Forum » Programiranje » Python, prosim za pomoc pri programiranju
Python, prosim za pomoc pri programiranju
Gandalfar ::
a pa si preprican, da so presledki vmes in da to ni samo tvoj font?
recimo len('a b b a') ti vrne koliko?
recimo len('a b b a') ti vrne koliko?
arti ::
Sem prepričan da so presledki ker sem dal pred "index = index - 1" še "print s[index]," in mi je izpisal 'a b ba False'.
len('a b b a') mi vrne 7.
len('a b b a') mi vrne 7.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: arti ()
Gandalfar ::
vedno lahko reces 'a b b a'.replace(' ', '') da presledke zamenjas s praznimi stringi, ce sem te prav razumel.
arti ::
Gandalfar ::
poklices jo nad stringom:
>>> s = 'a b b d' >>> len(s) 7 >>> s.replace(' ', '') 'abbd' >>> len(s.replace(' ', '')) 4
arti ::
Hvala. Sm mislu da mi sam ena naloga ne bo šla, ampak ne morm nobene do konca rešt:@
Aja, pa še neki me zanima. Če slučajno poznaš GASP program (za grafično programiranje s pythonom), men na windowsih vedno zašteka tko da nemorm nč nrdit, pa če ga poznaš a veš kaj nrdit? Sicr tm na njihovi spletni strani piše da najnovejša verzija ni še narejena za windows(http://dev.laptop.org/pub/gasp/download...
Aja, pa še neki me zanima. Če slučajno poznaš GASP program (za grafično programiranje s pythonom), men na windowsih vedno zašteka tko da nemorm nč nrdit, pa če ga poznaš a veš kaj nrdit? Sicr tm na njihovi spletni strani piše da najnovejša verzija ni še narejena za windows(http://dev.laptop.org/pub/gasp/download...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: arti ()
Nuke_H2 ::
cewapcic ::
jst pa mislm eno aplikacijo nardit, pa me zanima kaj naj uporabim python 2.6 ali 3.1?
Ponavadi vzameš najnovejšo verzijo ane...
Lp
ja sam jst bi uporablu PythonWin IDE, ta pa ne podpira 3.1, ker IDE nj pol instaliram?
razen če je še kaka PythonWin verzija, ki podpira 3.1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cewapcic ()
arti ::
n
Imam nalogo, da naredim program, ki bo iz besede izbrisal kombinacijo črk:
Posamične črke znam izbrisati, ampak kombinacijo črk pa ne, in sicer zato, ker ne vem kako naj programu ukažem da ne preverja samo vsake črke, temveč tudi kombinacijo črk.
v 3. vrstici bi moral letter nadomestiti z nečem drugim, samo ne znam definirati kombinacijo črk. (če ti slučajno naloga ni jasna, si jo poglej tu: http://openbookproject.net//thinkCSpy/c... --> na dnu strani)
Imam nalogo, da naredim program, ki bo iz besede izbrisal kombinacijo črk:
def remove(sub, s): """ >>> remove('an', 'banana') 'bana' >>> remove('cyc', 'bicycle') 'bile' >>> remove('iss', 'Mississippi') 'Missippi' >>> remove('egg', 'bicycle') 'bicycle' """
Posamične črke znam izbrisati, ampak kombinacijo črk pa ne, in sicer zato, ker ne vem kako naj programu ukažem da ne preverja samo vsake črke, temveč tudi kombinacijo črk.
def remove(sub, s): sub_without_s = '' for letter in sub: if letter != s: print sub_without_s + letter
v 3. vrstici bi moral letter nadomestiti z nečem drugim, samo ne znam definirati kombinacijo črk. (če ti slučajno naloga ni jasna, si jo poglej tu: http://openbookproject.net//thinkCSpy/c... --> na dnu strani)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: arti ()
cewapcic ::
def remove(sub, s): print (s.replace(sub, '',1))
tkole sm jst naredu
sm pol najdu PythonWin za Python 3.1
edin zdj vidm, da še ni delujočega py2exe za verzijo 3.1, škoda
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cewapcic ()
hruske ::
Ne jemat še 3.x, ker ta še ni ravno dosti podprt, kot si tudi že sam opazil.
