» »

Končno prava frizura avta...

Končno prava frizura avta...

Brane2 ::

Zgodba, ki je celo prišla na DarwinAwards o avtu, na kerga je tip pripopal JATO raketo, ki jo uporablja vojska za pomoč pri vzletu bombnikov:

JATO


Zgodba je mit, vendar sem našel tudi nadvse zanimivo razlago, ki bi znala mogoče biti celo resnična. Vredna branja za vse overclockerje.

IZPOVED


Če drugega ne, končno ena modifikacija brez plavih LEDic >:D

SkIDiver ::

Kaj pa nucaš rocket car? Un k je jugota naredu na drva je car>:D
No jz sm dons bral članek o Golfu 4. Zadeva ma mašino od Audija pod pokrovom motor z 2210 kubičnimi centimetri z dvema turbinama pri katerima lahko spreminja tlak, ubijalskim navorom in pa 900 konjskimi silami pri 5600 obrati na minuto. Od Golfa 4 je original sam školka. Motor je od Audija, podvozje mislm pa da je od BMW-ja. Aja. Lastnik more avto tankat na vsakih 90 km pa ma tut tank modificiran na večjo prostornino. Avto je od zunaj modificiran, znotraj seveda tut. Pa lej ga vraga nima tut ne modrih ledic ali neonk:D ma pa zato ubijalski motor>:D
mašina je huda. Bral sm pa v Avto manija, ki je priloga športnega časopisa Ekipa.

Brane2 ::

Naj vsak počne, kar mu paše (v legalnih mejah, seveda) a to še ne pomeni, da je vsak dripac z garažo in gomilo ključev mehanik.

Sam ne vidim razloga v tem početju a če dela folku veselje, zakaj ne.
Cenim napore folka, ki je vložil ob trudu še neko znanje. To, da je nekdo prenesel kar celo mašino me ne navdušuje preveč.

Kako leto nazaj sva naredila s kolegom en krog po obvoznici v njegovem Jugač (65-ka ?) in "dol sem padu". Tip ima denar za bistveno boljši avto a ta jugač mu je hobi.
Zanjga ni odveč, da gre po posebne dele v Italijo ali kam drugam (pogosto za par k DEM) in tip uživa v predelavah motorja, zavor itd.. Seveda za ključne stvari plača profijem.

Stvar gate para, še najbolj zato, ker na zunaj zgleda povsem normalno.
Pri jugaču končne hitrosti nikoli niso tisto pravo (čeprav sva se kotalila verjetno čez 200, a to odsvetujem) a ležanje na cesti in predvsem pospeški so ZELO solidni...

SkIDiver ::

Hehe. Carski feeling je itaq, ko sam neki nardiš. Mej je fotr enkrat naroču naj mu zamenjam "forgazor" na Renaultu, k mu je neki šlo. Odvijem jz zadevo dol grem u delavnco pa vidm 2 druga na mizi. Pa neki časa razmišlam in sm ugotovu, da sm ga slišu rečt naj dam gor dvojnega, da bo bol vleklo>:D . Pol sm ugotovu da morm kolektor za vbrizg goriva in zraka zamenat. Mal zjbancije in v 30 minutah sm ga lepo previdno zamenu. Dam "forgazor" gor, vse uštimam
in zakurblam. probam mal prtisnt na "gas" in zadeva noče poštartat gladko. Se igram ene 15 minut in zadevo nastavm. Lepo zaprede, ko nežno pritiskam na "gas". Mal probam u zadeva trga. Pride oče domov in gre drug dan nazaj v Ljubljano v službo. pride zvečer domov pa mi reče. Kaj si pa ti delu? Zakaj je men avto skuru več bencina kukr bi mogu? Kater "forgazor" si pa dal gor? Jz pač povem katerga njega pa skor kap:D . Pol smo šla na probo in zadeva je kr mal trgala:D, ker sem odpru preveč bencina in zraka. Poraba se je povečala za lepe 3-4 litre:D . Seveda sva še isti dan zamenjala vseskupaj na enojnega. škoda men je blo všeč moje delo:D >:D :D

Alec999 ::

