» »

Cene goriv

Cene goriv

Temo vidijo: vsi
««
3 / 17
»»

Beli_Zajcek ::

Nedavno je v Avstriji razneslo cel stanovanjski blok zarad plinske napeljave. 4 mrtvih. Če je centralno na nafto se kaj takega ne zgodi,oz jaz še nism slišu. Tolk o tem.


Po svetu je razneslo tud že ene par bencinskih pump, pri nas na dolenjskem je umrlo 8 ljudi v nesreči na Poljanskem klancu, ko je po trku zagorelo. Furalo se je na bencin/nafto v tistem primeru. Avtoplin je zelo varna (ničmanj kot bencin ali nafta) alternativa običajnim pogonskim sredstvom. Tako, da ne vleči iz rokava nekih bedastih argumentov.

Beli_Zajcek ::

Drugače pa je proizvodna cena plina in bencina skoraj enaka. In tuki se država dela norca z ljudstvom,z razliko v trošarinah. Zakaj bi ti po zdravi pameti šu predeloval fajna c-maxa bencinca na avtoplin ?? Skregano z pametjo. Ni mi jasno zakaj razlika v trošarinah. Jah kratkoročno država zasluži na drugačn način,pač prek davka na zmontiran sistem in samo storitev vgradnje. pa ne mi nek eko fol referat spet.
Če pa je tovarniško narejen da gre na plin potem ok.


Ni res. Večina LPG-ja je pridobljenega ob črpanju nafte in zemeljskega plina. Stranski učinek takorekoč. Manjši del se pa pridobi pri predelavi nafte. Proizvodna cena tako sploh ni enaka.

Valvoline ::

Drugače pa je proizvodna cena plina in bencina skoraj enaka. In tuki se država dela norca z ljudstvom,z razliko v trošarinah. Zakaj bi ti po zdravi pameti šu predeloval fajna c-maxa bencinca na avtoplin ?? Skregano z pametjo. Ni mi jasno zakaj razlika v trošarinah. Jah kratkoročno država zasluži na drugačn način,pač prek davka na zmontiran sistem in samo storitev vgradnje. pa ne mi nek eko fol referat spet.
Če pa je tovarniško narejen da gre na plin potem ok.


Ni res. Večina LPG-ja je pridobljenega ob črpanju nafte in zemeljskega plina. Stranski učinek takorekoč. Manjši del se pa pridobi pri predelavi nafte. Proizvodna cena tako sploh ni enaka.

Tu poglej prodajno ceno bencina brez dajatev 41c
http://www.petrol.si/index.php?sv_path=...
Avtoplin cena brez dajatev 34c.
http://www.petrol.si/index.php?sv_path=...
In če upoštevamo da ti plina porabi 10-20% več pridemo do enakega zneska.
Avtoplin kot alternativa je navadni nateg.
Vožnja na avtoplin ima tut par pomanjklivosti.
Včasih k pride preveč plina v sesalnem delu lahka dela povratnih eksplozij,to se zna zgodit tudi če so svečke bl boge al pa kšn kabl prebija. In v tem primeru lahka raznese sesalni kolektor še posebej pr novejših avtih ker je plastični,al pa raznese škatlo ki drži filter za zrak. Velika,velika pomanjklivost.

Zgodovina sprememb…

amigo_no1 ::

Danes je cena bencina/L 95: 1,04700 €
cena plina/L: 0,49700 €

toliko ti zanj plačaš na črpalki..

Če dodaš 15% zaradi višje porabe plina ceni plina dobiš 0,57155 €/L

0,57155 / 1,04700 = 0,55%
Torej je vožnja na prevoženi km 45% cenejša kot na bencin.

Ne vem pa koli stane sama plinska predelava z pripadajočo opremo skupaj, ker če računaš skupne stroške moraš najprej upoštevati najprej stroške predelava nato pa še ceno prevoženi km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

GregiB ::

V Luxembourgu, državi z najvišjim BDPjem, sem za prvomajske tankal Super 95 po 0,92 € / l
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

Valvoline ::

Sej pravim,plin je cenejši zarad razlike v trošarin, ker se država dela norca z nami. Dejanska maloprodajna cena brez dajatev je ENAKA. Svinjarija.

Zgodovina sprememb…

Boeing ::

Cena plina pred dajatvami je višja zato, ker so po litru tudi višje marže - ki pa sovpadajo z višjimi stroški skladiščenja in prevoza, ker je potrebno zadevo imeti pod tlakom za razliko od bencina.
LPG kot tak je stranski produkt pri proizvodnji/črpanju/predelavi nafte. Včasih so ga na veliko kurili, danes ga pač prodajajo.

Cena pred dajatvami pa mene prav malo briga, ker surovine po taki ceni ne morem kupit. Z zakonom je na pogonska goriva določena trošarina in konec debate. Če ti to ne paše, voli tistega ki ti obljublja ukinitev trošarin ali pa se preseli v ZDA, kjer boš lahko petrolhead.

Država pa se norca dela iz tistih, ki se ji pustijo.

