Forum » Igre » The Witcher 2: Assassins Of Kings
The Witcher 2: Assassins Of Kings
Izi ::
Pravzaprav med stili bojevanja ne preklapljaš kar vsakih nekaj sekund, ker je vsak sovražnik občutljiv samo na en stil. V igri je treba kupovati in prebirati knjige, vsak sovražnik je potem podrobno opisan v našem jurnalu v oddelku za sovražnike, kjer med drugim piše ali je občutljiv na srebro in kateri still je najbolje uporabiti.
Načeloma pa za oklepljene in velike sovražnike uporabljaš močan still. Za majhne, tiste v ledru, z nožem ali lokom pa hiter in natančen still.
Če sovražnike ne poznaš je tudi najbolje začeti z močnim stilom, in če ta ni pravi boš tako ali tako zgrešil, majhne in hitre sovražnike je namreč sploh nemogoče zadeti z močnim udarcem. Ko parkrat udariš v prazno veš, da imaš napačen still in moraš preklopiti na hitrega.
Če pa te obkroži več sovražnikov pa je nujno izbrati skupinski still, ker tukaj te sovražniki nič ne čakajo in napadajo izmenično, kot je to v navadi drugje ampak te napadajo kar vsi hkrati in če so 3 ali več je skupinski still edini uporaben.
Mečevanje je v prvem delu kompletno na levi miški, magija pa na desni miški.
V drugem delu bo boj drugačen. To je že znano. Še vedno pa pravijo, da ne bo šlo za brezglavo nabijanje po miški in bo enako zahtevno kot v prvem delu.
Nekaj sem slišal, da bo sedaj močan still na levem gumbu miške, hiter pa na desnem gumbu. Kje bo skupinski still in seveda magija pa nisem zasledil.
Načeloma pa za oklepljene in velike sovražnike uporabljaš močan still. Za majhne, tiste v ledru, z nožem ali lokom pa hiter in natančen still.
Če sovražnike ne poznaš je tudi najbolje začeti z močnim stilom, in če ta ni pravi boš tako ali tako zgrešil, majhne in hitre sovražnike je namreč sploh nemogoče zadeti z močnim udarcem. Ko parkrat udariš v prazno veš, da imaš napačen still in moraš preklopiti na hitrega.
Če pa te obkroži več sovražnikov pa je nujno izbrati skupinski still, ker tukaj te sovražniki nič ne čakajo in napadajo izmenično, kot je to v navadi drugje ampak te napadajo kar vsi hkrati in če so 3 ali več je skupinski still edini uporaben.
Mečevanje je v prvem delu kompletno na levi miški, magija pa na desni miški.
V drugem delu bo boj drugačen. To je že znano. Še vedno pa pravijo, da ne bo šlo za brezglavo nabijanje po miški in bo enako zahtevno kot v prvem delu.
Nekaj sem slišal, da bo sedaj močan still na levem gumbu miške, hiter pa na desnem gumbu. Kje bo skupinski still in seveda magija pa nisem zasledil.
guest #44 ::
Jz priznam, da od modernih RPGjev nisem igral kaj dosti, oblivion nazadnje. Zanima me če so v teh modernih RPGjih kaki riddles al kej podobnega. V starih RPGjih (IWD, BG,...) načeloma so bli.
detroit ::
O ja tistmu ki je omenil vampire the masquerade verjamem prec:) Ugodn špil ultimate edition je 19eur. Cheap. Problem ostaja isti kot pri da:o. CDROM mi še niso vrnil iz servisa haha.
Prepričal ste me.
Einladen...
Prepričal ste me.
Einladen...
Skero
def0r ::
Jah meni se zdi samo smesno pri witcher enchanced edition. Pac vecja navodila in tudi vkljucen guide in brez DRMja. Dobis zraven cd key ki ga sploh ne rabis:D
Izi ::
Moj The Witcher - Enhanced Edition je verzije 1.4, in ima še vedno zaščito, je treba potem iti na internet in si potegniti še en najnovejši popravek 1.5, ki je dolg 371 MB. Potem pa igra nima nobene zaščite več in plošče ne rabiš več v bralniku. In šele verzija 1.5 je tista dokončna, ki odpravi vse napake in precej izboljša igro.
Jaz imam evropsko verzijo, ki je v 6 jezikih in je na dveh DVD ploščah.
Kdor bo začel igrati Witcherja naj na začetku malo potrpi, animacije so sicer odlične, ampak premikanje in bojevanje v uvodu pusti precej mešane občutke. Čim prideš v prvo poglavje in padeš v zgodbo pa vsi dvomi izginejo
Jaz imam evropsko verzijo, ki je v 6 jezikih in je na dveh DVD ploščah.
Kdor bo začel igrati Witcherja naj na začetku malo potrpi, animacije so sicer odlične, ampak premikanje in bojevanje v uvodu pusti precej mešane občutke. Čim prideš v prvo poglavje in padeš v zgodbo pa vsi dvomi izginejo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
This game is an ultimate answer towards all the players that always wanted easy, short and fun adventure. There's no violence, no complex storyline and definitely no morality. It's a really short game that will not burden you with anything gameplay-related.
Hahaha, kot da bi Bioware najavljal novo igro za leto 2012
Alamar ::
Nisem vso temo bral, a komu ni combat všeč, si naj naloži Full Combat Rebalance mod. Meni je bil zakon, ko sem v drugi igral igro in veliko boljše kot osnova
http://www.moddb.com/mods/full-combat-r...
new design of the PC's and NPC's parameters,
full armor system and armor type/weapon/combat style dependencies,
damage fully dependent on weapons as in most cRPG games,
full skill tree overhaul, including sword style rules,
much faster and lore-close combat,
fully customizable installation with the ability to install each feature seperately,
all improvements known from Flash Mod.
WARNING: FCR modification makes the game harder. If you find original game hard enough, you should play with FCR on NORMAL (lowest) difficulty with Easy Monsters option selected in installer.
http://www.moddb.com/mods/full-combat-r...
new design of the PC's and NPC's parameters,
full armor system and armor type/weapon/combat style dependencies,
damage fully dependent on weapons as in most cRPG games,
full skill tree overhaul, including sword style rules,
much faster and lore-close combat,
fully customizable installation with the ability to install each feature seperately,
all improvements known from Flash Mod.
WARNING: FCR modification makes the game harder. If you find original game hard enough, you should play with FCR on NORMAL (lowest) difficulty with Easy Monsters option selected in installer.
detroit ::
Prepričal ste me s tem witcherjem. Za enkrat se mi zdi precej mlačen combat in vse nasploh. Da ne govorim da še nism pogruntal kako se točke XP uporablja:) Sem sicer šele v unmu kempu (like 1.5h igranja)
Skero
Izi ::
Zgoraj desno v tistem krogu je modra črta, ki kaže koliko XP ti še manjka do naslednjega levela, ko pride cel krog dosežeš nov level, kar te obvesti tudi na ekranu. Ampak ne zgodi se nič drugega.
Najti moraš kurišče (fireplace), prižgati ogenj, če še ne gori in tedaj med meditiranjem ob ogenjčku pa lahko tiste bronaste, srebrne in zlate krogce preneseš v svoje želene skille.
Tudi napitke lahko pripravljaš samo med meditiranjem.
Pa med meditiranjem se ti še obnovi zdravje, nabrani strupi se ti izločijo iz telesa, ...
Za prižgati ogenj pa rabiš vedno kresilni kamen, ki je samo za enkratno uporabi, zato jih je nujno nositi s seboj vsaj 10. Kresilne kamne najdeš največ v sodih in skrinjah, ki so vse naokoli po mestu in v hišah.
Če jih boš imel preveč jih ne prodati, ampak jih shrani pri gostilničarju. Kurišč je namreč kar precej naokoli in lahko jih uporabljaš tudi samo za obnovo zdravja, da ne trošiš po nepotrebnem napitke in hrane.
Gostiln je v igri kar nekaj, so v bistvi tvoje baze. Vsi gostilničarji upravljajo s tvojo isto osebno skrinjo, kar pomeni, če pri enem gostilničarju shraniš svoje predmete, jih boš lahko prevzel pri kateremkoli.
Tako, da ne boš zganjal panike, če bo prvi gostilničar umrl, ti pa nekaj časa ne boš mogel dostopati do svojih shranjenih predmetov. Takoj ko boš prišel v mesto bo tam nova gostilna z vsemi tvojimi predmeti.
Najti moraš kurišče (fireplace), prižgati ogenj, če še ne gori in tedaj med meditiranjem ob ogenjčku pa lahko tiste bronaste, srebrne in zlate krogce preneseš v svoje želene skille.
Tudi napitke lahko pripravljaš samo med meditiranjem.
Pa med meditiranjem se ti še obnovi zdravje, nabrani strupi se ti izločijo iz telesa, ...
Za prižgati ogenj pa rabiš vedno kresilni kamen, ki je samo za enkratno uporabi, zato jih je nujno nositi s seboj vsaj 10. Kresilne kamne najdeš največ v sodih in skrinjah, ki so vse naokoli po mestu in v hišah.
Če jih boš imel preveč jih ne prodati, ampak jih shrani pri gostilničarju. Kurišč je namreč kar precej naokoli in lahko jih uporabljaš tudi samo za obnovo zdravja, da ne trošiš po nepotrebnem napitke in hrane.
Gostiln je v igri kar nekaj, so v bistvi tvoje baze. Vsi gostilničarji upravljajo s tvojo isto osebno skrinjo, kar pomeni, če pri enem gostilničarju shraniš svoje predmete, jih boš lahko prevzel pri kateremkoli.
Tako, da ne boš zganjal panike, če bo prvi gostilničar umrl, ti pa nekaj časa ne boš mogel dostopati do svojih shranjenih predmetov. Takoj ko boš prišel v mesto bo tam nova gostilna z vsemi tvojimi predmeti.
