Forum » Loža » Omejitev hitrosti na cestninskih postajah
Omejitev hitrosti na cestninskih postajah
Temo vidijo: vsi
ahac ::
Na mnogih cestninskih se itak pobira keš v obe smeri.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Utk ::
Ni problem v romunskih tovornjakarjih, ampak kar v Slovencih. V Italiji se tudi plačuje večinoma avtomatsko, podajalcev listkov pa sploh nimajo, ampak pri nas je to seveda nemogoče. Samo k nam vozijo extra zabiti romuni. Če avtomat crkne, se avtomatsko kliče vzdrževalce. A bo študent sleš podajalec listkov karkoli lahko popravil?
Tam kjer se v obe smeri plačuje, pač narediš tist nadhod, če je sploh potreba da se res ne obeh straneh plačuje. Vsaj na dolenjskem kraku lahko tudi spremenimo stvar, da se samo na eni strani plačuje, vse ostalo pa ostane enako kot zdaj. Če je to cenejše kot gradnja nadhoda. Kdor se bo hotel izognit cestnini, se itak lahko tudi zdaj.
Tam kjer se v obe smeri plačuje, pač narediš tist nadhod, če je sploh potreba da se res ne obeh straneh plačuje. Vsaj na dolenjskem kraku lahko tudi spremenimo stvar, da se samo na eni strani plačuje, vse ostalo pa ostane enako kot zdaj. Če je to cenejše kot gradnja nadhoda. Kdor se bo hotel izognit cestnini, se itak lahko tudi zdaj.
Gregor P ::
Čisto tako me zanima, ker ne vem, in me prej niti nikoli ni zanimalo, ampak ker smo že pri temi; kako pa to s tovornjakarji počnejo v ZDA? Domnevam, da imajo več ali manj kakšen enoten e-sistem.
V EU kot razumem, so tudi že sprejeti standardi za takšen e-sistem (direktiva 2004/52/EC ter odločitev komisije EU 2009/750/EC) in verjetno kakšna država v EU že uporablja kakšen tak sistem? Ali ravno nasprotno prav vse uporabljajo neke zastarele rešitve, če pa že sodobne, pa potem povsem nekompatibilne sisteme?
Medtem, ko sprašujem sem šel malo brati na wiki o tem
Kaj pa recimo sosednji Avstrijci? Koliko stane ta njihova tehnologija (oz. koliko korupcije je tam bilo v ozadju)? Mi smo očitno razvoj zamudili, tako da tega ne bomo mogli prodajati drugim ter nam ostane samo še (hiter) nakup tovrstne (že razvite) tehnologije, predvsem za tovorna vozila (vsaj v Avstriji imajo to tako urejeno zaenkrat; za osebna vozila ostajajo do nadaljnjega vinjete; pri osebnih vozilih in sodobnih e-sistemih npr. preko satelitov je kot vemo predvsem težava sledenja vozilu oz. podatkov, varstvo osebnih podatkov). Ali bomo rajši počakali na kakšno "ultro" da razvije še za nas, kaj takšnega?
Skratka v vseh teh letih in ogromno porabljenega denarja je katastrofa, da dandanes še vedno stojijo zastarele nevarne cestninske postaje na vsakih "5 metrov", ki močno ovirajo promet
V EU kot razumem, so tudi že sprejeti standardi za takšen e-sistem (direktiva 2004/52/EC ter odločitev komisije EU 2009/750/EC) in verjetno kakšna država v EU že uporablja kakšen tak sistem? Ali ravno nasprotno prav vse uporabljajo neke zastarele rešitve, če pa že sodobne, pa potem povsem nekompatibilne sisteme?
Medtem, ko sprašujem sem šel malo brati na wiki o tem
Kaj pa recimo sosednji Avstrijci? Koliko stane ta njihova tehnologija (oz. koliko korupcije je tam bilo v ozadju)? Mi smo očitno razvoj zamudili, tako da tega ne bomo mogli prodajati drugim ter nam ostane samo še (hiter) nakup tovrstne (že razvite) tehnologije, predvsem za tovorna vozila (vsaj v Avstriji imajo to tako urejeno zaenkrat; za osebna vozila ostajajo do nadaljnjega vinjete; pri osebnih vozilih in sodobnih e-sistemih npr. preko satelitov je kot vemo predvsem težava sledenja vozilu oz. podatkov, varstvo osebnih podatkov). Ali bomo rajši počakali na kakšno "ultro" da razvije še za nas, kaj takšnega?
