» »

Id Software odslej bratje Bethesde

Id Software odslej bratje Bethesde

ID Software

Joker - Stvaritelji Dooma in ostalih legend nič več ne bodo samostojen studio, saj so skočili v naročje založniške tvrdke ZeniMax Media.

Za slednjo večina od vas bržda še ni slišala, bo pa vse bolj jasno, če navržemo, da je med drugim lastnik Bethesde Softworksa, avtorjev The Elder Scrolls serije in Fallouta 3. Carmacka in kompanijo je do te poteze pripravilo predvsem dejstvo, da imajo veliki založniki, s katerimi so doslej sodelovali, svoje notranje studije, pri katerih imajo v lasti vso vsebino in so zato v času recesije in rasti stroškov razvoja iger manj navdušeni nad podpiranjem zunanjih razvijalcev.



Prodaja naj bi studiu omogočila tudi potrebno odebelitev, da se prihodnje naslove splovi hitreje. Prihajajoča Wolfenstein in Rage bosta še vedno založena s strani Activisiona ter EAja, medtem ko bo Doom 4 že nosil nalepko novega založnika.

Uradna izjava.



Opravičilo: šele po potrditvi objave novice obiskovalca je ekipa Slo-techa ugotovila, da je novica kopirana iz revije Joker. Opravičilo izvirnemu piscu in objavitelju je na mestu.

23 komentarjev

BaToCarx ::

Wow staro...

Pa se copy/pasta http://www.joker.si/novica.php?novicaid...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BaToCarx ()

ALT ::

auch, to pa je grdo..

RuskiSnajper ::

najbol butasto mi je kak nemore developer enostavno postat sam svoj publisher, tega ne bom razmel nikol , vsi so tako nori , vsi zunanji developeri delajo vedno igre za nekoga drugega , al pa se prodajo , bedarija.

BaToCarx ::

snajper ocitno se izide, kaj ti vem kako deluje birokracija v ameriki..

LordPero ::

Hehe, fantje, založništvo je mal (precej) večja stvar kot si mogoče predstavljate (podobno kot da bi rekel, da lahko vsak naredi svojo banko (če odmislimo dovolenje centralne) -je velika ekonomija obsega; ime, knowhow, kanali, etc.).
Že če bi se en studio a la id razširil v nekaj enostavnejšega (npr. u stilu Steama) bi bil to velik zalogaj. In tudi, saj ni nič narobe z outsourcanjem (samozadostnost ni zmeraj naboljša reč).

Kaže pa, da je Carmacku mogoče tudi prav prišel denar :D (a tudi drugače vidim smisel v njegovih besedah -samo poglejte kupca, ta je očitno na eni novi strategiji (in financah) z nakupom idja in Bethesde).

Sicer pa ja, stara novica, bral na DailyTechu pred časom.
LordPero

Sc0ut ::

Gre se verjetno zato, da se lahko Carmack ponovno čisto osredotoči na izdelovanje engine-ov. Kaj mu tudi priporočam, glede na doom 3 in quake 4 pogon.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

noraguta ::

Hehe, fantje, založništvo je mal (precej) večja stvar kot si mogoče predstavljate (podobno kot da bi rekel, da lahko vsak naredi svojo banko (če odmislimo dovolenje centralne) -je velika ekonomija obsega; ime, knowhow, kanali, etc.).
Že če bi se en studio a la id razširil v nekaj enostavnejšega (npr. u stilu Steama) bi bil to velik zalogaj. In tudi, saj ni nič narobe z outsourcanjem (samozadostnost ni zmeraj naboljša reč).

Kaže pa, da je Carmacku mogoče tudi prav prišel denar :D (a tudi drugače vidim smisel v njegovih besedah -samo poglejte kupca, ta je očitno na eni novi strategiji (in financah) z nakupom idja in Bethesde).

Sicer pa ja, stara novica, bral na DailyTechu pred časom.


ma kompliciraš , igro releasas v open source , pa se distribuira sama. časi producentov so itak so last century.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

filip007 ::

To je normalno samo upam da bo Bethesda spoštovala id da ne bo spet kakšnih defektov kot je bilo pri Apogee/3D Realms/Take2.
Palačinka z Ajvarjem in stopljenim sirom v mikrovalovki.

G-man ::

ma kompliciraš , igro releasas v open source , pa se distribuira sama. časi producentov so itak so last century.


Igra se distribuira sama, tudi če je ne izdaš odprtokodno, še več, tudi če jo izdaš pod zelo drakonskimi pogoji, bo po čudežnih zakonitostih interneta dobila noge ;) Ni odprta koda rešitev za vse probleme tega sveta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: G-man ()

noraguta ::

ma kompliciraš , igro releasas v open source , pa se distribuira sama. časi producentov so itak so last century.


Igra se distribuira sama, tudi če je ne izdaš odprtokodno, še več, tudi če jo izdaš pod zelo drakonskimi pogoji, bo po čudežnih zakonitostih interneta dobila noge ;) Ni odprta koda rešitev za vse probleme tega sveta.

ja pol si pa obsojen samo na windows trg. Sam si si kriv če izgubiš vse linux frike!
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

ahac ::

To je normalno samo upam da bo Bethesda spoštovala id da ne bo spet kakšnih defektov kot je bilo pri Apogee/3D Realms/Take2.