Potrebno bo še kakih 3-5 let, da se cela Python skupnost premakne na 3.x vejo, tako da za začetnika vzemi raje 2.6 ali 2.7.
Potrebno bo še kakih 3-5 let, da se cela Python skupnost premakne na 3.x vejo, tako da za začetnika vzemi raje 2.6 ali 2.7.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
arti ::
Živjo, spet! :)
Naletel sem na težavo, in sicer ko mi je po dolgem času uspelo približno izpeljati nalogo, se je zataknilo pri končni rešitvi (vbistvu samo v obliki izpisa rezultata):
uno uzgori je kko bi mogu output izgledat (to je za doctest kao), uno uspodi je pa moja koda. rabim pa samo še oblikovati izpis, sicer ni ravno pomembno, ampak se bom s podobnim sigurno srečal v prihodnosti, tako da bi rad vedel kako to rešiti. hvala za pomoč.
lp,
arti
Naletel sem na težavo, in sicer ko mi je po dolgem času uspelo približno izpeljati nalogo, se je zataknilo pri končni rešitvi (vbistvu samo v obliki izpisa rezultata):
def add_vectors(u, v): """ >>> add_vectors([1, 0], [1, 1]) [2, 1] >>> add_vectors([1, 2], [1, 4]) [2, 6] >>> add_vectors([1, 2, 1], [1, 4, 3]) [2, 6, 4] >>> add_vectors([11, 0, -4, 5], [2, -4, 17, 0]) [13, -4, 13, 5] """ def add_vectors(u, v): x = 0 while x < len(u): a = u[x] + v[x] x += 1 print [a],
uno uzgori je kko bi mogu output izgledat (to je za doctest kao), uno uspodi je pa moja koda. rabim pa samo še oblikovati izpis, sicer ni ravno pomembno, ampak se bom s podobnim sigurno srečal v prihodnosti, tako da bi rad vedel kako to rešiti. hvala za pomoč.
lp,
arti
Gandalfar ::
namesto print [a], daj
return a
(pa izven while zanke) :)
ker doctest preverja output funkcije
return a
(pa izven while zanke) :)
ker doctest preverja output funkcije
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gandalfar ()
arti ::
če dam return a (pa izven while zanke), mi ven vrže samo seštevek zadnje številke pri u+v. npr:
>>> add_vectors([1,2],[2,3])
5
---------------
uno od rokm pa dela (sam po unmu tutorialu k jst delam ne znam še tega:P)
>>> add_vectors([1,2],[2,3])
5
---------------
uno od rokm pa dela (sam po unmu tutorialu k jst delam ne znam še tega:P)
Gandalfar ::
naredi seznam izven while bloka in na koncu while bloka appendaj rezultat k njemu, nato pa ta rezultat vrni kot rezultat funkcije
arti ::
amm...sm neki probavu sam a to append mislš da dam rcimo:
newlist = []
newlist += a
sam tko se ne da nč, tko da nwem. bi bil hvaležen če bi mi ti napisu, pa bi pol jst to preuču pa še k ostalim nalogam vpelu:)
newlist = []
newlist += a
sam tko se ne da nč, tko da nwem. bi bil hvaležen če bi mi ti napisu, pa bi pol jst to preuču pa še k ostalim nalogam vpelu:)
Gandalfar ::
tocno to
seznam = list() #ali pa seznam = [] while x < len(u): a = u[x] + v[x] x += 1 seznam.append(a) #seznamu pripnemo element a return seznam #in na koncu vrnemo seznam
brodul ::
Eva bom še jst nekaj vprašal.
Mi lahko kdo priporača kakšno literaturo, kjer je bolj podrobno pa tudi preprosto opisano objektno orientirano programiranje v pythonu. Predvsem me muči objektno programiranje (razredi, instance ... )
Predelal sem že diveintopython ter docs ... pa me zanima če ma kdo še kaj.
Mi lahko kdo priporača kakšno literaturo, kjer je bolj podrobno pa tudi preprosto opisano objektno orientirano programiranje v pythonu. Predvsem me muči objektno programiranje (razredi, instance ... )
Predelal sem že diveintopython ter docs ... pa me zanima če ma kdo še kaj.