Skratka v vseh teh letih in ogromno porabljenega denarja je katastrofa, da dandanes še vedno stojijo zastarele nevarne cestninske postaje na vsakih "5 metrov", ki močno ovirajo promet
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
šernk ::
Kaj bos pa naredil, ko bo avtomat za talanje listkov crknil? Poslal nekoga, ki je na drugi strani v upravni stavbi, da gre z avtom in se pelje 10km dalec, da pride na drugo stran in pogleda kaj je s tistim podajalcem listkov?
in kaj točno naredijo sedaj? Kaj točno naredijo italijani če pomotoma zapelješ na ABC stezo? Ti povem da lepo rikvirciraš in vsi za teboj tudi.
če avtomat crkne hmmm...ja najbrž bo nek pisarničar ga šel popravljat ja, tako kot če crkne bankomat, ga uslužbenke banke popravljajo?
in še dobro da kontrolorji vinjet imajo WC s seboj v kombiju, ker bogi se morajo zapeljati po AC ko grejo na delo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Karaya 52 ::
Sem na hitro pogledal ortofoto petih cestniskih postaj, vse imajo na obeh straneh dovozne ceste in nadhod v blizini, tako da od ene do druge strani "naokoli" znasa manj kot 500m. Upam, da to ni prevelik zalogaj za serviserja avtomatov, obstojeci kader pa naj porabijo za nadzor nad vinjetami. Ce DARS tega ni sposoben izvesti bo morala vlada poiskati novo vodstvo.
darkolord ::
Kaj pa recimo sosednji Avstrijci? Koliko stane ta njihova tehnologija (oz. koliko korupcije je tam bilo v ozadju)? Mi smo očitno razvoj zamudili, tako da tega ne bomo mogli prodajati drugim ter nam ostane samo še (hiter) nakup tovrstne (že razvite) tehnologije, predvsem za tovorna vozila (vsaj v Avstriji imajo to tako urejeno zaenkrat; za osebna vozila ostajajo do nadaljnjega vinjete; pri osebnih vozilih in sodobnih e-sistemih npr. preko satelitov je kot vemo predvsem težava sledenja vozilu oz. podatkov, varstvo osebnih podatkov). Ali bomo rajši počakali na kakšno "ultro" da razvije še za nas, kaj takšnegaNe boš verjel, imamo že dolgo tehnologijo, ki omogoča točno to, kar imajo Avstrijci - ABC.
Karaya 52 ::
Kakorkoli, DARS gre kot kaze po liniji najmanjsega odpora in se celo punta nadrejenim. Zatreti v kali, druge ni. Sprejela se je politicna odlocitev, odstranitev hisk, DARS mora to izpolniti in tu je zgodbe konec. Ajde, na delo. Nobenih nadhodov ne potrebuje, ker se da stvar avtomatizirati, vse kar potrebujejo so vrata v ograji na drugi strani AC za dostop do avtomatov. Nocejo avtomatizacije? Ni problema, se bo poiskalo novo vodstvo.
Gregor P ::
Ne boš verjel, imamo že dolgo tehnologijo, ki omogoča točno to, kar imajo Avstrijci - ABC.
Bravo za tvojo ugotovitev; sedaj mi pa še enkrat prosim razloži nujnost naših cestninskih postaj in da nimamo hitre alternative
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
darkolord ::
ker se da stvar avtomatiziratiDA SE, ampak ne tako, da rečejo "do it", jutri pa vprašajo "a je že??".
Čeprav znalci tukaj bi "izračunali", kako lahko avtomatiziraš celo cestninsko postajo za ~1000 eur.
sedaj mi pa še enkrat prosim razloži nujnost naših cestninskih postaj in da nimamo hitre alternativeSem že večkrat razložil - alternativo je potrebno postaviti preden se cestninske postaje porušijo, saj je v nasprotnem primeru izguba dohodka previsoka. Postavitev alternative je pa pač ločen projekt.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
T-h-o-r ::
v italiji nimajo povsod avtomatske možnosti za plačilo, listek pa res dobiš; ampak ni panike, ker lahko celotno (severno) italijo prevoziš z enim listkom, plačaš pa samo čisto pri zadnji cestninski postaji :)
francozi pa dejansko imajo povsod le še avtomate, kamor vržeš drobiž
francozi pa dejansko imajo povsod le še avtomate, kamor vržeš drobiž
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
ahac ::
ker lahko celotno (severno) italijo prevoziš z enim listkom, plačaš pa samo čisto pri zadnji cestninski postaji :)
Ja, ampak pri Torinu pa 3x plačuješ samo na severni obvoznici.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
oldguy ::
Nevem kdo se smesi.