T2 ni lastnik 3D Realms. Če bi bil... potem bi mogoče celo imel interes dodaten denar investirat v Duka.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Prospekt ::

ma kompliciraš , igro releasas v open source , pa se distribuira sama. časi producentov so itak so last century.


Igra se distribuira sama, tudi če je ne izdaš odprtokodno, še več, tudi če jo izdaš pod zelo drakonskimi pogoji, bo po čudežnih zakonitostih interneta dobila noge ;) Ni odprta koda rešitev za vse probleme tega sveta.

ja pol si pa obsojen samo na windows trg. Sam si si kriv če izgubiš vse linux frike!

Linux people tako ali tako niso gaming people. Se preveč časa kregajo katera distibucija in namizje je najboljše ter kako odpravit&odprogramirat nek problem.
Kdo bo ob vsem tem imel čas se kregat ali je igra A boljša od igre B? :)

techfreak :) ::

Kdo bo ob vsem tem imel čas se kregat ali je igra A boljša od igre B?

Ali pa imajo uporabniki Linuxa preprosto premalo časa za igranje iger? Si mogoče kdaj pomislil, da delajo v življenju celo kaj bolj koristnega od igranja iger in odpravljanja problemov?

Jst ::

Nabiranje gob in odpravljanje problemov* je pa bolj sprejemljivo?


*Če odpravljanje problemov pomeni job....
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

noraguta ::

Kdo bo ob vsem tem imel čas se kregat ali je igra A boljša od igre B?

Ali pa imajo uporabniki Linuxa preprosto premalo časa za igranje iger? Si mogoče kdaj pomislil, da delajo v življenju celo kaj bolj koristnega od igranja iger in odpravljanja problemov?

za enkrat se od tu do Betelgeze kaj takega ni opazilo, je pa možno , da bi se omenjeni incident lahko pripetil v kakih skrajno obskurnih delih vesolja.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

LordPero ::

Lol, sej itaq da založništvo ni mrtvo, kaj vam pa je? :D A so vam njihovi dobički in tržna prevlada premajhni? :)

In še en lol glede seveda neizogibne debate o linux peoplih -neizogibne, ker je pač en omenu da bi mogli špil studiji odprtokodno izdat igre.
In ja, služili in nadalne igre razvijali bi z donacijami/reklamami v igri/plačljivimi strežniki/box varjantami igre?? Kaj od tega bi id držalo pri življenju takega kot je?
LordPero

BaToCarx ::

Lepo da ste se opravičili.

Highlag ::

Mislim, da ID tudi že kar nekaj časa dela tisti RAGE. Ne vem kaj mečkajo.
Never trust a computer you can't throw out a window

444 ::

najbol butasto mi je kak nemore developer enostavno postat sam svoj publisher, tega ne bom razmel nikol , vsi so tako nori , vsi zunanji developeri delajo vedno igre za nekoga drugega , al pa se prodajo , bedarija.


Pa ti veš, kaki so stroški razvoja sodobnih, grafično naprednih iger?

Tudi najbolj uspešni so varnejši v zaledju večjih (Activision Blizzard recimo).

Poleg tega grem stavit da ima id še vedno dobolj besede, da bodo sami odločali o svojih projektih.

Kvečjemu je to dobra novica za id, ker se bodo lažje razširili na konzoli trg, kjer je denar.

PaX_MaN ::

Pa ti veš, kaki so stroški razvoja sodobnih, grafično naprednih iger?

Paaa, če ne morejo sfolgat, nej pa u 2D delajo, ane?

Looooooka ::

Glih zato, ker ne bojo nobenmu kradl businessa se niso odlocl za activision in podobne.Fallout 3 pac ni cista streljacina, kar pomen, da ne morjo nardit zalozniku nobene skode...vsaj direktno ne tko, da ne bi smel bit problema pr financah in tezenju.

MacQ ::

Računica je v bistvu čisto enostavna. Zakaj najemat kredit, če lahko najdeš založnika, ki te financira med razvojem?

Glede samostojne prodaje pa spet ni tako komplicirano. Če bi jim uspelo razviti špil na svoje stroške, potem bi bilo dovolj, da zakupijo par strežnikov in vod ter eno aplikacijo za mrežno trgovino in bi igro prodajali po spletu. Ajme problema.
The sound of the ocean is dead, it's just the echo of the blood in your head.

Jst ::

Kdo bo pa gamespotovemu ocenjevalcu renoviral hišo, zgradil bazen, kupil 132" LCD TV, da bo lahko karseda najbolj objektivno ocenil igro? A? A?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Računalnik se mora ogreti??

Oddelek: Pomoč in nasveti
5812 (601) Mattithyahu
»

Amazon popustil, pripravljen podražiti e-knjige

Oddelek: Novice / Ostale najave
247108 (6144) JanezekNovak
»

Id Software odslej bratje Bethesde

Oddelek: Novice / Igre
233973 (2773) Jst
»

AMD Phenom X3 chip

Oddelek: Strojna oprema
51325 (1200) dzinks63

Več podobnih tem