Forum » Igre » Doom 4
Doom 4
Engineer_ ::
kar se gameplaya tiče sem bil sicer izmed vseh iger kar sem jih preigral najbolj navdušen nad half life 2. Enostavno epsko dobro. Dobra zgodba, dober gameplay, dovolj zanimiva težavost, kjer si na najvišji stopnji še vedno, če si bil dovolj dober, lahko samo s pištolco hodil naokoli in streljal v glave =) Sicer je bilo potrebnih nekaj več streljanj, vendar se je dalo.
No, razen v tistem zaporu kjer jih je bilo na čase absolutno preveč, da bi jih postrelil samo s pištolo.
Atmosfera pa je bila v starih igrah "boljša" zato ker je bila grafika povsem neobstoječa (če lahko tako rečem) in ti je zato bolj delovala psiha in domišljija. Če bi doom2 recimo povsem skopiral. Skopiral vse..način hoje, orožje, zvoke, sovražnike, VSE, samo da bi izboljšali grafiko, bi taisti občutek povsem zbledel.
dodatek.: spomni se igre Ski or die :D Grafika tako slaba, da je že smešna, pa je gameplay ravno zato boljši kot v večini modernih smučarskih iger ;)
No, razen v tistem zaporu kjer jih je bilo na čase absolutno preveč, da bi jih postrelil samo s pištolo.
Atmosfera pa je bila v starih igrah "boljša" zato ker je bila grafika povsem neobstoječa (če lahko tako rečem) in ti je zato bolj delovala psiha in domišljija. Če bi doom2 recimo povsem skopiral. Skopiral vse..način hoje, orožje, zvoke, sovražnike, VSE, samo da bi izboljšali grafiko, bi taisti občutek povsem zbledel.
dodatek.: spomni se igre Ski or die :D Grafika tako slaba, da je že smešna, pa je gameplay ravno zato boljši kot v večini modernih smučarskih iger ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
54j0 ::
Zvezdica27 je izjavil:
nisi razumel. Vem kaj je bil namen D2 in jaz razlikujem D2 in SS, hotel sem samo povedati, da hočem tako vrhunske levele, kot jih je v svoji kategoriji imel SS. Poprej je to imel samo D2 tako izdelano, morda HL2 (originalni leveli). Pa računaj katerega leta je to bilo. ker grafično D2 ni bil presežek (konec koncev je bil heretik isti), ampak stopnje in atmosfera... tle je d3 malo počepnil.
Najbolje je bilo, ko greš mimo in ti imp izza hrbta skoči v temni sobi.
Zame je D2 sinonim za double shotgun, rocket launcher in Big fraggin' gun ;)
Samo da omenim. Heretic je imel krepko modernejši grafični pogon od Doom/2. Uporabljal je tistega iz Quake(1) in ta je bil "pravi" 3D, ki je omogočal tudi 3D pospeševanje pod OpenGl in Glide.
No, če smo fer, ko primerjamo izgled Doom/2 in Quake/Heretic, Doom skoraj zmaga, ker je neprimerno bolj barvit od svojih novejših sorodnikov (Quake(1) = po en odtenek sive/rjave/plesnivo zelene + malo rdeče za kri in gore).
RejZoR ::
Kar se tiče level designa pelje izvirni Half-Life 1 scat večino špilov. Edini, ki ga je lahko presegel je bil Unreal 1 s svojimi nadrealističnimi okolji kjer si samo pobesnelo zijal nad čudovitimi svetovi. Drugače pa ja, Black Mesa baza je zame eden najbolj ikoničnih okolij takoj za Von Braun vesoljsko ladjo iz System Shock 2. Vse je bilo tako dobro zasnovano in narejeno, vse je imelo smisel, da si imel res tisti pravi feeling, da nekaj takega res nekje obstaja. Recimo HL2, sej je imel tud zelo lepa okolja ampak ni imel tako dobrega čara in vzdušja kot HL1. Pri Doom/Quake špilih nisem nikoli imel feelinga, da vse skupaj daje vtis verjetnega oz smiselnega. Pač skupek nekih levelov z mašinerijo in to je bilo to. Še vedno kul in igralno ampak feeling pa ni enak.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Engineer_ ::
ja, to pa. V starih half lifih si po bazi lahko hodil ker je bilo vse tam kjer bi moralo biti. Kamorkoli si prišel, vse je imelo nek smisel ja.