Pretending to be a mature adult is so exhausting.
arti ::
živjo. velikokrat sem že naleten na podoben ukaz:
$ python hello1.py
in to naj bi priklicalo program, da npr. začne delat. sam meni vedno vrže ven:
tko da me zanima, kaj moram napisati, da bi mi uspelo priklicati program.
hvala
$ python hello1.py
in to naj bi priklicalo program, da npr. začne delat. sam meni vedno vrže ven:
>>> $ python hello1.py SyntaxError: invalid syntax
tko da me zanima, kaj moram napisati, da bi mi uspelo priklicati program.
hvala
arti ::
>>> hello1.py Traceback (most recent call last): File "<pyshell#0>", line 1, in <module> hello1.py NameError: name 'hello1' is not defined
to mi vn vrže. a morm prej kej importat?
root987 ::
"python hello1.py" moraš vpisati v terminal, ne v pythonov interpreter.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
hruske ::
SyntaxError pomeni, da si se nekje zatipkal in python ne zna prebrat programa.
Npr. da si pozabil kak zaklepaj ali kaj podobnega.
Tisti "python hello1.py" moras napisat v konzolo, ne v pognanem python interpreterju. Če si na windows, v tisto črno cmd.exe okno, na linuxu v terminalsko okno.
Npr. da si pozabil kak zaklepaj ali kaj podobnega.
Tisti "python hello1.py" moras napisat v konzolo, ne v pognanem python interpreterju. Če si na windows, v tisto črno cmd.exe okno, na linuxu v terminalsko okno.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hruske ()
RunoTheDog ::
Zdravo!
Iz tega seznama besed bi rad naredil novo datoteko(txt), ki bi vsebovala le besede ustrezne dolžine.
Seznam teh besed imam shranjen na računalniku, kjer mi šumnike prikazuje na primer takole:
Ajdiček -> Ajdi=B9ek
Bi se dalo tole kako odpravit, drugače sem pomislil, da bi zamenjal vsak šumnik(č,ć,š,đ,ž) z enim znakom (. : ; -), ampak verjetno preveč kompliciram, saj se verjetno da tole na veliko lažji način rešit.
Hvala za odgovor in lep pozdrav.
Iz tega seznama besed bi rad naredil novo datoteko(txt), ki bi vsebovala le besede ustrezne dolžine.
Seznam teh besed imam shranjen na računalniku, kjer mi šumnike prikazuje na primer takole:
Ajdiček -> Ajdi=B9ek
Bi se dalo tole kako odpravit, drugače sem pomislil, da bi zamenjal vsak šumnik(č,ć,š,đ,ž) z enim znakom (. : ; -), ampak verjetno preveč kompliciram, saj se verjetno da tole na veliko lažji način rešit.
Hvala za odgovor in lep pozdrav.
RunoTheDog ::
mi5li ::
Mam eno vprašanje...in sicer kako se v pythonu seštevajo pari v sezanamu???
npr: rada bi seštela a=[(1,1)] in b=[(2,3),(4,5)]
Rešitev naj bi prišla tako: C=[(3,4),(5,6)]
Hvala za odgovor.
LP
npr: rada bi seštela a=[(1,1)] in b=[(2,3),(4,5)]
Rešitev naj bi prišla tako: C=[(3,4),(5,6)]
Hvala za odgovor.
LP
mi5li ::
Kako se pa naredi nov tuple???...sej če je v obeh seznamih samo en par jih sešteje, dalje pa ne deluje.
Hvala!
Hvala!
miha90 ::
Python-ovci, rabil bi pomoč!
Napiši program, ki bere datoteko .picasa.ini in kopira slike v nove datoteke, katerih imena so enaka identifikacijskim številkam oseb na teh slikah (npr. 8ff985a43603dbf8.jpg). Če je na isti sliki več oseb, naredi več kopij. Če se ista oseba pojavi na več slikah, naj kasnejše kopije slike povozile prejšnje; četudi se oseba 8ff985a43603dbf8 morda pojavi na več slikah, bo obstajala bo le ena datoteka s tem imenom. Pri tem predpostavi, da imamo preprosto datoteko .picasa.ini (glej priloženo datoteko).
