» »

Šolski sistem?

Šolski sistem?

DoloresJane ::

Torej...

kaj se vam zdi najbolj zgrešeno pri slovenskem šolskem sistemu (na OŠ, SŠ ali univerzi)? Kako bi stvari, ki vam niso všeč rešili? Morda ne bi bilo odveč, da predlagate alternativo za rešitev trenutnega stanja, da ne bo zgledalo kot da znamo samo obsojati in iskati napake. 0:)

R0K ::

Da je totalno v pizdi, če sem prijazen? :\

Da nikakor ni fer, da ima sosednja šola 3 izlete več, več izkurzij, več prostih dni, kot mi. Razbijejo povprečno 5šip na mesec, skor vsak mesec more kak razred nova vrata kupit, omarice v gardoribi so totaln razbite use, na kosilo je samo sranje, na koncu pa gredo na 3dnevni izlet v San Marino. Veš šteka??

Alternativa. Postavijo se neka pravila, kaj lohk kdo dela, kaj ne. Kam se bo šlo in kam ne. In to velja za celo slovenijo. Za vse. Ne pa, da imajo nekatere šole bojl popustljive ravnatle nekateri so pa zateženi do konca. Ker to ni fer do nas in do drugih.

Bom več kdaj drugič, zdej mam kosilo.

Lunik ::

Bogi Rok. :\

Jah, ne vem... mogoče predvsem to, da je v razredih po 34 folka in se učitelj ne more dovolj posvetiti posamezniku...

sketch ::

Okej, še moja obtožba. Predlogi kdaj drugič.

Moti me predvsem to, da ljudje pridejo ven iz srednje šole brez želje po izobraževanju.
Namesto da bi srednja šola iz ljudi naredila aktivne, zainteresirane ljudi polne vprašanj, naredi iz njih priložnostne koristoljubce in "tega ne bom naredil če ne bom nujno moral" ljudi.

Predlogi - drugič.

lp
s.
Adapt and overcome.

DavidJ ::

slovensko solstvo ti da dosti oz. skoraj prevec splosnega znanja.. ni pa strokovnega. to je dobro in slabo a za gospodarstvo je po mojem boljse imet strokovnjake...
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

Dj-Prah ::

Ej stari poglej mojo temo MOGOCE BOM ZADOSTEN-(IZ NEZADOSNEGA).Tam je tko, da se rece...
Intel Celeron 1000Mhz@1400Mhz-Vulcano 9,Hercules 3D Prophet 8500LE 128MB DDR TV/DVI,512MB SDRAM,Asus CUSL2-C Black Pearl

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

MadMicka ::

Prov je, da ti da šolstvo splošno znanje, ker specializacija izhaja iz splošnega in ne obratno..

Glede tistega, kar pravi sketch (da šola ne vcep človeku želje po učenju) je pa tko..

..da pridnost je stvar vzgoje in pri vzgoji so daleč na prvem mestu starši in šele potem šola.....

DoloresJane ::

Micka:

se mi zdi, da pridnost nima nič z željo po znanju. Če si radoveden oz. želiš več vedeti, boš šel v knjižnico oz. se priklopil na internet in znanje bo samo skakalo v glavo. :D

Radovednost je povezana z motivacijo kar se znanja tiče. In je neodvisna od tega, kako priden je nekdo v šoli. Zdi se mi, da je pridnost povezana z motivacijo za doseganje določenih rezultatov...npr. petic, destk itd.


Še vedno dvomim, da so to vse kritike šolskega sistema. Zakaj se mi zdi, da se ves čas pritožujete, napiše pa nihče nikoli nič. :)

Boeing ::

Naš šolski sistem je - totalno v luleku. :D
Kaj predlagam ? Zmanjšanje števila ur slovenščine uz 4 na 2 uri tedensko.
Pa bo 50% problemov rešenih...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

DavidJ ::

se popolnoma ne strinjam!

materinscina je predmet, ki bi moral biti vsaj 4 ure na teden v vsakem solskem programu
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

Maria ::

Nadezhda evo moje mnenje

To, kar vidimo v našem šolskem sistemu je samo odslikava tega, na čemer temelji naša družba. Princip pa imenujem Martin Krpan princip.

