» »

Obrati motorja v prostem teku

Obrati motorja v prostem teku

menjalnik ::

Zakaj imam v avtu različne obrate v prostem teku? gibajo se od 900 do ~940, pa ne nihajo so pri miru. Recimo se pelješ in ustaviš pred semaforjem jih je 910, spelješ in se spet ustaviš pri enem semaforju in jih je 930 in tako dalje. 95% časa jih je 930 ostali 5% pa 910, 920...redko se zgodi, da jih dobim 900.

Motorček prostega teka sem odpisal, ker na tisto številko, ki pride tam ostane in ne niha, v prihodnosti mislim očisti loputo ter motorček prostega teka, vendar se bojim, da ni to to. Avto je punto 8 ventilec. Da bi mi to počel kakšen alternator res ne verjamem.

einstein :P ::

Po moje se ventil, ki odpira in zapira pretok vsakič "zagozdi" na malce različnih pozicijah. Sicer pa zaradi tako majhne razlike ni treba biti zaskrbljen.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

hojnikb ::

naah, to še ni taka panika..
#brezpodpisa

menjalnik ::

@einstein :P mogoče veš kako se mu reče v angleščini, ker ravno gledam po avtodati

spirit ::

Dokler ne niha je vse ok pa dokler niso blazno nizki (600) ali blazno visoki (1200).. Ne obremenjuje se, če te pa tako moti pa sčisti loputo na sesalnem kolektorju.

menjalnik ::

Picajzlast sem:D Res bom loputo počistil pa še zraven motorček pa tisto luknjo kamor pride noter z unim posebnim čistilom, če pa ne bo to to, bom pa tisti ventil zamenjal, mogoče kdo ve približno koliko stane?

Hayabusa ::

Zakaj imam v avtu različne obrate v prostem teku? gibajo se od 900 do ~940, pa ne nihajo so pri miru. Recimo se pelješ in ustaviš pred semaforjem jih je 910, spelješ in se spet ustaviš pri enem semaforju in jih je 930 in tako dalje. 95% časa jih je 930 ostali 5% pa 910, 920...redko se zgodi, da jih dobim 900.

Tolerance motorčka prostega teka ?
Preveč časa imaš.

fosil ::

Kako si pa sploh tako natančno določil koliko obratov je?
Tako je!

hojnikb ::

sploh ni panike. Te vrednosti so imo še znotraj toleranc luft meserja in števca obratov ;)
ko se začne kadit modro al pa belo, pol je pa panika :)
#brezpodpisa

einstein :P ::

menjalnik je izjavil:

Picajzlast sem:D Res bom loputo počistil pa še zraven motorček pa tisto luknjo kamor pride noter z unim posebnim čistilom, če pa ne bo to to, bom pa tisti ventil zamenjal, mogoče kdo ve približno koliko stane?


Mogoče bi poskusil malo uplinjač očistiti.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

Engineer_ ::

einstein :P je izjavil:

menjalnik je izjavil:

Picajzlast sem:D Res bom loputo počistil pa še zraven motorček pa tisto luknjo kamor pride noter z unim posebnim čistilom, če pa ne bo to to, bom pa tisti ventil zamenjal, mogoče kdo ve približno koliko stane?


Mogoče bi poskusil malo uplinjač očistiti.


Preden boš spet želel izpasti pameten si prosim preberi zgodovino razvoja uplinjača (carburetor po angleško).
Carburetor @ Wikipedia

the last carbureted cars were:
1990 (General public) : Oldsmobile Custom Cruiser, Buick Estate Wagon, Cadillac Brougham, Honda Prelude (Base Model), Subaru Justy
1991 (Police) : Ford Crown Victoria Police Interceptor with the 5.8 L (351 cu in) engine.
1991 (SUV) : Jeep Grand Wagoneer with the AMC 360 engine.
1993 Mazda B2200 (Light Truck)
1994 (Light truck) : Isuzu[8]

Torej, če ima tvoj avto še vedno uplinjač to pomeni da je star vsaj 15 let (pa še to le če imaš suzuki swifta uvoženega iz avstralije). Pri tako starem avtu pa nekako nima smisla izgubljat časa s čiščenjem takšnih traparij. Ta čas rajši nameni delu, da čimprej zaslužiš za nov avto.