V gornji, preprosti .picasa.ini bi skopiral img_8538.jpg v d5a2d2f6f0d7ccbc.jpg, img_8551.jpg v 2623af3d8cb8e040.jpg in d85d127e5c45cdc2.jpg (ker sta na njej dva obraza) ter img_8555.jpg v 8ff985a43603dbf8.jpg.
datoteka pisasa.ini ...
VSEBINA DATOTEKE (POMEN)
Vrstici z imenom slike sledi vrstica, ki pove, kateri obrazi so na njej, tej pa še ena vrstica, ki nas ne zanima. Vrstica z obrazi se vedno začne s faces=. Temu sledi seznam oseb, ločen s podpičji. Na dveh slikah je le ena oseba, na drugi pa sta dve; prva je opisana z rect64(acb64583d1eb84cb),2623af3d8cb8e040 in druga z rect64(58bf441388df9592),d85d127e5c45cdc2
Prosim vse, ki bi vedeli rešitev. Hvala
Napiši program, ki bere datoteko .picasa.ini in kopira slike v nove datoteke, katerih imena so enaka identifikacijskim številkam oseb na teh slikah (npr. 8ff985a43603dbf8.jpg). Če je na isti sliki več oseb, naredi več kopij. Če se ista oseba pojavi na več slikah, naj kasnejše kopije slike povozile prejšnje; četudi se oseba 8ff985a43603dbf8 morda pojavi na več slikah, bo obstajala bo le ena datoteka s tem imenom. Pri tem predpostavi, da imamo preprosto datoteko .picasa.ini (glej priloženo datoteko).
V gornji, preprosti .picasa.ini bi skopiral img_8538.jpg v d5a2d2f6f0d7ccbc.jpg, img_8551.jpg v 2623af3d8cb8e040.jpg in d85d127e5c45cdc2.jpg (ker sta na njej dva obraza) ter img_8555.jpg v 8ff985a43603dbf8.jpg.
datoteka pisasa.ini ...
VSEBINA DATOTEKE (POMEN)
Vrstici z imenom slike sledi vrstica, ki pove, kateri obrazi so na njej, tej pa še ena vrstica, ki nas ne zanima. Vrstica z obrazi se vedno začne s faces=. Temu sledi seznam oseb, ločen s podpičji. Na dveh slikah je le ena oseba, na drugi pa sta dve; prva je opisana z rect64(acb64583d1eb84cb),2623af3d8cb8e040 in druga z rect64(58bf441388df9592),d85d127e5c45cdc2
Prosim vse, ki bi vedeli rešitev. Hvala
Zgodovina sprememb…
- spremenil: miha90 ()
miha90 ::
##še to nevem, če sm prov delal
1.picf = file(".picasa.ini")
2.while True:
3. prva = picf.readline()
4. druga = picf.readline()
5. druga = druga.strip().split(","and ";")
6. tretja = picf.readline()
7.
8. for x in druga:
9. if x != "":
10. x = x.strip()
11. x = x.split(",")
12. i, i2 = x
13. print i2
14.
15. if not (prva and druga and tretja):
16. break
1.picf = file(".picasa.ini")
2.while True:
3. prva = picf.readline()
4. druga = picf.readline()
5. druga = druga.strip().split(","and ";")
6. tretja = picf.readline()
7.
8. for x in druga:
9. if x != "":
10. x = x.strip()
11. x = x.split(",")
12. i, i2 = x
13. print i2
14.
15. if not (prva and druga and tretja):
16. break
brodul ::
Načeloma bi bilo bolj efiktivno če bi ti picf dpastal, pa prilepil link, ker meni OCR ne dela dobro.