To kar je počel Martin, to ta naša družba (ožje voditelji) želi, da bi počeli tudi mi vsi. Nekje bi pač nekaj dobili in po malo višji ceni prodali kje drugje. Brez kakšnega dodanega znanja in predvsem inovacije, ustvarjalnosti. V svetu pa je jasno, da je inovativnost najmočnejši vzvod za večjo gospodarsko rast, itd. Vzrok za takšne težnje naših voditeljev je jasen: tuti fruti ovčke se da lepo voditi in usmerjati:D

In če ne potrebuješ inovativnosti in znanja, pač ne potrebuješ šol, ki bi ustvarjale takšno klimo, da bi se med mladimi te lastnosti razvijale. Pomembno je, če znaš lepo govoriti, veliko memorirati, citirati in v najboljšem primeru reči še kaj po angleško. Ker to so lastnosti, ki jih kot zadostne potrebuješ za opravljanje dela Martina Krpana. In ko enkrat takšen vrtiljak obrneš, ga zlepa ne ustaviš.

Kar poglej naše fakultete. Koliko profesorjev ima resne reference iz industrije, koliko (v procentih na celotno prof. populacijo) gostujočih profesorjev imamo. Zelo malo. Imamo samo dosmrtne profesorje, z zahtevo x člankov na leto.:\

V takšnem okolju težko obdržiš vse tiste najboljše ljudi, ki so zaradi tako vzpostavljene klime pobegnili v svet. ''Butasta'' Amerika pa si mane roke, ker najbojše kar je zraslo tu pri nas, zastonj pride k njim garat. In te ljudje so pri njih v večini primerov vedno tretirani kot ''drugorazredni'' državljani (zelo redko se zgodi, da lahko sodelujejo pri ključnih strateških odločitvah v teh tujih državah), ki pa so seveda cenjeni kot dobri strokovnjaki. In tako so za vse življenje ujeti med državo, ki jih molze in domovino, ki jih zaradi Martin Krpan vrednot ne želi.

In tako tudi imaš v srednjih šolah kar nekaj učiteljev, ki jim je eno od najljubših razvedril, mučenje dijakov z memoriranjem in piflanjem. Najboj pa so zadovoljni, če kakšnega vedoželjnega dijaka zabijejo do nafte, če ne ''uboga''. Seveda so tudi izjeme in upam, da vedno več.

Ko na koncu iz takšnega sistema dobiš ukalupljene, fiksirane ljudi, kaj bodo le ti počeli kasneje v življenju? Ja, to kar so se naučili (saj tudi na forumu poznamo kakšno takšno zgodbo) in to obrt do smrti izpilijo do popolnosti.

Poglejte kaj delajo sedaj Indijci. Svoje ljudi pošiljajo na študij k vrhunskim zahodnim strokovnjakom (mislim, da je delež indijskih in kitajskih doktorantov nekaj 10 % od vseh v Ameriki), nato pa jih potegnejo nazaj in Indija je trenutno kar se tiče vrhunske znanosti ena od najhitreje rastočih in razvijajočih se držav na svetu (vsaj na nekaterih smereh). Kar ne pomeni, da ni zelo veliko revnih (ti so za njihove politike žal le številke oz. kanonfuter za Pakistance).

In tako bo pač Slovenija še nekaj časa preprodajala in se šla pretežno turizem, pa še tega z malo vgrajenega znanja.
In kje bomo presekali, pri jajcu ali kokoši?