No, morda pa novo Lado voziš, v tem primeru bi sicer rekel da imaš obrate v prostem teku izjemno mirne in se nimaš s čim obremenjevati =) Samo malce dvomim da lastiš ta legendarni ruski stroj.

skratka glede na tvojo nadprovprečno nevednost ti priporočam da delo z motorjem prepustiš strokovnjakom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

einstein :P ::

@hojnikb & engineer

Oprostita mojemu neznanju na področju avtomobilizma - o tem namreč res nimam pojma. Mislim, da ima naš 15 let star avto pa res še uplinjač (nisem siguren). Sploh pa nisem pomislil na to, kateri avto ima op.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

Engineer_ ::

ni panike, zato sem poizkusil kolikor toliko lepo razložiti. Seveda je možno, da ga ima, kar sem tudi poudaril.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

hojnikb ::

einstein :P je izjavil:

@hojnikb & engineer

Oprostita mojemu neznanju na področju avtomobilizma - o tem namreč res nimam pojma. Mislim, da ima naš 15 let star avto pa res še uplinjač (nisem siguren). Sploh pa nisem pomislil na to, kateri avto ima op.

model in letnik avta nebi škodu..
#brezpodpisa

Engineer_ ::

Obrati motorja pa skačejo zato ker mešanica goriva nikoli ni 100% ista, zunanji faktorji se spreminjajo, motor ima različne temperature. Spreminjanje obratov kot ga je opisal OP spada med toleranco in je povsem ok. Problema se je treba lotit reševat če skačejo za 100 rpm gor in dol, ne za 10.

Če se želi problem odpravit pa se lahko začne z navadnim rednim servisom. Menjava vseh filtrov, olja, svečk, vžigalnih kablov svečk, saj to tako ali tako dobro dene avtu in se pač dela. Če pa to ne pomaga in ne odpravi problema pa se pač loti brskat in iskat "problem".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

einstein :P ::

hojnikb je izjavil:

einstein :P je izjavil:

@hojnikb & engineer

Oprostita mojemu neznanju na področju avtomobilizma - o tem namreč res nimam pojma. Mislim, da ima naš 15 let star avto pa res še uplinjač (nisem siguren). Sploh pa nisem pomislil na to, kateri avto ima op.

model in letnik avta nebi škodu..


kia clarus 1.8 slx 116km letnik 98

tak, samo da je srebrn: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=570...

(oprostite za offtopic)
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

einstein :P ::

ps: pomota, na linku je 99 letnik, drugače pa ni posebnih razlik.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Janac ()

Hayabusa ::

Ima elektronski večtočkovni vbrizg & vžig.
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...

Uplinjač (dvojni) so imele lade samare 1.5 1995.

Link od prej https://slo-tech.com/forum/t584802/p419... je bolj za ZDA vozila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

menjalnik ::

Eni mi pravite naj se ne sekiram, vem da se ni treba sekirat pa zakaj nebi malo raziskoval in se vmes še kaj novega naučil, recimo lopute še nikoli nisem ven jemal in bom kmalu prvič, sem pa pogledal in prebral veliko gradiva in ugotovil, da to ni nobena znanost.

Bom še ta teden na bližnji odpad poklical in ziher ta ventil za drobiž dobil pa premenjal pa videl kaj se bo zgodilo, da ne bom novega kupil potem pa ne bo nič bolje. Poročam kmalu kako poteka moj "projekt":)

Mesar ::

Ta teden? Kdo te dela v nedeljo zvečer?
Your turn to burn!

Engineer_ ::

menjalnik je izjavil:

Eni mi pravite naj se ne sekiram, vem da se ni treba sekirat pa zakaj nebi malo raziskoval in se vmes še kaj novega naučil, recimo lopute še nikoli nisem ven jemal in bom kmalu prvič, sem pa pogledal in prebral veliko gradiva in ugotovil, da to ni nobena znanost.

Bom še ta teden na bližnji odpad poklical in ziher ta ventil za drobiž dobil pa premenjal pa videl kaj se bo zgodilo, da ne bom novega kupil potem pa ne bo nič bolje. Poročam kmalu kako poteka moj "projekt":)


Res lahko razdiraš motor in se pri tem naučiš kaj novega, morda kaj izboljšaš itd. Ampak razdirat motor zato da boš odpravil nihanje obratov za -+20 rpm ko je motor v idle je pa svetovna potrata časa. To se ne pozna niti na zvoku niti na porabi goriva niti v tresljajih, saj so razlike premajhne ;)

Vseeno ti želim obilo užitkov ko boš ves umazan od šmira in ti bodo roke smrdele po bencinu. Vsak rabi nek hobi. Če ti je hobi šraufanje avtov...welcome to the club.

