» »

Mimovrste

Mimovrste

««
12 / 91
»»

fosil ::

Trgovina po zakonu mora vzet izdelek v garancijo.
To ni stvar dobre volje trgovca.
Tako je!

...:TOMI:... ::

Kolikor vem, morajo samo zagotovit servis in dobavo delov še nekaj let po garanciji. Ni jim pa treba posredovati na servis.

Če pa morajo, je pa to debilizem, ker potem so nekonkurenčni, ker morajo všteti stroške že v same izdelke.
Tomi

mitja73 ::

...:TOMI:... je izjavil:

Tvoj kolega... A temu se čudiš? Svet je manjhen, Slovenija še manjša...

Sicer pa vse te VIP statuse in darila plačate tako ali drugače. Raje energijo preusmerite v iskanje ugodnejše ponudbe, kot v jambranje glede teh pogojev.

Poprodajna aktivnost ni samoumevna. Trgovec je dolžan samo poskrbeti za servis, to da pošiljate na servis preko trgovca je nesmisel, saj zaradi tega ne bo nič hitreje (ali ceneje) za vas. Kvečjemu bo trajalo dlje časa in tudi dodatno delo in stroške delate trgovcu, kar pa se odraža tudi v višjih prodajnih cenah, saj evidentiranje pošiljke, pakiranje, pošiljanje oz. posredovanje na servis ni zastonj.

Še dobro, da obstajajo trgovine, ki ne delajo tega in tudi cene so temu primerne-nižje, čeprav na račun "udobnosti" in dobrega servisa.


+1

VIP in podobno je lojalnostni program, kjer stranko "kupiš" oz prikleneš k sebi. Podobno kot M pike, ipd, ....
Poštnino še vedno mora nekdo plačati in na koncu koncev kupec vedno plača ! ;-)

gimnazija123 ::

pol leta nazaj sem kupil slušalke in sedaj mi leva stran ne dela, pa me zanima, če je za uveljavljanje garancije dovolj mail od naročila, ker sem račun izgubil.
lp

...:TOMI:... ::

Firme morajo vse račune hraniti X let. Prosi za kopijo, če bodo zahtevali papirnat račun, večinoma pa zadostuje že omenjeno dokazilo, če je firma kaj vredna. Če so pa šalabajzerji, ti pa niti original račun ne pomaga in ne moreš uveljavlat garancije.
Tomi

techfreak :) ::

mitja73 je izjavil:

VIP in podobno je lojalnostni program, kjer stranko "kupiš" oz prikleneš k sebi. Podobno kot M pike, ipd, ....

Na Mimovrste sem bil VIP nekaj let in sem pri njih skoraj vedno kupil stvar samo ce je bila cenejsa (ali z enako ceno) kot pri konkurenci (vkljucno s postnino). V tistih redkih primerih kjer je bila zadeva drazja (sicer je bila razlika mininalna) pa sem jo vzel zaradi dobavljivosti, ker je bil "Na zalogi" v nasprotju z "enkrat bo" ali pa "naslednji teden" v dolocenih primerih vreden nekaj evrov.

Na servis nisem dal nobene naprave kupljene pri njih, sem pa enkrat prejel narobe produkt (napajalnik namesto ohisja) in je bilo precej hitro urejeno. Tudi s podporo sem bil zadovoljen, ceprav sem v nekaj letih samo 3x pisal.

fosil ::

...:TOMI:... je izjavil:

Kolikor vem, morajo samo zagotovit servis in dobavo delov še nekaj let po garanciji. Ni jim pa treba posredovati na servis.
Če pa morajo, je pa to debilizem, ker potem so nekonkurenčni, ker morajo všteti stroške že v same izdelke.

Slabo veš.
Dobavo rezervnih delov mora zagotavljati servis in ne trgovina.
Kupec pa lahko garancijo uveljavlja v trgovini ali pa direktno na servisu, kakor želi.
Tak način je logičen.
Primer. Kupiš nek izdelek v lokalni trgovini v Mariboru, servis je pa v Kopru. Zakaj bi moral ti na lastne stroške dostavit izdelek v Koper?
Če je stvar v garanciji te ne sme stati nič.
Kako si delijo stroške je pa stvar trgovine in servisa/dobavitelja.
Tako je!

