» »

Stran Prevoz.org

Stran Prevoz.org

Relanium ::

Ja se strinjam.
Lepota prevoz.org je ravno njegova enostavnost.

Apple ::

Tud Stack Overflow je enostaven in hiter... in ima vpeljan rating...
LP, Apple

Phantomeye ::

Ne vem sicer, ali je to splošno znano (in se načeloma ne pritožujem, ker je bila storitev zanesljiva in poceni), ampak podjetja dejansko oglašujejo svojo storitev na prevoz.org. Zadnjič sem šel na morje pa nas je tam čakalo več kot 10 ljudi. Po nas je prišel pravi minibus. Vsakega posameznika je pripeljal točno do lokacije in izstavil račun.

tomaz_1980 ::

Glede na to, da na prevoz.org najbrž ne bomo tako hitro dočakali ratingov (če sploh), a je kdo razmišljal o tem, da bi naredil svojo ločeno stran z ocenami?

Zadnje čase opažam vedno več "socialcev", ki v male avte tlačijo po 4 sopotnike, ne razmišljajo o prostoru za prtljago itd... Prevozi bi lahko imeli vsaj polje v stilu: Zadaj sedi __ oseb.

Potem so tukaj varnostni razlogi: telefoniranje med vožnjo, divjanje po avtocesti, ... Tukaj lahko ocene prevozov v skrajnem primeru rešijo kakšno življenje.

Gandalfar ::

Z ratingi je tako. Če se uspemo dogovorit za en smiselen sistem, ki bo deloval, bodo ocene prišle.

Ocenjuješ lahko samo telefonske (ker drugega podatka ni). Ker nimaš transakcij, lahko da kdorkoli katerikoli telefonski oceno. Edino kar lahko uporabiš za bolj fer oceno je, da mora potrdit svojo telefonsko preko SMS-ja.

Upoštevaj, da bi ljudje ocenjevali tudi iskalce in njihove telefonske.

Problem, ki je trenutno z ocenami je kaj sploh ocenjevati. Imeti thumbs up/thumbs down rating ali bi imel kar komentarje, morda nekaj vmes - 10 vprašanj? Se bo ljudem res dalo to ocenjevat in ali bodo samo negativne ocene? Koliko ocen rabiš, da sploh prvič pokažeš oceno. Kaj pa če je več pozitivnih ocen kot negativnih. Ali ocena skozi čas zgubi svojo težo oz. jo nehamo kazati?

Ter na koncu dneva, kaj naredit, ko ti začne ponudnik težit na email, da je dobil slabo oceno samo zato, ker je iskalec bil več kot pol ure pozen in ga ni hotel pobrat. (Torej, kako zasnovat sistem, da takega emaile sploh ni, ker vsak email poveča stroške nudenja tehnične podpore na strani, ter seveda - kako sploh razrešiš tak spor?).

Kar na plan s predlogi. Daljši in bolj kot so razdelani, boljše :)

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Ter na koncu dneva, kaj naredit, ko ti začne ponudnik težit na email, da je dobil slabo oceno samo zato, ker je iskalec bil več kot pol ure pozen in ga ni hotel pobrat.


in seveda obratno, dobi ponudnik nizko oceno ker je pol ure zamujal s pobiranjem (kar ni po LJ nič nenavadnega). sicer če sem šel na dva konca sem dal med prvim in drugim za pobiranje cca 10min razlike a je kje v primeru kakšne gužve ratalo tudi pol ure razlike.

osebno sem imel še primer človeka, ki je najprej ko se je vsedel v avto vprašal če bomo v dobri uri v LJ ker se mu mudi saj ima rezerviran prevoz potem naprej. Logično da nismo prispeli pravočasno, ker če ne bi pobral nikogar več bi še vedno ob normalni vožnji vsaj 10min več porabil.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

MoRp ::

Kaj pa aplikacija, ki bi na podlagi gps videla kdaj si se zacel premikat oz kdaj je prevoz prisel na kraj - resimo dokazovanje z zamujenjem.
App na telefonu bi tudi olajsal identifikacijo uporabnika?
Ocenis me lahko ko si na podlagi gps podatka oddaljen od mene, neka vrednost, potrebna diskusije, z upostevanjem napake.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MoRp ()

AndrejO ::

Def. #1: Najzanesljivejša povezava prevoznika s potnikom in s prevozom, je podatek o transakciji, izpeljani preko sistema, ki ga nadzoruje nekdo tretji. Vse ostalo je bolj ali manj enostavno izigravati.

s/prevozi.org/uber/

Miptrip ::

tomaz_1980 je izjavil:

Glede na to, da na prevoz.org najbrž ne bomo tako hitro dočakali ratingov (če sploh), a je kdo razmišljal o tem, da bi naredil svojo ločeno stran z ocenami?

