Forum » Zvok in slika » [Vse o DSLR]
[Vse o DSLR]
Temo vidijo: vsi

Super Sonic ::
Sedaj bi prosu za kakšna priporočila.
D7100 je odličen aparat, s kit objektivi je mal groza, ampak s fiksnimi lečami lahko dela kar (zelo) ok. Iso nasplošno gre do 3200, čeprav je veliko od leče odvisno. Če je leča dobra, je to čist drug svet, vseeno nad 1600 jaz tega ne bi uporabljal. Sem pa presenečen nad D7000 ker dejansko je precej boljši aparat kot se govori da je, ga bom pa vseeno menjal v mesecu, dveh - za FF.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BigWhale ::
Super Sonic je izjavil:
Kaksna je bila osvetlitev v dvorani? Pa s kaksnim ISOtom si slikal?
Samih svetlobnih vrednosti na igrišču ne poznam (verjetno je nek standard določen, spomnim se enkrat pri hokeju je tekma čakala, dokler niso nažgal teh luči do konca), ampak je drugač kot telovadnica. Je kar ok svetloba, močna.
Ja, glede na to, da so to dvorane namenjene za prenos tekem, pol je luc kr dobra ja. Evo, dve moji fotki iz telovadnice. Canon 7D in Tamron 24-70/2.8
24mm/f2.8, 1/200 @ ISO 3200
53mm/f2.8, 1/400 @ ISO 3200

eric_cartman ::
Ja, glede na to, da so to dvorane namenjene za prenos tekem, pol je luc kr dobra ja. Evo, dve moji fotki iz telovadnice. Canon 7D in Tamron 24-70/2.8
Vem da je naš prfoks nam še razlagal, da je šel parkrat slikat boks v Tivoli. Je mogu jit organizatorje prosit, če mu lahko še dodatne luči prižgejo pred tekmo, ker je imel ISO že nabit na 3200, pa je bilo premalo. Slikal je s časom 1/125. Udarci z nogo so bili že totalno razmazani. Tam bi rabu potem čas vsaj 1/250 če že ne 500. Skratka težka je tale dvoranska fotografija zaradi slabe svetlobe.

LuiIII ::
Jaz pri profesionalnem fotografiji zaradi gibanja in treslajev mirno uporabljam: high speed (Ch), S mode (1/500 in manj) in AutoIso z omejitvijo na 2500, VR active. Se sem pa tja v oblačnem vremenu zgodi da pridem na zastavljen limit (4.0f). Ko se to zgodi in ne kaže na kaj bolje je potrebno pač nehati. Enako po mojem velja za dvoranske športe s tem, da bi tam gotovo šel do 2.8f (70-200) ker je tudi pri 2.8f dovolj ostrine tudi na D800. Bi bila pa zanimiva kombinacija D7100 in 70-200/2.8f za tele hece!

Super Sonic ::
Slikal je s časom 1/125. Udarci z nogo so bili že totalno razmazani. Tam bi rabu potem čas vsaj 1/250 če že ne 500.
Vse se odvija zelo hitro v športu, zato tam recimo izhajaš iz:
- S/Tv,
- Focus mode: Continuous or Servo
- 1/500 ali hitreje (!)
- ISO +800 (koliko sem jaz to raziskoval, nihče ne gre nad 3200 s kakšno resno zadevo),
- leče 70-300 ali več,
- Drive mode Ch je skoraj obvezen,
- White balance je Auto,
- zaslonka pa vedno do konca odprta kot je lahko.
Recimo, da so to neka izhodišča, na 1/125s težko kej pametnega ujameš pri katerem koli športu, razen pri šahu. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

no comment ::
Ja, glede na to, da so to dvorane namenjene za prenos tekem, pol je luc kr dobra ja. Evo, dve moji fotki iz telovadnice. Canon 7D in Tamron 24-70/2.8
24mm/f2.8, 1/200 @ ISO 3200
53mm/f2.8, 1/400 @ ISO 3200
Tako postavitev igralk komot slikaš z vsaj 2x daljšim časom (in si na ISO 800 ali še manj). Ja, na kakšni sliki se ti bo katera premaknila, ampak priložnosti za tako fotko imaš nešteto (vsak sprejem servisa).
Za drugo pa isto, prideš lahko skozi z bistveno daljšim časom. Slikaj na burst celo sekvenco, v enem trenutku (tik pred udarcem) se akcija bistveno upočasni (takrat je tudi največji suspenz na obrazu, mišice so najbolj napete...) - to je tvoja slika. Nižji ISO, boljša tehnična kakovost in vsebinsko boljša fotka.
(know your sports!)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: no comment ()