Valvoline, ti pa ko končaš srednjo šolo, vpiši študij za varnostnega inženirja, da nam boš lahko pomagal, da se znebimo vseh teh grozno nevarnih, sumljivih in nekvalitetnih plinskih priprav. Groza, kakšne eksplozivne priprave se danes vozijo po cestah...

ps: če še vedno nisi skapiral, zakaj razlika v trošarinah - ker je plin pač 40% čistejše pogonsko gorivo kot bencin, bognedaj dizel. Še vedno tupiš svoje ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

Valvoline ::

@boeing
Ekologija nima nič z tem,fora je da je teb država že pobrala 250-300e davka na plinskem sistemu,pa še davek za s.p. na plače in ostalo tistemu ki je to zmontiral. Torej država je že pokasirala cca 500e k si ti svoj avto predelal.
Če bi se vsi peljal na avtoplin potem bi cena plina bila primerljiva današnji ceni bencina brez skrbi. Boli državo in vlado k**c za ekologijo. Pa tut ne verjamem da je plin čistejši k je bencin,za nafto pa se strinjam.

Zgodovina sprememb…

Beli_Zajcek ::

Danes je cena bencina/L 95: 1,04700 €
cena plina/L: 0,49700 €
toliko ti zanj plačaš na črpalki..
Če dodaš 15% zaradi višje porabe plina ceni plina dobiš 0,57155 €/L
0,57155 / 1,04700 = 0,55%
Torej je vožnja na prevoženi km 45% cenejša kot na bencin.

Ne vem pa koli stane sama plinska predelava z pripadajočo opremo skupaj, ker če računaš skupne stroške moraš najprej upoštevati najprej stroške predelava nato pa še ceno prevoženi km.


Celotna predelava s homologacijo me je prišla 1.357,03 €. Prihranek na 100 km me pride pa 5,061€. To je trenutno, prevozil sem komaj 4000km, si pa zapisujem kilometre in tankano količino v excel in računam sproti glede na vsak tank posebej. Poraba je pa višja za 10% od prej.


Pa tut ne verjamem da je plin čistejši k je bencin,za nafto pa se strinjam.

Hja, če ne verjameš znantveno izmerjenim podatkom, potem nima smisla, da ti karkoli razlagam. Malce odrasti pa pridi nazaj. Aja, pa Gugl je tvoj prjatu. Sej ne navajam (podatki o ekološkosti plina) super tajnih stvari za katere vlada noče, da jih izveste.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

@beli zajček kakšga avta pelješ če smem vprašat?
In kolk je dejanska povprečna poraba avtoplina?
Evo moj g3 navadni 1.9d ima povprečno porabo 5.3l. Kot sem enkrat napisal moj ex audi 80 1.9tdi povprečno 5.5l. In legendarnega golf2 ki sem ga imel pred leti tam nekje 5.5l tudi.Prednost TDI-ja je v tem da ob enaki porabi dobiš cca+20% več moči.
P.S.
Zato so pr avtih uvedl katalizator ki pobere večino škodljivih snovi in dejansko na izpuhu če se pelješ na benz ali plin ni razlike.

Zgodovina sprememb…

Boeing ::

Resno, odrasti.

Dejansko večja poraba je 10%, to sem ti napisal jaz in isto ti je napisal beli zajček.

Tudi zgorjena plinska mešanica ima škodljive emisije takoj po izstopu iz cilindra, le da jih je bistveno manj. Ko ti plini preidejo skozi katalizator, jih ta očisti v istem % oz. še celo malo več, kot pri bencinu. Rezultat je 40% manj CO2-ja, 90% manj CO-ja, nezaznavne količine SO - vse to napram s katalizatorjem prečiščenemu izpuhu pri pogonu na bencin.

Google dejansko je tvoj prijatelj, uporabi ga.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Beli_Zajcek ::

@beli zajček kakšga avta pelješ če smem vprašat?
In kolk je dejanska povprečna poraba avtoplina?
Evo moj g3 navadni 1.9d ima povprečno porabo 5.3l. Kot sem enkrat napisal moj ex audi 80 1.9tdi povprečno 5.5l. In legendarnega golf2 ki sem ga imel pred leti tam nekje 5.5l tudi.Prednost TDI-ja je v tem da ob enaki porabi dobiš cca+20% več moči.
P.S.
Zato so pr avtih uvedl katalizator ki pobere večino škodljivih snovi in dejansko na izpuhu če se pelješ na benz ali plin ni razlike.


Vozim Volvo S40 letnik 99, 1.8 mašina 85kW, poraba plina pa je povprečno 9,86 l/100km (podatki po 4000km, merjeni glede na tankano količino in prevoženo razdaljo in NE po računalniku). Razlike na izpuhu ni, bo pa moj katalizator zdržal dlje časa, ker je v mojem izpuhu manj svinjarij.

Valvoline ::

@boeing
Ker sem mehanik v srcu ne rabim Gugl.In verjem zadeve okrog avtoplina precej bl zastopim čeprav se ti pelješ z predelanim avtom ne jaz.
Pr doloćenim režimu dela,pr višjih obratih včasih avtoplinski sistem ne naredi pravo mešanco plina in zraka in takrat je precej več CO napram bencinskih motorjev. Vprašaj tam kjer so ti sistem zmontiral za potrditev. K pa je avto v prostem teku je verjetno res plin čistejši,med vožno je zgodba povsem drugačna.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

@beli zajcek,sem res pričakoval poštenih 10l na 100 in tako tudi je. Hvala za info. Avtoplin tut ni tako čist k si vi mislite.Notr je tut prašnih delcev ki lahka škodujejo motorju in katalizatorju.

Beli_Zajcek ::

@beli zajcek,sem res pričakoval poštenih 10l na 100 in tako tudi je. Hvala za info. Avtoplin tut ni tako čist k si vi mislite.Notr je tut prašnih delcev ki lahka škodujejo motorju in katalizatorju.