Pretending to be a mature adult is so exhausting.
lojzka1 ::
zdravo!! mam en velik problem... morm oddat domačo nalogo za programirnje v pythonu in nimam pojma kako sploh začet in bi bla zelo vesela, če bi mi kdo pomagal to naredit!
naloga je takšna:
Za nalogo morate napisati 2 razreda in na koncu se glavni program, ki bo
prikazal uporabnost teh dveh razredov. Pri programiranju boste verjetno
potrebovali naslednja 2 modula: math in turtle
1. razred
De nirajte razred Nkotnik.
Objekti tega razreda imajo naslednjo lastnost: n -stevilo robov.
Kreirajte metode za:
-kreacijo pravilnega n-kotnika. Izracunata in shranita naj se 2 n-kotnikovi
pomembni lastnosti: velikost notranjega kota v stopinjah alfa in velikost
stranice (d), ce mu ocrtamo krog s polmerom 100 enot.
in če sem prav prebrala s slikce, ki je bila zraven je:
r = 100
y = d/2
gama je zgornji kot trikotnika, ki ga dobimo če razražemo n kotnik
Za izracun vseh pomembnih lastnosti si lahko pomagate z naslednjima
enacbama:
gama = 360/n
y = r*sin(gama/2)
POZOR: Funkcija math.sin za vhodni parameter potrebuje kot v RA-
DIANIH!
-metodo, ki vrne tri pomembna stevila nkotnika (n, alfa , d). Ta tri naj
metoda vrne kot seznam ali slovar.
-izris pravilnega n-kotnika s pomocjo modula turtle (glej primer na
sliki - brez ocrtanega kroga)
-izris pobarvanega n-kotnika; prek vhodnega argumenta metoda sprejme
barvo (v angl., v navednicah | glej uporabo modula turtle)
-izris n-kotnika z njemu ocrtanim krogom (glej sliko) (dodatni 2 tocki)
V glavnem programu napisite kodo za vnos 3 razlicnih n-kotnikov in preizkusite
vse metode.
2. razred
Kreirajte se podrazred Kvadrat, ki naj deduje iz razreda Nkotnik.
Poleg metod, ki ze veljajo zanj, kreirajte se naslednje:
izracun ploscine (velikost stranice kvadrata se lahko poda kot vhodni
parameter, privzeta vrednost pa naj bo taka, da ima njemu ocrtan
krog radij 100 enot)
izracun deleza ploscine ocrtanega kroga, ki je vecji od ploscine kvadrata
(izracunati je potrebno ploscini obeh likov in razliko deliti s ploscino
kroga)
V glavnem programu napisite kodo za vnos 2 kvadratov in preizkusite vse
mozne metode (tudi podedovane!).
zlo bi bla vesela če bi mi kdo lahko pomagal
lp
naloga je takšna:
Za nalogo morate napisati 2 razreda in na koncu se glavni program, ki bo
prikazal uporabnost teh dveh razredov. Pri programiranju boste verjetno
potrebovali naslednja 2 modula: math in turtle
1. razred
De nirajte razred Nkotnik.
Objekti tega razreda imajo naslednjo lastnost: n -stevilo robov.
Kreirajte metode za:
-kreacijo pravilnega n-kotnika. Izracunata in shranita naj se 2 n-kotnikovi
pomembni lastnosti: velikost notranjega kota v stopinjah alfa in velikost
stranice (d), ce mu ocrtamo krog s polmerom 100 enot.
in če sem prav prebrala s slikce, ki je bila zraven je:
r = 100
y = d/2
gama je zgornji kot trikotnika, ki ga dobimo če razražemo n kotnik
Za izracun vseh pomembnih lastnosti si lahko pomagate z naslednjima
enacbama:
gama = 360/n
y = r*sin(gama/2)
POZOR: Funkcija math.sin za vhodni parameter potrebuje kot v RA-
DIANIH!
-metodo, ki vrne tri pomembna stevila nkotnika (n, alfa , d). Ta tri naj
metoda vrne kot seznam ali slovar.
-izris pravilnega n-kotnika s pomocjo modula turtle (glej primer na
sliki - brez ocrtanega kroga)
-izris pobarvanega n-kotnika; prek vhodnega argumenta metoda sprejme
barvo (v angl., v navednicah | glej uporabo modula turtle)
-izris n-kotnika z njemu ocrtanim krogom (glej sliko) (dodatni 2 tocki)
V glavnem programu napisite kodo za vnos 3 razlicnih n-kotnikov in preizkusite
vse metode.