Izi ::
Tukaj sta 2 povsem nova videa, ki kažeta igranje igre: Witcher 2 gameplay videos
V prvem vidimo kako se Geralt pripravlja na uporabo Balliste, grajska obramba pa ga poskuša onemogočiti. Nekaj boja, ki je sedaj precej bolj umirjen kot ne nekaterih zgodnjih videih brez divjih prevalov levo in desno.
V drugem pa je pokazano, kako bomo komunicirali in opravljali queste. Geralt pomaga vaščanom, seveda za denar Potem pa še malo boja z uporabo magije.
Kot kaže so upoštevali večino pripomb iz prvih predstavitev.
V prvem vidimo kako se Geralt pripravlja na uporabo Balliste, grajska obramba pa ga poskuša onemogočiti. Nekaj boja, ki je sedaj precej bolj umirjen kot ne nekaterih zgodnjih videih brez divjih prevalov levo in desno.
V drugem pa je pokazano, kako bomo komunicirali in opravljali queste. Geralt pomaga vaščanom, seveda za denar Potem pa še malo boja z uporabo magije.
Kot kaže so upoštevali večino pripomb iz prvih predstavitev.
Berserker ::
Našel sem eno pomankljivost. To je prehitro izginjanje trupel, mislim da mrtvec takoj izgine ko se kamera obrne. V kakšnem fallout 3 je bil zelo dober občutek ko si šel čez kakšno podzemno postajo sproščen ter vedoč da so mrtva trupla tvoje delo, ter da se nisi zaman boril. Ni bednega kot respawn sovragov v igrah. Če se komu zdi tako imenovano "farmanje" odlična zadeva potem prav. Ampak jaz imam preko glave tega farmanja iz raznih Final fantasy, tako da sem proti temu.
Izi ::
Truplo sicer izgine ampak ostane vreča s plenom. Pa orožje sovražnikov tudi ostane na tleh.
Pravzaprav je tako bolje. V prvem delu mi je po koncu bitke na tleh ležalo na desetine trupel in ko sem brskal za uporabnim plenom nisem več vedel katerega sem že pregledal, do nekaterih pa niti nisem mogel, ker je vse ležalo eden čez drugega. Tele vreče so bolj pregledne, ker zavzamejo mnogo manj prostora.
Ravno pobiranje plena iz trupel je bilo deležno precej kritik v prvem delu, tudi jaz sem preklinjal. Zdi se mi, da so zadevo popravili. Koga brigajo trupla, važen je samo vojni plen
Glede respawnanja sovražnikov pa je to pač del Witcherja. Meni se je v prvem delu zdelo odlično narejeno. Če si rabil dodaten level si se odpravil na lov v divjino in se malo nabildal. Če si vse pobil si šel spat in naslednji daj je bilo spet polno pošasti.
Meni je to odlično. Igre popolnoma brez respawna so omejene. Vedno si tisti level kot so si zamislili avtorji. Seveda pa tudi tukaj ne nemoreš kar v neskončnost grindati pošasti, saj z vsakim svojim levelom dobivaš manj točk, dokler teh ne dobivaš več, če je sovražnik preslaboten zate.
Pa še občutek je boljši, ko se na primer prebijaš po močvirju te neprenehoma napadajo pošasti. Območja v Witcherju so vedno polna življenja in ne kot v večini RPG-jev, ko na začetku najprej vse počistiš potem pa je tisto ozemlje skozi preostanek igre mrtvo in dolgočasno.
Kako bo z respawnanjem v drugem delu pa sploh še nisem nikjer zasledil. Jaz upam, da bo enako kot v prvem delu.
Pravzaprav je tako bolje. V prvem delu mi je po koncu bitke na tleh ležalo na desetine trupel in ko sem brskal za uporabnim plenom nisem več vedel katerega sem že pregledal, do nekaterih pa niti nisem mogel, ker je vse ležalo eden čez drugega. Tele vreče so bolj pregledne, ker zavzamejo mnogo manj prostora.
Ravno pobiranje plena iz trupel je bilo deležno precej kritik v prvem delu, tudi jaz sem preklinjal. Zdi se mi, da so zadevo popravili. Koga brigajo trupla, važen je samo vojni plen
Glede respawnanja sovražnikov pa je to pač del Witcherja. Meni se je v prvem delu zdelo odlično narejeno. Če si rabil dodaten level si se odpravil na lov v divjino in se malo nabildal. Če si vse pobil si šel spat in naslednji daj je bilo spet polno pošasti.
Meni je to odlično. Igre popolnoma brez respawna so omejene. Vedno si tisti level kot so si zamislili avtorji. Seveda pa tudi tukaj ne nemoreš kar v neskončnost grindati pošasti, saj z vsakim svojim levelom dobivaš manj točk, dokler teh ne dobivaš več, če je sovražnik preslaboten zate.
Pa še občutek je boljši, ko se na primer prebijaš po močvirju te neprenehoma napadajo pošasti. Območja v Witcherju so vedno polna življenja in ne kot v večini RPG-jev, ko na začetku najprej vse počistiš potem pa je tisto ozemlje skozi preostanek igre mrtvo in dolgočasno.
Kako bo z respawnanjem v drugem delu pa sploh še nisem nikjer zasledil. Jaz upam, da bo enako kot v prvem delu.
Lonsarg ::
Jaz v prvem delu nisem opazil respawnanja... Razen ko zgodba napreduje, se kako območje na novo naseli. A sm slep hehe. Jaz sem šel praktično čistko delat:)
Izi ::
Dejansko v Witcherju niti ni šlo za respawnanje ampak za izmenjevanje različnih sovražnikov podnevi in ponoči.
Ob zori so vsi nočni sovražniki izginili, ne glede ali si jih kaj pobil ali ne, in so se pojavili dnevni sovražniki. Menjava se je izvršila samo ob začetku dneva in ob začetku noči. Če nisi nič meditiral si brez problema počistil celo območje in je bilo potem prazno do naslednjega prehoda med dnevom in nočjo.
S tem pa so dosegli tudi, da so bile ponoči drugačne pošasti in v večjem številu, kot podnevi.
Bilo pa je tudi respawnanje ampak samo na določenih manjših območjih, na primer v kakšni jami. Tam pa so se pošasti respawnale, če si določeno območje, kjer je bil loading screen, zapustil, in se z vanj spet vrnil, so bile pošasti spet žive. Tako si na začetku lahko grindal izven mesta Vizima v jami levo od vhoda z imenom Maribor. V mestu pa se mi zdi, da so se respawnale pošasti v mestni kanalizaciji, ampak nisem siguren.
Sicer pa grindanje ni bilo potrebno, ker si dobil z opravljanjem questov neprimerno več EXP kot z pobijanjem sovražnikov, če si bil prevelik level pa ti sovražniki sploh niso več prinašali nič točk.
Poleg tega so bili sovražniki v prvem delu počasni in niso prav daleč vztrajali z zasledovanjem, zato je večina igralcev samo hitro tekla skozi območja z veliko pošasti in ni izgubljala časa z pobijanjem.
To bežanje pred sovražniki so obljubili, da bodo v drugem delu odpravili, tako da te bodo pošasti lahko ujele ali zaustavile, vsaka na svoj način. Torej ne bo nič več drvenja skozi območja polna pošasti, se bomo morali v drugo kar lepo prebijati počasi in sproti čistiti zalego.
Ob zori so vsi nočni sovražniki izginili, ne glede ali si jih kaj pobil ali ne, in so se pojavili dnevni sovražniki. Menjava se je izvršila samo ob začetku dneva in ob začetku noči. Če nisi nič meditiral si brez problema počistil celo območje in je bilo potem prazno do naslednjega prehoda med dnevom in nočjo.
S tem pa so dosegli tudi, da so bile ponoči drugačne pošasti in v večjem številu, kot podnevi.
Bilo pa je tudi respawnanje ampak samo na določenih manjših območjih, na primer v kakšni jami. Tam pa so se pošasti respawnale, če si določeno območje, kjer je bil loading screen, zapustil, in se z vanj spet vrnil, so bile pošasti spet žive. Tako si na začetku lahko grindal izven mesta Vizima v jami levo od vhoda z imenom Maribor. V mestu pa se mi zdi, da so se respawnale pošasti v mestni kanalizaciji, ampak nisem siguren.
Sicer pa grindanje ni bilo potrebno, ker si dobil z opravljanjem questov neprimerno več EXP kot z pobijanjem sovražnikov, če si bil prevelik level pa ti sovražniki sploh niso več prinašali nič točk.
Poleg tega so bili sovražniki v prvem delu počasni in niso prav daleč vztrajali z zasledovanjem, zato je večina igralcev samo hitro tekla skozi območja z veliko pošasti in ni izgubljala časa z pobijanjem.
To bežanje pred sovražniki so obljubili, da bodo v drugem delu odpravili, tako da te bodo pošasti lahko ujele ali zaustavile, vsaka na svoj način. Torej ne bo nič več drvenja skozi območja polna pošasti, se bomo morali v drugo kar lepo prebijati počasi in sproti čistiti zalego.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
yayo ::
Watch it LIVE on The Witcher's Official Facebook profile!
Najnovejša konferenca za tisk v zvezi z igro, ki bo izšla 17 maja.
Celotna verzija, ki traja približno 50 minut, takoj preskočite na 25. minuto ker se začne šele tam, pred tem teče samo napis z napovedjo
http://apps.facebook.com/thewitcherlive/
Najnovejša konferenca za tisk v zvezi z igro, ki bo izšla 17 maja.
Celotna verzija, ki traja približno 50 minut, takoj preskočite na 25. minuto ker se začne šele tam, pred tem teče samo napis z napovedjo
http://apps.facebook.com/thewitcherlive/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
Izi ::
Včeraj so se zjasnili glede zaščite The Witcherja 2.
Retail škatelna verzija bo zaščitena s SecuROM in bo rabila internet.
Potrebna bo torej originalna DVD plošča, serijska številka in aktivacija preko interneta. Naložilo pa se jo bo lahko na neomejeno število računalnikov in vse aktiviralo, edina omejitev bo, da boš lahko igral na največ petih računalnikih hkrati z isto serijsko številko.