Edina reč, ki me je zmotila je bil Ravenholm, ki je bil sumljivo čudno pozicioniran. Dejansko si prišel iz obale v miniaturno bazo odpora, kjer si šel potem navpično navzgor in prišel v vas, kjer ni bilo nobenega občutka o tem, da je zraven prepada in da je zraven morje. Potem si 5 minut hodil po vasi, ki je bila zelo majha in kar na lepem prišel v neko mesto, ki je bilo očitno direktno zraven morja, pa tega vseeno ni kazalo niti po rastlinju niti po vremenu ali arhitekturi :D
Če dobro pomislim jim to zamerim še danes :D
Edina reč, ki me je zmotila je bil Ravenholm, ki je bil sumljivo čudno pozicioniran. Dejansko si prišel iz obale v miniaturno bazo odpora, kjer si šel potem navpično navzgor in prišel v vas, kjer ni bilo nobenega občutka o tem, da je zraven prepada in da je zraven morje. Potem si 5 minut hodil po vasi, ki je bila zelo majha in kar na lepem prišel v neko mesto, ki je bilo očitno direktno zraven morja, pa tega vseeno ni kazalo niti po rastlinju niti po vremenu ali arhitekturi :D
Če dobro pomislim jim to zamerim še danes :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
RejZoR ::
Mogoče sama pozicija, ampak Ravenholm kot tak pa mi je bil super. Me je spominjal na nivoje iz vrhunskega They Hunger moda za HL1. Taka mračna vasica. Všečno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Engineer_ ::
gravity gun + po tleh ležeče smeti (ali bližnja omara) + zombiji, epsko.
Doom 4 se temu zagotovo ne bo približal.
Razen če vrnejo motorko.
Doom 4 se temu zagotovo ne bo približal.
Razen če vrnejo motorko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
54j0 ::
Zvezdica27 ::
lp,
unreal, predvsem prvih nekaj stopenj, je bil res hud. Mene osebno HL in HL2 nista tako zelo pritegnila, super igra, a z Opposing force in ostalimi so se mi zamerili, ker so bili kar šlampasto narejeni. Vsekakor pa imata HL in HL2 super uvod. To pa drži, vleče čez pol igre...
A če smo pri prvoosebnih streljačinah: pomnite leto izzida - doom 1993 in D2 1994, madona... za tiste čase je bil to tak neverjeten napredek in oblika stopenj je bila dobesedno nenormalna (kaj je bilo prej? Hexen, Heretic, Wolfenstein... pol pa pride doom in imaš peklenske stopnje, vesoljske stopnje... za tiste čase nora grafika). Noro, takega preloma ni bilo ne prej ne kasneje. Pa multiplayer... takih seans kot z D2 ne bo nikdar več. Nikdar!
zz
unreal, predvsem prvih nekaj stopenj, je bil res hud. Mene osebno HL in HL2 nista tako zelo pritegnila, super igra, a z Opposing force in ostalimi so se mi zamerili, ker so bili kar šlampasto narejeni. Vsekakor pa imata HL in HL2 super uvod. To pa drži, vleče čez pol igre...
A če smo pri prvoosebnih streljačinah: pomnite leto izzida - doom 1993 in D2 1994, madona... za tiste čase je bil to tak neverjeten napredek in oblika stopenj je bila dobesedno nenormalna (kaj je bilo prej? Hexen, Heretic, Wolfenstein... pol pa pride doom in imaš peklenske stopnje, vesoljske stopnje... za tiste čase nora grafika). Noro, takega preloma ni bilo ne prej ne kasneje. Pa multiplayer... takih seans kot z D2 ne bo nikdar več. Nikdar!
zz
Engineer_ ::
hm...meni se zdi da je bil največji prelom v grafiki ko je prišel ven doom 3. Pred doom3 ni bila grafika nikjer tako spektakularna kot je bila tam.
Časov doom1 pa se ne spomnim več tako dobro, se ne spomnim kaj je bilo v tistem obdobju še popularno:D
Quake je pa itak vedno imel nagravžno grafiko, ne razumem niti zakaj ga omenjate. Wolfenstein je bil spodoben ampak grafično precej slabši kot doom. Kar se igralnosti tiče pa bi si upal rečt da vseeno Wolfenstein 1 ni bil tako slab, sem ga rad preigraval.
Pač doom je bila nekoč tako prelomna igra kot je danes Crysis, če si upam tako reči.
Časov doom1 pa se ne spomnim več tako dobro, se ne spomnim kaj je bilo v tistem obdobju še popularno:D
Quake je pa itak vedno imel nagravžno grafiko, ne razumem niti zakaj ga omenjate. Wolfenstein je bil spodoben ampak grafično precej slabši kot doom. Kar se igralnosti tiče pa bi si upal rečt da vseeno Wolfenstein 1 ni bil tako slab, sem ga rad preigraval.
