» »

wtf sosed.si...

wtf sosed.si...

««
16 / 27
»»

kavcicm ::

Ja res ma človek tak občutek, jaz pa imam še en občutek, namreč da vedno prebereš samo tisto kar tebi paše :)
Ne vem pa zakaj preprosto enkrat za vselej ne priznaš, da si totalno falil s svojo oceno (kolikor mi je jasno se gre tu za ceno ki jo Sosed zaračunava za svoje storitve). Sicer pa naj mi nedo razjasni vse tiste linke na druge servise oz ponudbe za njihove storitve.
Ves point je bil cena, s katero se ti (Okapi) in Ice (upam da še tole bereš) nikakor nista mogla strinjati. Vse skupaj pa je preraslo v to da se pogovarjamo tudi o nečem drugem kot sami inštalaciji OS (ja zato ker pač realni svet računalništva zahteva tudi kaj drugega kot reinštalacije OS).
Ja ja slike s piknika niso pol q vredne, tolaž se ko ti bo babica skakala po glavi kje jih maš. Uuuu al pa še boljš, daj še enkrat organiziraj piknik pa naroči vsem da počnejo točno to kar so takrat, zato da boš lahko naredil še enkrat iste slike. V južno ameriko boš šel tud še enkrat poslikat vse kar si poslikal; get real.
Zdaj pa povej koliko je informacija vredna (pa četudi je obliki JPEG slike).
No daj daj povej še kdaj si arhiviral svoje podatke. Če si jih pred 10 minutami to nekak ne šteje veš :D
Carpe Diem

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kavcicm ()

imagodei ::

Snegec> "Jaz nisem zaposlen pri SOSED-u, pa ti kaj manj kot 60€ za reinstalacijo sistema (če imaš licence, če nimaš - odjebi) nebi niti približno zaračunal. Ni vredno mojega časa. Če pač, je ljudem 60€ preveč, lahko sami googlajo kako se reinstalira sistem ali kak drug program. Zato je tam. Ali pa read the fucking manual."

Napisal sem, da se mi 60 EUR zdi veliko za inštalacijo programa, ne za inštalacijo Polken (pri čemer seveda štejem, da si inštaliral tudi Chipset in gonilnike za grafično, mrežno, itd., ter posodobil OS z najnovejšimi popravki). Za inštalacijo nekega programa, ki traja 10-20 minut je pa 60 EUR res malo krepka, se ti ne zdi? Če imaš urno postavko in če pride do komplikacij, se seveda z daljšim časom inštalacije avtomatično dviga cena. Če torej računaš 30 EUR/uro in se z inštalacijo nekega eksotičnega programa zamudiš 2 uri, by all means, zaračunaj 60 EUR.

Se pa na splošno strinjam s tistim delom o RTFM oz. Googlu. Ljudje so ful na komot, potem se pa zgražajo nad cenami. Jah, bit komot stane, drugače pa veselo iskat po Googlu.
- Hoc est qui sumus -

Okapi ::

Ja ja slike s piknika niso pol q vredne,

Mah, ne da se mi več razpravljati z ljudmi, ki nič ne štekajo. Če nisi uspel zapopasti, da sem s tem hotel povedati, da so slike s piknika za nekoga lahko neprecenljive, kljub temu, da se marsikateri serviser obnaša, kot da niso nič vredne in za vsako figo formatira disk, ne da bi se prej prepričal, ali lahko s katerim od preprostih posegov podatke reši, ti pač ne morem pomagati.

daj povej še kdaj si arhiviral svoje podatke.

Za moje podatke ti pa ni potrebno preveč skrbeti. Jaz od njih živim in se vsi sproti z Allway Syncom shranjujejo na zunanji disk + dve kopiji sproti šibata v oblak (Dropbox in Syncplicity), eno urejeno pa vsaki nekaj dni z gspaceom spravim še na Gmail.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Snegec ::

Napisal sem, da se mi 60 EUR zdi veliko za inštalacijo programa


Odvisno od programa in njegovih nastavitev, ter morebitnega jebanja, z strankinimi windowsi. Če gledamo teoretično, nameščanje programa s tem da vstaviš namestitveni cd, klikneš 5x next in morebiti nastaviš drugo pot na disku, morda še nastaviš kakšno bližnjico na desktop, ja.. potem se ti 60€ res zdi veliko. Priznam, da bi mi nekdo namestil geslo za wireless network in mi zaračunal 50€ bi ga usekal.

Samo čist tko, časovno, so polkna 20 minut (Vista) ali XP (30). Gledano skupaj z gonilniki za strojno opremo. Posodobitve trajajo dlje in jih stranke ponavadi same uredijo.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

imagodei ::

> "Odvisno od programa in njegovih nastavitev, ter morebitnega jebanja, z strankinimi windowsi."

Ja, saj to pravim. :) Če Polkna stalno nekaj štekajo in trije kliki z miško vzamejo 10 minut, potem boš itak dlje časa tam in boš več zaračunal.

Namestitev samih Polken (20-30 min) pa samo po sebi tudi ni nekaj, za kar bi jaz računal 60 EUR. To se mi zdi absolutno predrago. V teh 20-30 min težko stlačiš še namestitev gonilnikov, sploh če imaš kakšen fajn installer, ki po vsakem nameščenem gonilniku želi resetirat računalnik. In sploh ne, če je računalnik letnik, npr. 2004, kak Celeron z 256 MB RAMa in je 32 tega dodeljeno še grafični kartici.

Takoj, ko začneš na XP tlačit SP3, pa IE7, pa ostale novejše popravke, si pa (odvisno od hitrosti mašine in interneta) na eni uri ali eni uri in pol.