...:TOMI:... ::

Trgovina mora zagotoviti servis, kateri bo imel dobavo delov. To sem mislil.

To, da ti pošlješ po pošti izdelek v trgovino, nato ga pa trgovina pošlje naprej na servis, to je čista bedarija. Hitreje je, da ga pošlješ direktno na servis. Zakaj vpletati še eno stranko? Tipično slovensko. Kompliciranje na kubik. Trgovine bi morale začeti zaračunavati storitev posredovanja na servis, razen v primeru, ko je servis ista firma, kot trgovina, oziroma je trgovina all in one (uvoznik ali proizvajalec, trgovina in servis).

Saj slovenci tudi večino naročene robe preko spleta plačajo preko odkupnine. Why?? Spet tukaj služi tretja stranka.

V sklopu garancije lahko tudi servis pošlje kurirja k tebi ali pa imajo sklenjeno pogodbo, da lahko brez plačila poštnine oddaš na pošti ali pa pride serviser na dom, kjer popravi izdelek ali pa ga serviser odpelje v delavnico in dostavi nazaj, ko je popravljen.

Skratka, kaj ima trgovina s servisom? Spet ena slovenska posebnost, katero plačujemo vsi.
Tomi

mitja73 ::

gimnazija123 je izjavil:

pol leta nazaj sem kupil slušalke in sedaj mi leva stran ne dela, pa me zanima, če je za uveljavljanje garancije dovolj mail od naročila, ker sem račun izgubil.
lp


Garancijo se uveljavlja z garancijskim listom ali računom.

Bellzmet ::

Eh seveda mora trgovina vzeti zadevo v servis. Sej si pri njih kupil. Naj se oni s servisom menijo sej so plačani za to.

...:TOMI:... ::

Seveda so plačani, zato pa so višje prodajne cene, ker se morajo menit v vašem imenu s servisom.
Tomi

Bellzmet ::

To sploh ni nujno. Če uspešno vodiš posel in zadeve optimiziraš imaš še vedno lahko cenejše zadeve kot konkurenca.

Tecumseh75 ::

Bellzmet je izjavil:

Eh seveda mora trgovina vzeti zadevo v servis. Sej si pri njih kupil. Naj se oni s servisom menijo sej so plačani za to.


Seveda mora. Stvar je samo v tem da vsi normalni pošljemo zadeve direktno na servis, težaki kot si ti pa najprej v trgovino, zato da potem lahko neomejeno najedate.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

IQ42 ::

Miško, reconsider.
Pet let sem bil VIP pri mv.
Ni mi vseno, če gre stvar v maloro. Bila je dobra štacuna.
Tale tvoj prispevek je pa bil, naj mi bo oproščeno, čisto trolanje.
I have learned from my mistakes
and I am sure I can repeat them exactly.

Bellzmet ::

@Tecumseh75: no glede na to, da si v preteklosti delal za mimovrste.com je tvoje vrste komentar seveda čisto pričakovan. Da pa "lepo" sliko kakšen odnos imate zaposleni pri internetnih trgovinah do kupcev. Res dobra reklama tudi za ekupi.si

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

m0LN4r ::

Tako, odnos do strank v sloveniji zelo pogosto pretehta tisto malo razliko v ceni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

5pellfire ::

Tecumseh75 je izjavil:


Seveda mora. Stvar je samo v tem da vsi normalni pošljemo zadeve direktno na servis, težaki kot si ti pa najprej v trgovino, zato da potem lahko neomejeno najedate.

Sam sem januarja letos urejal zamenjavo izdelka kupljenega pri Mimovrste, in je bilo rečeno,
da naj dostavim izdelek na Mimovrste prevzemno mesto, in da bojo oni naprej shendlali stvar.
Tako da je zgleda odvisno tudi na koga naletiš - do zdaj sem sicer imel vredu izkušnje.

Kako pa bo v primeru kakšnega prihodnega nakupa pa glede na debakl z spletno stranjo bolj
bogo kaže.

fanboy555 ::

Evo, da še jaz napišem. Naročim artikel, za katerega je pisalo da je na zalogi v centralnem skladišču, misleč da bo prišel že naslednji dan. Konec dneva mi sporočijo, da paketa niso mogli odpremit in da bodo še sporočili rok dobave!
Tisti artikel pa sem naročil zato, ker je bil edini na zalogi, drugače bi naročil boljšega.

techfreak :) ::

Ne da bi zagovarjal Mimovrste, ampak kaj taksnega se lahko zgodi pri vsaki spletni in fizicni trgovini.

