Forum » Loža » Omejitev hitrosti na cestninskih postajah
Omejitev hitrosti na cestninskih postajah
Temo vidijo: vsi
Volk| ::
Je ze prisel kak odgovor od policije?
_______________________________________________________
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Izobražen je tisti človek, ki ve, kje bo našel tisto, česar ne ve.
Sc0ut ::
Včeraj je bil radar na cestninski postaji med NM in Brežicami.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
BigWhale ::
Tole so povedali pri DARSu (moje vprasanje je romalo od policije, do ministrstva in potem k darsu... )
Spoštovani g. David Klasinc,
med prometne znake sodijo tako talne označbe, kakor tudi t. i. vertikalna signalizacija, semaforji… Po Pravilniku o prometni signalizaciji in prometni opremi so torej talne označbe, kot tudi sami omenjate v vašem sporočilu, povsem veljaven prometni znak.
Talne označbe zadostujejo; glede postavljanja dodatnih, npr. t.i. vertikalnih znakov; pa je potrebno dodati, da mora biti tak prometni znak na desni strani smernega vozišča in, kot vemo, so poleg vinjetnih stez, na katerih je hitrost vožnje skozi cestninske postaje v prostem prometnem toku omejena na 40 km/h, desno tudi steze za vozila nad 3.500 kg, ki se bodo do uvedbe elektronskega sistema cestninjenja v prostem prometnem toku s satelitsko tehnologijo cestninila na klasični način (prek cestninskih kabin). Kot je znano, je bil pred kratkim sprejet zakon o cestnini za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg (Ur.l. 69/2008); cestninjenje v prostem prometnem toku po tem zakonu mora biti zagotovljeno najkasneje do 1. januarja 2010 in do takrat mora biti tudi izvedena druga faza preureditve cestninskih postaj, ko bodo te v celoti odstranjene in omogočena hitrost vožnje z običajno hitrostjo.
Druga možnost je, primer z nemških avtocest, elektronski portal nad avtocesto, ki pa mora biti definiran za vsak pas, oz. lahko tudi za več pasov, vendar le za tiste steze, kjer velja ista hitrost.
Vendar kakor omenjeno, talne označbe so povsem enakovreden prometni znak, ki ga je potrebno spoštovati.
Sicer pa so bili pred preureditvijo cestninskih postaj izdelani Elaborati začasne prometne ureditve cestninskih postaj ob uvedbi vinjet za vozila cestninskih razredov R1 in R2. V Elaboratih so obdelane prometne rešitve za 12 čelnih cestninskih postaj in 19 stranskih cestninskih postaj. Glavne spremembe ureditev obsegajo ureditev vertikalne prometne signalizacije, talne obeležbe in ostalo prometno opremo. Na vinjetnih stezah je hitrost omejena na 40 km/h, s čimer je zagotovljena varna vožnja mimo otokov cestninskih postaj. Elaborate so izdelali projektanti Lineal d.o.o., PNZ svetovanje projektiranje d.o.o. in BPI d.o.o., ki so za projekte tudi odgovorni.
Prilagamo vam tudi kratko informacijo o ureditvi cestninskih postaj.
Lepo pozdravljeni,
Marjan Koler
Služba za komuniciranje
DARS, Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji, d.d.
sedež: Celje, Ulica XIV. divizije 4
izpostava: Ljubljana, Dunajska 7
tel.: 01/300-99-20, 031/300-600,faks: 01/300-99-33
web: http://www.dars.si
nevone ::
Pa sej je jasno. Tisti znaki na tleh veljajo, ker imajo predpisano barvo in obliko. O materialih, na katerih bi se morali nahajati prometni znaki, pa zakon ne govori. Tako da, tisti, ki se nekej duvajo, da znajo brat zakone, nej se raje malo manj duvajo.
o+ nevone
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Ejsi_Disi ::
Tole so povedali pri DARSu (moje vprasanje je romalo od policije, do ministrstva in potem k darsu... )
Spoštovani g. David Klasinc,
med prometne znake sodijo tako talne označbe, kakor tudi t. i. vertikalna signalizacija, semaforji… Po Pravilniku o prometni signalizaciji in prometni opremi so torej talne označbe, kot tudi sami omenjate v vašem sporočilu, povsem veljaven prometni znak.
