» »

Mimovrste

Mimovrste

««
11 / 91
»»

Bellzmet ::

Ma kaki servis. Jaz sem zadevo kupil pri trgovcu. In zato tudi njemu prinesem zadevo v garancijo. Od njega pa pričakujem, da se bo korektno zmenil s servisom in mi kot stranki, ki jo hoče obdržati, pri tem karseda pomagal in dosegel zame ugodni razplet. S servisem nočem imeti opravka, saj pri njih nisem ničesar kupil. Naj se oni med sabo kregajo, če je to potrebno.

To so "poprodajne storitve" in k takemu trgovcu grem naslednjič po novo zadevo.

Pa še tole: vsi trgovci, ki pravijo "Nesite kar na servis bo hitreje". To je laž in delajo to samo zaradi tega, da se njim ni treba s servisi ukvarjat in se izločijo iz problema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

shadeX ::

Pa še tole: vsi trgovci, ki pravijo "Nesite kar na servis bo hitreje".


Dejansko JE hitereje.

Scenarij 1: Pošiljanje neposredno
Ti zadevo pošlješ na servis. Oni dobijo naslednji dan ( če ni vikend vmes ) ter se nato lotijo dela. Ko končajo pošljejo nazaj.

Scenarij 2: Pošiljanje posredno
Pošlješ na mimovrste. [Tukaj je potem razlika koliko časa traja da paket odpošljejo naprej]. Paket je poslan in servis dobi zadevo naslednji dan. V minusu si toliko kolikor oni potrebujejo poslano pošiljko + čas dostave servisu.

Sedaj pa ne vem ali servis pošlje tebi direktno ali trgovini. Če je slednje res potem si spet v minusu.


Sicer jaz sem 2x uveljavljal garancijo direktno na servisu in ne preko trgovine in se je zadeva vedno izšla dobro zame. Poklical, zmenil, poslal in čez nekaj dni zadevo dobil popravljeno.

mitja73 ::

Bellzmet je izjavil:

Ma kaki servis. Jaz sem zadevo kupil pri trgovcu. In zato tudi njemu prinesem zadevo v garancijo. Od njega pa pričakujem, da se bo korektno zmenil s servisom in mi kot stranki, ki jo hoče obdržati, pri tem karseda pomagal in dosegel zame ugodni razplet. S servisem nočem imeti opravka, saj pri njih nisem ničesar kupil. Naj se oni med sabo kregajo, če je to potrebno.

To so "poprodajne storitve" in k takemu trgovcu grem naslednjič po novo zadevo.

Pa še tole: vsi trgovci, ki pravijo "Nesite kar na servis bo hitreje". To je laž in delajo to samo zaradi tega, da se njim ni treba s servisi ukvarjat in se izločijo iz problema.


Vsak sam izbere kakšno rešitev želi, hitro in dobro ali pa z glavo skozi zid.
A TV tud neseš npr. nazaj v BigBang če bi jo tam kupil ? ;-)
A avto pelješ v prodajni salon al na servis ? ;-)

In ja, več posrednikov ko izločiš sam, cenejše so storitve in izdelki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mitja73 ()

Ang3lo ::

Meni je bil Mimovrste ravno zato všeč, ker sem jim samo nesel pokvarjen izdelek na prevzemno mesto in sem čez par dni dobil novega iz garancije (včasih še boljšega, ker je prejšnji šel ven iz proizvodnje). Lahko da sem imel srečo, ampak nikoli nisem imel problemov z uveljavljanjem garancije pri njih in ni mi bilo treba iskat uradnega zastopnika/servis.

mcgeek ::

Še moja zgodbica, da še koga odvrnem od nakupov...