Na GOG.com pa ne bo nobene zaščite. Dodali pa bodo tudi serijsko številko, ki sicer za samo igro ne bo potrebna, bo pa potrebna za morebitne kasnejše downloade DLC-jev.
Iz GOG se bo dalo že od 10. maja naprej potegniti 90% igre. Ostanek pa verjetno 17. maja. Kakorkoli že, aktivacija bo mogoča šele od 17. maja naprej.
Retail škatelna verzija bo zaščitena s SecuROM in bo rabila internet.
Potrebna bo torej originalna DVD plošča, serijska številka in aktivacija preko interneta. Naložilo pa se jo bo lahko na neomejeno število računalnikov in vse aktiviralo, edina omejitev bo, da boš lahko igral na največ petih računalnikih hkrati z isto serijsko številko.
Na GOG.com pa ne bo nobene zaščite. Dodali pa bodo tudi serijsko številko, ki sicer za samo igro ne bo potrebna, bo pa potrebna za morebitne kasnejše downloade DLC-jev.
Iz GOG se bo dalo že od 10. maja naprej potegniti 90% igre. Ostanek pa verjetno 17. maja. Kakorkoli že, aktivacija bo mogoča šele od 17. maja naprej.
yayo ::
V glavnem, za vsako inštalacijo igre rabiš povezavo na internet samo enkrat, pri aktivaciji. In ko aktiviraš ti igra potegne dol z interneta še 50mb podatkov brez katerih je sploh ni mogoče zagnati, za to so se odločili da bi preprečili piratiom objavo delujoče igre na torrentih še preden se uradna verzija prične prodajati v trgovinah. Ko enkrat aktiviraš ne potrebuješ več internetne povezave. Je pa tale postopek kompromis, ki ga je CD Project moral narediti z distributerji, razvijalec je želel igro povsod prodajati DRM-free, ampak, če ti veliki ne dovolijo se moraš prilagoditi. Kakor pravi Izi se DRM free verzija dobi samo v spletni trgovini gog. com katere lastnik je razvijalec igre The Witcher. (In po mojem bo ravno ta različica najprej piratizirana, verjetno pa bo vsaka downloadana igra imela kakšno svojo individualno kodo po kateri bodo prišli do vira piratstva. Tako si vsaj predstavljam) Drugače pa je razvijalec že pred meseci lepo povedal, da oni niso prijatelji piratov, ker želijo denar za katerega so garali. Tisto česar ne želijo je kaznovanje legalnih kupcev z DRM navlako.
Moj nasvet: kupite pri gog.com in če si želite še škatlo jo vzemite pri Zaavi ali The Hut, ko bo stala 15 evrov ali manj.
Moj nasvet: kupite pri gog.com in če si želite še škatlo jo vzemite pri Zaavi ali The Hut, ko bo stala 15 evrov ali manj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yayo ()
Izi ::
Lahko še omenimo, da bo med 10 in 24. majem na voljo prvi del igre "The Witcher Enhanced Edition Director's Cut" po polovični ceni.
Director's Cut pomeni, da je igra popolnoma brez cenzure.
In ko smo ravno pri cenzuri, so za drugi del povedali, da ne bo nobene razlike med različnimi regijami. Se pravi na celem svetu bomo igrali enako verzijo. Tudi v Ameriki, kar pa vsaj po mojem mnenju pomeni, da v drugem delu ne bo toliko seksualne vsebine kot v prvem delu.
In še enkrat so potrdili, da bo 16 popolnoma različnih koncev in razpisali so nagrado za igralca, ki bo prvi preigral prav vseh 16 koncev. Nagrada pa bo specialna majica s kratkimi rokavi
Director's Cut pomeni, da je igra popolnoma brez cenzure.
In ko smo ravno pri cenzuri, so za drugi del povedali, da ne bo nobene razlike med različnimi regijami. Se pravi na celem svetu bomo igrali enako verzijo. Tudi v Ameriki, kar pa vsaj po mojem mnenju pomeni, da v drugem delu ne bo toliko seksualne vsebine kot v prvem delu.
In še enkrat so potrdili, da bo 16 popolnoma različnih koncev in razpisali so nagrado za igralca, ki bo prvi preigral prav vseh 16 koncev. Nagrada pa bo specialna majica s kratkimi rokavi
baltko ::
mene pa zanima, če se vam zdi, ali mi bo ta stvar delala na mojem laptopu...?
Intel Core2Duo CPU P8400 @ 2,26Ghz
3 GB Ram
NVIDIA GeForce 9700m GTS
bega me, ker na www.canyourunit.com, mi kaže da bo moj laptop dovolj zmogljiv
ko pa pogledam na yougamers.com, mi njihov aparatus kaže, da ne
sicer imam namen kupiti nov laptop, vendar mislim, da se bo to zgodilo šele enkrat poleti
hvala za odgovore =)
Intel Core2Duo CPU P8400 @ 2,26Ghz
3 GB Ram
NVIDIA GeForce 9700m GTS
bega me, ker na www.canyourunit.com, mi kaže da bo moj laptop dovolj zmogljiv
ko pa pogledam na yougamers.com, mi njihov aparatus kaže, da ne
sicer imam namen kupiti nov laptop, vendar mislim, da se bo to zgodilo šele enkrat poleti
hvala za odgovore =)
def0r ::
Najbrz bo zmozen, samo najbrz cisto na low:) jaz imam Isti procesor, 4GB ram in 9600M GT v prenosniku. Ce pa ne bo delalo imam pa se za backup PC:)
baltko ::
ma sej u bistvu mi ni panike na kaki grafiki bo delala samo da dela, ker se mi zdi da bo to res
bomba od igre =)...no, upam da bo, ker drugače bom moral do poletja čakat =/
bomba od igre =)...no, upam da bo, ker drugače bom moral do poletja čakat =/
Izi ::
mene pa zanima, če se vam zdi, ali mi bo ta stvar delala na mojem laptopu...?
Intel Core2Duo CPU P8400 @ 2,26Ghz
3 GB Ram
NVIDIA GeForce 9700m GTS
Igra se bo zagnala, ker izpolnjuješ vse minimalne zahteve.
Boš pa seveda moral v meniju igre čisto vse možne nastavitve nastaviti na minimalno in biti precej potrpežljiv ker se bo igra verjetno malo zatikala in vse skupaj zna biti malo upočasnjeno
Grafična bo igro zagotovo lahko poganjala, samo vprašanje je s kakšno hitrostjo. Še največji problem je izredno nizka frekvenca tvojega centralnega procesorja, ki sicer ima dve zahtevani jedri, ampak frekvenca je pa čisto v podnu in kolikor mi je znano tvoj BIOS onemogoča kakršnokoli navijanje.
detroit ::
Zgoraj desno v tistem krogu je modra črta, ki kaže koliko XP ti še manjka do naslednjega levela, ko pride cel krog dosežeš nov level, kar te obvesti tudi na ekranu. Ampak ne zgodi se nič drugega.
Najti moraš kurišče (fireplace), prižgati ogenj, če še ne gori in tedaj med meditiranjem ob ogenjčku pa lahko tiste bronaste, srebrne in zlate krogce preneseš v svoje želene skille.
Tudi napitke lahko pripravljaš samo med meditiranjem.
Pa med meditiranjem se ti še obnovi zdravje, nabrani strupi se ti izločijo iz telesa, ...
Za prižgati ogenj pa rabiš vedno kresilni kamen, ki je samo za enkratno uporabi, zato jih je nujno nositi s seboj vsaj 10. Kresilne kamne najdeš največ v sodih in skrinjah, ki so vse naokoli po mestu in v hišah.
Če jih boš imel preveč jih ne prodati, ampak jih shrani pri gostilničarju. Kurišč je namreč kar precej naokoli in lahko jih uporabljaš tudi samo za obnovo zdravja, da ne trošiš po nepotrebnem napitke in hrane.
Gostiln je v igri kar nekaj, so v bistvi tvoje baze. Vsi gostilničarji upravljajo s tvojo isto osebno skrinjo, kar pomeni, če pri enem gostilničarju shraniš svoje predmete, jih boš lahko prevzel pri kateremkoli.
Tako, da ne boš zganjal panike, če bo prvi gostilničar umrl, ti pa nekaj časa ne boš mogel dostopati do svojih shranjenih predmetov. Takoj ko boš prišel v mesto bo tam nova gostilna z vsemi tvojimi predmeti.
ej thanks sm že mal naprej in moram rečt da špil je res dobr. Mal težavnost skače ampak dobar, važn da dogaja. Bi ga pa res uvrstil nek na vrh frpjk.
Skero
Izi ::
Za bolj nevedne, na sliki v Playboyu je Triss, Geraltova ljubica oziroma ena izmed njih. Gre pa za majsko izdajo Poljske verzije Playboya.
Človek se vpraša, ali gre za plačano reklamo, da bomo imeli v Playboyu sedaj že virtualne bejbe, ali pa revijo kupujejo samo še najstniki in ti že bolj padajo na virtualne bejbe, kot na tiste mesnate, in se izdelovalci revije samo prilagajajo zahtevam novih uporabnikov revije
In če se kdo sprašuje ali jo bomo tudi v igri videli takole pomanjkljivo oblečeno, je odgovor, JA. Že takoj na začetku igre bo menda videti golo Triss.
Včeraj so izdali še Aprilski FAQ: The Witcher 2 Updated FAQ
Začetek igre bo enak ne glede ali boš drugi del začel na novo ali uvozil posnetek iz prvega dela. Razlike se bodo pokazale kasneje v igri. Če sem prav razumel, se bodo naše odločitve iz prvega dela upoštevale, ampak kakšnih pretresljivih vplivov na drugi del to menda ne bo imelo.
Ker je igra samo za PC bo znala izkoristiti prav vsak Evro, ki smo ga vložili v našo mašinco
Pravijo, da bo sicer delala zadovoljivo hitro tudi na tistih minimalnih zahtevah, ki sem jih že napisal nekje zgoraj, ampak bo vizualno precej grša kot na priporočljivih zahtevah.
