Forum » Konzole » Konzole in piratstvo
Konzole in piratstvo
St235 ::
Glede psn , jaz imam UK račun, pa kje za vraga je v psn store funkcija : download demo oz. demo games, marsikdaj preberem da recimo pride danes na psn demo, jaz ko budalo grem iskat pa ne duha al sluha o tem, potem sprašujem kot nor pa dobim odgovor da je v psn store, kak te če ni te funkcije not ? , po urejenosti ta sistem zaostaja za LIVE kjer si imel vse lepo posebej urejeno.
???
Playstation Network je ena od osnovnih izbir v XMB menuju. Tam kot je tudi Playstation Home
http://manuals.playstation.net/document...
Bolj enostavno in pregledno bi težko bilo.
Berserker ::
Ne sprašujem kje je PN jaz iščem funkcijo za demotke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
St235 ::
ROFL
Demoti so del playstation stora, ki je del playstation networka...
Potem imaš pa meni v katerem bzereš demo verzije iger, oziroma poiščeš igro ki te zanima na seznamu vseh iger in potem imaš možnost ali nakupa ali dema ali trailerja are vse troje hkrati.
Demoti so del playstation stora, ki je del playstation networka...
Potem imaš pa meni v katerem bzereš demo verzije iger, oziroma poiščeš igro ki te zanima na seznamu vseh iger in potem imaš možnost ali nakupa ali dema ali trailerja are vse troje hkrati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Berserker ::
Glej jaz sem ze vse probal, mogoče se kaj znajdem ker sem bil prej na xboxu bolj. Recimo prišel je MAG beta čeprav ne gre še igrat, jo pa gre potegnet, nekateri v SLO so si jo že , jaz pa iščem ko budala pa vpisejuem tam po all games pa nič rezultatov.
GregiB ::
Zanima me, kako tisti, ki tako moralizirajo glede (ne)piratstva in ga celo primerjajo z krajo avtomobila (????) gledajo na celo stvar v kontekstu intelektualne lastnine v obliki pisane knjige.
Gre za skoraj enako zadevo. Papir (in platnice) so medij, na katerem je neka intelektualna lastnina avtorja. Pa me zanima. Ali imate doma vse knjige, ki ste jih kdaj prebrali.
Ko greste v knjižnico, kjer se povsem legalno posoja knjige za branje (torej uporabo), plačate št. knjig x cena letne članarine? Pri nas je letna članarina nižja, kot povprečna cena ene knjige...?!
Ko imate knjigo doma, jo daste še komu drugemu za prebrat, če si to želi?
Kaj pa kopiranje? Ste že kdaj (med študijem, šolanjem ipd.) kopirali kakšno stran ali članek iz revije? Ali pa še najhujše od vsega... ste že kdaj kupili rabljeno knjigo.... ali pa vam jo je kdo celo... šenkal?
BTW... kolikor mi je znano, je prodaja rabljenega softwareja povsem legalna zadeva...
Gre za skoraj enako zadevo. Papir (in platnice) so medij, na katerem je neka intelektualna lastnina avtorja. Pa me zanima. Ali imate doma vse knjige, ki ste jih kdaj prebrali.
Ko greste v knjižnico, kjer se povsem legalno posoja knjige za branje (torej uporabo), plačate št. knjig x cena letne članarine? Pri nas je letna članarina nižja, kot povprečna cena ene knjige...?!
Ko imate knjigo doma, jo daste še komu drugemu za prebrat, če si to želi?
Kaj pa kopiranje? Ste že kdaj (med študijem, šolanjem ipd.) kopirali kakšno stran ali članek iz revije? Ali pa še najhujše od vsega... ste že kdaj kupili rabljeno knjigo.... ali pa vam jo je kdo celo... šenkal?
BTW... kolikor mi je znano, je prodaja rabljenega softwareja povsem legalna zadeva...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!