EDIT: Tudi ne verjamem v to, da stranke same urejajo posodobitve. Običajno ne, pa še orenk delo ni to. Če je nekdo kupil PC leta 2004 z SP1, ni fertik delo, če mu ne naložiš SP3.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Ziga Dolhar ::

Mal pozno sem tole opazil, morda je že kdo komentiral na to temo,

imagodei,

No, reč se ne konča tukaj: kot prvo obstajajo cene, ki se imenujejo dumpinške cene in z njimi ne smeš nastopat na tržišču.


Tole FUL ne drži. "Nizke cene" NISO prepovedane.
https://dolhar.si/

kavcicm ::

"Nizke cene" NISO prepovedane.

ali je kaznivo ali ne bo povedal kdo drug. Vem pa z zagotovostjo da te obišče inšpekcija v primeru da so cene storitev nizke.

+ dve kopiji sproti šibata v oblak (Dropbox in Syncplicity)

človek bi od nekoga ki 2x arhivira v oblak, poleg lokalnih arhivov (pa četudi mu je to naložil delodajalec), pričakoval da bo razumel osnovo ekonomije in že na začetku sam komentiral da je cena 10€/h iluzija.
Carpe Diem

imagodei ::

@Ziga Dolhar,

I stand corrected.

Je pa tako, kot je kavcicm povedal. No, nizke cene same po sebi niso prepovedane, to drži. Če si pa dost veliko podjetje, so pa nizke cene lahko sporne. ;)

EDIT: Itak pa sam dumping v celi zgodbi ni bil center debate. Vprašanje je, zakaj bi kdo ponujal svoje znanje in čas za smešno nizko vsoto, pri tem pa nosil vse breme in odgovornost podjetnika.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

imagodei ::

BTW, še na tole dvoje sem naletel:
Na svetu skorajda ni stvari, ki je nekdo ne bi izdelal še slabše in prodal še ceneje. Tako postanejo ljudje, ki se ozirajo samo na ceno, pravična žrtev takšnih mahinacij.
Nespametno je plačati preveč, še slabše je plačati premalo.
Če plačate preveč, boste izgubili nekaj denarja in to je vse.
Če pa plačate premalo, boste včasih izgubili vse, ker kupljen izdelek ne more izpolnjevati naloge, ki mu je namenjena. Zakoni ekonomije onemogočajo, da za malo denarja dobite veliko vrednost. Če sprejmete najnižjo ponudbo, morate pripraviti nekaj denarja za tveganje, kateremu ste izpostavljeni. In če to storite, to pomeni, da imate dovolj denarja, da plačate nekaj boljšega.

John Ruskin


Pa še tole ponujam v branje raznim Okapijem... Klik!
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

Aha, nauk je torej, zapravi cel dohodek za najboljše stvari, ne glede na ceno. Bravo.

Okapi ::

Ta logika "nisem dovolj bogat, da bi kupoval poceni" je sicer že stara kot Zemlja, vendar pa velja samo v določenih primerih.
Če si profesionalec, potem načeloma točno veš (vsaj sčasoma, na začetku svoje poklicne poti tudi profiji delajo napake), kakšno orodje je zate najprimernejše (in kakšnega si lahko privoščiš - ker nekatera orodja so tudi za profije predraga in se jim ne amortizirajo).

Za povprečnega potrošnika pa ta logika ne velja. Ljudje v potrošnišniški družbi večinoma kupujejo stvari, ki jih ne potrebujejo, in za stvar, ki je v resnici sploh ne potrebuješ (pa čeprav se ti zdi, da ti brez nje živeti ni), je čisto vseeno, kakšno kupiš. In če je vseeno, kaj kupiš, potem je bolje kupit najcenejši model.

Potrebno je seveda malo pazit, da se zadeva takoj ne pokvari, ampak zato pa je za večino stvari obvezna enoletna garancija.

Predvsem pa ljudje, očitno tudi nekateri na tem forumu, prepogosto kar enačijo višino cene s kakovostjo. To je popolnoma zgrešeno razmišljanje. Z višjo ceno samo po sebi ne kupiš ne kakovosti, ne varnosti, ampak zgolj prestiž, če je blagovna znamka dovolj opazna. Tule so nekateri večkrat dobesedno, ali med vrsticami, povedali, da ker je serviser drag, je torej tudi kakovost njegovih storitev na visokem nivoju. Ne bi se mogli bolj motit.

O.

lopov ::

Malo OT, pa me vseeno zanima - servisiranje računalnikov je obrt. Kakšno izobrazbo oz. tečaje/seminarje mora imeti opravljena oseba, ki se s tem ukvarja? Za odgovor ža vnaprej hvala :)

imagodei ::

CrniE> "Aha, nauk je torej, zapravi cel dohodek za najboljše stvari, ne glede na ceno. Bravo. "

Gre za zelo kratek navedek, pa še tega nisi sposoben prebrati, kot se spodobi. Mogoče se bo pa en stavek iz navedka vseeno obdržal med ušesi?
Nespametno je plačati preveč, še slabše je plačati premalo.
- Hoc est qui sumus -

Okapi ::

Nespametno je plačati preveč, še slabše je plačati premalo.

Kar je ena taka klasiča BS trditev, ki ne pove popolnoma nič. Nihče noče plačati preveč, ali kupiti preslabo robo. Ampak kako veš (vnaprej), kaj je preveč in kaj premalo?

O.

imagodei ::

@Okapi,

logika "Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni" pa ne pomeni "Sem tako bogat, da kupujem le najdražje". Pomeni le, da potrošnik z zdravo mero skeptičnosti primerja cene podobnih izdelkov/storitev. Če je cena močno pod tržno, se mora v glavi takoj oglasiti en zvonček. Nekaj ceneje lahko dobiš izdelek/storitev, če gre za delo na črno, ne opraviči pa to vseh smešno nizkih cen. To pa potem mora biti opozorilo, da gre za tretjerazredno robo ali storitev. Kajti vsak, ki je na trgu prisoten že vsaj nekaj časa, se mora dnevno dokazovat na tem trgu in s slabimi storitvami/izdelki ne bi uspel.