- Naročim 4 izdelke kar precejšnje vrednosti in plačam na obroke.
- Nikjer na naročilu zatem ne vidim kako sem plačal, da sem moral kontaktirati banko za informacije o plačilu.
- Ko je prvi obrok že obračunan, Mimovrste lepo sama od sebe lepo prekliče 2 izdelka in zniža ceno nakupa, da ta pade pod VIP status.
- Arogantno me obvestijo kaj so naredili in mi hočejo vrniti denar na TRR.
- Izdelke želim prevzeti v Lj. Naročilo razdeljeno na tri dele. Enega dobim naslednji dan.
- Za drugi izdelek mi pred dvema dnevoma dnevoma sporočijo, da me čaka. Izdelka po dveh dneh nikjer na prevzemnem mestu.
- Na maile ali ne odgovarjajo ali pa to traja po več dni.
- Na telefonu lahko visiš ure, pa nihče ne dvigne.
- Na spletni strani v naročilu same napačne, nepopolne in zavajajoče informacije - zadeve, ki jih sploh nisem izbral ob naročilu.

Sem bil njihov kupec vse od začetka.
Jih vedno zagovarjal in pri njih kupoval na veliko.

Pa mislim, da so mi tokrat tako stopili na prste, da če ne bi čakal že plačanega izdelka, bi naročilo že zdavnaj preklical.
Seveda me ne bodo več videli.

:-)

shadeX ::

Čudi me da se je vse tako spremenilo. Februarja sem še jaz naročal artikel v vrednosti 200€. Ker sem potreboval informacije o barvi izdelka sem jih poklical in so dvignili in mi povedali kar me je zanimalo. Zadevo naročil in dobil naslednji dan.

Ampak če je ekipa ista kot prej ne vem zakaj bi delali takšne napake. Napake na strani so eno, ampak da delajo res take probleme kot je zgoraj opisano.. to ni za nikamor.

Kot bi hoteli zanalašč uničit vodilno spletno trgovino v SLO :)

Magic1 ::

Mogoče so pa pol zaposlenim znižal plače, drugo polovico pa že odpustili. V prihodnosti pa mogoče nameravajo še odpuščat in jih preprosto zaposleni sabotirajo. Nov sistem, čehi:)), premalo kadra, ki je še blazno nezadovoljen in dobiš recept za popolni polom.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Utk ::

Sem rekel, da če bi zahtevali tiste prenosnike po 50 evrov, bi jim samo naredili uslugo in malo prej končali mizerijo. Zdaj so tistih 10-20 jurjev popušili zaradi drugih napak, rešili pa še zmeraj niso nič, oz. rešujejo stvari enako kot s prenosniki. Če bi morali izkašljat 20 jurjev, brez skrbi, da bi čez en teden imeli novo staro mimovrste gor. Jaz sem jim hotel naredit uslugo, pa so me prepričali, da bi bil kreten. Na, kdo je zdaj kreten.

jan_g ::

Sicer nima zveze s prenovo, ker je to že od prej: zanima me, zakaj "Na zalogi pri dobavitelju" podaljša rok dostave za 4 ali 5 dni (dejanska dostava pa zna trajati 7 dni ali več)? A je ta dobavitelj na Luni? Ko kupujem v tujini, Anglija in Nemčija, je dostava zelo, zelo redko nad 5 dni, dostikrat dobim v 2 dneh.

mcgeek ::

mcgeek je izjavil:

Še moja zgodbica, da še koga odvrnem od nakupov...

- Naročim 4 izdelke kar precejšnje vrednosti in plačam na obroke.
- Nikjer na naročilu zatem ne vidim kako sem plačal, da sem moral kontaktirati banko za informacije o plačilu.
- Ko je prvi obrok že obračunan, Mimovrste lepo sama od sebe lepo prekliče 2 izdelka in zniža ceno nakupa, da ta pade pod VIP status.
- Arogantno me obvestijo kaj so naredili in mi hočejo vrniti denar na TRR.
- Izdelke želim prevzeti v Lj. Naročilo razdeljeno na tri dele. Enega dobim naslednji dan.
- Za drugi izdelek mi pred dvema dnevoma dnevoma sporočijo, da me čaka. Izdelka po dveh dneh nikjer na prevzemnem mestu.
- Na maile ali ne odgovarjajo ali pa to traja po več dni.
- Na telefonu lahko visiš ure, pa nihče ne dvigne.
- Na spletni strani v naročilu same napačne, nepopolne in zavajajoče informacije - zadeve, ki jih sploh nisem izbral ob naročilu.

