» »

Slovenske ceste

Slovenske ceste

1
2
»

darkolord ::

Iz zaprtega pasu se prosto po prešernu že 200-300 metrov pred zaporo vključijo na odprti pas. To samo po sebi ne bi bilo sporno, zaradi tega se kolona na odprtem pasu malce upočasni
No v bistvu se prav nič ne upočasni.

Pri nas sicer veliko ljudi zapelje čisto do zapore, problem pa je v tem, da gladko ignorirajo znak za prepovedano prehitevanje, ki je prej postavljen (torej tam je idealen trenutek za vključitev), in s precej veliko hitrostjo prehitijo celo kolono na voznem pasu - ker je takih seveda več, se kolona na drugem pasu polni precej hitreje, kot se vozila lahko vključujejo (tudi če bi vsi držali ustrezno razdaljo), pol ko sta koloni že dve, se pa itak vse zamaši

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Kriva je nestrpnost. Ali je to mladenič ki vozi 180 ali kaka zafrustrirana baba ki ne spusti mino nobenega, isto sranje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

TESKAn ::

Ali nisi voznik ali pa ne razumeš dosti.

Zadnje leto se vsak dan vozim ~60 km po avtocesti, plus ~60 km po regionalnih. In vem, o čem govorim - sem že prevečkrat stal v koloni, ko so se iz sosednjega pasu vrivali tik pred zaporo na moj pas.
Pravilo kot je nastavljeno je idealno.

Ni.

Pelješ se do zapore in nato vključiš.

Plac bo pa prišel od kod? Ali bo moral voznik na sosednjem pasu zavirat, ali pa bo moral že ves čas držat primerno razdaljo, da se lahko vključiš. V prvem primeru pride do zastojev, v drugem primeru je pa vseeno, ali imamo dve redki koloni ali eno gosto.
Iz zaprtega pasu se prosto po prešernu že 200-300 metrov pred zaporo vključijo na odprti pas.

Ko bi vsi tako ravnali (pravočasno vključevanje na vozni pas) in bi potem nadaljevali vožnjo po omejitvah, bi bilo življenje dosti lepše.

je da jih sedaj lahko prehitijo drugi vozniki in se vključijo 50m pred zaporo na odprt pas

Vidiš, problem ni v tistih, ki se lepo pravočasno razporedijo, pač pa v kretenih, ki potem šibnejo mimo po sosednjem pasu in se potem bašejo.

V tvoji zamisli v bistvu podpiraš to, da bi en pas bil hitrejši kot drugi.

Ne.

Da je pravilna izvedba zadrge najidelanejša rešitev se lahko prepričaš takrat ko kakemu kamionarju dopiz** in zapre prehitevalni pas. S tem prepreči prehitevanje in pospeši promet.

Zanimivo da daš primer, ki najbolj pritrjuje meni - kamionar zapre oba pasova in tako efektivno naredi iz dvopasovne enopasovno cesto, posledično se vsi razvrstijo na pravi pas pravočasno in kolona lepo steče.

Tvoja rešitev je pa neumna, ker nihče nismo telepati, da bi vedeli koliko prej se je pa model pred nami vključil, da se vključimo na istem mestu kot on. Zaporo kot jasen znak pa vsak vidi.

Ne govori neumnosti. Ni ti treba bit telepat, dovolj je, da spremljaš oznake na cesti - one aluminijaste table, na katerih imaš ene čudne simbole, ki naj bi vsakemu vozniku povedale, kaj se dogaja na cesti pred njim. Nekako še nisem srečal delovišča, kjer teh znakov ne bi bilo že dovolj prej, da bi se lahko vsi razporedili. Vključevanje na sosednji vozni pas pa ne bi smelo delat težav nikomur, ki ima izpit in vozi po avtocesti. Drugače bi bilo bolje, da izpit vrne in gre z avtobusom, ker je očitno prevelik motoričen idiot, da bi ga bilo varno imet v prometu.

In ta moja ideja deluje povsem lepo v Nemčiji - ko vidiš znak za zaporo, se premakneš na pravi pas, upočasniš na omejitev in promet teče. Pri nas imamo pač kretene, ki so "pametni" in prehitevajo to kolono.

Kriva je nestrpnost. Ali je to mladenič ki vozi 180 ali kaka zafrustrirana baba ki ne spusti mino nobenega, isto sranje.

+ nesposobnost ljudi, da bi spremljali dogajanje okrog sebe.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Binji ::

@TESKAn: Amen!
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

ABX ::

Nesposobnost je težko odstranit, lahko pa si bolj strpen in pomagaš ko vidiš voznika v zadregi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

kixs ::

Sistem zadrge je dejansko optimalen sistem, ce se ga uposteva. Ob zozanju v en pas se naj bi vozila iz vsakega pasa izmenicno razporedila. Ce se razporejamo na koncu, potem sta obe koloni enako hitri. Problem pa nastane, ker se tega ne uposteva in se veliko voznikov "vriva" ze prej. Tako se en pas hitreje prazni in gre hitreje, drugi pa dejansko polni in gre se bolj pocasi.

Ja, sistem zadrge je "zelo tezko" razumeti in potem imamo tak kaos...

darkolord ::

Mah, v praksi bi na avtocesti šlo najhitreje, če bi vsi enostavno nadaljevali vožnjo po voznem pasu (pač normalno dovolj zgodaj zaključili prehitevanje)

kmetek ::

fak je problem no, en avto z voznega pasa naprej, drugi z leve, potem spet vozni, in ponovi vajo, vozni pas morda izgubi 2-3 sekunde? jao jao jao.

TESKAn ::

fak je problem no, en avto z voznega pasa naprej, drugi z leve, potem spet vozni, in ponovi vajo, vozni pas morda izgubi 2-3 sekunde? jao jao jao.


V idealnem svetu morda, tu smo pa v realnosti, kjer imaš vse sorte na cesti - od mularije z frišnim izpitom in atovim BMWjem, do 70+ letnih atov z čepico, ki v življenju niso slišali za predvidevanje, kaj bodo morali naredit v naslednjih 100 metrih vožnje.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

T0RN4D0 ::

Sistem zadrge nič ne predvideva da se razporediš en kilometer prej, ni čudno da ne deluje. Drugo je pa da če strpaš dva pasova, kjer je omejitev 130 na en pas, bi mogu mez za isto pretočnost dvojno omejitev, ne pa polovično. Bog ne daj, da je kakšna prometna, kjer vsi pizdijo ker so kolone, potem ko gre mimo nesreče se pa usi furajo 30, da vidijo kaj se dogaja, tud če ostane omejitev 130. ;(
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

ABX ::

Ma jaz ne vem kaj se buniš, po občutko prej spustiš gas in se varno pripraviš na zožanje, če te kdo vmes izsili, pa se malo umakneš in mu dovoliš da se v miru vklopi v promet.

Se jezit je čista neumnost.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

zzokyy ::

to se je meni zgodilo...kot je v zadrgi sem naredil prostor za tistega na sosednjem pasu in on se he lepo vključil na vozni pas, potem pa je tisti za njim (ja BMW...car) potegnil za njim in se mi je zaril v sprednji odbijač (probal sem bremzat, samo potem bi še tistega za mano mel v riti - touareg) ;( pol pa se še pizdil, zakaj nisem bremzal...melo me je da bi ga na havbo f*** pa bi mu pokazal svoje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zzokyy ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

situacija na cesti

Oddelek: Na cesti
364258 (2420) MIHAc27
»

Autobahn - Nemčija (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7917647 (14807) St235
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23814550 (9363) Tody

Več podobnih tem