St235 ::
Prodaja rabljenega softwara ravno tako kot njegova izposoja sta povsem legalna. Še več, v tujini (Konkretno poznam Kanado, ker sem bil tam nedolgo nazaj) je second hand in izposoja iger v razcvetu. Greš v izposojevalnico in za 5-10$ na teden igraš igro. Pri nas je kot prvo trg premajhen in kot drugo po zaslugi piratstva ljudje niso zainteresirani za menjavanje in izposojo igre, ker je še vedno ceneje če jo snameš z neta.
Edino pri PS3 je zgodba malce drugačna in poteka precej preprodajanja in izmenjavanja iger. Lanskoletne hite kot so fifa 09, Uncharted 1 tako z lahkoto dobiš za 10-20 EUR kar pa je za moje pojme upravičena cena. Assassins creed 2 pa sem kupil za 60EUR, ga menjal za Uncharted 2, ki ga bom naprej menjal vsaj še enkrat. 3 igre za 60EUR pa je za moje pojme sprejemljiv strošek.
Edino pri PS3 je zgodba malce drugačna in poteka precej preprodajanja in izmenjavanja iger. Lanskoletne hite kot so fifa 09, Uncharted 1 tako z lahkoto dobiš za 10-20 EUR kar pa je za moje pojme upravičena cena. Assassins creed 2 pa sem kupil za 60EUR, ga menjal za Uncharted 2, ki ga bom naprej menjal vsaj še enkrat. 3 igre za 60EUR pa je za moje pojme sprejemljiv strošek.
Ted ::
Pri meni je stvar taka, da xbox-a ne bi kupil v kolikor na njem ne bi mogel igrati "piratov". S tem ko sem xbox kupil je Microsoft z mano zaslužil enako kot je zaslužil ko sem kupil tipkovnico in miško Microsoft ter dodatne kontrolerje. Ni pa nihče zaslužil s prodajo iger, to je res. Ampak to ne bi v nobenem primeru ker originalov ne bom kupoval tako ali drugače - se mi ne splača, raje prodam xbox. So nekateri špili, ki si zaslužijo nakupa kot so recimo Warcraft 3 in kot bo verjetno Starcraft 2. In to le zaradi internetnega igranja in evolucije same igre po izzidu.
Skratka, Microsoft se je predenj je izdal xbox (enako z windowsi) zagotovo vprašal ali bo konzola, ki se bo dala skrekat na trgu bolj konkurenčna kot konzola pri kateri to ne bo možno (PS3). In dejansko je, to da lahko igramo piratske igre nam je omogočil Microsoft načrtno zato da bi prodal več konzol kot Sony. Tega seveda nikoli ne bodo priznali, me pa res zanima kakšen je procent lastnikov xbox-ov crackanih xboxov danes. Ta procent je procent vseh konzol, ki jih Microsoft verjetno ne bi prodal v kolikor konzole ne bi bilo možno skrekat.
Roko na srce, Microsoftu je enako kot pri windowsih tukaj uspelo, xbox je najbolj prodajana konzola in igre zanj najbolj prodajane. Kljub temu da se da zelo enostavno krekat ima s tržnim deležem pač največji potencial tudi za efektivno prodajo originalov.
Skratka, Microsoft se je predenj je izdal xbox (enako z windowsi) zagotovo vprašal ali bo konzola, ki se bo dala skrekat na trgu bolj konkurenčna kot konzola pri kateri to ne bo možno (PS3). In dejansko je, to da lahko igramo piratske igre nam je omogočil Microsoft načrtno zato da bi prodal več konzol kot Sony. Tega seveda nikoli ne bodo priznali, me pa res zanima kakšen je procent lastnikov xbox-ov crackanih xboxov danes. Ta procent je procent vseh konzol, ki jih Microsoft verjetno ne bi prodal v kolikor konzole ne bi bilo možno skrekat.
Roko na srce, Microsoftu je enako kot pri windowsih tukaj uspelo, xbox je najbolj prodajana konzola in igre zanj najbolj prodajane. Kljub temu da se da zelo enostavno krekat ima s tržnim deležem pač največji potencial tudi za efektivno prodajo originalov.
Mah...
St235 ::
Popravljal svoj odgovor glede MAG beta:
Naslov: MAG beta 5 za vse jutri Objavljeno dne: 22.12.09 00:27
jutri bo MAG beta za vse ki mate USA account...
