» »

wtf sosed.si...

wtf sosed.si...

««
3 / 27
»»

Utk ::

Ce je kista v taksnem razsulu, da moras odklapljat disk in s stranko skupaj lovit podatke in odstranjevat viruse na drugi kisti, ti kar vzame casa.


To vse posebej zaračunajo, brez skrbi :)
In ni problem če "zaščita wireless omrežja" stane 40 evrov. Problem je, če ti naslednji dan nekdo not pride, naredi ne vem kaj, ti se pa lahko fučkaš. Če odgovarjajo za tisto kar naredijo, potem je morda to še nekak, drugače je pa to navaden nateg.

balkanec ::


In ni problem če "zaščita wireless omrežja" stane 40 evrov. Problem je, če ti naslednji dan nekdo not pride, naredi ne vem kaj, ti se pa lahko fučkaš. Če odgovarjajo za tisto kar naredijo, potem je morda to še nekak, drugače je pa to navaden nateg.



Ce ti izstavijo racun in jim vse skupaj lahko tudi dokazes...
Ti si ziher pozigalec !!!

Utk ::

No, sej to, da morajo "odgovarjat" velje seveda do neke zdrave meje...samo pri nas je prevečkrat tako, da bi vsi nekaj delali, po možnosti nekaj za kar niso niti kvalificirani, kaj šele drugače sposobni, fino zaračunajo, ko gre kaj narobe jih ni pa nikjer in nihče nič kriv. Tako je pri nas povsod, od računalniških trgovin, servisov, do avtomehanikov. To mi gre že počasi na živce. Če se z nečim ukvarjaš poklicno, imaš seveda vso pravico zaračunat malo več kot nek sosedov mulec, ampak tudi odgovarjaš za narejeno malo bolj kot on. Če ne, brez veze računaš. Če jaz najamem nekoga, da mi napelje elektriko po bajti, čisto prav, da si bo pošteno zaračunal, ampak pol mora tisto delat. Če pa najamem štromarja za 4 evre na uro, potem mi ni pa nič drujga dolžan, kot da tam tisto uro nekaj dela. Pri nas si pa vsak zaračuna kot ne vem kak doktor, drugač se pa obnaša kot da prek študenta nekaj šušmari.

kitewing ::

TEHNIČNA PODPORA

Imel sem težave s svojim računalnikom, zato sem poklical svojega
11-letnega soseda, Romana, čigar soba je se najbolj podobna raketnemu kontrolnemu centru, in ga prosil, da pride pomagat.

Roman je pritisnil na par gumbov in takoj rešil problem. Ko je že odhajal, sem zaklical za njim,
'Kaj pa je bilo narobe?'
Prekanjeno me je pogledal: "Napaka IDI nula T."
Nisem hotel, da me ima za trapastega, ampak sem vseeno vprašal: "IDI nula T?
Kaj pa je to? Če bi slučajno moral to še kdaj popravljati, seveda.."
"Kaj še nikdar niste slišali za IDI nula T napako?
"Ne," sem naivno odgovoril
"Natipkajte, pa boste videli."
Tako sem napisal: I D I 0 T

Svoje šase mi je bil ta zagaman mulc se simpatičen.

Poldi112 ::

Problem je ker absolutne varnosti nimaš. In zahtevati garancijo je rahlo smešno. Lahko ti naslednji dan vse spremenijo, sesujejo,...

Pač, delaš kvalitetno, prideš na dober glas in to je za bodoče stranke najboljša garancija.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

kitewing ::

Priporočam branje: http://www.webmajstori.net/clanci/index...
Žal ni v našem jeziku.

jype ::

Napaka je ID 10 T, mimogrede.

wizeazz ::

Tako nekako gredo uradne zadeve povprečnemu privatniku v Sloveniji:
Od 100 € gre najprej 20 % stran za DDV in smo na 80 €
Od 80 € gre 50 % stran za davke in prispevke in smo na 40 €
Od 40 € gre polovica stran za material in potne stroške in nam ostane 20 € dobička.
Izi, si se moral pa najbrz kar potrudit, da si tok bedarij v enem postu napisal.


ne ni se dosti zmotil. dan davčne svobode v slo nastopi http://www.infosvet.si/index.php?option...
pa se malo zamisli ofca. ;-)

wizeazz ::

poslovni model imajo čisto ok, samo nekje se je zataknilo.
to sodim glede na prihodke in dobiček soseda.
http://www.bizi.si/podjetje/o-podjetju....

nekaj brezveznih IT podjetij, nimajo certificiranih kadrov, delajo po 350k€ cca 3 zaposleni. vem, ker jih poznam.
http://www.bizi.si/podjetje/o-podjetju....
http://www.bizi.si/podjetje/o-podjetju....

zanemarimo dobiček, ker se ga računovodsko sfrizirati kakor ti paše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: wizeazz ()

wizeazz ::

Ce je kista v taksnem razsulu, da moras odklapljat disk in s stranko skupaj lovit podatke in odstranjevat viruse na drugi kisti, ti kar vzame casa.


