Forum » Loža » Omejitev hitrosti na cestninskih postajah
Omejitev hitrosti na cestninskih postajah
Temo vidijo: vsi
darkolord ::
Beri stran nazaj.Ne najdem. Prosim za povezavo.
Parkirišča in sanitarije so na obeh straneh c.p.To so naredili po sedanji obnovi? Pred njo namreč nič od tega dvojega ni videti na drugi strani.
Matev ::
To so naredili po sedanji obnovi? Pred njo namreč nič od tega dvojega ni videti na drugi strani.
dej
preveč kompliciraš
prej so imeli 40 omejitev in pa zapornice
oziroma samo en pas za prečkati - tri metre
sedaj pa imajo na obesh straneh sanitarije in parkirišča
BigWhale ::
Aha, se spet špilamo idiote? A nismo to že zdavnaj dorekli?
Tega, tega ... In ne. Se nismo dorekli.
Še enkrat, lepo počasi, za bedake: parkirišča in sanitarije za delavce so urejene na obeh straneh ceste.
Na zadnjih dveh/treh straneh nisem nasel, da bi bilo to kjerkoli omenjeno. Samo, da se to lahko uredi. Sem iskal za stranisca, WC in sanitarije.
Zdej se pa že nehajte bunit popolnoma za brezzveze in bodite rajši za spremembo veseli, da se je stvar končno enkrat vsaj približno učinkovito uredila na bolje ter varneje za vse udeležence v prometu.
Za tistega, ki bo moral preckati avtocesto, da bo sel na WC, stvar ne bo ne bolje in ne varneje urejena. Ce bo imel na obeh straneh zagotovljene enake pogoje za delo, potem ze mogoce.
Me pa zanima kako bodo resevali problem dezurstev. Ne vem sicer kako je to sedaj reseno, a predstavljam si, da gre nekako takole. Za tovornjake je odprt en pas na vsaki strani avto ceste. V sluzbi so trije cestninarji. Dva delata, vsak na svoji strani ceste, eden je pa v stand by, da lahko enega izmed teh dveh zamenja, za cas malice, WCja, ... Ta tretji lahko tudi vskoci, ce se poveca promet in je potrebno odpreti se eno dodatno progo.
Kako bo pa to potekalo, ce ne bo prehoda za delavce? Verjetno bodo zaposlili na vsaki strani enega delavca in imeli enega v rezervi?
Tody ::
Tko kot so zdej, samo da namesto da gre čez dva bloka se bo sprehodil čez lepo vidna dva pasova in še plezat mu ne bo treba. Iz muhe delate slona, pejte raj kodirat al pa seksat bo bolj produktivno.
darkolord ::
Misliš čez 6 pasov?
v vsako smer 2 + odstavni
v vsako smer 2 + odstavni
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Tody ::
No amapk realno so se samo 4 spremenil in čez 4 jim ni treba plezat! Bloki ne zakrivajo vozil, ki prihajajo ali se slučjano lih nahajajo tam...
Odstavnih pasovov pa ni na cestninski postaji, ker drugače bi vsi šli po odstavnem mimo postaje ;)
Odstavnih pasovov pa ni na cestninski postaji, ker drugače bi vsi šli po odstavnem mimo postaje ;)
darkolord ::
Odstavni pas za osebna vozila je znotraj postaje
| odstavni pas1 pas2 | pas2 pas1 odstavni |
| odstavni pas1 pas2 | pas2 pas1 odstavni |
BigWhale ::
Tko kot so zdej, samo da namesto da gre čez dva bloka se bo sprehodil čez lepo vidna dva pasova in še plezat mu ne bo treba. Iz muhe delate slona, pejte raj kodirat al pa seksat bo bolj produktivno.
Se pravi bodo morali delavci namenoma krsiti zakon?
83. člen zakona o pravilih cestnega prometa pravi namrec tole:
(7) Pešec mora prečkati vozišče na prehodu za pešce, če je ta oddaljen od njega manj kot 100 metrov. Pešec ne sme prečkati vozišča zunaj prehoda za pešce, če sta smerni vozišči fizično ločeni ali ju loči neprekinjena ločilna črta.
Eh?
T-h-o-r ::
prvo kot prvo, a mi lahko kdo razloži, zakaj sploh rabijo folk, da pobira dinarčke
v franciji sem prevozil kar nekaj kilometrov, pri nobeni cestninski niti sledu o ljudeh, ki jemljejo dinarčke
samo vržeš v avtomat denar in greš dalje
v franciji sem prevozil kar nekaj kilometrov, pri nobeni cestninski niti sledu o ljudeh, ki jemljejo dinarčke
samo vržeš v avtomat denar in greš dalje
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Tody ::
BigWhale & DarkoLord ker se tako rada zatikata za podrobnosti... Na google maps se lepo vidi da imajo dostopne poti. Zdaj če uporabljajo avto vsakič ko morajo scat pa res nevem, nikol delal tam. Mogoče so jim pa kolesa zrihtal al pa taksi pokličejo res nevem. Če pa gredo peš direktivo pa samovoljno kršijo zakon kajne?