2. razred
Kreirajte se podrazred Kvadrat, ki naj deduje iz razreda Nkotnik.
Poleg metod, ki ze veljajo zanj, kreirajte se naslednje:
izracun ploscine (velikost stranice kvadrata se lahko poda kot vhodni
parameter, privzeta vrednost pa naj bo taka, da ima njemu ocrtan
krog radij 100 enot)
izracun deleza ploscine ocrtanega kroga, ki je vecji od ploscine kvadrata
(izracunati je potrebno ploscini obeh likov in razliko deliti s ploscino
kroga)
V glavnem programu napisite kodo za vnos 2 kvadratov in preizkusite vse
mozne metode (tudi podedovane!).
zlo bi bla vesela če bi mi kdo lahko pomagal
lp
lojzka1 ::
hei tole je neki mojga pacanja skupi... najbrž je velik nelogičnih stvari skupi...se vid nimam pojma :(
import math import turtle class Nkotnik: def __init__(self, n): self.st_robov = n def kot_alfa(self, alfa,d): self.alfa = alfa self.d = d d = 100 gama = math.radians(gama) gama = 360/n y = math.radians(y) sin = gama/2 y = math.sin(y) y = y*d alfa = 2*gama def sestkotnik(d,alfa): alfa = math.degrees(alfa) return alfa seznam_tock=[] for i in range(n): seznam_tock.append(turtle.position()) turtle.forward(d) turtle.left(alfa) posIndex = 0 d = 100 turtle.circle(100) sestkotnik(100,60) turtle.exitonclick()
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gandalfar ()
lenika ::
hej, nujno do ju3 dopoldan bi rabila pomoč za tole nalogo:
naredi grafični uporabniški vmesnik za igrico VISLICE. Igrica
tekmovalcu omogoča ugibati skrito besedo, ki jo izbere računalnik.
Igrica mora omogočati:
-izbor besede (nabor besed lahko omogočite prek datoteke z besedami, iz
vnaprej pripravljenega seznama besed ali kako drugače); beseda mora
biti izbrana naključno
-vnos črke in preverjanje, ali je ta črka vsebovana v besedi
-izpis besede po vpisani črki ali izpis števila neuspešnih poskusov (skratka,
izpis mora vsebovati informacije, ki so pomembne za trenutni rezultat
igre)
-končanje igre pred uspešnim zaključkom igre
Če je mogoče kdo mi pripravljen pomagat. Če kdo želi mu lahko tudi plačam kak evro:)
hvala
naredi grafični uporabniški vmesnik za igrico VISLICE. Igrica
tekmovalcu omogoča ugibati skrito besedo, ki jo izbere računalnik.
Igrica mora omogočati:
-izbor besede (nabor besed lahko omogočite prek datoteke z besedami, iz
vnaprej pripravljenega seznama besed ali kako drugače); beseda mora
biti izbrana naključno
-vnos črke in preverjanje, ali je ta črka vsebovana v besedi
-izpis besede po vpisani črki ali izpis števila neuspešnih poskusov (skratka,
izpis mora vsebovati informacije, ki so pomembne za trenutni rezultat
igre)
-končanje igre pred uspešnim zaključkom igre
Če je mogoče kdo mi pripravljen pomagat. Če kdo želi mu lahko tudi plačam kak evro:)
hvala
BigWhale ::
Jaz vsem dekletom delam po precej znizanih cenah, pa se to zaracunam v naturalijah. Tudi s kaksnim zlo lepim fantom bi se dal zment! Samo mora bit res lep.
Ampak, na splosno, predragi studentje, studentke, dijaki in dijakinje. Domacih nalog tukaj ne maramo prav prevec. Se manj pa maramo pomanjkljivo opremljene domace naloge (pri dekletih in obleki je stvar ravno obratna, ce je obleka pomanjkljiva je to samo bonus!).
Najraje pa imamo domace naloge, ki so opremljene s kaksnim nedelujocim kosom kode, s katerim ima resevalec/resevalka tezave in probleme.
