» »

Mimovrste

Mimovrste

««
8 / 91
»»

Gregor5816 ::

Kupil. Sem na mail takoj dobil info, da ga bodo odposlali predvidoma 10.4.

shadeX ::

:))

Hayabusa ::

Prijavite se v mv račun, url
http://www.mimovrste.com/uporabnik


pod "HDG_CLIENT_CENTER_DASHBOARD_COMPLAINT" so trije češki linki

Če ne drugega se lahko zastonj učite češčine :D.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

IQ42 ::

Bojim se, da bo en bogi revež zato ob službo.:(
I have learned from my mistakes
and I am sure I can repeat them exactly.

D3m ::

No napake na njihovi strani sam predpisujem tudi nekaterim njihovem dobaviteljem.

Mi smo eden izmed njihovih dobaviteljev.
Poslali so nam navodila, da vse artikle katere jim dobavljamo pošljemo z opisom in cenami v .XML datoteki.
To so poslali tudi drugim ne samo nam in sami vnašamo podatke. Nekaj mi je pomagal programer nekaj sem pa sam. In potlej sem jim še poslal datoteko na njihovo ftp stran.

Torej za cene na spletni strani je so lahko samo ena od posledic
nepravilnega vnašanja cen od dobaviteljev (tisti, ki tega ni vešč).
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

alexa-lol ::

Če bi samo to temo spremljali bi že večino težav odpravli...

Bolj problematično od tega da so zajebal stran je to da jim je za to vseeno, ker zgleda da se jim zdi sprejemljivo da stran dela na pol, da je na pol v češčini pol v slovenščini.

Mavrik ::

IQ42 je izjavil:

Bojim se, da bo en bogi revež zato ob službo.:(


Če bo samo eden, potem se ne bodo nikoli popravili.
The truth is rarely pure and never simple.

DIZL_ ::

Takole piše v pogojih poslovanja pod odstavkom naročilo:

Kupoprodajna pogodba med mimovrste=) in kupcem je sklenjena v trenutku, ko mimovrste=) kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za mimovrste=) kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku mimovrste=).

Torej za ta prenosnik oziroma za tiste, ki so ga naročili, velja cena 47.50 €?

Hayabusa ::

Vsi, ki so ga kupili za 47.50 eur in dobili od mv nazaj email s potrditvijo prejema naročila, bi ga morali dobiti za to ceno.

Jerry000 ::

Kaj je še ta prenosnik na voljo za 50€ :o? To bi še js nabavil takoj

polpo ::

Jerry000 je izjavil:

Kaj je še ta prenosnik na voljo za 50€ :o? To bi še js nabavil takoj


Saj imaš 1 stran nazaj link. Je že razprodan in ceno so že spremenili na 390€.

lambda ::

Saj je dober p/p ratio, ampak vseeno raje ne onanirajte preveč, da ne bo kdo razočaran. Zadeva je počasna ko polž.

IQ42 ::

lambda je izjavil:

Saj je dober p/p ratio, ampak vseeno raje ne onanirajte preveč, da ne bo kdo razočaran. Zadeva je počasna ko polž.

Kakšna špica res ni, če ga prodaš naprej je pa čisti profit. Minus gajba pira za "informatorja".8-)
I have learned from my mistakes
and I am sure I can repeat them exactly.

Hayabusa ::

Samo jaz se preprićan, da bodo na MV šli sedaj gledati, zakaj takšen naval na ta toshiba jajc, in bodo če drugega ne v igro privlekli odvetnike, ki bodo iskali vejice in pike iz kakšnega obskurnega člena, da je bila ponudba napača.

lambda je izjavil:

Saj je dober p/p ratio, ampak vseeno raje ne onanirajte preveč, da ne bo kdo razočaran. Zadeva je počasna ko polž.

Zadeva je nekje na ravni AMD Phenom 8450 Triple-Core, samo da je poraba 8x manjša.

http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu...
http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu...

1850
vs
1847

High Mid Range CPU's
http://www.cpubenchmark.net/mid_range_c...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

mitja73 ::

Hayabusa je izjavil:

Samo jaz se preprićan, da bodo na MV šli sedaj gledati, zakaj takšen naval na ta toshiba jajc, in bodo če drugega ne v igro privlekli odvetnike, ki bodo iskali vejice in pike iz kakšnega obskurnega člena, da je bila ponudba napača.