Še en citat iz linka, ki sem ga podal zgoraj:
Kako se pravzaprav določi prodajna cena? Erman ima izdelano naslednjo strategijo: cene nikoli ne določi na osnovi lastnih stroškov, ampak na osnovi trga. Cene tudi ne določa kupec, kot marsikdo misli, ampak konkurenca. Podjetje mora torej najprej vedeti, ali je njegova cena primerljiva s cenami konkurenčnih ponudnikov. Če je, potem od nje ne sme odstopiti!

Seveda tudi ni res, da za navadnega potrošnika ne velja logika "Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni". Ogromno je primerov, kjer to še kako velja: nakup rabljenega avtomobila, nakup računalnika (računalniških komponent), ostalih elektronskih naprav, nakup oblačil in obutve (z izjemo prestižnih znamk)... O vsakem omenjenem področju bi lahko napisal svoj post. Poznam več primerov, ko so ljudje kupili smešno poceni računalnik, pa so potem v prvih treh mesecih dali toliko za zamenjavo problematičnih komponent, da bi jih ceneje prišel kvalitetnejši računalnik že v štartu. Marsikdo je že nabavil poceni "italijansko" jakno "na placu", zato da je potem po enem tednu nošenja ugotovil, da razpada po šivih. Itd., itn.


Okapi> "Predvsem pa ljudje, očitno tudi nekateri na tem forumu, prepogosto kar enačijo višino cene s kakovostjo. To je popolnoma zgrešeno razmišljanje. Z višjo ceno samo po sebi ne kupiš ne kakovosti, ne varnosti, ampak zgolj prestiž, če je blagovna znamka dovolj opazna. Tule so nekateri večkrat dobesedno, ali med vrsticami, povedali, da ker je serviser drag, je torej tudi kakovost njegovih storitev na visokem nivoju. Ne bi se mogli bolj motit."

Se delno strinjam s tabo. Res ni samoumevno, da če je nekaj drago, je avtomatično tudi kvalitetno. Žal (ali pa k sreči) pa tega razmišljanja ne moreš uporabiti za zniževanje cene tistemu, ki kvalitetno dela. Kot sem že mnogokrat napisal - če nekdo obstaja na trgu navkljub konkurenci, potem je se je pač dokazal.

Tukaj sicer dopuščam možnost, da smo Slovenci tako bebast narod, da se pustimo kaskadno nategovat; se pravi da še vedno hodimo k tistemu trgovcu, ki je osoren, drag in nekvaliteten, ker smo tako pač navajeni, pa čeprav imamo 5 minut proč drugega trgovca, ki je prijazen, kvaliteten in poceni. Ampak, tudi to je trg. Če se bo na Slovenskih tleh pojavilo še 10 podjetij kot je Sosed, bo tudi ta prisiljen spustiti cene. In če bodo SP-jevci in drugi popoldanci začeli trumoma nameščati Windows po ceni 10 EUR/uro, bo tudi to postala tržna cena. Do takrat pa pač velja tisti citat tam zgoraj: "Cene tudi ne določa kupec, kot marsikdo misli, ampak konkurenca."
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

Okapi> "Kar je ena taka klasiča BS trditev, ki ne pove popolnoma nič. Nihče noče plačati preveč, ali kupiti preslabo robo. Ampak kako veš (vnaprej), kaj je preveč in kaj premalo?"

Kako - informiraš se. Neinformiran potrošnik lahko za svojo neinformiranost krivi le sebe. V kupoprodajni pogodbi za (rabljen) avto piše, da je avto prodan po sistemu videno-kupljeno; lahko le svoji neumnosti pripišeš, če za 10 let star Renault Megane plačaš 5.000 EUR, čeprav je prava cena za tak avto cca pol nižja.

Ko greš kupovat nov računalnik, greš tudi pogledat v nekaj računalniških trgovin, zaprosiš za nekaj predračunov... Vprašaš znanca... Skratka, ne greš v prvo rač.trgovino, ki ti prekriža pot, pa ajmo.

Bebci bodo vedno kupovali predrage in/ali nekvalitetne izdelke. Za to ne moreš kriviti prodajalca - razen, če gre za namensko zavajanje in nespoštovanje dogovorov. To je pa že stvar za inšpekcije in morebitni kazenski pregon - za to imamo ustrezne službe.
- Hoc est qui sumus -

Okapi ::

Kako - informiraš se.

V idealnem svetu, v katerem imaš na voljo dovolj podatkov, je vsak lahko pameten. V resničnem pa nikoli ne moreš vedeti, kako nizko se lahko spustiš. Boš imel manj stroškov z Meganom za 3000 ali za 2500 ali 2000 €? Potem pa eni za vsak slučaj kupijo malo dražjega (čeprav cena, kot smo ugotovili, nima neke neposredne povezave s kakovostjo), nekateri kupijo malo cenejšega, nekateri imajo pri nakupu smolo, nekateri imajo srečo, nekateri stvar že na začetku preplačajo, nekateri imajo kasneje več stroškov ...

O.

knesz ::

Glede Sosedovih cen - še enkrat:
Sosed posluje kot posluje. Njihove cene bi bile nekako sprejemljive, sicer na zgornji meji, v kolikor bi bile njihove storitve opravljene korektno in profesionalno. Kar pa glede na moje izkušnje v dveh primerih definitivno niso. In glede na to, da so v glavnem zaposleni študentje, niti ne morejo biti.
@Soseda Nina:
Verjetno dobro veš, da ti imena tistih dveh strank ne bom posredoval. Samo za razmislek, zgodilo se je malo več kot leto dni nazaj, ena od strank je tujec in ni "južni brat".