Pač doom je bila nekoč tako prelomna igra kot je danes Crysis, če si upam tako reči.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Dr_M ::
Ce mene uprasas, je imel Quake 4 mnogo lepso grafiko, kot Doom 3, ki niti ni bila neki... Dalec od ksne revolucije Crysisa. Pa sem fan Idja...
Matev ::
jaz se spomnim
q1 - svetoven,
q2 - evolucijsko nadQ1
q3 - igračarsko otročji
q4 - to je bil pa tudi razočaranje - vse je žmigalo in utripalo - niti prve stonje se mi ni dalo narediti - brez atmosfere - utripajoče luči in eni video kolaži mi pač ne sedejo
q1 - svetoven,
q2 - evolucijsko nadQ1
q3 - igračarsko otročji
q4 - to je bil pa tudi razočaranje - vse je žmigalo in utripalo - niti prve stonje se mi ni dalo narediti - brez atmosfere - utripajoče luči in eni video kolaži mi pač ne sedejo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
Dr_M ::
Se pravi, v igro so dodali nekaj "zivljenja" in ti ni bil ql? :>
Ko sem prvic koncal Q4, je bilo prvo uprasanje, kdaj pride naslednji del. Hudo razocaran ugotovil, da ga ne bo.
Se pravi, v igro so dodali nekaj "zivljenja" in ti ni bil ql? :>
Ko sem prvic koncal Q4, je bilo prvo uprasanje, kdaj pride naslednji del. Hudo razocaran ugotovil, da ga ne bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
Engineer_ ::
Engineer_ ::
Uau, 1 leto, napredek fuL.
Isti engine.
ne bodi pameten, mulc. seveda je napredek, 1 leto kasneje so bile grafične toliko zmoglivejše, da so lahko izdali igro z naprednejšo grafiko.
ob izzidu igre doom 3 igra še na najboljših rčaunalnikih ni delala gladko na high nastavitvah, ultra high pa itak nihče ni mogel niti vklopiti ker nihče ni mel zadosti rama.
no, razen ljudi ki so dali za grafično 100.000 sit ali več.
Če bi doom3 v štartu naredili tako kot so 12 mesecev kasneje naredili quake4 bi folk znorel saj bi bila povsem neigralna na takratnih strojih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Dr_M ::
Hehe, pravis, da se casov doom1 ne spomnis in pol ti men mulc. Hahaha, komedijant, si me pa nasmejal.
Quake 4 je bil samo prikaz, how it should be done.
No, je bil pa Far Cry se par korakov pred D3. Ko smo D3 ze vsi pozabilim je bil FC se vedno v vsakem testu graficnih kartic.
Bos moral se kaksno igro ali 2 odigrat, da bos lohk meni pametoval tukaj. Do takrat, nimas za burek.
Quake 4 je bil samo prikaz, how it should be done.
No, je bil pa Far Cry se par korakov pred D3. Ko smo D3 ze vsi pozabilim je bil FC se vedno v vsakem testu graficnih kartic.
Bos moral se kaksno igro ali 2 odigrat, da bos lohk meni pametoval tukaj. Do takrat, nimas za burek.
Engineer_ ::
half life 2 je bil lepši.
tip gre far cry primerjat s half life, omg.
tip gre far cry primerjat s half life, omg.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
54j0 ::
Malo o iD in sorodnih igrah... Me je zagrabila nostalgija in bom bluzil :).
---------2D---------
Najprej je bil Wolfenstein 3D, imel je 2D pogon z izgledom 3D (siva tla in strop, ter modre stene).
Doom 1/2 in Hexen(Raven Software) so imeli zelo podobno grafiko - izgledale so, kot zelo izboljšani Wolfenstein 3D. Še vedno so bile v 2D, a zelo barvite, z razgibanimi nivoji in mnogo različnimi sovražniki.
---------iD tech---------
-Quake 1 in Hexen 2(Raven Software) sta uporabljala enak grafični pogon, tokrat končno pravi 3D. Žal je Quake izgledal zelo sprano in dolgočasno in Hexen 2 ni bil mnogo boljši. Ampak, ko si enkrat imel 3D pospeševalec in zagnal katero od iger v pospešenem načinu... je bilo enostavno WAU. Vse je izgledalo tako gladko, framerate-i pa so skočili v neslutene višave.
---------iD tech 2---------
-Quake 2 in Half life(Valve) si spet delita isti pogon. Quake 2 seveda zgleda slabše (še vedno mu manjka barv, a so tokrat sobane zelo razgibane), ker je Half life izšel pozneje in so pogon vmes po-tweak-ali.