Zadnje čase opažam vedno več "socialcev", ki v male avte tlačijo po 4 sopotnike, ne razmišljajo o prostoru za prtljago itd... Prevozi bi lahko imeli vsaj polje v stilu: Zadaj sedi __ oseb.

Potem so tukaj varnostni razlogi: telefoniranje med vožnjo, divjanje po avtocesti, ... Tukaj lahko ocene prevozov v skrajnem primeru rešijo kakšno življenje.



Še eden, ki misli, da so prevozi njegova pravica. Par let nazaj, ko jih še ni bilo sem bil odrezan od sveta večino časa, ker imamo zanič povezave. Smisel prevozov je, da prideš od točke A do točke B čim ceneje in takrat, ko to želiš. To, da nekoga kličeš socialec zato, ker se tak gospod kot ti ne more peljat v udobju, ki si zamišljaš, da si ga upravičen je za lase prevlečeno. Če imaš take težave s tem si nabavi svoj avto ali pa naroči taxi, nikjer ne piše, da ga moraš uporabljat. Razvajenost današnje mladine tudi nima mej. Prevozi so odvisni od dobre volje posameznikov in že zdaj so težave s tem, ker potniki mislijo, da je voznik njihov taxi in se rajši odločajo, da se peljejo sami ali pa vozijo samo še tiste, ki jih poznajo.

WarpedGone ::

Zadnje čase opažam vedno več "socialcev", ki v male avte tlačijo po 4 sopotnike, ne razmišljajo o prostoru za prtljago itd...

Če mi plačaš za 3, se komot zmenma, da bo zadnja klop samo tvoja, prtljažnik pa tudi.

Če mi ne boš grozil s policijo, ker ti nism hotu dat popusta ker se boš peljal le del objavljene poti, boš pa sploh faca.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

čuhalev ::

Avtomobili zadnjih let niso namenjeni prevozu več kot 4 oseb skupaj. Meni na kraj pameti ne pride, da bi v a6 spravil več kot 3 sopotnike. Zadaj lahko spraviš kvečjemu 3 otroke, ljudje pa mislijo, če imajo avto registriran za 5 oseb, da jih toliko lahko vozijo po 3 ure. ;((

Kot že omenjeno večji problem nastane pri prevozih selivcev, ki imajo kovčke na koleščkih. Ko ga zagledaš, veš, da bo ta kovček zasedel skoraj cel prtlažnik.

tomaz_1980 ::

Miptrip je izjavil:

tomaz_1980 je izjavil:

Glede na to, da na prevoz.org najbrž ne bomo tako hitro dočakali ratingov (če sploh), a je kdo razmišljal o tem, da bi naredil svojo ločeno stran z ocenami?

Zadnje čase opažam vedno več "socialcev", ki v male avte tlačijo po 4 sopotnike, ne razmišljajo o prostoru za prtljago itd... Prevozi bi lahko imeli vsaj polje v stilu: Zadaj sedi __ oseb.

Potem so tukaj varnostni razlogi: telefoniranje med vožnjo, divjanje po avtocesti, ... Tukaj lahko ocene prevozov v skrajnem primeru rešijo kakšno življenje.



Še eden, ki misli, da so prevozi njegova pravica. Par let nazaj, ko jih še ni bilo sem bil odrezan od sveta večino časa, ker imamo zanič povezave. Smisel prevozov je, da prideš od točke A do točke B čim ceneje in takrat, ko to želiš. To, da nekoga kličeš socialec zato, ker se tak gospod kot ti ne more peljat v udobju, ki si zamišljaš, da si ga upravičen je za lase prevlečeno. Če imaš take težave s tem si nabavi svoj avto ali pa naroči taxi, nikjer ne piše, da ga moraš uporabljat. Razvajenost današnje mladine tudi nima mej. Prevozi so odvisni od dobre volje posameznikov in že zdaj so težave s tem, ker potniki mislijo, da je voznik njihov taxi in se rajši odločajo, da se peljejo sami ali pa vozijo samo še tiste, ki jih poznajo.


Hvala za kulturno repliko.

Prevozi nikakor niso samoumevna pravica, obstaja pa nekaj, čemur se reče pravica stranke oz. potrošnikov. V tem primeru pravica vedeti, kaj za svoj denar dobiš. A bo to normalna dostojna vožnja, ali pa se bom 1,5 ure s kovčkom v naročju stiskal ob širokega sopotnika, potem me bo pa še cel dan bolela hrbtenica...

WarpedGone ::

V tem primeru pravica vedeti, kaj za svoj denar dobiš.

Absolutno.
Človeštvu je kakih 100.000 let nazaj v ta namen zrasel jezik.

