» »

Mimovrste

Mimovrste

««
33 / 91
»»

RegulusDraco ::

Machete je izjavil:

Klical spet, se je začela nekaj zadirat avša, da je gužva in da nima kaj narest. Jo razumem, ampak sem ji naložil krepko da je klicni center tam za pomoč in da je pač gneča ni noben odgovor in da 'upam' tudi ni noben odgovor. Če jutri ne gre roba naprej, preklkličem naročilo. Upam, da kot pravna oseba lahko.


najbrž cela slovenija zdaj jim teži, soli pamet in jih pizdi. Za tisti drobiž ki ga dobijo verjamem, da težko prenašajo zadrične bebčke, ki hočejo prišparat 10% in zato kot ovce naročijo robo na "črni petek".

Machete je izjavil:

sem ji naložil krepko da je klicni center tam za pomoč in da je pač gneča ni noben odgovor


ja in kaj si ti misliš da bo ona naredila za tvojo rit? Misliš da bo osebno vstala, šla v skladišče po robo in ti prinesla domov, zraven pa te še zmasirala?

Machete je izjavil:

da 'upam' tudi ni noben odgovor


Ja osebno bo vstala in ti prinesla robo domov. samo zate, ker si glavni na vasi.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

Machete ::

Kaj ti ni jasno? Naj čakam v neskončno kot en bebec? A naročil in keša so pa lahko sprejeli 100x več, kot so sposobni sprocesirat? *Sploh pa sem jo čisto vljudno vprašal, kako kaže in se je začela zadirat, da je pač gužva. Za kaj pa je potem po tvoje na tistem delovnem mestu?
**Njihova plača ni moj problem. Če meni v službi kaj ne paše, ne prenašam na stranke.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

RegulusDraco ::

In kak odgovor si pričakoval?
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Machete ::

1. JE odpremljeno, NI odpremljeno.
2. DATUM kdaj bo najkasneje.
3. Opravičilo za čakanje in kak nasmeh, ter obrat na šalo (poslovni bonton).

Tretje mi ni nujno, bi bilo pa profesionalno.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

RegulusDraco ::

Machete je izjavil:


**Njihova plača ni moj problem. Če meni v službi kaj ne paše, ne prenašam na stranke.


služba ji najbrž povsem paše. Tečne stranke pač ne.

Machete je izjavil:

1. JE odpremljeno, NI odpremljeno.


če bi bilo odpremljeno, bi ti to trgovina sporočila. Vsaj do sedaj sem jaz vedno dobil potrditven mail, da so naročeno odposlali.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

Machete ::

A si pismen? A sem jaz ustvaril problem al oni? Naj se opravičim, ker sem jim nakazal 600 eur in ne vem ali dobim jutri ali čez 3 tedne? ŠE enkrat pristopil sem precej korektno in vljudno.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

RegulusDraco ::

Machete je izjavil:


2. DATUM kdaj bo najkasneje.



kako pizda naj ona to ve?
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Machete ::

Pol naj gre pa domov ali naj se pa pozanimi in mi sporoči. Lahko tudi čez 1 uro.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

RegulusDraco ::

Machete je izjavil:


3. Opravičilo za čakanje in kak nasmeh, ter obrat na šalo (poslovni bonton).


še na kafe naj gre s tabo za tvojo čusveno bolečino ob čakanju ane?


dio porko ljudje se ne znajo več obnašat do soljudi.

Machete je izjavil:

Pol naj gre pa domov ali naj se pa pozanimi in mi sporoči. Lahko tudi čez 1 uro.


ne, ker si nepomembna številka. ne buni se.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

Machete ::

Nisi pismen. Kaj je tvoj problem?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

RegulusDraco ::

Ne razumeš da to ona _ne more pomagat na noben način_. Nikakor. Nemogoče. Ona nima te moči. Ona ti lahko pomaga kakor ji njeni šefi dovolijo. Če boš zlival svojo jezo na njo, boš samo njej pokvaril dan in ti boš tečna pizda, naredil pa ne boš nič.



Edini način da kaj spremeniš je da denarnico neseš drugam.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Machete ::

Pa saj to ti govorim, kaj kle ni jasno. Potem naj dajo klicni center številko dol in naj ne obstaja. Njena sluužba naj ne obstaja, če nima nobenega efekta, nobenih informacij, nobenih pooblastil. Potem je bolje, če bi klical na Radio ognjišče in pozdaravil vse, ki me poznajo. Še tuje firme, ki jim dol visi za jugošajzeta, se potrudijo najt odgovor, ne pa da 'ne vejo'. Še enkrat, če so videli, da jim je vse ušlo iz vajeti, bi ustavili spletna naročila, dokler ne sprocesirajo. Aja to pa ne. Bedni in nevljudni smo pa mi, ki eni čakajo že tri tedne z enakim statusom. Ohoho poredne tečne stranke.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

renofkinja ::

S lih ta cakalna doba jim dobicek prnasa ker majo veliko prodajo pa malo zaposleni drugic daj 20e vec pa dobis v 3h dneh iz druzga konca evrope

Machete ::