kuglvinkl ::
Neko je spraševal glede cosplaya. Zdej, na rottnu pogledam občasno fotke iz kakšnih sejmov. Vse, ampak čiste vse (pa se prav lahko zgodi da imamo luštno Poison Ivy, k ji ne bi kej dost računal), so čisti BS.
Po mojem so ti fotografi takšni kot Lačni Joe v Catch 22, k vidjo svoja nebesa, in se jim čist zmeša in naredijo zanič fotke. Sam tega sveta ne razumem najbolj (tko kot Emote, pa jih je kdo vidu zadnje cajte?), tko da če bi dobil nalogo, kugl, bejš poslikat "tist" sejm, bi razmislu, kaj lahko dobim. V čem je glavni BS IMO: ker ni izolacje subjekta.
Zdej, ne vem, kaj je pr cosplayu pomembno. Če je to naličen in okrašen obraz, potem se vzame najmanj 85mm 1.8 lečo, ali 70-200, ali kej starga v obliki 180 2.8., ali pa če je lova 105 ali 135. S tem dobimo lepe portrete, od doprsnega (85mm) do samo glave (200mm). Seveda je portret izoliran.In ne moti Čubaka, k glih prjaha mim Batmana, ta dva se ne seštejeta, mind you.
Če se če delat pa celotno figuro, se je A. treba zmenit za photo session B. Imet opremo, ki omogoča izolacijo na UWA, do WA. Se prav, od 21 (drago) prek 21 (hudo drago) do 35mm (od zelo drago, do sprejemljvo - Sigma).
+ pa prov premalo je fotk detajlov pri cosplayu se mi zdi. Sej verjamem, da vam je zajeban, ko tolk živali skače okol vas, sam potem, ko imate 300+ fotk, se lahko začnete fokusirat na detajle, še posebej postavljene v kontekst. Če pa kakšno Prinbceso Leilo posebej navdušite, vam lahko pa še kaj več pokaže, a ne? ...
Po mojem so ti fotografi takšni kot Lačni Joe v Catch 22, k vidjo svoja nebesa, in se jim čist zmeša in naredijo zanič fotke. Sam tega sveta ne razumem najbolj (tko kot Emote, pa jih je kdo vidu zadnje cajte?), tko da če bi dobil nalogo, kugl, bejš poslikat "tist" sejm, bi razmislu, kaj lahko dobim. V čem je glavni BS IMO: ker ni izolacje subjekta.
Zdej, ne vem, kaj je pr cosplayu pomembno. Če je to naličen in okrašen obraz, potem se vzame najmanj 85mm 1.8 lečo, ali 70-200, ali kej starga v obliki 180 2.8., ali pa če je lova 105 ali 135. S tem dobimo lepe portrete, od doprsnega (85mm) do samo glave (200mm). Seveda je portret izoliran.In ne moti Čubaka, k glih prjaha mim Batmana, ta dva se ne seštejeta, mind you.
Če se če delat pa celotno figuro, se je A. treba zmenit za photo session B. Imet opremo, ki omogoča izolacijo na UWA, do WA. Se prav, od 21 (drago) prek 21 (hudo drago) do 35mm (od zelo drago, do sprejemljvo - Sigma).
+ pa prov premalo je fotk detajlov pri cosplayu se mi zdi. Sej verjamem, da vam je zajeban, ko tolk živali skače okol vas, sam potem, ko imate 300+ fotk, se lahko začnete fokusirat na detajle, še posebej postavljene v kontekst. Če pa kakšno Prinbceso Leilo posebej navdušite, vam lahko pa še kaj več pokaže, a ne? ...
Your focus determines your reallity

Janac ::
http://www.slo-foto.net/galerija_slika-...
ter
http://www.slo-foto.net/galerija_slika-...
Se zavedam, noben presežek, vendar lep dosežek :)
ter
http://www.slo-foto.net/galerija_slika-...
Se zavedam, noben presežek, vendar lep dosežek :)

Okapi ::

Super Sonic ::
Kje piše, da mora biti vse ostro?
Namiguješ, da začetnikom priporočaš takšne čase in takšne fotografije? :)
Če ja, potem kar.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

no comment ::
V fotografiji ni pravilnega časa/zaslonke/ISOta...
Je zgolj ali si uspel posnet tisto kar si hotel. Če hočeš posnet fotko (kot jo je npr. dal za primer Okapi) iz katere se "cedi" akcija, potem je tak čas zelo primeren (pa ni važno a je začetnik ali pro).
Je zgolj ali si uspel posnet tisto kar si hotel. Če hočeš posnet fotko (kot jo je npr. dal za primer Okapi) iz katere se "cedi" akcija, potem je tak čas zelo primeren (pa ni važno a je začetnik ali pro).

