» »

Grafična kartica s štirimi gigabajti

Grafična kartica s štirimi gigabajti

Slashdot - Grafični gigant nVidia je izdala grafično kartico, za katero pravijo, da je najmočnejša v zgodovini. Model z imenom Quadro FX 5800, ki nadomešča 5600, prinaša 240 CUDA-programljivih paralelnih jeder in premierno kar štiri gigabajte vgrajenega pomnilnika. S ceno 3500 dolarjev seveda ni namenjena nažiganju iger, temveč modeliranju, grafičnemu oblikovanju in podobno, poročata Slashdot in Gizmodo.

23 komentarjev

zee ::

Mega! Me buyz >:D
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

opeter ::

Od kdaj pa rabijo grafični oblikovalci takšno kartico? Intelov integrirani je vrh glave dovolj. Ali pa kak poceni Radeon oz. GeForce, če kdo rabi DVI izhode.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Dr_M ::

Catia, pro engineer...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

bluefish ::

Tole je res že pretiravanje. Kljub vsemu pa za CAD/CAM pride še kako prav. Glede na nekatere zboljšave pa ne bo odveč tudi pri rendiranju, kjer je do sedaj še največ potu odtočil procesor.

Fr33man ::

Kick-ass product =)

zee ::

V kratkem bom menda lahko racunal na graficni kartici...
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Izi ::

Moja steklena kugla pravi:
Glede na to kako hitro smo na igričarskih grafičnih karticah prilezli na 1 GB VRAMA, bomo 4 GB VRAMA tudi pri igrah uporabljali že čez kakšne 3 leta, morda že čez 2 leti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

jimmb0 ::

opeter

vidi se da se nisi glih kaj modeliral z programi ... nic hudega

Verjemi da rabijo mocnejse graficne kot rabijo nekater za spilanje zahtevnih iger ,

Oxford ::

Saj opeter je omenjal grafične oblikovalce in ne CAD inženirje. Slednjim nam ime "Quadro" požene kri po žilah.>:D

Tilen ::

Glede na to kako hitro smo na igričarskih grafičnih karticah prilezli na 1 GB VRAMA, bomo 4 GB VRAMA tudi pri igrah uporabljali že čez kakšne 3 leta, morda že čez 2 leti.

Že večkrat se je izkazalo, da so tiste z manj VRAMA hitrejše, ker imajo tiste z več VRAM-a le tega počasnejšega (pri igrah!!). Sicer pa, ti je recimo priblizno jasno koliko VRAM-a uporablja Crysis pri 1600x1200 MAX uber detail kar je možno?

413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

PrimozR ::

Opeter CS4 baje podpira real time rendiranje z uporabo GPUja (prek CUDE). Torej bi tam zadeva lahko pomagala, a spet le v totalnih extremih. Za CAD največ pri računalniku naredi že osnoven Quadro, ki ima možnost pštancanja wireframe-a. Tole je pa uproabno za OGROMNE projekte.

phong ::

Ali mogoče kdo ve, če lahko z grafičnimi karticami množimo matrike (in ne uporabljamo CPU-ja)?
To bi bilo namreč odlično za razvoj robotike (množenje matrik je pravzaprav srž robotike).

Senitel ::

Seveda lahko množiš matrike na GPU... Zakaj jih ne bi mogel? Komplet grafika je polna tega.

phong ::

Seveda lahko množiš matrike na GPU... Zakaj jih ne bi mogel? Komplet grafika je polna tega.


Izgleda, da je CPU še vedno hitrejši za računanje.
GPU-ji naj bi sicer lahko izvedli več matematičnih operacij v časovni enoti, vendar lahko pridobijo manj podatkov iz Cachev, kot CPU.

Vir

Valvoline ::

Kolko le FPS bo vn stisnila pr Crysisu....:|
:D

PrimozR ::

Ne veliko več kot GeForci (z enakim jedrom), če sploh. Vprašanje, koliko je RAM omejitev pri Crysisu, vsaj dokler nimaš AA/AF, itak ima pa tale RAM višje latence. Poleg tega je pa tod aleč od namena te grafe.

opeter ::

Opeter CS4 baje podpira real time rendiranje z uporabo GPUja (prek CUDE). Torej bi tam zadeva lahko pomagala, a spet le v totalnih extremih. Za CAD največ pri računalniku naredi že osnoven Quadro, ki ima možnost pštancanja wireframe-a. Tole je pa uproabno za OGROMNE projekte.


Ja, ampak za obračanje platna (canvas) je čisto dovolj kakšna grafična kartica iz serije Radeon 2600 ali pa GeForce 8600...

