa kril strošek pregleda PA NISEM ZA.
Tisti, ki noče, da se avto odpelje na servis ni vredno, da se taki avto sploh kupi, očitno nekaj skriva.
Itak da ček servis plača kupec če že zahteva tega. Nekih dragih preventivnih servisov je smiselno plačevat če kupuješ avto 3kE+ cenovnega razreda. Starejši avto k 10 let pa je mačka v žaklju,danes dela jutri je lahka za odpad,al pa gre še 20 let xD.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
šernk ::
No fajn da si priznal da raje nategneš kupce z laganjem. Takih kot se ti se ogibamo.
taki kot sem jaz avto gonimo do konca, potem pa direktno na odpad, ker se nam ne da poslušat pa to ni ok, pa uno ni ok... že tako se avte pri 150k km+ dobesedno daje zastonj.
dobrega avta ne mislim nikoli prodati, kvečjemu bo avto šel v prodajo, ker je z njim preveč stroškov, kupec bo pa o nujnih popravilih obveščen, me pa zanima kdo ti bo omenil da ročna pozimi zmrzuje? na servisu takšne napake najbrž ne bodo videli, boš prišel potem čez 2 meseca nazaj jokat, da je avto zanič?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
c00L3r ::
Če kupujem rabljen avto:
- 1. lastnik
- servisna knjiga potrjena
- slovensko poreklo
Avta ko ni več v garanciji ne vozim na pooblaščen servis, ker imajo nabite cene. Ga pa vozim k dobremu nepooblaščenem mehaniku, ki mi vseeno da štampiljko v servisno knjigo. Prav tako hranim vse račune. Da lahko potencialnemu kupcu pokažem, kdaj je bilo kaj menjano. Prav tako lahko primerja datume v knjigi z datumi na računih.
tukaj pa lahko preverite kateri lastnik ste v resnici.
- 1. lastnik
- servisna knjiga potrjena
- slovensko poreklo
Avta ko ni več v garanciji ne vozim na pooblaščen servis, ker imajo nabite cene. Ga pa vozim k dobremu nepooblaščenem mehaniku, ki mi vseeno da štampiljko v servisno knjigo. Prav tako hranim vse račune. Da lahko potencialnemu kupcu pokažem, kdaj je bilo kaj menjano. Prav tako lahko primerja datume v knjigi z datumi na računih.
tukaj pa lahko preverite kateri lastnik ste v resnici.
Mavrik ::
Po moje je bolj mislu v smislu, da se bo kupec striktno držal tega, da bo prodajalec plačal stroške če kaj ne bo v redu z avtom, kar se tiče izpravnosti;
npr: serviser poda mnenje, da so zavorni diski proti koncu, kupec pa na podlagi tega zahteva, da prodajelc plača pregled, čeprav so zavore potrošni material in načeloma je z avtom vse v redu.
Osebno v takih primerih nisem kompliciral, dokler mi je prodajalec za to dal simbolični popust in mi ni lagal o tem ter mi zatrjeval "da so pa bremze popolne, bile menjane en mesec nazaj!".
Načeloma se itak dogovoriš da se manjših popravil ne upošteva, ponavadi take stvari že itak sam opaziš. Vseeno pa je to izjemno dober filter nategunov kot je šernk - tistih, ki bi te raje nategnili za bogih 150EUR ter ti zamolčali vse možne napake. Če jaz rečem "če bo popravil za nad 250EUR plačaš ti" in se prodajalec strinja sem lahko dokaj prepričan da je tudi on prepričan da je avtobrezhiben. Če pa se na vsak način upira za vsak evro potem pa že mora bit šernk, ki vedoč prodaja razpadel avto in ti laže o tem kak pozimi ročna super dela.
The truth is rarely pure and never simple.
Meizu ::
djordjevic je izjavil:
Dedkov jih ima nekaj čez 30k, pa je star 7 let. Je pa res, da je tako ohranjen, da zadnjič kar nisem mogel verjeti, ko sem se peljal z njim. Namesto da bi vse ropotalo, kot je pri teh letih v navadi za renaulte, je notri vse tiho, kot da bi ga odpeljal iz salona.