To se jim je zgodilo tudi že pod prejšnjimi lastniki in v prejšnji spletni. Enako je bilo za prenosnik in so stisnili zobe in izdobavili, ker če tu ni več kot kakih 20 izdelkov potem to tako podjetje brez problema prebavi.
Že ko so šli v prenovo so se zavedali da bodo napake in marsikaj je všteto v strošek prenove spletne.

Utk ::

D3m je izjavil:

No napake na njihovi strani sam predpisujem tudi nekaterim njihovem dobaviteljem.

Mi smo eden izmed njihovih dobaviteljev.
Poslali so nam navodila, da vse artikle katere jim dobavljamo pošljemo z opisom in cenami v .XML datoteki.
To so poslali tudi drugim ne samo nam in sami vnašamo podatke. Nekaj mi je pomagal programer nekaj sem pa sam. In potlej sem jim še poslal datoteko na njihovo ftp stran.

Torej za cene na spletni strani je so lahko samo ena od posledic
nepravilnega vnašanja cen od dobaviteljev (tisti, ki tega ni vešč).

Pol bo to pač kril dobavitelj.

mitja73 ::

Utk je izjavil:

D3m je izjavil:

No napake na njihovi strani sam predpisujem tudi nekaterim njihovem dobaviteljem.

Mi smo eden izmed njihovih dobaviteljev.
Poslali so nam navodila, da vse artikle katere jim dobavljamo pošljemo z opisom in cenami v .XML datoteki.
To so poslali tudi drugim ne samo nam in sami vnašamo podatke. Nekaj mi je pomagal programer nekaj sem pa sam. In potlej sem jim še poslal datoteko na njihovo ftp stran.

Torej za cene na spletni strani je so lahko samo ena od posledic
nepravilnega vnašanja cen od dobaviteljev (tisti, ki tega ni vešč).

Pol bo to pač kril dobavitelj.


Ne, ker dobavitelj daje xml na Mimovrste, kako polinkajo xml je njihova odgovornost.
Enako kot če bi Mercator dal na polico ceno 1 €

Heisenberg ::

mitja73 je izjavil:

Utk je izjavil:

D3m je izjavil:

No napake na njihovi strani sam predpisujem tudi nekaterim njihovem dobaviteljem.

Mi smo eden izmed njihovih dobaviteljev.
Poslali so nam navodila, da vse artikle katere jim dobavljamo pošljemo z opisom in cenami v .XML datoteki.
To so poslali tudi drugim ne samo nam in sami vnašamo podatke. Nekaj mi je pomagal programer nekaj sem pa sam. In potlej sem jim še poslal datoteko na njihovo ftp stran.

Torej za cene na spletni strani je so lahko samo ena od posledic
nepravilnega vnašanja cen od dobaviteljev (tisti, ki tega ni vešč).

Pol bo to pač kril dobavitelj.


Ne, ker dobavitelj daje xml na Mimovrste, kako polinkajo xml je njihova odgovornost.
Enako kot če bi Mercator dal na polico ceno 1 EUR


Ja tako je, če je cena na artiklu 1EUR ga morajo prodati za 1EUR ne glede kako je zavedeno v sistemu

Noja, so si pa naredili super reklamo, bom hitro spremenil mnenje o njih in jih priporočal vsem! :)

Zgodovina sprememb…

DarkSite ::

Veliko ljudi je kupilo. Med 2 IDjema oz nakupoma je bilo 190 razlike v roku 10min.

No aj sam verjetno so vmes bli se drugi produkti ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DarkSite ()

[D]emon ::

Heisenberg je izjavil:

Pri nas v Sloveniji ima češka zelo slab imiđ...


In to s prekleto dobrim razlogom.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Gregor5816 ::

DarkSite je izjavil:

Veliko ljudi je kupilo. Med 2 IDjema oz nakupoma je bilo 190 razlike v roku 10min.

No aj sam verjetno so vmes bli se drugi produkti ...