Talne označbe zadostujejo; glede postavljanja dodatnih, npr. t.i. vertikalnih znakov; pa je potrebno dodati, da mora biti tak prometni znak na desni strani smernega vozišča in, kot vemo, so poleg vinjetnih stez, na katerih je hitrost vožnje skozi cestninske postaje v prostem prometnem toku omejena na 40 km/h, desno tudi steze za vozila nad 3.500 kg, ki se bodo do uvedbe elektronskega sistema cestninjenja v prostem prometnem toku s satelitsko tehnologijo cestninila na klasični način (prek cestninskih kabin). Kot je znano, je bil pred kratkim sprejet zakon o cestnini za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg (Ur.l. 69/2008); cestninjenje v prostem prometnem toku po tem zakonu mora biti zagotovljeno najkasneje do 1. januarja 2010 in do takrat mora biti tudi izvedena druga faza preureditve cestninskih postaj, ko bodo te v celoti odstranjene in omogočena hitrost vožnje z običajno hitrostjo.
Druga možnost je, primer z nemških avtocest, elektronski portal nad avtocesto, ki pa mora biti definiran za vsak pas, oz. lahko tudi za več pasov, vendar le za tiste steze, kjer velja ista hitrost.
Vendar kakor omenjeno, talne označbe so povsem enakovreden prometni znak, ki ga je potrebno spoštovati.
Sicer pa so bili pred preureditvijo cestninskih postaj izdelani Elaborati začasne prometne ureditve cestninskih postaj ob uvedbi vinjet za vozila cestninskih razredov R1 in R2. V Elaboratih so obdelane prometne rešitve za 12 čelnih cestninskih postaj in 19 stranskih cestninskih postaj. Glavne spremembe ureditev obsegajo ureditev vertikalne prometne signalizacije, talne obeležbe in ostalo prometno opremo. Na vinjetnih stezah je hitrost omejena na 40 km/h, s čimer je zagotovljena varna vožnja mimo otokov cestninskih postaj. Elaborate so izdelali projektanti Lineal d.o.o., PNZ svetovanje projektiranje d.o.o. in BPI d.o.o., ki so za projekte tudi odgovorni.
Prilagamo vam tudi kratko informacijo o ureditvi cestninskih postaj.
Lepo pozdravljeni,
Marjan Koler
Služba za komuniciranje
DARS, Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji, d.d.
sedež: Celje, Ulica XIV. divizije 4
izpostava: Ljubljana, Dunajska 7
tel.: 01/300-99-20, 031/300-600,faks: 01/300-99-33
web: http://www.dars.si
Kako je sedaj s tem? Leto bo kmalu naokoli, hišice pa še kar stojijo.
Rock n' roll ain't noise pollution!
kmetek ::
Torej kršijo predpise?
cestninjenje v prostem prometnem toku po tem zakonu mora biti zagotovljeno najkasneje do 1. januarja 2010 in do takrat mora biti tudi izvedena druga faza preureditve cestninskih postaj, ko bodo te v celoti odstranjene in omogočena hitrost vožnje z običajno hitrostjo.
cestninjenje v prostem prometnem toku po tem zakonu mora biti zagotovljeno najkasneje do 1. januarja 2010 in do takrat mora biti tudi izvedena druga faza preureditve cestninskih postaj, ko bodo te v celoti odstranjene in omogočena hitrost vožnje z običajno hitrostjo.
PrimozR ::
Se je zavleklo cestninjenje tovornjakov, ker jim ni uspelo izvesti satelitskega. Mislim da je novi rok 2014.