Super Sonic ::
V fotografiji ni pravilnega časa/zaslonke/ISOta...
To mislim, da smo v vseh temah že povedal (vsi, ali pa večina), da je pred opremo dost bolj pomemben koncept, ki ga imaš v glavi in želja, kaj sploh bi rad naredil s fotoaparatom.
Konkretno smo se pa pogovarjali o tem, da je nekdo hodil "na boks" z ISOom 3200 in časom 1/125s in predstavljam si, da ni želel takšne fotografije, kot jo je Okapi dal.
Čez fotografijo se človek razvija in fajn je začet pri/na začetku, ne pa pri prime leči za 4k€ in 1/125s. Lahko pa tud, jasno, ker če kje, potem se ravno v fotografiji včasih lahko pride na cilj na povsem različne načine.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Okapi ::
Vedeti moraš (oziroma, koristno je vedeti), kaj lahko v danih razmerah narediš. Če ni dovolj svetlobe, lahko bodisi spokaš in greš domov, ali pa narediš nekaj, kar tista svetloba omogoča.

dottor ::
Neko je spraševal glede cosplaya. Zdej, na rottnu pogledam občasno fotke iz kakšnih sejmov. Vse, ampak čiste vse (pa se prav lahko zgodi da imamo luštno Poison Ivy, k ji ne bi kej dost računal), so čisti BS.
Po mojem so ti fotografi takšni kot Lačni Joe v Catch 22, k vidjo svoja nebesa, in se jim čist zmeša in naredijo zanič fotke. Sam tega sveta ne razumem najbolj (tko kot Emote, pa jih je kdo vidu zadnje cajte?), tko da če bi dobil nalogo, kugl, bejš poslikat "tist" sejm, bi razmislu, kaj lahko dobim. V čem je glavni BS IMO: ker ni izolacje subjekta.
Zdej, ne vem, kaj je pr cosplayu pomembno. Če je to naličen in okrašen obraz, potem se vzame najmanj 85mm 1.8 lečo, ali 70-200, ali kej starga v obliki 180 2.8., ali pa če je lova 105 ali 135. S tem dobimo lepe portrete, od doprsnega (85mm) do samo glave (200mm). Seveda je portret izoliran.In ne moti Čubaka, k glih prjaha mim Batmana, ta dva se ne seštejeta, mind you.
Če se če delat pa celotno figuro, se je A. treba zmenit za photo session B. Imet opremo, ki omogoča izolacijo na UWA, do WA. Se prav, od 21 (drago) prek 21 (hudo drago) do 35mm (od zelo drago, do sprejemljvo - Sigma).
+ pa prov premalo je fotk detajlov pri cosplayu se mi zdi. Sej verjamem, da vam je zajeban, ko tolk živali skače okol vas, sam potem, ko imate 300+ fotk, se lahko začnete fokusirat na detajle, še posebej postavljene v kontekst. Če pa kakšno Prinbceso Leilo posebej navdušite, vam lahko pa še kaj več pokaže, a ne? ...
Tebi in ostalima dvema se zahvaljujem za odgovore. Pač pri Comics sejmih je poleg pokupa mang (stripov) in ostalega kramljovlja največji dogodek cosplay. Srečaš jih cel dan po sejmu ter na tekmovanju na odru. Ravno kar se vračam iz Pordenone Comics-a z 400+ slikami (večina prav cosplay), ,in me sedaj čaka selektivizacija... Pri cosplay-u sam slikam celotne like (ne samo potret) in pa od pasu navzgor, da ujamem obraz, mimiko in pozo rok ter detajle na zgornjem delu kostuma, glavi in če ima lik kaj v rokah. Pri takih eventih je malo problem, ker težko dobiš PRESS kartico, ki ti dovoljuje slikanje takoj pod odrom pred publiko, zato si obsojen na A) stat 1 uro pred "razstavo" v prvi vrsti in si zagotovit čim boljši plac ali B) imet dober teleobjektiv in live view stalno odprt (posledično ti odpadejo še roke). Zato sem razmišljal vzet 35mm za slikanje po stojnicah in cosplayerje ki se sprehajajo okoli in en 24-70 za slikanje na odru. Zraven fotoaparata bom uzel še KIT objektiv, dokler počasi ne zberem denarja za objektive (enega po enega, najprej 35). Pol pa po potrebi nabavim nekaj širokokotnega in 70-200.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

BigWhale ::

BigWhale ::
no comment je izjavil:
Tako postavitev igralk komot slikaš z vsaj 2x daljšim časom (in si na ISO 800 ali še manj). Ja, na kakšni sliki se ti bo katera premaknila, ampak priložnosti za tako fotko imaš nešteto (vsak sprejem servisa).
Ja, tle sem precej mimo brcnil. Pred tekmo sem si nastavil dva custom nacina, enega z ISO 640 in drugega s 1600. Potem sem pa premalo preklapljal med samo tekmo. Pa tekma se je zacela podnevi, ko je bilo se nekaj svetlobe skozi okna.
no comment je izjavil:
Za drugo pa isto, prideš lahko skozi z bistveno daljšim časom. Slikaj na burst celo sekvenco, v enem trenutku (tik pred udarcem) se akcija bistveno upočasni (takrat je tudi največji suspenz na obrazu, mišice so najbolj napete...) - to je tvoja slika. Nižji ISO, boljša tehnična kakovost in vsebinsko boljša fotka.
Ma, s tem burst mode-om mam jaz vec (ne)srece kot pameti. :/ Zdaj sem nekajkrat sel fotkat preskakovanje s konji. 7D naredi 6 posnetkov v sekundi, pa precejkrat ravno zgresim trenutek, ko ima konj prav noge zvite. :)
no comment je izjavil:
(know your sports!)
To je pa res. :)

Janac ::
Se zavedam, noben presežek, vendar lep dosežek :)
Zakaj nisi croppal fotke tako, da bi bila stebra na isti razdalji od roba? A cesa ne vidim prav?
Kaj, a nista? Mislim par mm ali...?
Se strinjam, tudi mene to moti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()

dottor ::
D7100 doma... Zdej se treba lotit branja knjige o uporabi 
Sem tip človeka ki prvo prebere navodila in spozna zadevo bolj obširno in se pol loti več.