Seveda porabim skoraj 10 l/100km, prej sem porabil (po računalniku) cca. 8,8 l/100km. Avta nisem imel namena menjati, ker je izvrstno ohranjen in pričakujem, da mi bo še najmanj 4 leta lepo služil, zato je edina možnost, ki sem jo šel gledat (in kasneje celo izvedel) bila predelava na cenejše pogonsko sredstvo.

Kako za vraga pa pridejo prašni delci v avtoPLIN? Saj vem da je utekočinjen, samo glede na to, da ga proizvajajo iste naftne družbe si lahko jaz zdajle zmislim, da pa prašni delci obstajajo tudi v dizlu in bencinu. Jaz pa vem iz potrjenih virov, da v dizlu obstaja ful škodlijvo theta sevanje. :)) Za teorije zarote se zmeni z uporabnikom Tio2, ker tale prah v LPG-ju ni resen argument.

Pr doloćenim režimu dela,pr višjih obratih včasih avtoplinski sistem ne naredi pravo mešanco plina in zraka in takrat je precej več CO napram bencinskih motorjev. Vprašaj tam kjer so ti sistem zmontiral za potrditev. K pa je avto v prostem teku je verjetno res plin čistejši,med vožno je zgodba povsem drugačna.


Glej, tudi če bi ti verjel, da avto na plin proizvaja vožnjo več CO-ja (pa ti ne, ker se najbrž pogovarjam s kakim srednješolcem, sodeč po resnosti argumentov), imaš v izpuhu motorja na bencin še vedno cel kup drugih toksičnih stvari, katerih je pri plinu manj, nekaterih pa spoh ni (oz. se na merilniku ne prikažejo, je je vrednost tako majhna).

Ker sem mehanik v srcu ne rabim Gugl.

Probaj biti mehanik še v glavi. Srce hitro odpove pri resnih debatah.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

@beli zajcek..ok zej se bl pocen pelješ k prej,vendar z stvari nisi na tekočem. K se ti bo prvič zaštekal ventil ki odpira in zapira dovod plina boš vidu o katerih prašnih delcev ti jaz govorim. Sicer pa še vedno drži trditev da vožnja na avtoplin ni skoraj nič cenejša k vožnja dizelaša. 6l nafte napram 10l plina
p.s.
A se ti je že zgodila povratna eksplozija ??
Svečke in kable si kar sproti kontroliraj,ker če kšna svečka odpove ti lahka povratna eksplozija raztrga celotni sesalni del motorja.

Zgodovina sprememb…

Beli_Zajcek ::

@beli zajcek..ok zej se bl pocen pelješ k prej,vendar z stvari nisi na tekočem. K se ti bo prvič zaštekal ventil ki odpira in zapira dovod plina boš vidu o katerih prašnih delcev ti jaz govorim. Sicer pa še vedno drži trditev da vožnja na avtoplin ni skoraj nič cenejša k vožnja dizelaša. 6l nafte napram 10l plina
p.s.
A se ti je že zgodila povratna eksplozija ??
Svečke in kable si kar sproti kontroliraj,ker če kšna svečka odpove ti lahka povratna eksplozija raztrga celotni sesalni del motorja.


Mah ja, neki mehanik po srcu ve več kot tisoči ljudje, ki furajo na plin. Nekateri med njimi že več desetletij. Samo poglej druge države koliko je to razširjeno.
Za razliko od tebe sem celo poguglal o tem tvojem prahu in našel nekaj referenc na prah iz zračnega filtra (se pravi filter ne opravi svojega dela dosti dobro). Aja glede na to, da prah prihaja iz zraka, domnevam (uporabljam glavo in ne srce), da so bencinarji in dizli ravno tako izpostavljeni tej nevarnosti. Kdaj boš nehal si kar nekaj zmišljevat o nevarnostih vožnje na plin? Ker na bencin ali dizel je pa popolnoma varno. Človeku se ne more nič zgodit, če vozi na ta dva energenta. Moj avto je že 9 let star, ampak je še vedno dosti moderen, da odpadejo vse glavne hibe LPG konverzije pred katerimi strašijo na forumih. Tehnologija predelav je napredovala od 70-ih let, ko so v naših krajih prvič začeli malce bolj množično vgrajevat plin. Prav tako so napredovali avtomobili.

Vožnja na plin ni cenejša od dizla? Malce ekonomije ti ne bi škodilo (znova je v igri glave in NE srce):10 L plina je 4,97€, 6 L dizla je 6,072€. V to upoštevaj, da sem prihranil tudi s tem, ker sem podaljšal delovno dobo mojemu avtu. Prav tako nisem rabil za menjavo na dizla (kjer bi se vozil super duper poceni) prodati avto in doplačati za novega dizla (dizli so dražji od bencinarjev razlika se meri v tisočih€). Tudi če bi kupil rabljenega dizla so dražji od bencinarjev. Avta pa nisem nameraval menjati, ker je izvrstno ohranjen, ker sem prvi lastnik in ker nimam obsesivne motnje menjave avtomobila na vsakih par let, še posebej če z avtom ni nič narobe. Hja če se gremo ekonomijo moramo upoštevati vse postavke. Plin je zame najcenejša možnost, hkrati se pa lahko hvalim, da sem bolj ekološki od bencinarjev in dizlov.
Glej če se vozim samo na plin imam samo 480 km dometa. Ampak meni to ni problem, tako da zame LPG nima hib.