Malo OT, pa me vseeno zanima - servisiranje računalnikov je obrt. Kakšno izobrazbo oz. tečaje/seminarje mora imeti opravljena oseba, ki se s tem ukvarja? Za odgovor ža vnaprej hvala :)

Servisiranje računalnikov ni obrt, ker ke rabiš obrtnega dovoljenja. Je pa tako, da če imaš več tečajev, seminarjev, lažje postaviš višjo ceno, seveda pod pogojem, da tako pridobljeno znanje koristno uporabil pri delu.
@Okapi in podobno misleči:
Drugi te cenijo ravno toliko, kot ti ceniš sebe oz. svoje znanje. Ko boš enkrat zares v poslu in ne ljubiteljsko boš hitro ugotovil, da boš začel izgubljati stranke, če boš prepoceni. Tisti na ST forumu, ki to vedo, se v tej temi skoraj ne oglašajo, nekateri imajo dovolj časa in živcev, pa vam to probajo razložiti.
Še enkrat bom napisal: to velja v primeru, da posel zares obvladaš, in da storitev opraviš profesionalno in korektno.

Okapi ::

In če bodo SP-jevci in drugi popoldanci začeli trumoma nameščati Windows po ceni 10 EUR/uro, bo tudi to postala tržna cena.

Kako, če pa že ves čas trdiš, da s tako ceno ni mogoče preživeti???

O.

imagodei ::

Okapi> "V idealnem svetu, v katerem imaš na voljo dovolj podatkov, je vsak lahko pameten."

Tako je. V idealnem svetu, kjer pričakuješ vsak dan 8 ur polno zasedenega delavnika, 5 dni na teden, 4 tedne v mesecu, lahko računaš na 1600 EUR bruto, če uro dela računaš po 10 EUR. V idealnem svetu je vsak lahko pameten.

V realnem svetu pa seveda lahko tudi po tržni ceni kupiš avto, s katerim boš imel probleme. Še lažje pa zaradi neinformiranosti totalno zgrešiš, avto preplačaš in imaš nato še za 30% cene dodatnih stroškov. Kamot.

Razlika je samo ta, da boš kot informiran potrošnik (ki na ogled avtomobila morda pripelje kolega avtomehanika?) takšno napako naredil precej bolj poredko, kot neinformiran potrošnik.

Zdaj bo pa čas, da nehaš bluzit.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

Okapi> "Kako, če pa že ves čas trdiš, da s tako ceno ni mogoče preživeti???"

Ne opaziš tistega ČE?
In če bodo SP-jevci in drugi popoldanci začeli trumoma nameščati Windows po ceni 10 EUR/uro, bo tudi to postala tržna cena.


V bistvu sem bil ironičen. Če rabiš podnapise.
- Hoc est qui sumus -

Okapi ::

boš hitro ugotovil, da boš začel izgubljati stranke, če boš prepoceni.

No, to bi pa res rad videl. Ker če to drži, smo dežela bebcev, ki mislijo, da če je nekaj ceneje, potem pač ne more biti dobro. Ampak nekako dvomim, glede na to, da vsi hodijo na razprodaje, na javnih razpisih pa je odločilna nižja cena.

Drugo je, če zaradi nižje cene nižaš kakovost, ampak o tem se tu ne pogovarjamo.

O.

Okapi ::

V bistvu sem bil ironičen.

Ja, ko se kdo v debati zareče, je to kar naenkrat ironija. Star in prozoren trik:P

O.

imagodei ::

Okapi,

dolgočasen si in se počasi zatekaš k ad hominem argumentom, ker ti zmanjkuje pravih. Star in prozoren trik.

Napisal sem "ČE bodo SP-jevci in drugi popoldanci začeli trumoma nameščati Windows po ceni 10 EUR/uro, bo tudi to postala tržna cena." Sedaj samo še počakajmo na trenutek KO se bo to zgodilo (in ne ČE se bo to zgodilo).

Včasih je fino bit malo manj poln samega sebe in dejansko tudi razumeti napisano.
- Hoc est qui sumus -

knesz ::

boš hitro ugotovil, da boš začel izgubljati stranke, če boš prepoceni.

No, to bi pa res rad videl. Ker če to drži, smo dežela bebcev, ki mislijo, da če je nekaj ceneje, potem pač ne more biti dobro. Ampak nekako dvomim, glede na to, da vsi hodijo na razprodaje, na javnih razpisih pa je odločilna nižja cena.

Drugo je, če zaradi nižje cene nižaš kakovost, ampak o tem se tu ne pogovarjamo.

O.

Saj sem ti napisal, ko boš enkrat zares stopil v biznis, boš videl.
Drugo je, če zaradi nižje cene nižaš kakovost, ampak o tem se tu ne pogovarjamo.

Ravno o tem se pogovarjamo. Moje cene so take kot so in tebi bi se mogoče zdele previsoke. Kot mnogim drugim. Ampak hec je, da je kar nekaj strank šlo k cenejšemu ponudniku storitev. Precejšen del teh, se je po določenem času odločilo, da bomo zopet sodelovali. In to brez da bi jih jaz kakorkoli klical ali prepričeval.
Sicer pa, če po vsej solati v tej temi še nisi tega pokapiral, verjetno tudi sedaj ne boš :)

Okapi ::

Saj sem ti napisal, ko boš enkrat zares stopil v biznis, boš videl.

V biznisu sem 12 let in so mi zadeve glede cen, strank, ponudbe, povpraševanja & kakovosti precej jasne.

Ampak hec je, da je kar nekaj strank šlo k cenejšemu ponudniku storitev. Precejšen del teh, se je po določenem času odločilo, da bomo zopet sodelovali.