Maria:)

DoloresJane ::

Maria-
zanimivo mišljenje. Delno morda celo pravilno. Zanimivo, res. Po mojih podatkih se vsako leto izseli 1000 ljudi v tujino zaradi izobrazbenih razlogov.:\

Meni se zdi najbolj zgrešeno pri našem šolskem sistemu to, da tako natančno odseva našo miselnost. Tisti, ki šole ne izdeluje z odličnim ali vsaj prav dobrim uspehom, ki ni priden in pozoren, ki ne dela domačih nalog in ki ne misli, tako kot mislijo profesorji in pisci učbenikov, bo nastradal. Ljudje avtomatično tiste, ki v šoli popolnoma odpovejo smatrajo za bedake in neperspektivneže. Kar je neumno. Winston Chruchill je sovražil šolo in nikoli ni bil dober učenec. Takih slovenskih primerov pa najbrž ni veliko, ker okolica zelo negativno odreagira na tiste, ki v šoli popustijo. Tako jim okolje ne ponudi možnosti, da bi se kje uveljavili (miselnost: brez izobrazbe tako ali tako ne moreš početi ničesar), pa se navsezadnje nehajo truditi pri uveljavitvi. In tak način naš šolski sistem podpira, kar se mi zdi zgrešeno.:\ ;(

Santa ::

No, Winston Churchill se mi pa ne zdi ravno dobra primerjava. Recimo, ful ne bi želel, da bi bil moj sin tak kot Churchill. Ok moje osebno mnenje.

Kar se pa šolskega sistema tiče, pa je resnično ena sama zabloda. Najhujši zločinci v naši državi niso v parlamentu, ampak v šolah. Ja tisti za katedri. Svetlih izjem je še vedno premalo.

DavidJ ::

ej, samo s tem se pa nikakor ne strinjam. dej ti te zlocine mal razloz.
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

Zheegec ::

Hornet, kaj je tisto, čemur praviš "znanje materinščine"? Ali te tam res učijo slovenščine? NE, tam te učijo zgodovino slovenščine in podobne stvari. Pri slovi bi lahko tudi vzpodbujali DOMIŠLJIJO, KREATIVNOST, PISMENOST in pa SPLOŠNO RAZGLEDANOST, ne pa da te učijo BEDNE zgodovine slovenščine in pa pravil slovenščine, ki jih itak nikjer ne rabiš (correct me if i'm wrong), če te pa zanimajo pa imaš knjige pa si lahko pogledaš. Kar se pa domačih branj tiče so pa sploh BEDNA. Kao ene umetnine, ki so višjega standarda kot katere druge, to pa samo zato, ker ti zravn slovarca lahko nabija o kao MORALNIH VREDNOTAH, da si čisto lepo priden v življenju in pustiš, da te filajo z BEDARIJAMI. To je že nekakšna oblika pranja možganov. Jaz rad berem knjige (take debele in težke :D ), samo za DB pa sem prebral 4/6 letos.
Kar se tiče drugih predmetov; kao neko SPLOŠNO ZNANJE. Kaj boš potem s tem splošnim znanjem? Ko zaključiš maturo in imaš v sprečivalu napisano 2 lahko pač vse "splošno znanje" POZABIŠ! Toliko o splošnem znanju. Če bi me to zanimalo in ne bi bilo splošno in mogoče tudi malo s prakso povezano in pa UPORABNO V ŽIVLJENJU, potem bi se jaz vse to učil z veseljem. Tako moraš pa pač tistih 10 pravil zdrdrati na pamet, pa ni važno, če je zadeva POMEMBNA ALI NE. Čudoviti šolski sistem zares! Pa poglej, v kaj vzgaja ta "čudoviti šolski sistem" otroke. Moj sošolec je bil pač živčen zaradi ocen, pa je začel kaditi, pa mal travce, da se bolje sprostiš, potem pa prideš zakajen v šolo, pa te izključijo. Šolski sistem rulz? Ste postali intelektualci? I DON'T THINK SO!!!!!

MadMicka ::

neki je treba jasno in glasno povedat.....

brez piflanja ni logike ni kreativnosti ni sposobnih ljudi..

prvo piflanje in šele potem logika, kreativnost itd..

tako da v osnovni šoli in gimnazijah morajo dati človeku temeljna znanja, ki si jih ne pridobiš z logiko in bog se usmil še čim, ampak zgolj s piflanjem... (jasno, un k je bolj brihtn, bo prej povezal stvari in se jih zato hitrej zapomnu)

tako da jaz pravm - piflanje is good - za razliko od večine (oš, sš), ki nekako k piflanju pridajajo negativn prizvok..

in sicer ni glih v kontekstu, ampak zadeva je taka, če hoče met človek dobro vzgojena, izobraženga itd. otroka, ki naj bi imel neko svetlo prihodnost, se bo moral (tj. starši) sam potrudit, tega gotov ni sposoben narest noben šolski sistem, sploh pa ne javni....