Valvoline ::

Sej sm reku da je plin cool,vendar pa ni vse zlatno kokr se zdi. In kaj si profitiral naprem dizelašem? 1e na 100km? Povprečnih letnih 20.000km torej 200e,plačal pa si 1300e za sistem.
Pr plinu se včasih znajo stvari zelo zakomplicirat zarad banalnih malekosti kot so tesnila,filtri itn. Da ne bom omenjal da pr določenih plinskih sistemih morš računalnik vedno na novo nastavljat k zamenjaš filter za zrak. Je pa res če imaš fajna ohranjenega benzinca tako k ti in ti pač mal več žere druge opcije ni če se hočeš kokr tokr pocen vozit.Al ga prodaš za majhn denar al ga predelaš na plin.
In seveda če si prvi lasnik avta te popolnoma razumem.

p.s. Glede praha res vrjem da je tako.In ta prah prihaja iz plina ne zračnega filtra.No sej boš vidu,prej k slej zihr se zapaca ventil in k ga bojo odprli boš vidu kaj se notr nabira.Spucat ventilčka ni zahtevno,lahka tega sam narediš,vendar morš najprej zadaj zapret ta glavni mehanski ventil pr bombo,potem k elektromagnetnega ventilčka spučeš pa glavni ventil spet odšravfat. Sej boš vidu kolk se dreka tam nabere. Enkrat bo že pršu cajt da ga bo treba spucat.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

480km dometa? Zame to pomeni vsaj vsak tretji dan tankat, če ne kr vsak drugi.
Če bi lahk tankal doma v domači garaži to ni problem - ker pa ne morem je pa to zame en tak tanartavečji minus.

Nagradno vprašanje je pa:

Zakaj uvozniki ne uvažajo novih avtomobilov tovarniško pripravljenih na plin?
Delajo jih tako Italijani, Francozi kot Nemci, pa Švedi tut. Kaka ideja?
Zbogom in hvala za vse ribe

Valvoline ::

480km dometa? Zame to pomeni vsaj vsak tretji dan tankat, če ne kr vsak drugi.
Če bi lahk tankal doma v domači garaži to ni problem - ker pa ne morem je pa to zame en tak tanartavečji minus.

Nagradno vprašanje je pa:

Zakaj uvozniki ne uvažajo novih avtomobilov tovarniško pripravljenih na plin?
Delajo jih tako Italijani, Francozi kot Nemci, pa Švedi tut. Kaka ideja?

+1
Tle bi mogla država mal več naredit,če je res ekološko naravnana.
Recimo da bi se odpovedal ali zmanšal DDV-ja za vozila predelana na avtoplin,par let oprostitve plačevanja cestne takse itn.

Beli_Zajcek ::

Sej sm reku da je plin cool,vendar pa ni vse zlatno kokr se zdi. In kaj si profitiral naprem dizelašem? 1e na 100km? Povprečnih letnih 20.000km torej 200e,plačal pa si 1300e za sistem.
Pr plinu se včasih znajo stvari zelo zakomplicirat zarad banalnih malekosti kot so tesnila,filtri itn. Da ne bom omenjal da pr določenih plinskih sistemih morš računalnik vedno na novo nastavljat k zamenjaš filter za zrak. Je pa res če imaš fajna ohranjenega benzinca tako k ti in ti pač mal več žere druge opcije ni če se hočeš kokr tokr pocen vozit.Al ga prodaš za majhn denar al ga predelaš na plin.
In seveda če si prvi lasnik avta te popolnoma razumem.


Napram dizlašem sem profitiral cenejši servis in pa NE rabim menjat avto za to da dobim isto ekonomičnost. Moj avto je ocenjen po Eurotax-u na cca. 3000€, nov dizel pride pa... Poglej si malo plinski sistem od G-1. Napake glede računalnika, ki jih zgoraj omenjaš ne pridejo v poštev. Tesnila in filtri so pa lahko problem tudi pri bencinarjih in dizlih. Nič novega. Zaenkrat JE vse zlatno. LPG še ni razširjen, cena je nizka, trošarine so majhne. Pridelajo ga večino sočasno ob črpanju nafte (se ne morejo izognitit temu), včasih so ga skurili na licu mesta, zdej ga pa celo porabimo v koristne namene. Poraba še ni razširjena, tako da glavna produkta naftnega lobija dizel in bencin bosta kar nekaj časa še vzdrževala cenovno prednost. Še posebej v Evropi, kjer smo se že dogovorili do leta 2020 kako bo s trošarinami. Ima določene slabosti, s tem mislim predvsem na doseg in pa predelava ti vzame rezervno kolo (tudi meni). Ampak kot sem rekel, gume nisem še nikdar menjal, za doseg pa mi je sicer malo žal, ampak sem se navadil da pogosteje tankam.

c00L3r ::

Da ne omenjamo dejstva, da so črpalke z plinom še vedno zelo, zelo redke v Sloveniji.

Valvoline ::

@boeing je enkrat omenu da tanka doma? Hmmm,mogoče edin v primeru če uporabljajo propan-butan za kurjavo. Zemelski plin je popolnoma drugačne sestavine z oznako CNG in navadni avtoplinski sistem ni z tem kompatibiln.
Sistemi za vožno na CNG so 3x dražji k tisti za avtoplin,seveda je vožnja tudi 3x cenejša,ker je zemelski plin precej cenejši kot je avtoplin.
Tam je tlak v plinskih jeklenkah tudi do 10x in več večji kot pri LPG in zato so bl komplicirani sistemi za vgradnjo.

koyotee ::

Recimo da bi se odpovedal ali zmanšal DDV-ja za vozila predelana na avtoplin,par let oprostitve plačevanja cestne takse itn.

kot da avto na plin ne uničuje cestišča...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

nUUb ::

480km dometa? Zame to pomeni vsaj vsak tretji dan tankat, če ne kr vsak drugi.
Če bi lahk tankal doma v domači garaži to ni problem - ker pa ne morem je pa to zame en tak tanartavečji minus.