Neumen predlog: poizkusi očistiti loputo zraka. To je tam takoj na začetku kjer je filter zraka. Tisto ni problem odstranit in očistit (kakšna ščetka bi bila morda dovolj za takšno početje). Zravn je še motorček ki skrbi za delovanje motorja ko stojiš pred semaforjem. Očisti malo tisto. Googlaj za navodila, tega še nisem počel tako da niti nevem če se splača.

Pač mi je padlo na pamet, morda je nesmiselno samo če rad šraufaš bi bo mogoče zanimivo in zagotovo ni težko. vsaj ne bi smelo biti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

MadMax ::

Hayabusa je izjavil:

Uplinjač (dvojni) so imele lade samare 1.5 1995.
Sploh ni bil dvojni, ampak register.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

menjalnik ::

Madona saj ne bom podiral motorja kaj tebi ni jasno, za odstranit loputo, rabim odstranit box od zračnega filtra pa sem že pri loputo, odvijem 4 torks vijake ali več, odklopim konektorje snamem zajlo in gre lepo stran, pol urce dela.

Bo one shot dobro čistilo za loputo?

Engineer_ ::

jaz bi jo razdrl in očistil s ščetko in bencinom. But thats just me, k rad zadevo naredim dobro, če se že lotim. Nism pa še delal tega, tako da ne poznam efekta. Samo na hitro sem malo pogooglal o tvojem "problemu" in našel med predlogi tudi čiščenje lopute. Morda je nesmisel. Googlaj.

ah, ne boš podiral motorja. Sem mislil da boš to delal iz užitka d pa je očitno le kaprica ker ti je nekje izpisalo da obrati skačejo za +-20 rpm. obilo sreče ti želim potem. :) :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Arctander ::

Ne vem, kako je pri Fiatu, ampak ko sem jaz čistil loputo na Renaultovem motorju, je bilo treba loputo potem še skalibrirati. Ali s testerjem, ali pa z določeno proceduro - za moj motor sem našel, da je treba 10x zapored ga vžgati, pustiti par sekund teči in ugasniti.

Brez kalibracije sem imel takoj po čiščenju lopute prosti tek na 2000 rpm.

Hayabusa ::

MadMax je izjavil:

Hayabusa je izjavil:

Uplinjač (dvojni) so imele lade samare 1.5 1995.
Sploh ni bil dvojni, ampak register.

Google ne najde nič pod "dvojni register".

Tu piše dvojni uplinjač (solex) na strani spodaj:
http://www.avto-magazin.si/media/upload...

MadMax ::

Če ima 2 luknji, še ne pomeni da je dvojni. In nisem rekel dvojni register.
Išči register fergazer.

Aja, če v avtomagazinu piše, pol bo pa že držalo, kajne? ;)

/edit typo
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

menjalnik ::

Očiščena loputa in vse kar je v njej, menjana tesnila pod loputo, očistil sem še maf senzor, kaj naj lambdo sondo odklopim?

Avto mi je začel zdaj še cukat, ko spustim gas, sam tko v izi cukne, da čutiš, kaj bi lahko bilo?
Avto mi nasplošno cuka mi že od začetka, ko ima pa motor več kot 50 stopinj(antifriz mislim) pa se neha, kolikor sem bral je to zaradi zauga, in razmišljam, da mu daje preredno mešanico, odklop lambde za test?

Cukanje je neglede na vreme, sam da je avto hladen cuka.

Kabli, vžigalne tuljave, svečke, olje, filtri, jermena vse mam novo, kaj naj še zamenjam?

hojnikb ::

da nimaš kje glave poknjene ?
#brezpodpisa

menjalnik ::

Roko dam v ogenj da ni počena!
Ne gre mi v glavo tole, če speljujem z zategnjeno ročno, obrati padejo na ~700 in ko spustiš gas skočijo lepo na 900!!! Čim po tem samo stopiš na gas se že spet premaknejo na 960 ali več, je še komu čudno? vem da kompliciram ampak kaj čem.

Senzor temperature vode, da zaradi tega cuka? Sam v števcu mi pa lepo temperaturo kaže, lani sem še termostat menjal, ker se je segrel samo do 80 stopinj, zdaj pa pride lepo na 90.