Kot pravijo igra lepo dela na 2-jedrniku, ampak bo velikanska in hudo opazna razlika, če imamo 4-jedrnika. Tudi če imamo 6 ali 8-jedrnika bo igra to znala izkoristiti, ampak razlike ne bo več tako očitna kot med 2 in 4-jedrnikom.
Končno igra, ki jo slabotne konzole ne bodo kakorkoli ovirale, da pokaže svojo moč. Vsak računalnik se bo dalo maksimalno izkoristiti. Podpirali bodo vsa 3 različna razmerja ekranov (4:3, 16:10 in 16:9)
Igra ne bo imela samo "low, medium in high" grafične nastavitve, ampak tudi "ultra detail level" za tiste z grafičnimi višjega cenovnega razreda in pa mogoče bo izbrati tudi "uber sampling mode", karkoli že to je, za vse "uber" mašine
Človek se vpraša, ali gre za plačano reklamo, da bomo imeli v Playboyu sedaj že virtualne bejbe, ali pa revijo kupujejo samo še najstniki in ti že bolj padajo na virtualne bejbe, kot na tiste mesnate, in se izdelovalci revije samo prilagajajo zahtevam novih uporabnikov revije
In če se kdo sprašuje ali jo bomo tudi v igri videli takole pomanjkljivo oblečeno, je odgovor, JA. Že takoj na začetku igre bo menda videti golo Triss.
Včeraj so izdali še Aprilski FAQ: The Witcher 2 Updated FAQ
Začetek igre bo enak ne glede ali boš drugi del začel na novo ali uvozil posnetek iz prvega dela. Razlike se bodo pokazale kasneje v igri. Če sem prav razumel, se bodo naše odločitve iz prvega dela upoštevale, ampak kakšnih pretresljivih vplivov na drugi del to menda ne bo imelo.
Ker je igra samo za PC bo znala izkoristiti prav vsak Evro, ki smo ga vložili v našo mašinco
Pravijo, da bo sicer delala zadovoljivo hitro tudi na tistih minimalnih zahtevah, ki sem jih že napisal nekje zgoraj, ampak bo vizualno precej grša kot na priporočljivih zahtevah.
Kot pravijo igra lepo dela na 2-jedrniku, ampak bo velikanska in hudo opazna razlika, če imamo 4-jedrnika. Tudi če imamo 6 ali 8-jedrnika bo igra to znala izkoristiti, ampak razlike ne bo več tako očitna kot med 2 in 4-jedrnikom.
Končno igra, ki jo slabotne konzole ne bodo kakorkoli ovirale, da pokaže svojo moč. Vsak računalnik se bo dalo maksimalno izkoristiti. Podpirali bodo vsa 3 različna razmerja ekranov (4:3, 16:10 in 16:9)
Igra ne bo imela samo "low, medium in high" grafične nastavitve, ampak tudi "ultra detail level" za tiste z grafičnimi višjega cenovnega razreda in pa mogoče bo izbrati tudi "uber sampling mode", karkoli že to je, za vse "uber" mašine
Izi ::
Najnovejš dnevnik razvijalcev: The Witcher 2: Assassins of Kings Developers Diary #5
Smeri razvoje karakterja v drugem delu so 3 in sicer mečevanje, magija in alkimija. Sicer podobno kot v prvem delu ampak sedaj gre za 3 povsem ločene smeri za katere kaže, da jih ne bomo mogli razviti vseh treh hkrati, kot v prvem delu, ampak se bo treba odločiti oziroma specializirati za eno smer.
Da bi se odpravil po poti alkimista se morda sliši nezanimivo, ampak ta pot je kot kaže precej močna.
Prvo, boš lahko miksal napitke, ki te naredijo skoraj neuničljivega.
Drugo, boš lahko izdeloval olja, ki jih namažeš na rezilo svoje ga meča, ki potem seka skozi določene sovražnike kot skozi maslo.
Tretje, boš lahko izdeloval bombe za množično uničevanje sovražnikov.
Vse troje je bilo sicer tudi v prvem delu, ampak sedaj naj bi bilo vse to precej bolj uporabno. Med drugim bomo lahko sedaj bombe metali tudi skozi okna v hiše
Primer: Skozi okno vržeš plinsko bombo, ki celo hišo napolni s strupenim plinom, prebivalci se začno dušiti, ampak to je šele začetek, nato uporabiš še magijo in skozi isto okno vržeš ognjeno kroglo in ves plin v hiši eksplodira in pobije vse živo, rezultat pa je, da si v dveh potezah počistil celo hišo.
Smeri razvoje karakterja v drugem delu so 3 in sicer mečevanje, magija in alkimija. Sicer podobno kot v prvem delu ampak sedaj gre za 3 povsem ločene smeri za katere kaže, da jih ne bomo mogli razviti vseh treh hkrati, kot v prvem delu, ampak se bo treba odločiti oziroma specializirati za eno smer.
Da bi se odpravil po poti alkimista se morda sliši nezanimivo, ampak ta pot je kot kaže precej močna.
Prvo, boš lahko miksal napitke, ki te naredijo skoraj neuničljivega.
Drugo, boš lahko izdeloval olja, ki jih namažeš na rezilo svoje ga meča, ki potem seka skozi določene sovražnike kot skozi maslo.
Tretje, boš lahko izdeloval bombe za množično uničevanje sovražnikov.
Vse troje je bilo sicer tudi v prvem delu, ampak sedaj naj bi bilo vse to precej bolj uporabno. Med drugim bomo lahko sedaj bombe metali tudi skozi okna v hiše
Primer: Skozi okno vržeš plinsko bombo, ki celo hišo napolni s strupenim plinom, prebivalci se začno dušiti, ampak to je šele začetek, nato uporabiš še magijo in skozi isto okno vržeš ognjeno kroglo in ves plin v hiši eksplodira in pobije vse živo, rezultat pa je, da si v dveh potezah počistil celo hišo.
Izi ::
Še en najnovejši intervju: Witcher 2 Pre-release Interview
Dolgi loading časi in posledično čakanje je bil en večjih problemov prvega dela. Celo na SSD je bilo treba čakati kakšnih 10 sekund, na HD pa tudi po nekaj minut.
V drugem delu bo nalaganja med igro zelo malo, ko pa bo, bo tudi na HD dolgo največ nekaj sekund.
Medtem, ko je bila v prvem delu za dobro in hitro delovanje igre najpomembnejša količina RAMA (izkazalo se je, da je bilo 1 GB odločno premalo za normalno igranje), bo v drugem delu najpomembnejše število procesorjev.
Najbolj primeren za drugi del bo 6-jedern procesor. Igra sicer zna izkoristiti tudi 8-jedrnika, ampak ciljali so na 6-jedrnike, ki bodo najbolj optimalno izkoriščeni. Nekaj pomaga tudi HyperThreading, ampak še zdaleč ne toliko kot fizično jedro.
Enako kot v prvem delu bo tudi v drugem delu čas neprekinjeno tekel 24 ur na dan, seveda pohitren (v prvem delu je bilo potrebno, če se ne motim okoli 2 realni uri za 24 ur v igri). Dan počasi prehaja v večer, večer v noč, noč v jutro, ljudje pa v vsakem času počnejo drugačna opravila, kar je bilo že v prvem delu. Kar se tega tiče je bil The Witcher svetlobna leta pred vsemi ostalimi igrami.
Kar se tiče boja, me je močno pozitivno presenetila izjava, da se kljub neupoštevanju kakršnihkoli D&D pravil, med bojevanjem, ki temelji na statistikah junaka in njegovega orožja, v ozadju še vedno ves čas mečejo kocke. Se pravi, da ni vsak udarec z mečem enako močan in med bojevanjem še vedno rabimo tudi kanček sreče.
Glede uporabe posebnih taktik in Geraltovega kotaljenja sem in tja je bilo povedano, da je vse odvisno od težavnostne stopnje, ki jo izbereš. 4 stopnje:
Easy - Za tiste, ki jih zanima samo zgodba. Ne rabiš nobene taktike, boja pa ne moreš izgubiti, četudi si še tako neroden.
Normal - Boj bo izziv, ampak se bo dalo zmagati tudi brez da bi se kaj kotalil naokoli, če boš uporabljal napitke.
Hard - Zelo težak boj, nujno bo tako kotaljenje naokoli, kot uporaba napitkov, olj za izboljšavo udarcev, bomb in tudi iskanje in uporaba čarobnih mest, ki ti izboljšajo statistike.
Insane - Za večino igralcev neuporabna stopnja. Snemanje pozicije je sicer mogoče, ampak če na kakršenkoli način v igri umreš je igre nepreklicno konec in je treba začeti čisto novo igro. Nobene predhodno posnete pozicije se ne bo dalo več uporabiti. Ta stopnja ni namenjena za prvo igranje igre, da se ne bo kdo zmotil.
V igri med bojem bo tudi blokada, ampak med blokado se ne boš mogel premikati. Kljub blokadi pa te lahko sovražniki zadenejo od strani ali od zadaj, zato se bo bolje zanašati na napitke, kot pa na blokado.
Če boš vlagal skill točke v Parry, boš lahko sčasoma blokiral tudi bočne udarce. Uporabno samo za tiste, ki se bodo specializirali izključno za mečevanje. Za ostale bolj priporočajo uporabo Quen magije, ki naredi magični ščit naokoli tebe.
Magija bo kot kaže enaka kot v prvem delu. Omenjena je bila Igni magija, za ognjene uroke in Quen magija za magične ščite.
Značilnost Witcherja je, da tistih bolj osnovnih sovražnikov nikoli ne zmanjka. Enkrat na dan, za vsakega sovražnika ob drugačni uri, se sovražniki spet pojavijo.
Kljub temu so omenili, da bo določena področja možno popolnoma iztrebiti in se sovražniki ne bodo nikoli več pojavili.
To ni igra za nedeljske igralce RPG, ker bodo tudi povsem nepomembni stranski questi večkrat dolgi po več ur in zahtevali precej priprav, na koncu pa bo lahko zelo zahteven šef, čeprav bo šlo za nek povsem stranski quest.