Nagradno vprašanje je pa:

Zakaj uvozniki ne uvažajo novih avtomobilov tovarniško pripravljenih na plin?
Delajo jih tako Italijani, Francozi kot Nemci, pa Švedi tut. Kaka ideja?

+1
Tle bi mogla država mal več naredit,če je res ekološko naravnana.
Recimo da bi se odpovedal ali zmanšal DDV-ja za vozila predelana na avtoplin,par let oprostitve plačevanja cestne takse itn.



Vidim da si res, kot je beli zajcek napisal, srednjesolec, ne vidiš dlje od nosu, poglej, ker je bilo že napisano, da državo (vlado) ne zanimajo čisti izpuhi ampak, debelejše denarnice.

Valvoline ::

@beli zajcek... samo ne mi spet o cenejšem servisu :)
Kot sem povedal ponosn lastnik že treh dizelašev stroški servisov in vzdrževanja 0 E.

Valvoline ::

480km dometa? Zame to pomeni vsaj vsak tretji dan tankat, če ne kr vsak drugi.
Če bi lahk tankal doma v domači garaži to ni problem - ker pa ne morem je pa to zame en tak tanartavečji minus.

Nagradno vprašanje je pa:

Zakaj uvozniki ne uvažajo novih avtomobilov tovarniško pripravljenih na plin?
Delajo jih tako Italijani, Francozi kot Nemci, pa Švedi tut. Kaka ideja?

+1
Tle bi mogla država mal več naredit,če je res ekološko naravnana.
Recimo da bi se odpovedal ali zmanšal DDV-ja za vozila predelana na avtoplin,par let oprostitve plačevanja cestne takse itn.



Vidim da si res, kot je beli zajcek napisal, srednjesolec, ne vidiš dlje od nosu, poglej, ker je bilo že napisano, da državo (vlado) ne zanimajo čisti izpuhi ampak, debelejše denarnice.

Sej tvoje up.ime kaže vse. Poglej mal zgornjih postov kjer sem jaz tut napisal da se državi je*e za ekologijo.

username ::

o nevarnostih vožnje na plin? Ker na bencin ali dizel je pa popolnoma varno. Človeku se ne more nič zgodit, če vozi na ta dva energenta
Dizel je precej ne-vnetljiv. Lahko zraven daš prižgano vžigalico, pa se nič ne zgodi.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Boeing ::

beli zajček: pojma nimaš... veš, sicer se res voziš, ceneje, ampak nisi na tekočem. Nisi na tekočem, ti povem... pojma nimaš ;)

W1: omenil sem že, da sem trenutno v procesu nakupa malo večje zadeve. Noben od uvoznikov mi ni bil sposoben (oz. pripravljen) iz italije oz. nemčije pripeljati kombija z bencinskim motorjem, solidno opremo in z vgrajenim plinskim sistemom - smejali so se mi, da sem bedak, da naj si kupim dizla ker to je itak tenartabolša stvar po topli vodi in namazanem kruhu. Prav, če vam moj denar smrdi, pa nič.

Zdaj sem vedno bolj odločen, da si pripeljem makino iz amerike. Cena avta je smešna - avtomobile trenutno čez lužo dajejo dobesedno za pol cene, ladja, homologacija in predelava na plin pa naneseta manj, kot je razlika za soliden kombi pri nas. Neto bom dobil precej močnejši, boljši in neprimerno bolje opremljen avto, strošek goriva pa bo pri pogonu na plin manjši kot pri zdajšnjem dizlu, ki žre cca dobrih 10 litrov - vozim težke tovore.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

Hehehe. Tele ameriške zverine so prilagojene ameriškemu načinu življenja in tamkašnih cen bencina. Torej poraba 30l+ men neb presenetila :)
Še ti boeing nisi na tekočem,sej bo cajt k pride servis in bojo stvari bolj jasne in precej drugačne k si ti zdaj predstavljaš. Povedal nam boš kolk te bo pršu servis,jaz sem povedal 0E in se bomo še enkrat potem pogovarjal :)

Valvoline ::

Aja še neki sem se spomnil. V Italiji,kjer je precej več avtov predelanih na avtoplin in je ena vodilnih v Evropi po tem,so napisi in prepovedi pr garažnih hišah za parkiranje vozil predelana na avtoplin. Le zakaj ?? Diskriminacija ?? :)

K0K0 ::

Kolkr vem ni še nikoli razneslo plinskega rezervarja v avtu, medtem ko je že kar nekaj ljudi zgorelo zaradi bencina oz dizla.
Zame je plin absolutno boljša izbira kot dizel. Ko smo kupovali avto je bila razlika med dizlom in bencinarjem istega letnika 2-3k€, z tem da so imeli dizli precej več kilometrov. Zdej pa A6 2,5Tdi quatro porabi 9,5l/100kom (ga je imel oče), 2,4 quatro bencinar pa cca 10,5-11l/100kom (bencina) oz 11,5-12l plina. Predelava je prišla 1600€ (6 cilindrov), tko da smo že tukaj prišparali cca 1000€ napram dizlu. Dizel bi pil 9,5 litrov bencina po 1€ bencinar pa pije 12 litrov plina po 0,5€, torej na vsakih 100km prišparam 3€. Cenovno je poraba skoraj primerljiva z prejšnjim avtomobilom, ki je bi pol švohnejši (Golf 3 1.9TD).
Za končnega uporabnika je važna končna cena z trošarino in ne cena proizvodnje plina.
Edino kar me moti je to da sem skos na črpalki (tank drži cca 500km). Nevem kako je drugje, sam v našem koncu je kar nekaj črpalk.
1x Novo mesto
1x počivališče podsmreka (na avtocesti med NM in LJ)
2x Ljubljana barje
1x Ljubljana plinarna
1x Ljubljana nasproti bauhausa (btc)

Valvoline ::

V nobenem primeru me ne boš prepričal da 2.5tdi porabi povprečno več k 7-8l na 100km. V primeru da je bila poraba res 10l potem taisti voznik bi z plinašem 2.4 pokuru najmanj 20l na 100km.