Kar te zanima vprašaj. Hkrati pa se spodobi, da napoveš tudi svoje eksternalije.
ne pa da te na postaji najdem skupaj s srednjevelikim psom in tvojim volovskim pogledom "a je kej narobe"?
Zbogom in hvala za vse ribe

K3kec ::

tomaz_1980 je izjavil:


Hvala za kulturno repliko.

Prevozi nikakor niso samoumevna pravica, obstaja pa nekaj, čemur se reče pravica stranke oz. potrošnikov. V tem primeru pravica vedeti, kaj za svoj denar dobiš. A bo to normalna dostojna vožnja, ali pa se bom 1,5 ure s kovčkom v naročju stiskal ob širokega sopotnika, potem me bo pa še cel dan bolela hrbtenica...

V danem primeru nisi stranka, ampak si uporabnik sharing ekonomije, tako da svojih pravic ne moreš primerjat z recimo z medkrajevnim avtobusnim prevozom, ki je storitvena dejavnost( za opravljanje katere moraš zadostovati tudi nekaterim pogojem).

tomaz_1980 ::

WarpedGone je izjavil:


ne pa da te na postaji najdem skupaj s srednjevelikim psom in tvojim volovskim pogledom "a je kej narobe"?

Mislim, da si me z nekom zamešal.

Kar hočem rečt, je, da je treba trgu ponudbe in povpraševanja prepustiti prosto pot. Z več informacijami je to lažje. Namesto da imamo nekateri uporabniki (in najbrž tudi ponudniki) te storitve v telefonih black liste neustreznih prevoznikov, bi bilo boljše, če bi kakšen portal zbiral izkušnje...

black ice ::

What WO & K3kec said. Nekateri iskalci prevozov se obnašajo, kot da s(m)o ponudniki prevozov taksisti. GTFO.

Sicer sem v vseh letih uporabe imel zgolj dve negativni izkušnji, tako da pri meni zaenkrat tehnica še vedno prevaga v pozitivno smer.

Gandalfar ::

MoRp je izjavil:

Kaj pa aplikacija, ki bi na podlagi gps videla kdaj si se zacel premikat oz kdaj je prevoz prisel na kraj - resimo dokazovanje z zamujenjem.
App na telefonu bi tudi olajsal identifikacijo uporabnika?
Ocenis me lahko ko si na podlagi gps podatka oddaljen od mene, neka vrednost, potrebna diskusije, z upostevanjem napake.


AndrejO je izjavil:

Def. #1: Najzanesljivejša povezava prevoznika s potnikom in s prevozom, je podatek o transakciji, izpeljani preko sistema, ki ga nadzoruje nekdo tretji. Vse ostalo je bolj ali manj enostavno izigravati.

s/prevozi.org/uber/


To oboje zahteva bistveno spremembo narave strani. Torej, da ljudje začnejo vnašat stvari v aplikacijo in jo uporabljat. Ter seveda, ne zanemarljivo količino investicije časa/denarja v kvalitetne aplikacije.

To trenutno zaradi manjke poslovnega modela, ni mogoče.

Še vedno upam na kakšno good enough idejo kako izvesti rating. Anekdote bolj malo pri tem pomagajo.

WarpedGone ::

Kar hočem rečt, je, da je treba trgu ponudbe in povpraševanja prepustiti prosto pot. Z več informacijami je to lažje. Namesto da imamo nekateri uporabniki (in najbrž tudi ponudniki) te storitve v telefonih black liste neustreznih prevoznikov, bi bilo boljše, če bi kakšen portal zbiral izkušnje...

Kje vidiš kakšen trg?
prevoz.org je oglasna deska.
Svojo blacklisto lahko komot obesiš nekam na net.
Če bo dovolj kvalitetna, bo mogoče zaživela.

Moj point je, da so dreki na obeh straneh, tako pri ponudnikih, kot pri iskalcih prevoza. Ker je tipično iskalcev 3x več kot ponudnikov, je na strani ponudnikov 3x več horror zgodbic in 3x večji interes po blacklistanju psihičev med iskalci prevoza.
Zbogom in hvala za vse ribe

tomaz_1980 ::

WarpedGone je izjavil:


Kje vidiš kakšen trg?

Preveri si kakšno osnovno ekonomsko knjigo.

hruske ::

Z več informacijami je tudi več šuma. Lažje je z malo informacijami, ampak morajo bit tiste relevantne in kakovostne.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

tomaz_1980 ::

Gandalfar je izjavil:


Še vedno upam na kakšno good enough idejo kako izvesti rating. Anekdote bolj malo pri tem pomagajo.

Konkreten predlog:
ko ponudnik vnaša prevoz, ima na voljo tudi polje: Zadaj sedi (največ) __ oseb.