Kaj bos pa naredil, ko bo avtomat za talanje listkov crknil? Poslal nekoga, ki je na drugi strani v upravni stavbi, da gre z avtom in se pelje 10km dalec, da pride na drugo stran in pogleda kaj je s tistim podajalcem listkov?
Pa, ko bo en romunski tovornjakar narobe zapeljal na stezo ABC in potem ven lezel iz kamiona sprasevat kam mora zdaj it? Spet, en v avto in okrog? Al pa sotor in dixija na tisti strani?
Mi je sploh treba odgovarjat na takšne "razloge"?
Vse bolj se mi dozdeva, da vam nekaterim niti slučajno ni do resne debate o problemu, temveč se gre bolj za trmasto vztrajanje pri svojem pravu in/ali sovražnost proti neki politični opciji.
Drugega si pri takihle iz riti potegnjenih "argumentih" preprosto ne morem mislit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
T-h-o-r ::
ker lahko celotno (severno) italijo prevoziš z enim listkom, plačaš pa samo čisto pri zadnji cestninski postaji :)
Ja, ampak pri Torinu pa 3x plačuješ samo na severni obvoznici.
mi smo lepo takoj za aut mejo vzeli listek, od torina naprej pa smo plačali, vmes ni blo potrebe
in za pot nazaj isto :) (sam po drugi strani do milana)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
Karaya 52 ::
Koliko casa pa potrebujejo, glede na to da dezujejo ideje z vseh koncev neba, oni so pa tam kot strokovnjaki za to podrocje? Bi si mislil, da imajo nastudiranih nekaj scenarijev. Stvar tudi ni tehnicno zapletena, odstranjevanje te plocevine in rusenje betonskega otoka v izmeri 10 kvadratnih metrov... obstojeci kader na DARS bi temu moral biti kos. En sam jamr je vse tole, brezveze o tem sploh debatirati ker je toliko bolj pomembnih stvari na mizi. Kot da gre za postavljanje super viadukta cez bosporsko ozino.
T-h-o-r ::
Kaj bos pa naredil, ko bo avtomat za talanje listkov crknil? Poslal nekoga, ki je na drugi strani v upravni stavbi, da gre z avtom in se pelje 10km dalec, da pride na drugo stran in pogleda kaj je s tistim podajalcem listkov?
Pa, ko bo en romunski tovornjakar narobe zapeljal na stezo ABC in potem ven lezel iz kamiona sprasevat kam mora zdaj it? Spet, en v avto in okrog? Al pa sotor in dixija na tisti strani?
le kako v franciji vsem uspeva normalno se postavit in plačat cestnino, samo v sloveniji bi to bil problem :D :D :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
darkolord ::
Stvar tudi ni tehnicno zapletena, odstranjevanje te plocevine in rusenje betonskega otoka v izmeri 10 kvadratnih metrov... obstojeci kader na DARS bi temu moral biti kos.A si sploh prebral, o čem smo debatirali ali si še en od tistih padalcev, ki pride na konec teme pa ponovi spet isto kot že mnogi pred njim?
Karaya 52 ::
Sem videl DARS nacrt v trenutku ko je bil objavljen. Ce se strganje asfalta za tisti minimalen padec smatra kot tehnicno zapleten postopek, potem je bolje da gredo za vrtnarje, tam ni potrebe vstavljati merila na nacrte, pa si naj na vsaki gredi postavijo upravno stavbo ako jih je volja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Karaya 52 ()
Gregor P ::
sedaj mi pa še enkrat prosim razloži nujnost naših cestninskih postaj in da nimamo hitre alternativeSem že večkrat razložil - alternativo je potrebno postaviti preden se cestninske postaje porušijo, saj je v nasprotnem primeru izguba dohodka previsoka. Postavitev alternative je pa pač ločen projekt.