Beli_Zajcek ::

V nobenem primeru me ne boš prepričal da 2.5tdi porabi povprečno več k 7-8l na 100km. V primeru da je bila poraba res 10l potem taisti voznik bi z plinašem 2.4 pokuru najmanj 20l na 100km.


Ti me pa v nobenem primeru ne boš prepričal s svojimi pravljicami o servisu, ki stane 0€. Pa ko greš tankat ti tut zastonj dajo ne?

Sicer pa zakaj se omejuješ samo na faktor 2x, zakaj raje ne rečeš, da bi porabil najmaj 30 litrov na 100km. Če si že zmišljuješ naredi to kot se šika in si zmišljuj na veliko.
Lahko si pa seveda prebereš še enkrat naše poste, kjer vsi ugotavljamo iz lastnih izkušenj, da žre nekako 10% več. Kar je super glede na to da ima liter avtoplina 20% manj energije kot liter bencina.
Oh lahko pa greš in si prebereš 100+strani dolgo temo o avtoplinu na mobisuxu. Ogromno balasta, ampak notri je tudi veliko zadovoljnih uporabnikov poročalo o svoji porabi. Kaj meniš za koliko procentov se jim je ponavadi zvišala? Bliže mojim 10% al tvojim 100%?

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

V nobenem primeru me ne boš prepričal da 2.5tdi porabi povprečno več k 7-8l na 100km. V primeru da je bila poraba res 10l potem taisti voznik bi z plinašem 2.4 pokuru najmanj 20l na 100km.


Ti me pa v nobene primeru ne boš prepričal s svojimi pravljicami o servisu, ki stane 0€. Pa ko greš tankat ti tut zastonj dajo ne?

Ja kaj pa ti naj povem,k kupim avto si sam zamenjam zobatega jermena in naprej samo še olje in filter na vsakih 10.000km ?
Ti je zdaj bl jasno ?

http://www.poraba.com/search.php
Poraba.com vsaj približno napisano kolk in kaj.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Jaz sem lepo napisal. Če nekemu vozniku porabi mašina 2.5tdi 10 litrov,to je že dirkanje in ne vožnja,v tem primeru če istemu vozniku daš 2.4 bencinca predelanega na plin ob enakem režimu vožnje bo zihr porabil 20l na 100km.

Valvoline ::

Tle si mal preber iz sorodne teme.
http://slo-tech.com/forum/t317926/199
Še posebej komentar uporabnika :) kolk mu žere mondeo.

Beli_Zajcek ::


Ja kaj pa ti naj povem,k kupim avto si sam zamenjam zobatega jermena in naprej samo še olje in filter na vsakih 10.000km ?
Ti je zdaj bl jasno ?

http://www.poraba.com/search.php
Poraba.com vsaj približno napisano kolk in kaj.


Ahh, jermen pa olje pa filter dobiš zastonj ne? Pol pa res pride 0€. Pol smo pa vsi ovce k ne vozimo dizlov, ker če voziš dizla dobiš ves material zastonj.

Sem šel na tvojo stran in pogledal porabo za plin. Najvišja je bila 14,04 l/100 najnižja pa 7,44l/100.
Dizel prednjači saj je najnižja poraba dizla zabeležena na tej strani 0,87l/100 (Mercedez E 250). Matr smo ovce plinaši.

Boeing ::

V bistvu ogledana ameriška mrcina dosega po pričevanjih s forumov porabo cca 19-20 mpg-jev, kar je med 11 in 13 litri... za bigblock V8 stroj pravzaprav zelo v mejah normale, če se potrudiš in ga voziš lepo, iztisneš še za kak mpg več...

valvoline, velja. I shall wait till the time comes, pa ti potem povem, da avto še vedno gre - prav ?

Glede napisov v garažnih hišah... ja, je res. Se pa pripravlja predpis na ravni EU, da se konkretno omejitev, ki je bila vzpostavljena zaradi sistemov iz polpretekle zgodovine, ukine.

K0K0: ja, doseg je res rahlo problematičen... ampak, kot že rečeno - s-max ima tako fleten dizajn prtljažnika, da če riskiraš predal pod prtljažnikom, lahko spodaj nabašeš 65 oz. 70 litrski toroid... z upoštevanimi cca 20% rezerve to nanese cca 50 litrov plina, in pri porabi malo nad 8 to nanese cca 650-700 km dosega, kar je vsaj zame precej uporabno.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

@beli zajček
Eh,vedno se najde kšn pametnjakovič in tudi tam :) Oglej si tiste bl realne cifre. Podatkov o porabi avtoplina je sicer zaenkrat bl malo.
Pr servis 0e sem pač hotu povedat da razn olja in filtra,kar je res obvezno za zamenjat (če se strinjaš) drugih stroškov ni. Zobati jermen kot vemo na vsakih 3 leta ali 70-80.000km.