Verjetno so nekateri več kosov nabavili. Ko že ravno to omenjam, koliko kosov posameznega izdelka lahko fizična oseba kupi v enem nakupu?

Utk ::

Ne, ker dobavitelj daje xml na Mimovrste, kako polinkajo xml je njihova odgovornost.
Enako kot če bi Mercator dal na polico ceno 1 €
No ja, če je narobe polinkano...ampak pol ne bi blo samo pri enem artiklu. Možno da je dobavitelj napačno mpc vpisal oz. jo je vpisal v napačno polje.

mitja73 ::

Gregor5816 je izjavil:

DarkSite je izjavil:

Veliko ljudi je kupilo. Med 2 IDjema oz nakupoma je bilo 190 razlike v roku 10min.

No aj sam verjetno so vmes bli se drugi produkti ...


Verjetno so nekateri več kosov nabavili. Ko že ravno to omenjam, koliko kosov posameznega izdelka lahko fizična oseba kupi v enem nakupu?


Toliko kolikor lahko plačaš !!!!

Utk je izjavil:

Ne, ker dobavitelj daje xml na Mimovrste, kako polinkajo xml je njihova odgovornost.
Enako kot če bi Mercator dal na polico ceno 1 €
No ja, če je narobe polinkano...ampak pol ne bi blo samo pri enem artiklu. Možno da je dobavitelj napačno mpc vpisal oz. jo je vpisal v napačno polje.


Sistemi spletnih sami preko xml zberejo cene vseh dobaviteljev za isti izdelek in potem pač izberejo najcenejšo možnost tudi glede na zalogo.
Še vedno pa je edini ki je dolžan dobavit po ponujeni ceni MV, ker zakon o varovanju potrošnikov ne velja za poslovanje med podjetji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mitja73 ()

Utk ::

Kakorkoli, jaz sem dobil mail, da bojo "naročilo morali preklicati".
Kaj bomo zdaj? TIRS?

D3m ::

Tako je. Je kar precej dela, če imaš veliko artiklov. Jaz sem imel relativno srečo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

technolog ::

Heisenberg, ti pa pazi, da te ne bo kaka češka mafija obiskala na domu 8-)

mihor ::

Utk je izjavil:

Kakorkoli, jaz sem dobil mail, da bojo "naročilo morali preklicati".
Kaj bomo zdaj? TIRS?


Pač probajo, če se boš prostovoljno strinjal s preklicem. :) Predlagam, da jim odpišeš, da je bila kupoprodajna pogodba že sklenjena z elektronskim sporočilom (4. točka pogojev poslovanja) in da glede na 27. člen pogojev poslovanja v primeru nedobavljivosti pričakuješ zamenjavo artikla s takim, ki ima enake lastnosti.

Sicer v 27. členu piše naslednje:
Mimovrste=) ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih mimovrste=) v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

46. člen obligacijskega zakonika naj pa kak pravnik komentira:

https://zakonodaja.com/zakon/oz/46-clen...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mihor ()

Hayabusa ::

[D]emon je izjavil:

Heisenberg je izjavil:

Pri nas v Sloveniji ima češka zelo slab imiđ...


In to s prekleto dobrim razlogom.

Niti ne, imajo super čokolade, da ne omenjam Čehinj :D.

Machete ::

Kok ste lahko tok blesavi in folk lovite na NAPAKE. Kot da ste vsi nezmotljivi? Bi vam bilo super, če bi vas nekdo drkal za vašo napako, kot en otrok?
Grow up. Pismo kak morte bit zategnjeni v real lifu, če se obešate in zgubljate čas z takimi forami.
Pa brez zamere, ni namenjeno nobenmu prav posebaj, a vseeno vsem skupaj.

shadeX ::

Altstore je dal 5% popusta na prenosnike zaradi njihove napake :P

technolog ::

Jst se strinjam z Machete. Popolnoma. Verjetno si noben tukej ne predstavlja, kakšne posledice ima nakup 100 prenosnikov približno 200EUR pod nabavno ceno. To je izguba 20KEUR, kar je verjetno toliko, kolikor se je porabilo za izdelavo tele (jajc) trgovine. Če so že na trgovini morali tako šparat, jih bo tole dost hudo pokopalo.