1.Log on to the PlayStation Store (tomorrow) and download the MAG Beta file like you would any other freely-available PSN video or demo (298 M B)
2.Launch the MAG Beta program from your XMB to download a special patch that will restart MAG once the update has been received (another 38 M B)
3.After the reboot, the beta will reconnect and download the actual game data so that you can play (1.8 GB - 2.3 GB depending on your region)
Of course, the best news about MAG Beta 5 is that you'll be able to download the client in North America starting tomorrow, December 22! Additionally, PS3 owners in Asia can start downloading the file on December 25, while the European store will make it available on January 4. Check back for details on Japanese PSN store access in the near future.
Naslov: MAG beta 5 za vse jutri Objavljeno dne: 22.12.09 00:27
jutri bo MAG beta za vse ki mate USA account...
1.Log on to the PlayStation Store (tomorrow) and download the MAG Beta file like you would any other freely-available PSN video or demo (298 M B)
2.Launch the MAG Beta program from your XMB to download a special patch that will restart MAG once the update has been received (another 38 M B)
3.After the reboot, the beta will reconnect and download the actual game data so that you can play (1.8 GB - 2.3 GB depending on your region)
Of course, the best news about MAG Beta 5 is that you'll be able to download the client in North America starting tomorrow, December 22! Additionally, PS3 owners in Asia can start downloading the file on December 25, while the European store will make it available on January 4. Check back for details on Japanese PSN store access in the near future.
St235 ::
Primerjava se mi ne zdi najbolj posrečena, ker cilj izdelovalcev konzol ni zaslužek od aparatov ampak od deležev pri igrah. Konzole se ničkolikokrat prodajajo pod ceno ravno zato ker razliko prinesejo igre. PSP GO je doživel mlačen sprejem ravno zato, ker večina trgovcev od njega nima nič ko ga enkrat proda. Ravno tako je mentaliteta, če ne morem igrati piratskih igric potem ne bom kupil konzole tipična za Balkan in ne za Japonsko, Severno Ameriko in večji del Zahodne Evrope, ki je pravzaprav ciljni trg. Za Slovenijo jim dol visi, kar je razvidno tudi iz dostopnosti spletnih storitev, servisa in podobno.
Jst ::
Vse igre na MP, pravim jaz.
Recimo primer, kako bi to lahko implementiral v COD:MW2. Single player zgodba se ne bi rabila nič spremeniti, a ko bi igral, bi namesto tvoje vojske, ki jih sedaj krmili računalnik, vlogo prevzeli dejanski igralci.
Največji problem, ki se pojavi so osebki, ki bi sredi igre se spomnili in si rekli: "sedaj bom pa en joint skadil."
To pa rešiš z checkpointi in v kolikor prideš do checkpointa bi se klienti temu prilagodili.
Če pa še vedno ni ciljne skupine zagotovljene, pa bote na tvoji strani krmili server, pač ciljna skupina 10-15, in kolikor fali igralcev, toliko jih krmili server.
Pa server bi krmilil tudi story tellerje. Ključne osebe, na tvoji strani, kot so kapitan Price v MW.
Torej SP bi se igral podobno, a vseeno bolj zabavno. S tem ubiješ več muh na en mah. Piratstvo je samo logična posledica.
V prejšnjem delu CoD World at War so mi šli vojaki na moji strani tako na živce, da bi bilo bolje, da jih ne bi bilo. Ko vidiš, kako čepi pred oviro, skalo, skednjom in z vso vnemo nažiga v to oviro, ti občutek vpetosti v vojno toliko zmanjša, kot se trudi igra ta občutek povečati.
Res ta sistem ne bi bil primeren za vse igre, a tiste igre, ki bi uporabljale, bi jaz z veseljem igral. Sedaj jih sicer igram, jih tudi kupujem, a pretiranega veselja ob temu ni.
Ob večini FPS, bi ta sistem lahko furale še strategije, potem dirkačine oziroma športne igre pa verjetno še kakšna zvrst.