Zgodovina sprememb…

Beli_Zajcek ::

@beli zajček
Eh,vedno se najde kšn pametnjakovič in tudi tam :) Oglej si tiste bl realne cifre. Podatkov o porabi avtoplina je sicer zaenkrat bl malo.
Pr servis 0e sem pač hotu povedat da razn olja in filtra,kar je res obvezno za zamenjat (če se strinjaš) drugih stroškov ni. Zobati jermen kot vemo na vsakih 3 leta ali 70-80.000km.


Eh, pogovarjamo se koliko pride servis, ti pa zaradi postavke delo mehanika (ki ni največja postavka pri servisu) trdiš, da te tvoji servisi pridejo 0€. Pravljice in nesposobnost razumevanja, kot si že pokazal v tej debati. Pogledal sem vse realne cifre na www.poraba.com, vprašanje je če si jih ti. Še enkrat si poglej cifre porabe avtoplina (nobena ne dosega tvojih pravljičnih 20l/100), pa poglej koliko so stari avtomobili, ki tankajo plin. Dva sta lanska, ostali so starejši tudi 10 let in več. Ti zagovarjaš dizle iz svojih pravljičnih razlogov (od nevarnosti prahu v utekočinjenem plinu, do servisov za 0€) jaz pa zagovarjam, da ne greš v menjavo avta, če ti stari dobro služi, ampak pogledaš kako lahko zmanjšaš stroške in predelava na plin je ena zelo dobra možnost, da se to naredi. Po pravici povedano tudi nov avto ne bi bil dizel, ampak volvo bi-fuel, kjer je plin vgrajen že tovarniško (dobi se ga brez problema tudi v Sloveniji). Sicer po tvoje so švedi najbrž kekci in ovce, ker ne vejo, da se sčasoma ventili zamažejo pri LPG-ju, pa onesnažuješ s CO-jem bolj kot s kakim dizlom ali bencinarjem.:)) Problem je to sam njim dopovedat kolk nimajo pojma. Ker oni za razliko od tebe uporabljajo glavo in ne srce. Realna scena (katero vi srčni ljudje dvomim da poznate) je taka da pri črpanju surove nafte pridobiš LPG, nafto samo pa naprej rafiniraš v več produktov. Dva pomembnejša sta dizel in bencin. Vse skupaj so to 3 možna pogonska sredstva zato je tvoja varianta, ko naj bi vsi vozili na dizel nespametna. Potrebno je izkoristit vsa sredstva, ki so nam na voljo. Tudi tvoja odločitev za dizel ni neumna, samo ne nas plinaše smatrat za ovce. Preden sem šel v predelavo sem si izračunal prihranke in ali se mi splača (splačalo se mi je bolj kot pa menjava avta). Trenutna gibanja cen goriv pa mi izračune samo popravljajo na bolje. Plin priporočam vsem, ki ne bi menjali avta, bi si pa želeli zmanjšati strošek vožnje. Ima predelava določene slabosti, ampak na vse se da navadit.

GregiB ::

Je tu še govora o cenah goriv???
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

WarpedGone ::

Po pravici povedano tudi nov avto ne bi bil dizel, ampak volvo bi-fuel, kjer je plin vgrajen že tovarniško (dobi se ga brez problema tudi v Sloveniji)

Govorimo ouradnem uvozu in uradnem servisu? Komot je privat uzvozit, sam je pol zanimivo vprašanje pooblaščenih servisov, ki bojo pripravljeni dat štempl in garancijo na svoje posege na avtomobilu.

Zato prosim za link. Men uspe najdit samo FlexiFuel variante, ki pa nimajo veze s plinom ampak je to bioetanol sranje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Beli_Zajcek ::

Po pravici povedano tudi nov avto ne bi bil dizel, ampak volvo bi-fuel, kjer je plin vgrajen že tovarniško (dobi se ga brez problema tudi v Sloveniji)

Govorimo ouradnem uvozu in uradnem servisu? Komot je privat uzvozit, sam je pol zanimivo vprašanje pooblaščenih servisov, ki bojo pripravljeni dat štempl in garancijo na svoje posege na avtomobilu.

Zato prosim za link. Men uspe najdit samo FlexiFuel variante, ki pa nimajo veze s plinom ampak je to bioetanol sranje.


Imaš prav, od kar sem nazadnje gledal so očitno umaknili bi-fuel variante in proizvajajo samo flexi-fuel. Dumida servis je imel izkušnje z LPG Volvoti pa domnevam, da drugim servisom tudi ne bi predstavljalo servisiranje LPG avta problem.
Za bi-fuel očitno ostane varianta rabljeno ali pa predelano. :|

WarpedGone ::

Dumida servis je imel izkušnje z LPG Volvoti pa domnevam, da drugim servisom tudi ne bi predstavljalo servisiranje LPG avta problem.

Ne gre se tolk da nebi znali ali pa se sploh hoteli dotikat. Dokler jim plačaš iz žepa bojo čist veseli, če bojo lahk maragi samo šipe obrisal. Mislim na veljavnost uradne garancije, da ne prideš tja in se začno takšna in drugačna izmotavanja v stilu, da le ta ne velja, ker nisi kupil pri njih in podobno.