---------iD tech 3---------
-Quake 3 Arena menda poznamo vsi. Grafika je bila za svoj čas odlična in stopnje so variirale od pekla, do vesolja (dobesedno). Edina igra, ki se je lahko kosala z njo, je bila UT. Isti grafični pogon, med drugimi, uporabljajo tudi Return to castle Wolfenstein, ter American McGee's Alice - obe rahlo izboljšanega. Mimogrede, najsodobnejši primer igre s tem pogonom, je Quake Live. Tistim, ki jih zanima, se morda splača namestiti oboje in primerjati grafiko, saj imata obe enake sobe, orožja in player modele.
---------iD tech 4---------
-Doom 3 je bila ena prvih iger, ki je podpirala pixel-shader in za svoj čas je izgledala PREDOBRO (spomnite se, koliko časa je trajalo, da je to igro dohitel mid-range hardware). Vzdušje je bilo izjemno, ob tistih sencah in igranjem svetlobnih efektov, sem prvič izkusil pristno horror vzdušje v igri (ok, nekaj zaslug gre tudi zvočnim efektim in občasnemu oglaševanju obsedenih otrok). To je tudi zadnja "pure iD" igra.
-Quake 4 je imela izboljšani pogon Doom 3 - bolj ostre teksture in več podrobnosti na sploh. Igra ni bila niti približno tako popularna, kot Doom 3, saj se pri zgodbi, roko na srce, niso preveč potrudili. Glavni adut igre bi naj bil multiplayer, a je to zaradi strojne požrešnosti in bug-ov padlo v vodo. Po enem letu poporodne depresije, so bile na voljo nove, bolj zanimive igre. Btw, ta igra je bila s strani iD le licencirana, izdelali so jo pri Raven Software.
-Wolfenstein mi ni bil privlačen in sem ga le preizkusil. Izgledal je lepo, kaj več ne bom komentiral (ker ne morem). Spet Raven Software.
---------iD tech 5---------
-Rage je bil "pilot" takrat novega grafičnega pogona, ki ga je izdelala skupina iD, pod okriljem novega lastnika. Bethesda Softworks. Nič posebnega, ker je res služila, kot demo grafičnega pogona. Igro je pestilo cel kup težav, a po nekaj patchih je bila kar zabavna. Zgodba je bila pač potegnjena iz B filma, ampak pustimo.
-Wolfenstein: the new order sem šele začel igrati in zaenkrat se mi... dopade. Grafika je OK, zgodba je OK in igralnost je OK. Ni slaba, odlična tudi ne. Bethesda.
---------------
Vmes je bilo še kar precej drugih iger z iD grafičnimi pogoni, ampak jih zaradi nepoznavanja nisem omenjal. Če kaj ne štima, me ne požreti!
---------2D---------
Najprej je bil Wolfenstein 3D, imel je 2D pogon z izgledom 3D (siva tla in strop, ter modre stene).
Doom 1/2 in Hexen(Raven Software) so imeli zelo podobno grafiko - izgledale so, kot zelo izboljšani Wolfenstein 3D. Še vedno so bile v 2D, a zelo barvite, z razgibanimi nivoji in mnogo različnimi sovražniki.
---------iD tech---------
-Quake 1 in Hexen 2(Raven Software) sta uporabljala enak grafični pogon, tokrat končno pravi 3D. Žal je Quake izgledal zelo sprano in dolgočasno in Hexen 2 ni bil mnogo boljši. Ampak, ko si enkrat imel 3D pospeševalec in zagnal katero od iger v pospešenem načinu... je bilo enostavno WAU. Vse je izgledalo tako gladko, framerate-i pa so skočili v neslutene višave.
---------iD tech 2---------
-Quake 2 in Half life(Valve) si spet delita isti pogon. Quake 2 seveda zgleda slabše (še vedno mu manjka barv, a so tokrat sobane zelo razgibane), ker je Half life izšel pozneje in so pogon vmes po-tweak-ali.
---------iD tech 3---------
-Quake 3 Arena menda poznamo vsi. Grafika je bila za svoj čas odlična in stopnje so variirale od pekla, do vesolja (dobesedno). Edina igra, ki se je lahko kosala z njo, je bila UT. Isti grafični pogon, med drugimi, uporabljajo tudi Return to castle Wolfenstein, ter American McGee's Alice - obe rahlo izboljšanega. Mimogrede, najsodobnejši primer igre s tem pogonom, je Quake Live. Tistim, ki jih zanima, se morda splača namestiti oboje in primerjati grafiko, saj imata obe enake sobe, orožja in player modele.