Sem tip človeka ki prvo prebere navodila in spozna zadevo bolj obširno in se pol loti več.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

eric_cartman ::
Sem tip človeka ki prvo prebere navodila in spozna zadevo bolj obširno in se pol loti več.
Najprej čestitam za nakup!

Najboljše je če greš na vrt ali pa nekam v naravo.. Imaš navodila s sabo in sproti sprobavaš vse kar je napisano v navodilih. Notri je včasih malo ponesrečeno sprobavat stvari, sploh proti večeru, ko ni več dovolj svetlobe.

dottor ::
Hvala.
Pač rad bi si prej prebral malo nastavitve in kaj dela kateri gumb, katerega prej na P90 ni bilo (recimo AE-L / AF-L) in še en kup ostalih... Preden začnem z njim fotografirat si bom uzel čas in prebral teh 360 A5 format navodil
Pač rad bi si prej prebral malo nastavitve in kaj dela kateri gumb, katerega prej na P90 ni bilo (recimo AE-L / AF-L) in še en kup ostalih... Preden začnem z njim fotografirat si bom uzel čas in prebral teh 360 A5 format navodil

Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dottor ()

dottor ::
Imam vprašanje:
Kako nastavit, da mi na "nadzorni plošči" (tako je imenovana v navodilih - ekran na vrhu), ko je fotoaparat izklopljen ne prikazuje ničesar? Obstaja ta možnost? Malo sem iskal po meniju pa nisme našel. Če se ne da, in baterije ni not, po kolkem času se fotoaparat "resetira"?
Kako nastavit, da mi na "nadzorni plošči" (tako je imenovana v navodilih - ekran na vrhu), ko je fotoaparat izklopljen ne prikazuje ničesar? Obstaja ta možnost? Malo sem iskal po meniju pa nisme našel. Če se ne da, in baterije ni not, po kolkem času se fotoaparat "resetira"?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dottor ()

s1m0n ::
To, da ta zgornji ekran deluje, ko je aparat izklopljen je popolnoma normalno in te naj ne skrbi!
Kako dolgo pa mu ostane spomin brez vstavljene baterije pa ne bi vedel! Boljše, da vsaj ena, če jih imaš več ostane vedno not :)
Kako dolgo pa mu ostane spomin brez vstavljene baterije pa ne bi vedel! Boljše, da vsaj ena, če jih imaš več ostane vedno not :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()

dottor ::
Ja kupil sem še eno dodatno konkurenčno baterijo. Se pravi pustim kar not pa je? Pač če se da bi ga rad izklopil, ker mi je malo brezveze da "dela", ko to ni potrebno...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dottor ()

Saintek ::
Tisti ekran se poganja z baterijo v ohišju (gumb baterija) če se ne motim. :) Ta ti tudi drži točno uro, četudi vzameš ven baterijo za fotkanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Saintek ()

Map ::
Počasi bo treba nekaj kupit, pa bi rad prej dobil kak nasvet.
DSLRja še nisem imel, ampak želim že na začetku kupit nekaj boljšega, ker mi je fotografija zanimiva, tudi teorijo kar dobro poznam in vem, da bi mi bil cenejši body hitro premalo.
Odločil bi se za canona ali pogojno nikona. Za nikona se nebi zato, ker mi dizajn res ni všeč, pa še objektivov ne poznam preveč. Če bi se odločil zanj, bi ob primerni ceni vzel D7100. Canona pa zato, ker mi je všeč, dosti bolj poznam objektive in vem, kateri je dober in kateri ne. Vzel bi nov ali rabljen 60D, dokupil pa bi še rabljen 15-85 objektiv in pozneje še nekaj do 200 ali 300mm.
Slikal bom verjetno vse. Danes družinske zadeve, jutri bom šel na sprehod, pojutrišnjem na morje itd., to mislim rešit z objektivi. Če me privabi makro kupim makro objektiv oz. makro obročke, če me privabi kaj drugega kupim kaj drugega.
Mogoče kakšen nasvet ali izkušnje s canonom 60D? Izkušnje z macro in close-up obročki? Kje kupit najceneje?
DSLRja še nisem imel, ampak želim že na začetku kupit nekaj boljšega, ker mi je fotografija zanimiva, tudi teorijo kar dobro poznam in vem, da bi mi bil cenejši body hitro premalo.
Odločil bi se za canona ali pogojno nikona. Za nikona se nebi zato, ker mi dizajn res ni všeč, pa še objektivov ne poznam preveč. Če bi se odločil zanj, bi ob primerni ceni vzel D7100. Canona pa zato, ker mi je všeč, dosti bolj poznam objektive in vem, kateri je dober in kateri ne. Vzel bi nov ali rabljen 60D, dokupil pa bi še rabljen 15-85 objektiv in pozneje še nekaj do 200 ali 300mm.
Slikal bom verjetno vse. Danes družinske zadeve, jutri bom šel na sprehod, pojutrišnjem na morje itd., to mislim rešit z objektivi. Če me privabi makro kupim makro objektiv oz. makro obročke, če me privabi kaj drugega kupim kaj drugega.
Mogoče kakšen nasvet ali izkušnje s canonom 60D? Izkušnje z macro in close-up obročki? Kje kupit najceneje?

