Forum » Loža » Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh...
Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh...
bluefish ::
Big Bang ima vedno na izbiro zamenjati izdelek na lastne stroške, v celoti, ampak očitno je nezadovoljstvo stranke cenejše.Da, možnost ima, vendar gre Se zgodi preko zavarovalnice in načeloma ta določa pogoje. Potem so pa tu še pooblaščeni zastopniki za neko znamko, ki imajo spet svoja pravila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
garamond ::
Big Bang ima to možnost in jo je v mojem primeru izkoristil v 2/3 -- toliko so krili za nov prenosnik, čeprav je zavarovalnica zavrnila popravilo ali kritje stroškov za nov izdelek (glede na to, da se izdelek sploh ni popravljal me je zamujanje rokov sploh razjezilo). Vseeno pa sem sam moral doplačati 1/3 za veliko boljši (ni bilo izbire!) izdelek, čeprav je več kot očitno prišlo do strojne napake (pokvaril se je zaslon; računalnik je še vedno delal preko VPNja). Se Zgodi pogoji (verzija okoli 5 let nazaj) so v tem primeru zelo jasni: popravilo ali zamenjava bi morala biti brezplačna.
ChawaSi ::
Prekomplicirano vse skupaj, lahko bi takrat ko si mi prodali iPad dodatno dali še en papir na katerem piše izjema, oziroma da se Apple izdelki ne popravljajo, da lahko zavarovalnica NE pokrije celotne stroške novega iPad ampak samo do vrednosti "obnovljenog" izdelka in da je to največ kar lahko dobiješ ( na "obnovljeni" aparat se isto čaka, a ga delajo takrat ko se odločiš da ga boš uzel :) ).
Pa še to takrat ko su me poklicali so mi rekli da dobim nov izdelek in da moram plačat 33% od 338€, včeraj pa sam dobil informacijo da nisem hotel "exchange" ( razložili so mi kasneje da je to "obnovljen" izdelek ) in če želim nov izdelek moram plačati 33% od 338€ (toliki znesek je zavarovalnica odobrila) + razliko do 400€ koliko stane izdelek v trgovini.
Ne razumem zakaj je problem uzeti malo več časa takrat ko me je poklicala in mi lepo razložila možnosti.
Bom uzel obnovljeni izdelek in ne bom kupoval v Big Bangu.
Pa še to takrat ko su me poklicali so mi rekli da dobim nov izdelek in da moram plačat 33% od 338€, včeraj pa sam dobil informacijo da nisem hotel "exchange" ( razložili so mi kasneje da je to "obnovljen" izdelek ) in če želim nov izdelek moram plačati 33% od 338€ (toliki znesek je zavarovalnica odobrila) + razliko do 400€ koliko stane izdelek v trgovini.
Ne razumem zakaj je problem uzeti malo več časa takrat ko me je poklicala in mi lepo razložila možnosti.
Bom uzel obnovljeni izdelek in ne bom kupoval v Big Bangu.
St235 ::
ja, zaradi takih in podobnih šlaparij je BB pri meni že lep čas na črni listi. Pač ne kupujem tam, kjer vem, da obstaja velika verjetnost da bodo težave, če bo kakorkoli narobe. Iz mojih izkušenj se lahko po šalabajzerstvu z njimi primerja samo še Enaa.
ChawaSi ::
a kako je pri ostalih Apple "Polnih zaštita" za 3-5 let, a so boljši pogoji kot v BigBangu, recimo iStyle? Koliko hitro rešavajo posamezne servise?
Invictus ::
Moram reči da sem presenečen da ljudje še vedno nabavljajo robo pri slovenskih trgovcih, ki so znani po tem da so z njimi problemi.
Kje je tukaj problem? Pri trgovcih ali kupcih ?
Kje je tukaj problem? Pri trgovcih ali kupcih ?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Bellzmet ::
@rejzor: no sedaj imajo namesto "se zgodi" neki "kasko", verjetno kaj podobnega/istega kot "se zgodi". Se pravi je zadeva še kako aktualna glede informacij.
RejZoR ::
Ampak kakor vem ne vedno, samo če gre za totalno škodo oz nesmotrnost popravila. Če se zadevo da zrihtati, ti jo bodo še vedno zrihtal. Sicer imaš vedno lastni delež, je pa slednji bistveno nižji kot pri Se Zgodi in tud začetna zaščita je cenejša kot prej Se Zgodi. Si na mal slabšem v primeru, da gre za tehnično okvaro, ker moraš vseeno plačati lastni delež, prideš pa ceneje čez, če gre za fizično poškodbo, kjer si moral tud prej plačat lastni delež.