Slaba stran je pa po drugi strani tudi v nebo vpijajoča: internetna povezava. Se sicer ne sliši tako hudo, sploh v letu 2009 in prihajajočemu 2010, vendar bi potem smiselnost konzol potrebovala en shift v mišljenju. To je sedaj one man party in ta trg je verjetno še vedno dokaj velik.
To ni prvič, da sem opisal moje mišljenje o prihodnosti SP, tako da še vedno upam, da se zadeva kje pojavi.
Implementacija p2p IWNet je že majhen korak k temu. S tem sistemom bi verjetno naredil dokaj gladko povezovanje klientov ob checkpointih. Igre, ki furajo MP only v SP obliki se tudi pojavljajo, vendar niso še tako uspešne.
Za zagon serije takšnih iger bi bil idealen spektakel CoD:MW2 v takšni obliki.
Mogoče čez nekaj let...
Recimo primer, kako bi to lahko implementiral v COD:MW2. Single player zgodba se ne bi rabila nič spremeniti, a ko bi igral, bi namesto tvoje vojske, ki jih sedaj krmili računalnik, vlogo prevzeli dejanski igralci.
Največji problem, ki se pojavi so osebki, ki bi sredi igre se spomnili in si rekli: "sedaj bom pa en joint skadil."
To pa rešiš z checkpointi in v kolikor prideš do checkpointa bi se klienti temu prilagodili.
Če pa še vedno ni ciljne skupine zagotovljene, pa bote na tvoji strani krmili server, pač ciljna skupina 10-15, in kolikor fali igralcev, toliko jih krmili server.
Pa server bi krmilil tudi story tellerje. Ključne osebe, na tvoji strani, kot so kapitan Price v MW.
Torej SP bi se igral podobno, a vseeno bolj zabavno. S tem ubiješ več muh na en mah. Piratstvo je samo logična posledica.
V prejšnjem delu CoD World at War so mi šli vojaki na moji strani tako na živce, da bi bilo bolje, da jih ne bi bilo. Ko vidiš, kako čepi pred oviro, skalo, skednjom in z vso vnemo nažiga v to oviro, ti občutek vpetosti v vojno toliko zmanjša, kot se trudi igra ta občutek povečati.
Res ta sistem ne bi bil primeren za vse igre, a tiste igre, ki bi uporabljale, bi jaz z veseljem igral. Sedaj jih sicer igram, jih tudi kupujem, a pretiranega veselja ob temu ni.
Ob večini FPS, bi ta sistem lahko furale še strategije, potem dirkačine oziroma športne igre pa verjetno še kakšna zvrst.
Slaba stran je pa po drugi strani tudi v nebo vpijajoča: internetna povezava. Se sicer ne sliši tako hudo, sploh v letu 2009 in prihajajočemu 2010, vendar bi potem smiselnost konzol potrebovala en shift v mišljenju. To je sedaj one man party in ta trg je verjetno še vedno dokaj velik.
To ni prvič, da sem opisal moje mišljenje o prihodnosti SP, tako da še vedno upam, da se zadeva kje pojavi.
Implementacija p2p IWNet je že majhen korak k temu. S tem sistemom bi verjetno naredil dokaj gladko povezovanje klientov ob checkpointih. Igre, ki furajo MP only v SP obliki se tudi pojavljajo, vendar niso še tako uspešne.
Za zagon serije takšnih iger bi bil idealen spektakel CoD:MW2 v takšni obliki.
Mogoče čez nekaj let...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
St235 ::
V veliki večini se strinjam in CO-OP je men eden od ključnih razlogov zakaj sem kupil konzolo. Igre kot so Army of two so pokazale kako se tem stvarem streže. Če nimaš vnaprej znanega soigralca ti ga igra podobno kot v Guitar hero dodeli naključno. Seveda bi naletel na retarde, kar samo pomeni, da bi morala obstajat tudi možnost igranja brez živega soigralca. Ravno takšna online integracija bo v veliki meri zajezila kopiranje iger. Preprosto boš imel toliko več od igre, da se ti jo bo splačalo kupit in ne presnet.