V drugem delu ne bo več bronastih, srebrnih in zlatih talentov, ampak bodo sedaj vsa enakovredna, in še vedno jih bomo dobivali nekaj na vsak level. Bo pa dodeljevanje točk na drevesa veščin potekalo drugače.
Ni vse samo tistih 50 različnih veščin, kot jih vidimo na prvi pogled ampak lahko v vsako vložimo več talent točk in jo dodatno izboljšujemo, v vsako pa bomo lahko vstavili še "mutagen", ki bo še dodatno izboljšal in spremenil vsakega izmed skillov.
V prvem delu si se lahko nekje do level 40 naučil bolj ali manj vse potrebno, v drugem delu pa bo kot kaže potrebno delati več kompromisov in glede na število različnih veščin se ne bo dalo naučiti več kot pol stvari.
Če se boš popolnoma specializiral samo eno izmed treh vej razvoja (alkimijo, mečevanje in magija), vse ostalo pa zanemaril to ne bo pametna odločitev.
Odvisno od težavnostne stopnje, bo na easy povsem vseeno, kam boš vlagal svoja znanja, na normal bo že treba nujno vlaga ti v vsaj 2 različni drevesi in to s premislekom, na Hard težavnostni stopnji bo nujna hkratna uporaba prav vseh različnih znanj, kombiniranje mečevanja, magije in alkimije, in nenehno iskanje tistih mest magične moči na zemljevidih. Brez stalnega nabiranja rožic in varjenja raznoraznih napitkov in njihov stalna uporaba bo hard enostavno pretežek.
Tisti, ki prvega dela niso preigrali, se morajo hard težavnostne stopnje na daleč izogniti, ker bodo drugače igro zasovražili.
Med novimi skilli je nekaj zanimivih, recimo metanje nožev. Je pa treba omeniti, da vsa nekonvencionalna orožja niso prav nič vezana na skille, ampak so odvisna od statistik, ki bodo na samem orožju. Enako je bilo tudi v prvem delu, s pomembno razliko, da bodo sedaj te statistike tako visoke, da bo večina najdenih orožij vsaj enakovredna, če ne celo boljša kot naša standardna železni in srebrni meč, ki bosta temeljila na naših skillih.
V igri bo tudi crafting. Geralt seveda ni crafter in sam ne bo mogel izdelati novih orožij in oklepov. Najti bomo morali načrt in vse potrebne komponente in vse skupaj odnesti kakšnemu kovaču, da nam bo izdelal novo super orožje.
Raziskovanje bo zelo nagrajeno. Precej zelo pomembnih najdb ne bo vezano na noben quest in bodo dobro skrite na najbolj odročnih koncih zemljevida. Našli bomo lahko dobra orožja, oklepe ali pa načrte za craftanje super stvari...
Spet sem se preveč razpisal
Dolgi loading časi in posledično čakanje je bil en večjih problemov prvega dela. Celo na SSD je bilo treba čakati kakšnih 10 sekund, na HD pa tudi po nekaj minut.
V drugem delu bo nalaganja med igro zelo malo, ko pa bo, bo tudi na HD dolgo največ nekaj sekund.
Medtem, ko je bila v prvem delu za dobro in hitro delovanje igre najpomembnejša količina RAMA (izkazalo se je, da je bilo 1 GB odločno premalo za normalno igranje), bo v drugem delu najpomembnejše število procesorjev.
Najbolj primeren za drugi del bo 6-jedern procesor. Igra sicer zna izkoristiti tudi 8-jedrnika, ampak ciljali so na 6-jedrnike, ki bodo najbolj optimalno izkoriščeni. Nekaj pomaga tudi HyperThreading, ampak še zdaleč ne toliko kot fizično jedro.
Enako kot v prvem delu bo tudi v drugem delu čas neprekinjeno tekel 24 ur na dan, seveda pohitren (v prvem delu je bilo potrebno, če se ne motim okoli 2 realni uri za 24 ur v igri). Dan počasi prehaja v večer, večer v noč, noč v jutro, ljudje pa v vsakem času počnejo drugačna opravila, kar je bilo že v prvem delu. Kar se tega tiče je bil The Witcher svetlobna leta pred vsemi ostalimi igrami.
Kar se tiče boja, me je močno pozitivno presenetila izjava, da se kljub neupoštevanju kakršnihkoli D&D pravil, med bojevanjem, ki temelji na statistikah junaka in njegovega orožja, v ozadju še vedno ves čas mečejo kocke. Se pravi, da ni vsak udarec z mečem enako močan in med bojevanjem še vedno rabimo tudi kanček sreče.
Glede uporabe posebnih taktik in Geraltovega kotaljenja sem in tja je bilo povedano, da je vse odvisno od težavnostne stopnje, ki jo izbereš. 4 stopnje:
Easy - Za tiste, ki jih zanima samo zgodba. Ne rabiš nobene taktike, boja pa ne moreš izgubiti, četudi si še tako neroden.
Normal - Boj bo izziv, ampak se bo dalo zmagati tudi brez da bi se kaj kotalil naokoli, če boš uporabljal napitke.
Hard - Zelo težak boj, nujno bo tako kotaljenje naokoli, kot uporaba napitkov, olj za izboljšavo udarcev, bomb in tudi iskanje in uporaba čarobnih mest, ki ti izboljšajo statistike.
Insane - Za večino igralcev neuporabna stopnja. Snemanje pozicije je sicer mogoče, ampak če na kakršenkoli način v igri umreš je igre nepreklicno konec in je treba začeti čisto novo igro. Nobene predhodno posnete pozicije se ne bo dalo več uporabiti. Ta stopnja ni namenjena za prvo igranje igre, da se ne bo kdo zmotil.
V igri med bojem bo tudi blokada, ampak med blokado se ne boš mogel premikati. Kljub blokadi pa te lahko sovražniki zadenejo od strani ali od zadaj, zato se bo bolje zanašati na napitke, kot pa na blokado.
Če boš vlagal skill točke v Parry, boš lahko sčasoma blokiral tudi bočne udarce. Uporabno samo za tiste, ki se bodo specializirali izključno za mečevanje. Za ostale bolj priporočajo uporabo Quen magije, ki naredi magični ščit naokoli tebe.
Magija bo kot kaže enaka kot v prvem delu. Omenjena je bila Igni magija, za ognjene uroke in Quen magija za magične ščite.
Značilnost Witcherja je, da tistih bolj osnovnih sovražnikov nikoli ne zmanjka. Enkrat na dan, za vsakega sovražnika ob drugačni uri, se sovražniki spet pojavijo.
Kljub temu so omenili, da bo določena področja možno popolnoma iztrebiti in se sovražniki ne bodo nikoli več pojavili.
To ni igra za nedeljske igralce RPG, ker bodo tudi povsem nepomembni stranski questi večkrat dolgi po več ur in zahtevali precej priprav, na koncu pa bo lahko zelo zahteven šef, čeprav bo šlo za nek povsem stranski quest.
V drugem delu ne bo več bronastih, srebrnih in zlatih talentov, ampak bodo sedaj vsa enakovredna, in še vedno jih bomo dobivali nekaj na vsak level. Bo pa dodeljevanje točk na drevesa veščin potekalo drugače.
Ni vse samo tistih 50 različnih veščin, kot jih vidimo na prvi pogled ampak lahko v vsako vložimo več talent točk in jo dodatno izboljšujemo, v vsako pa bomo lahko vstavili še "mutagen", ki bo še dodatno izboljšal in spremenil vsakega izmed skillov.
V prvem delu si se lahko nekje do level 40 naučil bolj ali manj vse potrebno, v drugem delu pa bo kot kaže potrebno delati več kompromisov in glede na število različnih veščin se ne bo dalo naučiti več kot pol stvari.
Če se boš popolnoma specializiral samo eno izmed treh vej razvoja (alkimijo, mečevanje in magija), vse ostalo pa zanemaril to ne bo pametna odločitev.
Odvisno od težavnostne stopnje, bo na easy povsem vseeno, kam boš vlagal svoja znanja, na normal bo že treba nujno vlaga ti v vsaj 2 različni drevesi in to s premislekom, na Hard težavnostni stopnji bo nujna hkratna uporaba prav vseh različnih znanj, kombiniranje mečevanja, magije in alkimije, in nenehno iskanje tistih mest magične moči na zemljevidih. Brez stalnega nabiranja rožic in varjenja raznoraznih napitkov in njihov stalna uporaba bo hard enostavno pretežek.
Tisti, ki prvega dela niso preigrali, se morajo hard težavnostne stopnje na daleč izogniti, ker bodo drugače igro zasovražili.
Med novimi skilli je nekaj zanimivih, recimo metanje nožev. Je pa treba omeniti, da vsa nekonvencionalna orožja niso prav nič vezana na skille, ampak so odvisna od statistik, ki bodo na samem orožju. Enako je bilo tudi v prvem delu, s pomembno razliko, da bodo sedaj te statistike tako visoke, da bo večina najdenih orožij vsaj enakovredna, če ne celo boljša kot naša standardna železni in srebrni meč, ki bosta temeljila na naših skillih.
V igri bo tudi crafting. Geralt seveda ni crafter in sam ne bo mogel izdelati novih orožij in oklepov. Najti bomo morali načrt in vse potrebne komponente in vse skupaj odnesti kakšnemu kovaču, da nam bo izdelal novo super orožje.
Raziskovanje bo zelo nagrajeno. Precej zelo pomembnih najdb ne bo vezano na noben quest in bodo dobro skrite na najbolj odročnih koncih zemljevida. Našli bomo lahko dobra orožja, oklepe ali pa načrte za craftanje super stvari...
Spet sem se preveč razpisal
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Predstavitev igre s strani igralca in opisovalca, ki je doma v miru preigral začetni del The Witcherja 2.
The Witcher 2 Preview
Dali so mu kakšen mesec staro verzijo igre s samo začetnim delom za približno 10 ur igranja.