Pri nas je še boljša, mamo 8 let starega džipa, ki jih še 25k mislim da ni doživel. Res zelo zelo redko vožen. Vendar se pa redno zapeljem z njim naokoli, da ne zastoji mašina :) Dela kot urca. Sicer je pa to ravnotako avto mojega starega očeta, ki ga res poredko vozi. Mogoče enkrat na teden v 500m oddaljen TUŠ po živila :)
Aston_11 ::
Hja, tudi to ni garancija za nič. Avto, ki ne dela... ali ki dela ekstremno kratke km... ki je bil hladno vžgan 100x več kot avto z 250 kkm.... ni pravila.
valvoline1 ::
Po moje je bolj mislu v smislu, da se bo kupec striktno držal tega, da bo prodajalec plačal stroške če kaj ne bo v redu z avtom, kar se tiče izpravnosti;
npr: serviser poda mnenje, da so zavorni diski proti koncu, kupec pa na podlagi tega zahteva, da prodajelc plača pregled, čeprav so zavore potrošni material in načeloma je z avtom vse v redu.
Osebno v takih primerih nisem kompliciral, dokler mi je prodajalec za to dal simbolični popust in mi ni lagal o tem ter mi zatrjeval "da so pa bremze popolne, bile menjane en mesec nazaj!".
Načeloma se itak dogovoriš da se manjših popravil ne upošteva, ponavadi take stvari že itak sam opaziš. Vseeno pa je to izjemno dober filter nategunov kot je šernk - tistih, ki bi te raje nategnili za bogih 150EUR ter ti zamolčali vse možne napake. Če jaz rečem "če bo popravil za nad 250EUR plačaš ti" in se prodajalec strinja sem lahko dokaj prepričan da je tudi on prepričan da je avtobrezhiben. Če pa se na vsak način upira za vsak evro potem pa že mora bit šernk, ki vedoč prodaja razpadel avto in ti laže o tem kak pozimi ročna super dela.
Bremze zrihtaš za male pare,sploh me ne zanimajo bremze k kupujem avto,zadnja stvar k jo preverjam.Zamenjava ploščic,diskov,pakne... nič kaj takega.V treh urah zamenjam vse komplet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: valvoline1 ()
Meizu ::
valvoline1 ::
Dizel mašina se manj obrabi če danes narediš neprekinjeniih 200km kot pa 2km do trgovine in nazaj.
šernk ::
Vseeno pa je to izjemno dober filter nategunov kot je šernk - tistih, ki bi te raje nategnili za bogih 150EUR ter ti zamolčali vse možne napake. Če jaz rečem "če bo popravil za nad 250EUR plačaš ti"
pregleda ti v nobenem primeru ne bom plačal, lahko ga pa pelješ seveda na pregled kamor hočeš, na tvoje stroške in boš takrat pogruntal, da nisem nategun, če se najde kakšna napaka za katero ne vem, se lahko dogovoriva za ustrezno znižanje cene avta.
sedaj pa spet magično vprašanje: popravil za 250 mojih EUR ali tvojih? kot sem že 1x napisal, namreč mene popravila stanejo kar stanejo novi deli in pridem do 250EUR stroškov le če odpove računalnik, ali pa vsaj 3 dražje stvari.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
M-XXXX ::
valvoline1 je izjavil:
Dizel mašina se manj obrabi če danes narediš neprekinjeniih 200km kot pa 2km do trgovine in nazaj.
Kakšen bullshit pa je to?
Najbrž ciljaš na toplo mašino in to, vendar pozabljaš da ko avto štartaš ali do trgovine ali pa do 200km oddaljenega cilja bo mašina mrzla...
Pyr0Beast ::
Mašina se obrablja približno enako in hladna vožnja ji niti ne škodi kaj preveč.
Tisti mit, da bo hladna vožnja mašino uničila je treba spokati stran.
Tisti mit, da bo hladna vožnja mašino uničila je treba spokati stran.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vikking ::
Mašina se obrablja približno enako in hladna vožnja ji niti ne škodi kaj preveč.
Tisti mit, da bo hladna vožnja mašino uničila je treba spokati stran.
Ne čisto. Pri navijanju v obrate, motorju ki ni ogret na delovno temperaturo pač škodi. Posebej občutljivi so tisti ki imajo turbino. Drugače pa se strinjam da posebej na sam motor ni večjega učinka, ob normalni uporabi.
