Forum » Loža » Omejitev hitrosti na cestninskih postajah
Omejitev hitrosti na cestninskih postajah
Temo vidijo: vsi
BigWhale ::
Če bi se želel vozit 40 bi se vozil po cesti in ne po avtocesti. Če je kdo zabit pa si to ti. Kdo pri pizdi materni, na relaciji Lendava - Koper(280km) pričakuje 6 ovir na cesti in seveda zmanjševanje hitrosti v nerazumno kratkih razdaljah? Iz 130km/h moraš zavirati na 40km/h v par metrih, potem pa še 40km/h vozit cca 400m ZA ovirami.
torej, treh parov tabel, ki zmanjsajo hitrost iz 130km/h na 60km/h nisi se nikoli videl potem nekaj hudo narobe gledas. Za tistih 400m bi pa prosil meritev, da je res 400m. Verjetno kje je, povsem mozno.
Sedaj si pa se izracunaj prihranek v casu, ce do hitrosti 130km/h prides sele po 500m in ne po 100m za cestninsko postajo.
Potem pa se razmisli koliko metrov je potrebnih, da se vsa vozila (nekje tudi tri kolone osebnih vozil in dve koloni tovornjakov) razvrstijo v dva pasova. Ne pravim, da je nujno potrebnih 400m za to ampak te sprasujem koliko je to po tvojem mnenju.
Ovire na avtocesti(v taki obliki kot so cestninske postaje) so v EU prepovedane! Ampak slovenija (banana republik) si je izmislila nov zakon tako, da tisti od EU za nas ne velja več in so seveda dovoljene.
Urlpls. S katerim sprejetim EU zakonom je to prepovedano. To me res zanima. Ker ce je to prepovedano, potem lahko DARS prijavimo na kako EU sodisce in bodo primorani odstraniti te hiske. Mar ne?
Malečniku, asfalt je "cvetel" nastala je poledice in rezultat tega so bili 4je avti v jarku, in to v dveh urah. Kdo je bil kriv? Nihče, ker CPM tega ni mogel predvidevat. Kot rešitev so zreskali asfalt in postavli tablo 40km/h čez cel malečnik (cca 6km). Pač toliko o izkušnjah nas zabitih voznikov.
Emm, kaj pomeni, da asfalt cveti? Da je bolj gladek? Tudi to me zanima, kako lahko cestno podjetje predvidi, da bo na cesti poledica in kaj hudica naj naredi glede tega? Ovinke naredi makedamske, da tam ne bo drselo? :)
der_Alte ::
der_Alte: Dokaj jasno je, da talne označbe same po sebi (razen tistih, ki so eksplicitno navedene v ZVCP) niso zavezujoče. Samo ti pa tule trdiš, da če je znak 40 na desni strani avtoceste, potem ti ni treba to upoštevati, ker ga ni na levi strani - pa čeprav te talna oznaka o tem dodatno obvešča.
Obvešča, ne pa prepoveduje. Problem je v tistem »delu ceste«.
»5. člen
Prometna signalizacija mora biti postavljena ob desni strani ceste poleg vozišča v smeri vožnje vozil. Prometna signalizacija mora biti postavljena tako, da ne ovira vozil in pešcev.
Če je nevarno, da na mestu, na katerem je postavljen prometni znak, zaradi gostote prometa ali iz drugih razlogov udeleženci v cestnem prometu prometnega znaka ne bodo pravočasno opazili, ga je treba postaviti tudi na nasprotni, levi strani ceste ali smernega vozišča, po potrebi pa tudi nad voziščem.«
Spet problem prometnih pasov, ki so del vozišča, ki je del ceste. Najbolj zabavno... bi morali biti znaki postavljeni ob prometnem pasu, skratka na črti med voziščem in odstavnim pasom? ;)
Umri mlad! Bodi lepo trupelce!
Grey ::
Če bi se želel vozit 40 bi se vozil po cesti in ne po avtocesti. Če je kdo zabit pa si to ti. Kdo pri pizdi materni, na relaciji Lendava - Koper(280km) pričakuje 6 ovir na cesti in seveda zmanjševanje hitrosti v nerazumno kratkih razdaljah? Iz 130km/h moraš zavirati na 40km/h v par metrih, potem pa še 40km/h vozit cca 400m ZA ovirami.
torej, treh parov tabel, ki zmanjsajo hitrost iz 130km/h na 60km/h nisi se nikoli videl potem nekaj hudo narobe gledas. Za tistih 400m bi pa prosil meritev, da je res 400m. Verjetno kje je, povsem mozno.
Sedaj si pa se izracunaj prihranek v casu, ce do hitrosti 130km/h prides sele po 500m in ne po 100m za cestninsko postajo.
Potem pa se razmisli koliko metrov je potrebnih, da se vsa vozila (nekje tudi tri kolone osebnih vozil in dve koloni tovornjakov) razvrstijo v dva pasova. Ne pravim, da je nujno potrebnih 400m za to ampak te sprasujem koliko je to po tvojem mnenju.
Po mojem mnenju, kdor ni sposoben pospeševat in se uvrstit v kolono ni sposoben vozit in predstavlja nevarnost na cesti ergo nesposoben za voznika. To je nekako ekvivalent pospeševalnim pasovom, kjer so se ljudje razvadili in kar ne vedo kaj bi naredili, če se ne umakneš (pazi umakneš...ni nikjer napisano po CPPju, da bi to moral storit) na prehitevalni pas. Traparija na kvadrat.