DavidJ ::

madmicka: amen.

> ne pa da te učijo BEDNE zgodovine slovenščine in pa pravil slovenščine, ki jih itak nikjer ne rabiš (correct me if i'm wrong)

ce pravil slovenscine nikjer ne bos rabil...
kaj pa je zgodovina slovenscine drugo kot splosna razgledanost? zelo zalostno je, ko gledas porocila, pa vprasajo koga in govori nejasno, nepovezano, na trenutke celo nerazumo. slovenscina te uci izrazanja jezika. zmisli si 10 stavkov in jih povej knjizno v anglescini, nemscini in slovenscini. zate sicer ne vem, sem pa dosti sure da bo imelo vec ljudi vec tezav s slovenscino, kot pa z drugima jezikoma.

kdaj dobis iz slovenscine in domacih branj? ko preberes Balzacov cikel 30 romanov, se naucis vec o druzbi tistega casa, kot bi lahko v katerikoli drugi zgodovinski knjigi prebral, kar se posebej velja za vojno in mir.

> Moj sošolec je bil pač živčen zaradi ocen, pa je začel kaditi, pa mal travce, da se bolje sprostiš, potem pa prideš zakajen v šolo, pa te izključijo.

To ni problem solstva in slovenscine, to je njegov problem.
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

Maria ::

MadMicka

Se povsem strinjam s tabo, kar se piflanja tiče. Je seveda nujno potrebno, vendar se pri nas pogosto zgodi, da ostane samo pri tem oz. je glavni kriterij.

Poglej način učenja na Harvardu. ''Piflanje'' prepustijo študentu pred predavanji, razvoj kreativnost oz. razmišljanja nad nivojem tega piflanja pa potem opravijo na predavanju skupaj in na ta način razvijajo pri študentih še kakšne druge lastnosti.:\

Maria

Zheegec ::

LOL. Splošna razgledanost. :) In zato, da bom splošno razgledan se moram učiti in pa lahko ponavljam en letnik šole? Bravo! Saj bi se z veseljem, če bi bilo uporabno! Očitno se ti ne šolaš več, ali pa nisi hodil v gimnazijo oz. v to šolo v katero hodim jaz. Povej mi, ali se se v šoli naučil povezano, lepo in pravilno knjižno (zborno) govoriti? Ali si se v šoli naučil brati, pisati, seštevati, množiti deliti, odštevati? NE, oz vsaj jaz se nisem. Kaj ti pomaga, če moraš PRISILNO prebrati nekaj knjig, pa potem jih obnoviti, če pa jaz vsak teden po lastni volji vzamem knjigo ali dve (cca 300 strani minimalno vsaka pa tja do 1K) in se naučim kaj več o tem, KAKO SE DANES ŽIVI? Čeprav bi lahko tudi gledal Telebajske in se kaj naučil. A pred logiko je "splošno znanje". Pridobivanje splošnega znanja se zaključi nekje v 3. razredu OŠ, po tem je samo nepotrebno znanje (vsaj večina, čeprav je do konca OŠ tudi še kaj uporabnega). Ko končaš šolo pač ugotoviš, da se v 8. letih nisi naučil NIČ!

DavidJ ::

> In zato, da bom splošno razgledan se moram učiti in pa lahko ponavljam en letnik šole? Bravo!

Ja! Ce se ti nisi naucil nicesar v OS in tudi sedaj pravis, da nic ne odneses od pouka, je to zelo zalostno. Mogoce bi bilo dobro zate, da ti povem, da hodis v solo z namenom, da se ti ucis in ne, da sola uci tebe. Sola ti pri tem le pomaga. Vse sole so take, nobena ti ne vlije znanja v glavo v obliki tekocine, ki bi jo lahko popil s kozarcem.