Tody ::
jest bi koga šel vprašat kolikšna bo gospodarska škoda če bodo ustrajal na 40 km na avtocesti, ker če še komu od uradnikov ni jasno bo to naredilo ooooogromne kolone.
huelz ::
Kaj pa v primeru, da cestne oznake niso vidne, primer sneg?
Sicer potem dvomim, da bo kdo sel kaj hitreje po taki podlagi, ampak vseeno...
Mene moti edino pri Vrhniki, ker mislim da tam ni najprej table omejitev 100, potem 80, 60 itd ampak samo od 80, tako da kaj hitro naletis z mal vec brzine na kak radar.
Sicer potem dvomim, da bo kdo sel kaj hitreje po taki podlagi, ampak vseeno...
Mene moti edino pri Vrhniki, ker mislim da tam ni najprej table omejitev 100, potem 80, 60 itd ampak samo od 80, tako da kaj hitro naletis z mal vec brzine na kak radar.
amigo_no1 ::
Označba še vedno velja (ni izgovor za neupoštevanje "znaka"), tvoj problem če je ne vidiš.Tako je to v Banastanu.
Isto kot če je zasnežen znak za om. hitrosti.
Isto kot če je zasnežen znak za om. hitrosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
PrimozR ::
Označba še vedno velja (ni izgovor za neupoštevanje "znaka"), tvoj problem če je ne vidiš.Tako je to v Banastanu.
Isto kot če je zasnežen znak za om. hitrosti.
Če je obcestni znak zaraščen/neviden mislim da lahko položnico izročiš upravljalcu ceste. Vsaj tako naj bi bilo včasih, če je res naj pa kdo drug potrdi.
igor0203 ::
Pred parimi meseci je bil članek na to temo v Motoreviji, kjer so dobili odgovor od sodišča, da talna označba ni veljavna, temveč zadnji stoječi znak, t.j. 60km/h.
Ziga Dolhar ::
Pred parimi meseci je bil članek na to temo v Motoreviji, kjer so dobili odgovor od sodišča, da talna označba ni veljavna, temveč zadnji stoječi znak, t.j. 60km/h.
Bi blo fajn, če bi podal kak link do tegale, ker je to stališče, ki ga na tem forumu ne slišijo radi :-). So pa pred časom do mene prišle govorice, da se je o tem izreklo tudi vrhovno ali ustavno sodišče, vendar niso bile dovolj natančne, da bi jih lahko preveril, žal.
https://dolhar.si/
amigo_no1 ::
http://www.alter.si/tabla/showflat.php/...
Mimogrede, članek na sliki je iz Motorevije številka julij-avgust 2010, stran 20.
sodišče potrdilo stališču Motorevije
http://forum.bmwslo.com/archive/index.p...
Damjann
10.7.2010, 18:47
Mimogrede cona 40kmh ne velja, omejitev voznje skozi hisice je 60kmh!
Potrjeno s strani sodišča pri kaki pritožbi(če je tako malo obširneje prosim:ok2)? Če je to mnenje koga drugega je irelevantno, ker sodišče odloči o kazni:)
Imperium
10.7.2010, 20:13
Potrjeno s strani sodišča pri kaki pritožbi(če je tako malo obširneje prosim:ok2)?
Tako je, podrobnosti najdeš v zadnji številki Motorevije.
Še razprava na ST
http://slo-tech.com/forum/t360064/p2323...
Mimogrede, članek na sliki je iz Motorevije številka julij-avgust 2010, stran 20.
sodišče potrdilo stališču Motorevije
http://forum.bmwslo.com/archive/index.p...
Damjann
10.7.2010, 18:47
Mimogrede cona 40kmh ne velja, omejitev voznje skozi hisice je 60kmh!
Potrjeno s strani sodišča pri kaki pritožbi(če je tako malo obširneje prosim:ok2)? Če je to mnenje koga drugega je irelevantno, ker sodišče odloči o kazni:)
Imperium
10.7.2010, 20:13
Potrjeno s strani sodišča pri kaki pritožbi(če je tako malo obširneje prosim:ok2)?