Izak ::

So se opravičili za nevšečnosti z VIP članstvom z 10€ vredno promocijsko kodo. Lepo.

m0LN4r ::

Ja nič, jaz pa sem kupil telefon kr iz češke preko proizvajačeve strani za 5€ manj in brez poštnine, napram pri mimovrste, ki so mi rekli, da je v sloveniji nedobavljiv, ko sem že nekaj časa nazaj naročil zadevo.
Zanimivo v kaki bedni državi smo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mitja73 ::

m0LN4r je izjavil:

Ja nič, jaz pa sem kupil telefon kr iz češke preko proizvajačeve strani za 5€ manj in brez poštnine, napram pri mimovrste, ki so mi rekli, da je v sloveniji nedobavljiv, ko sem že nekaj časa nazaj naročil zadevo.
Zanimivo v kaki bedni državi smo.


Kter tel. pa ?

integral15 ::

Kaj zdaj po tanovem ne posiljajo vec SMS-ov da so odposlali pa te zadeve. Dans sem narocu in odposlali so dans, nism dobil ne SMS-a niti meila da je bilo narocilo sprejeto pac ker vcasih si dobil 3 meile in 2 sms-a prvi je bil da so sprejeli narocilo v obdelavo drugi da so odpolsli zdaj pa nic samo meil da je odposlano.

LeQuack ::

Mogoče šparajo.
Quack !

integral15 ::

Ma odkar so spremenil stran je vse zjeban nic ne dela kot bi moral manj je pregledno vse ze zbrkano.

slotech5 ::

se strinjam slabo je tole, tudi iskalnik delajo slabo oz. ne omogočajo vsega kar so prejšnji

Vrocipes ::

Tudi jaz sem prejšnji teden klical kako je z dobavljivostjo nekega izdelka, in še preden sem uspel povedati, za kateri izdelek se gre, je gospodična rekla: "Če piše na spletu da je dobavljivost neznana, je neznana, torej izdelka trenutno ne morete naročiti." Pričakoval sem vsaj nekaj v smislu, bomo poklicali dobavitelja in preverili kdaj bi bil izdelek predvidoma dobavljiv. Žalostno. Tudi jaz se poslavljam od njih, pa so mi bili všeč, kljub temu, da niso bili najcenejši.

driver_x ::

Meni pa gre na živce to, da so mi po novem začeli pošiljati kar ena reklamna sporočila. Od prejemanja novic sem se odjavil, ampak tega ne upoštevajo.

estons ::

To je zrelo za prijavo na TIRS ali APEK (po novem se mislimda TIRS ne ukvarja več s tem).

harmony ::

Firma se mora preimenovati ali prenehati delovati.

Ne vem ravno, ce je tle nakup resnicno mimo vrste. Bolj v stilu nakup za vrsto.

Anze90 ::

Tole jih pa mora boleti.

 Mimovrste

Mimovrste

vorantz ::

Kaj prikazuje ta graf? :|
Na dnu kamor leze graf so večje cifre se pravi se nekaj veča kar je ponavadi bolše

hojnikb ::

rank je to... torej več je slabše :)
#brezpodpisa

vorantz ::

Ah...makes sense

LeQuack ::

Ja sej so mel enostavno rešitev, samo nazaj bi dal staro stran in to je to. Zdaj bodo zgleda še ena izmed n-tih generičnih trgovin.
Quack !

mitja73 ::

kak rank je to, prikaz česa ?

techfreak :) ::

Heisenberg ::

wow tole pa je udarec hehe kar seješ to žanješ !

Je pe kaka internetna stran s podobnimi analizami ?