Meizu ::
Ja. Res je. Vendar vsak normalen človek, ki ima vsaj trohico pameti v buči kar se avtomobilov tiče ve, da se v tem primeru avta ne goni, dokler se ne segreje na delovno temperaturo. Imamo dva Tdizla v hiši in vem kako je to. Vendar enostavno tisti km ali dva potrpiš s čimnižjimi obrati, pa si potem daš duška. Saj ni težko. Res ne.
Dr_M ::
Tisti mit, da bo hladna vožnja mašino uničila je treba spokati stran.
Motor je pa kar cel cajt zelo dobro podmazan, tudi ce tri dni stoji?
Ocitno eni nimate niti nekih osnovnih pojmov o delovanju motorja razciscenih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
PrimozR ::
Vsak normalen človek? Odštej potem praktično VSE ženske in velik delež tipov.
M-XXXX mišljeno je bilo 10.000 km z relacijskimi oz. kratkimi furami.
EDIT: je treba kar malo dlje od kilometra ali dveh, tudi pri bencinarju, tudi poleti (v bistvu mi je v kilometru ali dveh uspelo vodo na 90°C ogreti samo na Pagu sredi dneva, ko je bilo ~40°C). Sicer pa ko bi ti vedel kako je včasih težko počakati...
M-XXXX mišljeno je bilo 10.000 km z relacijskimi oz. kratkimi furami.
EDIT: je treba kar malo dlje od kilometra ali dveh, tudi pri bencinarju, tudi poleti (v bistvu mi je v kilometru ali dveh uspelo vodo na 90°C ogreti samo na Pagu sredi dneva, ko je bilo ~40°C). Sicer pa ko bi ti vedel kako je včasih težko počakati...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Pyr0Beast ::
Obrati morajo biti.
In to taki da mašina ne ropota in se trese.
Ko je mrzla je ne goniš v neke visoke obrate
Ko je vroča, pustiš da se ohladi.
To je vsa nega ki jo rabi.
Ti dejansko misliš, da se motor posuši, če stoji 3 dni ?
Odmična gred ima lastne čašice ki poskrbijo, da je zadeva podmazana.
In to taki da mašina ne ropota in se trese.
Ko je mrzla je ne goniš v neke visoke obrate
Ko je vroča, pustiš da se ohladi.
To je vsa nega ki jo rabi.
Tisti mit, da bo hladna vožnja mašino uničila je treba spokati stran.
Motor je pa kar cel cajt zelo dobro podmazan, tudi ce tri dni stoji?
Ocitno eni nimate niti nekih osnovnih pojmov o delovanju motorja razciscenih.
Ti dejansko misliš, da se motor posuši, če stoji 3 dni ?
Odmična gred ima lastne čašice ki poskrbijo, da je zadeva podmazana.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
Dr_M ::
Ti dejansko misliš, da se motor posuši, če stoji 3 dni ?
Odmična gred ima lastne čašice ki poskrbijo, da je zadeva podmazana.
Ne, se prej se bo, v parih urah. Ja, sej olje pride hitro okoli, ampak nekaj obratov se pa na suho obrne.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Meizu ::
No no no, gremo se zdaj, kdo bo večji picajzelj :)
Hehehe :)
Ja, malce sem pretiraval, je malce dlje kot kilometer, vendar je pa tko ane... Kdor kupi dizla, ga verjetno ni šel kupovat ker dela kratke razdalje.
Recimo mamo v familiji eno Opel Astro tdizel, ki je nucana za vsakodnevne fure na šiht v Ljubljano 80km v eno smer. Nikakor pa ne kupuješ dizla, če ga nameravaš uporabit le za furakanje po lokalnem mestu. Se pa recimo tale opel astra veliko kasneje segreje na delovno temperaturo kot pa Peugeot 407 tdizel, ki ga mamo.
Vsak normalen človek? Odštej potem praktično VSE ženske in velik delež tipov.
M-XXXX mišljeno je bilo 10.000 km z relacijskimi oz. kratkimi furami.
EDIT: je treba kar malo dlje od kilometra ali dveh, tudi pri bencinarju, tudi poleti (v bistvu mi je v kilometru ali dveh uspelo vodo na 90°C ogreti samo na Pagu sredi dneva, ko je bilo ~40°C). Sicer pa ko bi ti vedel kako je včasih težko počakati...
Hehehe :)
Ja, malce sem pretiraval, je malce dlje kot kilometer, vendar je pa tko ane... Kdor kupi dizla, ga verjetno ni šel kupovat ker dela kratke razdalje.