PrimozR ::
BigWhale: http://goo.gl/lJEWW Tukaj je konec omejitve mislim da direktno pod nadvozom, definitivno pa ZELO blizu nadvoza. Sem bil ravno včeraj presenečen, kako daleč je dejansko (ker prej nisem nikoli, gledal včeraj pa sem prav zaradi tehle radarjev).
Mavrik ::
Če je nevarno, da na mestu, na katerem je postavljen prometni znak, zaradi gostote prometa ali iz drugih razlogov udeleženci v cestnem prometu prometnega znaka ne bodo pravočasno opazili, ga je treba postaviti tudi na nasprotni, levi strani ceste ali smernega vozišča, po potrebi pa tudi nad voziščem.<<
Tako je, tej funkciji zdaj služi talna oznaka - ne moreš se izgovarjati da nisi opazil omejitve, če je bil znak samo na desni strani.
The truth is rarely pure and never simple.
WarpedGone ::
Prav, naj bo 40. Kdaj lahko po vašem pospešim?
Po znaku za konec omejitve hitrosti al že prej, ker "itak ne bojo preverjal in je to normalno"?
Po znaku za konec omejitve hitrosti al že prej, ker "itak ne bojo preverjal in je to normalno"?
Zbogom in hvala za vse ribe
TESKAn ::
Po mojem mnenju, kdor ni sposoben pospeševat in se uvrstit v kolono ni sposoben vozit in predstavlja nevarnost na cesti ergo nesposoben za voznika.
Bi te rad videl, kako se boš uvrščal z gasom do daske po cestninski na drugem pasu z leve v primeru, ko imaš na desni nepretrgano kolono kamijonov, na levi ti pa pospešuje kolona avtov.
Po znaku za konec omejitve hitrosti al že prej, ker "itak ne bojo preverjal in je to normalno"?
Jah, zakon je jasen.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
WarpedGone ::
Seveda, zakon je jasen, ampak sodeč po tonu pisanja nekaterih forumašev, ga ni treba striktno upoštevat, ker policaji pa ja niso perverzni pri radarskem streljanju.
Ko sem priporočal striktno izvajanje zakona, sm doživel posmeh.
So be it, js furam 40 skozi cestninko zožitev in še naprej po AC do znaka za konec omejitve.
40 po tempomatu, kar pomeni kakih 37 realnih. Vse za varnost.
Ko sem priporočal striktno izvajanje zakona, sm doživel posmeh.
So be it, js furam 40 skozi cestninko zožitev in še naprej po AC do znaka za konec omejitve.
40 po tempomatu, kar pomeni kakih 37 realnih. Vse za varnost.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
PrimozR ::
Poročaj ko te bo nekdo nabasal v rit :)
EDIT: oz. zdaj bo za kaj takega mogoče malo manj možnosti, če bodo res postavljeni radarji....
EDIT2: pa nikjer ne trdim, da je kaj narobe z vožnjo po oemjitvah, prej je kaj narobe s to omejitvijo samo...
EDIT: oz. zdaj bo za kaj takega mogoče malo manj možnosti, če bodo res postavljeni radarji....
EDIT2: pa nikjer ne trdim, da je kaj narobe z vožnjo po oemjitvah, prej je kaj narobe s to omejitvijo samo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
thramos ::
WarpedGone je izjavil:
Ko sem priporočal striktno izvajanje zakona, sm doživel posmeh.
So be it, js furam 40 skozi cestninko zožitev in še naprej po AC do znaka za konec omejitve.
40 po tempomatu, kar pomeni kakih 37 realnih. Vse za varnost.
Jst tud, brez tempomata. So what?
WarpedGone ::
EDIT2: pa nikjer ne trdim, da je kaj narobe z vožnjo po oemjitvah, prej je kaj narobe s to omejitvijo samo...
Jup, ampak dokler jo bo večina ignorirala in "vozila po pameti", bo ostala.
Zbogom in hvala za vse ribe
Brane2 ::
Sem probal danes na relaciji LJ-MB.
Da bi šel skozi postajo s 40km/h, ajde, to še gre.
AMPAK NI TEORIJE, da bi vozil 40 do table za konec omejitev. Bi me prej pobral kak tovornjak.
Če kdo misli drugače, prosim za demonstracijo.
Da bi šel skozi postajo s 40km/h, ajde, to še gre.
AMPAK NI TEORIJE, da bi vozil 40 do table za konec omejitev. Bi me prej pobral kak tovornjak.
Če kdo misli drugače, prosim za demonstracijo.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Tody ::
WarpedOne torej dokler res ne bo par mrtvih in bodo vsi vsaj probal varno vozit (beri čimprej se skidat iz tistga območja) do takrat res ne bo nič bolje. Danes sem "testiral" tole pravilno vožnjo. Rezultat: 3 avti so me začel prehitevat in s tem ogrožat še ostale, ker pač je butnil ven iz prehitevalnega in šel na navaden pas, nobene varnostne razdalje itd itd... Če bi peljal ven iz hišce 50 in do prekinitve imel 80 ali 100 pa se prav noben nič ne razburja.