Sem bil njihov kupec vse od začetka.
Jih vedno zagovarjal in pri njih kupoval na veliko.

Pa mislim, da so mi tokrat tako stopili na prste, da če ne bi čakal že plačanega izdelka, bi naročilo že zdavnaj preklical.
Seveda me ne bodo več videli.

:-)


Da nadaljujem zgodbo z njihovim nategovanjem.
Mimovrste je danes spremenil pogoje za članstvo v VIP klubu - in to za nazaj.
Torej, če ste od 1.4. kupili kaj za 600€ in bi morali dobiti članstvo do konca leta 2015, se lahko obrišete pod nosom, saj so znesek ta teden dvignili na 800€ in celo spremenili način upoštevanja nakupov.

zmaugy ::

Kje so zdaj vsi tisti, ki so se pred letom ali dvema zgražali nad nakupi v tujini, ker naj bi s tem podpirali tujce in sabotirali domače trgovce?

harmony ::

zmaugy je izjavil:

Kje so zdaj vsi tisti, ki so se pred letom ali dvema zgražali nad nakupi v tujini, ker naj bi s tem podpirali tujce in sabotirali domače trgovce?

Briga me za domace trgovce. Kot da kdo skrbi zame.

Jaz kupujem vse preko amazona.

zmaugy ::

harmony je izjavil:


Briga me za domace trgovce. Kot da kdo skrbi zame.

Jaz kupujem vse preko amazona.


Točno to sem mislil.

IQ42 ::

A mi lahko kdo kdo razloži, kaj so to "Levne Dodatki"?
Mislim, da bi pri mv morali organizirati brezplačni šnelkurz češčine, vsaj za VIP stranke.
Sicer, adijo mv.:|
I have learned from my mistakes
and I am sure I can repeat them exactly.

DarwiN ::

A mi lahko kdo kdo razloži, kaj so to "Levne Dodatki"?


Poceni dodatki/oprema.

There you go. 8-)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

mitja73 ::

harmony je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Kje so zdaj vsi tisti, ki so se pred letom ali dvema zgražali nad nakupi v tujini, ker naj bi s tem podpirali tujce in sabotirali domače trgovce?

Briga me za domace trgovce. Kot da kdo skrbi zame.

Jaz kupujem vse preko amazona.


A ni Amazon kr drag, kadarkoli sem preverjal ceno pri njih je vedno bil kak tehnični trgovec cenejši. Ne vem pa za netehnično blago kake cene imajo.
Je pa res enostavno pri njih kupovat če imaš vpisano kreditno samo par klikov in dostava. :-)

IQ42 ::

DarwiN je izjavil:

A mi lahko kdo kdo razloži, kaj so to "Levne Dodatki"?


Poceni dodatki/oprema.

There you go. 8-)

Poceni? No ja, torbica za SG Tab 2 10.1 za 39€?
Ni poceni. V Leclercu je enaka 19€.
I have learned from my mistakes
and I am sure I can repeat them exactly.

Tody ::

Ja jaz sem tudi eno knjigo kupoval, kjer so z dostavo mi računal 40 eur. Pri nas 23 z dostavo vred :D

m0LN4r ::

Maš trgovine tipa mimovrste v tujini kot malo morje. Nekatere izmed njih pa celo s poceni poštnino.
Sicer pa če maš avto, se zapelješ v preko meje v mediamarkt pa maš izdelek doma takoj.