> Povej mi, ali se se v šoli naučil povezano, lepo in pravilno knjižno (zborno) govoriti? Ali si se v šoli naučil brati, pisati, seštevati, množiti deliti, odštevati?

Nisem se naucil zborno govoriti. Sem se pa naucil manj nezborno govoriti. Brati, pisati, racunske operacije... vse sem se naucil v soli. Res je, da z golim piflanjem razgibavas mozgane. Zakaj pa mislis, da pridejo kombinatorika, verjetnostni izracuni in podobne stvari v zadnjem delu SS? Zato, ker imas takrat za seboj 3 leta taksnega ali drugacnega piflanja.

> Saj bi se z veseljem, če bi bilo uporabno!

Vsak ima svoj odnos do splosnega znanja. Grobo si lahko predstavljas splosno znanja kot rezervno gumo na avtu. Da se peljes je ne rabis...
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

Ziga Dolhar ::

Hmmm, še pogledi nekoga, ki ni tako pesimističen. Rekel bom tako, da je šola tako dobra oz. slaba, kot si njen program naredi učenec sam. (hodim na srednjo ekonomsko)

Slovenščina, hihi. Še v drugem letniku sem imel odpor to esejev, niti nisem vedel, kaj to sploh je in kako se piše. Sem pa pisal zelo dobre proste (domišljijske) spise. V osnovni šoli sem imel spise pet, v drugem letniku dve, tri. Relativno -- cvek, ane...

No, in v trejtem letniku smo dobil profesorico, ki mi je v petih sekundah, ne vem kako, v glavo vbila, kaj je esej. Kdaj so se zgodile te sekunde, ne vem. No, in sedaj mi je pisanje esejev v veliko veselje, saj me prisilijo k temu, da vsako dejanje, vsako misel, VSE poskušam čim bolj razcepit ter ovrednotit iz kar se le da veliko pogledov. Tako sem na poskusni (poklicni) maturi Matkovo Tino obtožil zlorabe sovjega telesa za svoja ideološka, sicer moralno kvazi-neoporečna dejanja, v Tantadruju pa Boga označil za nič boljšega od posiljevalcev. In kar je najpomembnejše, profesorica mi za take stvari daje "dokaj dobre" ocene, čeprav se večina mojih sošolcev blazno pritožuje čez moj "odklonski" način, ker pač ni primeren. Jao...

Teorija. Kar manjka danes vsem "zdravnikom", ki se pojavijo na driektorskem stolčku in "imajo žilico za management", je TEORIJA. Najbolj očiten primer je predmet računovodstvo. Profesorica priznava, da v službi ne bomo nikol knjižil na kartice, kaj šele da bi sploh "zavedno" knjižil, ko pa mamo računalnike. Žal nam ne pove, za kaj je ta predmet sploh dober. No, če pogledam na to, kaj so me v treh letih naučili, lahko rečem samo to: ZELO koristen predmet. Zdravnik je morda kul direktor, ampak dvomim, da ve o "stroških" toliko, kot jaz. KAJ pomeni strošek, KAKŠNI so, KAJ to dejansko pomeni za podjetje, kako vplivajo na različne stvari, kako jih razporejamo.. Teorija. Ampak ko jo človek dojame (jaz upam, da sem jo), je stvar neprecenljiva.

Še ena stvarca, ki mi gre osebno zelo v nos. Kaj rado se dogaja, da se profesorji več ukvarjajo z onimi, ki ravno ne blestijo, čeprav se oni na to poserj****. Tak osebek lahko konec leta kar nekajkrat "poskuša popravit" cvek, medtem ko se moram jaz skoraj kregat (tolikaj daleč na srečo ne pride ravno) za vsaj ENO možnost, da bi imel naj-višjo oceno. Fair? Ne ravno.