Pa tudi približno ni problem v 20. eur, kako naj vem da bom čakal toliko časa v nevednosti? Absolutno bi drugje naročil. In tudi bom v sredo, če se ne premakne do jutri popoldne.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

RegulusDraco ::

Machete je izjavil:

Pa saj to ti govorim, kaj kle ni jasno. Potem naj dajo klicni center številko dol in naj ne obstaja. Njena sluužba naj ne obstaja, če nima nobenega efekta, nobenih informacij, nobenih pooblastil. Potem je bolje, če bi klical na Radio ognjišče in pozdaravil vse, ki me poznajo. Še tuje firme, ki jim dol visi za jugošajzeta, se potrudijo najt odgovor, ne pa da 'ne vejo'. Še enkrat, če so videli, da jim je vse ušlo iz vajeti, bi ustavili spletna naročila, dokler ne sprocesirajo. Aja to pa ne. Bedni in nevljudni smo pa mi, ki eni čakajo že tri tedne z enakim statusom. Ohoho poredne tečne stranke.


Poanta je da moraš ti razumet da delaš s človekom in ne robotom. Ona ni kriva za stanje v spletni trgovini in niam moči karkoli spremeniti. Zato se ji lahko samo mirno zahvališ za podane informacije in odložiš slušalko, ne pa da se obnašaš kot glavni na vasi...kot veličastna mehiška mačeta.

Stavim da je pred tabo imela 10 takih izpadov ko so ji bebčki solili pamet in se pizdili v telefon da oni so pa pomembni in hočejo njihovo naročilo dobiti prioritetno!!!!!!!!!!! in je enostavno znorela. Kaj ti ne bi?
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

Slopek ::

Regulus, res ti ni jasno kaj ti človek hoče povedat. Njena služba je brezpredmetna, če kao nc ne more. Argument služba ji pas3, začne stranke pač ne. To je del take sluzbe. Kolk si star mater...res gre Vse v nalogo s tako mladino

Utk ::

No, taka spletna trgovina bi morala imet nek prioritetni sistem, kjer se bi videlo kdaj približno bo neko naročilo na vrsti. Tudi če tega ne vidiš pod svojim računom. Sej ne morejo kar na random jemat naročila in jih razpošiljat.
Za tak (ne)sistem sicer ni kriva tista v klicnem centru, ampak človek ni klical nje osebno, ampak "Mimovrste", in kar se tiče stranke, je ona "Mimovrste". Nič osebnega, samo tako je. Ona pa naj pizdakanje prenese naprej na šefe. Tudi Machete pa ne bi rabil jemat njen odgovor kot nekaj osebnega, ampak ima tak odnos "Mimovrste".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Machete ::

Pa tupiš, da sem jaz bil nesramen. NISEM BIL. Sem pa eskaliral v to smer, po nepričakovani nesramnosti. Vedno tudi povem, gospodičnam in gospodičem, da razumem, da ni njihova krivda, in da preko njih apeliram na nadrejene, drugače niti ne morem. Sem razumen človek in ne zahtevam nemogočega.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

grimth ::

Sam že izredno dolgo cajta ne kupujem preko Mimovrste, ker sem imel podobne izkušnje kot ostali tukaj, nesramni nevzgojeni zaposleni (študenti), imajo slab sistem vodenja evidence artiklov, npr. kupiš izdelek ki je na zalogi in čez 1 teden ti pošljejo email da nimajo izdelka...

Na splošno sem opazil, da podjetja ki zaposlujejo študente kot glavno delovno silo zarad nižjih stroškov so ponavad slabe kvalitete v vsakem pogledu, in velja to za spletne trgovine kot tudi razne šank picerije itd...

napasi ::

Kot marsikdo od vas imam tudi jaz z MIMOVRSTO zelo slabe izkušnje. Že lani sem nazadnje odpovedal naročilo, ker je oseba na INFO ..... pa sem bil letos spet tak bedak da sem naročil spet pri njih, pa po tednu dni, čeprav je pisalo ob naročilu da bo dobava 2-3 dni, je še po tednu dni niso dobavili in niti na mail mi ne odgovorijo po 24.h, ko pa kličeš na njihovo cifro pa samo čakaš in zapravljaš € ko čakaš v nedogled, da sem raje prekinil prej.!
SVETUJEM VSEM KI NAMERAVAJO KUPOVAT PREKO " MOMOVRSTE.COM " DA DOBRO PREMISLIJO predno se odločijo za nakup pri njih.

OK.d ::

Zakaj pa mislite da ima tema že 33 strani?
Ker so tako dobri ali pa da nekaj ne štima pri njih;)
Naročiš drugje in imaš mir pred nesposobnimi čehi.
LPOK.d

gustek_si ::

Machete je izjavil:

Klical spet, se je začela nekaj zadirat avša, da je gužva in da nima kaj narest. Jo razumem, ampak sem ji naložil krepko da je klicni center tam za pomoč in da je pač gneča ni noben odgovor in da 'upam' tudi ni noben odgovor. Če jutri ne gre roba naprej, preklkličem naročilo. Upam, da kot pravna oseba lahko.