bluefish ::
Ena od cenejših opcij za makro, ki daje presenetljivo dobre rezultate, je kombinacija EF 40mm f/2.8 STM in EF 25 ali 12 podaljška ali Kenko variante: http://www.andrewsgibson.com/blog/2012/...
vem, da bi mi bil cenejši body hitro premalo.Hja, to je bolj tako. 60D ni kaj dosti boljši od recimo vstopnega 650D ali celo starega 550D. Imajo namreč povsem enak senzor, procesor,... Razlika je le v zatesnjenosti proti vremenskim vplivom in kakih malenkostih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()

Map ::
vem, da bi mi bil cenejši body hitro premalo.Hja, to je bolj tako. 60D ni kaj dosti boljši od recimo vstopnega 650D ali celo starega 550D. Imajo namreč povsem enak senzor, procesor,... Razlika je le v zatesnjenosti proti vremenskim vplivom in kakih malenkostih.
To glede senzorja je že res, ampak ima na testih več pohval, ima boljše barve, boljše ohišje, več bližnjic preko gumbov itd. Mogoče res ne nekaj bistvenega, ampak se teh malenkosti kar nabere.

bluefish ::
Ja, vsekakor nekatere prednosti so. Odvisno od uporabnika, koliko poudarka jim da.
Glede samega senzorja pa dejansko ni razlik: http://www.dxomark.com/Cameras/Compare/...
Drugo je seveda, kaj so čarali z barvnimi profili, ki pa pri RAW itak nimajo vloge.
Glede same kvalitete zajema je D7100 v prednosti.
Glede samega senzorja pa dejansko ni razlik: http://www.dxomark.com/Cameras/Compare/...
Drugo je seveda, kaj so čarali z barvnimi profili, ki pa pri RAW itak nimajo vloge.
Glede same kvalitete zajema je D7100 v prednosti.

Map ::
Sej gledam specifikacije od D7100 in mi je vedno bolj všeč. Dokupil bi 16-85 objektiv. Kakšne izkušnje imate z njima?
Katere objektive še priporočate, namreč nikonovih ne poznam najbolj? Imel bi še enega do 200 ali 300mm, pa če me slučajno potegne še kakega za makro. Glede makro objektivov, kakšni so zoom makro objektivi? Vidim 18-250 makro objektiv za 100-200€ in malo dvomim v kvaliteto. Je pa zoom prednost pred fiksnimi, če je slika vseeno ostra.
Marsikdo priporoča tudi fiksnega 35 ali 50mm zaradi svetlobne moči in bokeha. Kakšne so izkušnje s katerim od njiju? Koliko bi največ odšteli za rabljenega?
Katere objektive še priporočate, namreč nikonovih ne poznam najbolj? Imel bi še enega do 200 ali 300mm, pa če me slučajno potegne še kakega za makro. Glede makro objektivov, kakšni so zoom makro objektivi? Vidim 18-250 makro objektiv za 100-200€ in malo dvomim v kvaliteto. Je pa zoom prednost pred fiksnimi, če je slika vseeno ostra.
Marsikdo priporoča tudi fiksnega 35 ali 50mm zaradi svetlobne moči in bokeha. Kakšne so izkušnje s katerim od njiju? Koliko bi največ odšteli za rabljenega?