Pa saj začasna alternativa za pobiranje denarja tovornjakarjem je že postavljena; tista, ali tisti dve ABC postaji na desni strani ceste (če to res deluje tako kot v Avstriji), lahko ostaneta (ker dokaj očitno tovornjaki spoštujejo pravila in vedno gredo skozi ABC, in ne preko prehodov za osebna vozila; primer CP Dragotinci) - tako ali tako bo šlo za območje dela na cesti in bo promet hudo omejen, tako da sploh ne rabiš nekih hudih "več km" pospeševalnih pasov -, dokler ne zgradijo prave alternative npr. tako kot je to v Avstriji (tisti jekleni okvir z "gedžeti" nad cesto pa res ne more stati na stotine milijonov evrov in trajati desetletja, da se ga postavi; sploh ker praviš, da mi to tehnologijo že imamo).
Torej medtem ko odstranjujejo postaje, gre ves promet (na območju dela na cesti; kjer je še dodatno omejena hitrost) čez tisti dve prvi ABC postaji na desni oz. verjetno so ti ABC sistemi za zaračunavanje/preverjanje dobroimetja prenosljive zadeve in lahko zaprejo samo en del avtoceste, medtem ko na drugega prenesejo te sisteme in temu ustrezno preusmerijo promet. Zapornice niso potrebne (ker praviš je rešitev enaka kot v Avstriji, torej se tovornjak z gedžetom zapelje samo mimo), medtem ko obenem lahko postavijo še alternativno rešitev (tiste jeklene okvirje). Ko je prvi del avtoceste narejen, postaj ni več, alternativa je postavljena, se pa lahko spravijo še na drug del avtoceste.
Lahko pa tudi najprej postavijo to alternativo, kjer ni treba ničesar razbijati, preplastiti, zgolj malo ovirati promet (delo na cesti pač) in ko ta deluje, razbiti že enkrat te postaje; lahko bi naredili dogodek za vse voznike, da vsak pride z macolo
Verjetno kakšen večkrat preplačan strokovnjak iz Darsa pogrunta še nekajkrat boljšo in lažjo rešitev od moje "kmečke" mar ne? Vprašanje je le, zakaj tega niso že zdavnaj storili!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
šernk ::
Verjetno kakšen večkrat preplačan strokovnjak iz Darsa pogrunta še nekajkrat boljšo in lažjo rešitev od moje "kmečke" mar ne?
ne ker slednja rešitev je prepoceni in se ne da toliko zaslužit.
10% od 1M evrov je namreč precej manj kot 5% od 10 miljonov evrov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
šernk ::
Vsakdo od vodilnih nekaj.
za začetek: http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/mater...
primerov naprej mislim da je še dovolj. Mislite, da so si teli vodilni bili sposobni zgraditi cele vile z 3000€ plače?
za začetek: http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/mater...
primerov naprej mislim da je še dovolj. Mislite, da so si teli vodilni bili sposobni zgraditi cele vile z 3000€ plače?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
oldguy ::
Kdo pa dobi teh 5% in 10%?
Nihče. Porabijo se strokovno in učinkovito. Vse naše super kvalitetne avtoceste so narejene v okviru zastavljenih budgetov, obenem pa napak takorekoč ni. Še pri vsakem projektu smo takorekoč dobili maksimalno za minimalno denarja, za kar so poskrbeli apolitični in nepodkupljivi DARS-ovi strokovnjaki. Še dobro da jih imamo, saj bi se drugače avtocestni križ gradil najmanj 20 let dlje kot je bilo prvotno načrtovano. Gre namreč za projekt, primerljiv s pristankom na luni. Skratka, sama strokovnost kamorkoli pogledaš...
Tako da, če oni pravijo, da se to ne da za manj kot 30 miljonov, jim je potrebno verjet, saj točno vedo o čem govorijo.
Tisti, ki ne mislimo tako, smo seveda zgolj divjaški frajerji in pesimistične šlogarice...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
PaX_MaN ::
WarpedGone je izjavil:
Zapelji se po Avstriji kjer je skozi mesto omejitev 70 in samo debelo glej kaj si avstrici dovolijo. Al pa splošna omejitev 100 po regionalkah. "Nezaslišano". Pa folk na teh cestah fura 60 - 70 in 80 - 90. Ja, pod omejitvami.
In Austria, 70% of vehicles exceed the 30km/h limit in residential zones and 51% exceed the limit where this is 50km/h.