Da ne govorimo o zastojih poleti če bi vsi tole upošteval.
Da ne govorimo o zastojih poleti če bi vsi tole upošteval.
imagodei ::
V debati se preklate o vsem možnem, samo o bistvu ne... A se res nikomur ne zdita absurdni dve zadevi?
Prvič, da se bo izvajalo meritve in izrekanje globe (pa ni važno ali ob omejitvi 40 km/h ali ob omejitvi 60 km/h), ki bodo namen zgolj same sebi? Zakaj bodo tam merili? Koliko odmevnih oz. hudih nesreč se lahko spomnite, ki so se zgodile npr. 200m po cestninski postaji v zadnjih 10. letih? Ne rečem, skrivljen pleh, pa mogoče celo kakšna buška ali dve - ampak a se kdo spomni kaj hujšega? Bom jaz: že nekaj časa nazaj se spomnim prometne nesreče PRED cestninsko postajo Torovo, ko se je prevrnila cisterna z gorivom. Ampak, ponavljam, to je bilo PRED cestninsko postajo. In pa, iz prejšnjega tedna se spomnim ene manjše nesreče, tokrat dejansko po cestninski postaji Torovo (vendar ne znotraj 200m pasu po cestninski postaji); zaprt je bil menda prehitevalni pas. V povprečju se pa ne spomnim kakih hudih prometnih nezgod v pasu takoj po cestninski postaji. Če je obstoječe stanje glede prometne varnosti več kot solidno, kaj je torej namen tega nadzora in kaznovanja? Medtem pa obstajajo in so v tujini že v uporabi metode merjenja povprečne hitrosti na celotnem odseku avtoceste; obstajajo stacionarni radarji, ki bi jih lahko namestili tudi kam drugam, kot skorajda izključno pred tunele...
In drugič, se res nikomur ne zdi čudno, da se bodo problema rešili na drugem koncu? Torej, spet bomo državljani potencialni (in dejanski) storilci prekrškov, spet nas je treba sankcionirati; ob enem pa država na avtocesti vzdržuje popolnoma neprimerno stanje, ko ne odstrani nevarnih objektov, za katere itak nima pametne ideje, za kakšen namen jih sploh potrebuje. V redu, država torej priznava, da so objekti na AC nevarni in v ta namen omejuje hitrost pred (in po) cestninskih postajah. Vendar pa ob enem ne poprime za delo in ne odstrani teh "kioskov", ampak problem rešuje z žuganjem voznikom. To je tako, kot da bi iskal ključe pod lučjo, ker je tam pač svetlo, čeprav točno veš, da si jih izgubil 10m proč v grmovju, kjer pa je popolna tema.
Prvič, da se bo izvajalo meritve in izrekanje globe (pa ni važno ali ob omejitvi 40 km/h ali ob omejitvi 60 km/h), ki bodo namen zgolj same sebi? Zakaj bodo tam merili? Koliko odmevnih oz. hudih nesreč se lahko spomnite, ki so se zgodile npr. 200m po cestninski postaji v zadnjih 10. letih? Ne rečem, skrivljen pleh, pa mogoče celo kakšna buška ali dve - ampak a se kdo spomni kaj hujšega? Bom jaz: že nekaj časa nazaj se spomnim prometne nesreče PRED cestninsko postajo Torovo, ko se je prevrnila cisterna z gorivom. Ampak, ponavljam, to je bilo PRED cestninsko postajo. In pa, iz prejšnjega tedna se spomnim ene manjše nesreče, tokrat dejansko po cestninski postaji Torovo (vendar ne znotraj 200m pasu po cestninski postaji); zaprt je bil menda prehitevalni pas. V povprečju se pa ne spomnim kakih hudih prometnih nezgod v pasu takoj po cestninski postaji. Če je obstoječe stanje glede prometne varnosti več kot solidno, kaj je torej namen tega nadzora in kaznovanja? Medtem pa obstajajo in so v tujini že v uporabi metode merjenja povprečne hitrosti na celotnem odseku avtoceste; obstajajo stacionarni radarji, ki bi jih lahko namestili tudi kam drugam, kot skorajda izključno pred tunele...
In drugič, se res nikomur ne zdi čudno, da se bodo problema rešili na drugem koncu? Torej, spet bomo državljani potencialni (in dejanski) storilci prekrškov, spet nas je treba sankcionirati; ob enem pa država na avtocesti vzdržuje popolnoma neprimerno stanje, ko ne odstrani nevarnih objektov, za katere itak nima pametne ideje, za kakšen namen jih sploh potrebuje. V redu, država torej priznava, da so objekti na AC nevarni in v ta namen omejuje hitrost pred (in po) cestninskih postajah. Vendar pa ob enem ne poprime za delo in ne odstrani teh "kioskov", ampak problem rešuje z žuganjem voznikom. To je tako, kot da bi iskal ključe pod lučjo, ker je tam pač svetlo, čeprav točno veš, da si jih izgubil 10m proč v grmovju, kjer pa je popolna tema.
- Hoc est qui sumus -
darkolord ::
Če je obstoječe stanje glede prometne varnosti več kot solidno, kaj je torej namen tega nadzora in kaznovanja?Obstoječe stanje glede vozniške kulture je popolnoma porazno. Korenček ne deluje, mogoče bo palica.