Mogoče kjer je efekt še največji v Adobe CS4 programih, je v Photoshop CS4 Extended pri obračanju 3D objektov, pa morda v After Effects, morda še Lightroom (čeprav ta ni v nobeni zbirki). Pri drugih Adobejevih programih pa bolj težko predstavljam kakršnokoli razliko v hitrosti.

Ampak, dajmo biti realni, koliko "grafičnih oblikovalcev" se sploh ukvarja s 3D-jem?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

bluefish ::

Pri ta novem Photoshopu se menda opazi razlika pri manipulaciji z večjimi dokumenti, vrtenju, transformaciji,...
Seveda pa so to malenkosti, ki jih večina uporabnikov ne opazi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

jype ::

Tako grafično rabš če delaš u javi, k java porab velik spomina!

Jst ::

Nvidia ima zanimivo rešitev: Nvidia QuadroPlex.

To je posebej škatla, notri ima nekaj Quadrov ter se priključi na računalnik.

Zakaj Quadro?

Hmm... Quadro je namenjen za designerje in se uporablja za Digital Content Creation, Computer-Aided Design (CAD),... v bistvu za vse, kar je povezano z grafiko - kreacijo, manipulacijo, editiranje, podpora v grafičnih programih.

V čem se pa razlikujejo od navadnih Geforcov bi znal pa Senitel natančno povedati. Ampak bom vseeno poskusil:

Večina teh Quadro kartic je osnovana na enakem čipu, kot Geforce bratje, kateri so namenjani za igranje iger. Razlika je med drugim tudi v firmware-u. (Kakšne so še razlike, ne vem.) Včasih se jih (GeFroce) je dalo softmod-ati in si iz Geforca dobil polnokrvnega Quadra. Sedaj mislim, da ni več tako. Modati se jih še vedno da, ampak se takšna kartica ne približa performansom Quadra - seveda na "Quadro playing field."

Naslednji odstavek bom copy-paste iz wikipedije, katerega sem našel med malenkostnim brskanjem o Quadrih:

Many of these cards use the same chipset as the game- and action-oriented GeForce video cards by NVIDIA. Those cards that are identical to the desktop cards can be "soft-modded" to identify itself as the equivalent Quadro card and this allows optimized drivers intended for the Quadro cards to be installed on the system.[3] While this will not offer anywhere near the performance of the equivalent Quadro card it can improve performance in certain applications.

The difference comes in the firmware controlling the card. Given the importance of speed in a game, a system used for gaming can shut down textures, shading, or rendering after only approximating a final output—in order to keep the overall frame rate high. The algorithms on a CAD-oriented card tend rather to complete all rendering operations, even if that introduces delays or variations in the timing.

vir: wikipedia.com
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Še fotka:

NVIDIA Quadro Plex VCS Model IV




--

edit: Še novica o Quadro Plex:
http://www.techpowerup.com/?30135
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

bluefish ::

imajo pa te škatle 2+ grafičnih procesorjev oz. kartic. Seveda je jasno, zakaj je ta škatla potem boljša od posameznih kartic priklopljenih v PC.

Senitel ::

Izgleda, da je CPU še vedno hitrejši za računanje.
GPU-ji naj bi sicer lahko izvedli več matematičnih operacij v časovni enoti, vendar lahko pridobijo manj podatkov iz Cachev, kot CPU.

Vir

No samo tolk da ne bomo starih člankov linkal in vlekli zaključkov: Benchmarking GPUs to Tune Dense Linear Algebra iz letošnje supercomputing konference.
Za množenje matrik 8800GTX prileze do nekaj čez 200G flopsov, GTX 280 pa do okrog 370G flopsov. Izkoristek flopsov je še vedno bolj bogi (60%), je pa 8800GTX še vedno 2x hitrejši od Core 2 Quad pri 3GHz, GTX 280 pa skoraj 4x hitrejši.
P.S.: Tudi za double precision (ki je bistveno počasnejši) je GTX 280 za velike matrike še vedno dosti hitrejši od CPU-ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

GPU na procesorju

Oddelek: Strojna oprema
111592 (1498) brojka
»

Slo-Tech 3D Team: 3D Mark 2005 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Navijanje
32782920 (42793) Shark-357
»

Problem z grafično (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
506828 (6193) him
»

Ati HD3850 512MB DDR3 AGP Problem

Oddelek: Pomoč in nasveti
91040 (956) Volta
»

Problem z graficno - kocke - je pokvarjena?

Oddelek: Zvok in slika
131607 (1243) Azrael

Več podobnih tem