Tisti, ki tukaj vnesejo 2 ali manj, lahko imajo s tem opravičilo za nekoliko višjo ceno. Stvar se nekaj časa testira in zbirajo se odzivi. Če so v glavnem pozitivni, sprememba ostane.

WarpedGone ::

Ker zadaj imajo vsi avti seveda 3 sedeže.
Moj ima dva, kak drug jih ima 5. Bo treba še sliko avta limat?

Sm čist za, bo doplačilo za leder zice in stranske senčnike, mkey?
Zbogom in hvala za vse ribe

otago ::

Dobrodošlo bi bilo, da bi ponudnik napisal model avtomobila in max število vseh oseb v vozilu.

Trenutno omogoča le omembo število prostih mest...Včasih velja šofer+ 3 potniki, drugič je to šofer+njegov kolega + 3 potniki.

Tudi 3 na zadnjih sedežih ni tako grozno, le debeli ne smejo biti, oz. visoki (trpijo kolena)... Eno je vožnja 1h ali pa vožnja v 1+4 za pol ure, drugo pa vozakanje, pobiranje/odlaganje po mestu 2h. Sicer pa v zadnje pol leta nisem doživel, da bi kdo pobiral 4 folka.

Najbolj sporen je folk, ki pride z ogromnim kufrom in potovalko, potem pa igra francoza (hja, plačal sem prevoz, imam pravico preseliti pol stanovanja). Zato prevoz sredi tedna na relaciji mb-lj ni problematičen, v nedeljo/petek pa je prtljažnik takoj poln.

Glede čakanja, zaradi pobiranja. Jaz dam oglas npr. odhod z Rožne doline ob 13h, potniku pa povem, da bom npr. na Gospodarcu cez 10/15min. V bistvu ne gre za zamudo, saj ve(oz. bi naj vedel), da ne bom priletel z Rožne do Gospodarca po zraku.

Spet imaš potem problem specialcev, ki mislijo, da jih moraš pobrati na vseh mogočih postajah v lj. Želežniška je takšen plac, kjer so vsi živčni, taksisti se bunijo, skoraj nikoli ni placa za počakat. Specialec pa ima še zamudo... Raje vidim, da potnik čaka.... kot jaz kot ponudnik (ki še lahko fašem kazen redarstva) čakam na neprimernem in prometnem mestu...

Sistem, takšen kot je, je dober. Dovolj podatkov za ponudnika/povpraševalca.

Vodim seznam klicateljev, ki jih imam na črni listi in vedno odgovorim "zasedeno". Dodatno se mi ne bi dalo ukvarjat z nekimi ratingi. Ko odpeljem in razvozim,... se mi ne da ukvarjat z ratingom na aplikaciji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

WarpedGone ::

Trenutno omogoča le omembo število prostih mest...Včasih velja šofer+ 3 potniki, drugič je to šofer+njegov kolega + 3 potniki.

Spodaj maš opisno polje Opombe, kamor lahko vpišeš karkoli se ti zdi pomembno.
Js vpišem barvo in model avta, kadar mam s sabo mačka, tudi to.
Zbogom in hvala za vse ribe

otago ::

WarpedGone je izjavil:

Trenutno omogoča le omembo število prostih mest...Včasih velja šofer+ 3 potniki, drugič je to šofer+njegov kolega + 3 potniki.

Spodaj maš opisno polje Opombe, kamor lahko vpišeš karkoli se ti zdi pomembno.
Js vpišem barvo in model avta, kadar mam s sabo mačka, tudi to.

Ja, vestni ponudniki peljejo samo 1+3 ... z malo spremembe bi deklarativno prišli na maksimalno število oseb v avtu... Sicer pa ni big deal.

mdural ::

Uporabnik kot tudi ponudnik teh prevozov sem 5 let in v tem času niti ene hujše negativne situacije.

V opombe napišem kjer TOČNO pobiram, torej celo relacijo po Ljubljani kje grem ter relacijo kje odlagam. Vmes je tako ali tako AC in se razume, da odlagam v krajih tik ob AC.
Edino kar pogrešam je, da bi se lahko kot ponudnik prijavil s svojim imenom ali vsaj nadimkom (v izogib morebitnim komplikacijam inšpektorjev) kjer bi lahko pri zares slabih ali pri zares odličnih prevoznikih napisal komentar. Po teh komentarjih pa bi bistveno lažje izbiral kdo me bo vozil, saj imaš ob isti uri tudi po 10 prevoznikov in si rad zaziher. Medtem ko bi tak sistem dajal tudi motivacijo prevoznikom, da bi z umirjeno vožnjo in točnim pobiranjem dejansko pridobili dobre komentarje in na ta način tudi več sopotnikov.
Glede zamujanja pa je tako, da že vnaprej predvidim, da če bom šel iz Lj ob 4-ih in bom pobral prvega ob 15:55 v Rožni, drugega pa na železniški, bom dal 10-15 minut vmes minimalno.
Večina ljudi je tako ali tako normalnih in vedno se bo našel kak zatežen, to vzameš v zakup v to, da se dejansko zastonj pelješ, če imaš poln avto domov.