Sem mislil še en odstavek napisat, pa sem pozabil, kaj sem čel... Jao jao jao...

rasta ::

Pri našem šolskem sistemu je najbolj problem "nedotakljivost" zbornice, ki je bog in batina ...
Pred kakšnim letom smo imeli velike težavo s samovoljo prfokse, ki je tudi naša razredničarka, ker je dala kolac za neznanje pred tablo (vaja). Napisali smo kup pritožb in imeli pogovore s psihologinjo ter ravnateljem, pa nič. Pravilnik pravi, da moraš najprej k razredničarki, potem pa k ravnatelju. Seveda bo kdo potegnil zate - za številko - in deloval proti kolegu, s katerim dela 20 let in hodi na sindikalne izlete. Zadeva se je rešila tako, da se je pritožil en (anonimen) starš ... kar je prav ponižujoče, kot da bi bili mi v razredu ene ovce brez pambeti ...
Potem so tu še primeri, ko nek prfoks ni hotel vprašat nekoga za pozitivno oceno, ker se mu je že tako ali drugače zameril ...
Pravilnik daje tem prfoksom preveč proste roke, jaz bi jim malo prireza peruti. Sploh pa ni na šolah niti najmanjšega nadzora, kaj se npr. piše v redovalnico (konferenca, vem, ampak to je tisti kurac od zgoraj), kako se dajo kazni ipd. Možnosti za pritožbo pa so nikake ...

Sicer pa je slovenski šolski sistem zgrežen ... Tako ko prav naša kemlarca - nekoč so se učili pridobivanje natrija, ker ni bilo dosti knjig, sedaj pa je to brezveze. Saj imamo Google.
Letos so nam pošteno okrnili učni načrt za matematiko. Ta čas gre na račun predmetov, ki jih imamo eno leto po dve ali eno uro na teden. So pa popolnoma brezvezno zapravljanje časa. Med urami se dela matematka naloga. Od njih nimam čisto nič, so pa obremenjevanje dijaka - učiš se brezvezne bedarije.
Sicer pa v šoli pridobiš malo splošnega znanja - pumpajo nas z nekimi strokovnimi frazami. Pol je pa pol Slovencev funkcionalno nepismenih.
Pa ne spodbujajo nobene kretativnosti in samoiniciative - raziskovalne so itak samo za "piflarje", gradiva ne zna naj noben, samo poglejte koliko je tem na S-T "Kje bi lahko dobil ..." in pol ga nekdo nadere, da Google da direkt link ...

Sicer pa poglejte, koliko je "modernega" vraževerja na forumu ... pa naj še kdo reče, da je naše šolstvo dobro!

Trupl0 ::

živ. jst se tut ne strinjam z naššim šolskim sistemom, kjer profesorji mislijo, da so bogovi.
Princip gre tako: Sedanjega profesorja je v mladosti zafrkaval en profesor in zdaj ko je dotična oseba sama na tem mestu se znaša na dijake, in tako se bodo oni znašali naprej in naprej... Začarani krog:D

Kar se pa tiče ocen me moti pa to: npr. moja sošolka oz. kar jaz..mhm...bom kar za njo rekel:D je imela celo leto računovodstvo 4 (hodm na srednjo ekonomsko), zdaj je pa ženska si uničila šanse, ker se je intenzivno učila matematiko, ki je btw kr težka, zakoličila računovodstvo + matematiko ni popravila.
Za mene npr. sm imel ene 2 leti nazaj en primer na roški v LJ. Pri MAT sm popravljal 2. konf. in je seveda zaradi 0.5 pike nism popravil, zato mi je 1 zapisala v 3. konf. nato sm pisal kontrolno 1, in celo potem na koncu šolsko 3. AMPAK ona tiste kontrolne ni vpisala ampak jo je zapisala po šolski in je zgledalo takole: 1, 3, 1 kar ni res in bi moglo pisat 1, 1, 3 in bi mogla bit konf. pozitivna ampak seveda ni bila.
Poskušal sm pr razredničarki, pr prfoksu ( ki me je btw NAHRULU kot psa, k ji nism nč ama nč naredu) in sm fasal popravca. Vse ostalo sm imel 3 in 4
Popravnega nism naredu in sm zdej v Kočevju, kjer sm imel 2. letnik matematko 4 (bi imel 5 pa sm 2 pisal šolsko), zdej jo mam pa 3 do 4. Pa se isto učim:D .