Ampak ne zaradi tvojih višjih cen, niti ne zaradi nižjih cen konkurence, ampak zaradi slabše kakovosti konkurence. Razen če se ukvarjaš s posli, kjer so v igri provizije:P

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

knesz ::

Saj sem ti napisal, ko boš enkrat zares stopil v biznis, boš videl.

V biznisu sem 12 let in so mi zadeve glede cen, strank, ponudbe, povpraševanja & kakovosti precej jasne.

Ampak hec je, da je kar nekaj strank šlo k cenejšemu ponudniku storitev. Precejšen del teh, se je po določenem času odločilo, da bomo zopet sodelovali.

Ampak ne zaradi tvojih višjih cen, niti ne zaradi nižjih cen konkurence, ampak zaradi slabše kakovosti konkurence. Razen če se ukvarjaš s posli, kjer so v igri provizije:P

O.

Si ti v biznisu, ali tvoj delodajalec? :)
Drugo je, če zaradi nižje cene nižaš kakovost, ampak o tem se tu ne pogovarjamo.

Ampak ne zaradi tvojih višjih cen, niti ne zaradi nižjih cen konkurence, ampak zaradi slabše kakovosti konkurence.


Ti tvoji izjavi se nekako izključujeta.

Drugače pa, pri mojem delu ni provizij.

Okapi ::

Si ti v biznisu, ali tvoj delodajalec?

Katere besede v trditvi "v biznisu sem 12 let" ne razumeš?
Ti tvoji izjavi se nekako izključujeta.

V čem?

O.

knesz ::

Si ti v biznisu, ali tvoj delodajalec?

Katere besede v trditvi "v biznisu sem 12 let" ne razumeš?
Ti tvoji izjavi se nekako izključujeta.

V čem?

O.

Glede na tvoje pisanje v tej temi ne bi rekel, da imaš s.p., svoj d.o.o. ali kaj podobnega. Zato sem bil skeptičen.
Me pa zanima, kakšna je kakovost tvojih storitev glede na to, da ti ni jasno, koliko je kakšno delo vredno.
Pa če ni skrivnost, v kakšnem biznisu pa si? IT?

imagodei ::

Okapi> "Ampak ne zaradi tvojih višjih cen, niti ne zaradi nižjih cen konkurence, ampak zaradi slabše kakovosti konkurence. Razen če se ukvarjaš s posli, kjer so v igri provizije:P"

To je brezvezno obračanje besed. Nazaj so prišli zato, ker so pogruntali, da je nižja cena konkurence tudi merilo kvalitete. Kdor ne more prodajat kvalitete, lahko prodaja poceni storitve/izdelke.

Se pravi, so konec koncev nazaj prišli zaradi višje cene. Brezvezna semantika, s katero na vse možne načine želiš dokazati svoj prav, da za 10 eur lahko narediš enako kvalitetno, kot za 100. (Kar seveda drži, samo v praksi tega ni, ker se gremo kapitalizem).
- Hoc est qui sumus -

kavcicm ::

V biznisu sem 12 let in so mi zadeve glede cen, strank, ponudbe, povpraševanja & kakovosti precej jasne.


Upaj da tvoje stranke ne berejo ST foruma in da ne vedo za katerim nickom se skrivaš, ker v nasprotnem primeru pričakuj upad in zaton tvojega biznisa. Če se sprašuješ zakaj: očitno te bodo lahko začeli izkoriščati s ceno, saj sam trdiš da bi z 10, mogoče 15 al pa 16€ na uro komot lahko shajal. Al pa bodo ugotovil da si poln samega sebe in da nimaš pojma o ekonomiji in je s tem tvoja prihodnost vprašljiva pa bodo raje izbrali nekoga, ki jim bo lahko garantiral da bodo storitve od njih lahko koristili še dolgo časa. Kot je Imagodei napisal se sicer potrošniki in Slovenci nasploh mal težko odločamo za spremembe, spremembe v poslih ki so utečeni pa to sploh ni najbolj zabavno, saj pomeni mnogo sprememb in privajanj na nov način dela... Ampak če je treba je trebain bolje prej narediti prestop kot pa kasneje.
Carpe Diem

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kavcicm ()

Ziga Dolhar ::

Aja Solatko, vsak pameten servis ima v svojih klavzulah servisnih storitev/pogojev napisano "Za aplikativne podatke/podatke na disku med servisiranjem v nobenem primeru ne odgovarjamo."


Tak poskus demantiranja odgovornosti še ne pomeni, da se izvajalec tudi (/sploh) lahko znebi takšne odgovornosti. "V nobenem primeru" pa sploh ne :D.
https://dolhar.si/

Okapi ::

To je brezvezno obračanje besed.

Nedvomno. Pač še enkrat več potrjuješ, da enačiš ceno s kakovostjo. V napačnost takšnega enačenja te ne mislim prepričevati.

kakšna je kakovost tvojih storitev glede na to, da ti ni jasno, koliko je kakšno delo vredno.

Če misliš, da je namestitev OS vredna 109 € ali vgraditev diska 60 €, potem pač plačuj takšno vrhunsko kakovost. In veliko sreče v poslu.

O.

knesz ::

To je brezvezno obračanje besed.

Nedvomno. Pač še enkrat več potrjuješ, da enačiš ceno s kakovostjo. V napačnost takšnega enačenja te ne mislim prepričevati.

kakšna je kakovost tvojih storitev glede na to, da ti ni jasno, koliko je kakšno delo vredno.

Če misliš, da je namestitev OS vredna 109 € ali vgraditev diska 60 €, potem pač plačuj takšno vrhunsko kakovost. In veliko sreče v poslu.

O.