skyline ::
D7100 je korak pred 60D, kar se senzorja tice. O ustreznosti Nikon/Canon sistema se bos moral odlociti sam. Navadit se da na katerikoli sistem.
Namesto 16-85 vzames Sigmo 17-50. Imas manjsi razpon goriscnic, vendar z blendo 2.8, kar IMHO odtehta.
Nazadnje so bile nove pod 400 eur.
Rabis se 35mm 1.8 (rabljen je cca. 130 eur).
Glede teleobjektivov: Tamron/Sigma 70-200/2.8, po moznosti rabljen (so pa 2.8 lece precej tezke za prenasanje naokrog in mogoce overkill za zacetnika). Idealna varianta je rabljen canon 70-200/4 - nikonov ekvivalent je prisel ven sele pred kratkim, tko da rabljenih ni oz. so precej drazji.
Makro mi je spanska vas, tle bo moral kdo drug kaj povedat. Je pa Macro oznaka na zoomih bolj kot ne za okras, ni to to.
Namesto 16-85 vzames Sigmo 17-50. Imas manjsi razpon goriscnic, vendar z blendo 2.8, kar IMHO odtehta.
Nazadnje so bile nove pod 400 eur.
Rabis se 35mm 1.8 (rabljen je cca. 130 eur).
Glede teleobjektivov: Tamron/Sigma 70-200/2.8, po moznosti rabljen (so pa 2.8 lece precej tezke za prenasanje naokrog in mogoce overkill za zacetnika). Idealna varianta je rabljen canon 70-200/4 - nikonov ekvivalent je prisel ven sele pred kratkim, tko da rabljenih ni oz. so precej drazji.
Makro mi je spanska vas, tle bo moral kdo drug kaj povedat. Je pa Macro oznaka na zoomih bolj kot ne za okras, ni to to.

eric_cartman ::
@union!
50 mm F/1.8 je zakon. Vsak profesionalni fotograf pravi, da je ta objektiv glede na svojo ceno top. Slika je lepa..Vem pa da ta 1.8 nima serva v objektivu, ampak ga mora imeti fotoaparat. Torej se pozanimaš če ga ima..Mislim pa, da ta rang DLSR-ja pri Nikonih definitivno ima.
Kar se tiče makro objektivov ne kupuj zoom, ker niso vredni pol ****. Od Nikona objektivi so sicer zelo dobri a so dragi (Nikon AF-S 60 mm f/2.8G). Tamron ima dobre makro objektive za Nikon bajonet. Tamron 90 F/2.8 in Tamron 60 F/2 delata super fotke. Oba sta makro.
Ta stran je dobra, da malo vidiš kakšna je kvaliteta slik. Gor so vsi možni objektivi in vsi možni DSLR-ji. Pa malo prečekiraš kakšne fotke delajo fotografi.
http://www.pixel-peeper.com/
Kar pa se tiče Sigme, je dal že eden zgoraj nasvet, da si jih greš kupit rabljene v infocono v Trzin, ker so uradni uvoznik za Sigmo Slovenija. Potem pa lahko tam tudi stestiraš use in se zmeniš za končno ceno. Imajo pa tudi nove stvari, vse od raznih bliskavic do objektivov, filtrov itd.
Glede same funkcionalnosti oz. primerjave med Canon in Nikon tudi profesionalci pravijo takole: Canon je bolj za filme oz posnetke medtem, ko se Nikon bolje odreže pri fotografiji. Kar se tiče funkcionalnosti tipk ima za moje pojme Nikon veliko boljšo oz. bolj dostopno postavitev funkcij, ki jih najbolj uporabljaš. Ne vem ali gre zgolj zaradi navajenosti na Nikona, ampak ko sem prijel Canona v roke so se mi zdele tipke smešno razporejene. Mnenje pa je vseeno takšno, da če imaš objektive od Canona doma, potem kupi Canona ali obratno..Z nobenim od omenjenih fotkičev ne boš razočaran. Sploh zato, ker si začetnik v tem..
Marsikdo priporoča tudi fiksnega 35 ali 50mm zaradi svetlobne moči in bokeha. Kakšne so izkušnje s katerim od njiju? Koliko bi največ odšteli za rabljenega?
50 mm F/1.8 je zakon. Vsak profesionalni fotograf pravi, da je ta objektiv glede na svojo ceno top. Slika je lepa..Vem pa da ta 1.8 nima serva v objektivu, ampak ga mora imeti fotoaparat. Torej se pozanimaš če ga ima..Mislim pa, da ta rang DLSR-ja pri Nikonih definitivno ima.
Kar se tiče makro objektivov ne kupuj zoom, ker niso vredni pol ****. Od Nikona objektivi so sicer zelo dobri a so dragi (Nikon AF-S 60 mm f/2.8G). Tamron ima dobre makro objektive za Nikon bajonet. Tamron 90 F/2.8 in Tamron 60 F/2 delata super fotke. Oba sta makro.
Ta stran je dobra, da malo vidiš kakšna je kvaliteta slik. Gor so vsi možni objektivi in vsi možni DSLR-ji. Pa malo prečekiraš kakšne fotke delajo fotografi.

