» »

Omejitev hitrosti avtomobila

Omejitev hitrosti avtomobila

«
1
2 3
...
5

Icematxyz ::

Zanima me zakaj vozila, ki se prodajajo znotraj Slovenije niso omejena tovarniško z blokado motorja na maksimalno hitrost 130 km/h? Ker višja hitrost od te v Sloveniji v vsakem primeru pomeni prekršek. Zakaj ni kakšnega takšnega predloga dala Slovenija ko je bila na vrhu EU zgolj zaradi simbolične vrednosti in da pokaže da je resnično pripravljena biti svetilnik sveta?

Tako bi na avtocestah in hitrih cestah se organi pregona ukvarjali le še s tujci in starejšimi vozili in bi se lahko preusmerili na lokalne ceste in tam zagotavljali večjo varnost in red med vozniki.

Ok razumem, da je to na nivoju Slovenije težko izvedljivo. Govorim le teoretično.

Ampak zakaj pa ta odredba ne pride kot direktiva z vrha EU in velja za vse narode Evrope? Enotna maksimalna hitrost za področje vse Evrope, ki bi znašala naprimer 130 km/h vozila, ki bi se prodajala znotraj trga EU pa ne bi smela po svojih tehničnih zmoglivosti presegati te hitrosti.

R33D3M33R ::

Aha, kaj pa recimo v tisti, ki veliko potujejo v recimo Nemčijo, ker jim služba tako narekuje? Tam, če se prav spomnim, ni omejitev.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

chucki ::

Po mojem mnenju bi bilo še več mrtvih, ker ljudje bi še vseeno noreli po cesti in prehitevali. Na sredini prehitevanja bi ti blokado udarl... xD. Pri prehitevanju takoj dosesežeš hitrost 130+kmh, no vsaj če voziš bmwja. xD

AnWar ::

Jah, ti govoris naj bi bila max hitrost omejena na 130Km/h to naj bi pomenilo za na avtocesto, kaj pa mestna voznja ko je omejitev 50km/h,lahko vseeno vozis 130km/h ("ce mas jajca, pa veliko denarja,ter ti ni zal za izpit).
[Asus ROG Strix SCAR III]

Goldee ::

Ubiješ se lahko tudi pri 40km/h, tako da res ne vem kaj bi pomagalo, če bi bili avtomobili omejeni na 130km/h?
In, velikokrat se zgodi, da je na avtocesti bolj "moteč" voznik, ki vozi 90km/h, kot pa nekdo, ki pelje 150km/h...
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Zheegec ::

če pelješ prehitro je v primeru nesreče odgovornost tvoja, kdor vozi prehitro se tega mora zavedati. Problem je, če vzameš še koga nedolžnega s seboj. Recimo ravno današnji primer Heiderja je takšen - izgubil je oblast nad vozilom na AC, kar pa ni tragedija, saj je posledice trpel le on sam.

Omejitev na AC bi morala biti višja, konec koncev je lahko dober voznik pri 160 bolj varen kot nekdo pri 100. Recimo dobra bi bila elektronska blokada glede na to, če si opravil izpit za vožnjo pri večji hitrosti, omejitev na AC pa damo na 160+.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

CWIZO ::

Jest sem se že velikokrat rešil ravno s tem da sem moral po gasu stopit. A zdej bo pa ena blokada notr da mi bo to preprečevala, a si normalen?
Sicer offtopic, vendar 130 na avtocesti je itq zastarela omejitev, ki je narejena za 40 let stare avtomobile, zdej so pa stvari malo drugačne in bi bila omejitev kamot lahko vsaj 150. Sej če nočeš tok furat ti ni treba, se pač umakni na desni pas in ne srat po prehitevalnem.

Skratka na ta način ne boš prav veliko dosegel, rešitve je treba drugje iskat. V glavah voznikov predvsem, do takrat ti pa nobena elektronska naprava ne bo pomagala.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

Blinder ::

Kaj pa tisti ki si bo kupu porscheja in sel z njim obcasno na grobnik? A bo na grobniku vozil 130 kmh?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Blinder ::

Pa sej na AC dosti ljudi vozi ko jaz, tam okoli 110 kmh:D benzina je draga.press
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

AngelOfDeath ::

Jest sem se že velikokrat rešil ravno s tem da sem moral po gasu stopit. A zdej bo pa ena blokada notr da mi bo to preprečevala, a si normalen?
Sicer offtopic, vendar 130 na avtocesti je itq zastarela omejitev, ki je narejena za 40 let stare avtomobile, zdej so pa stvari malo drugačne in bi bila omejitev kamot lahko vsaj 150. Sej če nočeš tok furat ti ni treba, se pač umakni na desni pas in ne srat po prehitevalnem.