Saj sem napisal, da so sosedove cene na zgornji meji, pod pogojem, da so opravljene kvalitetno. Realno sta pa zgoraj omenjeni storitvi vredni vsaj polovico tega.
Seveda je pa treba točno definirati, kaj pomeni namestitev sistema in kaj vgradnja diska. Lahko poklikaš next, next, pa naložiš osnovne gonilnike, ali pa cel sistem zrihtaš tako kot je treba, poskrbiš za varnost, naložiš osnovno programsko opremo ipd.
Disk lahko daš v kišto in priklopiš, lahko pa še narediš particije in po potrebi premešaš črke pogonov v winsih, po želji stranke.
Pod 50/35€ + ddv tukaj nimaš kaj delati.
Za moj posel ti pa ni potrebno skrbeti, ker imam koledar poln.

p.s.:
hvala za lepe želje, v vsakem poslu je pač potrebno imeti tudi malo sreče

solatko ::

Ziga Dolhar - Ko zamenjajo disk, gre stari v fabriko, grosistu...., kakor ima pač uvoznik dogovorjeno. Podatki gredo z diskom. Novo nalaganje in prenašanje podatkov iz takega diska mora biti posebej naročena in plačana.
Če računalnik ne deluje kot je treba in je ob pregledu ugotovljeno, da je polno nesnage, se shranjevanje podatkov dela na posebno željo in posebej plača, za neposnete podatke servis v nobenem primeru ne odgovarja.
Kadar se delajo drugi posegi na PC, se praviloma trdi diski izklopijo, da slučajno ne pride do kakšne neugodne zadeve.
Edina stvar, ki preostane stranki ob uničenju podatkov, je ta, da naslednjič nese računalnik drugam. Je pa strogo kaznivo uporabljanje podatkov, ki so na disku stranke, v kakršne koli namene.
Pri nas stranko vedno pred posegom povprašamo, če je na disku kaj pomembnega in če ji naredimo rezervno kopijo - sami od sebe, tega enostavno, ne smemo.
Če poznaš primer odškodninske odgovornosti servisa, zaradi izgube podatkov, daj kak link.
Okapi - Samo namestitev OS-a, sigurno ni vredno toliko pa, če prav, so to nekateri pripravljeni plačati še več, saj se jim zdi škoda njihovega časa, da bi se to sami naučili, je pa toliko vredna priprava celega sistema za delo. Instalacija strankinega kupljenega CD-ja zahteva približno 3 ure (naložiti se morajo vsi popravki), na tisto kar imaš ti pripravljeno Windows SP1, SP2 in po možnosti 3 in 4, pripravljeno s kakšnim nLite in podobnimi variantami, pri resni stranki ne boš dajal na mašino. Čista instalacija, zahteva tudi vse gonilnike, programi po željah stranke, nasveti za uporabo kašnega drugega manj zlobnim kodam podvrženega SW...... Sama instalacija OS-a, pa verjetno res ne zasluži take cene. Verjetno tudi SOSED ne računa po ceniku za posamezno postavko, saj bi bila priprava računalnika krepko čez €500, toliko pa po moje niso spulil še nobenemu.

nina_sosed ::

@Knesz: Prosim te, pokliči me, saj sem še enkrat preverila pri vseh sodelavcih in preverila tudi našo interno bazo pa teh primerov nisem zasledila. Rekel si, da smo eni stranki izgubili podatke, drugi pa poškodovali računalnik. Res bi te prosila, da me pokličeš, saj lahko le tako izvemo, kaj je res.

fosil ::

Imam občutek, da je tale tako imenovana skrb glede zadovoljstva strank, ko kličejo stranke in jih sprašujejo kako so bili zadovoljni, predvsem zato da nadzirajo lastne zaposlene, ki jim kot kaže ne zaupajo preveč.

Kot kaže so študentje tam precej slabo plačani, tako da če opravijo kakšno storitev za polovično ceno in pospravijo denar v svoj žep so na boljšem tako stranke, kot tudi sami študentje.
Tako je!

imagodei ::

fosil,

a to je spet "rekla kazala", ali tvoje osebno mnenje, ki nima podlage, ali kaj? Ali imaš mogoče kakšno osnovo, da zbijaš takšnele glede konkretnega podjetja?
- Hoc est qui sumus -

fosil ::

imagodei

Če dobro pogledaš boš videl, da se
moj post se začne z: Imam občutek...
Mislim da je iz tega jasno razvidno da gre za moje osebno mnenje, in če se ne motim so forumi tudi namenjeni izražanju osebnega mnenja.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Snegec ::

@Knesz: Prosim te, pokliči me, saj sem še enkrat preverila pri vseh sodelavcih in preverila tudi našo interno bazo pa teh primerov nisem zasledila. Rekel si, da smo eni stranki izgubili podatke, drugi pa poškodovali računalnik. Res bi te prosila, da me pokličeš, saj lahko le tako izvemo, kaj je res.


No ja, poškodb računalnikov je lahko na več načinov. Že samo ena sama praskica, ki nastane, ko jo nevede podrgneš z ključi avtomobila, ko jo neseš v avto (ker je na lokaciji ne moreš popravit), lahko stranka šteje kot poškodbo. Vem iz prakse dela na servisu.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

imagodei ::

@fosil,

aha, OK. Samo toliko, da je drugim udeležencem foruma jasno, da sicer nimaš pojma o tem, kako Sosed posluje, ampak nekaj na pamet trabunjaš.

Vedeti to je zelo pomembno - ker v bistvu želiš povzročit slabo reklamo na osnovi lastnega mnenja (ki morda nima niti najmanjše zveze z realnostjo). Če bi namreč imel lastno IZKUŠNJO, pozitivno ali negativno, bi to vsaj nekaj konstruktivno prispevalo k temi.
- Hoc est qui sumus -

Snegec ::

Če bi namreč imel lastno IZKUŠNJO, pozitivno ali negativno, bi to vsaj nekaj konstruktivno prispevalo k temi.