To vse posebej zaračunajo, brez skrbi :)
In ni problem če "zaščita wireless omrežja" stane 40 evrov. Problem je, če ti naslednji dan nekdo not pride, naredi ne vem kaj, ti se pa lahko fučkaš. Če odgovarjajo za tisto kar naredijo, potem je morda to še nekak, drugače je pa to navaden nateg.


oni svoje delo opravijo, če ti pa nekdo skreka wep/wep2, tvoj problem.
tudi frizerju plačaš za frizuro pa nisi vedno zadovoljen, ali ne? storitev si naročil in je bila opravljena.
pravno formalno si že z naročilom storitev sklenil pogodbo, samo verjetno je to preveč za tvoj procesor. ;-)

wizeazz ::

Priporočam branje: http://www.webmajstori.net/clanci/index...
Žal ni v našem jeziku.


Hola chico, thnx za link. po quick glance,super zadeva.
popolnoma se strinjam z njimi.

wizeazz ::

vsem ostalim, poglejte si termin bad customer.
ok, da vm poenostavim.
kliče ena stranka, prvič, ja blablabla, naredite mi ponudbo.
ti se potrudiš max..., pošlješ ponudbo, niti glasu od stranke.
čez 6 mesecev enaka zgodba.
čez 6, še 1x enaka, s to razliko da odjebeš stranko z besedami, zelo mi je žal, vendar so naše zmogljivost polno zasedene naslednjih 6 mesecev in jih napotiš h konkurenci.
zakaj, zato, ker čas za izdelavo ponudbe je dragocen, razen, če si gumpec.

djordjevic ::

Priporočam branje: http://www.webmajstori.net/clanci/index...
Žal ni v našem jeziku.

Hehe, nice.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Icematxyz ::

Sam sem se ob cenah tudi zamislil. In nebi nikoli najel njihovih storitev. Vrjetno zato, ker vse te storitve, ki jih ponujajo znam postoriti sam. Oziroma ker bi poiskal cenejšo alternativo.

Rečem pa lahko le: Če prodajo svojo storitev po takšni ceni, zakaj pa ne?

Kupec pa če ni hotel ali želel pogledati za konkurenčnimi podjetji ali za to delo uporabiti kakšnega znanca. Ki se na zadeve spozna in bi najvrjetneje bil več kot zadovoljen z polovičnim plačilom...

Kaj še je tu drugega za reči. Takšen je pač ta naš svet. ;)

scorpy ::

v Celju imamo malce bolj normalne cene :) -> ADMinfo

Zheegec ::

Že malo bolj normalna cena. Če dajo še 20% popusta jih pokličem naslednjič, ko se mi ne bo dalo računalnika sestavit - 40€ za kaj takšnega pa sploh ni drago v primerjavi s cenami od Sosedov, se zdi praktično zastonj :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

NorK ::

Jaz tem Celjanom ne bi ravno zaupal. 20€ za vgradnjo stare oziroma nedelujoče komponente? :))

scorpy ::

lol, ker typo. so pa že popravili, kot vidim ;)

SasoS ::

Kot so že mnogi rekli...če je komu predrago naj gre drugam. Tudi sam se ukvarjam s kompi in vem da cajt beži. Nastavitev WPA keya? Tu je treba računat da se pripelješ tja (po LJ nisi v pol ure nikjer), ugotoviš password od routerja (ki ga najbrž sploh ne vejo), nastaviš tak WPA key da ga bo kdo znal ponucat, napišeš račun, delovni nalog, whatever imajo...in se odpelješ naprej. Ja, eno je sedet pred routerjem in notri vkucat geslo drugo pa nekam to it naredit, v okolje kjer vprašanje če mreža sploh funkcionira.

za manjše omrežje (5 računalnikov, 2 NAS-a, + mrežni printerji) v podjetju...

Take stranke imam najrajši. Nič dela :). Telefon tako ali tako zvoni, težave se rešujejo sproti. To je popolnoma drug trg kot ga pokriva sosed, kjer moraš nekam it in to rešiti. V podjetjih imaš ponavadi (ali pa si narediš in zaračunaš :-)) dokumentacijo, okolje je poznano, stvari se rešijo ena, dva tri...