Vsaj zaenkrat so zelo dobre povratne informacije glede urejanja, sploh ker ti ni treba več hodit v center in se tam menit ampak samo pokličeš na brezplačno številko, ki jo imaš na pogodbi in ti oni povejo kako in kaj naprej, al pošljejo dostavo, da pobere zadevo za na servis oz če je servis v bližini pošljejo slednjega, da pobere zadevo. V praksi še nisem videl zadeve ampak kakor pravim, povratne informacije so vsaj zanekrat dobre.
Vsaj zaenkrat so zelo dobre povratne informacije glede urejanja, sploh ker ti ni treba več hodit v center in se tam menit ampak samo pokličeš na brezplačno številko, ki jo imaš na pogodbi in ti oni povejo kako in kaj naprej, al pošljejo dostavo, da pobere zadevo za na servis oz če je servis v bližini pošljejo slednjega, da pobere zadevo. V praksi še nisem videl zadeve ampak kakor pravim, povratne informacije so vsaj zanekrat dobre.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
kr1ženska ::
V kolikor gre za fizično poškodbo (torej si sam kriv), palačaš 1/3 cene popravila. Sicer ti stroške v celoti pokrijejo oni.
Če se ne splača več popravljati rač. (npr. ti crkne matičn in je poškodovan ekran, al neki tazga) si lahko izbereš nov računalni, ki bi bil na trgu podobne vrednosti kot tvoj dosedanji s tem, da še vedno doplačaš ceno 1/3 popravila, v kolkor si sam kriv. Lahko izbereš tudi boljši računalnik in samo doplačaš.
Tretja možnost pa je, da novega računalnika ne vzameš in za trenutno vrednost tvojega računalinka na trgu vzameš kateri koli drug izdelek v trgovini.
Če se ne splača več popravljati rač. (npr. ti crkne matičn in je poškodovan ekran, al neki tazga) si lahko izbereš nov računalni, ki bi bil na trgu podobne vrednosti kot tvoj dosedanji s tem, da še vedno doplačaš ceno 1/3 popravila, v kolkor si sam kriv. Lahko izbereš tudi boljši računalnik in samo doplačaš.
Tretja možnost pa je, da novega računalnika ne vzameš in za trenutno vrednost tvojega računalinka na trgu vzameš kateri koli drug izdelek v trgovini.
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
Elbert Hubbard
Elbert Hubbard
RejZoR ::
Pa pri Kasko/Popolna Zaščita VEDNO plačaš lastni delež! Ni važno kaj se zgodi, udar strele, fizična poškodba/tehnična okvara (delna ali totalna), vedno se ga plača (oz odbije od povrnjenega zneska na bon).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
lambda ::
Žal imajo katastrofalni odnos do strank. "Se zgodi" v mojem primeru noro zavlačujejo. Pa vedo, da bom dobil exchange iPad za leto in pol starega, ker je pač crknil sam od sebe in so v reklamacijo dobili zadevo praktično brez praske.
Saj ne bom rekel, da se ni izplačalo, prvič sem imel to 'zavarovanje' in je slučajno crknilo, a vseeno ... zadovoljstvo stranke pri njih očitno ni vredno čisto nič.
Saj ne bom rekel, da se ni izplačalo, prvič sem imel to 'zavarovanje' in je slučajno crknilo, a vseeno ... zadovoljstvo stranke pri njih očitno ni vredno čisto nič.
RejZoR ::
Sej zato pa so jih očitno vsi skenslal. Trenutni Allianz je očitno bolj resna firma. Bo pa čas povedal svoje...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
lambda ::
Bo verjetno res. Ampak stranke sklenejo pogodbo z Big Bangom. Na stari 'se zgodi' zloženki ni omenjena nobena zavarovalnica (na novi je) - vsaj na kakem vidnem mestu ne. S kom Big Bang posluje, je pa popolnoma njihov problem. Tako da razno izgovarjanje na zavarovalnice in da ni v njihovih rokah ... nesmisel. Prav je, da vsa blamaža gre izključno na račun Big Banga.