---------iD tech 4---------
-Doom 3 je bila ena prvih iger, ki je podpirala pixel-shader in za svoj čas je izgledala PREDOBRO (spomnite se, koliko časa je trajalo, da je to igro dohitel mid-range hardware). Vzdušje je bilo izjemno, ob tistih sencah in igranjem svetlobnih efektov, sem prvič izkusil pristno horror vzdušje v igri (ok, nekaj zaslug gre tudi zvočnim efektim in občasnemu oglaševanju obsedenih otrok). To je tudi zadnja "pure iD" igra.
-Quake 4 je imela izboljšani pogon Doom 3 - bolj ostre teksture in več podrobnosti na sploh. Igra ni bila niti približno tako popularna, kot Doom 3, saj se pri zgodbi, roko na srce, niso preveč potrudili. Glavni adut igre bi naj bil multiplayer, a je to zaradi strojne požrešnosti in bug-ov padlo v vodo. Po enem letu poporodne depresije, so bile na voljo nove, bolj zanimive igre. Btw, ta igra je bila s strani iD le licencirana, izdelali so jo pri Raven Software.
-Wolfenstein mi ni bil privlačen in sem ga le preizkusil. Izgledal je lepo, kaj več ne bom komentiral (ker ne morem). Spet Raven Software.
---------iD tech 5---------
-Rage je bil "pilot" takrat novega grafičnega pogona, ki ga je izdelala skupina iD, pod okriljem novega lastnika. Bethesda Softworks. Nič posebnega, ker je res služila, kot demo grafičnega pogona. Igro je pestilo cel kup težav, a po nekaj patchih je bila kar zabavna. Zgodba je bila pač potegnjena iz B filma, ampak pustimo.
-Wolfenstein: the new order sem šele začel igrati in zaenkrat se mi... dopade. Grafika je OK, zgodba je OK in igralnost je OK. Ni slaba, odlična tudi ne. Bethesda.
---------------
Vmes je bilo še kar precej drugih iger z iD grafičnimi pogoni, ampak jih zaradi nepoznavanja nisem omenjal. Če kaj ne štima, me ne požreti!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 54j0 ()
Dr_M ::
Engineer_ ::
ti vlečeš igre, ki nimajo veze s to tematiko.
Praviš si gamer, zraven pa k igri z vzdušjem privlečeš generičn world war shooter.
Ja, far cry je bil lepši....samo je bil flight simulator še dosti bolj. get the point?
Praviš si gamer, zraven pa k igri z vzdušjem privlečeš generičn world war shooter.
Ja, far cry je bil lepši....samo je bil flight simulator še dosti bolj. get the point?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
vostok_1 ::
Doom 3 je v tistem obdobju res bil predstavljen kot top grafika, Quake 3 prav tako za svoj čas. HL1/2 pa niso bili pravi benchmark in tudi se niso reklamirali kot take. Za Doom 3 vem, da je sam Carmack reku, da ni še hardwerja vni, ki bi lahko fural špil in še, da bi z maks resolucijo tekstur rabli grafično z 512mb rama, ki je takrat še ni blo oz. so lih se razvijale.
Mi pa je doom 3 bil zlo všečen špil....z modi. To s svetilko so totalno zajebali.
Doom 4 pa zgleda da bo polomija. Odhod Carmacka je jasen znak.
Sicer pa, če govorimo o ultimate sci-fi FPS izkušnji...Crysis 1 zmaga hands down. FarCry je bil lesen proti njemu. Crysis 1 je imo ultimate FPS experience.
Mi pa je doom 3 bil zlo všečen špil....z modi. To s svetilko so totalno zajebali.
Doom 4 pa zgleda da bo polomija. Odhod Carmacka je jasen znak.
Sicer pa, če govorimo o ultimate sci-fi FPS izkušnji...Crysis 1 zmaga hands down. FarCry je bil lesen proti njemu. Crysis 1 je imo ultimate FPS experience.
Zvezdica27 ::
lp,
you are missing the point: danes ko je poplava FPS primerjate igre med samo. in aplicirate na D2. No go.
KO je bil D1/D2, je bilo samo to (ok, bli so še Wolfi, Hexen, Heretic pa še kaj, a dejansko je bil edini pravi D1/D2). Wolf je bil predpriprava, tudi čudežno dober za svoj čas.
In tedaj so D2 igrali vsi, tud tisti, ki FPS ne igrajo. D2 je bil in je standard FPS. To, da je zadaj nora grafika (ej, jaz sem to šilal na jebenem 386) in neverjetni leveli... tega danes ob poplavi ne more več narediti noben špil. Tudi d3 ne. Težko bo kdorkoli naredil kaj tako prelomnega.