S tem se pa ne morem strinjat. tako xbox kot PS3 sta bila že v osnovi narejena za uporabo tudi preko interneta in velika večina uporabnikov PS3 (uporabniki xboxa so večinoma banani) uporablja povezavo na internet, če za nič drugega vsaj za demote in highscore.
Slaba stran je pa po drugi strani tudi v nebo vpijajoča: internetna povezava. Se sicer ne sliši tako hudo, sploh v letu 2009 in prihajajočemu 2010, vendar bi potem smiselnost konzol potrebovala en shift v mišljenju. To je sedaj one man party in ta trg je verjetno še vedno dokaj velik.
S tem se pa ne morem strinjat. tako xbox kot PS3 sta bila že v osnovi narejena za uporabo tudi preko interneta in velika večina uporabnikov PS3 (uporabniki xboxa so večinoma banani) uporablja povezavo na internet, če za nič drugega vsaj za demote in highscore.
Berserker ::
Ma jaz sem včasih pred bannom bil na LIVE samo zato da smo z kolegi kaj preigrali ali pa vdarili kakšno debato, ful dobro je tudi ko se vas zbere 16 in greste halo3 na coop SP ali pa greš gears of war 2 mp pa z kolegi pownaš.
Enako je bilo za borderlands, ko si sam igral bad, ko pa igraš z kolegi pa rata ful zanimivo. Vsekakor so nove konzole namenjene online igranju.
Enako je bilo za borderlands, ko si sam igral bad, ko pa igraš z kolegi pa rata ful zanimivo. Vsekakor so nove konzole namenjene online igranju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
Jst ::
>že v osnovi narejena za uporabo tudi preko interneta in
Ti tudi po "starem" razmišljaš. Si napisal "tudi preko interneta," tak shift bi pomenil "samo preko interneta."
Seveda da so nove konzole narejene za igranje preko interneta, potreben je shift v igrah. Pa ne zaradi piratstva, ampak zaradi boljše uporabniške izkušnje in vsesplošne povezanosti.
Ko se danes odločiš, da si boš skrajšal čas in pognal (novo, ali še neigrano) igro, *pričakuješ* one man party, razen v nekaterih naslovih. O tem sem pisal. Achievementi in score boardi še ne predstavljajo kakšnega koraka.
I want MP all in!
Ti tudi po "starem" razmišljaš. Si napisal "tudi preko interneta," tak shift bi pomenil "samo preko interneta."
Seveda da so nove konzole narejene za igranje preko interneta, potreben je shift v igrah. Pa ne zaradi piratstva, ampak zaradi boljše uporabniške izkušnje in vsesplošne povezanosti.
Ko se danes odločiš, da si boš skrajšal čas in pognal (novo, ali še neigrano) igro, *pričakuješ* one man party, razen v nekaterih naslovih. O tem sem pisal. Achievementi in score boardi še ne predstavljajo kakšnega koraka.
I want MP all in!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Berserker ::
Jaz sem dal primer, halo3, halo odst, borderlands, L4D 1,2 to so igre ki sem se jih trenutno spomnil , imajo SP ki podpira nad 4 igralce, zdaj pa napiši ti igre katere se da coop igrat na pc-ju.
St235 ::
Eno je da igra podpira MP, drugo je pa da je igra smo MP, kar je pri omenjenih naslovih pač butasto in se ne bo zgodilo. MP je dobordošla opcija, ampak tisto sekundo ko ne bom mogel igrat špila zato ker slučajno ni nobenega online, bo taka igra ogromno izgubila. Co-op je pač moja odločitev in ne prisila. Si rpedstavljaš igrat GH vedno samo z vsaj 4 igralci? in potem kot v WOW sediš eno uro pred ekranom zatoda se nekdo odloči, da bo pel...
Berserker ::
Nevem če to leti name, ampak vsaj pri omenjenih igrah lahko kadarkoli greš iz igre ali igraš sam.
Sicer lakotnik29 to kar si ti napisal lahko rešis tako da pač igraš z kolegi pa se vnaprej dogovorite kdaj do kdaj boste igrali. Igrati MP na default je meni čisto brezveze.