Aja maf senzor je bil svinjski od olja in sem ga s posebnim čistilom spucal in je zdaj čist

hojnikb ::

menjalnik je izjavil:

Roko dam v ogenj da ni počena!
Ne gre mi v glavo tole, če speljujem z zategnjeno ročno, obrati padejo na ~700 in ko spustiš gas skočijo lepo na 900!!! Čim po tem samo stopiš na gas se že spet premaknejo na 960 ali več, je še komu čudno? vem da kompliciram ampak kaj čem.

Senzor temperature vode, da zaradi tega cuka? Sam v števcu mi pa lepo temperaturo kaže, lani sem še termostat menjal, ker se je segrel samo do 80 stopinj, zdaj pa pride lepo na 90.


Aja maf senzor je bil svinjski od olja in sem ga s posebnim čistilom spucal in je zdaj čist

no pri nas je bla podobna scena, idle obrati v pizdi, moč motorja švoh... Seveda mehanik sveto trdil, da z glavo ni nič narobe. Menjali praktično vse ostalo... in ko stvar še vedno ni bla taka kot je treba, smo tist avto prodal as is. In guess what, prodajalec čez nekaj časa sporoči da je bla seveda počena glava :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

veqlargh ::

Meni je podobno trokiral, sicer samo ob hladnem vžigu, ko je čez noč stal. Takisto so mi merili ama vse, na koncu se je izkazalo, da je bla prebogata mešanca, ga je zalival. No, zdaj je OK, bo že držalo :)

menjalnik ::

In kaj je bil krivec?

menjalnik ::

Evo izklopil prvo lambdo in se šel vozit, kaj je že to cukanje? :D Priklopim nazaj in spet cuka vendar tolko, da komaj opaziš wtf Pa tudi nič ni bilo lučke v števcu za napako, ko je bila odklopljena, bom postopek še ponovil na hladno jutro en dan

veqlargh ::

Lambda. Nova lambda pa je vse OK. Čudno je bilo to, da diagnostika ni tega takoj pokazala.

RejZoR ::

Obrati v prostem teku se spreminjajo glede na pogoje. Recimo jezst ko svojega (Hyundai i30, 1.4 CVVT) zaženem na hladno so relativno visoki, ko pa nekaj časa deluje, pa pade za ene 200-300 RPM (govorim čist na pamet, tolk da vidiš, da kazalec obratov pade nižje). Na to verjetno vpliva vse od temperature zraka, ki prihaja v mašino, temperature same mašine, timingi ventilov, stanje izpušnih plinov, med motorji pa so verjetno tud razlike že od same litraže in zasnove, če ima variabilni timing ventilov, če je turbo ali ne itd...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Hayabusa ::

Hladen benc. motor dela na bogato mešanico goriva (avtomatski čok), zato povišani obrati na začetku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

Aston_11 ::

Stara puntovska jajca primerjati s novim vozilom je pa tudi epic. Tega punteja bolj kot se bo razdiralo, manj bo delalo. Picajzli ste smrt za napredek in breme v vsaki službi ;)

GrimReaper ::

Ja to je res, tudi sam sem bil preveč picajzlast, vsakič ko sem ga peljal na servis, je prišel ven slabši kot je bil.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Invictus ::

1x sem na nekem avto forum zasledil da je tip spucal lambdo s koka kolo.

Ali je to mit ali ne, nisem šel preverjat. Se pa na njej napravijo obloge ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

menjalnik ::

Niste mogli dobiti slabšega, razen če so vam iz avta "ukradli" dobre dele pa namestili neke druge. Danes sem še kable odstranil in "očistil" z wd40 in razlika je še večja, lambda je zapečena noter, ko hudič in nevem kdo bo to vn trgal:)) Fajn je tale autodata, ker lahko pogledam točno kje se kak senzor nahaja :)

Ja saj jaz imam tudi prvih nekaj minut obrate na ~1200, ko zauh dela to je normalno.

Če ima še kdo kakšno idejo pa kar na dan z besedo


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5018526 (11468) jalovec09
»

Peugeot 206 - Nasvet za servis?

Oddelek: Na cesti
3511088 (10035) hojnikb
»

I: Opel meriva 1.7cdti pomoč

Oddelek: Na cesti
125398 (4827) Pro_moted
»

[VW Polo] Avto malo cuka in izgublja moč

Oddelek: Na cesti
2913150 (12244) AngelOfDeath
»

Ugašanje avtomobila v prostem teku

Oddelek: Na cesti
4315150 (13792) miraldinjos

Več podobnih tem