» »

Garancija nokia e51 (do česa smo upravičeni) - Simobil

Garancija nokia e51 (do česa smo upravičeni) - Simobil

Adrijan0 ::

Prijatelj ima telefon (nokia e51) v garanciji in ga je imel že 1x na servisu, pa se mu je po nekaj tednih spet pojavila ista napak. Tipkovnica mu ne dela, zato je telefon neuporaben. Zanima me ali je mogoče upravičen do novega aprata in do začasnega telefona zastonj? Zadnjič ko ga je nesel na servis (simobil), so mu hoteli zaračunati za nadomstni telefon. Ubistvu bi rad videl te zadeve nekje uradno napisane, da lahko potem simobilovcem zatežimo. Gre se predvsem za to, da je nemogoče stalno nositi telefon na servis in imeti enako težavo. Telefon je skoraj nov, že po nekaj dnevih uporabe so se začele pojavljati težave.

sajmon ::

Glede nadomestnega telefona. Sam sem imel eno nokio (simobil operater) na servisu pred dvema ali tremi tedni. Nesel sem jo direktno na Teleray, kjer so sami ponudili nadomestni telefon zastonj.

kriko1 ::

Moji mami so dali zastonj nadomestni telefon - ne vem kaj se grejo v tistem centru.

primozzzz ::

Jst sm dobu nadomestni telefon zastonj.. Sm pa imel enake težave še pred 4mi mesci.. Telefon nov in 3x na servisu, vedno ista napaka, ko sm pa mal znoru so se me pa usmilli pa poslal nov telefon..
NI PODPISA

Zheegec ::

Po zakonu ti mora nadomestni aparat nuditi pooblaščeni servis (kar najbrž Simobil ni), če ti ga ne izdajo navkljub tvoji zahtevi pa lahko zahtevaš povračilo stroškov, ko ga nisi moral uporabljati.

Pa uveljavljaj stvarno napako in zahtevaj menjavo za novega, če se napaka ponavlja in je že bil na servisu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Vanadium ::

dobis na simobilu (btc) nadomestnega. Jas mam spet nadomestnega, ker je fon ze drugič naservisu zaradi istih napak, če se spet pojavijo bom zahtevu drug telefon magar z mojim doplačilom, ker tega ne sprejmem več če bo spet štekal

Adrijan0 ::

Dobro, bomo šli do simobila in malo zatežili. Potem bomo pa vidli kako bo. Je pa nemogoče biti brez telefona, tačas ko ga oni popravljajo, ker rabijo itak 1 mesec.

Vanadium ::

meni so SE "popravili" v 5 dneh jih pa v italijo pošiljajo zdaj ko svema nima več nič z SE. Itak ti pa dajo neka jetra zmeraj tok da se lahka javiš.

Skyman ::

jaz imam svojo nokio ze 4x na servisu zarad iste napake pa vsakic sm dobil nadomestni aparat.

Vanadium ::

Jaz bi po 3 isti napaki zahteval drug telefon in če se mi bo spet to pojavljalo, kar se mi (v to ne dvomim, ker so mi ze nadgradil software na tazadnjega in bo spet isto sranje) in nimajo kaj več popravlat tko, da se bom zdilu za drug telefon, če nebodo hoteli sodelovat pa urad za varstvo potrošnikov.

tlozej ::

Po zakonu ti mora nadomestni aparat nuditi pooblaščeni servis (kar najbrž Simobil ni), če ti ga ne izdajo navkljub tvoji zahtevi pa lahko zahtevaš povračilo stroškov, ko ga nisi moral uporabljati.

Pa uveljavljaj stvarno napako in zahtevaj menjavo za novega, če se napaka ponavlja in je že bil na servisu.


Stvarno napako lahko uveljavljaš samo dokler ne koristiš uveljavljanja garancije. Ko si enkrat uveljavljal garancijo, se ne moreš več sklicevati na stvarno napako.

LP

Goldee ::

Po zakonu ti mora nadomestni aparat nuditi pooblaščeni servis (kar najbrž Simobil ni), če ti ga ne izdajo navkljub tvoji zahtevi pa lahko zahtevaš povračilo stroškov, ko ga nisi moral uporabljati.

Pa uveljavljaj stvarno napako in zahtevaj menjavo za novega, če se napaka ponavlja in je že bil na servisu.


Ni res, servis ti ni dolžan dati nadomestnega telefona. Dolžni so ti edino dati nov telefon, če ga ne uspejo popraviti v 40-ih dneh.
Je pa postala praksa (in dobra volja) servisa, da ti ponudijo nadomestni telefon.
Kar vprašaj na Telerayu recimo.
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

thramos ::

(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.


Zakon o varstvu potrošnikov, 20. člen.

Goldee ::

Ja, piše da _lahko_ zagotovi nadomestni telefon, ni pa nujno. Sej to sm js mislu.
Za 3. člen pa nism vedu.
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija pri simobilu za Alcatel

Oddelek: Mobilne tehnologije
304896 (4033) Invictus
»

Rok garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
6012431 (9549) solatko
»

nakup rabljenega telefona v trgovini

Oddelek: Loža
131753 (1037) RejZoR
»

Uveljavljanje stvarne napake?

Oddelek: Mobilne tehnologije
322692 (2267) MadMicka
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887133 (5723) Zheegec

Več podobnih tem