Jaz sem recimo precej prešpilal FPS, pa nobenega Q nisem niti obrnil. Sem D3 in sem SysShock, sem DukeNukem (multiplay vrhusnki), Q ne. Unreal sem na sred nehal. HL in HL2 sem. Nobena od teh me ni pritegnila isto kot Doom, me je Serious Sam bolj. RTCW: razočaran. Far Cry? neigralen zame.
Enostavno: D2 je fakina legenda.D1 je zame pred-igra D2 (dost slabše stopnje). D3 kul špil, ni legenda.
Zato pravim: stopnje, vzdušje, to je to. To naredi špil. Ne grafika. Vsaj zame. Jaz recimo bi raje še enkrat D2 obrnil kot pa nek nov super duper shit (ps3 fps crap recimo)
zz
you are missing the point: danes ko je poplava FPS primerjate igre med samo. in aplicirate na D2. No go.
KO je bil D1/D2, je bilo samo to (ok, bli so še Wolfi, Hexen, Heretic pa še kaj, a dejansko je bil edini pravi D1/D2). Wolf je bil predpriprava, tudi čudežno dober za svoj čas.
In tedaj so D2 igrali vsi, tud tisti, ki FPS ne igrajo. D2 je bil in je standard FPS. To, da je zadaj nora grafika (ej, jaz sem to šilal na jebenem 386) in neverjetni leveli... tega danes ob poplavi ne more več narediti noben špil. Tudi d3 ne. Težko bo kdorkoli naredil kaj tako prelomnega.
Jaz sem recimo precej prešpilal FPS, pa nobenega Q nisem niti obrnil. Sem D3 in sem SysShock, sem DukeNukem (multiplay vrhusnki), Q ne. Unreal sem na sred nehal. HL in HL2 sem. Nobena od teh me ni pritegnila isto kot Doom, me je Serious Sam bolj. RTCW: razočaran. Far Cry? neigralen zame.
Enostavno: D2 je fakina legenda.D1 je zame pred-igra D2 (dost slabše stopnje). D3 kul špil, ni legenda.
Zato pravim: stopnje, vzdušje, to je to. To naredi špil. Ne grafika. Vsaj zame. Jaz recimo bi raje še enkrat D2 obrnil kot pa nek nov super duper shit (ps3 fps crap recimo)
zz
Engineer_ ::
ne pozabimo da je 1 leto kasneje izšeč Nightmare 3d, ki je še vedno imel slabšo grafiko kot doom1 :D
no ja, upajmo da se bodo potrudili pri doom 4, da bo vreden svojega imena.
no ja, upajmo da se bodo potrudili pri doom 4, da bo vreden svojega imena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
bambam20 ::
Truga ::
korenje3 ::
ta igra bo polom. pred 15 leti se je dalo impresionirat s tehnologijo, danes se pa to dela z dizajnom.
dober primer je duke nukem 3d, ki je impresioniral z vesa grafiko. vse ostalo je bil polom.
dober primer je duke nukem 3d, ki je impresioniral z vesa grafiko. vse ostalo je bil polom.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Truga ::
Sej se hecas ne? Doom je imel nenormalno dobro designane levele. Ce bi bil doom samo grafika, ga nebi vec noben igral, ker je zdaj ta grafika slaba. Pa ga se vedno igra precej ljudi.
http://blog.danbo.vg/post/50094276897/t...
http://blog.danbo.vg/post/50094276897/t...
RejZoR ::
Mja no, Doom pa res ni nek presežek level designa. Če govorimo o presežkih so to Deus Ex 1, System Shock 2 in Half-Life 1 pa od novejših npr Dead Space 1. Res da izdani nekoliko kasneje ampak vseeno ni point v tem. Pri Doom sem imel vedno feeling da gre zgolj za neke prostore brez občutka, da ima zadeva nek smisel. Pač si hodil po nivojih in streljal beštje. Pri zgoraj omenjenih špilih pa je vsak nivo imel nek smisel v celoti, neko tematiko, nek feel, da je stvar otipljiva in da dejansko obstaja. Od različnih nivojev v Deus Ex, čudivitih vesoljskih ladij Von braun in Rickenbacker v System Shock 2, do dih jemajoče skrivne Black mesa baze v HL1 pa do ladje Ishimura v Dead Space. To so presežki. In ja, Duke3D kot starosta vseeno spada sem. Je imel kar precej res hudih nivojev ki so imel nek smisel, neko celoto in ne zgolj soba za sobo. Če dve kvadrasti sobi poimenuješ "Delta Labs" to pač ni neki za dol past. Pri Half-Life 1 pa ti je dih vzela že intro sekvenca vožnje z vlakcem skozi Black Mesa kompleks. Tehnologija gor ali dol, sem 150% ziher, da bis e dalo tud z Doom 1 tehnologijo naredit nivoje, ki niso kot nek dungeon pod gradom katerega potem okronajo kot vesoljska postaja na marsu...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Ahiles ::
RejZoR tvoja primerjava ni na mestu kot bi reku da Crysis pelje scat Pacmana po grafični podobni čeprov je veliki generaciski razkorak.