BigWhale ::
prvo kot prvo, a mi lahko kdo razloži, zakaj sploh rabijo folk, da pobira dinarčke
v franciji sem prevozil kar nekaj kilometrov, pri nobeni cestninski niti sledu o ljudeh, ki jemljejo dinarčke
samo vržeš v avtomat denar in greš dalje
Verjetno pobirajo evre. Dinarjev nikol niso. ;>
Se vedno rabis cloveka na vsaki strani, da brcne v avtomat, ce se pokvari. :)
T-h-o-r ::
hja, to smo se zajebali pri benetkah, kjer smo hoteli nekako v city limits, a si lakho mimo rampe šel samo z neko kartico (spet, vse avtomatsko); pol majo pa tam gumb, da ga stisneš, če so težave, in se na drugi strani nekdo javi - imo me ni razumel, kaj sem razlagal in je enostavno odprl rampo, da smo šli naprej
cca 25 € cestnine prišparane
cca 25 € cestnine prišparane
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
darkolord ::
Na google maps se lepo vidi da imajo dostopne poti.Ni na vseh postajah.
Zdaj če uporabljajo avto vsakič ko morajo scat pa res nevem, nikol delal tam.Če ima WC na drugi strani ceste, sta dve možnosti:
- prečka pasove za tovorna vozila + 6 pasov za avtomobile
- se odpelje ali odpešači do naslednjega izvoza in po drugi strani nazaj. To je lahko tudi par 10 kilometrov.
BigWhale ::
A si predstavljas, da vodijo evidenco delovnega casa? In pol vsakic k gre na WC ima 37 minutni izhod. :P
Gregor P ::
Tudi če je, je to z WC začasna težava, ker teh postaj v prihodnosti več ne bo, tako ali drugače ... v tem času se prač organizira prenosne WC-je in zadeva rešena. Tako ali tako gre večinoma zgolj za "imaginarna" delovna mesta, ki jih v resnici nikoli ne bi smelo biti
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
ahac ::
v franciji sem prevozil kar nekaj kilometrov, pri nobeni cestninski niti sledu o ljudeh, ki jemljejo dinarčke
Če si ti vedno zapeljal do avtomata še ne pomeni, da nimajo okenc z ljudmi.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
darkolord ::
Tako ali tako gre večinoma zgolj za "imaginarna" delovna mesta, ki jih v resnici nikoli ne bi smelo bitiJa, dejmo jih kar povoziti, ker delajo na "imaginarnih" delovnih mestih.
T-h-o-r ::
v franciji sem prevozil kar nekaj kilometrov, pri nobeni cestninski niti sledu o ljudeh, ki jemljejo dinarčke
Če si ti vedno zapeljal do avtomata še ne pomeni, da nimajo okenc z ljudmi.
ne
sploh nimajo okenc z ljudmi
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Karaya 52 ::
Nimajo ne, pa tudi nobenih podzemih tunelov ali mostov za serviserja. Masine naj namontirajo, ne malicajo in ne serjejo, pa se cenejse so.
T-h-o-r ::
jp
sam je pa res, da slovenci nismo francozi in bi se nabirale velike kolone, ko en bumbar ne bi znal vrečt drobiža not :D /in zee old days/
sam je pa res, da slovenci nismo francozi in bi se nabirale velike kolone, ko en bumbar ne bi znal vrečt drobiža not :D /in zee old days/
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
BigWhale ::
Sedaj so podrli ze nekaj cestninskih postaj, na stajerski avtocesti je tako sedaj samo se ena 'klasicna' s hiskami. Omejitev hitrosti je se vedno 60km/h in pasovi za tovornjake so loceni z betonskim zidom.
A mi lahko nekdo razlozi kako je to bolje od tistega kar smo imeli prej in zakaj bomo cez X-let placevali za ponovno preureditev, da bo stvar narejena tako kot je to narejeno na cestninski postaje Prepolje, na ptujski avtocesti?
Dva _povsem_ locena pasova za tovornjake in dva za ostala vozila in omejitev hitrosti na 100km/h.
A mi lahko nekdo razlozi kako je to bolje od tistega kar smo imeli prej in zakaj bomo cez X-let placevali za ponovno preureditev, da bo stvar narejena tako kot je to narejeno na cestninski postaje Prepolje, na ptujski avtocesti?
Dva _povsem_ locena pasova za tovornjake in dva za ostala vozila in omejitev hitrosti na 100km/h.
BigWhale ::
Utk ::
Če je bilo prej varno it 60 mimo tistih hišic, je tudi zdaj varno it najmanj 100 mimo tega kar je ostalo.
Na levem pasu pa sploh.
Na levem pasu pa sploh.
Eazy-O ::
krneki0001 ::
OrkAA ::
Pa saj naceloma so umaknili hisice tam kjer mimo vozijo avtomobili. Tovornjakom pa se vedno zaracunavajo rocno, tako da teh pac niso mogli podreti.
Invictus ::
Še vedno je skozi omejitev 60 km/h.