Skratka na ta način ne boš prav veliko dosegel, rešitve je treba drugje iskat. V glavah voznikov predvsem, do takrat ti pa nobena elektronska naprava ne bo pomagala.



Omejitev je res napačna. Pri današnjih voznikih bi mogla biti 100km/h pa še to se mi zdi preveč.

Sicer pa imajo na Japonskem vsi avti omejitve, ki delujejo preko GPS sistema.
edit: Slovnica

Zgodovina sprememb…

CWIZO ::

Link?

Jest bi ljudi k niso zmozni oz. jim je nelagodno peljat 130 po avtocesti vzel izpit. Ce nisi tega sposoben nimas kaj na cesti delat.

edit: In tut upam da ko bom jest star in ne bom več zmožen da mi bo nekdo vzel izpit preden naredim pizdarijo.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CWIZO ()

Zheegec ::

Na japonskem imajo 112 milj/h elektronsko, če se ne motim. Še vedno greš lahko prehitro po avtocesti (ker je omejitev nižja), ravno zato je omejitev višja, da se lahko rešiš s pritiskom na gas in ne naletiš kar takoj na blokado. Zato imajo kljub blokadi cel kup hitrostnih kamer. Bi morala pa biti omejitev pri nas 160+, potem pa tako kot na Hrvaškem na vsakem "slabem" odseku tabla da so grbine na cesti.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BigWhale ::

Resevanje situacije s tem, da stopis na gas je bolj filmska finta kot kaka resnicna situacija. Po mojem lahko take situacije prestejes na prste ene mizarjeve roke. Ob pritisku na gas, pri vecjih hitrostih je redko kakteri avti poskocen in se na pritisk odozve dovolj hitro, da bi lahko kakorkoli pripomogel k resevanju situacije.

O voznikih bolj varnih pri 160km/h od tistih pri 100km/h pa ne bi se enkrat nacenjali debate. Povprecen voznik je pri 100km/h bolj varen od nadpovprecnega pri 160km/h. Slednji ma daljso zavorno pot, daljsa je reakcijska pot in ima koliko? 60% manj casa za reakcijo na dano situacijo. V teoriji je tak voznik bolj varen od najbolj nezbranega voznika, ki ravno nekaj po prtljazniku isce medtem, ko v skarje prehiteva kolono tovornjakov...

CWIZO ::

Ja moj se odzove :)
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...

Ziga Dolhar ::

Problemov, ki leže v človeški mentaliteti, s takelimi ukrepi ne bomo kej preveč rešil ...

Efektivno prbližn tolk, kot bajeslovne blokade na skuterjih in podobnem.

p.s.: priznam pa, da me je precej stisnlo, ko me je na AC "z veliko razliko" [v hitrosti :P] ko strela z jasnega prehitel Smart.
https://dolhar.si/

Utk ::

Sej ni treba dat blokade glih na 130. Na 150-160 pa komot in ni potem več nobenih izgovorov. Če gre nekdo v Nemčijo, se bo pa pač peljal 150 in ne 250.

Izi ::

Blokade so lahko tudi precej nevarne pri nižjih hitrostih.
Ko se vključi blokada, avto ne samo da ne pospešuje več, ampak kar precej zabremza vse skupaj, kar je lahko sredi prehitevanja precej nevarna zadeva.

Sploh pa hitrost na avtocestah ni nikakršen problem, ker se vsakodnevno vozim po avtocestah in že kakšno leto nisem videl nikogar, ki bi peljal več kot 150 km/h, vse več pa je takih, ki vozijo okoli 110 km/h.
Poleg vsega pa je popolnoma vseeno ali se v betonski steber zaletiš z 130 ali pa z 250. Rezultat je popolnoma enak >:D

Problem so vaški divjaki, ki divjajo z 90 km/h po cestah kjer je omejitev med 50 in 70 km/h. Tam se pobije največ ljudi.
Dejansko bi bila edina rešitev elektronsko spremenljiva blokada motorja preko satelita. Tega pa še nekaj časa ne bomo videli pri nas.