Kurzweil ::

Ocene so zelo redko objektivne. Minus ti lahko nabije konkurenca in stvar nima smisla, pluse ti lahko nabijajo kolegi, ki se jim da spammat. Recimo na Airbnb vidim, da krasno fukncionirajo komentarji, kjer je tako vsak uporabnik unikaten, ker ima zraven še sliko in kakšne podatke, ki jih seveda po želji vnese sam, s tem pa za vsako stvar posebej (tudi Couchsurfing ima tako) dobiš določen % koliko si "verificiran". Ko vidim recimo, v tistem primeru da je 20 ljudi napisalo, da je bilo bivanje pri tem in tem super in še kakšen uporaben poleg, je jasno koga izbrati.

Dodati bi bilo potrebno še kakšen detajl več, racimo kadilec/nekadilec, živali/ne živali, se še kje drugje ustavalja oz. ima še kakšne druge obveznosti (pakrat sem zadnjič videl kolege ki so šli za Dunaj, da so morali za 30 min še do letališča, ker je sproti še nekoga probral) in tako naprej.

Glede na to, da pa sem prijavljen v vseh mogočih portalih od couchsurfinga, prevozov, hostlov, guesthousov,... pa DALEČ najbolj pali messaging system znotraj storitve, torej da si lahko na kratko dopisuješ ali pa imaš chat s ponudnikom. To povsod deluje perfektno in prav tam se potem dogovoriš vse v detajle in res zelo učinkovito!

mdural ::

Ne vem, potem pa morda Facebook profil, za tiste, ki to želijo, da se lahko vpelje komentiranje.
Morda tudi zgodovina kolikokrat je uporabnik že podal prevoz.
Na koncu bo itak ostalo enako, tako ali tako se zmeniš preko smsa ali telefona in sčasoma že po opisu ugotoviš kak je ponudnik.

Kurzweil ::

Kot registriran uporabnik, sem prepričan, da več ni mogoče narediti, kot s tem, da je možno dodati sliko, za kar dobiš 5% verifikacije, če dodaš še več slik dobiš še 5% verifikacije, če dodaš interese še 5%... zadnjih 10 %, da si 100% pa recimo da plačaš neko simboljno vrednost, recimo 2€, kar pomeni, da kdor je plačal to in je vse ostalo vnesel je resen in tu več ni nobenega dvoma, poleg vsega pa dobiš podatke, sliko in vse kar potnike verjetno tudi vsaj malce zanima. To bi bilo seveda opcijsko, če uporabnik hoče, jaz vas samo povem, da na AIRBNB, couchsurfing in ostalih sorodnih straneh, to odlično deluje.

Tudi seznam preteklih prevozov določenega prevoznika, bi bil v redu feature. Tudi možnost povezave s Skypeom, Facebookom, Tweeterjem and shite, bi bilo uporabno. Vsekakor je treba kakšen korak naprej v razvoju strani....

otago ::

Vsedeš se v taksi. Ne poznaš voznika. Lahko si poslikal registrsko. Ne veš njegovega imena.

Greš z avtobusom, vlakom, ..ne veš kdo je voznik, strojevodja?

Zakaj bi s prevoz.org moral dajati osebne podatke. Kot ponudnik oznanim svoje ime, telefonsko številko. Povpraševalec lahko tudi slika mojo registrsko, če ga skrbi. Zakaj bi vnašal v to še facebok, twitter, skype, emšo, davčno?

Ne vidim smisla, da gremo v smeri, da ponudniki in povpraševalci moramo dajati od sebe vedno več informacij. Ki niso bistveni skoraj nikomur, razen zlorabi oblasti. Mogoče FURS, da konec leta preveri, če sem preveril vse prihodke od prevozov, pa da SOVA oz. ostale tričrkovne agencije vedo, s kom se vozim, koga vozim, katere relacije vozim.

Vsa zadeva deluje, ker je simple in neprofitna (kolikor vem). Dodajanje več polj, bo samo bolj zakompliciralo in odvrnilo starejše voznike (evo ga, pa sem pod 30), ki nismo 24/7 online in nam je smartphone pač nuja..in ne obsesija

Meni ni do tega, da bi razglašal naslov stalnega prebivališča naokoli (primer, da lahko povpraševalec vidi, kje je ponudnik, če je res na poti) in druge osebne podatke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

mdural ::

Torej, če želiš, kot nek dodatek. Vzporedno pa obstaja opcija ponujanja prevozov po sedanjem načinu. Tako kot imaš opciju, da v opombe kaj napišeš ali pa ne.