Konstruktivizem nikoli ni bil neka stvar, ki bi jo upoštevali forumaši. To bi pri svojih letih že lahko vedel imagodei. Lahko si pa celotno temo prebereš ŠE enkrat, in si pogledaš, kje se pravzaprav začnejo odstopanja od kopnstruktivizma IN povezanosti te teme z posti.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

fosil ::

imagodei

če bi si malo prebral tole temo v kateri sodeluješ, bi med drugim opazil da je v njej opisal svoje izkušnje tudi bivši zaposleni.
Opažam sicer da pogosto sploh ne bereš kar drugi napišejo.

No, torej na strani 3 je opisana izkušnja bivšega zaposlenega, ki govori o zelo slabih odnosih in slabem plačilu. Ob tem naj omenim da njegove navedbe niso bile nikoli zanikane, rečeno je bilo samo, da naj se od njegovega odhoda "marsikaj spremenilo".

Če povzamem, dobijo serviserji 25% od servisa, s tem da morajo sami kriti vse stroške, tudi potne. In da se pogosto dogaja da potem stranke nič ne kupijo, ker se jim storitve zdijo predrage. Serviserji pa so bili torej zastonj pri stranki na svoje lastne stroške.

Vprašaš se lahko, kaj bi sam naredil v taki situaciji, ko si vzameš čas in imaš stroške da prideš do stranke potem pa ta nič ne kupi, ker so pač cene tako navite.

Tak poslovni model je seveda s strani soseda zelo dober, s strani serviserja pa seveda ne. In jasno je, da bolj kot so nezadovljni zaposleni, bolj jih je treba nadzirat.
Tako je!

Utk ::

hehe, se pravi, da skoraj vso tveganje nosi serviser, tisti, ki zasluži 10 evrov na uro, bruto. Čeprav se tako menda ne da. Plačan pa itak ni 8 ur, če je študent, ampak tolk kolk jih naredi. Naloga firme je samo, da išče stranke, pa še to ni nujno, da bo tista stranka res kaj plačala. To je še slabše kot da imaš 10 €/h s pokritimi stroški.

imagodei ::

fosil> "če bi si malo prebral tole temo v kateri sodeluješ, bi med drugim opazil da je v njej opisal svoje izkušnje tudi bivši zaposleni."

Ja, ampak to je njegovo opažanje, ki ima podlago v realnem svetu. Tvoje bluzenje je žal - le bluzenje.


fosil> "Opažam sicer da pogosto sploh ne bereš kar drugi napišejo."

To je tvoje mnenje, do katerega si upravičen.

fosil> "No, torej na strani 3 je opisana izkušnja bivšega zaposlenega, ki govori o zelo slabih odnosih in slabem plačilu. Ob tem naj omenim da njegove navedbe niso bile nikoli zanikane, rečeno je bilo samo, da naj se od njegovega odhoda "marsikaj spremenilo"."

Kot rečeno, to mnenje ima podlago v realnem svetu in ni nabijanje v prazno. Ko šinfaš čez neko konkretno podjetje je zelo pomembno, ali gre za govorice, ali pa govoriš o konkretni izkušnji. Zapopadeš zdaj to? Neokusno se mi zdi, da na precej branem forumu svoje mnenje o podjetju prodajaš kot suho zlato. Sploh zato, ker ne gre za mega korporacijo (v Slo merilu) kot npr. Mercator, ampak manjše podjetje, ki šele išče svoj prostor na trgu. Take zlonamerne izjave, ki nimajo nobene podlage, lahko prinesejo precej škode.


fosil> "Vprašaš se lahko, kaj bi sam naredil v taki situaciji, ko si vzameš čas in imaš stroške da prideš do stranke potem pa ta nič ne kupi, ker so pač cene tako navite."

Vsak ima možnost menjat službo, če ni v njej zadovoljen. Če zaposleni dela sebi v škodo, si pa zasluži točno to, kar dobi.
- Hoc est qui sumus -

kavcicm ::

Sicer ne poznam natančnega sistema, kako se s študenti pri Sosedu dogovorijo glede plačila in potnih stroškov, ter kaj se zgodi če se stranka potem ne odloči za nakup storitve, ampak (plačilo glede na dejansko storjeno delo); take iste finte imajo tudi zavarovalnice ki svojim agentom (študentom) obljubljajo bajne denarje. Le ti pa so pogojeni s tem da sklenejo zavarovanje oz investicijo,...
Saj se hecate če mislite da tisti, ki delajo pri Sosedu ali kaki taki zavarovalnici, za njihovo politiko plačila izvejo šele konec meseca in ugotovijo, da zato ker od njih nihče ni kupil storitve, da ne bodo dobili prebite pare. Če se to zgodi so si pa povsem sami krivi, če se jim tudi toliko ni ljubilo stegniti jezika, da bi vprašali kako je s plačilom in potnimi stroški (kdor jezika špara, kruha strada); Mar ne delamo vsi zato da zaslužimo tiste €???

@Crni
ne se ne da z 10€. Naj ti dam za primer, da krampanje, ki ne zahteva niti osnovne šole, stane min 10€ pa tko v povprečju nekje do 15€/h. Kolk pa misliš da dobi tisti ki dejansko krampa? (med 2,5€ in 3,5€). Ampak ve da bo za 20 meterski jarek ki ga bo krampal cel teden zaslužil nekje 100-150€ (to garancijo mu da delodajalec in mislim da je teh 150€ vesel in se ne ubada s tem da bo delodajalec zaslužil na njegovem delu še 3x toliko-če ne upoštevamo vseh ostalih stroškov, kateri krapača niti ne brigajo). Tolikokrat ti (in tebi podobnim) je bilo že razloženo kaj vse pade v tistih 10€ (al pa 15 al whatever) pa še vedno bi očitno tako veselo delali za 10€ bruto, sami, brez dopustov, brez bolniških, brez regresa,...
Ja delam za cca 6€ neto na uro, ampak jaz teh 6€/h dobim tud ko ležim v Egiptu na dopustu. Vi (SP-ji za 10€/h) pa bi po tednu na dopustu ostali brez polovice strank.