RejZoR ::
Gre in ne gre. Njihov problem je do mere, ko jim težijo naj uredijo stvar. Še vedno pa gre za 3rd party pogodbenega partnerja, ki lahko dela po svoje. Edino kar ti ponavadi nakoncu ostane, da jih odjebeš in poiščeš drugega ponudnika.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
Problem Big Banga je v toliko, da je ne glede na to kake pogodbe in posledične probleme imajo oni z tretjim partnerjem, to ne sme vplivat na stranko. In to je tisto, kar se ne bi smelo zgodit in zakaj je več kot očitno da so pri Big Bangu šalabajzarji in je ško da z njimi zgubljat čas.
Pač lažje kot priznat da si zajebal je škodo prevalit na stranko in taka podjetja pač niso vredna pol k****.
Pač lažje kot priznat da si zajebal je škodo prevalit na stranko in taka podjetja pač niso vredna pol k****.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
garamond ::
Z mojega stališča (stališča stranke) gre vsa krivda na račun Big Banga.
S tem da sem tako ali tako "slišal" drugačno zgodbo -- da je prejšnja zavarovalnica začela delati probleme ravno zato, ker so jih skenslali, zaradi previsokih cen, seveda pa se je to poznalo in se še bo na starih strankah.
S tem da sem tako ali tako "slišal" drugačno zgodbo -- da je prejšnja zavarovalnica začela delati probleme ravno zato, ker so jih skenslali, zaradi previsokih cen, seveda pa se je to poznalo in se še bo na starih strankah.
lambda ::
No, ta saga gre sedaj naprej.
Danes so me vendarle klicali, da je moj refurbished iPad pripravljen za prevzem. Pridem tja in na prevzemnem listu piše spodaj na drobno nekaj v smislu, da se po preteku 3 mesecev od prevzema nadomestne naprave odpovedujem reklamacijam na izdelek.
Povzetek zgodbe:
-ipad je po letu in pol crknil in je imel "se zgodi"
-sedaj so ga želeli zamenjati za refurbished in mi dati 3 mesece garancije na refurbished
-ker v zloženki piše, da če zamenjajo napravo z novo, se zavarovanje "se zgodi" prekine
Torej po njihovo bi bil, kljub temu, da ni šlo za mojo krivdo, po manj kot 2 letih od nakupa ob kakršnokoli garancijo.
Prepiranje s stricem ni obrodilo sadov, razen izgovarjanja na šefa, češ da ni v njegovi pristojnosti, da bi karkoli naredil. Sem vse skupaj pustil tam in ničesar podpisoval. Bomo videli kaj poreče šefe. Sicer pa tole ni prvič. Obnašanje na nivoju kakega garažnega trgovca ...
Danes so me vendarle klicali, da je moj refurbished iPad pripravljen za prevzem. Pridem tja in na prevzemnem listu piše spodaj na drobno nekaj v smislu, da se po preteku 3 mesecev od prevzema nadomestne naprave odpovedujem reklamacijam na izdelek.
Povzetek zgodbe:
-ipad je po letu in pol crknil in je imel "se zgodi"
-sedaj so ga želeli zamenjati za refurbished in mi dati 3 mesece garancije na refurbished
-ker v zloženki piše, da če zamenjajo napravo z novo, se zavarovanje "se zgodi" prekine
Torej po njihovo bi bil, kljub temu, da ni šlo za mojo krivdo, po manj kot 2 letih od nakupa ob kakršnokoli garancijo.
Prepiranje s stricem ni obrodilo sadov, razen izgovarjanja na šefa, češ da ni v njegovi pristojnosti, da bi karkoli naredil. Sem vse skupaj pustil tam in ničesar podpisoval. Bomo videli kaj poreče šefe. Sicer pa tole ni prvič. Obnašanje na nivoju kakega garažnega trgovca ...
D3m ::
A za Apple produkt se gre. To je pa že malo drugače.
Podjetje Big Bang je priznalo zlonamerno ravnanje podjetja Apple, vendar gospodu Štularju ni priskočilo na pomoč, saj ima v zvezi z menjavo izdelkov podjetje Apple svojo politiko, mimo katere Big Bang žal ne more.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
lambda ::
Sedaj po tečnem dopisu na mail z omenjanjem tržne inšpekcije so vendarle zagotovili, da bodo dali, poleg 3-mesečne Applove garancije, tudi 1-letno garancijo iz strani Big Banga (slednje torej ne morem uveljavljati pri uradnem serviserju). "Se zgodi" pa preneha veljat, čeprav piše v pogojih, da če ti napravo popravijo, velja še naprej, če dobiš novo, pa se prekine.