doom 1993
duke 3d 1996
Quake 1996
HL1 1998
Deus Ex 2000
Primerjej igre iz 1992/1993 in boš videl da so ble mape za tisti cajt epske. Sam predvidevam da si premlad in nisi rasel gor ob igrah kot so Wolf 3d, doom,quake...
doom 1993
duke 3d 1996
Quake 1996
HL1 1998
Deus Ex 2000
Primerjej igre iz 1992/1993 in boš videl da so ble mape za tisti cajt epske. Sam predvidevam da si premlad in nisi rasel gor ob igrah kot so Wolf 3d, doom,quake...
RejZoR ::
Sem rasel ob teh igrah, pa se mi še vedno ne zdijo noben presežek v nobenem pomenu besede ko se govori o level designu, pa sem jih rad igral, pogosto v paru, da je nekdo imel čez premikanje, drug pa streljanje. Je pa npr System Shock 2, ki kljub 15 letom starosti razen meglenih textur in mal bolj oglatih modelov ne moreš očitat ničesar (pač tehnologija) celo danes. Po level designu in artističnem delu, ki s kakovostjo textur nima nobene veze pa gladko pelje scat 99% iger izdanih letos. Ko to zmore 15 let stara igra pa lahko govorimo o tem da je presežek nečesa. In ko smo že pri tem me je Stunts (4D Sports Racing) impresioniral mnogo bolj kot pa Wolf3D in Doom par let kasneje. Zadeva je še bolj stara in je vbistvu eden začetnikov 3D grafike. Da so vse to povezali še s track editorjem, ki je 2D mapo nato spremenil v 3D vozno je bilo nekaj kar me je impresioniralo bolj kot katerikoli Wolf in Doom čeprav sldnja kujejo med zvezde kot začetnika vsega 3D. Pač tako je moje mnenje, ki ga očitno redki sprejmejo samo zato ker vsi kujejo Doom med oh in sploh streljačine. Če že sem v Wolf3D imel bolj občutek nazi levelov kot pa v Doom, da sem kao na marsu.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zvezdica27 ::
khm.
Kakor komu. meni osebno so mape iz D2 (D1 ni bil tako dobro oblikovan glede levelov) fantastične. Mislim da je tedaj Romero nekaj bluzil kako je cel team delal samo levele (ker je glede na D1 tehnološko to ista igra). In pa fail njegove Daikatane, ko je stavil samo na to. Spet: glej glede na leto.
Lej jaz ti povem tkole: bil sem v OŠ. Igre je bilo dost težko dobiti. Ko si dobil D2 ... oooooooooo.... to je bil "a giant leap". W3d je bil samo 2d, kul, ja naci vzdušje, ampak eno in isto, D1 in D2 pa sta uvedla 3d FPS. Pika. Da multiplay ne omenjam. In da ne omenjam da je o lahko vsak luzer igralo na svojem 386 ali 486. Noro. Ker tu so bila dvigala. Senčenje. 3d stopnje. Zračni sovražniki. Skoki. Vse. Lepo uravnovešena orožja. Skriti prostori. teleport. Powerupi ne prepogosti. Don't think, just shoot (ne pa Serious Sam).
Da ne omenim, da je obstajal tudi level editor... hoho...
Deus Ex in SysShock sta tudi top, ampak sta že gradili na D2 logiki oblikovanja stopenj. D2 je pokazal da je to tako ali še bolj pomembno kot sama igra. Na tem so gradili vsi, poglej Serious Sam, danes pa če se malo spomnim na ps3 izkušnjo, se gre samo za bling-bling igre.
Pa če bi danes prepakirali D2 v sodobno obliko (saj možno da je), bi to še igral.
ja, Stunts! oz 3ddriving je bil v tem svetu: oooooooooooo...
Lej, vsem ni sedel, tebi očitno ni. Meni pa je to med top 5 iger ever. Morda celo nr. 1
In tako mnenje ima večina.
zz
Kakor komu. meni osebno so mape iz D2 (D1 ni bil tako dobro oblikovan glede levelov) fantastične. Mislim da je tedaj Romero nekaj bluzil kako je cel team delal samo levele (ker je glede na D1 tehnološko to ista igra). In pa fail njegove Daikatane, ko je stavil samo na to. Spet: glej glede na leto.