MK42 ::

Ta tvoja zgodba je polna lukenj!

Najbolj ven zja
, ugotoviš password od routerja (ki ga najbrž sploh ne vejo),



Reset button anyone??

jype ::

MK42> Reset button anyone??

In potem klicat na siol, da nastavijo novo pppoe geslo, ker starega nihče ne ve.

In potem nastavljat lokalno omrežje, ker je bilo prej na roke nastavljeno na neke xy ipje.

To vse zahteva čas in torej stane denar.

MK42 ::

MK42> Reset button anyone??

In potem klicat na siol, da nastavijo novo pppoe geslo, ker starega nihče ne ve.


Geslo pride skupaj s pogodbo afaik tistega ne vrže nihče proč. Ali pa zelo majhen delež.


In potem nastavljat lokalno omrežje, ker je bilo prej na roke nastavljeno na neke xy ipje.


Jap, totaln pain in the ass dhcp vklopit ter avtomatske ipje nakikat. (8 klikov miške, na povprečni win xp kišti, sem šel preverit, tipkovnice se niti dotakniti ni treba)

To vse zahteva čas in torej stane denar.


Ja, nobenmu ne odrekam denarja. Pravico do mnenja o cenah storitev pa menda le imam? Ti pa jo menda imaš do mojega mnenja :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MK42 ()

perci ::

Ljudje, nehite jamrat in odprite svoje firme, če mislite, da bi lahko nudilu+i ugodnejše pogoje. Socializem je mimo (razen v glavah nekaterih).

jype ::

MK42> tipkovnice se niti dotakniti ni treba

Zato pa jaz nisem v tem biznisu :)

imagodei ::

Saj je bilo tukaj omenjenih že nekaj alternativ/konkurence. Če se vam, znalcem, cene zdijo toliko previsoke, potem ljudem prijazno svetujte konkurenco in opozorite na visoke cene. Trg bo naredil svoje, saj veste, povpraševanje, ponudba...
- Hoc est qui sumus -

AngelOfDeath ::

MK42>

Jap, totaln pain in the ass dhcp vklopit ter avtomatske ipje nakikat. (8 klikov miške, na povprečni win xp kišti, sem šel preverit, tipkovnice se niti dotakniti ni treba)



8 klikov ?
daj razloži ti to malo bolj podrobno :)
edit: Slovnica

Icematxyz ::

Da saj jamranje o cenah je nesmiselno če smo realni. Dokler je tukaj konkurenca ni problema.

Drugače bi bilo če bi ta sosed bil monopol. Ni pa nič narobe in ni socialistično, če se izrazi mnenje, da so cene previsoke.

Invictus ::

Kot je bilo že rečeno, samo eno jamranje da je vse predrago. Ko pa rečeš naj folk dela za 500 EUR/mesec, pa nobenega kandidata.

Zaračunaš lahko toliko, kolikor ti stranka plača. Če se njej zdi v redu, zakaj se sekirati. In če prideš v soboto ob 10h zvečer, bi jaz ubrisal takoj 150 EUR za storitev. Koliko pa mislite da vodovodar zaračuna za prihod ob takem času ????

LP I.

imagodei ::

No, roko na srce - nihče se ne bi pritoževal, če bi imel Sosed takšne cene, kot jih ima za npr. večerno delo. Npr., če pokličeš po 18h, plačaš dodatek. Ali pa, pokličeš v soboto ob 10h zvečer - normalno, da se to plača.

Drugače pa ima res kar visoke cene. Ampak, kot že rečeno, ni edini ponudnik, konkurenca je kar velika. Tako da jamranje nad cenami res ni na mestu.
- Hoc est qui sumus -

rcon ::

Eno in edino pravilo: delaš drago in učinkovito! Kakršna koli kršitev vodi v nespoštovanje strank in posledično v propad.

Da nau kdo mislu da s tem podpiram Soseda. Nikakor ne. To je moje mnenje glede načina dela. Jes mam tut Cisco certifikat pa me ne bo dokler ne nardim usaj se 4 stopenj in pa dokončam faksa noben niti približno jemal resno. Ampak ko bom pa tam pa zih ne mislem jeb.. se en popodne za piclih 50 EUR!