Tako ,da ne mi o splošnem znanju in drugih bedarijah ,ker imajo naši profesorji preveč pravic, dijaki pa nobenih.

:D :D prvič sm tolk dolg post napisu:D
If you are going through Hell, keep going !

Ziga Dolhar ::

Moja prigoda lansko leto.

Zaključenih sem imel pet petic.
Končni uspeh: nezadosten

Po popravcu (nemščina): dober s petimi peticami :)

Kuuul...

MadMicka ::

mene je pa pr popravcih motl to, da če si nakonc leta popravu šus, si ga lahko popravi največ na dve, pa čeprov si vse znal in dobu na popravnem oceno pet....

ni glih prov, ker takrat si mel pač celoletno znanje za pet in bi ti lahko dal zaključno višjo, če že ne pet, ker kao zarad lenobe med letom, bi ti lahko dal npr. štiri.... , čeprov jaz bi si dal mirne duše pet..

pa ne pozabt, da na konc leta pr popravcu ni tko kokr med letom, in zato nebi smel rečt npr. med letom si mel 3 al pa 4 kole, zdej pa ena petka skupi je kao 9/5 je enako 2........ ker na konc leta morš znat vse.....





Ziga Dolhar ::

MadMicka: se ne strinjam. Nekako se mi ne zdi fer, da sem se recimo v prvem letniku mogu fejst grebst za ono trojko pri matematiki, nakar je sošolec, ki je celo leto zabušaval ter se šel frajerja, na popravcu lepo dobil -- 3. Zaključeno.

Poglej še iz druge strani...


Aja, na naši šoli ti ne zaključijo max 2, ampak nekako max 3.

ABX ::

Jaz spadam med najhujše dijake/študente.

Obvladam samo par stvari (odlično) za ostalo pa sem največji anti-talent. In počasi že študiram kako bom šel delat v tujino. Sicer morem bit priden še 2 leti ker če ne moram plačat grozno penalo zaradi izobraževanja.


Profesorjem zamerim to da me niso znali usmerit v to kar me zanima.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Switch ::

Naš šolski sistem je (recimo bobu bob) podn od podna. Samo poglejte knjige, ki jih uporabljamo, učitelje, ki učijo po novih metodah, vzdušje v razredu, razgledanost ljudi in stopnja motivacije. 8-O
Kako priti skozi življenje se v šoli prav gotovo ne boš naučil. Pa pojdimo kar po vrsti:
  • Osnovna šola: na njej sem bil sicer vseh 8 let odličen, vendar kljub temu ni težko zaslediti napak v sistemu. Učni pripomočki so bili obupni (niti ene pametne knjige za slovenščino in angleščino). Profesorji se od šole do šole razlikujejo, zato se o tem ne more razpravljati. Res pa je, da so nas v OŠ preveč crkljali in premalo pripravili na bodoče šolanje. Stvari gredo samo še na slabše. Discipline sploh ni- kjer so včasih kadili cigarete, sedaj pušijo marihuano. Obup!!!

  • Srednja šola (v mojem primeru gimnazija): tukaj predvsem svoje opravijo obupne knjige (sam uporabljam knjige izpred 40 let, ki so 100-krat bolj uporabne kot današnje). Potem je tukaj še občutek, da so profesorji izredno pristranski, saj ti po dveh letih obiskovanja šole postavijo štempelj na čelo, ki te spremlja do konca gimnazije. Kdor ni razumel: kakršen vtis boš naredil v prvih dveh letih, tako se ti bo godilo v naslednjih dveh.