Tako je, podrobnosti najdeš v zadnji številki Motorevije.
Še razprava na ST
http://slo-tech.com/forum/t360064/p2323...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Ziga Dolhar ::
amigo1: no, saj takšno stališče zame (in NutCrackerja, ki je na to prvi opozoril), ni nekaj nenavadnega. Je pa vsekakor lepo, da je tako reklo tudi sodišče. Škoda le, da ni podatka o opravilni številki zadeve, da bi si človek lahko neposredno ogledal sodbo in morebitno odločitev druge stopnje.
https://dolhar.si/
Good Guy ::
huelz ::
Ce bi si prebral vsaj zadnjih par postov, bi videl, da cestne oznake ne veljajo na cestninskih.
Da ne omenjam tega, da je point celotne teme ravno ugotavljanje, al drzi eno al drugo...
Da ne omenjam tega, da je point celotne teme ravno ugotavljanje, al drzi eno al drugo...
Avenger ::
hehe, kdo bi si mislil. Sicer je pa v tem primeru omejitev hitrosti smiselna, ne bom rekel, da je 40 smiselno, ampak definitivno manj kot 130, ker so naše AC dvopasovne, na cestninskih postajah sta pa običajno odprti vsaj 2 stezi za osebna vozila - vse odprte steze se nato spet združijo v dva pasova, na desnem pa prav počasi pospešujejo tovornjaki, kar pomeni, da se bodo vsi hoteli zgužvat na prehitevalni pas in pri veliki hitrosti je precej večja verjetnost, da pride do kakšne neumnosti, še posebno ker folk zelo površno gleda v ogledala, če sploh.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
igor0203 ::
Jaz se pa striktno prehitevalnega oz. skrajno levega držim, ko grem čez cestninsko postajo, ker še vsakič ko sem šel na kak drug vhod, me je kdo skoraj pobral. Še posebej tisti, ki so bili na desno od mene, ker nikoli niti eden ni pogledal levo, če se nahaja kakšno vozilo.
Enkrat je šlo celo za milimetre, ko sem šel na predzadnji(sredinski??) levi pas in sta me je po izvozu z desnega pasu izsilila ženska, katera se je umikala tovornjaku, na levega pa nisem mogel, ker sem že bil vštric z enim avtomobilom. "Rešil" sem se pa tako, da sem se skoraj ustavil, da sem jih lahko spustil predse.
IMHO bi bilo bolje, če bi po cestninskem pasu naredili še dodatni 3. pas, ki bi se potem čez par 100m zaključil.
Enkrat je šlo celo za milimetre, ko sem šel na predzadnji(sredinski??) levi pas in sta me je po izvozu z desnega pasu izsilila ženska, katera se je umikala tovornjaku, na levega pa nisem mogel, ker sem že bil vštric z enim avtomobilom. "Rešil" sem se pa tako, da sem se skoraj ustavil, da sem jih lahko spustil predse.
IMHO bi bilo bolje, če bi po cestninskem pasu naredili še dodatni 3. pas, ki bi se potem čez par 100m zaključil.
zee ::
Menda se tistih kućic ne da podreti. Ko smo uvedli vinjete, je DARS dal takšen komentar.
Magari ne štekam, zakaj se jih ne da podreti (dinamit.press).
Magari ne štekam, zakaj se jih ne da podreti (dinamit.press).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Zheegec ::
Mene bolj moti, da imajo sedaj na teh cestninskih postajah policaji nadzor prometa in ustavljajo vozila tudi na PREHITEVALNEM pasu, kar dejansko pomeni, da policaj skoči na vozni pas (zadnjič v Lukovici) da ustavi vozilo na prehitevalnem pasu, ki mora potem iti počez čez vozni pas tja, kjer imajo prostor za avtomobile.