Da se nekaj pojasnim (KICKER):

vse vas zanima politika podjetja Sosed. Evo tukaj je. Iz prve roke. Sem delal tam nekaj časa (žal predolgo). Ma sej se mi niti ne da zgublat besed o tem. Prlimu bom mojo odpoved. Kr vidim Ninin odziv. Ampak ker je moje avtorsko delo, jo smem objaviti kjer koli želim :)

Bom pa poskusil odgovort na kakršno koli vprašanje glede omenjene firme.

Spoštovani,

Sporočam Vam nadvse žalostno vest, da z 2. 10. 2008 ne nameravam več
sodelovati (beri delati) pri podjetju Sosed. Mislim, da so razlogi že
vsem popolnoma znani, pa vendar, naj jih naštejem vsaj nekaj:



1. PROBLEM: Nerazumevanje pomena besede kader.

OBRAZLOŽITEV: Obstaja trislojni hierarhični model
uspešnega podjetja. Ti sloji so vodstveni, transakcijski in
izvrševalni. Bistvo uspeha je, da vsak kader ve, kaj je njegova naloga
in še pomembneje, da ima vsak kader natanko toliko informacij, kot je
potrebno za opravljanje njegovega dela. V primeru, da ima kader (v tem
primeru vodstveni) veliko preveč informacij, ki bi jih sicer moral
imeti transakcijski, se začnejo pojavljati težave v obliki
nezadovoljstva šefov, kar se prenese na zaposlene in posledično
stranke.

2. PROBLEM: Nezmožnost obdrževanja obstoječih zaposlenih

OBRAZLOŽITEV: Takšen način dela kot sta si ga zamislila
ne more delovati že samo zaradi pomankanja zanesljivih kadrov, ki bi
bili zmožni uvajati potencialne kandidate. Prvi pogoj za zadovoljstvo
strank je vsekakor nasmejan in prijazen serviser, z veseljem do dela,
ki vsako jutro brez napora odide do strank. Tedensko najemanje novih
serviserjev ni ključ do uspeha (in nam ne more biti v ponos, kot je
bilo ob komentarju mojega servisa zelo neprimerno navedeno!).

3. PROBLEM: Višina plač

OBRAZLOŽITEV: Razlog za odhod mnogih serviserjev je
bila predvsem prenizka plača. Ne morem si pomagati ampak dejstvo je,
da niso ravno na nivoju plačila informatikov. Glede na Petrov
neizpodbiten izračun, da na mesec porabimo nič več kot 50 EUR (to je
43L neosvinčenega 95 oktanskega bencina, na dan 1. 10. 2008) moram
izraziti zanimanje za nakup motorja, vgrajenega v Volkswagen Boro,
saj bi mi tako nizka poraba še kako prav prišla. Naj še omenim, da se
brez plačevanja potnih stroškov (ki se po zakonu plačujejo 1/3 cene
litra bencina /km, kar znese 0,38 EUR po kilometru) ne glede na
razdalijo od stranke ne more pričakovati zadovoljnih delavcev, ker se
nenazadnje še vedno vozimo z lastnimi vozili. Nižanje procenta od
servisa tudi ne more biti način za zagotavljanje dobrega delavnega
vzdušja. Ob nižanju je bilo obrazloženo da se je odstotek znižal na
račun večje količine servisov in da se bo v nadaljnje ponovno. Ne znam
si pa predstavljati, kako bodo serviserji (z enakimi delavnimi pogoji
in načinom dela) skrčili v obstoječi delavnik več servisov.

4. PROBLEM: Spreminjanje pravil/grenitev dela serviserjev

OBRAZLOŽITEV: Ko sem se prvič oglasil v pisarni Soseda,
mi je bilo povedano, da se v omenjeni firmi da vse dogovoriti, da je
vsako mnenje upoštevano, da lepo skrbite za zaposlene, skratka da smo
prijatelji. Način spreminjanja pravil, odstotka od servisa in pa
samega nezaupanja serviserjem se mi zdi zelo prijateljski (beri nož v
hrbet sicer še čakam).

5. PROBLEM: Dodatno delo

OBRAZLOŽITEV: Nekje na pisalni mizi v pisarni sem
zasledil, da bo vsako dodatno delo, vsaka inovacija, vsak trud
poplačan. Ne pričakujem sicer milijonov evrov, vendar pohvala za
večkratno celodnevno delo in pa še-večkratno predčasno prihajanje na
delo ne bi bila odveč.

6. PROBLEM: Neplačevanje za storitve

OBRAZLOŽITEV: Ste se kdaj vprašali, zakaj pa stranke
sploh zavračajo storitve kot so namestitev Web kamere za 69 ali pa
namestitev WinRar za 59, ali pa celo namestitev MS Windows za 108-178?
Bi bil morda odgovor skrit v ceni sami in ne v serviserju, ki je
stranki ponudil storitev ki se ji je zdela predraga???