In po mailu se sedaj še obnašajo 'češ kaj težiš, saj dobiš 1-letno garancijo'. Ja, šele po tem, ko jim zagroziš s prijavami, včeraj, ko sem bil tam, o tem niso hoteli ničesar slišati.
In po mailu se sedaj še obnašajo 'češ kaj težiš, saj dobiš 1-letno garancijo'. Ja, šele po tem, ko jim zagroziš s prijavami, včeraj, ko sem bil tam, o tem niso hoteli ničesar slišati.
mat xxl ::
Jaz se nikakor ne bi dal, ker prvič ti ne dobiš novega izdelka, kot drugič pa si plačal garancijo se zgodi za neko dobo ali 3 ali 5 let z namenom, da imaš v tem času delujočo in brezhibno napravo, vse ostalo te naj ne zanima.
Svetujem pritožbo na inšpekcijske službe, ker sicer ne boš nič dosegel !
Ostalim pa v poduk, kaj vidite na Apple izdelkih, res je simbol odgriznjenega jabčka kar pravi ..., eno resno podjetje z image izdelki, ki so krepko precenjeni, se tako ne bi smelo obnašati, saj imajo tako kupci skrajno negativno uporabniško izkušnjo!!!
Svetujem pritožbo na inšpekcijske službe, ker sicer ne boš nič dosegel !
Ostalim pa v poduk, kaj vidite na Apple izdelkih, res je simbol odgriznjenega jabčka kar pravi ..., eno resno podjetje z image izdelki, ki so krepko precenjeni, se tako ne bi smelo obnašati, saj imajo tako kupci skrajno negativno uporabniško izkušnjo!!!
D3m ::
Sedaj po tečnem dopisu na mail z omenjanjem tržne inšpekcije so vendarle zagotovili, da bodo dali, poleg 3-mesečne Applove garancije, tudi 1-letno garancijo iz strani Big Banga (slednje torej ne morem uveljavljati pri uradnem serviserju). "Se zgodi" pa preneha veljat, čeprav piše v pogojih, da če ti napravo popravijo, velja še naprej, če dobiš novo, pa se prekine.
In po mailu se sedaj še obnašajo 'češ kaj težiš, saj dobiš 1-letno garancijo'. Ja, šele po tem, ko jim zagroziš s prijavami, včeraj, ko sem bil tam, o tem niso hoteli ničesar slišati.
Saj tudi nisi govoril z pravo osebo katera bi ti omogočala garancijo 1-leto.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
lambda ::
Jaz se nikakor ne bi dal, ker prvič ti ne dobiš novega izdelka, kot drugič pa si plačal garancijo se zgodi za neko dobo ali 3 ali 5 let z namenom, da imaš v tem času delujočo in brezhibno napravo, vse ostalo te naj ne zanima.
Svetujem pritožbo na inšpekcijske službe, ker sicer ne boš nič dosegel !
Ostalim pa v poduk, kaj vidite na Apple izdelkih, res je simbol odgriznjenega jabčka kar pravi ..., eno resno podjetje z image izdelki, ki so krepko precenjeni, se tako ne bi smelo obnašati, saj imajo tako kupci skrajno negativno uporabniško izkušnjo!!!
Nisem sklepal "se zgodi" z Applom, ampak z Big Bangom. Tudi nisem plačal zaščite, da jo bom imel toliko let, ampak želim le spoštovanje te pogodbe. Kdo je pa pristojen za razreševanje teh sporov s kršitvijo pogojev zaščite "se zgodi" (ki verjetno ne zadevajo ZVPOT), pa ne vem. Če kdo ve ali obstaja kaka inšpekcijska služba, naj prosim pove, ker v civilne tožbe se ne bom spuščal. S temi zahojenci v prihodnje ne želim imeti nobenega opravka več ...
D3m ::
Inšpekcija ne vem, če ti bo kaj pomagala, ker Apple ne bo odstopil od svojega stališča. Big Bang pa tudi ne bo šel v svojo škodo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
lambda ::
Apple tu sploh ni ničesar kršil, ker ni šlo za uveljavljanje garancije v prvem letu (po ZVPOT), temveč kasneje po BB zaščiti. Ponudnik te zaščite je BB, že stokrat povedano.