Sploh pa da na govorim o tistih, ki ste naročili več kot enega. Zakaj mormo bit glih Slovenci tako zategnjeni?

Zgodovina sprememb…

lambda ::

Machete je izjavil:

Kok ste lahko tok blesavi in folk lovite na NAPAKE. Kot da ste vsi nezmotljivi? Bi vam bilo super, če bi vas nekdo drkal za vašo napako, kot en otrok?
Grow up. Pismo kak morte bit zategnjeni v real lifu, če se obešate in zgubljate čas z takimi forami.
Pa brez zamere, ni namenjeno nobenmu prav posebaj, a vseeno vsem skupaj.

Lepo povedano. Pač napake se dogajajo. Edino ne razumem zakaj imajo trgovine take splošne pogoje. Mar bi si zadržali pravico do odpovedi in bi bil problem rešen.

Ang3lo ::

Zato pa imaš testno in produkcijsko okolje. Za take srednješolske napake se mi prav nič ne smilijo.

mihor ::

Ang3lo je izjavil:

Zato pa imaš testno in produkcijsko okolje. Za take srednješolske napake se mi prav nič ne smilijo.


Se strinjam. Saj niso otroci, ki bi se "zmotili", ampak veliko podjetje, ki si takih diletantskih napak pač ne bi smelo privoščiti.

Utk ::

Resna trgovina bi stvar dostavila.
Jaz jih bom odpikal v vsakem primeru. Če zaradi 100 prenosnikov propadejo, jim s kakšnim tirsom samo naredimo uslugo in jim skrajšamo muke.
Pravila in zakone imamo v Sloveniji pa itak tako malo za hec.

nekikr ::

Takole izgleda reply (pred tem seveda pošljejo predračun):

Pozdravljeni,

kot ste opazili, vas je pred nekaj dnevi pričakala prenovljena spletna trgovina mimovrste=). Ker pa nismo prenovili samo izgleda strani pač pa tudi celoten procesni sistem se je v spletni trgovini pojavilo nekaj napak, med drugim so posamezni artikli imeli prikazane napačne cene.
Za našo napako se vam iskreno opravičujemo in vas obveščamo, da bomo vaše naročilo artikla z napačno ceno: TOSHIBA prenosnik Satellite C55-A-1RK morali preklicati.


Še enkrat se vam opravičujemo za vse nevšečnosti in vas prosimo za razumevanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

mitja73 ::

Utk je izjavil:

Resna trgovina bi stvar dostavila.
Jaz jih bom odpikal v vsakem primeru. Če zaradi 100 prenosnikov propadejo, jim s kakšnim tirsom samo naredimo uslugo in jim skrajšamo muke.
Pravila in zakone imamo v Sloveniji pa itak tako malo za hec.


Pomisli da bi ti imel podjetje in bi izdobavil ali se opravičil za napako kjer so kupci točno vedeli da je napaka ?
Si resen ali nisi ?

Engineer_ ::

kako lahko kupec točno ve, da gre za napako?
Sem na hitro poizkusl najti vendar ne najdem..koliko je stal artikel, ko je imel napačno ceno?

Zgodovina sprememb…

bluefish ::

Engineer_ je izjavil:

kako lahko kupec točno ve, da gre za napako?
Recimo tako, da uporabi tistih nekaj celic, ki se nahajajo med uhlji.

Utk ::

Jaz bi tudi poskušal preklicat, ponudil kakšno darilo, MASTEN popust (ne 5%), če bi kdo vztrajal bi pa pač dostavil, jebiga.

Engineer_ ::

blufiš, kaj ko ne bi bil tipičen slo-tech uporabnik ki piše offtopic in dejansko odgovoril na vprašanje KOLIKO je ta prenosnik stal, da bi uporabnik vedel da je nekaj narobe? Namreč ni navedeno, navedeno je le da so popravili na 390 eur. Je bila napaka majhna ali enormna? Pač nevem.

Zgodovina sprememb…

mitja73 ::

Engineer_ je izjavil:

kako lahko kupec točno ve, da gre za napako?
Sem na hitro poizkusl najti vendar ne najdem..koliko je stal artikel, ko je imel napačno ceno?