Mimovrste prosim, da dajo en mobitel nazaj v ponudbo. Ga dajo z višjo ceno kot prej, višjo kot na poljskem za 13% glih tolko, da pridem na isto z poštnino.
Pišem za enak mobitel na enaa, oni mi pa rečejo, da mobitel ni dobavljiv v sloveniji zaenkrat.
Pogledam status na mimo: "na zalogi pri dobavitelju"

Torej zdaj wtf. Naročim pri mimo potem še ni sigurno, da ga dobim... Komu se to da?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IQ42 ::

m0LN4r je izjavil:

Maš trgovine tipa mimovrste v tujini kot malo morje. Nekatere izmed njih pa celo s poceni poštnino.
Sicer pa če maš avto, se zapelješ v preko meje v mediamarkt pa maš izdelek doma takoj.

Lahko daš kakšen dober link?
I have learned from my mistakes
and I am sure I can repeat them exactly.

m0LN4r ::

Jaz uporabljam geizhals (.eu .de .at) in idealo (ceneje.si varianta) pa tam poiščem trgovino.

Če se prijaviš pa ponavadi dobiš kak kupon za 5EUR al popust pa maš že poštnino, zato ne škodi bi prijavljen v vsaki prometnejši štacuni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mitja73 ::

m0LN4r je izjavil:

Maš trgovine tipa mimovrste v tujini kot malo morje. Nekatere izmed njih pa celo s poceni poštnino.
Sicer pa če maš avto, se zapelješ v preko meje v mediamarkt pa maš izdelek doma takoj.

Mimovrste prosim, da dajo en mobitel nazaj v ponudbo. Ga dajo z višjo ceno kot prej, višjo kot na poljskem za 13% glih tolko, da pridem na isto z poštnino.
Pišem za enak mobitel na enaa, oni mi pa rečejo, da mobitel ni dobavljiv v sloveniji zaenkrat.
Pogledam status na mimo: "na zalogi pri dobavitelju"

Torej zdaj wtf. Naročim pri mimo potem še ni sigurno, da ga dobim... Komu se to da?


Kdo pravi da se dobavlja smo iz Slovenije ????
Zakaj bi mimo in ena imeli iste dobavitelje ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mitja73 ()

m0LN4r ::

Nevem, vem le to, da sem na isti princip nasankal, pri nakupu enga specifičnega izdelka. Čakal 2 tedna, nato me pokličejo iz mimo da več ni dobavljiv. Istočasno so ga na enaa odstranili.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

harmony ::

Ze samo ime spletne trgovine je izgubilo pomen.

Mimovrste in cakas 2 tedna WTF.

Upam da propadejo oziroma takim prov privoscim totalen propad.

beta1 ::

Pozdravljeni,

Črni dan za mimovrste, ko sem dobil ta e-mail.

Tako sem bil vessel, da sem spet postal VIP kupec že marca in sedaj dobim e-mail:

''
Pozdravljeni,

želeli bi vas obvestiti, da je vaše članstvo v VIP klubu mimovrste=), zaradi neizpolnjevanja pogojev, z današnjem dnem zaključeno.
''

VIP kupec sem bil vsako leto od leta 2010.

Novi pogoji:

Pogoji za članstvo v VIP klubu

Članstvo v VIP klubu avtomatično pripada vsakemu uporabniku, ki v tekočem koledarskem letu opravi:
vsaj 10 nakupov v minimalni vrednosti pozameznega nakupa 50 € ali
skupno vrednost nakupov za 800 €.

Pri tem se štejejo izključno spletni nakupi opravljeni na www.mimovrste.com. Stroški dostave niso zajeti v skupno vrednost nakupa.


Lep pozdrav,

b.

Wrop ::

Lepo jih povprašaj katere pogoje ne izpolnjuješ in na podlagi katerega člena so ti prekinili članstvo v vip klubu.

Ker kakor jaz berem pogoje, jih lahko samo spreminjajo in dopolnjujejo, samo članstvo in izpoljenjvanje pogojev za podaljšanje članstva pa se ugotavalja ob kooncu naslednjega koledarskega leta. Nikjer ni omenjejeno, da se članstvo v VIP klubu pregleduje ob premembi pogojev.