Brane2 ::
Če je obstoječe stanje glede prometne varnosti več kot solidno, kaj je torej namen tega nadzora in kaznovanja?Obstoječe stanje glede vozniške kulture je popolnoma porazno. Korenček ne deluje, mogoče bo palica.
Ampak zagotovo ni porazno 200m za cestninsko postajo. Zakaj uporabljati palico tam ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Matevžk ::
V debati se preklate o vsem možnem, samo o bistvu ne... A se res nikomur ne zdita absurdni dve zadevi?
/.../ Zakaj bodo tam merili? Koliko odmevnih oz. hudih nesreč se lahko spomnite, ki so se zgodile npr. 200m po cestninski postaji v zadnjih 10. letih?
A se tebi ne zdi absurdno, da se ti in še nekateri prerekate o tem, zakaj bodo hitrost merili na delu ceste, za katerega sem prebral že TRI (3) pisna zagotovila s strani Policije, da tam NE BODO merili. Resda ta zagotovila pravno nič ne veljajo, ampak zaenkrat so držala in ravno zato jim verjamem, da bodo tudi za naprej.
lp, Matevžk
darkolord ::
Ampak zagotovo ni porazno 200m za cestninsko postajo. Zakaj uporabljati palico tam ?To be honest, kjerkoli postavijo radarje, se ljudje neizmerno pritožujejo. Zakaj ravno tam, res ne vem, bi pa bila ista reakcija kjerkoli drugje (spet, zakaj ravno tam?)
BigWhale ::
Po mojem mnenju, kdor ni sposoben pospeševat in se uvrstit v kolono ni sposoben vozit in predstavlja nevarnost na cesti ergo nesposoben za voznika. To je nekako ekvivalent pospeševalnim pasovom, kjer so se ljudje razvadili in kar ne vedo kaj bi naredili, če se ne umakneš (pazi umakneš...ni nikjer napisano po CPPju, da bi to moral storit) na prehitevalni pas. Traparija na kvadrat.
Ne gre za to, kdo je sposoben in kdo ne. Gre za to, da imas na desni strani en kup tovornjakov, vcasih celo dve koloni. In na tvoji levi se vsaj eno kolono avtomobilov.
Res ne razumes v cem je problem?
imagodei ::
darkolord> "Obstoječe stanje glede vozniške kulture je popolnoma porazno. Korenček ne deluje, mogoče bo palica. "
Govoril sem seveda izključno o območju 200m po cestninskih postajah.
darkolord> "To be honest, kjerkoli postavijo radarje, se ljudje neizmerno pritožujejo. Zakaj ravno tam, res ne vem, bi pa bila ista reakcija kjerkoli drugje (spet, zakaj ravno tam?)"
Govorim samo zase, ampak jaz se pač strinjam z radarji, tam kjer so smiselni. V mestih, na nevarnih odsekih, tudi na avtocestah. Ne pa tam, kjer se da "na izi" pisat položnice, pa odseki niso niti potencialno nevarni, kaj šele, da bi se tam dogajale nesreče.
Kot sem že večkrat povedal, mi dvigne pritisk, ko se policaji postavijo 10m pred tablo, ki označuje konec naselja (če je konfiguracija cestišča taka, da omogoča višje hitrosti). Konkreten primer je cesta iz Bleda proti gorenjski AC. Pešpot je fizično ločena od cestišča z zelenico, na voznem pasu v smeri iz Bleda se ne priključi nobena cesta, kar pomnim na tistem mestu ni bilo nobene nesreče s težjimi poškodbami ali smrtnim izidom. Se pa da fino pomerit z radarjem, to pa ja...
Strinjam se, da skozi naselje nima noben kaj vozit nad 50 (z običajno toleranco), ampak izkoriščati ta zakonska določila za nekoga, ki pelje 62 km/h 30m pred tablo za konec naselja, je pa zadovoljevanje lastnega sadizma ali v primeru izvajanja ukazov nadrejenega kvečjemu izvajanje perverzne fašistične represije z namenom polnjenja blagajne. In sicer izključno zato, ker so kazni za prometne prekrške danes postale neživljenjsko drage. V kolikor bi to pomenilo 50 EUR kazni še ne rečem; ampak danes vozit 62 km/h v naselju pomeni kazen 250 EUR, kar je idiotizem, če gre za pregleden in empirično dokazano nenevaren del
cestišča tik pred koncem naselja. In kazni se bodo v bodoče še povišale!
Fora je pač, da so kazni postale neživljenjske, ker politiki zadovoljujejo "slo po krvi", ko se zgodi kaka hujša nesreča in javnost zahteva ukrepanje. Po drugi strani je to za državno blagajno vir dodatnega dohodka - kdo bi se branil takega jackpota: plus točke ob bodočih volitvah, pa še za državno blagajno skrbiš! Ob enem se pozablja na učinkovitost kaznovalne politike. Če bi bila pri nas volja in želja nekaj res spremeniti na boljše, bi se višina kazni seveda vezala na gmotno stanje prekrškarja, zakonodajo bi se spremenilo tako, da bi povratnike kaznovali vedno huje in storilo bi se vse za čim bolj učinkovito izvajanje kaznovanja.