In ko ljudje pravijo, da je refurbished enako kot nov ... ne bo držalo:
Če so notri stare komponente, je večja verjetnost, da bo taka naprava prej crknila, kot nova.
In ko ljudje pravijo, da je refurbished enako kot nov ... ne bo držalo:
Če so notri stare komponente, je večja verjetnost, da bo taka naprava prej crknila, kot nova.
D3m ::
Big Bang je dal na servis Applu in Apple je odgovoril in poslal obnovljen izdelek in ne nov.
|HP EliteBook|R5 6650U|
mihec87 ::
Kar je kolikor vem(zasledil na enem našem apple forumu) applova ustaljena praksa ko gre izdelek na popravilo da dajo nazaj refurbished.....
techfreak :) ::
@D3m: vendar je kupcu prav vseeno kako imata Apple in Big Bang dogovorjeno, ker ima z BB zmenjeno da mu pod dolocenimi pogoji pripada menjava artikla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: techfreak :) ()
RejZoR ::
In Big Bang naj potegne nov artikel iz kje, če mu pooblaščen servis vrne refurbishanga, ker je taka njihova politika? Tukaj se vidi kako neučinkovit je sistem. Ker je Apple, velika evil korporacija pa se še tržna poserje. Jurja tristo kazni. Lol?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
medenko ::
RejZoR: grdi je pa BB seveda, vse so oni krivi, stranki naj dajo novega + ovitek še gratis no.
D3m ::
Tukaj ne boste dosegli nič. Tudi, če bojkotirate BB bojo ljudje še zmeraj hoteli Apple produkte pa naj bo še tako bizarno pri uveljavljanju garancije.
|HP EliteBook|R5 6650U|
techfreak :) ::
In Big Bang naj potegne nov artikel iz kje, če mu pooblaščen servis vrne refurbishanga, ker je taka njihova politika? Tukaj se vidi kako neučinkovit je sistem. Ker je Apple, velika evil korporacija pa se še tržna poserje. Jurja tristo kazni. Lol?
Zakaj bi potem zagotavljali menjavo artikla, ce pac to ne morejo zagotoviti?
Tukaj ne boste dosegli nič. Tudi, če bojkotirate BB bojo ljudje še zmeraj hoteli Apple produkte pa naj bo še tako bizarno pri uveljavljanju garancije.
Vendar z Applovo politiko si seznanjen ob nakupu (oz. se lahko seznanis), BB ti pa obljublja nekaj kar ocitno ne more zagotoviti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: techfreak :) ()
Nummy ::
No, ta saga gre sedaj naprej.
Danes so me vendarle klicali, da je moj refurbished iPad pripravljen za prevzem. Pridem tja in na prevzemnem listu piše spodaj na drobno nekaj v smislu, da se po preteku 3 mesecev od prevzema nadomestne naprave odpovedujem reklamacijam na izdelek.
Povzetek zgodbe:
-ipad je po letu in pol crknil in je imel "se zgodi"
-sedaj so ga želeli zamenjati za refurbished in mi dati 3 mesece garancije na refurbished
-ker v zloženki piše, da če zamenjajo napravo z novo, se zavarovanje "se zgodi" prekine
Torej po njihovo bi bil, kljub temu, da ni šlo za mojo krivdo, po manj kot 2 letih od nakupa ob kakršnokoli garancijo.
Prepiranje s stricem ni obrodilo sadov, razen izgovarjanja na šefa, češ da ni v njegovi pristojnosti, da bi karkoli naredil. Sem vse skupaj pustil tam in ničesar podpisoval. Bomo videli kaj poreče šefe. Sicer pa tole ni prvič. Obnašanje na nivoju kakega garažnega trgovca ...
Saj si dobil vse, kar piše v pogodbi garancije "se zgodi" preberi dobro.
To da apple vrača nazaj refurbished izdelke ni nič novega, edino kar je mogoče narobe pri tem je, da če vrnejo izdelek, ki ima notri baterijo z rabljeno baterijo. Če vrnejo refurbished izdelek z novo baterijo jaz v tem ne vidim problema. Dobil si drug izdelek, enakovreden in ni ti bilo treba čakati tedne na popravilo. Be f***ing happy.
Če je refurbished je tudi pregledan in 100% deluje. Edino kar si se pravilno zbunil je to, da bi moral že v štartu ob prevzemu refurbished naprave dobiti garancijo kot pri novem izdelku, saj gre tehnično za "nov" izdelek. Big bang garancija "se zgodi" pa se prekine, če pride do škodnega primera, kar tudi piše v pogodbi.