Omenil je začetek zgodbe (brez spoilerja), ki pa ni nujno, da bo pri vseh enak, ker je igral z uvoženim posnetkom iz prvega dela. Prvi del je namreč imel 3 povsem različne konce in svojo bejbo si moral izbrati med Triss ali Shani.
Nekaj ugotovitev:
- Igra je izključno samo za odrasle
- Igra z daleč najlepšo grafiko do sedaj (seveda na pravem igričarskem računalniku in ne na kakšni dvojedrni pisarniški mašini)
- Vsako še tako nepomembno dejanje ima prej ali slej, ponavadi šele čez nekaj ur, opazne posledice
- Prav vsak NPC v igri ima svojo unikatno osebnost in svoje ime
- The Witcher 2 bo zagotovo RPG leta, najverjetneje pa tudi igra leta (drzna trditev preden vidimo celo igro)
Pričakuje se odlična prodaja, kljub temu, da bodo razne televizijske postaje tipa FOX News zagnale vik in krik zaradi golote in bo prodajo igre bojkotirala marsikatera trgovina zaradi oznake 18+. Igra se bo prodajala samo polnoletnim osebam in samo za PC.
Že 1. del so prodali v več kot milijon izvodih, brez da bi delali kakršnokoli reklamo.
Za drugi del pa se pričakuje, da se bo pokazalo, da lahko igra izključno za PC, in izključno samo za odrasle, kljub piratstvu in razširjenim konzolam ustvari velikanski dobiček.
Upajmo, da se vse to uresniči, in se Zahodnim igričarskim založnikom končno odprejo oči, da je bolje narediti igro samo za PC in si ohraniti dobro ime med igričarji, kot pa za vsako ceno delati porte na konzole, ki največkrat uničijo igro in dobro ime založnika.
Jowood je svojo lekcijo z Gothicom 4 dobil tako, da je propadel in si sedaj na stotine zaposlenih išče nove službe, Bioware pa se bo s svojim Dragon Age 2 lahko tudi pogreznil v zemljo od sramu, ko bodo videli Witcherja 2
Zanimivo je še, da bosta imeli dve najboljši igri zadnjega leta enako okrajšavo in sicer TW2. Two Worlds 2 in The Witcher 2.
Da nebi prihajalo do zamenjav RPG navdušenci predlagajo pisanje TWII za Two Worlds 2, kjer se tudi v igri povsod uporablja rimska številka, za The Witcherja 2 pa naj bo TW2, ker je tudi v igri povsod arabska številka.
The Witcher 2 Preview
Dali so mu kakšen mesec staro verzijo igre s samo začetnim delom za približno 10 ur igranja.
Omenil je začetek zgodbe (brez spoilerja), ki pa ni nujno, da bo pri vseh enak, ker je igral z uvoženim posnetkom iz prvega dela. Prvi del je namreč imel 3 povsem različne konce in svojo bejbo si moral izbrati med Triss ali Shani.
Nekaj ugotovitev:
- Igra je izključno samo za odrasle
- Igra z daleč najlepšo grafiko do sedaj (seveda na pravem igričarskem računalniku in ne na kakšni dvojedrni pisarniški mašini)
- Vsako še tako nepomembno dejanje ima prej ali slej, ponavadi šele čez nekaj ur, opazne posledice
- Prav vsak NPC v igri ima svojo unikatno osebnost in svoje ime
- The Witcher 2 bo zagotovo RPG leta, najverjetneje pa tudi igra leta (drzna trditev preden vidimo celo igro)
Pričakuje se odlična prodaja, kljub temu, da bodo razne televizijske postaje tipa FOX News zagnale vik in krik zaradi golote in bo prodajo igre bojkotirala marsikatera trgovina zaradi oznake 18+. Igra se bo prodajala samo polnoletnim osebam in samo za PC.
Že 1. del so prodali v več kot milijon izvodih, brez da bi delali kakršnokoli reklamo.
Za drugi del pa se pričakuje, da se bo pokazalo, da lahko igra izključno za PC, in izključno samo za odrasle, kljub piratstvu in razširjenim konzolam ustvari velikanski dobiček.
Upajmo, da se vse to uresniči, in se Zahodnim igričarskim založnikom končno odprejo oči, da je bolje narediti igro samo za PC in si ohraniti dobro ime med igričarji, kot pa za vsako ceno delati porte na konzole, ki največkrat uničijo igro in dobro ime založnika.
Jowood je svojo lekcijo z Gothicom 4 dobil tako, da je propadel in si sedaj na stotine zaposlenih išče nove službe, Bioware pa se bo s svojim Dragon Age 2 lahko tudi pogreznil v zemljo od sramu, ko bodo videli Witcherja 2
Zanimivo je še, da bosta imeli dve najboljši igri zadnjega leta enako okrajšavo in sicer TW2. Two Worlds 2 in The Witcher 2.
Da nebi prihajalo do zamenjav RPG navdušenci predlagajo pisanje TWII za Two Worlds 2, kjer se tudi v igri povsod uporablja rimska številka, za The Witcherja 2 pa naj bo TW2, ker je tudi v igri povsod arabska številka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ank ::
Najbolj zanimivo je, da pri vseh teh predstavitvah niso pokazali, če so popravili kakšno stvar, ki je bila v prvem delu slabo izvedena (razen bomb, ki jih zdaj res vrže, v prvem delu pa jih je samo spustil na tla). Na primer: - zemljevid ti je vedno najprej pokazalo svetovni, čeprav si vedno rabil lokalni zemljevid
- pobiranje stvari od mrtvih sovražnikov; včasih si se moral vrteti okoli, da je enkrat končno zgrablo in je pobral
- bojevanje; safe/danger; če si bil v safe območju nisi mogel uporabljati meča ali čarovnij ali si izbrati slog bojevanja, dokler se ni prekloplo v danger, medtem pa si ponavadi že dobil nekaj udarcev, sploh takrat, ko se je končala filmska sekvenca in predno je prikazalo sliko. Seveda si lahko uporabil preslednico za pause. Ampak je sploh kdo to uporabljal na tak način?
- lastnina; prišel si v hišo, pobral kar je šlo in to lastnika ni niti malo motilo, če je bil trgovec si mu lahko njegove stvari celo prodal nazaj.
- linearnost; ne zgodbe, ker tu se ne da kaj dosti narediti, si pač delal poglavja eno za drugim ampak terena. Vse povsod je bilo polno nevidnih zidov mimo katerih nisi moral it. Sploh v močvirju in pa v petem delu v mestu. Nekatere barikade si lahko razbil in šel skozi nekaterih pa ne čeprav so bile iste.
- čarovnije; aard je bila mnogo premočna. Večino sovražnikov si lahko preprosto naredil v dveh potezah: najprej aard za stun potem pa zaključni udarec z mečem. In potem spet ta linearnost: nekatere stvari si lahko razbil z aard nekaterih pa ne.
To je vse kar se spomnim, da me je motilo. Seveda pa je drugače bil Witcher zelo dobra igra, pač te stvari imajo nekatere druge igre boljše rešene in bi bilo škoda, če jih niso popravili.
Glede vnosa lika iz prvega dela pa imam slab občutek, da bo sploh kaj vplival na igranje. Kolikor sem videl so čisto spremenili porazdelitev lasnosti. Verjetno boš ob vnosu dobil nekaj dodatnih talentov, preračunano glede na level, ki jih boš potem pač porazdelil kakor se ti bo zdelo? Lepo bi bilo če bi Geraldu ostalo vsaj znanje o pošastih, sestavinah in formulah, če se že stvari, denar in meči iz shranjene igre ne bodo prenesli v drugi del.
- pobiranje stvari od mrtvih sovražnikov; včasih si se moral vrteti okoli, da je enkrat končno zgrablo in je pobral
- bojevanje; safe/danger; če si bil v safe območju nisi mogel uporabljati meča ali čarovnij ali si izbrati slog bojevanja, dokler se ni prekloplo v danger, medtem pa si ponavadi že dobil nekaj udarcev, sploh takrat, ko se je končala filmska sekvenca in predno je prikazalo sliko. Seveda si lahko uporabil preslednico za pause. Ampak je sploh kdo to uporabljal na tak način?
- lastnina; prišel si v hišo, pobral kar je šlo in to lastnika ni niti malo motilo, če je bil trgovec si mu lahko njegove stvari celo prodal nazaj.
- linearnost; ne zgodbe, ker tu se ne da kaj dosti narediti, si pač delal poglavja eno za drugim ampak terena. Vse povsod je bilo polno nevidnih zidov mimo katerih nisi moral it. Sploh v močvirju in pa v petem delu v mestu. Nekatere barikade si lahko razbil in šel skozi nekaterih pa ne čeprav so bile iste.
- čarovnije; aard je bila mnogo premočna. Večino sovražnikov si lahko preprosto naredil v dveh potezah: najprej aard za stun potem pa zaključni udarec z mečem. In potem spet ta linearnost: nekatere stvari si lahko razbil z aard nekaterih pa ne.
To je vse kar se spomnim, da me je motilo. Seveda pa je drugače bil Witcher zelo dobra igra, pač te stvari imajo nekatere druge igre boljše rešene in bi bilo škoda, če jih niso popravili.
Glede vnosa lika iz prvega dela pa imam slab občutek, da bo sploh kaj vplival na igranje. Kolikor sem videl so čisto spremenili porazdelitev lasnosti. Verjetno boš ob vnosu dobil nekaj dodatnih talentov, preračunano glede na level, ki jih boš potem pač porazdelil kakor se ti bo zdelo? Lepo bi bilo če bi Geraldu ostalo vsaj znanje o pošastih, sestavinah in formulah, če se že stvari, denar in meči iz shranjene igre ne bodo prenesli v drugi del.
Izi ::
Jaz imam shranjen moj posnetek iz prvega dela. In kolikor sem do sedaj zasledil je namen tega posnetka samo prenos tvojih odločitev in skoraj nič drugega.