Dokler se pa brez pravega cilja na vsakih nekaj mesecev dvigne kazni in v javnost lansira idiotske predloge o postavitvi radarjev na točke, ki niso nič drugega kot izvrstna priložnost za dodatno obdavčevanje, tako dolgo bom pač pljuval po tej ureditvi (čeprav ima sem ter tja celo kakšno svetlo točko).
Govoril sem seveda izključno o območju 200m po cestninskih postajah.
darkolord> "To be honest, kjerkoli postavijo radarje, se ljudje neizmerno pritožujejo. Zakaj ravno tam, res ne vem, bi pa bila ista reakcija kjerkoli drugje (spet, zakaj ravno tam?)"
Govorim samo zase, ampak jaz se pač strinjam z radarji, tam kjer so smiselni. V mestih, na nevarnih odsekih, tudi na avtocestah. Ne pa tam, kjer se da "na izi" pisat položnice, pa odseki niso niti potencialno nevarni, kaj šele, da bi se tam dogajale nesreče.
Kot sem že večkrat povedal, mi dvigne pritisk, ko se policaji postavijo 10m pred tablo, ki označuje konec naselja (če je konfiguracija cestišča taka, da omogoča višje hitrosti). Konkreten primer je cesta iz Bleda proti gorenjski AC. Pešpot je fizično ločena od cestišča z zelenico, na voznem pasu v smeri iz Bleda se ne priključi nobena cesta, kar pomnim na tistem mestu ni bilo nobene nesreče s težjimi poškodbami ali smrtnim izidom. Se pa da fino pomerit z radarjem, to pa ja...
Strinjam se, da skozi naselje nima noben kaj vozit nad 50 (z običajno toleranco), ampak izkoriščati ta zakonska določila za nekoga, ki pelje 62 km/h 30m pred tablo za konec naselja, je pa zadovoljevanje lastnega sadizma ali v primeru izvajanja ukazov nadrejenega kvečjemu izvajanje perverzne fašistične represije z namenom polnjenja blagajne. In sicer izključno zato, ker so kazni za prometne prekrške danes postale neživljenjsko drage. V kolikor bi to pomenilo 50 EUR kazni še ne rečem; ampak danes vozit 62 km/h v naselju pomeni kazen 250 EUR, kar je idiotizem, če gre za pregleden in empirično dokazano nenevaren del
cestišča tik pred koncem naselja. In kazni se bodo v bodoče še povišale!
Fora je pač, da so kazni postale neživljenjske, ker politiki zadovoljujejo "slo po krvi", ko se zgodi kaka hujša nesreča in javnost zahteva ukrepanje. Po drugi strani je to za državno blagajno vir dodatnega dohodka - kdo bi se branil takega jackpota: plus točke ob bodočih volitvah, pa še za državno blagajno skrbiš! Ob enem se pozablja na učinkovitost kaznovalne politike. Če bi bila pri nas volja in želja nekaj res spremeniti na boljše, bi se višina kazni seveda vezala na gmotno stanje prekrškarja, zakonodajo bi se spremenilo tako, da bi povratnike kaznovali vedno huje in storilo bi se vse za čim bolj učinkovito izvajanje kaznovanja.
Dokler se pa brez pravega cilja na vsakih nekaj mesecev dvigne kazni in v javnost lansira idiotske predloge o postavitvi radarjev na točke, ki niso nič drugega kot izvrstna priložnost za dodatno obdavčevanje, tako dolgo bom pač pljuval po tej ureditvi (čeprav ima sem ter tja celo kakšno svetlo točko).
- Hoc est qui sumus -
Matevžk ::
Urlpls. O teh TREH pisnih 'zagotovilih'.
Najprej beri temo, potem pa komentiraj.
En URL sem objavil. En URL je objavil nekdo drug. In to v preteklih dveh do treh dneh.
Tretji URL, na katerem sicer zagotavljajo le, da ne bo stacionarnih radarjev, objavljam premierno, samo zate. Tukaj.
lp, Matevžk
imagodei ::
Ne NA cestninski postaji. PO njej. Do 200-250m po postaji, je najnovejši predlog.
- Hoc est qui sumus -
darkolord ::
Govoril sem seveda izključno o območju 200m po cestninskih postajah.Ma na teh 200 metrih doživljam svašta praktično vedno, ko se peljem tam - prehitevanje po desni in po odstavnem pasu je tam nasploh popularno (če pred postajo ni zmanjšal hitrosti, zakaj bi jo potem?); najde se tudi kakšen "ambiciozen" kamionist, ki se "na silo" zapelje kar čez tri pasove; da o tistih, ki prižgejo dolge luči in se ti zalepijo pol metra za rit (pa še skorajda na bankino zapeljejo, da bodo lahko par milisekund prej začeli prehitevanje) v istem trenutku, ko prevoziš hišico, sploh ne govorim.
PrimozR ::
Urlpls. O teh TREH pisnih 'zagotovilih'.
Najprej beri temo, potem pa komentiraj.
En URL sem objavil. En URL je objavil nekdo drug. In to v preteklih dveh do treh dneh.
Tretji URL, na katerem sicer zagotavljajo le, da ne bo stacionarnih radarjev, objavljam premierno, samo zate. Tukaj.