Sicer lakotnik29 to kar si ti napisal lahko rešis tako da pač igraš z kolegi pa se vnaprej dogovorite kdaj do kdaj boste igrali. Igrati MP na default je meni čisto brezveze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
gwertix ::
če lahko malo zmotim razpravo ... kakšna priporočila dobrih iger za PS3 (samo res dobrih - takih, ki se jih ne naveličaš igrat) pa da bi blo za več igralcev (lahko eden proti drugmu al pa co-op)
hvala!
hvala!
Berserker ::
Opisal si: Daemons souls, igra je dobra, pobrala je kr nekaj goty nagrad, ker spada pod rpg stil je precej dolga, poleg tega pa jo je mogoče igrat na coop, vbistvu te soigralec lahko tudi napada ali oteži igranje(tak mi je en povedal, nevem točno). Aja pa še to igra je baje precej hardcore.
St235 ::
Demon souls - Odlična po vseh merilih, edino precej težka in zahtevna reč, tako da rabiš ogromno časa(in nima split screen).
Uncharted 2 - fenomenalna zgodba in grafika
Army of two (40 days) - V bistvu cel špil zastavljen kot co-op
Resistance 2 - nisem igral, sam kolikor sem zasledil lahko preigraš igro co-op
Borderlands - podpira split screen
Resident Evil 5
Drugač pa Call of duty moder warfare 2 in pa prihajajoča MAG sta odlična predstavnika online streljačin (Čeprav men na gamepadu nekako ne sedejo)
Priporočam ti http://www.co-optimus.com, kjer se ukvarjajo samo z multiplayer komponenetami iger.
Tr33k, moj prejšnji post le letel na Jst in njegove ideje o multiplayser only igrah.
Uncharted 2 - fenomenalna zgodba in grafika
Army of two (40 days) - V bistvu cel špil zastavljen kot co-op
Resistance 2 - nisem igral, sam kolikor sem zasledil lahko preigraš igro co-op
Borderlands - podpira split screen
Resident Evil 5
Drugač pa Call of duty moder warfare 2 in pa prihajajoča MAG sta odlična predstavnika online streljačin (Čeprav men na gamepadu nekako ne sedejo)
Priporočam ti http://www.co-optimus.com, kjer se ukvarjajo samo z multiplayer komponenetami iger.
Tr33k, moj prejšnji post le letel na Jst in njegove ideje o multiplayser only igrah.
Berserker ::
Resistance 2 SP nima coop, v bistvu so nekakšne posebne misije ki jih lahko opraviš z drugimi igralci preko MP.
Jst ::
lakotnik: kaj bi bilo pa narobe v Call of Duty;: Modern Warfare 2, če bi vojsko na tvoji strani predstavljali dejanski igralci SP zgodbe? (S tem se SP kampanja ne bi rabila nič spremeniti.)
Meni bi bilo to fenomenalno.
Meni bi bilo to fenomenalno.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Berserker ::
Jaz bi ti povedal to da bi igro precej hitro končali, nebi bilo dovolj iziva, kaj je še težje ko postopoma pobijati bote v koridorju, dovolj bi že bilo če bi bila igra sanbox ali pa napol sandbox(crysis), sam gameplay in igra bi morala poskrbeti da bi igralci čim bolj timsko delovali in opravljali naloge čim bolje, skratka da bi se dobro načrtovana in iztečena misija z strani igralcev nadgradila in imela kakšne posledice.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Brezplačne igreOddelek: Igre | 3288 (990) | dolenc |
» | PS3 al Nagradnja PC-ja al Xbox (strani: 1 2 )Oddelek: Konzole | 15019 (11538) | PARTyZAN |
» | Playstation 3 slim ali xbox 360 elite (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Konzole | 51837 (42105) | St235 |
» | [Xbox 360] Nasveti za nakup (strani: 1 2 )Oddelek: Konzole | 10614 (7978) | GLAVNI |
» | FarCry brezplačno (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Igre | 17030 (10157) | R33D3M33R |