Ko sm nabavljal avto, je bila predelava na plin resna opcija, ampak so pol računica, seznam plusov in minusov ter trenutna ponudba na avto.net skupaj prevagali na dizl. Kaj bo pa naslednji nakup je pa še vse v zraku.
Zbogom in hvala za vse ribe

JanK ::

Aja še neki sem se spomnil. V Italiji,kjer je precej več avtov predelanih na avtoplin in je ena vodilnih v Evropi po tem,so napisi in prepovedi pr garažnih hišah za parkiranje vozil predelana na avtoplin. Le zakaj ?? Diskriminacija ?? :)


Tezava ni toliko v gorenju samega avtomobila, temvec v tem, da je plin tezji od zraka. Ce pride do puscanja napeljave, se plin zacne stekati na najnizjo tocko, npr., najnizjo etazo parkirne hise in imas recept za tezave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JanK ()

Valvoline ::

@beli zajcek... yr missing the point...
Še sam se neb branil tovarniško izdelanega oz predelanega avta na avtoplin. Ker že vnaprej vedo kjer so težave z plinom,inštalacijo,nastavitve elektronike itn.
Pa še večje plinske jeklenke so notr,na račun manjšega tanka za bencin,pr določenih tovarniško predelanih avtov je 5-10l tank za bencin in 100l za plin,in se z tem res povečuje avtonomija vožnje,ter ni treba pol prtljažnika prekrižat.
Sej tut predelava je cool,tako k so teb zrihtal,vendar se stvari vsaj prvih par tkm se znajo res zakomplicirat,včasih tut do odstranjevanja plinskega sistema in precej grdih besed,ker to ni to kar se reklamira in kar stranka pričakuje.
Sicer je najlažje in najbl ziher in pocen predelat starejši avto z navadnim frgazerjem,poraba plina je res kšn liter več,mal slabše potegne,vendar pa elektronike in težave z tem ni.Pa še poljubno lahk nastavljaš porabo plina in z tem kolk bo pač avto potegnu.
na žalost avte z frgazerjem že dolgo več ne proizvajajo,tu pa tam kšn 20 letni oldtimer :)

Zgodovina sprememb…

Beli_Zajcek ::

@beli zajcek... yr missing the point...
Še sam se neb branil tovarniško izdelanega oz predelanega avta na avtoplin. Ker že vnaprej vedo kjer so težave z plinom,inštalacijo,nastavitve elektronike itn.
Pa še večje plinske jeklenke so notr,na račun manjšega tanka za bencin,pr določenih tovarniško predelanih avtov je 5-10l tank za bencin in 100l za plin,in se z tem res povečuje avtonomija vožnje,ter ni treba pol prtljažnika prekrižat.
Sej tut predelava je cool,tako k so teb zrihtal,vendar se stvari vsaj prvih par tkm se znajo res zakomplicirat,včasih tut do odstranjevanja plinskega sistema in precej grdih besed,ker to ni to kar se reklamira in kar stranka pričakuje.
Sicer je najlažje in najbl ziher in pocen predelat starejši avto z navadnim frgazerjem,poraba plina je res kšn liter več,mal slabše potegne,vendar pa elektronike in težave z tem ni.Pa še poljubno lahk nastavljaš porabo plina in z tem kolk bo pač avto potegnu.
na žalost avte z frgazerjem že dolgo več ne proizvajajo,tu pa tam kšn 20 letni oldtimer :)

Res je, če je zadeva narejena tovarniško, potem ni problema. Tovarniški mojstri lepo poskrbijo za vse probleme, zadeva deluje kakor se šika. Tudi prtljažnik je marsikdaj (včasih pač ne) neokrnjen, ker se rezervoar postavi pod dno prtljažnika. Samo to so velikosti do 70l ponavadi, pa saj je tudi to dovolj. Saj jaz sem svoje povedal. Meni avto dela kot prej, samo poraba je šla za 10% ob normalni vožnji gor. Če imam pa težko nogo pa še več, samo to je bilo tudi prej, edino prej si tako natančno nisem računal kilometrov kot si jih zdaj. Predelavo sem že povedal kje sem delal (G-1), pokliči jih pa direktno vprašaj, zakaj za vraga oni pričakujejo uspeh na področju, kjer že leta obstajajo firme iz Italije, Poljske in pa Nizozemske (smetana med plinskimi sistemi - Prins). Kje je po njihovem mnenju prednost in zakaj bi pa ti sploh kupil njihov sistem. Bodo vse razložili. No ja ne pričakujem zdaj, da boš menjal avto (se ti niti ne izplača ob zdajšnji porabi), samo tako, da veš da se ne končajo vse predelave kot v kaki grozljivki. Jaz sem izjemno zadovoljen. Pa glede na moje možnosti je bila to najcenejša in izkazala se je tudi kot najboljša. Mogoče sem malce preuranil s takimi trditvami po komaj 4500 km, ampak nimam razloga, da ne bi pričakoval tak performans še v bodoče.

Valvoline ::

Hehe,velik sreče in velik dobrih km ti želim ob ekološko vožnjo :)
Zame VW DIESEL POWER FOREVER :)

Phoebus ::

debata je že na nivoju ciciban.si in ne slo-tech.com- ko N ljudi enemu dopoveduje nekaj, ta pa ne štekne in ne štekne :D
««
3 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avtoplin poskočil na 73 centov

Oddelek: Na cesti
455342 (2226) RED_line
»

Zakaj je dizel (še vedno) cenejši od bencina?

Oddelek: Na cesti
387249 (5597) LeQuack
»

Cena nafte (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13319743 (13338) krneki0001

avto na plin (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7929510 (18509) WarpedGone
»

Še malo pa bomo peš hodil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13311923 (8262) jype

Več podobnih tem