Opkow ::

Potem se bo povecalo stevilo nakupov avtomobiov iz tujine... In spet ne bo prav.

_Matej_ ::

Saj že imamo blokado na 250km/h, kaj vam ni jasno? Če bi bilo preveč nevarno bi nastavili na nižjo hitrost. Na drugi strani je pristik avtomobilske industrije, ki se jim nebi izplačala izdelava vozil višjega razreda z recimo 1.2 motorji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _Matej_ ()

Pyr0Beast ::

Sdej blokada ne rabi biti ravno -trda- lahko samo moč pade na hitrosti primerno vrednost.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Izi ::

Saj že imamo blokado na 250km/h, kaj vam ni jasno?

Blokado na 250 km/h vgrajujejo samo Nemci, Ferrari in še nekaj ne Nemških športih avtomobilov nima te blokade, ostali pa tako ali tako ne dosežejo 250 km/h.
Ampak 200 km/h pa danes doseže že skoraj tri četrine vseh avtov, kar pa je precej zaskrbljujoče še posebno če v takem avtu sedi prepotenten mladec.

Tukaj bi morale vse avtomobilske tovarne stopit skupaj in se odločit, da bodo več delale na varčnosti motorjev in da je več kot 150 km/h popolni nesmisel.
Verjetno se bo nekaj takega tudi zgodilo, saj je trenutno v največji svetovni krizi ravno avtomobilska industrija. Kot kaže bo v roku par let popolnoma propadlo več kot polovica vseh avtomobilskih tovarn.
Poslušal sem intervjuje z direktorji največjih avtomobilskih tovarn in povsod napovedujejo velike spremembe za naslednja leta. Če drži kar pravijo kmalu ne bomo več videli trenutno tako popularnih SUV avtomobilov, športni avti se že sedaj prodajajo samo v omejejenih serijah. Kot kaže se bomo kmalu vsi vozili samo še v majhnih škatlicah tipa Smart :D z seveda hibridnim pogonom. Ti pa tako ne bodo dosegali več kot 150 km/h.

Grey ::

Jah blokada je za varnost najboljša možna varianta. Stvar je elegantno rešljiva z WiFi sistemom, ki oddaja signal hitrosti, avtomobil ga dekodira in se vozi toliko, nič več nič manj. To v paketu z avtomatskim držanjem varnostne razdalje je popolna zmaga za prometne konice in daljše ture. Tako ni več potrebe po prehitevanjih, živčnostjo ipd. zadevami.

Ven naj ruknejo airbage, ki pomagajo čisto nič (poglejte recimo aktualno nesrečo kanclerja Haiderja...avto za 80k € in je bil popolnoma speštan), in butnejo not vrhunsko elektroniko (da se avto skorajda sam pelje).

Dejstvo je, da več kot 90% ljudi ne zna voziti na sodobnih cestah. Refleksi prepočasni, ne razmišljajo o drugih v prometu (kot da so sami na cesti), slabo ocenjujejo hitrosti, zagrabi jih "panika" v prometnih konicah in povzročajo nervozo in zmedo na cesti.

A bi bilo res tako težko napraviti "avtopilota" za avtomobil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

koyotee ::

To je isto, kot, da bi bila hkrati tudi najmanjša hitrost na AC 130. Kdor se ne zmore pelat 130, naj gre po regionalni, pa je stvar rešena. Eni mate res ideje :\
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

WarpedGone ::

Osebe, ki v tej temi hočjo videt blokade za hitrost nad 130kmh, v eni drugi temi kjer je debata o električnih avtomobilih, jamrajo, kako švoh doseg ima električni avto, če ga "tišiš".

Tale problem se bo rešu "sam od sebe" ko bojo električni avtomobili množična sedanjost. Večina ne bo imel menjalnika in bo tako omejena z max obrati elektromotorja na kakih 150kmh.
Zbogom in hvala za vse ribe

dzinks63 ::

Ideja ni slaba, se pa strinjam, da blokada nebi smela biti na 130km/h, ampak na recimo 170km/h, za nekakšen overboost v kriznih situacijah. Menjalniki bi se lahko na novo preračunali in bi motor še več časa lahko deloval v območju z največjim navorom in izkoristkom.