7. PROBLEM: Nemiselna pravila

OBRAZLOŽITEV: Ne vem sicer plod čigave domišljije so
točke v kodeksu kot recimo servisiranje računalnikov v pisarni kljub
temu, da to pomeni podaljševanje servisov za več tednov (stavim, da je
prenosnik za stranko Hvala še vedno tam). Navajate, da ko se bo
število servisov povečalo da boste zaposlili nekoga, ki bo servisiral
sisteme v pisarni. Ker trenutno ni nikogar, bi bilo morda potrebno
razmisliti, kaj bi privedlo do zadovoljnih strank. Pravilo kot je
prepoved sprejemanja napitnine se mi zdi absurdno in celo žaljivo do
serviserjev in do strank samih. Mislim, da če se stranka odloči, da
nagradi serviserja oz mu pusti razliko do okroglega zneska, želi s tem
pokazati svoje zadovoljstvo in navdušenost nad serviserjem. Ne znam si
predstavljati občutka, če želiš nekomu pustiti nek drobiž, ta pa ti ga
bo na vsak način želel vrniti nazaj. NIHČE SE NE ŽELI POČUTITI KOT
BERAČ. Velja za stranke in serviserje. Da še kako stereotipne uniforme
sploh ne omenjam. Res bi rad vedel na čigavem zeljniku so zrastle
takšne neumnosti.

Nisem ravno podrl Luthrovega rekodra 50 tez, vendar mislim da bom vsaj
nekomu dal misliti, da samo stremenje proti nedosegljivemu cilju in
neoziranje na trenutno stanje ni ključ do uspeha (vsaj do uspeha
celotnega podjetja in ne posameznika). V 7 točkah sem torej na grobo
opisal nevzdržno situacijo pri podjetju Sosed. 7 točk, 7 smrtnih
grehov, če potegnem vzporednico z Biblijo. Ne želim vam sicer poplav
oz podobnih katastrof, privoščim pa neuspešnost na izbranem področju
in eventuelno kesanje za svoje napake.

V-i-p ::

Mene načeloma še ne bi zbodlo nič glede Soseda, njihova stvar po kakšnih (žal neumnih) cenah ponujajo osnovne storitve, tudi marsikatero sem že slišal čez njih, bolj zabavno in ironično je, da je vrli in tako pošteni slo-tech tako rad posegal po oglasih in dopisoval da je oglas možna prevara, opozorilo, da je cena pretirana pa te reči na koncu pa celo zastonj dajo reklamo podjetju, ki dela natanko isto. S-t pa ja ne trpi goljufanja. Če jaz dam oglas, da prodam sedem let star leptop za 500€, bi ga najbrž brisali ali celo dopisali, da je cena pretirana, tu se pa zdaj govori, kako da je njihova stvar po čem prodajajo storitve. Ccc, tudi če jaz prodajam laptop za 400 EUR preveč, je potem moja stvar, a ne? Za konec pa samo citat iz vaših pravil za objavo malih oglasov in bom rekel samo še to, sram vas je lahko:

Pridržujemo si pravico, da zavajajočim ali oglasom z nerazumno visoko ceno pridamo ustrezno opozorilo potencialnim kupcem.

Zelo razumna cena za peko dveh jebenih DVDjev, kar stane preko dvajset bivših tisočakov...
Kar lahko storiš danes ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: V-i-p ()

MK42 ::

MK42> tipkovnice se niti dotakniti ni treba

Zato pa jaz nisem v tem biznisu :)


Če te kdaj zamika, ti brezplačno pokažem kako isto dosežeš z uporabo le tipkovnice.;)

Utk ::

hja, težko zaračunat nekomu 100 evrov za pol minute klikanja. Če narediš isto v 15 minutah v konzoli, ooo, potem si pa car :)

MK42 ::

MK42>

Jap, totaln pain in the ass dhcp vklopit ter avtomatske ipje nakikat. (8 klikov miške, na povprečni win xp kišti, sem šel preverit, tipkovnice se niti dotakniti ni treba)



8 klikov ?
daj razloži ti to malo bolj podrobno :)


To pa niso več brezplačne informacije. :)
Hec.
Začne se desno spodaj z desnim klikom. Naprej menda znaš?