Pa še to imajo napisano, da imajo ob spremembi pogojev obstoječi člani vip kluba možnost izbire med starim in novim programom ugodnosti.

Ne se jim kar tako pustit.

Naj me kdo popravi, če nimam prav.

mcgeek ::

Tak mail so dobili vsi uporabniki, ki so bili VIP že od lani. Pomota ali ne. Who knows...
Očitno smo testni zajčki in na nas preizkušajo potrpežljivost.

Aja, umaknili so tudi gumb za možnost izbrisa računa.
Jim ni delal? Ali so ga prevečkrat uporabili :-)

Wrop ::

Tu ni nobene pomote.

Če prav berem pogoje, se ponovno izpoljenjvanje pogojev preverja ob koncu naslednjega koledarskega leta, po tem, ko je bil izpoljnen pogoj za vip status.

Sicer sem hitro šel skozi to 26. točko, mogoče je še kje kakšen dodaten pogoj, ne vem, ampak, kar sem jaz prebral te sredi leta ne morejo kar tako malo poizkušati metati ven iz vip članstva. No raznen ob zlorabah, samo v tem primeru tega ni.

Kot pravim, ne se pustiti nategovat. Če bi bil član vip kluba, bi prebral vse pogoje in jim lepo poslal kak mail.

Za izbris, pa je tudi dovolj, da jim pošlješ kak mail.

Tody ::

A filtrov pa ne bodo kej dost popravljal al je to še na to do listi? :)

beta1 ::

Zame je ta e-mail in to kar so s to prenovo naredili, popolnoma neprofesionalno.

Če smo lansko leto zbrali VIP točke za letos, in smo letos že zbrali VIP točke za naslednje leto 2015, potem ne vem zakaj so šli spreminjat in pošiljat ta e-mail. Naj bi to naredili konec leta/začetek novega leta.

Jaz se z njimi ne mislim okvarjat. Obstaja konkurenca.

Pri meni so dobili velik minus.

Matevz96 ::

Iz njihovega FB profila:
Rok Hatze
Brez obvestila ste dvignili mejo za VIP klub na 800. Tisti, ki smo za leto 2014 že dosegliv VIP status, nam ne morete vriniti nove pogoje in od nas zahtevati dodatne nakupe. To ni fer play, to lahko velja le za nove ne pa tudi za tiste, ki smo status že dosegli. Prosim za obrazložitev!!!

mimovrste=) Živjo Rok, vsi, ki ste VIP status za leto 2014 že dosegli, boste status seveda tudi obdržali. Novi pogoji veljajo le za kupce, ki statusa še niso dosegli. Lep pozdrav.

Rok Hatze Potem pa poskrbite, da ne dobivamo e-pošte, da smo status IZGUBILI.

mimovrste=) Rok, za nastale težave se ti iskreno opravičujemo. Vsi pospešeno delamo na tem in se trudimo, da bi jih čimprej odpravili. Hvala za razumevanje.

Han ::

Šalabajzerji. ;((

Tody ::

Haha, to je as od projektnega vodje :) Kdaj majo kako službeno žurko da mu stisnem roko :D

Bellzmet ::

Z Mimovrste je konec kar se mene tiče...je še ogromno drugih strani kjer se da iste zadeve ceneje kupiti.

radmannsdorf ::

pr meni enako. sem se že navadil na enaa page :)

Bellzmet ::

Yup. Enaa mi prej sploh ni bil všeč, samo sedaj v primerjavi z Mimovrste pa kar naenkrat zgleda čisto OK :)

filip007 ::

Promet jim bo upadel, pred novim letom so še imeli varno povezavo zdaj pa ne več, za drobiž bodo dobri, za ostalo pa poglejte drugje.