Fantje (in dekleta) živimo v kapitalizmu in tisti ki ne veste kaj to pomeni in kako preživeti v njem, potem raje ostanite o varnem zavetju mamice in očka (lahko tudi suggadaddy), tako vam bodo vsaj prihranjene vse skrbi ki jih realni svet prinaša.
Carpe Diem

Okapi ::

Saj se hecate če mislite da tisti, ki delajo pri Sosedu ali kaki taki zavarovalnici, za njihovo politiko plačila izvejo šele konec meseca

Za način plačila že izvedo na začetku meseca, na koncu meseca pa ugotovijo še, koliko strank v resnici lahko obiščejo v tem mesecu (in jih prepričajo, da nekaj kupijo). Praktično vse firme, ki se ukvarjajo z akvizitersko prodajo, živijo od tega, da si kandidati ne predstavljajo, koliko bodo v resnici lahko zaslužili. In imajo zato vse tudi velikanski pretok ljudi, ker redkokdo dlje časa ostane.

pa bi po tednu na dopustu ostali brez polovice strank.

Mogoče, če bi se takega posla lotil nekdo popolnoma neiznajdljiv. Za čas dopusta lahko prek študentskega servisa najameš študenta. Za čas bolniške prav tako. Lahko že od vsega začetka v sodelovanje prepričaš še koga (ali dva ali tri), s katerim si potem porazdeliš stranke, da je delo bolj ekonomično in učinkovito, si z njim razporediš dopust in kriješ bolniško.

živimo v kapitalizmu in tisti ki ne veste kaj to pomeni in kako preživeti v njem, potem raje ostanite o varnem zavetju mamice in očka (lahko tudi suggadaddy), tako vam bodo vsaj prihranjene vse skrbi ki jih realni svet prinaša.

Ti ta svoj nasvet očitno kar dobro upoštevaš in delaš za 6 € na uro pri zanesljivem delodajalco. Kako zelo socialistično:P


O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

fosil ::

imagodei

Lepo, da moje mnenje ceniš tako zelo, da se ti zdi kot suho zlato. V nasprotnem primeru si ne znam predstavljat zakaj taka burna reakcija, glede na to da so različni ljudje v tej temi sosedu pripisali že mnogo hujša dejanja (recimo da nategujejo neuke ljudi, da so ljudem izgubili podatke in podobno) pa nikoli ni bilo reakcije s tvoje strani.

Forum je namenjen debatam in kritičnim obravnavam, še posebej ko se v temi pojavljajo reklamna sporočila PR oseb določenega podjetja. In ko se gospodična iz Sosedovega PR oddelka hvali kako zeli jih skrbi za kvaliteto storitev, celo tako zelo da potem vsako stranko pokličejo, se človek seveda vpraša ali je to res edini namen. Sploh če upoštevaš vse kar je bilo napisano v tej temi.

Forum pač ni Washington post, kjer bi morala biti vsaka objava preverjena s strani dveh neodvisnih virov. Če bi bilo temu tako, bi bil tole zelo pust forum. Forum je nemenjem predvsem izmenjevanju mnenj različnih ljudi.

In na slo-techu se je vedno kritično obravnavalo razna propagadna sporočila in objave različnih IT podjetij in ob tem skušalo brati med vrsticami teh sporočil in upam da bo tako ostalo tudi še naprej.
Tako je!

Utk ::

kavcicm, glede na to, kako se ti ne da nič dopovedat, se čudim, da ti nekdo da 6 evrov na uro. Zaposleni pri sosedu je napisal, da nosi stroške prevoza sam, včasih stranka sploh nič ne plača, ker se premisli, če je zaposleni študent, pa dobi plačano tisto kar je naredil, ne pa na uro tudi ko je na dopustu. Dvomim, da mu znese nazadnje več kot 10 evrov na uro. Tako da ne vem kaj še tu tvega podjetje, če na tak način dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

imagodei ::

Okapi> "Za način plačila že izvedo na začetku meseca, na koncu meseca pa ugotovijo še, koliko strank v resnici lahko obiščejo v tem mesecu (in jih prepričajo, da nekaj kupijo). Praktično vse firme, ki se ukvarjajo z akvizitersko prodajo, živijo od tega, da si kandidati ne predstavljajo, koliko bodo v resnici lahko zaslužili. In imajo zato vse tudi velikanski pretok ljudi, ker redkokdo dlje časa ostane."

In tvoj point je? Bogi revčki? Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me. In to je to. Če komu ni kaj všeč, gre stran od slabega delodajalca. Sčasoma mu ostane le še nesposobna delovna sila, ki se ne more prodat drugam in tistih nekaj študentov, ki še ni izvedelo, da se je tega delodajalca treba izogibat. Nezadovoljne stranke, malo posla - in podjetje se zapre.

Free market FTW. Ne vem, kaj toliko enega brezveznega govoričenja.
- Hoc est qui sumus -
««
16 / 27
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Predragi električarji, očitno v Sloveniji trg ne deluje (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16837617 (5995) feryz
»

servis avtomobila - upravičenje porabe časa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10811687 (9143) Mato989
»

www.wee.com - čuri muri ?

Oddelek: Loža
3411103 (5629) KTr1sk
»

Koliko zaračunati za izdelavo videa? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16231487 (26892) buttplugs
»

SOSED d.o.o. v policijski preiskavi. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9523021 (18482) ThinkPad

Več podobnih tem