Zdaj pa prosim poglej datum objave tega tvojega tretjega, premierno objavljenega linka. Zdaj mi je tudi jasno, kateri link si mislil pod drugim mestom. Tudi tam sem tebi oz. nekomu drugemu rekel, naj pogleda datum objave. Zdaj lahko to narediš tudi ti oz. to narediš ponovno.
Kot prvi link si verjetno mislil tisti tvoj 'še bolj ažurni' link? Tudi tam lahko pogledaš datum objave in ga primerjaš za datumom objave novice/linka/whatever, ki je ponovno oživel temo. Ker sem prijazen, nahaja se tukaj.
Zdaj ne vem, situacija se ponavadi spreminja ko gremo po času naprej, torej v prihodnost, ne ko gremo nazaj. Torej je več možnosti, da je neka pretekla informacija napačna, kot da je napačna nova informacija, neka druga pol leta stara pa pravilna. Seveda obstajajo kontra primeri, ampak je to drug point. Sam bi rekel, da je bolj verjetna situacija spremembe informacije, torej da radar BO. Enostavno ker so se govorice zdaj še bolj razširile in ker ta naša države dejansko JE tako požrešna, da se gre tako podle trike pobiranja denarja. Kot da davki na plače niso že tako dovolj visoki.
BigWhale ::
Jaz bi v bistvu glasoval za to, da se postavijo radarji vsakih 250m na vse ceste. Kazen za omejitev naj se zniza na kakih deset EUR in naj raste exponentno skupaj s stevilom krsitev na dan.
Matevžk ::
Kot prvi link si verjetno mislil tisti tvoj 'še bolj ažurni' link? Tudi tam lahko pogledaš datum objave in ga primerjaš za datumom objave novice/linka/whatever, ki je ponovno oživel temo. Ker sem prijazen, nahaja se tukaj.
Datum tistega policijskega mejla je 11. marec. Datum izvora tega novega mejla o skritih radarjih najbrž ni dokazljiv. Ti trdiš, da so se v treh tednih premislili - no, čas bo povedal. Jaz imam toliko zaupanja v slovenske institucije, da tega ne verjamem. Če se moje prepričanje izkaže za zmotno, mislim, da je čas, da začnem iskati stanovanje v bližnji sosednji državi ...
Mimogrede, na postaji, ki jo največkrat prevozim, so varovalne ograje na mestu zoženja za cestninsko postajo betonske. Takih radarjev, kot so na sliki, jim torej ne bo uspelo namestiti.
lp, Matevžk
PrimozR ::
Če bo na Torovem postavljen v kratkem (začetek aprila), kjer naj bi bil prvi, bomo itak vedeli kmalu. Itak vsakič, ko se peljemo mimo, gledamo za tem radarjem.
Matevžk ::
Če bo na Torovem postavljen v kratkem (začetek aprila), kjer naj bi bil prvi, bomo itak vedeli kmalu. Itak vsakič, ko se peljemo mimo, gledamo za tem radarjem.
V prvem postu piše, da bo na postaji Trnovo, ne Torovo.
lp, Matevžk
Keyser Soze ::
Evo, že krožijo histerični verižni maili z miljon klicaji, opozorili kako boste ostali brez izpita, ipd.
Včasih so vsaj bolj ženske zganjale histerijo, zdaj se je zgleda pa že večinski del moške populacije čisto "popič*il".
P.S.: V mailu piše Torovo.
Včasih so vsaj bolj ženske zganjale histerijo, zdaj se je zgleda pa že večinski del moške populacije čisto "popič*il".
P.S.: V mailu piše Torovo.
OM, F, G!
šernk ::
na policiji trdijo marsikaj...oni imajo vedno radarje le na nevarnih odsekih, na cestninskih jih skoraj ni (vsakič ko se vozim v avtu, pove po radiju, da je radar skoraj vsaj na eni cestninski, kolikokrat grem sam mimo njega raje ne bom povedal). skratka sposobni so vsega.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
imagodei ::
Govoril sem seveda izključno o območju 200m po cestninskih postajah.Ma na teh 200 metrih doživljam svašta praktično vedno, ko se peljem tam - prehitevanje po desni in po odstavnem pasu je tam nasploh popularno (če pred postajo ni zmanjšal hitrosti, zakaj bi jo potem?); najde se tudi kakšen "ambiciozen" kamionist, ki se "na silo" zapelje kar čez tri pasove; da o tistih, ki prižgejo dolge luči in se ti zalepijo pol metra za rit (pa še skorajda na bankino zapeljejo, da bodo lahko par milisekund prej začeli prehitevanje) v istem trenutku, ko prevoziš hišico, sploh ne govorim.
Meh, štejejo zgolj prometne nesreče, ne pa kaos kot tak. Kaos je praktično v vsakem velemestu, cel kup trobljenja, kazanja fakičev, preklinjanja, zmerjanja nesposobnih šoferjev - pa zato policisti ne pišejo listkov cel dan. Kaos je tudi na vsakem rondoju: folk ne ve, da se je treba razvrstiti na notranji pas, če ne zapelješ iz rondoja na prvem izvozu. Folk ne ve, kdaj vklapljat žmigavce in katere (najboljša je kombinacija levega žmigavca od trenutka, ko zapelje v rondo, pa do trenutka, ko iz njega odpelje). Vozniki na uvozu v rondo zavirajo in čakajo vozilo na svoji levi, ki je 0,5 sekunde prej ravno zapeljalo v rondo. Zadaj pa živčni vozniki na polno zavirajo, ker so seveda pričakovali, da bo mečkač normalno in brez izsiljevanja peljal. Pa tudi v rondojih ne vidim policistov, ki bi kaznovali očitno nesposobne voznike, ki bi najmanj morali osvežiti znanje CPP, če ne kar kupiti 5 ur vožnje v avtošoli za obnovitev osnov pod nadzorom inštruktorja.