Drugo pa je izdelati neko tiho in uglajeno "traktorsko mašino". Sedaj delajo ravno nasprotno, čim manjše kubikature z visokimi obrati. Sam bi še vedno zelo rad videl kak sodoben motor po stari "old school" karakteristikah. Torej večja kubikatura (3000ccm+), z veliko navora (500Nm+), nizkimi obrati (do 3000rpm) in sprejemljivo malo močjo (100KW) in recimo z blokado na 170km/h. Današnja tehnika bi poskrbela za delovanje z revno zmesjo goriva in s tem solidno porabo, ter bi se z takšnim avtomobilom bilo užitek voziti.

Blinder ::

Pol pa naj omejijo tudi hitrost procesorjev na recimo 1300 mhz. Sej za vecino stvari je dovolj, kar je več pa je brezvezna poraba elektrike =P
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Blinder ::

Ideja ni slaba, se pa strinjam, da blokada nebi smela biti na 130km/h, ampak na recimo 170km/h, za nekakšen overboost v kriznih situacijah. Menjalniki bi se lahko na novo preračunali in bi motor še več časa lahko deloval v območju z največjim navorom in izkoristkom.

Drugo pa je izdelati neko tiho in uglajeno "traktorsko mašino". Sedaj delajo ravno nasprotno, čim manjše kubikature z visokimi obrati. Sam bi še vedno zelo rad videl kak sodoben motor po stari "old school" karakteristikah. Torej večja kubikatura (3000ccm+), z veliko navora (500Nm+), nizkimi obrati (do 3000rpm) in sprejemljivo malo močjo (100KW) in recimo z blokado na 170km/h. Današnja tehnika bi poskrbela za delovanje z revno zmesjo goriva in s tem solidno porabo, ter bi se z takšnim avtomobilom bilo užitek voziti.


Velki motorji so tudi tezji in drazji za vzdrzevanje. Daj ti tega 3000 ccm v kosilnico:D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

dzinks63 ::

Tako zasnovani veliki motorji nebi bili dražji za vzdrževanje. Ravno taka zasnova je nezahtevna za vzdrževanje, servisni intervali so daljši, mašina je praktično neuničljiva, z lahkoto zdrži prevoženih 1.000.000+ km. Seveda pa to ni v interesu avtomobilske industrije, kateri je ravno nasprotno interes, da so avtomobili čim bolj komplicirani, rezervni deli dragi, in da ne zdržijo preveč.

V "kosilnice" pa kar naj vgrajujejo manjše motorčke, saj je tudi njihov primarni namen povsem drugačen. Fiat je ravnokar razvil nov "star" dvovaljnik na sodoben način, kateri se bo odlično prilegal "kosilnicam".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

koyotee ::

ja in avto bi imel 2toni in 100km, res varen avto ja
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

dzinks63 ::

Zgoraj sem napisal 100KW kar je kar razlika. Takšen avtomobil bi imel cca 1,5t, pospešek cca 10s-100km/h, bil bi prav gotovo varen, saj bi imel na razpolago ogromen navor skozi celotno delovanje motorja in bi ti nudil vse kar potrebuješ v vsakem trenuku. Že ob rahlem dotiku na pedal plina bi suvereno zagrabil, ne glede na hitrost avtomobila.

koyotee ::

kaj pa poraba, 15/100 pri 60km/h :\
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Icematxyz ::

Za vse tiste ki se zgovarjate, da ko se hočete peljati več kot 130 km/h med prehitevanjem lahko samo rečem:

Pa umrite?

V vsakem preimeru delate prekršek. Raje potem da greste vi kot pa kdo drug?

Argumenta zakaj bi nekdo vozil hitreje kot 130 km/h v cestnem prometu v Sloveniji ni?

To pa da nimajo vse države v EU enakih maksimalnih hitrosti pa se zavedam. Zato pa sem govoril o direktivi z vrha EU, ki bi jo določila in to področje uredila.

Sam podpiram to idejo. In se potem organi pregona lahko v večji meri posvetijo lokalnem prometu in varnosti znotraj naselij.

Pa še to, za tiste ki bi pa blokado odstranili pa nič majn kot odvzem vozila in denarna kazen.