Če bi se meni pokvaril moj mac in bi dobil novega refurbished bi ga z veseljem vzel.
Sam sem pred nekaj leti kupil prenosnih toshiba v big bangu z garancijo se zgodi za 6 let. Par mesecev pred garancijo je prenosnik prvič crknil. Ga nesem na servis, ga popravijo. So rekli da je bilo nekaj za matično narobe. Crkne drugič po parih dnevih, ponovno nesem nazaj. Takrat ga mrcvarijo 47 dni. Po 45 dneh sem preprosto klical tja na big bang in so mi rekli da bodo kontaktirali sami servis in povprašali in me poklicali nazaj čez par dni. In res 47. dan me pokliče gospa in mi pove, da se prenosnika ne da več popraviti in da dobim dobropis v trenutni vrednosti prenosnika. Gospo še lepo prosim, če lahko pridem po svoj disk (vmes sem prenosniku zamenjal disk za enega hitrejšega in sem imel gor še par podatkov, tudi od firme in mi ni bilo v interesu, da bi ti podatki šli nekam v neznano). Na prenosniku je crknil modul za osvetlitev LCD-ja ostalo je še normalno delovalo. Tudi dovolili so mi, da sem tam pred njimi sam zamenjal disk za originalnega in sem dobil na koncu lepo 600€ dobropisa.
Vse lepo korektno edino kar me je razjezilo je to, da so na je*enem servisu rabili več kot 45 dni, da so ugotovili, da se prenosnika ne da več popraviti, ker se zanj ne dobi več delov. Sami šalabajzerji delajo na teh računalniških servisih in to je bil tudi zadnji mejnik, da sem se za naslednji računalnik odločil kupiti mac-a.
Trenutno imam lepo mac-a s 5 letno dodatno garancijo in možnostjo najetja nadomestnega računalnika, če mi trenutni crkne, za čas popravila.
RejZoR ::
Men tud ni bilo nikol jasno kaj delajo na servisih, da rabijo za ugotovitev trivialnih stvari mesec in pol, ko pa je že v samem opisu vse točno navedeno, kaj je narobe (zato pa folku vedno rečem, naj res kar se da točno opišejo napako, da se pol tud hitreje zrihta). Tud nekako težko verjamem, da imajo toliko dela, da nekaj niti ne pride na vrsto tolk časa.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
techfreak :) ::
Saj si dobil vse, kar piše v pogodbi garancije "se zgodi" preberi dobro.
To da apple vrača nazaj refurbished izdelke ni nič novega, edino kar je mogoče narobe pri tem je, da če vrnejo izdelek, ki ima notri baterijo z rabljeno baterijo. Če vrnejo refurbished izdelek z novo baterijo jaz v tem ne vidim problema. Dobil si drug izdelek, enakovreden in ni ti bilo treba čakati tedne na popravilo.
Ce kupis novega iPada je enakovredni izdelek nov iPad, enako kot ce bi kupil refurbished bi pricakoval da ti ga zamenjajo z drugim refurbished izdelkom.
Men tud ni bilo nikol jasno kaj delajo na servisih, da rabijo za ugotovitev trivialnih stvari mesec in pol, ko pa je že v samem opisu vse točno navedeno, kaj je narobe (zato pa folku vedno rečem, naj res kar se da točno opišejo napako, da se pol tud hitreje zrihta). Tud nekako težko verjamem, da imajo toliko dela, da nekaj niti ne pride na vrsto tolk časa.
Glede stvari ki jih morajo zamenjati mogoce namenoma cakajo dokler lahko?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: techfreak :) ()
RejZoR ::
In s tem pridobijo kaj točno? Da bi stranke odvrnil od uveljavljanja garancije? Pajade. Jih pa bojo odvrnil od kupovanja dotičnih izdelkov. Torej delajo škodo proizvajalcu, ki jim praktično daje plačo. Fail razmišlanje...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
bajsibajsi ::
Apple tu sploh ni ničesar kršil, ker ni šlo za uveljavljanje garancije v prvem letu (po ZVPOT), temveč kasneje po BB zaščiti. Ponudnik te zaščite je BB, že stokrat povedano.
In ko ljudje pravijo, da je refurbished enako kot nov ... ne bo držalo:
Če so notri stare komponente, je večja verjetnost, da bo taka naprava prej crknila, kot nova.