Skratka - živčnost voznikov, ki po cestninski postaji že do table za konec omejitve pospešijo do 160 km/h, ne pomeni nujno tudi dejanskega večanja števila nesreč. In če je kaznovanje sredstvo za dosego cilja povečanja prometne varnosti, je v prometnem kaosu v mestih, na rondojih in 250m za cestninsko postajo povsem nesorazmerno, dokler je število prometnih nesreč (sploh pa težkih prometnih nesreč) bistveno nižje, kot na ostalih delih avtoceste, kamoli ostalih kategorijah cest.
- Hoc est qui sumus -
Brane2 ::
Sem klical na policijo a še preden se je tip oglasil, mi je bilo jasno, da kličem na napačni naslov.
Valjda ne bo policaj izjavil, da nekje pa ne misli spoštovat zakonov.
Pravi naslov bi bil DARS IMHO.
Valjda ne bo policaj izjavil, da nekje pa ne misli spoštovat zakonov.
Pravi naslov bi bil DARS IMHO.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Keyser Soze ::
Valjda ne bo policaj izjavil, da nekje pa ne misli spoštovat zakonov.
Kaj si ga pa mislil vprašat, da bi izjavil nekaj, iz česar bi izhajalo da krši zakon?
OM, F, G!
PrimozR ::
Če bo na Torovem postavljen v kratkem (začetek aprila), kjer naj bi bil prvi, bomo itak vedeli kmalu. Itak vsakič, ko se peljemo mimo, gledamo za tem radarjem.
V prvem postu piše, da bo na postaji Trnovo, ne Torovo.
Typo/nesposobnost novinarjev? Imaš mogoče v Trnovem kako cestninsko?
Sicer sme pa danes še enkrat preveril, znak za konec omejitve je na cestninski Torovo ZA nadvozom. Torej 500-600 metrov po cestninski sami.
BigWhale ::
Na cestninski postaji Lukovica je znak za konec omejitev ~200m stran od hisk. Malenkost naprej od mesta kjer se zacne enojna prekinjena crta.
Vceraj sem bil pozoroen, ko sem se peljal v Lj in nazaj. :)
Vceraj sem bil pozoroen, ko sem se peljal v Lj in nazaj. :)
OrkAA ::
150m - 200m pri 40 km/h se vedno pomeni skoraj 20 sekund polzje voznje, tako da argumenti nekaterih povsem zdrzijo.
OrkAA ::
Sicer pa, sam menim, da omejitev za cestninskimi postajami ni smiselna, dokler sta v eno smer odprta le 2 vinjetna prehoda, kjer po prehodu itak noben avto bistveno ne spreminja smeri.
Smiselnost pa se poveca, kadar je odprtih 3+ vinjetnih prehodov, ker je potem vse te avtomobile treba razvrstiti nazaj na 2 pasova. Tam omejitev pride zelo prav, ker drugace zlahka spregledas manijake, ki ti od zadaj prigonijo 200.
Smiselnost pa se poveca, kadar je odprtih 3+ vinjetnih prehodov, ker je potem vse te avtomobile treba razvrstiti nazaj na 2 pasova. Tam omejitev pride zelo prav, ker drugace zlahka spregledas manijake, ki ti od zadaj prigonijo 200.
darkolord ::
Ja, skoraj 20 sekund. Ampak tudi če stisneš gas do podna, se še zmeraj ne teleportiraš tja in porabiš kakih 10 sekund.
Zheegec ::
Na cestninski postaji Lukovica je znak za konec omejitev ~200m stran od hisk. Malenkost naprej od mesta kjer se zacne enojna prekinjena crta.
Vceraj sem bil pozoroen, ko sem se peljal v Lj in nazaj. :)
Od Trojan proti Lj to drži, od Lj proti Trojanam pa v Kompoljah ni znaka za konec omejitve 40Km/h, je samo znak za prepoved prehitevanja tovornjakov. Torej ta omejitev 40Km/h velja še naslednjih 5Km do tunelov, ko je 100Km/h.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
TESKAn ::
OrkAA, kaj pa kamijoni? Ko se najde en romun, ki počasi pospešuje z 40 na uro, pa mimo uleti en, ki je šel skozi ABC in ima že 60 na števcu? Sploh fajn je na Logu, ko majo tri prehode za kamijone + ABC in se ti lahko zgodi, da hkrati s tabo štartajo štirje šleperji. Se mi je že zgodilo, da sem moral skoraj ustavit za tako četvorko...
Pa da omenim še dva dogodka, ko je italijan pred mano lepo počasi zapeljal med hiške in - ustavil. Sem bil samo WTF??? in neskončno vesel, da ni v tistem trenutku kak šumaher priletel odzadaj...