Han ::

Včeraj sem dobil klic v zvezi z zadnjim naročilom, preklicanim pred enim mesecem, češ kaj je bilo narobe ipd. Ker jim je prodaja tako upadla, imajo čas, da kličejo (izgubljene) stranke in jih sprašujejo o tem, kar parvzaprav že sami vedo in lahko razberejo iz te teme...

mcgeek ::

Meni so po enem mesecu od zaključenega naročila, šli na kreditno kartico s katero sem plačal naročilo, izvajati neke transakcije.
Še dobro da sem o transakcijah obveščen preko SMS, da sem jih lahko takoj nadrl po telefonu.
Je malo manjkalo, da nisem šel zaradi morebitne zlorabe preklicati kartice.

Preden sem še kupovat, sem jih 2x vprašal ali plačilo s karticami deluje. Skoraj na kolenih so mi zatrjevali, da deluje brezhibno.
Zdaj vam lahko povem, da tisti njihov nov sistem uporablja svoje neumne možgane. Odsvetujem plačilo s karticami.

mihor ::

mcgeek je izjavil:

Meni so po enem mesecu od zaključenega naročila, šli na kreditno kartico s katero sem plačal naročilo, izvajati neke transakcije.


Kakšne transakcije? :( Si že rešil problem?

mcgeek ::

mihor je izjavil:

mcgeek je izjavil:

Meni so po enem mesecu od zaključenega naročila, šli na kreditno kartico s katero sem plačal naročilo, izvajati neke transakcije.


Kakšne transakcije? :( Si že rešil problem?


Zadevo sem rešil z banko. Na mimovrste pa obstaja gumb 'Izbriši račun'.

Boobiz ::

Kakšen je že postopek, če želiš preklicati naročilo? Trenutno je naročilo še v fazi ko sem na mail dobil potrdilo o prejetju naročila, ni pa še bilo SMS sporočila, da je v obdelavi (ponvadi te obvestijo da so prejeli naročilo in da je dobava predvidena.. bla bla bla)

A lahko samo odpišem na tist generičen mail da naročilo preklicujem?
I'm drunk, what's your excuse?

trnvpeti ::

huh, a tko nizko je padel mimovrste?

Han ::

Pogledaš zadnja naročila in zadevo storniraš - prekličeš naročilo.

radmannsdorf ::

Jaz sem danes izbrisal račun. S konkurenco sem super zadovoljen. Naročiš, drug dan dobiš, to je to!
Medtem ko sem na Mimovrste v zadnjem letu 3 izdelke naročil, potem pa dobil mail da izdelka žal ne prodajajo več. Hvala lepa.

shadeX ::

S konkurenco sem super zadovoljen.


Katera konkurenca točno?

Blazz ::

tale mimovrste je za v grupo: Saj ni res, pa je. Neverjetno kako so lahko čehi tako sjebal eno največjih spletnih štacun v SLO. Za change management v ITju še slišal niso in obratujejo na pre-alpha strani z miljon težavami, celo takimi, ki se tičejo kartičnega poslovanja. Tudi povsem nerazumljivo je, da pri tolk škode k si delajo (ocenjujem da jim je promet padu za vsaj 50%), da ne gredo na staro stran ali vsaj potegnejo kakšen drastičen ukrep... ne oni lepo dalje, vsak dan nova šafla zemlje na lasten grob in tako že mesece.. Bi to prčakval v kakšni zahojeni non-IT državi ala Uganda, ne pa v EU ....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blazz ()

estons ::

Glede na to, da je nova stran bila postavljena enkrat aprila (I think), mi je kar zanimivo kako hitro je prišlo do tako drastičnega upada. Če to ni dovolj dober feedback za šefe, potem ne vem kaj je. Žal dvomim, da si bodo opomogli po taki polomiji.

m0LN4r ::

Lahko bi si opomogli, ampak bi se zdaj zato morali 300% potrudit 100% nebo dovolj. Odnos s strankami, dobre ponudbe, VIP za vse eno leto itn. Drugače nebo šlo.
Poslati vsem opravičila pa ne tista avtomatična.

Prvo kot prvo, bi pa najboljša poteza bila, da oni poiščejo probleme in se opravičijo ter jih popravijo. Ne pa da jih morajo userji klicat, majle pisat in opozarjat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
««
12 / 91
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste zaračuna osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31755526 (21723) V-i-p
»

Mimovrste drazji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14351754 (32576) PoStrah
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8030692 (22018) technolog
»

Mimovste - osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Kaj kupiti
368174782 (159612) zoot

Več podobnih tem