Podam se par formul k tvoji kadasti krivulji. Ce bi kdo racunal... Določitev obdobja v življenjski dobi, pogostost odpovedi..
lambda ::
Saj si dobil vse, kar piše v pogodbi garancije "se zgodi" preberi dobro.
Ni res. Sprva so ponujali kao novo napravo in rekli, da se zato zaščita prekine, ker sem dobil nov izdelek. Ampak ta 'nova naprava' ni prišla z 1 letom garancije, kot jo po zakonu nove naprave morajo imeti - torej to očitno ni nova naprava, če nima 1 leta garancije.
"Se zgodi" letak
Tisti, ki še vedno valite krivdo na Apple - pozabljate, da je tistih 35 EUR doplačila za to garancijo v žep pobasal Big Bang. Kaj naj bi Apple imel s tem, ne vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lambda ()
lambda ::
Zavarovalnica ali palček smuk, konec koncev bi lahko bil celo Apple, če bi se strinjali - poslovni partnerji Big Banga se potrošnikov ne tičejo, v pogodbi niti ni navedeno s kom sodelujejo.
mat xxl ::
RejZoR ::
Seveda, ker skinit Apple je nekaj kar vsak naredi z lahkoto brez da bi te potem odpikal cel trop fanboyev češ kako lahko skenslate Apple. In prodaja bi jim padla v dno, ker bi folk protestiral za svoja jabuka.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
D3m ::
RejZoR: grdi je pa BB seveda, vse so oni krivi, stranki naj dajo novega + ovitek še gratis no.
Točno tako, ali pa naj ne prodajajo artiklov dobavitelja, ki ne spoštuje naše zakonodaje ali pa si jo razlaga po svoje .....
Zbudi se in ne sanjaj.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Nummy ::
techfreak :) je izjavil:
Saj si dobil vse, kar piše v pogodbi garancije "se zgodi" preberi dobro.
To da apple vrača nazaj refurbished izdelke ni nič novega, edino kar je mogoče narobe pri tem je, da če vrnejo izdelek, ki ima notri baterijo z rabljeno baterijo. Če vrnejo refurbished izdelek z novo baterijo jaz v tem ne vidim problema. Dobil si drug izdelek, enakovreden in ni ti bilo treba čakati tedne na popravilo.
Ce kupis novega iPada je enakovredni izdelek nov iPad, enako kot ce bi kupil refurbished bi pricakoval da ti ga zamenjajo z drugim refurbished izdelkom.
Men tud ni bilo nikol jasno kaj delajo na servisih, da rabijo za ugotovitev trivialnih stvari mesec in pol, ko pa je že v samem opisu vse točno navedeno, kaj je narobe (zato pa folku vedno rečem, naj res kar se da točno opišejo napako, da se pol tud hitreje zrihta). Tud nekako težko verjamem, da imajo toliko dela, da nekaj niti ne pride na vrsto tolk časa.
Glede stvari ki jih morajo zamenjati mogoce namenoma cakajo dokler lahko?
-če kupiš novega iPad-a in ti crkne in hočeš zamenjavo ima pač apple politiko, da ti da ali novega ali refurbished, ki je (bi moral) identičen novemu. Kot že rečeno, apple bi moral samo zamenjati baterije v refurbished z novimi in jaz tu ne vidim problema, če izdelek nima zunanjih poškodb in če je res obnovljen do enakega stanja kot je nov izdelek. Posledično s takim ravnanjem tudi manjšamo količino odpadkov!
-seveda čakajo do zadnjega dneva, včasih še več, če ne pokličeš in povprašaš kaj se dogaja. Se mi je že zgodilo, da sem kupil disk, mi je crknil, nesel na mlacom servis in so tam več kot en teden ugotavljali da ne dela, pa čeprav sem jim že sam to povedal ko sem prinesel, da je utrgalo glave. Naslednjič ko mi je crknu, sem zahteval, da ga pregleda v pričo mene in mi da nov disk na licu mesta. Meni je najbolj pomembno, da ko mi ena stvar crkne, ali da takoj dobim novo/refurbished ali pa da mi dajo nadomestno napravo/del za čas popravila, da ne trpi moje delo.
Nummy ::
Saj si dobil vse, kar piše v pogodbi garancije "se zgodi" preberi dobro.