Jah ovca ne bo vedela da je napaka, človek pa bo.
Pa Mimovrste lahko samo sprinta tole temo in bo takoj imel dokaz da je kupec ob naupu vedel za napako.

Vse spletne spremljajo tale forum ;-)

bluefish ::

Engineer_ je izjavil:

kaj ko ne bi bil tipičen slo-tech uporabnik ki piše offtopic in dejansko odgovoril na vprašanje KOLIKO je ta prenosnik stal, da bi uporabnik vedel da je nekaj narobe? Namreč ni navedeno, navedeno je le da so popravili na 390 eur
47,50€.

Engineer_ ::

ni nujno, mora mimovrste dokazati da gre za identičnega uporabnika

bluefish je izjavil:

Engineer_ je izjavil:

kaj ko ne bi bil tipičen slo-tech uporabnik ki piše offtopic in dejansko odgovoril na vprašanje KOLIKO je ta prenosnik stal, da bi uporabnik vedel da je nekaj narobe? Namreč ni navedeno, navedeno je le da so popravili na 390 eur
47,50EUR.


waaaaaaw, my bad. Tole je pa res neumno. Tipičen poizkus natega, češ taka je cena, za tako ceno morate prodati. In ne gre tako. Naročilo pač izpolniš, mora pa ga trgovina tudi potrditi.
Povsem isto kot v fizični trgovini kjer vzameš artikel, greš do blagajne in ti prodajalka reče da je cena napačna.

Zgodovina sprememb…

mihor ::

Engineer_ je izjavil:

Naročilo pač izpolniš, mora pa ga trgovina tudi potrditi.
Povsem isto kot v fizični trgovini kjer vzameš artikel, greš do blagajne in ti prodajalka reče da je cena napačna.


To seveda ni res, poglej si 4. člen pogojev poslovanja: http://www.mimovrste.com/pogoji-poslova...

Engineer_ ::

Kupoprodajna pogodba med mimovrste=) in kupcem je sklenjena v trenutku, ko mimovrste=) kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila).

ne razumem tega. Jaz sem od mimovrste vedno najprej dobil email z naslovom Naročilo sprejeto, nato pa še en mail z naslovom Naročilo potrjeno? Kaj pa naj bi bilo potrditev prejema naročila? :D

Sicer pa ja, očitno velja prvi email. Pač razlaga je čudna.

Zgodovina sprememb…

hejlin ::

Meni se je že zgodilo v enem hipermarketu, da je imel izdelek na polici precej nižjo ceno kot na blagajni. Čeprav je bila njihova napaka, so sami poskrbeli, da je zame obveljala cena s police in ne tista na računu.

Engineer_ ::

mimovrste, 15 člen pogojev poslovanja:

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti in SMS-u, da je naročilo sprejeto. Članu mimovrste=) so na spletni strani mimovrste=) vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Mimovrste=) naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.

http://www.mimovrste.com/pogoji-poslova...

skratka njihovo poslovanje je povsem v skladu z njihovimi pogoji poslovanja.

Zgodovina sprememb…

bluefish ::

Engineer_ je izjavil:

ne razumem tega. Jaz sem od mimovrste vedno najprej dobil email z naslovom Naročilo sprejeto, nato pa še en mail z naslovom Naročilo potrjeno? Kaj pa naj bi bilo potrditev prejema naročila? :D
Povsem možno, da se je s prenovo trgovine spremenil tudi način izvedbe nakupa oziroma obveščanje o poteku.

Utk ::

Če ti pošljejo predračun in ga plačaš, težko temu rečeš, da naročilo na neki točki ni bilo sprejeto in potrjeno, potem pa preklicano zaradi "napačne cene na polici", kar je v nasprotju z zakonom in njihovimi pogoji.
ČE je res napaka, se bi sigurno z vsakim normalnim dalo nekaj normalnega dogovorit. Če pa bojo začeli opletat s svojimi pogoji, bom tudi jaz...
««
8 / 91
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste zaračuna osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31755512 (21709) V-i-p
»

Mimovrste drazji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14351744 (32566) PoStrah
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8030686 (22012) technolog
»

Mimovste - osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Kaj kupiti
368174763 (159593) zoot

Več podobnih tem