Jaz sem bil na koncu 1. dela level 43, obvladal tako rekoč vse skille, imel najboljšo opremo, ki je obstajala v igri in imel toliko denarja, da bi lahko kupil celo deželo.
Tukaj gre vendarle, za RPG, in ne moreš ti novega dela začeti z vsemi znanji, opremo in polno denarja . Ne bi bilo zanimivo. zabaven del RPGje je, da se vsega počasi učiš od začetka in postajaš vedno boljši.
Izrecno so povedali, da se s posnetkom ne bodo prenesla nobena znanja in nič denarja. Omenjeno je bilo nekaj malega opreme in pa bistvo, da se bo upoštevalo vse kar si počel v prvem delu. In odločitev je bilo precej.
Se pa strinjam, da je imel 1. del precej pomanjkljivosti, vse kar si napisal drži. Pozabil si omeniti, da Geralt ni mogel niti skakati niti plavati . Ampak vse to so malenkosti, ki niso pretirano kvarile splošnega dobrega vzdušja.
Mene je najbolj motilo težavno pobiranje plena iz pobitih sovražnikov, vse ostalo sem z lahkoto spregledal.
Na srečo pa sem že imel SSD, drugače bi bila največja pomanjkljivost 1. dela, hudo dolgi nalagalni časi.
Je pa res, da nisem še nikjer zasledil nič glede odprave omenjenih pomanjkljivosti.
Dolge nalagalne čase so odpravili, kar gre zahvala večjedrnim procesorjem, ki so sedaj nujni za igranje. Z enim samim jedrom ne gre več.
Ampak dejstvo, da nihče ne omenja pomanjkljivosti iz prvega dela, daje upanje, da jih ni več
Omejeno ozemlje pa seveda bo, tukaj ni kaj narediti, ker igranje pač temelji na zgodbi. Meni osebno je tak pristop precej boljši, kot pa popolna neomejenost in svoboda in komajda omembe vredna zgodba.
Je pa omenil opisovalec zgoraj, da je uvod sicer popolnoma linearen, ker je razumljivo, ker se mora zgodba nekako začeti, takoj po uvodu pa pridemo na precej veliko ozemlje, kjer ni več čutiti nikakršne omejenosti.
Jaz sem bil na koncu 1. dela level 43, obvladal tako rekoč vse skille, imel najboljšo opremo, ki je obstajala v igri in imel toliko denarja, da bi lahko kupil celo deželo.
Tukaj gre vendarle, za RPG, in ne moreš ti novega dela začeti z vsemi znanji, opremo in polno denarja . Ne bi bilo zanimivo. zabaven del RPGje je, da se vsega počasi učiš od začetka in postajaš vedno boljši.
Izrecno so povedali, da se s posnetkom ne bodo prenesla nobena znanja in nič denarja. Omenjeno je bilo nekaj malega opreme in pa bistvo, da se bo upoštevalo vse kar si počel v prvem delu. In odločitev je bilo precej.
Se pa strinjam, da je imel 1. del precej pomanjkljivosti, vse kar si napisal drži. Pozabil si omeniti, da Geralt ni mogel niti skakati niti plavati . Ampak vse to so malenkosti, ki niso pretirano kvarile splošnega dobrega vzdušja.
Mene je najbolj motilo težavno pobiranje plena iz pobitih sovražnikov, vse ostalo sem z lahkoto spregledal.
Na srečo pa sem že imel SSD, drugače bi bila največja pomanjkljivost 1. dela, hudo dolgi nalagalni časi.
Je pa res, da nisem še nikjer zasledil nič glede odprave omenjenih pomanjkljivosti.
Dolge nalagalne čase so odpravili, kar gre zahvala večjedrnim procesorjem, ki so sedaj nujni za igranje. Z enim samim jedrom ne gre več.
Ampak dejstvo, da nihče ne omenja pomanjkljivosti iz prvega dela, daje upanje, da jih ni več
Omejeno ozemlje pa seveda bo, tukaj ni kaj narediti, ker igranje pač temelji na zgodbi. Meni osebno je tak pristop precej boljši, kot pa popolna neomejenost in svoboda in komajda omembe vredna zgodba.
Je pa omenil opisovalec zgoraj, da je uvod sicer popolnoma linearen, ker je razumljivo, ker se mora zgodba nekako začeti, takoj po uvodu pa pridemo na precej veliko ozemlje, kjer ni več čutiti nikakršne omejenosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
The Witcher 2: Assassins of Kings Has Gone Gold
Včeraj 27. aprila so igro dokončno končali in naredili "zlati original".
Tako "Premium Edition" kot "Collector's Edition" se od danes naprej veselo štanca in pakira v škatle.
Sedaj pa 20 dni potrpežljivega čakanja
Včeraj 27. aprila so igro dokončno končali in naredili "zlati original".
Tako "Premium Edition" kot "Collector's Edition" se od danes naprej veselo štanca in pakira v škatle.
Sedaj pa 20 dni potrpežljivega čakanja
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
detroit ::
pff tolk cajta:(
vmes bom mogoče enko obrnu če plato celo dobim nazaj...
@IZI kaj pa je najboljša oprema? Jst mam nek meteorit meč in to je to, nobenga prstana oz armorja hehe
vmes bom mogoče enko obrnu če plato celo dobim nazaj...
@IZI kaj pa je najboljša oprema? Jst mam nek meteorit meč in to je to, nobenga prstana oz armorja hehe
Skero
Izi ::
Če boš igral prvi del je bistvo, da ne pozabiš na vse potrebne popravke. The Witcher je bil na začetku, ko je izšel precej uboga igra polna bugov. Šele z Extended Edition je igra postala primerna za igranje. Upam, da se to pri drugem delu ne bo ponovilo.
Hja, uporabne opreme je v prvem delu pravzaprav hudo malo, bistvo igre je zgodba.
Magičnih prstanov v igri sploh ni, so samo navadni ki jih nima smisla nositi. Jaz nisem nikoli nosil nobenega prstana, razen dvakrat v igri, ko dobiš poseben prstan, ki velja kot nekakšna dovolilnica. Vse ostale prstane sem sproti prodal. Včasih sicer rabiš kakšnega za določen quest.
Armorji so v igri samo trije. Prvega imaš od začetka, drugega lahko kupiš v drugem poglavju ali kasneje za 5000. Tretjega pa dobiš na podlagi questov proti koncu igre v petem poglavju. Ta tretji armor je v treh različicah odvisno katero od treh možnih poti v igri si izbral.
Od orožij rabiš samo en dober srebrni meč za pošasti in en dober jekleni meč za ljudi. Vse ostalo orožje lahko brez problema sproti prodaš oziroma ga sploh ne pobiraš, ker ni kaj dosti vredno.
Srebrnih in jeklenih mečev je pa kar precej in te pač sproti menjavaš ko najdeš boljšega. Na začetku igre jeklenega nadgradiš z runami, srebrnega z meteoriti, kasneje pa pa jih dobivaš večinoma z questi.
Najboljši srebrni meč ti da "Lady of the Lake" na koncu 4. poglavja če na miren način rešiš konflikt med navadnimi ljudmi in ribjimi ljudmi (fish people).
Najboljši jekleni meč pa dobiš v 5. poglavju, če zbereš vseh 10 trofej pošasti skozi 5 glavnih poglavij (brez uvodnega in zaključnega poglavja) ali pa če zbereš vse potrebne zobe od različnih sovražnikov, ki jih zbira čudaški zobozdravnik od 3. do 5. poglavja.
@IZI kaj pa je najboljša oprema? Jst mam nek meteorit meč in to je to, nobenga prstana oz armorja hehe
Hja, uporabne opreme je v prvem delu pravzaprav hudo malo, bistvo igre je zgodba.
Magičnih prstanov v igri sploh ni, so samo navadni ki jih nima smisla nositi. Jaz nisem nikoli nosil nobenega prstana, razen dvakrat v igri, ko dobiš poseben prstan, ki velja kot nekakšna dovolilnica. Vse ostale prstane sem sproti prodal. Včasih sicer rabiš kakšnega za določen quest.
Armorji so v igri samo trije. Prvega imaš od začetka, drugega lahko kupiš v drugem poglavju ali kasneje za 5000. Tretjega pa dobiš na podlagi questov proti koncu igre v petem poglavju. Ta tretji armor je v treh različicah odvisno katero od treh možnih poti v igri si izbral.
Od orožij rabiš samo en dober srebrni meč za pošasti in en dober jekleni meč za ljudi. Vse ostalo orožje lahko brez problema sproti prodaš oziroma ga sploh ne pobiraš, ker ni kaj dosti vredno.
Srebrnih in jeklenih mečev je pa kar precej in te pač sproti menjavaš ko najdeš boljšega. Na začetku igre jeklenega nadgradiš z runami, srebrnega z meteoriti, kasneje pa pa jih dobivaš večinoma z questi.
Najboljši srebrni meč ti da "Lady of the Lake" na koncu 4. poglavja če na miren način rešiš konflikt med navadnimi ljudmi in ribjimi ljudmi (fish people).
Najboljši jekleni meč pa dobiš v 5. poglavju, če zbereš vseh 10 trofej pošasti skozi 5 glavnih poglavij (brez uvodnega in zaključnega poglavja) ali pa če zbereš vse potrebne zobe od različnih sovražnikov, ki jih zbira čudaški zobozdravnik od 3. do 5. poglavja.
IvoJan ::
srebrne meče se upgrejda z runami, jeklene meče pa se crafta iz meteoritov pri blacksmitih ;)
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
Izi ::
srebrne meče se upgrejda z runami, jeklene meče pa se crafta iz meteoritov pri blacksmitih ;)
Se mi je zdelo, da bom nekaj zagotovo zamešal
Sicer pa sam tako ali tako nič ne moreš craftati. Niti v prvem niti v drugem delu, ko prineseš sestavine ti že kovač pokaže kaj lahko dobiš za tiste sestavine, pa še krepko moraš plačati zraven.
Izi ::
12 Splendid Things About The Witcher 2
Še ena odlična predstavitev.