Zelo zelo nevarno početje, če se ta čas voziš malo bolj zadaj na voznem pasu, ker ti najprej skoči na cesto policaj, potem pa še prečka avto... Tudi če greš 30Km/h.
Zelo zelo nevarno početje, če se ta čas voziš malo bolj zadaj na voznem pasu, ker ti najprej skoči na cesto policaj, potem pa še prečka avto... Tudi če greš 30Km/h.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
LuiIII ::
Biti policaj je pač rizično!
Sam nikoli ne peljem 40 km/h skozi cestninsko ampak okoli 60 - 90 km/h. Se pa tako ali tako vedno vidi če so policaji na "okopih". Ponavadi je rdeč križ nad stezo kjer merijo. Merijo pa itak tam kjer je omejitev 80 km/h, morda kdaj tam kjer je 60 odvisno od cestninske postaje. Ustavili so me pa samo enkrat in sicer na Torovem ko sem peljal iz smeri Vodic. Poslušal sem zanimivo oddajo in nisem bil pozoren. Tako da to res ni nek hud problem. Še vedno je hitreje kot stari ABC.
Sam nikoli ne peljem 40 km/h skozi cestninsko ampak okoli 60 - 90 km/h. Se pa tako ali tako vedno vidi če so policaji na "okopih". Ponavadi je rdeč križ nad stezo kjer merijo. Merijo pa itak tam kjer je omejitev 80 km/h, morda kdaj tam kjer je 60 odvisno od cestninske postaje. Ustavili so me pa samo enkrat in sicer na Torovem ko sem peljal iz smeri Vodic. Poslušal sem zanimivo oddajo in nisem bil pozoren. Tako da to res ni nek hud problem. Še vedno je hitreje kot stari ABC.
Zheegec ::
Biti policaj je pač rizično!
ne toliko, kot če se na voznem pasu zaletiš v vozilo, ki ga naenkrat pravokotno prečka, ker mu je policaj tako pokazal...
Ponavadi je rdeč križ nad stezo kjer merijo.
Ne, bile sta odprti OBE stezi, ustavil je pa vozilo na levem pasu. Samo ena odprta steza je ko čekirajo vinjete.
Tako da to res ni nek hud problem. Še vedno je hitreje kot stari ABC.
Saj naj kar merijo, samo naj ne ustavljajo vozil na prehitevalnem pasu, če je vozni odprt. Ker se bo kdo zaletel, če ne bo pozoren.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
WarpedGone ::
Ali pa podrli kučice. Sam potem je problem v kamiondžijah.
Kamionđije niso noben problem. Gajbe na v prehitevalnem in voznem pasu se podrejo, ostalo skrajno desno pa pusti.
Pojdi na prekmursko AC, boš videl tako situacijo by design iz novega.
Zbogom in hvala za vse ribe
noraguta ::
ma radarje na cestninske postaje dokler se ne podrejo pa položnice na dom , avtomatika , pa bodo hitro vsi znali peljat 40. Da se pa ne da podret cestninskih je pa raca.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
kuglvinkl ::
Jaz se pa striktno prehitevalnega oz. skrajno levega držim, ko grem čez cestninsko postajo, ker še vsakič ko sem šel na kak drug vhod, me je kdo skoraj pobral. Še posebej tisti, ki so bili na desno od mene, ker nikoli niti eden ni pogledal levo, če se nahaja kakšno vozilo.
Same here.
Your focus determines your reallity
Spajky ::
Kučice se ne morejo podret, ker še DARS ve, da utegnejo priti prav (če se spet zamenja sistem cestninjenja)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
WarpedGone ::
Ja, vozni pas na cestninskih je nevaren ™.
Folk se nacilja proti zaprti bajtici in pol 20m pred zapornico skapira svoj feler in kr na pamet rukne v levo.
Fail by design.
Pravjo da je umik teh bajtic povezan z ogromnimi stroški. Jaz sem pripravljen prispevat prostovoljno in brezplačno delo, pa še prevoz soudarnikov, da se jih odstranmo. Je še kdo za?