Na strani 33. v istem pdfju boš pa videl še kako petina avstrijcev vozi na regionalnih/avtocestah nad omejitvami.
Skandinavci so pa sploh svoji kalibri...
Glede avtocest, zihr je šlo v Nemčiji vanje kaj od betonarskega kartela:
As early as 2005/2006 the Bundeskartellamt had conducted fines proceedings against a total of 92 companies in greater Munich, Nuremberg/Fürth, Leipzig, Halle and the area along the A4 motorway in Thuringia, Ludwigshafen/Mannheim, Kiel/Neumünster, Rendsburg and in several regional markets in Mecklenburg-Western Pomerania on account of quota agreements in the ready-mixed concrete sector.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
PaX_MaN ::
Pa seveda ne smemo pozabit škandala pri gradnji A72.
Podkupovanje, lažni računi, friziranje računov in take fore.
Podkupovanje, lažni računi, friziranje računov in take fore.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
Gregor P ::
Torej po koruptivnosti smo jim vsekakor kos, kaj pa po kvaliteti? In pa mimogrede, so ti stari primeri tam slučajno na sodiščih?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
amigo_no1 ::
Kvaliteta je taka, da se AC pri Ivančni Gorici skoraj vsako leto periodično obnavlja .
Dober mojster ima zmeraj dovolj posla !
Dober mojster ima zmeraj dovolj posla !
PaX_MaN ::
Torej po koruptivnosti smo jim vsekakor kos, kaj pa po kvaliteti?
Sej sm že enkrat linkal na en pdf gradbene fakultete, kako smo že od 80-ih "praktično vse standarde kopiral od nemcev".
In pa mimogrede, so ti stari primeri tam slučajno na sodiščih?
Tako kot pri nas: kartele štrafa njihova ustreznica našega UVK, v unmu A72 "škandalu" so pa glavnega arhitekta že obsodil, ble so pa tut obtožnice proti parim njihovim DARSovcem.
Kvaliteta je taka, da se AC pri Ivančni Gorici skoraj vsako leto periodično obnavlja.
Saj v Nemčiji se tudi. Majo tut nekej podobnega kot je naš Promet.si.
Naturelno sem to enkrat že polinkal, sam zdejle zih ne bom našu, ker je S-Tjev iskalnik po postih posameznega uporabnika bl f00.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
WarpedGone ::
Lahko pa tudi najprej postavijo to alternativo, kjer ni treba ničesar razbijati, preplastiti, zgolj malo ovirati promet (delo na cesti pač) in ko ta deluje, razbiti že enkrat te postaje; lahko bi naredili dogodek za vse voznike, da vsak pride z macolo
Prepričan sem, da bi preureditev teh cestninskih postaj na udarniški način uspela 10x bolje, kot je ta pristop deloval pred 60imi leti.
Jaz vzamem dopust in grem zastonj vihtet kramp in furat lopato cel teden.
Zbogom in hvala za vse ribe
šernk ::
Ne bo šlo, ker nekateri bodo želeli aluminij s seboj odpeljat tega se pa pri nas ne sme dopustiti
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
šernk ::
In tu smo... Cestninska postaja Log prva faza naj bi stala vsega 40.000€.
nisem se še peljal skozi, se bom pa v kratkem. Ali imamo končno prvega pametnega ministra po 22 letih obstoja države?
nisem se še peljal skozi, se bom pa v kratkem. Ali imamo končno prvega pametnega ministra po 22 letih obstoja države?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Starodavni ::
In zdaj me pa zanima, kako bodo delavci ki pobirajo cestnino za kamionarje in busarje varno prehajali do glavnega štaba in s tem parkplacov, kjer imajo svoje avte parkirane.
Kako so to rešili oz. bodo rešili, me zanima res.
Kako so to rešili oz. bodo rešili, me zanima res.