WarpedGone ::

pa DALEČ najbolj pali messaging system znotraj storitve, torej da si lahko na kratko dopisuješ ali pa imaš chat s ponudnikom. To povsod deluje perfektno in prav tam se potem dogovoriš vse v detajle in res zelo učinkovito!

Ker leta 2016 po telefonu ne znamo več govorit, kajne?
Ultramegaštrudl meseđing sistemi, s slikcami, opomobami in oh in sploh.

Ampak da bi stegnu jezik, poklical, se predstavil in zmenil, to je pa prehudo?

Dam oglas in mogoče me pokliče en, 10 jih me pa zaspema s sms.
Čisto vsi dobijo nazaj sms naj pokličejo.
Zbogom in hvala za vse ribe

otago ::

Glede, da radi kopiramo, lahko kar po vzoru blablacar.de se naredi...

Ampak catch je, da gre za privatno firmo, ki ima bussines model. Zdaj imamo free for user (ajd, nekdo je delal zastonj, pa nekdo plačuje serverje itd ..) Če prevzame firma to preko, bo en čas zastonj (itak že imajo glavni tržni delež, konkurenti imajo morda nekaj %)..potem pa se bo začelo plačevati. Ali v obliki letne članarine, v obliki % dajatve providerju storitve.

Kurzweil ::

Sej pravim, da je stvar opcijska - nobenemu ni treba, če noče! In ja, sporočila znotraj storitve imajo miljon prednosti:

- lahko težiš ponoči in si rezerviraš prevoz
- z morebitnimi klici iz/v tujini ne kuriš denarja
- prevozi.org imajo z utreznim disclaimerjem možnost kontrolirati, če je kaj spornega
- ko so že ravno omenjeni starejši ljudje, si lahko stvar pogledajo če kaj pozabijo
- če kakorkoli telefon ne dela (baterija, signal, tuj operatre,...) se da tudi na desktopu kaj narediti

Predvsem pa, je bil moj point, da so komentarji najboljše. Ko bo pri nekomu pisalo, da je divjal, kadil, bil pijan, otipaval ali karkoli, je stvar takoj jasna, s kom se ne gre!

In nekdo pred mano je napisal, da pri taxiju, busu in vlaki ne vemo kdo je vozil? kako ne, vsak šef nekega podjetja točno ve kdo je delal in kaj je delal, če ga že ravno plača. In ja tam nimajo niti potenciala, kaj dodati kot feature, ki bi izboljšal izkušnjo.

Se pa strinjam, da naj stran ostane preprosta, vse kar govorim se lahko elegantno skrije, kar se UI tiče... da ne vidi nihče, če noče.

Kurzweil ::

@WarpedOne, na čem natančno si?

Pokliče se še vedno (kaj je bil dejansko tvoj point?), ampak ni treba klicati 20x, ker dobiš večino odgovorov, ko prečekiraš in večkrat težavne voznike lahko detectaš. Tvoj komentar nekako opisuje tebe, mi pa tu govorimo o tem, kaj bi izboljšalo izkušnjo. Pa ti povej, na kakšen način boš dal zastavico na nekoga, ki je resnično slaba izbira za prevoz, namesto da pišeš neumnosti.

WarpedGone ::

Point je,da morm 90% folka fehtarit, naj pokličejo, da se zmenmo. Ni užitek si po smsih hkrati dopisovat z desetimi osebami o katerih vem samo telefonsko. Ko se mi usde v avto, ga morm pa fehtat, da izvoli izkašljat do kam bi se sploh rad peljal. Socialno nepismeni al neki ...

Edini način da dosežeš željeno, je da se furaš s tebi poznanimi ljudmi. Neko označevaje in zvezdice in ikomenatrji... Pove samo da je tvoja domišlija jako omejena. Zelo težko si je spremenit profil, ko si dobil kak čudn komentar. Zelo težk je drugim ponudnikom napisat fejk kritike, da ostanem edini fajn. Na koncu si dobil, kar si plačal, privat prevoz za drobiž.
Zbogom in hvala za vse ribe

Kurzweil ::

Pojdi pogledat na Airbnb naprimer kako izgleda, da ne boš še kakšno neumnost napisal - potem pa glavo v pesek, kot noj. Če si boš sploh priznal.