Tudi DARS že ve, da s prevoznim cestninjnenjem nikakor ne bo pobral dovolj za vračanje kreditev. Problem cestninjena je bolj kompliciran kot zgleda na prvo žogo.
Ima kdo statistiko nesreč na cestninskih postajah? Po občutku bi reku (poročila po radiju), da se zgodi vsaj ena vsak teden na vsaki postaji. Kje je tuki prizadevanje za večjo prometno varnost?
Folk se nacilja proti zaprti bajtici in pol 20m pred zapornico skapira svoj feler in kr na pamet rukne v levo.
Fail by design.
Pravjo da je umik teh bajtic povezan z ogromnimi stroški. Jaz sem pripravljen prispevat prostovoljno in brezplačno delo, pa še prevoz soudarnikov, da se jih odstranmo. Je še kdo za?
Kučice se ne morejo podret, ker še DARS ve, da utegnejo priti prav (če se spet zamenja sistem cestninjenja)
Tudi DARS že ve, da s prevoznim cestninjnenjem nikakor ne bo pobral dovolj za vračanje kreditev. Problem cestninjena je bolj kompliciran kot zgleda na prvo žogo.
Ima kdo statistiko nesreč na cestninskih postajah? Po občutku bi reku (poročila po radiju), da se zgodi vsaj ena vsak teden na vsaki postaji. Kje je tuki prizadevanje za večjo prometno varnost?
Zbogom in hvala za vse ribe
šernk ::
Pravjo da je umik teh bajtic povezan z ogromnimi stroški. Jaz sem pripravljen prispevat prostovoljno in brezplačno delo, pa še prevoz soudarnikov, da se jih odstranmo. Je še kdo za?
takrat sem samo gledal cifro ki so jo dali kolk stane odstranitev teh stvari
za 1/4 tistega denarja ti grem sam z zobmi jih podirat. mislim a je res milijonski strošek zarezat v konstrukcijo...polovico zrušit s kopačem, pa del kar ostane ponovno skončaš?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
WarpedGone ::
Če se nekaj (politično) noče, je najlažje pretiravat s stroški.
Sej tut zapornica čez železniško progo stane celo neumnost denarja, od česar je tist aluminijast ror in ostala mehanika zanemarljiv del.
Večina cene je v takšnih in drugačnih študijah in rdečih ih rumenih dovoljenjih.
Tehnično je zadeva, kot si sam ugotovil, tivialna - požagaš, frišn asfalt in prometne znake stran.
Sej tut zapornica čez železniško progo stane celo neumnost denarja, od česar je tist aluminijast ror in ostala mehanika zanemarljiv del.
Večina cene je v takšnih in drugačnih študijah in rdečih ih rumenih dovoljenjih.
Tehnično je zadeva, kot si sam ugotovil, tivialna - požagaš, frišn asfalt in prometne znake stran.
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
ma radarje na cestninske postaje dokler se ne podrejo pa položnice na dom , avtomatika , pa bodo hitro vsi znali peljat 40. Da se pa ne da podret cestninskih je pa raca.
Kle ni point a folk hoče ali noče voziti 40, kle je point če ta oznaka velja ter zakaj sploh moramo voziti 40, če bi lahko podrli kučice.
noraguta ::
dokler je zakonodaja taka kot je folk more peljat 40. pa v pravo smer je tud fajn , da pelješ po avtocesti če hočeš al nočeš. 40 moramo pa peljat zato ker volimo rdeče pa črne, ne pa ljudi z programom pa zdravo pametjo. glede cestninjenja pa zadnji cajt za eno evropsko iniciativo , da se na koncu leta plača po prevoženih kilometrih(plombo na števc pa gremo).
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
darkolord ::
mislim a je res milijonski strošek zarezat v konstrukcijo...polovico zrušit s kopačem, pa del kar ostane ponovno skončaš?Kaj pa pol narediš s tistim kupčkom, ki ti ostane? Porineš v grabn?