Lej jaz ti povem tkole: bil sem v OŠ. Igre je bilo dost težko dobiti. Ko si dobil D2 ... oooooooooo.... to je bil "a giant leap". W3d je bil samo 2d, kul, ja naci vzdušje, ampak eno in isto, D1 in D2 pa sta uvedla 3d FPS. Pika. Da multiplay ne omenjam. In da ne omenjam da je o lahko vsak luzer igralo na svojem 386 ali 486. Noro. Ker tu so bila dvigala. Senčenje. 3d stopnje. Zračni sovražniki. Skoki. Vse. Lepo uravnovešena orožja. Skriti prostori. teleport. Powerupi ne prepogosti. Don't think, just shoot (ne pa Serious Sam).
Da ne omenim, da je obstajal tudi level editor... hoho...
Deus Ex in SysShock sta tudi top, ampak sta že gradili na D2 logiki oblikovanja stopenj. D2 je pokazal da je to tako ali še bolj pomembno kot sama igra. Na tem so gradili vsi, poglej Serious Sam, danes pa če se malo spomnim na ps3 izkušnjo, se gre samo za bling-bling igre.
Pa če bi danes prepakirali D2 v sodobno obliko (saj možno da je), bi to še igral.
ja, Stunts! oz 3ddriving je bil v tem svetu: oooooooooooo...
Lej, vsem ni sedel, tebi očitno ni. Meni pa je to med top 5 iger ever. Morda celo nr. 1
In tako mnenje ima večina.
zz
opeter ::
Samo da omenim. Heretic je imel krepko modernejši grafični pogon od Doom/2. Uporabljal je tistega iz Quake(1) in ta je bil "pravi" 3D, ki je omogočal tudi 3D pospeševanje pod OpenGl in Glide.
Heretic? Ne ... Heretic/Hexen so uporabljale rahlo modifiran Doom 1/2 pogon.
Verjetno misliš na Hexen II? Ta je res uporabljal rahlo nadgrajen pogon od Quake-a (prvi del) ... to pa je tudi vse.
Hexen II @ Wikipedia
Quake engine @ Wikipedia
V kolikor imaš v mislih igro Heretic II (tretjeosebni in prvoosebno pogled)? Ja, ta je imel isti pogon kot Quake 2, torej id Tech 2, spet malce modificiran.
Quake II engine @ Wikipedia
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Mitch ::
Tale Doom pacajo že skoraj toliko časa kot Duke Nukem Fornever. Res, da je ta celo izšel ampak vsi vemo, kakšno skropucalo je bil...
Riff ::
tole bo spet zakon špil, druagče pa Doom 1 in 2 sta bila pa res špila dobre stare šole, še sedaj me kdaj zagrabi da odšpilam level ali 2 ali celo do konca :D
plaz21 ::
Gameplay bo prikazan na E3ju. Skoraj sigurno na tiskovki od Bethesde. Drugo vprašanje pa je, če bo zadeva izšla letos. O igri se praktično ne ve dobesedno nič, razen parih informacij z Quakecona. Razen teaser napovednika od lani nič. Pa še beta ni bila naznanjena (vemo da bo, vsaj za lastnike igre Wolfenstein: The New Order). Je pa res da bo prikazan gameplay.
50-50 je tole. Čeprav si zelo želim da bi zadeva izšla še letos oz. vsaj v januarju prihodnje leto. Osebni razlogi pač. :D
50-50 je tole. Čeprav si zelo želim da bi zadeva izšla še letos oz. vsaj v januarju prihodnje leto. Osebni razlogi pač. :D
opeter ::
Izgleda, da je zdaj trend, da je vse plosko (flat). Tudi Doomov logo je samo "flek" (glej konec zgornje videa). Isto je bilo že pri novem Wolfensteinu.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
CellarDoor ::
grafika verjetno ne bo boljša od dx11, kaj šele od dx12, ampak tale kratki odsek je carski, sicer traja manj kot pegi18 logo, ampak vseeno
Zmajc ::
Tale "teaser trailer" zgleda kot neko dx9 sranje iz 2007
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
D3m ::
No sranje niti ni. Je pa lepo, če so iztisnili iz DX9 vse, kar je bilo možno.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kaj trenutno igrate? (strani: 1 2 3 4 … 59 60 61 62 )Oddelek: Igre | 508010 (7576) | Nesta |
» | DOOM Eternal (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 44571 (4278) | oo7 |
» | Rage 2 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 13717 (6888) | yoco |
» | Wolfenstein: Youngblood (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 15165 (10836) | PH03N1X |
» | Quake Champions (Quake 5) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 17988 (8429) | scipascapa |