WarpedGone ::

Bmk, kako zgleda xyz. Js mam telefon ki zna klicat in kazat sms. Če želiš mojo storitev, pokliči in vprašaj kar te zanima.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mare2 ::

Kurzweil je izjavil:

da je možno dodati sliko, za kar dobiš 5% verifikacije,

S tega vidika bi bila slika potrebna tudi na strani prevažanih oseb - bodočih potnikov. Če ni lepa, ne bo nič. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

FTad ::

Predlagam da si pogledate kako deluje spletna stran blablacar.com

Tam je sistem ocenjevanja/feedbacka, nacina prijave na prevoz, vsebina ponudnikovega/iskalcevega profila itd lepo implementirano.

otago ::

Reply @Kurzweil glede zabeležbe kontakta(4. alineja)
Če te nekdo kliče, si pač na telefonu narediš zaznamek "Prevoz Milan ob 13h Gospodarc, klic ob 11.20" ali pa podobno na listič. Resda je preko sms-a že avtomatično zabeleženo, kdo je klical, kdaj je klical, kje pobiras itd...

Problem je, kakor je rekel WarpedOne, da imaš folk, ki naredi naslednje (A:povpraševalec, B: ponudnik):
A: Dober dan, še imate fraj prevoz? (ob 11:00)
B: Še imam. Gospodarc, ob 13h, modra oktavia. (11:02)
A: A pobirate tudi v Šiški? (11:30, ko je že kontaktiral 3 druge ponudnike)
B: Dalo se bi zmenit, kje pa? (11:31)
A: A lahko nasproti Kino Šiške? (11:33)
B: Da lahko. Prosim potrdi prevoz. (11:35)
A: Kje pa odlagate, moral bi iti dol v Borovi Vasi pri Qlandiji(MB). (11:36)
B: Peljem do želežniške. (11:37)
A: Hvala, sem našel drug prevoz. (12:00)

En kup sporočil, "dela", za nič. S klicom se lažje zmeniš kje pobiraš, odlagaš itd...

Prihodnost vidim v naslednjih strujah, gre predvsem za poslovni model storitve:
1. Storitev ostane kakor je. Brezplačna za uporabnike. Projekt vodi dosedanji team, ki finančno vzdržuje stran. Lahko tudi vključijo minimalno število oglasov na spletu, za kritje stroškov.
2. Storitev ostane brezplačna za uporabnika. Naredi se veliko dela, integracija z facebookom, naredi se rating sistem, s filtri in podobno. Morebiti še kakšna spletna reklama. Dosedanji team pridobi kakšna evropska sredstva za razvoj malih podjetij, coworking, prvi izziv 2015 za kritje stroškov. Bolj ali manj na ravni socialnega podjetja
3. Spletna stran/storitev se proda blablacar ali podobnemu ponudniku, ki vključi slovensko stran v njihovo globalno storitev. Poskrbijo, po vzoru obstoječih strani za sistem ratinga, možnost komentarjev, link facebook, morebiti pošiljanje sporočila preko app-a. Plača se letna članarina oz. pnudnik plača za plasiranje oglasa (fiksni del + %) po vzoru blablacar/uber.

Men je najbolj všeč model 1... ker je najbolj učinkovit, brez navlake, deluje. Prevoz.org je bil narejen po vzoru Mitfahrengelegenheit* kot pomoč študentom in ne kot poslovna niša. Ni potrebno vsake ideje spremeniti v plačljivo storitev (čeprav imajo lastniki vso pravico).

*Mitfahrengelegenheit je vmes padel pod Blablacar in je plačljiv.

Sistem kot je trenutno deluje dobro, ima nekaj slabih jabolk na strani ponudnikov, kot povpraševalcev. Če gremo v ratinge, bi tudi tam dobili fake uporabnike, slabe kritike iz obisti itd. Bitno je pa tudi (vsaj meni), da dam kot ponudnik povpraševalcu dovolj podatkov, da se odloči iti z mano (ime, številka, število potnikov). Ni pa potrebno, da je nekje nek register ki vodi moj emšo, davčno, moj TRR (s koder je bila plačana članarina npr.), Prevoz. org vidim kot smiselno sredino med štopanjem (greš z random osebkom, kjer čakaš random dolgo časa na prevoz in je zastonj) in javnim organiziranim prevozom, ki vozi po urniku in je načeloma dražji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

TRISTONAURO ::

Blablacar stane 10% vsakega prevoza (ne še povsod, ampak tam kjer ima večji tržni delež že), in taka stran precej stane (vsak komentar vožnji, vsak opis prevoza, vsak opis osebe se moderira preden se objavi).

Poleg tega da folk dejansko lahko sprejme na prevoz le blond punce pod 25. letom (in jaz nisem blond punca pod 25. letom, že zaradi vzhodnega imena v Italiji sem večkrat ostal brez odgovora).