In še en kritik, ki ugotavlja, da bomo po dolgih letih spet dobili igro, ki pokaže kakšno grafično premoč ima PC nad konzolami. Po že vsaj desetih podobnih izjavah je že treba verjeti, da bo šlo res za najlepšo igro v zgodovini računalništva.
Glede zgodbe se tako ni za bati, saj temelji na eni izmed treh najboljših fantazijskih zgodb, ki sta poleg "The Witcherja" še "Lord of the Rings" in "A Song of Ice and Fire".
Do sedaj še nismo omenili, da bodo imeli napitki vedno poleg pozitivnega učinka tudi negativnega, ki je še dodaten minus poleg dejstva, da te vsak napitek tudi malo zastrupi. Pa še med bojem ni možno piti napitkov. Vse potrebno moramo popiti pred bojem, imajo pa napitki v Witcherju precej dolg čas delovanja. Kljub tem negativnim učinkom brez napitkov menda ne gre, razen, če ne igraš na najlažji težavnostni stopnji.
Celo napitek za gledanje v temi, brez katerega v prvem delu nikakor ni šlo, saj so vse jame popolnoma brez svetlobe, ima sedaj stranski učinek, ki te pri prehodu iz jame ven na sonce tako zaslepi, da si pravzaprav slep
Kritik ugotavlja, da je preigranje in poznavanje prvega dela igre nujno, ker je v igri tako veliko politike, da se bo nepoznavalcem vse skupaj zdelo precej nesmiselno. Poznavanje knjig pa ni obvezno.
Magija je enako kot v prvem delu tudi sedaj bolj kot ne samo v pomoč mečevanju. V Witcherju ne moremo postati mogočni čarovnik, ki bo priklical ognjeni dež iz neba in oživljal mrtve, da se borijo za nas. Je pa magija precej dobrodošla in koristna pomoč našima dvema zvestima mečema.
Glede respawninga sovražnikov je navedenih nekaj zanimivih dejstev.
Neka vrsta Zombijev, ki koplje rove pod zemljo bo vedno znova in znova lezla iz podzemlja, dokler se ne bomo naučili izdelati ravno prave bombe s katere eksplozijo bomo zaprli rove in jih trajno onemogočili.
Velikanski pajki nas bodo tudi napadali v vedno novih količinah dokler ne bomo končno dovolj močni, da bomo ubili njihovo kraljico, ki jih rojeva v velikanskih količinah. Seveda pa je kraljica velikanski šef, za katerega pogubo se bomo pošteno nagarali.
Moram reči, da igričarsko sceno spremljam že zelo dolgo in še nikoli nisem naletel na igro, o kateri prav noben kritik v dolgih mesecih ni izrekel še niti ene same slabe besede. Z The Witcherjem 2 se dogaja prav to. Vsi ga kujejo v zvezde.
Tale kritik pravi, po preigrani prewiev verziji The Witchewrja 2, da bo kar eksplodiral, če kmalu ne dobi končne verzije igre
Kar malo sumljivo je vse skupaj. Ali pa bomo prvič v zgodovini iger videli popolno igro?
Še ena odlična predstavitev.
In še en kritik, ki ugotavlja, da bomo po dolgih letih spet dobili igro, ki pokaže kakšno grafično premoč ima PC nad konzolami. Po že vsaj desetih podobnih izjavah je že treba verjeti, da bo šlo res za najlepšo igro v zgodovini računalništva.
Glede zgodbe se tako ni za bati, saj temelji na eni izmed treh najboljših fantazijskih zgodb, ki sta poleg "The Witcherja" še "Lord of the Rings" in "A Song of Ice and Fire".
Do sedaj še nismo omenili, da bodo imeli napitki vedno poleg pozitivnega učinka tudi negativnega, ki je še dodaten minus poleg dejstva, da te vsak napitek tudi malo zastrupi. Pa še med bojem ni možno piti napitkov. Vse potrebno moramo popiti pred bojem, imajo pa napitki v Witcherju precej dolg čas delovanja. Kljub tem negativnim učinkom brez napitkov menda ne gre, razen, če ne igraš na najlažji težavnostni stopnji.
Celo napitek za gledanje v temi, brez katerega v prvem delu nikakor ni šlo, saj so vse jame popolnoma brez svetlobe, ima sedaj stranski učinek, ki te pri prehodu iz jame ven na sonce tako zaslepi, da si pravzaprav slep
Kritik ugotavlja, da je preigranje in poznavanje prvega dela igre nujno, ker je v igri tako veliko politike, da se bo nepoznavalcem vse skupaj zdelo precej nesmiselno. Poznavanje knjig pa ni obvezno.
Magija je enako kot v prvem delu tudi sedaj bolj kot ne samo v pomoč mečevanju. V Witcherju ne moremo postati mogočni čarovnik, ki bo priklical ognjeni dež iz neba in oživljal mrtve, da se borijo za nas. Je pa magija precej dobrodošla in koristna pomoč našima dvema zvestima mečema.
Glede respawninga sovražnikov je navedenih nekaj zanimivih dejstev.
Neka vrsta Zombijev, ki koplje rove pod zemljo bo vedno znova in znova lezla iz podzemlja, dokler se ne bomo naučili izdelati ravno prave bombe s katere eksplozijo bomo zaprli rove in jih trajno onemogočili.
Velikanski pajki nas bodo tudi napadali v vedno novih količinah dokler ne bomo končno dovolj močni, da bomo ubili njihovo kraljico, ki jih rojeva v velikanskih količinah. Seveda pa je kraljica velikanski šef, za katerega pogubo se bomo pošteno nagarali.
Moram reči, da igričarsko sceno spremljam že zelo dolgo in še nikoli nisem naletel na igro, o kateri prav noben kritik v dolgih mesecih ni izrekel še niti ene same slabe besede. Z The Witcherjem 2 se dogaja prav to. Vsi ga kujejo v zvezde.
Tale kritik pravi, po preigrani prewiev verziji The Witchewrja 2, da bo kar eksplodiral, če kmalu ne dobi končne verzije igre
Kar malo sumljivo je vse skupaj. Ali pa bomo prvič v zgodovini iger videli popolno igro?
def0r ::
In še en kritik, ki ugotavlja, da bomo po dolgih letih spet dobili igro, ki pokaže kakšno grafično premoč ima PC nad konzolami. Po že vsaj desetih podobnih izjavah je že treba verjeti, da bo šlo res za najlepšo igro v zgodovini računalništva.
Ne vem, samo upam da ne bo prevec v grafiko investirano casa:P Nekako mi je bilo vedno vseeno za grafiko v igrah, samo da je bil gameplay dober. Zato sem tudi kupil Witcher 1, in Witcher 2 collector preorderal.
Upam pa tudi da tokrat ne bodo imeli cudnih prevodov iz poljscine v anglescino:)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: def0r ()
ank ::
Že res, da ima PC grafično premoč nad konzolami ampak pri rpgjih ni bila grafika nikoli pomembna. Smisel je reševanje problemov in napredovanje lika, ne pa gledati kako raste trava. Upam edino, da ne bo igra štekala, tako kot je Oblivion pri zadnjem boju, ko je bilo na enkrat mnogo sovražnikov na kupu. Je pa tudi res, da sem takrat igral Oblivion z eno staro Ati 8500LE grafično kartico in da sem si moral najprej dobiti zamenjavo za teksture, da je igra sploh delovala. No sedaj imam grafično dovolj dobro, malo pa me skrbi, ker je procesor samo Core 2 Duo 1,8 GHz. Bomo vidli.
baltko ::
Grafika je pač stvar tehnološkega napredka. Absurdno se mi zdi neupoštevanje tovrstnega elementa igre kot pomembnega. Slabšalno konotacijo ima mogoče bolj zaradi velikokrat prekomernega posvečanja pozornosti le temu elementu namesto celotni igri (konzol in njihovega mesta pri vsem skupaj se mi zdi škoda omenjati =)). Mislim da so pri witcherju developerji povsem dobro dojeli grafiko kot enakovreden del celotnega izdelka - potrudili so se za neverjeten izgled, ki bo seveda spremljal (pričakujem da) povsem dovršen igralni spekter igre. Za MOJE pojme bo witcher 2 fenomenalna igra=)
Izi ::
A Shani ne bo v igri?
Vse dosedanje informacije pravijo, da je ne bo. Na žalost, ampak vseeno nekako pričakovano.
SPOILER - Če kdo noče vedeti, kaj se je dogajalo v 1. delu naj ne bere naprej.
Shani je imela v TW1 precej stransko vlogo, čeprav je bila v izbiri komu boš dal Alvina v varstvo in s kom se boš dajal dol. Proti koncu igre Alvin tako ali tako izgine v neznano, ne glede na naše odločitve, Geralt pa sam odide iz Vizime. Geralt pač ni človek, ki bi si lahko ustvaril družino. Zaobljubljen je klanju pošasti do konca življenja, za povrh pa je še neploden.
Odločitve komu si dal Alvina in s kom si se mečkal v drugem delu ne bodo imele nobenega vpliva.
Triss je po drugi strani najpomembnejša oseba v zgodbi. Ona je "The Witch", najboljša čarovnica v deželi in čeprav se Geralt po svoje odloča je dejansko ona tista, ki skrbi, da se spremembe sploh lahko dogajajo.
Kot kaže, bo začetek 2. dela enak ne glede kako smo se v 1. delu odločali. Pomagali bomo Kralju, Triss pa bo pomagala nam.
V 2. delu bomo VERJETNO še naprej raziskovali kdo je sploh Geralt in kako da je sploh živ, če pa so ga vsi videli umreti, potem pa se na začetku 1. dela čudežno pojavi živ in brez spomina. Pričakujem, da bomo izvedeli tudi kdo je Alvin.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Witcher 4 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 24632 (398) | Polda |
» | The Witcher 3: Wild Hunt (strani: 1 2 3 4 … 27 28 29 30 )Oddelek: Igre | 273683 (37549) | D3m |
» | Mass Effect Serija ali The Witcher Serija (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 14502 (13116) | nooby |