Matev ::
In zdaj me pa zanima, kako bodo delavci ki pobirajo cestnino za kamionarje in busarje varno prehajali do glavnega štaba in s tem parkplacov, kjer imajo svoje avte parkirane.
verjetno tako kot so doslej
avto imajo ob robu - saj so prostori tam na vsak istrani za parkplac
štab pa je itak v ljubljani
in gredo z avtom do njega
tako kot so prej šli
Matev ::
lokalni štab je na drugi strani cestninske postaje
ja kako pa ti prideš z ene stran avtoceste na drugo
...
za na eno stran se pripelješ s smeri brezovica
za drugo stran pa s strani vrhnike
...
sicer pa obstaja mail in telefon ter verjetno ni potrebno ljudem hoditi v štab preko avtoceste
če sploh morajo iti tja - ne vem zakaj bi hodili stran od svojega delovnega mesta
komplikator
Matev ::
A kr pred svojo postajico nej parkira?
si ti mogoče v javni upravi zaposlen?
ker deluješ tako problematičen kot da se še nikoli nisi srečal z realnostjo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
darkolord ::
S hojo čez avtocesto, medtem ko mimo drvijo avtomobili (kar je realnost), se res še nisem srečal...
SplitCookie ::
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Matev ::
S hojo čez avtocesto, medtem ko mimo drvijo avtomobili
in kako misliš da so uredili to zadevo na logu?
M-XXXX ::
A kr pred svojo postajico nej parkira?
Aha, tvoja logika: hoja prvošolčkov čez cesto kjer avtomobili vozijo recimo cca 50km/h in več pasov je čisto vsakdanja in srejemljiva, hoja čez OPAZNO OŽJI pas (en pas), pri malo višji hitrosti (jasno vidiš kam kdo zavija), pri odrasli osebi pa je smrtno nevarna?
Saj ni čudno, da se nikamor ne premaknejo stvari v naši državi, če vsak tretji uradnik takole misli...
Matev ::
zanimivo je tudi to da se na google mapsih lepo vidi da se da do obeh strani avtoceste priti po lokalnih dovoznih poteh
...
pa naj človek parkira na eni ali drugi strani
...
aja
naš uradnik bo spet izpostavil kak svoj problem
...
pa naj človek parkira na eni ali drugi strani
...
aja
naš uradnik bo spet izpostavil kak svoj problem
darkolord ::
in kako misliš da so uredili to zadevo na logu?Nimam pojma, ravno to me zanima.
Aha, tvoja logika: hoja prvošolčkov čez cesto kjer avtomobili vozijo recimo cca 50km/h in več pasov je čisto vsakdanja in srejemljiva, hoja čez OPAZNO OŽJI pas (en pas), pri malo višji hitrosti (jasno vidiš kam kdo zavija), pri odrasli osebi pa je smrtno nevarna?Hoja prvoščolčkov čez prehod za pešce (hitrost = 0 km/h) je vsakdanja in sprejemljiva, čeprav še zmeraj ne nenevarna (vozniki so jih že nemalokrat povozili).
Hoja dvakrat čez DVA pasova, kjer je bistveno več vozil, hitrost 60 km/h (minister pričakuje, da bo omejitev tam kmalu 130 km/h), kjer voznik nima niti najmanjšega namena ustaviti, je - ja - čisto nekaj drugega.
pa naj človek parkira na eni ali drugi straniNa drugi strani ni parkirišča.
naš uradnikkdo pa je ta vaš uradnik?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
M-XXXX ::
Hoja prvoščolčkov čez prehod za pešce (hitrost = 0 km/h) je vsakdanja in sprejemljiva, čeprav še zmeraj ne nenevarna (vozniki so jih že nemalokrat povozili).
Hoja dvakrat čez DVA pasova, kjer je bistveno več vozil, hitrost 60 km/h (minister pričakuje, da bo omejitev tam kmalu 130 km/h), kjer voznik nima niti najmanjšega namena ustaviti, je - ja - čisto nekaj drugega.
jst moram biti neke vrste bog, če ne vsaj Chuck Norris. V vsaj 75% (tam kjer ni semaforjev v cca 90% primerov), zaradi mene pri prečkanju ceste ne ustavi ne bremza nobeno vozilo. Aja, ne, o pa ni mogoče, pri tem rabiš pa še malo logike uporabljati v smislu: aha, na tem pasu je trenutno prazno gremo čez. Ne, to ne obstaja.
kdo pa je ta vaš uradnik?
Vsi komplikatorji!
PS: malo izračuna: 80km/h pomeni cca 20m/s. Če imaš vid in logiko, ki predvideva 40m njihove vožnje in je vozni pas širok 3m imaš pri NAVADNI hoji čez 3m širok pas vrh glave dosti če skočiš 40m pred avtom.