Icematxyz ::

Pa še za vse tiste, ki hočete peljati več kot 130 km/h na avtocesti zaradi "varnosti pri prehitevanju"...

Če se ne zavedate je na avtocesti enosmeren promet po 2 pasovih. Nevem zakaj bi te potem nekdo ogrožal, ki ti pripelje nasproti oziroma kako bi te lahko ogrožalo vozilo od zadaj če ne doseže večje hitrosti kot tvoje vozilo?

Skratka argument "varnosti" ne zdrži.

dzinks63 ::

Poraba bi morala pri sodobno zgrajenem motorju za tak avtomobil znašati za mešan režim vožnje 6-7/100km ali še manj. Razvoj gre naprej. 15 ali 20l./100km je bilo normalnih včasih, sedaj pa mislim da so sposobni narediti sodobne velike nizkoturažne motorje z dosti bolj varčno porabo. Če pa bodo v bodoče pridobili podobne karakteristike avtomobila z vgradnjo elektromotorjev, pa tudi nimam nič proti.

Icematxyz ::

Tudi okoljski doprinos bi prinesla takšna uredba. Celotno konstruiranje avtomobila bi se lahko prilagodilo končni hitrosti 130 km/h. Kar v praksi zagotovo pomeni prihranek na večih področjih.

Utk ::

6 litrov 3.0 mašine še segreje ne na pravo temperaturo. Nima smisla. Itak gre pa razvoj v čisto drugo smer. Menda je lažje manjšo porabo imet pri manjši mašini kot pri veliki. Zdržljivost pa tudi ne bi smel bit problem.

Icematxyz ::

Ideja ni slaba, se pa strinjam, da blokada nebi smela biti na 130km/h, ampak na recimo 170km/h, za nekakšen overboost v kriznih situacijah.


Argument ne zdrži. Zakaj sem napisal 2 posta nazaj. Na avtocesti ta argument nima podlage. V naseljih in tam kjer je omejitev 90 km/h pa tudi praktično ta argument ne more pomeniti ničesar. "Boosta" imaš že tistih 40 km kot ga zahtevaš sam z razliko med 130 in 170 km/h. Ampak z razliko med 90 in 130 km/h.

Kar je praktično enako "varnostno območje". 40 km/h "rezerve". Na avtocesti pa kot sem rekel tega sploh ne potrebuješ, ker promet poteka enosmerno po dveh pasovih.


Če je kje peticija za podpisati ali se že kak tak projekt odvija mi prosim sporočite sem ZA. To je tako politično vprašanje in treba je pritisniti politično. Isto kot z cigareti.

;)

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Avtomobilski proizvajalci so ze nasli nacin za zmanjsat porabo avtov: turbo in direktni vbrizg goriva. Drugace vecji motorji so drazji za izdelavo, drazji za vzdrzevanje, vecji po dimenzijah in tezji. PRedstavljaj si karoserijo smarta, ki ima 700 kg, da stlacis not enga 3.0 V6 z 200 kg. 3 cilindras od smarta ima ene 60 kg.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zheegec ::

mali motorčki se več kvarijo in imajo višjo porabo pri visokih hitrostih. Toyota Prius ima pri 130Km/h večjo porabo kot večina drugih avtomobilov pri tej hitrosti.
Kompromisna velikost je do 2l za bencinske in 3l za dizelske motorje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Goldee ::

Motorje za avtomobile se proizvaja serijsko - vsi z istimi performansami. Predstavljajte si sedaj, da bi mogla npr. ena tovarna v Argentini (kjer proizvajajo motorje za Clio) proizvajati 50 različnih vrst/verzij motorjev, od tega 900 na dan za Revoz (z omejitvijo npr. 150km/h)? Se jim nebi splačalo.
Resda bi se verjetno dalo vse rešiti z elektroniko (elektronske blokade) in ne mehanske, ampak potem bi doma ljudje na svojo lastno pest odklepali te mašine in spet bi bili vsi na istem.
Podobno kot grafične kartice (še pomnite 9800Se -> 9800Pro) :-)
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Utk ::

Seveda bi lahko blokado dal ven, ampak pol bi bla kazen tolk večja. Ne moreš mašine mehansko omejit, to je še slabše. Ker še zmeraj rabimo peto prestavo v kateri gre avto 130 v nekih normalnih obratih, ne pa da boš dal tak menjalnik not, da bo pri 130 6000 obratov.

aljazh ::

Ali je omejevanje dandanes res postalo prevladujoči način razmišljanja?