Koliko več se pokuri zaradi pospeševanja, ni nihče izračunal...
Koliko več se pokuri zaradi pospeševanja, ni nihče izračunal...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
roCkY ::
CO2 v svojem osnovnem problemu nikogar ne briga. Važno da DDV, trošarine in marže padaje v državno malho.
bambam20 ::
HotBurek ::
Pri Lukovici je omejitev 60 (40 za ABC tovornjake), nikoli radarja. Tam se normalno da peljat +100 km/h, če le ni polžov na cesti. Omejitve so samo v glavah. :)
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
OrkAA ::
Pod polze spadajo ljudje, ki jim miselna kapaciteta omogoca razumevanje CPPja? :)
A se lahko prosim zadrzimo in tudi te teme ne spremenimo v hvaljenje, kdo se zna bolj brezbrizno obnasat do ostalih udelezencev v prometu.
A se lahko prosim zadrzimo in tudi te teme ne spremenimo v hvaljenje, kdo se zna bolj brezbrizno obnasat do ostalih udelezencev v prometu.
bambam20 ::
Pri Lukovici je omejitev 60 (40 za ABC tovornjake), nikoli radarja. Tam se normalno da peljat +100 km/h, če le ni polžov na cesti. Omejitve so samo v glavah. :)
Vse od uvedbe vinjetnega sistema na obstoječih cestninskih postajah vertikalni prometni znaki pred prehodom skozi platoje najvišjo dovoljeno hitrost za vozila do 3,5 ton skoraj na vseh postajah omejujejo na 60 kilometrov na uro, medtem ko so v obliki talnih oznak tik pred zožitvijo označbe za omejitev na 40 kilometrov na uro.
Je potrebno gledati tudi kaj piše na cestišču. To, da nikoli ni radarja ne pomeni, da ne enkrat ne bo, ko se boš ti brezskrbo peljal 100 km/H. Da ne boš potem začuden, ko boš lepega dne ostal brez izpita.
joze67 ::
Koliko več se pokuri zaradi pospeševanja, ni nihče izračunal...
Koliko več se pokuri je tako ali tako problem tistega ki kuri. Naš (družbeni) problem je, koliko več izpustov je zaradi tega (ja, je nekje povezano, pa vseeno).
Iz SSKJ:
hipokrizija hipokrizíja -e ž (ȋ) knjiž. hinavščina, licemerstvo: v tem dejanju je precej hipokrizije; hipokrizija malomeščanske družbe
Izračunali so, npr, koliko manj se pokuri pri 90 km/h kot pri 130km/h, pa vseeno vsi gonijo več kot 130 km/h in so nesrečni zaradi novih selekcijskih kontrol. Izračunali so tudi, koliko CO2 in drugega izpusti posameznik v enem avtu, 5 ljudi v enem avtu (namig: enako) in recimo 20 ljudi v avtobusu. Pa se vseeno (skoraj) vsak vozi (skoraj) sam.
Tako da kar se izpustov tiče, so cestninske postaje nepotrebna motnja, ampak problem je sistemski in velikostne razrede večji. Da pa avtomobilista cestninske postaje motijo iz okoljevarstvenih razlogov pa je - razen za posameznike seveda - buča.
St235 ::
Pri Lukovici je omejitev 60 (40 za ABC tovornjake), nikoli radarja. Tam se normalno da peljat +100 km/h, če le ni polžov na cesti. Omejitve so samo v glavah. :)
Vse od uvedbe vinjetnega sistema na obstoječih cestninskih postajah vertikalni prometni znaki pred prehodom skozi platoje najvišjo dovoljeno hitrost za vozila do 3,5 ton skoraj na vseh postajah omejujejo na 60 kilometrov na uro, medtem ko so v obliki talnih oznak tik pred zožitvijo označbe za omejitev na 40 kilometrov na uro.
Je potrebno gledati tudi kaj piše na cestišču. To, da nikoli ni radarja ne pomeni, da ne enkrat ne bo, ko se boš ti brezskrbo peljal 100 km/H. Da ne boš potem začuden, ko boš lepega dne ostal brez izpita.
Prometni predpisi v RS ne poznajo barvastih pack na cestišču, ki bi omejevale hitrost. Že 100x povedano. Da ne boš potem začuden, ko boš lepega dne izpadel precej neumno.
Tody ::
Vsaj na Logu bodo podrli ovire, takoj ko se bo uvedlo elektronsko cestninjenje za tovornjake. Test naj bi se začel marca 2018 in trajal 3 mesece. Poudarek na naj.
msjr ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naše avtocesteOddelek: Na cesti | 4654 (2808) | Miha 333 |
» | Kakšna je višina kazni za prehitro vožnjo skozi cestninsko postajo??? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26030 (23284) | LordPero |
» | Radar me je ujel in slikalOddelek: Loža | 11914 (10377) | Valvoline |
» | Cestninske postaje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7072 (6275) | WamPIRe- |
» | omejitev hitrosti na ljubljanski obvoznici (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18382 (16005) | darkolord |