Ni res. Sprva so ponujali kao novo napravo in rekli, da se zato zaščita prekine, ker sem dobil nov izdelek. Ampak ta 'nova naprava' ni prišla z 1 letom garancije, kot jo po zakonu nove naprave morajo imeti - torej to očitno ni nova naprava, če nima 1 leta garancije.
"Se zgodi" letak
Tisti, ki še vedno valite krivdo na Apple - pozabljate, da je tistih 35 EUR doplačila za to garancijo v žep pobasal Big Bang. Kaj naj bi Apple imel s tem, ne vem.
Nikjer v letaku ne piše, da ti morajo pokvarjen izdelek zamenjati z novim. Piše samo, da si upravičen do popravila, če popravilo ni mogoče ti lahko ali dajo nov ali refurbished izdelek ali pa denar v protivrednosti trenutne vrednosti izdelka.
Prav tako si spregledal:
Garancije proizvajalcev izdelkov veljajo kot primarne garancije; prav tako tudi vsa druga jamstva ali
pogodbene obveznosti tretjih oseb.
Torej prvo leto za apple izdelek velja apple garancija, ki ima take pogoje, da če ti zadeva crkne oz. je ne morejo popraviti ti dajo drug refurbished izdelek. Če si tega nisi prej prebral in same garancije od apple-a, si si sam kriv. Apple ima pač tako politiko in ni edino podjetje, ki deluje tako (tudi Dell, Wacom in ostali...). Dandanes pač ne moreš biti več tako razvajen in za vsako napako na izdelku zahtevat novega, ker to posledično zelo dvigne nivo odpadkov. Če dobiš refurbished in izdelek ustreza karakteristikam novega se nimaš kaj pritoževat. Imaš drug popolnoma funkcionalen izdelek, pač ni čist nov iz fabrike, ampak je tak KOT nov.
lambda ::
@Nummy
Na letaku piše marsikaj, očitno ga nisi prebral v celoti. Nimam nič proti refurbished izdelku kot takemu, imam pa proti temu, da te poskušajo nategnit s samo 3 meseci garancije na refurbished in da ti prekinejo zaščito, ker so ti kao dali novega. Samo zapisane pogoje naj spoštujejo, pa bo vse ok.
Na letaku piše marsikaj, očitno ga nisi prebral v celoti. Nimam nič proti refurbished izdelku kot takemu, imam pa proti temu, da te poskušajo nategnit s samo 3 meseci garancije na refurbished in da ti prekinejo zaščito, ker so ti kao dali novega. Samo zapisane pogoje naj spoštujejo, pa bo vse ok.
Nummy ::
@Nummy
Na letaku piše marsikaj, očitno ga nisi prebral v celoti. Nimam nič proti refurbished izdelku kot takemu, imam pa proti temu, da te poskušajo nategnit s samo 3 meseci garancije na refurbished in da ti prekinejo zaščito, ker so ti kao dali novega. Samo zapisane pogoje naj spoštujejo, pa bo vse ok.
Saj so ti na koncu dali 1 leto garancije. Na to si jih opozoril in so bili dolžni popraviti, vse ostalo pa po pravilih "pogodbe", ki si jo sprejel, ko si vzel podaljšano garancijo.
techfreak :) ::
-če kupiš novega iPad-a in ti crkne in hočeš zamenjavo ima pač apple politiko, da ti da ali novega ali refurbished, ki je (bi moral) identičen novemu. Kot že rečeno, apple bi moral samo zamenjati baterije v refurbished z novimi in jaz tu ne vidim problema, če izdelek nima zunanjih poškodb in če je res obnovljen do enakega stanja kot je nov izdelek. Posledično s takim ravnanjem tudi manjšamo količino odpadkov!
Nisem nikoli rekel da je to problematicno, ker pac poznas pogoje vnaprej. Problematicno je pri BB ki ti zagotavlja zamenjavo izdelka, dobis pa slabsega.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Se Zgodi garancija - izkušnjeOddelek: Loža | 8006 (3361) | easyrider3 |
» | PS3 -Big bang se zgodi garancijaOddelek: Loža | 10586 (9214) | solatko |
» | Smiselnost podaljšanja garancije oz. zaščite (npr. BB "se zgodi", "Zaščita mimoskrbi"Oddelek: Loža | 4321 (3511) | bluefish |
» | Big Bang popolna zaščita "Se zgodi" (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11541 (9725) | medenko |
» | Big bang "se zgodi" in njihova popolna ignoranca (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 22623 (19321) | RejZoR |