Takile klici v zadnjem hipu so pa bolj tako-tako. Ljudje jih ponavadi ne preberejo dovolj hitro, hkrati pa se jim ne ljudi resevati stvari v zadnjem hipu, se posabaj ce so naloge pomankljivo napisane.
Ampak, na splosno, predragi studentje, studentke, dijaki in dijakinje. Domacih nalog tukaj ne maramo prav prevec. Se manj pa maramo pomanjkljivo opremljene domace naloge (pri dekletih in obleki je stvar ravno obratna, ce je obleka pomanjkljiva je to samo bonus!).
Najraje pa imamo domace naloge, ki so opremljene s kaksnim nedelujocim kosom kode, s katerim ima resevalec/resevalka tezave in probleme.
Takile klici v zadnjem hipu so pa bolj tako-tako. Ljudje jih ponavadi ne preberejo dovolj hitro, hkrati pa se jim ne ljudi resevati stvari v zadnjem hipu, se posabaj ce so naloge pomankljivo napisane.
lenika ::
keworkian po resnici še sploh nism začela, ker mam gužvo:S
Vem/vidim da priskočite na pomoč če ma folk vsaj kej narjeno..zato sm tudi napisala, da lahko tudi plačam.
bigwhale, hvala ampak v naturalijah se pa že dolgo časa ne zaračunava več; na žalost ali pa na srečo:D
kot sm pa že napisala, vem da ni ql, in tudi ne pričakujem, da bo nekdo namesto mene rešil nalogo, zato sem ponodila tudi proti plačilo (v evrih:)
kaj pa je v nalogi narobe? ker je bila pripravljena s strani profesorce sicer...
Vem/vidim da priskočite na pomoč če ma folk vsaj kej narjeno..zato sm tudi napisala, da lahko tudi plačam.
bigwhale, hvala ampak v naturalijah se pa že dolgo časa ne zaračunava več; na žalost ali pa na srečo:D
kot sm pa že napisala, vem da ni ql, in tudi ne pričakujem, da bo nekdo namesto mene rešil nalogo, zato sem ponodila tudi proti plačilo (v evrih:)
kaj pa je v nalogi narobe? ker je bila pripravljena s strani profesorce sicer...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lenika ()
keworkian ::
keworkian po resnici še sploh nism začela, ker mam gužvo:S
Vem/vidim da priskočite na pomoč če ma folk vsaj kej narjeno..zato sm tudi napisala, da lahko tudi plačam.
Če bi prej povedala (recimo vceraj ko sem bil ultra razpoložen se ubadat) bi ti naredil. AMPAK boš morala profesorju rečt, da je bila atomska vojna in če lahko prineseš naslednjič :D
BigWhale ::
bigwhale, hvala ampak v naturalijah se pa že dolgo časa ne zaračunava več; na žalost ali pa na srečo:D
kot sm pa že napisala, vem da ni ql, in tudi ne pričakujem, da bo nekdo namesto mene rešil nalogo, zato sem ponodila tudi proti plačilo (v evrih:)
kaj pa je v nalogi narobe? ker je bila pripravljena s strani profesorce sicer...
V naturalijah se se zmeri placuje, na katerem planetu pa ti zvis? To je najbolj konvertibilna valuta! Za vse jo lahk zamenjas.
V nalogi nikjer ne pise za katero platformo in za kaksno okolje mora biti narejena. Pise samo graficni vmesnik. Ce napises nalogo za ZX Spectruma, jo bo profesorica lahko preizkusila? Na katerem faxu pa to delas?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | python-rabim pomočOddelek: Programiranje | 2773 (1003) | rnla1973 |
» | Python - pomoč (strani: 1 2 3 )Oddelek: Programiranje | 18021 (8769) | black ice |
» | [Raptor] Razcep na prafaktorjeOddelek: Šola | 2428 (1970) | Math Freak |
» | [Python] Pomoč pri DnOddelek: Pomoč in nasveti | 902 (751) | Phantomeye |
⊘ | python pomočOddelek: Programiranje | 3403 (2324) | Mavrik |