MK42 ::

hja, težko zaračunat nekomu 100 evrov za pol minute klikanja. Če narediš isto v 15 minutah v konzoli, ooo, potem si pa car :)


No saj smo na pravem mestu.
Sosed: Koliko (približno) vaših strank ne uporablja Oken ali Meka?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MK42 ()

rcon ::

Ce bos sprasvou soseda (se pravi Nino) nevem ce bos docaku odgovor. Tkrt ko sm jes delu tm nism meu primera da nebi biu WIN gor.

jype ::

CrniE> hja, težko zaračunat nekomu 100 evrov za pol minute klikanja. Če narediš isto v 15 minutah v konzoli, ooo, potem si pa car :)

Si pripravljen tekmovat?

solatko ::

Kaj se sploh sekirate, zaradi katerega koli podjetja. Cene so postavli, svojo politiko imajo ali pa bo iz te firme kaj nastalo, bo pokazal trg. Tisti, ki njihove usluge ne rabimo, pač ne bomo klicali, ker pa računajo na premožne stranke, ki največkrat komaj znajo prižgati TV ali radio in bodo ob nakupu računalnika raje poklicali servis, ki računa več (računajo, da so kvalitetnejši od cenejših), kot pa sosedovega mulca, ki bi jim morda poštimal še bolje. Poznam kar nekaj noobov, ki so kupili za 4k€ mašine, pa ne znajo Worda ali FF zagnat. Pripravljeni so odštet še toliko, da jih bo nekdo v njihovem domu učil osnove upravljanja z mašino, po možnosti v nedeljo zvečer. Če jim bo uspelo obstati toliko časa, da jih te noobi spoznajo, jim zna kar lepo zalaufat (neke vrste računalniški butik). Revčki, katerim mi šraufamo vsake toliko časa, jih sigurno ne bodo nikoli klicali.

imagodei ::

rcon,

zdaj te čisto ne razumem... V svojem postu praviš, da je treba delat učinkovito, ampak drago. V 6. točki svoje odpovedi pa daješ občutek, da je cena nekaterih storitev pri Sosedu predraga, ne glede na to, koliko učinkovit (prodajalec) je serviser...?
- Hoc est qui sumus -

rcon ::

jah to je blo sefom bl namenjen...uglavnem sm biu jes kriu ce je stranka zavrnila storitev (ce se ji je zdelo predrago). Seveda pol jes nism biu nc placan. Niti potnih stroskov. Aja pa placuje se po odstotku od servisa - 25%. Lah si zracunas da to ni nic ce upostevas da se mors ti s svojim vozilom tja prpelat pa use ostalo.

imagodei ::

25%...

Tale računica mi sicer ni preveč jasna. Prideš k stranki, s svojim avtom, s svojo opremo in svojim znanjem, stranka plača, ti pa 75% plačila daš podjetju, ki je v bistvu samo posrednik med tabo in stranko? OK, saj dobro ime res nekaj nanese, ampak 75-25? Ta je pa mal huda.

Razumem, da gre za čisto nekaj drugega, če ti hodiš na delovno mesto, uporabljaš resurse ter prostore od podjetja/delodajalca. Tako kot pa ti tole opisuješ, je pa 25% jako malo...
- Hoc est qui sumus -

rcon ::

dooh?!

kitewing ::

25%...

Tale računica mi sicer ni preveč jasna. Prideš k stranki, s svojim avtom, s svojo opremo in svojim znanjem, stranka plača, ti pa 75% plačila daš podjetju, ki je v bistvu samo posrednik med tabo in stranko? OK, saj dobro ime res nekaj nanese, ampak 75-25? Ta je pa mal huda.

Razumem, da gre za čisto nekaj drugega, če ti hodiš na delovno mesto, uporabljaš resurse ter prostore od podjetja/delodajalca. Tako kot pa ti tole opisuješ, je pa 25% jako malo...

Tu imaš premalo podatkov, da lahko zaključiš a je 25% veliko ali malo. (Bruto,neto,stroški...)

Yohan del Sud ::

Anekdota (ne čisto izmišljena, a prilagojena nekoliko za to temo).


Nek tih nemški inženir je delal za siemens in krupp (pa za IB farben, von brauna in messeršmit tudi najbrž) skozi prvo in celo drugo vojno. Delal in načrtoval je dele motorjev, rotorjev, turbin in tako dalje...

Tam, po desetih letih zaslužene penzije, malo se je še ukvarjal s popoldansko obrtjo, kjer je načetoval vrtne mlinčke in sobne železnice, ga pokličejo iz zadnje njegove firme, nekje v šestdesetih ali sedemdestih, če bi pomagal rešiti nek problem temelječ na klonu od klona nekega njegovega dizajna turbine, zaradi katerega stoji stomilijonski posel...