http://www.pixel-peeper.com/
Kar pa se tiče Sigme, je dal že eden zgoraj nasvet, da si jih greš kupit rabljene v infocono v Trzin, ker so uradni uvoznik za Sigmo Slovenija. Potem pa lahko tam tudi stestiraš use in se zmeniš za končno ceno. Imajo pa tudi nove stvari, vse od raznih bliskavic do objektivov, filtrov itd.
Glede same funkcionalnosti oz. primerjave med Canon in Nikon tudi profesionalci pravijo takole: Canon je bolj za filme oz posnetke medtem, ko se Nikon bolje odreže pri fotografiji. Kar se tiče funkcionalnosti tipk ima za moje pojme Nikon veliko boljšo oz. bolj dostopno postavitev funkcij, ki jih najbolj uporabljaš. Ne vem ali gre zgolj zaradi navajenosti na Nikona, ampak ko sem prijel Canona v roke so se mi zdele tipke smešno razporejene. Mnenje pa je vseeno takšno, da če imaš objektive od Canona doma, potem kupi Canona ali obratno..Z nobenim od omenjenih fotkičev ne boš razočaran. Sploh zato, ker si začetnik v tem..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()

no comment ::
Ločit med različnimi objektivi je ob specifičnih razmerah celo otročje enostavno. Ob drugih pa spet nemogoče, jasno.No, kakšen primer specifičnih razmer me zanima - in primer dveh objektivov, med katerima je mogoče ločit. In s tem ne mislim navadnega 24 mm objetiva in tilt-shift 24 mm. Zanima me, v katerih okoliščinah je mogoče ločiti med dvema objektivoma z enako goriščno razdaljo in enako zaslonko.
no comment je izjavil:
Zanima me, v katerih okoliščinah je mogoče ločiti med dvema objektivoma z enako goriščno razdaljo in enako zaslonko.Pri tipičnih portretnih fotkah ločim med vsemi mojimi 50kami. Med "sonnar" in "planar" (double gauss) dizajnom objektiva ločim praktično v thumbnail velikosti. Med tremi sonnarji pa se moram malo bolj potruditi in pomaga, če so so v kadru kake stvari, ki zvabijo na plano "podpis" objektiva. Med tremi 35kami, ki jih imam, ločim praktično miže, če so slikane čisto odprte ali blizu temu. Če je slikana arhitektura ali pa so prisotni izvori svetlobe izven fokusa, ločim pri katerikoli zaslonki. Več objektivov, ki bi mi pokrivali isto goriščnico pa na žalost nimam.
A to kakorkoli vpliva na dobro fotko? Ne. Samo ločit med različnimi objektivi je v določenih pogojih zelo enostavno.
No, slikaj isti motiv s temi objektivi (enake svetlobne razmere, enaka goriščna razdalja in zaslonka) in daj na net, da si ogledamo te razlike.
1. @f1.4/1.5
(original)
2. @f2
(original)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: no comment ()

dottor ::
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

skyline ::
Za remote je v redu, za na fotoaparat niti ne (nima TTL avtomatike). Pa za rabljenega je svinjsko drag (nov iz Anglije je 85 EUR).
Rabljene SB600 so ~150 eur, pojdi v to smer.
Rabljene SB600 so ~150 eur, pojdi v to smer.

dottor ::
Sej razmišljam uzet rabljen SB600 ali SB700 ampak jih na bolhi ni (je en SB600 samo me ne prepriča oglas...).
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

eric_cartman ::
Sej razmišljam uzet rabljen SB600 ali SB700 ampak jih na bolhi ni (je en SB600 samo me ne prepriča oglas...).
Zakaj pa potem ne razmišljaš v smeri Metz bliskavic? Kar se tiče zmogljivosti so v rangu sb, pa vseeno cenejše... Še vseeno pa obstaja ebay.de, ebay.co.uk etc., da dobiš rabljeno opremo znotraj EU. Pri nas so bile te stvari vedno overrated medtem, ko so v tujini iste stvari kar občutno cenejše. Dobil pa bi isto kvaliteto kot pri nas, če ne še boljšo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()

Bellzmet ::
@union: če se boš odločil za Canona ti definitivno priporočam objektiv Canon 15-85mm. V tem rangu zooma najboljši "general purpose" za APS-C oz. EF-S.

Super Sonic ::
Bi prosu za mnenje o tej bliskavici:
Jaz tistega ne bi kupoval.
Kupi vsaj SB700 oz. počakaj da se kaj poišče na netu na to temo.
Če pa vseeno ne moreš brez in ni maš veliko denarja, kolega je kupil to bliskavico in zares ni (tolk) slaba:
http://www.foto-klik.si/bliskavice-za-n...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BigWhale ::
Super Sonic je izjavil:
Kupi vsaj SB700 oz. počakaj da se kaj poišče na netu na to temo.
Če pa vseeno ne moreš brez in ni maš veliko denarja, kolega je kupil to bliskavico in zares ni (tolk) slaba:
http://www.foto-klik.si/bliskavice-za-n...
Jaz sem za test kupil tole:
http://www.nissindigital.com/di866mkii....
Jo imam pa sele en dan, pa kaj dost vec kot par posnetkov nisem naredil. Narocil sem na Amazon.de, pa sem dobil prej kot v enem tednu na dom.