- Bi radi manj nesreč? Fizično omejimo hitrost avtomobilov!
- Bi radi manj kriminala? Pokrimo vse ulice s kamerami!
- Bi radi manj terorizma? Nadzorujmo vsakega posameznika!
- Bi radi manj alkoholiziranih najstnikov? Uvedimo policijsko uro za mlajše od 18 let!
- Bi radi manj posilstev? Predpišimo obvezno nošenje deviškega pasu!

Imamo zakone in imamo organe, ki so zadolženi za odkrivanje in kaznovanje tistih, ki zakone kršijo. Toda nekateri bi radi vse probleme družbene narave rešili s tehničnimi ukrepi. Razumem, da je to računalniški forum in da prevladuje drugačen način razmišljanja. Da je vse probleme možno reševati s tehnologijo. Toda vprašajmo se - bi res radi živeli v družbi, kjer meje vseh naših ravnanj določajo omejevalne tehnične rešitve?

Ziga Dolhar ::

Ti bom tale post vrgu nazaj ko ti bo alkoholizirani teroristični najstniški posiljevalec s kriminalno zgodovino v povozil kakega sorodnika!!!

(No, ne bom.)
https://dolhar.si/

Zeberdee ::

Glede na podatek, da imajo avti blokado:
Audi A6, 3,2 FSI te blokade, vsaj na 250, nima.

Utk ::

aljazh, točno tako, samo tehnično omejevanje lahko kaj spremeni, ker mislim, da tolk se pa že smo naučili, da ljudem ne mormo zaupat. Tehniki je vseeno ali omejuje županovega sinčka ali Roma, ne moreš je podkupit, ne moreš jo prevarat, ne moreš ji pobegnit in za vse deluje enako, kar je najbolj pošteno. Že če imamo nekakšnega sodnika nekje na koncu pri kaznovanju, se bojo nekateri zmazali, nekateri pa ne. Pa je tist sodnik verjetno še najbolj pošten od vseh ljudi, ki imajo kaj pri omejevanju.

Pyr0Beast ::

Tako zasnovani veliki motorji nebi bili dražji za vzdrževanje. Ravno taka zasnova je nezahtevna za vzdrževanje, servisni intervali so daljši, mašina je praktično neuničljiva, z lahkoto zdrži prevoženih 1.000.000+ km. Seveda pa to ni v interesu avtomobilske industrije, kateri je ravno nasprotno interes, da so avtomobili čim bolj komplicirani, rezervni deli dragi, in da ne zdržijo preveč.
Ah, kje. Večja mašina avtomatsko pomeni več olja. Poleg tega pa odvečna kubatura pomeni višjo porabo, večja teža pa slabše pospeške.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

fery ::

Glede na podatek, da imajo avti blokado:
Audi A6, 3,2 FSI te blokade, vsaj na 250, nima.


Preberi si teste!!!

http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto...

paljer ::

Vedno se ob takih postih nasmejim. Evropska unija bo z direktivo sprejela sklep, ki bi eno svojih vodilnih industrij, avtomobilsko, po svetu poznano predvsem po nemških limuzinah, prislili, da ugrajuje blokado motorja na 130km/h. A si nor? Si predstavljaš kako bi ugled podjetjem kot so Daimler, Porsche, Volkswagen s tako potezo padel?
Glej, če se sam počutiš ogrožen na avtocesti, se je izogibaj.

Zeberdee ::

fery: še vedno trdim, da Audi A6, 3.2 FSI kupljen v Avto hiši Vrtač, Kranj, gre brez odstranitve blokade (vsaj zahtevali je nismo), več.

darkolord ::

Argumenta zakaj bi nekdo vozil hitreje kot 130 km/h v cestnem prometu v Sloveniji ni?

Enkrat sem moral voziti 170km/h, da sem se lahko umaknil vozilu na nujni vožnji.
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19821176 (16609) solatko
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332619 (30371) Heavy

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23835109 (29306) dzinks63
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12226379 (24561) IceIceBaby

Več podobnih tem