  • Univerze še ne obiskujem, zatorej ne morem povedati, kako se naš šolski sistem obnese tam.
    Fora je, da je dandanašnja mladina izredno nemotivirana in preveč časa namesto učenju posveča svojim hobijem:\ . To v osnovi sicer ni nič narobe, ampak časa za učenje ti bo tako vedno zmanjkalo. Do kamorkoli prilezeš si vedno le del množice- vsaj tak pogled na izobrazbo imamo dijaki. Če si povsod številka, se pa tako ali tako ni vredno potruditi za boljši uspeh. Ampak vseeno- izobrazba je ključ do uspeha, pa čeprav je ta ključ le spričevalo od mature. Zato se je treba prebiti tudi skozi njo... da bomo vsi srečni in bomo lepo živeli8-)

    DoloresJane ::

    Mene najbolj moti to, da šolski sistem vkaluplja. Noče, da dijaki/študentje razvijejo svoje osebnosti in postanjeo to, kar so, temveč jih forsira v neke družbene kalupe, ki nikomur niso pisani na kožo. Ti kalupi po moje sprožajo v učencih veliko notranjih frustracij, ki se jih sploh ne zavedamo.

    Osebno se mi zdi druga največja napaka našega sistema to, da te uspe prepričati, da za nek predmet nisi andarjen oz. da lahko samo nadarjeni tisti predmet razumejo. To je absurd. :\

    Ima morda še kdo kakšno rešitev oz. strategijo za reševanje problemov, da ne bomo le blatili? :)

    DavidJ ::

    j0p, s tem se pa strinjam.. jst mam enga bedaka za, sicer lahko, fizko a ne bom pogljabljal te, ker ne mislim zivcev zgubljat pri tem predmetu.

    imam dva sosolca, eni je bil letos 10. na drzavnem (lani in v 1. pa drz. prvak, letos je baje nekaj zajebo) in pa se enga, ki je bil 6. v fizki in 1. v matematki. freaka v glavnem.

    od tega ma samo tisti, ki je bil letos 10. na drzavnem iz fizke 5... pol pa go figure.
    "Do, or do not. There is no 'try'. "
    - Yoda ('The Empire Strikes Back')

    Trupl0 ::

    no poslušte zdej to kakega sošolca sm mel v LJ.
    Človk NI ampak NI sploh še vidu 2 pr angleščini, sam 1,1,1,1 ... 1. letnik vse tri konf. graje nobene dvojke ni dobil in rezultat popravc. In kaj pol človk ga popravi skupaj z matematiko v 1. roku. Hej v prvem ampak ne zato ker je pameten ampak zato ker je SOCIALNI PRIMER. Njegova familija je kao revna in to in tisto.... in veste kake gre on pisat npr. school = šola , on napiše skul = šola :D
    In zdej 2. , 3. letnik isto brez ene dvojke sami šuti vse z prvim rokom popravu. In zdej v 4. letnik namest da bi šu poklicno delat ma popravca angleščino.
    JST ko sm se pa 2 leti FUKAL "oprostite izrazu:D " v glavo s tem a bo MATa 2 al ne bo, bo popravc al ne bo pa sm fuknu let, ker so imeli čistko in moja familija ni socialni primer tako.
    Pa povejte mi zdej a je to fer a ni.
    If you are going through Hell, keep going !

    MadMicka ::

    pr takih zgodbah je zmeri dobr slišat še drugo stran.... ampak če je on naredu popravca, ti pa ne, pol normalno, da je šol on naprej >:D

    sej če bi od obeh vzel teste iz popravnih, bi se lahko hitr preverl, a so mu res gledal skoz prste al ne..


    Vredno ogleda ...

    TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
    TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
    »

    Ali ste zadovoljni s srednjo šolo na katero ste se vpisali ali obžalujete svojo odloč (strani: 1 2 )

    Oddelek: Šola
    649828 (1315) AtaŠtumf
    »

    Šolska politika... (strani: 1 2 )

    Oddelek: Loža
    528244 (6650) alexa-lol
    »

    (NE)znanje angleščine - šole

    Oddelek: Loža
    233796 (3338) Pyr0Beast
    »

    "Bedastoce" v srednji soli (strani: 1 2 3 )

    Oddelek: Problemi človeštva
    1158858 (6936) glinik
    »

    Folk še mal pa šola! (strani: 1 2 )

    Oddelek: Šola
    565174 (4510) DavidJ

    Več podobnih tem