Recimo mamo v familiji eno Opel Astro tdizel, ki je nucana za vsakodnevne fure na šiht v Ljubljano 80km v eno smer. Nikakor pa ne kupuješ dizla, če ga nameravaš uporabit le za furakanje po lokalnem mestu. Se pa recimo tale opel astra veliko kasneje segreje na delovno temperaturo kot pa Peugeot 407 tdizel, ki ga mamo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Zheegec ::
Bah, poznam kar dosti lastnikov Alf s turbo-motorjem in jih večina že mrzle kar lepo priganja v obrate. Pa niso totalni laiki. Totalni laiki pa počnejo isto... Pa kljub temu ne grejo turbine po tekočem traku. Pač nova olja so kar dobra tudi pri nizkih temperaturah, prav tako so turbine bolj vzdržljive.
To pa seveda ne pomeni, da bi takšen rabljen avto sam osebno kupil, če bi vedel, da se je mrzel priganjal v obrate
Druga stvar je pa moderni turbo-dizel z DPF filtrom (ali je pravilno DP Filter? ), s katerim se dela kratke relacije... tisto je pa (katastrofalna) zgodba zase
To pa seveda ne pomeni, da bi takšen rabljen avto sam osebno kupil, če bi vedel, da se je mrzel priganjal v obrate
Druga stvar je pa moderni turbo-dizel z DPF filtrom (ali je pravilno DP Filter? ), s katerim se dela kratke relacije... tisto je pa (katastrofalna) zgodba zase
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Pyr0Beast ::
Ti dejansko misliš, da se motor posuši, če stoji 3 dni ?
Odmična gred ima lastne čašice ki poskrbijo, da je zadeva podmazana.
Ne, se prej se bo, v parih urah. Ja, sej olje pride hitro okoli, ampak nekaj obratov se pa na suho obrne.
Pa kaj če je na suho.
Dokler ga olje kmalu zalije to res ni velika škoda za mašino.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
djordjevic ::
Bah, poznam kar dosti lastnikov Alf s turbo-motorjem in jih večina že mrzle kar lepo priganja v obrate. Pa niso totalni laiki. Totalni laiki pa počnejo isto... Pa kljub temu ne grejo turbine po tekočem traku. Pač nova olja so kar dobra tudi pri nizkih temperaturah, prav tako so turbine bolj vzdržljive.
To pa seveda ne pomeni, da bi takšen rabljen avto sam osebno kupil, če bi vedel, da se je mrzel priganjal v obrate
Druga stvar je pa moderni turbo-dizel z DPF filtrom (ali je pravilno DP Filter? ), s katerim se dela kratke relacije... tisto je pa (katastrofalna) zgodba zase
Daleč od tega, da bi hotel posploševati, vendar zadnje čase spremljam kar nekaj avtomobilskih forumov in imam občutek, da imajo alfe malo več težav s tem filtrom kot ostale znamke.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Zheegec ::
Daleč od tega, da bi hotel posploševati, vendar zadnje čase spremljam kar nekaj avtomobilskih forumov in imam občutek, da imajo alfe malo več težav s tem filtrom kot ostale znamke.
Težko ti rečem, imam samo 150K km na moji...
Drugače pa spremljaj malo tuje forume, kjer je veliko lastnikov različnih modelov in je tega zelo veliko. Ampak večinoma zaradi kratkih relacij, nedolgo nazaj smo se s servisom prepirali zaradi Toyote RAV4, kjer se je DPF zamašil in crknil. Seveda sem potem ugotovil, da ga je lastnik vozil na zelo kratke fure, kupil ga je pa zato, ker je pač "Toyota" in pa "dizal"... Ampak pohvale Toyoti, par mesecev po garanciji so zrihtali zastonj! Čeprav je bila težava med volanom in stolom...
P.s.: pa glede na to, kakšne rabljene sramote od Alfe naši "švercarji", vključno s pooblaščenci, uvažajo iz Italije (in jim seveda zbijajo kilometre) sem presenečen, da je tako malo težav na Alfa forumu...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 168370 (9368) | fujtajksel |
» | Prevrteni km na avtu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11075 (7084) | Kron |
» | nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 90428 (55972) | lucky13 |
» | goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41168 (36566) | imagodei |
» | Ko ima avto 200.000km + ga noben noče kupit. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36427 (32120) | Zheegec |