» »

servis izdelka izven garancije

servis izdelka izven garancije

Blindeye ::

Lepo pozdravljeni.

Zanima me ena zadeva. Kako je s predpisi pri servisu izdelka izven garancije. Namreč več kot tri tedne nazaj sem nesel v popravilo fotoaparat (mislim, da je bila ena tema o Canonih), kjer je potrebno popraviti eno standardno napako (Canon te zadeve menjuje brezplačno). No, še zdaj se niso oglasili.
Kakšne so obveznosti serviserja in kakšne so moje obveznosti?

Hvala in lep pozdrav.

bluefish ::

V 48 dneh morajo izdelek popraviti.

Blindeye ::

Hvala za tole... Me pa zanima - kaj pa če ga ne popravijo? Kakšne so potem njihove obveznosti?

LP.

T-h-o-r ::

dajo ti novega
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Šimpanz ::

Ja pa še 1000 eur ti dajo za sitnosti, ki si jih imel z njimi.

T-h-o-r ::

če ti v 45 dneh ne popravijo, ti morajo dati nov izdelek ali pa vrniti denar
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

bluefish ::

to je za izdelke v garanciji, ne pa za ostalo.

Šimpanz ::

Moje izkušnje so take da če izvengarancijskega artikla ne morejo popraviti (recimo da nimajo rezervnih delov), ti bodo dali takšno ceno popravila, ki bo krepko presegla ceno novega aparata in se te bodo na tak način znebili.

jini ::

če gre za s1 is in je problem, ker so se kontakti na senzorju zmajali (vijolične slike), je verjetno najbolje, da malce pojamraš in se nekako zmeniš, da doplačaš za novejši model. meni se po mesecu in pol ni dalo več čakati (koneckoncev aparat rabim) in sem tako naredil.

Blindeye ::

jini... :)

Natanko tako. In natanko ta zadeva. A smem vprašati, koliko si doplačal in za kateri fotoaparat?
Pri meni je sicer tako, da ga ne potrebujem - imam še enega. Je pa ta dokaj dober in bi ga rad obdržal...

Hvala za vse odgovore.

jini ::

vzel sem s5 is. doplačal sem 1/4 cene novega. bilo je kakšno leto nazaj.

Blindeye ::

Hvala.

Lep pozdrav.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22641620 (17145) Furbo
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
466612 (5308) next3steps
»

Pokvarjen telefon mi garancijsko menjajo za slabšega (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
24040755 (33996) St235
»

Servis ponudi nov telefon, ker se starega ne da servisirat..

Oddelek: Mobilne tehnologije
316101 (5404) SkyEye90
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887428 (6018) Zheegec

Več podobnih tem