Meni je prevoz.org v redu kot je sedaj - če bi kaj dodal, je da bi lahko blacklistal ponudnike, tako da jih jaz sploh ne vidim med ponujenimi prevozi (verjetno s kakim gumbom prikaži/skrij blacklistane prevoze), kar mi pošpara vnašanje številke v telefon, kjer vidim da spada v mojo blacklisto

FTad ::

Zanimivo, sem ze veckrat dal oglas v blablacar in nisem nikjer zasledil/bil obvescen, da bi moral za to kaj placati.

TRISTONAURO ::

Plača potnik, obvezno prek interneta še pred potovanjem, voznik dobi preko paypala ali z nakazilom:

https://www.blablacar.fr/faq/question/a...

> Pour un trajet a 5€ : les frais de réservation TTC s'élevent a 1,60€.
> Pour un trajet a 10€ : les frais de réservation TTC s'élevent a 2€, soit :
(0,99€ + 11,9%) * (1+ 20%) = 2.62€ : ce montant étant supérieur a 20% (2€) du prix total du trajet, il sera bloqué a 2€.
> Pour un trajet a 30€ : les frais de réservation TTC s'élevent a 5,47€, soit :
(0,99€ + 11,90%) * (1+ 20%)

ne najdem pa nikjer kje vsega je tako, tukaj le pravi da je v franciji in španiji in delu italije kot po zemljevidu:

https://www.blablacar.it/blog/sistema-p...

Gandalfar ::

Blablacar se gre dumping. Imajo nekaj cez 100 mio fundinga in s tem pobijajo lokalne igralce. Ko pa se ne morejo vec it tega, pa zacnejo zaracunavat storitve.

FTad ::

No ja, zaenkrat je blablacar.de se zastonj...tam se zaenkrat samo prijavis in placas voznjo.

deleted ::

14 dni nazaj sem šel kot potnik prek blablacar.it SLO-FR, sem plačal keš na roko, vse super ...

Zdej spet gledam za nazaj prevoze in enih prevozov na blablacar.it ne najde, medtem ko na blablacar.fr pa so, jih je dosti več ...

A .fr je plačljiv sistem? A se ne da zmenit prek ZS al kaj je fora, da bi kdo plačal prek Paypala?

theBill ::

Gledam malo ponujene cene na prevozi.org, a se res splača nekoga s sabo vlačit za 3€, z vso logistiko, dogovarjanjem, pobiranjem, itd.? Ajde da napokaš 3 v avto še nekako, ampak enega... :|

WarpedGone ::

Splača? Ne.
To ni biznis ampak
a) deljenje stroškov
b) usluga brez posebnega vložka truda
c) zmanjševanje slabe vesti, da s sabo furaš 4 prazne zice

10 let sm gnil na vlakih, če lahko koga odrešim teh muk, to naredim z veseljem.
Zbogom in hvala za vse ribe

šernk ::

theBill je izjavil:

Gledam malo ponujene cene na prevozi.org, a se res splača nekoga s sabo vlačit za 3€, z vso logistiko, dogovarjanjem, pobiranjem, itd.? Ajde da napokaš 3 v avto še nekako, ampak enega... :|


za 100km sem osebno pobiral 5eur po osebi. večinoma sem imel poln avto ob vseh urah brez dogovarjanja s frendi jaz bi šel ob 8, drug ob 10 tretji pred 14 uro ne more itd. znani so vedeli kdaj grem in so me vnaprej vprašali za plac, ostale sem preko prevoz.org dobil (večinoma so se po pol leta že kar stalni vozili z mano). 25-30 eur sem pokril na tak način vedno, osebno sem imel do LJ 130km vožnje in sem tako pokril praktično celoten bencin in tudi nekaj amortizacije avta. V nasprotnem primeru bi dajal 12eur za vlak in avto bi mi doma stal. z 42eur za cca 300km prevoženih sem pa pokril celotne stroške za bencin + amortizacijo in vzdrževanje avta. sem pa imel seveda tudi gume temu namenjene in mi je en komplet zdržal 70.000km.

vlak je bil odlična alternativa: 12eur na teden + 6-7 ur vožnje z njim drugega sploh da ne omenim. Pa še avto mi je potem doma stal parkiran.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uber dela izgubo

Oddelek: Novice / Rezultati
4715803 (13052) BigWhale
»

Uber kaznovan v Franciji, Nemčija zavrnila pritožbo

Oddelek: Novice / Ostale najave
4216943 (14396) nekikr
»

Odgovornost voznika pri prevoz.org (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5315109 (12732) neon21
»

Uber v Nemčiji dosegel manjšo zmago

Oddelek: Novice / Ostale najave
3814193 (12501) AndrejO
»

Spletna stran Prevoz.org ugasnjena zaradi domnevno nezakonitega oglaševanja dela na č (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Novice / NWO
38587887 (72968) BlueRunner

Več podobnih tem