Pride, pogleda, pretipa, gleda celo uro, pretipa, gleda celi dve uri in prosi za kladivo. Potapka s kladivom in reši problem.
"Pošlji račun", pravi vodstvo...

Pošlje račun za 100.000 DEM.

Vodstvo zavrne. Preveč. In ni specificiran.

Stari inženir pošlje nov račun:

Specifikacija:

2 inž. uri: 40 DEM
1 udarec s kladivom: 1 DEM
Vedeti kje: 99.959 DEM
www.strancar.com

V-i-p ::

No, no, Yohan del Sud... Od parih primerov poznam Soseda, pa vem, da če že služijo, dobijo denar od res neukih uporabnikov in krepko računajo za osnovne reči, beri: inštaliranje xpjev, ki jih mora stranka seveda prej sama kupit... Žešča znanost, nimaš kaj :]
Kar lahko storiš danes ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Zheegec ::

No, no, Yohan del Sud... Od parih primerov poznam Soseda, pa vem, da če že služijo, dobijo denar od res neukih uporabnikov in krepko računajo za osnovne reči, beri: inštaliranje xpjev, ki jih mora stranka seveda prej sama kupit... Žešča znanost, nimaš kaj :]

Hočeš reči, da ko si prvič sedel pred računalnik, si šel v BIOS, nastavil primary boot device CD-ROM, AHCI kontroler nastavil na IDE način, save&exit in šel v inštalacijo Winsev ter sledil postopku, potem pa naložil še gonilnike? Ali si se usedel in si mislil "kje se pa to prižge"?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

wizeazz ::

Anekdota (ne čisto izmišljena, a prilagojena nekoliko za to temo).


Nek tih nemški inženir je delal za siemens in krupp (pa za IB farben, von brauna in messeršmit tudi najbrž) skozi prvo in celo drugo vojno. Delal in načrtoval je dele motorjev, rotorjev, turbin in tako dalje...

Tam, po desetih letih zaslužene penzije, malo se je še ukvarjal s popoldansko obrtjo, kjer je načetoval vrtne mlinčke in sobne železnice, ga pokličejo iz zadnje njegove firme, nekje v šestdesetih ali sedemdestih, če bi pomagal rešiti nek problem temelječ na klonu od klona nekega njegovega dizajna turbine, zaradi katerega stoji stomilijonski posel...

Pride, pogleda, pretipa, gleda celo uro, pretipa, gleda celi dve uri in prosi za kladivo. Potapka s kladivom in reši problem.
"Pošlji račun", pravi vodstvo...

Pošlje račun za 100.000 DEM.

Vodstvo zavrne. Preveč. In ni specificiran.

Stari inženir pošlje nov račun:

Specifikacija:

2 inž. uri: 40 DEM
1 udarec s kladivom: 1 DEM
Vedeti kje: 99.959 DEM


Res je. Slišal sem že za to, vendar v drugačni verziji. Hvala vseeno da si mi osvežil spomin.

"Admin", Vem da je izven rdeče niti, vendar vseeno:
Yohan del Sud, ne vem pa, če se zavedaš da v tej paradajzkomunistični đamarhiji še večina ne šteka kako nas na suho nateg. in od tega nezavedanja posledično tudi nerazumevanje tržnih načel.

Vsem ostalim, trg bo odločil ali je sosed ok ali pač ne.
Sploh mi pa ni jasno kaj se toliko za razpredati okoli soseda. Če ga stranka želi imeti naj ga ima.
Če ga ne želi imeti in ne dobi nobenega drugega in kliče soseda, so be it. who gives a f.
tudi mene gnjavijo stranke, ko ne dobijo nobenega drugega pa čeprav sem jim predrag. samo, ker to vem in vem da me bodo klicale najverjetneje 1x nikoli več, ali pač zaradi višje sile, jim še dražje zaračunam.

tisti, ki ne veste kaj je trženje, preberite kakšno knjigo od nikole grubiša, ali brian tracy, ali kakšno tretjo bukvo. po lastni presoji.
Samo ne se skrivati za lastnim neznanjem, ignoranco in izjavljati, to je predrago, brez da ugotovite kje je mejna koristnost za stranko.

Condemnation without investigation is the height of ignorance. "Einstein"

wizeazz ::

No, no, Yohan del Sud... Od parih primerov poznam Soseda, pa vem, da če že služijo, dobijo denar od res neukih uporabnikov in krepko računajo za osnovne reči, beri: inštaliranje xpjev, ki jih mora stranka seveda prej sama kupit... Žešča znanost, nimaš kaj :]


Mogoče ti neuki uporabniki so specialisti za druge zadeve in služijo mogoče tam okoli 100€/h, in se jim ne da ukvarjati s takšnimi obskurnimi zadevami kot je informatika.