Mogoče pa lahko piškote naročiš preko Mimovrste, če so mi že tako všeč...
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: filip007 ()

D3m ::

Ne vemo, če jim bo promet upadel.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Tody ::

Hehe, leta 2012 (za 2013 še ni podatkov) so imeli 25 mio prometa in 253.000 dobička. Torej počakajmo in videli bomo.

shadeX ::

Tody je izjavil:

Haha, to je as od projektnega vodje :) Kdaj majo kako službeno žurko da mu stisnem roko :D


S tako politiko poslovanja od začetka aprila naprej, dvomim da jo bodo sploh kdaj imeli.

Kauko ::

Datumi preteklih naročil so se spremenili za 20 let nazaj, tako sklepam da je to razlog za vse ukinitve VIP. Verjetno napaka in jo bodo odpravili, če ne pa jih bo pač potrebno kontaktirati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kauko ()

LeQuack ::

Še kar rinejo z glavo skozi zid zgleda.
Quack !

IQ42 ::

Enaa ima zdaj priliko, da prevzame vlogo mv. Samo malo razširiti ponudbo, vpeljati trike ala VIP (pa ne za 800€, lepo prosim), obročna plačila etc. - pa so narjeni.
I have learned from my mistakes
and I am sure I can repeat them exactly.

Tody ::

Pa ste VIP sploh kaj dobil razen zastojn poštnine?

eniLS ::

V njihovih pravilih je pisala, do VIP omogoča:
Brezplačno dostavo za vsa naročila.
Možnost vračila izdelkov v 60 dneh.
Vračilo v garancijo brez računa.

:)

IQ42 ::

Tako je. Sem kar parkrat uporabil.
I have learned from my mistakes
and I am sure I can repeat them exactly.

m0LN4r ::

Koga? Darilo? WTF?
Jaz sem bil VIP od kar so to uvedli, pa nič od nič.
Diskriminacija!
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

IQ42 ::

Tole:
Možnost vračila izdelkov v 60 dneh.Sem koristil. Money back, no problemo.
Vračilo v garancijo brez računa. Zlasti tole je bilo ugodno, ker pol so se s servisom zajebvali oni in se meni ni bilo treba.
I have learned from my mistakes
and I am sure I can repeat them exactly.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: IQ42 ()

[D]emon ::

eniLS je izjavil:

V njihovih pravilih je pisala, do VIP omogoča:
Brezplačno dostavo za vsa naročila.
Možnost vračila izdelkov v 60 dneh.
Vračilo v garancijo brez računa.

:)


Lol, in pol od mojga kolega video. :))


m0LN4r je izjavil:

Koga? Darilo? WTF?
Jaz sem bil VIP od kar so to uvedli, pa nič od nič.
Diskriminacija!


Pritozbe sprejema JP LPP, po domace, tramvajkomanda. :)) Ta clovk je redno konkretno presegal minimume za VIP status.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

...:TOMI:... ::

Tvoj kolega... A temu se čudiš? Svet je manjhen, Slovenija še manjša...

Sicer pa vse te VIP statuse in darila plačate tako ali drugače. Raje energijo preusmerite v iskanje ugodnejše ponudbe, kot v jambranje glede teh pogojev.

Poprodajna aktivnost ni samoumevna. Trgovec je dolžan samo poskrbeti za servis, to da pošiljate na servis preko trgovca je nesmisel, saj zaradi tega ne bo nič hitreje (ali ceneje) za vas. Kvečjemu bo trajalo dlje časa in tudi dodatno delo in stroške delate trgovcu, kar pa se odraža tudi v višjih prodajnih cenah, saj evidentiranje pošiljke, pakiranje, pošiljanje oz. posredovanje na servis ni zastonj.

Še dobro, da obstajajo trgovine, ki ne delajo tega in tudi cene so temu primerne-nižje, čeprav na račun "udobnosti" in dobrega servisa.
Tomi
««
11 / 91
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste zaračuna osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31756044 (22241) V-i-p
»

Mimovrste drazji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14352216 (33038) PoStrah
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8030909 (22235) technolog
»

Mimovste - osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Kaj kupiti
368175617 (160447) zoot

Več podobnih tem