RedDrake ::
Canon 15-85mm. V tem rangu zooma najboljši "general purpose" za APS-C oz. EF-S.
Za EF-S da, za APS-C niti pod razno ne.
Tako Nikkor 16-85 kot Sony Zeiss 16-80 sta boljsa (zeiss je poleg tega se hitrejsi z f/3.5-f/4.5).
Ce smo objektivni potem ima trenutno najboljse senzorje (z vidika barv) SONY, kar se tice suma je glavni Nikon. Canon senzorji niso ravno top of the line. Kar se tice objektivov so v povprecju Nikkorji boljsi. SONY sistem ima nekatere objektive dalec najboljse (Zeiss zoomi in fiksni objektivi), nekaterih pa sploh nima, tako da razen za ljudi ki tocno vejo kaj hocejo ni.
Ce bi trenutno kupoval na novo bi verjetno kupil kak SONY E-mount (ali FE mount) oz. Nikona ce bi se vedno hotel DSLR obliko in velikost aparata. Pa se to, Nikon ima mnogo boljsi flash sistem (kar je spet za nekatere pomembno, za nekatere pa sploh ne).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()

fujtajksel ::
DSLRja še nisem imel, ampak želim že na začetku kupit nekaj boljšega, ker mi je fotografija zanimiva, tudi teorijo kar dobro poznam in vem, da bi mi bil cenejši body hitro premalo.
Odločil bi se za canona ali pogojno nikona. Za nikona se nebi zato, ker mi dizajn res ni všeč, pa še objektivov ne poznam preveč. Če bi se odločil zanj, bi ob primerni ceni vzel D7100. Canona pa zato, ker mi je všeč, dosti bolj poznam objektive in vem, kateri je dober in kateri ne. Vzel bi nov ali rabljen 60D, dokupil pa bi še rabljen 15-85 objektiv in pozneje še nekaj do 200 ali 300mm.
Slikal bom verjetno vse. Danes družinske zadeve, jutri bom šel na sprehod, pojutrišnjem na morje itd., to mislim rešit z objektivi. Če me privabi makro kupim makro objektiv oz. makro obročke, če me privabi kaj drugega kupim kaj drugega.
Glede na opis delovnih nalog mogoče razmisli o kakšnem brezzrcalcu, npr OM-D, GH7, X-T1, a6000. Sej tole kar imaš v mislih ni slabo, pa zna bit bolj cost-effective, ampak jaz resno razmišljam da bi si omislil nekaj bolj prenosnega, manjši zrcalni canikoni pa so mi nekako preveč "oskubljeni". Če boš enkrat hotel postat "resen" in se it slikanje akcije v slabi svetlobi ali majhno globinsko ostrino, boš itak enkrat hotel še full-frame

Izkušnje z macro in close-up obročki?
Za občasno hecanje, če imaš dovolj časa za igrat se, so čisto vredu obročki (pred en normalen prime) ali akromat predleče (za en telezoom). Precej bolj komot je sicer makro objektiv, prime seveda, kjer povečavo enostavno spreminjaš zvezno čez celo območje in je po možnosti uporaben tudi za kej drugega, portrete npr. Moraš še premislit al bi krajšega al daljšega.

Janac ::
http://www.dpreview.com/forums/thread/3...
Aparat je ravno 5 dni čez garancijski rok.
Kaj gre v takem primeru za napako? Le kak stik?
Lahko sam popravim?
Aparat je ravno 5 dni čez garancijski rok.
Kaj gre v takem primeru za napako? Le kak stik?
Lahko sam popravim?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()

skyline ::
http://e-group.uk.net/forum/showthread....
(#16 in #17)
Če ne bi rihtal sam - lahko se probaš na 3A zmenit, da vseeno upoštevajo garancijo, sicer mam pa kul izkušnje s Fotomehaniko na Rudniku.
(#16 in #17)
Če ne bi rihtal sam - lahko se probaš na 3A zmenit, da vseeno upoštevajo garancijo, sicer mam pa kul izkušnje s Fotomehaniko na Rudniku.

dottor ::
To sem na izklopu vidu... 
Najdet mulce (kar po posnetku sodeč nebo težko) in poslat civilne tožbe staršem. Pa da vidijo po čem so hruške.

Najdet mulce (kar po posnetku sodeč nebo težko) in poslat civilne tožbe staršem. Pa da vidijo po čem so hruške.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Okapi ::

freesty ::
Napisan je bil seznam opreme, ki se je zmocila. Med opremo so ipad, iphone 5s, nikon d4, d3, 70-200 2,8 in se kaj. Mislim, da to spada med kar dobro opremo ;)
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov D-SLR (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 28473 (16738) | BigWhale |
» | Fotoaparat dober nakup? (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 26442 (20494) | schurda |
» | Sigma je najavila (svetlobno) hiter zoom objektiv 18-35mm f/1.8Oddelek: Novice / Grafične kartice | 13668 (11120) | CaqKa |
» | zrcalno-refleksni fotoaparat (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 26890 (21741) | schurda |
⊘ | kateri 4\3 fotaparat do 500evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Zvok in slika | 30575 (27417) | bluefish |