Pa da omenim še dva dogodka, ko je italijan pred mano lepo počasi zapeljal med hiške in - ustavil. Sem bil samo WTF??? in neskončno vesel, da ni v tistem trenutku kak šumaher priletel odzadaj...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
imagodei ::
Jah, tale dva zadnja posta sta itak oslarija brez kakršne koli podlage. Po omejitvi pripelji skozi cestninsko postajo, pa ti ne bo treba slaloma vozit med tistimi, ki so popolnoma pravilno peljali 40.
(Seveda je čisto drugo in ločeno vprašanje, zakaj omejitev velja še 150-250m po cestninski postaji in zakaj - če ta informacija drži - se veljakom zdi pomembno na tistem mestu kaznovat kurje tatove.)
(Seveda je čisto drugo in ločeno vprašanje, zakaj omejitev velja še 150-250m po cestninski postaji in zakaj - če ta informacija drži - se veljakom zdi pomembno na tistem mestu kaznovat kurje tatove.)
- Hoc est qui sumus -
Pyr0Beast ::
Niti ne. Šleparji ki zavijajo levo na tvoj pas so blazno nevarni. Pač spregledajo te.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
gokky ::
Ko so pred časom na Logu (LJ->KP) delali na cesti, so znak za konec omejitve obrnili proč od ceste. Ko so nehali delati, ga seveda niso obrnili nazaj. Če bi se kdo držal omejitve, bi moral voziti 40 do !uvoza! Vrhnika (uvoz je skoraj km za izvozom).
Policija tudi po 4 urah po opozorilu ni obvestila upravitelja cest. Ko sem trdo prijel neposredno upravitelja cest, se je izgovarjal, da je cestninska kot križišče (pa mu nisem prav verjel).
Edino, kar me mika je, da bi ob prihodnjem takem "lapsusu" vozil 40 (no malo manj, ker po novem zakonu res ne smem čez omejitev) do Vrhnike, spotoma pa klical policijo, kako neki norci drvijo mimo krepko čez 100 in ogrožajo varnost
Policija tudi po 4 urah po opozorilu ni obvestila upravitelja cest. Ko sem trdo prijel neposredno upravitelja cest, se je izgovarjal, da je cestninska kot križišče (pa mu nisem prav verjel).
Edino, kar me mika je, da bi ob prihodnjem takem "lapsusu" vozil 40 (no malo manj, ker po novem zakonu res ne smem čez omejitev) do Vrhnike, spotoma pa klical policijo, kako neki norci drvijo mimo krepko čez 100 in ogrožajo varnost
WarpedGone ::
zakaj omejitev velja še 150-250m po cestninski postaji in zakaj - če ta informacija drži - se veljakom zdi pomembno na tistem mestu kaznovat kurje tatove.
Policija sedaj uradno trdi (in miri folk), da novih kamer ne bo. Bojo le po starem "nadzorovali promet skozi cestninske postaje".
Nobene besede o umiku samih kabin ali birokratskem absurdu veljavne omejitve po cestninski postaji.
Se pravi, bo to še vedno trening kako v nekaterih primerih ni treba upoštevat predpisov ker so debilni, kar praktično priznava tudi policija s takšnim odzivom. Ampak predpise smiselno spremenit pa ne.
Edino, kar me mika je, da bi ob prihodnjem takem "lapsusu" vozil 40 (no malo manj, ker po novem zakonu res ne smem čez omejitev) do Vrhnike, spotoma pa klical policijo, kako neki norci drvijo mimo krepko čez 100 in ogrožajo varnost
Naredi to.
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
Ampak predpise smiselno spremenit pa ne.
On To-Do list nove vlade :))
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
imagodei ::
Niti ne. Šleparji ki zavijajo levo na tvoj pas so blazno nevarni. Pač spregledajo te.
Mnja, nekje v obstoječem ZVCP je člen ki zahteva, da je treba vožnjo prilagoditi razmeram na cesti. In ker dejansko slovenskih medijev ne polnijo novice o pogostih nesrečah v pasu 150-250m po cestninskih postajah, očitno varnost tam ni tako pereč problem?
Se je pa že več nesreč zgodilo zaradi samih hišic. Od trčenj v hišice, do naletov... Imeli smo celo zagozditve, nekaj časa nazaj se je PRED cestninsko postajo prevrnila cisterna z gorivom... Nesreče PO cestninski postaji so, navkljub vsem pomislekom o vrivanju pred druge voznike in tovornjakarjih, ki da spregledajo osebne avtomobile, dosti redkejše.
Kot pa (spet) nakazuje W1, je bistvo problema v "vikend hišicah" sredi avtoceste. Le-te so glavni vzrok vseh nesreč neposredno PRED in PO cestninskih postajah, a od odgovornih niti besede o odstranitvi teh barikad.
- Hoc est qui sumus -
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naše avtocesteOddelek: Na cesti | 4654 (2808) | Miha 333 |
» | Kakšna je višina kazni za prehitro vožnjo skozi cestninsko postajo??? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26030 (23284) | LordPero |
» | Radar me je ujel in slikalOddelek: Loža | 11914 (10377) | Valvoline |
» | Cestninske postaje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7073 (6276) | WamPIRe- |
» | omejitev hitrosti na ljubljanski obvoznici (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18382 (16005) | darkolord |