Mam prjatla k je mel Yugica GVX 65 ... mal predelanga >:D ubistvu na vn je bil cist obicajn sam masina je bla mal navita :D pa smo sli 3-je prjatli po avtocesti z Yugico ... pa smo pol itak mogl sprobat kok kj to gre ... in stvar je sekala sli smo okol 190 stevc je bil na zalost samo do 180 :(
Stvarj je ropotala tko, da smo bli usi presrani ... morm pa rect da je blo carko k smo mim ksnih BMW-jev al pa Mercedezov svignl .. folx je sam gledu .. mi smo se pa smejal :D Stupid me .. sm predlagu .. da zaug potege:\ .. se sreca da sta bla ostaledva tok presrana da nista upala :D pa me zanima kaj bi se zgodil ce bi ga res? :8)

Kaj sploh tocen je frgazer? .. k v tej yugici nj bi bla tud 2 ..
na zalost se ne spozna zlo dobr na avtomobile :(

Sk|Diver >> Kerga Renaulta si ti predelu?

lp,
Alec999

perci ::

frgazor oz. po "naše" uplinjač je zadeva v kateri se mešata bencin in zrak, sicer pa imet dva frgazorja vseen ne pomeni ne vem kaj, predvsem večjo porabo, ene stare lade imajo to že v originalu naštiman.

Kolega mi je razlagal kako se jugiču zrihta trde športne vzmeti in ga zniža za 10cm. Ugane kdo? >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

MadMax ::

Perci:
Ko bos poznal razliko med dvojnim in register vplinjacem, se spet oglasi;(

Un ti je pa verjetno rekel, da vzames rezilko in na sprednjih fedrih odrezes 2 ovoja. Ali pa z zabicami stisnes.
Zadaj das pa na listih daljse sraufe in vmes podlozis kose kvadratne cevi.
Morda se vecji extrem: zabetoniras pragove in ker je tezji, je tudi nizji.

Ampak tle ni govora o takih otrocjih fintah.

Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

perci ::

MadMax: Očitno sem se zmotil; dedek, ki je imel tako lado, mi je rekel, da ima dva uplinjača in očitno ni vedel kaj govori, jst sem pa napačne trditve ponovil.
Imaš prav, res ne poznam razlike, ampak se bom vseen oglasil:)) Se ne spoznam na te zadeve, bi pa prosil tebe, da mi razložiš, če bi se dalo. Pa lep pozdrav.

Peter

MadMax ::

Dvojni frgazar je pac dvojni (2 v 1) in ima 2 luknji cisto loceni, locen pa je tudi sesalni kolektor (1. luknja za 1. in 2. cilinder, 2. luknja za 3. in 4.).

Register je pa na oko sicer podoben, vendar se loputi ne odpirata hkrati, ampak se druga zacne odpirat sele, ko je prva ze 2/3 odprta, poleg tega sta proti motorju obe zdruzeni v en sesalni kolektor. Lahko je odpiranje druge se dodatno pogojeno z vakuumom/vrtljaji motorja, da se ne odpira pod npr. 3500 vrt/min., ker pod nizkimi vrtljaji motor itak ne more dat nevemkaj iz sebe, ceprav mu zlivas bencin not.

btw: stare Lade 1200 so imele celo ta vakumski sistem, cesar npr. Samare nimajo vec.

Pa pisal sem o luknjah, ceprav so v bistvu difuzorji.



Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

billy ::

Obstajajo se variante 2x single fergazer. Torej 2 locena enojna uplinjaca. In 2x double fergazer. Torej 2 locena dvojna fergazerja.

Pa med navadnig in dvojnim uplinjacem je jaka razlika. Tako je jaka razlika med dvojnim in 2x single uplinjacem. Tako tudi med 2x single kot med 2x double. Seveda ce vmes tudi povecas dotok bencina, zraka in sesalne kolektorje. Druge pomaga bolj malo...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Obrati motorja v prostem teku

Oddelek: Na cesti
4012388 (11129) menjalnik
»

Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7416758 (14375) El Barto
»

VPP Naprava za dodajanje vodika v diesel motorje (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
7816201 (12467) overman
»

Težave z motorjem kosilnice

Oddelek: Loža
2014777 (14318) šernk
»

Dvojni uplijač (fergazer)-poraba?

Oddelek: Loža
194789 (4145) KTr1sk

Več podobnih tem