če bi ti nosil domov minimalno 50€/h neto bi še vedno sam hodil v trgovino, bi sam pral in kuhal, ali bi raje dal komu 10€/h in tebi bi še vedno ostajalo 40€/h.

Tudi jaz imam kolega, kateri inštalira winse z driverji za 30€. vprašal sem ga če je prtegnjen.
samo na koncu sem zaključil, ne zna narediti da se winsi updejtajo, ne zna optmimizirati cel sistem in, če pride do kakršnekoli težave je ne zna rešiti. v vsakem primeru pa ruši trg s svojo ignoranco.

Tomay ::

Tudi sam sem nekaj časa delal za pivo in pico. Odkar sem v službi in je prosti čas najredkejša dobrina, pa stvari ne počnem ali pa jih računam. Nekateri še vedno pričakujejo, da bom priletel takoj in zastojn.

Slovenci pač nismo narod, ki bi bil vajen plačevati za storitve oz. jih uporabljati, če pa sosedov Franček to zna. Sem imel ideje, da bi si nabavil 090 telefonsko za vsakič ko me kdo gnjavi, da mu ne dela ... a kot poslovna ideja dvomim, da bi to uspelo.

Sosed pa je vsekakor dobra ideja ampak za tem mora stati tudi znanje in strokovnost. Cena potem niti ni najpomembnejša.
Voodoo 4Ever

wizeazz ::

Tudi sam sem nekaj časa delal za pivo in pico. Odkar sem v službi in je prosti čas najredkejša dobrina, pa stvari ne počnem ali pa jih računam. Nekateri še vedno pričakujejo, da bom priletel takoj in zastojn.

Slovenci pač nismo narod, ki bi bil vajen plačevati za storitve oz. jih uporabljati, če pa sosedov Franček to zna. Sem imel ideje, da bi si nabavil 090 telefonsko za vsakič ko me kdo gnjavi, da mu ne dela ... a kot poslovna ideja dvomim, da bi to uspelo.

Sosed pa je vsekakor dobra ideja ampak za tem mora stati tudi znanje in strokovnost. Cena potem niti ni najpomembnejša.


Nekaj takega je ja.
Večina se ne zaveda tega življenskega primera.
Oseba X pride domov iz službe in ugotovi da nekaj ne dela (lahko da že nekaj časa, samo ni bilo časa urediti zadeva) ali pa da potrebuje pomoč/svetovanje.
Kaj zdaj, pokliče serviserja/znanca/kolega, ki se s tem ukvarja. "Ejga, a bi ti men pršu to poštelat?"
Ta stranka je svoje že oddelala, svoj denar za tisti dan že zaslužila, od nekoga, ki se s tem ukvarja pro pa pričakuje da bo kar zastonj ali pa za pivo pritekel (odmislimo stroške prevoza) in zrihtal vse.
Predpostavimo da je tudi pc mehanik svoje že oddelal, ampak ima druge obveznosti (v bistvu svoj life, lahko sex/fitnes/putane/zadevanje karkoli pač, it's his life) in po tem ga ena X oseba tako padalsko gnjavi.
In kot ponavadi, po murphyu, je stranka nekaj hudo zjebala in je serviser tam 4-5h.

Nagradno vprašanje:
Koliko velja ta čas? (Ne pozabiti, sprememba načrtov-sex je padel v h2o-fitnes tudi, stroški, čas in znanje.)

Kdo ima čas in hoditi od vrat do vrat delati zastonj osebam, ki so za tisti dan svojo plačo ali mezdo že pokasirale.

Btw: jaz tistim, ki sem jih identificiral kot profiterje, kličejo samo ko kaj potrebujejo, jih takoj odjebem> jooj, sem v avtu, policija na cesti/sem na sestanku... in jih pozabim poklicati nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: wizeazz ()
««
3 / 27
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

servis avtomobila - upravičenje porabe časa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1083334 (790) Mato989
»

www.wee.com - čuri muri ?

Oddelek: Loža
347191 (1717) KTr1sk
»

Predragi električarji, očitno v Sloveniji trg ne deluje (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16619162 (12854) Pithlit
»

Koliko zaračunati za izdelavo videa? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16214749 (10154) buttplugs
»

SOSED d.o.o. v policijski preiskavi. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9516241 (11702) ThinkPad

Več podobnih tem