šernk ::
mislim a je res milijonski strošek zarezat v konstrukcijo...polovico zrušit s kopačem, pa del kar ostane ponovno skončaš?Kaj pa pol narediš s tistim kupčkom, ki ti ostane? Porineš v grabn?
ti je že noraguta najcenejšo opcijo izbral
pa tud z rokami nosim peš za tist denar kamor hočeš. a sedaj je pa problem kup železja spravit nekam? kam so dali pa ves tist beton, ki je bil neustrezen proti logatcu na AC?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
šernk ::
http://www.mojoglasnik.com/oglasnik/ogl...
pa še zastonj ti ga odpelje...torej tu ne vidim problema.
pa še zastonj ti ga odpelje...torej tu ne vidim problema.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Sc0ut ::
Kaj zdaj, je terba peljat 40 ali lahko 60? Včasih se mi zdi, da sem edini, ki se peljem 40, vsi drugi se igrajo catch the hole.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Tody ::
Si eden redkih... Vsi ostali znamo to narest pri 80 kmh brez problema, kar pomeni da imamo potem tudi manj problemov pri pospeševanju in se hitreje umaknemo raznim idiotom ki bi na levo zapelal zato ker vidjo na desnem tovornjak
DonMatejo ::
ja, tudi meni se zdi, da sem s svojimi 45kmh samo vsem ostalim ovira. škoda, da se nas več ne drži predpisov. Potem se pa bunjite, ko je vsako leto nov zakon s strožjimi kaznimi. Pa se ne gre za to, da ne bi bil sposoben peljat tam skozi 80, ampak mi je enostavno predrago izzivat usodo. in svoj čas.
Tody ::
jah, ko so bile na cestninski postaji LOG dejansko še hišce (zdej so sam še betonski bloki) je imelo to še smisel, ker so se vseeno tam ljudje sprehajali, rampe so še bile je bila možnost da kej nagaziš.
Zdaj pa to ni več smislno, ker dejansko je bolj nevarno in bolj neekonomično. Če bo kdaj kak zakon da moreš če prideš na most dol skočit, vas bo nekaj skočilo dol in reklo zakon je zakon, večina se bo pa režala in šla kam drugam ali pa pač "tvegala" usodo. Po dveh letih vsakodnevne vožne na Logu nisem zasledil še nobene kontrole hitrosti, tko da vrjetno tudi sami nevedo kako in kaj.
Zdaj pa to ni več smislno, ker dejansko je bolj nevarno in bolj neekonomično. Če bo kdaj kak zakon da moreš če prideš na most dol skočit, vas bo nekaj skočilo dol in reklo zakon je zakon, večina se bo pa režala in šla kam drugam ali pa pač "tvegala" usodo. Po dveh letih vsakodnevne vožne na Logu nisem zasledil še nobene kontrole hitrosti, tko da vrjetno tudi sami nevedo kako in kaj.
Ejsi_Disi ::
Kaj potem, je al ni 60?
če maš znak 40 je 40 če maš 60 je 60.. kaj ti ni jasn?
Eee, ne tako hitro... Pa če je znak 40 postavljen, vendar samo na desni strani, kjer stojijo tovornjaki in ga ne vidiš (konkretno - Torovo)? Ker ostala znaka 100 in 60 sta postavljena tako levo, kot desno.
Rock n' roll ain't noise pollution!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naše avtocesteOddelek: Na cesti | 4651 (2805) | Miha 333 |
» | Kakšna je višina kazni za prehitro vožnjo skozi cestninsko postajo??? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26019 (23273) | LordPero |
» | Radar me je ujel in slikalOddelek: Loža | 11903 (10366) | Valvoline |
» | Cestninske postaje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7070 (6273) | WamPIRe- |
» | omejitev hitrosti na ljubljanski obvoznici (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18373 (15996) | darkolord |