Uglavnem: vsako prečkanje pasa je za navadnega človeka popolnoma nenevarno početje, bolj verjetno da ti kamion poruši celo bajtico na cestninski ozirioma se zaletiš med vožnjo na šiht.
darkolord ::
Če imaš vid in logiko, ki predvideva 40m njihove vožnje in je vozni pas širok 3m imaš pri NAVADNI hoji čez 3m širok pas vrh glave dosti če skočiš 40m pred avtom.Okej, kaj pa ko imaš ŠEST pasov, vozila iz obeh smeri, vmes pa betonski blok, ki ga moraš preplezati (tako izgleda namreč na Logu)?
vsako prečkanje pasa je za navadnega človeka popolnoma nenevarno početjeJa, ja... Sej tudi avtocesto je popolnoma nenevarno prečkati, pa vseeno tu in tam koga povozijo.
BigWhale ::
Ja, ja... Sej tudi avtocesto je popolnoma nenevarno prečkati, pa vseeno tu in tam koga povozijo.
Sami so si krivi, ce ne znajo cez avtocesto hodit pes!111 A zdej bomo pa za pet ljudi miljone zapravlal in jest ne bom mogu 130km/h mim cestnine?? In bom zarad njih zamudil v sluzbo? In to vsak dan!
Unpossible!
Matev ::
Na drugi strani ni parkirišča.
tudi v ljubljani marsiklje ni parkirišč
pa ljudje še vseeno parkirajo vsepovsod
oldguy ::
Ja, ja... Sej tudi avtocesto je popolnoma nenevarno prečkati, pa vseeno tu in tam koga povozijo.
Sami so si krivi, ce ne znajo cez avtocesto hodit pes!111 A zdej bomo pa za pet ljudi miljone zapravlal in jest ne bom mogu 130km/h mim cestnine?? In bom zarad njih zamudil v sluzbo? In to vsak dan!
Unpossible!
Aha, se spet špilamo idiote? A nismo to že zdavnaj dorekli?
Še enkrat, lepo počasi, za bedake: parkirišča in sanitarije za delavce so urejene na obeh straneh ceste. Delavec tako med rednim delovnim časom nima niti enega razloga, da bi vsakodnevno skakal čez avtocesto. Izredni dogodki, kot so nesreče in popravila, pa se v tem primeru rešujejo tako, kot vsi ostali izredni dogodki kjerkoli na autobahnu - izredno z izrednimi ukrepi, kot so zapora posameznih pasov in DARS-ov avto s svetlobnimi označbami. In teh dogodkov delavec na cestninski nima kaj reševat sam.
Zdej se pa že nehajte bunit popolnoma za brezzveze in bodite rajši za spremembo veseli, da se je stvar končno enkrat vsaj približno učinkovito uredila na bolje ter varneje za vse udeležence v prometu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
SplitCookie ::
Zdej se pa že nehajte bunit popolnoma za brezzveze in bodite rajši za spremembo veseli, da se je stvar končno enkrat vsaj približno učinkovito uredila na bolje ter varneje za vse udeležence v prometu.
Čakaj. In kako cestninski delavec sploh pride na šiht ? V eno standardno kučico ?
Do sedaj je še vedno moral prečkati cesto, iz ene kuče v drugo
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
oldguy ::
Še enkratKje je bilo pa prejšnjič to omenjeno?
Beri stran nazaj.
SplitCookie je izjavil:
Zdej se pa že nehajte bunit popolnoma za brezzveze in bodite rajši za spremembo veseli, da se je stvar končno enkrat vsaj približno učinkovito uredila na bolje ter varneje za vse udeležence v prometu.
Čakaj. In kako cestninski delavec sploh pride na šiht ? V eno standardno kučico ?
Do sedaj je še vedno moral prečkati cesto, iz ene kuče v drugo
In kako je to počel do sedaj? In zakaj je med kučicami zapornica? Če te pa zanima, kako pride čez vozne pasove, pa beri stran nazaj. Parkirišča in sanitarije so na obeh straneh c.p.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naše avtocesteOddelek: Na cesti | 4654 (2808) | Miha 333 |
» | Kakšna je višina kazni za prehitro vožnjo skozi cestninsko postajo??? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26030 (23284) | LordPero |
» | Radar me je ujel in slikalOddelek: Loža | 11914 (10377) | Valvoline |
» | Cestninske postaje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7072 (6275) | WamPIRe- |
» | omejitev hitrosti na ljubljanski obvoznici (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18382 (16005) | darkolord |