To je zato ker se ne znaš kulturno pogovarjat. Prav ti je, ker se dereš na nič krive zaposlene v klicnem centru.

Zgodovina sprememb…

Machete ::

Imaš prav. Gusteka za župana Maribora!
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

webmaher ::

tu je samo en problem...firma bi se po novem že nekaj časa morali imenovati globokoVvrsti :))

ginekk ::

Izgleda je Mimovrste, malo bolj napihnjen nov AGT računalniki primer. Ne samo, da ni na spletni strani nobenega status (po šestih dneh), številka naročila niti povezave ne vsebuje, če pa grem na sledenje piše, da so vse že dobavili.

Zdaj ne vem a imajo toliko navala, da si lahko privoščijo osip strank ali so enostavno nesposobni. Edino kar sem zadovoljen, da sem zaradi previdnosti po povzetju naročil.

Seveda kupujem pri tujih tudi, recimo v Thomann-u se kaj takega nikoli ne bi moglo zgodit.

s1m0n ::

Ne se sekirat dečki! Jaz sem na 14dni :) Pravijo bo že na Mimovrste...
Artikel je bil dobavljiv naslednji dan, ko sem stvar 14 dni nazaj naročil!

zmaugy ::

Sam sem se odločil, da pri trgovcih ali obrtnikih, kjer ni jasnih odgovorov ali stvari trajajo predolgo, enostavno odpovem naročilo in naročim drugje. Ni več klicev z opominjanjem "kdaj pa bo" ampak zgolj email z odstopom od naročila. Kar je za trgovca še vedno boljše, kot da mu naknadno pošiljam naročeno nazaj itd.

Infusion ::

No pri meni pa predajajo paket prevozniku že en teden :))

s1m0n ::

A majo mogoče tudi kakšno kvoto v pogodbi s pošto? Pa ne bi radi plačali več...
Da jim kje ne stoji roba zaradi tega :) Pa se jim ob tem velikem številu naročil nabira...

Matej_K ::

Tudi naročila po povzetju stojijo, tako da pošta ni razlog.
Sam čakam dve gumi (ena počila, naročil v petek, podatek o prevzemu je bil danes) Pa se naročilu sploh status ni spremenil, sploh nevem, ali so oddali naprej naročilo ali vse stoji...
Med tem se pa z rezervno počasi cjugam.
... .. .

dc10 ::

...res so neverjetni, sem naročil v petek ene žarnice za avto, je kazalo, da bodo še isti dan v lj za prevzet, pa ni bilo tako... no so bile naslenji dan. Semm pa istega dne ob 07.00 naročil iz amazon.de samsung ssd disk in je bil ob 12.00 že na poti k meni, danes sem ga že dobil iz nemčije... pa verjetno ima amazon.de vellikooooo več naročil...

lp

DePalmo ::

Ste pa res zabavni. Veste da imajo probleme z dobavo ob praznikih, pa vseeno tam naročate. A imate vsi VIP status in je brezplačna poštnina tok pomembna? Pri meni je nekaj časa nazaj to zelo dobro učinkovalo in sem samo zato tam naročal, sedaj pa raje plačam malo več drugje in dobim v normalnem času.

Bye ::

Je dovolj drugih trgovin, kjer lahko naročaš brez stresa. Ukrepaj temu primerno.

shadeX ::

Vsi omenjate alternativne trgovine pa noben konkretno ne omeni kje kupujete. Torej pri katerih alternativnih slovenskih trgovcih kupujete?

zmaugy ::

Enaa, amazon

Machete ::

A ve kdo, če je odstop od pogodbe sklenjene na daljavo možen tudi za pravne osebe?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Machete ::

Vidim itak en problematičen pogoj: Rok za odstop od pogodbe je 14 dni in začne teči po prejemu blaga.
Se to izklučuje ali lahko odstopiš tudi, pred dobavo blaga?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Alien123 ::

Zakaj pa ne naročate preko amazona, ebaya? Zakaj se vam da ubadat z našimi?

Machete ::

Ker je za firmo lažje, cena je dobra, težav nikoli ni bilo, gume je dokaj zoprno z Nemčije naročat itd.. Osebne stvari naročm večinoma v tujini, oz. kjer je ceneje.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

shadeX ::

zmaugy je izjavil:

Enaa, amazon


Enaa, same slabe izkušnje - največkrat z arogantnimi prodajalci.
Amazon - ni slovenski :)

tomy5 ::

Enna, a niso to edini od spletnih ki jim pada promet ????

ginekk ::

Machete je izjavil:

Vidim itak en problematičen pogoj: Rok za odstop od pogodbe je 14 dni in začne teči po prejemu blaga.
Se to izklučuje ali lahko odstopiš tudi, pred dobavo blaga?


Aja?
Malo dvoumno je, ampak če ne javijo nič glede stanja v 14 dneh, lahko mirne volje odstopiš. Celo piše, da že odpremljeno robo lahko zavrneš...
********
1. mimovrste=) naročilo
....
Prek elektronske pošte mimovrste=) kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči mimovrste=), ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj mimovrste=) ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko mimovrste=) naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
....
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 04 5811 600 ali po e-mailu na naslov info@mimovrste.com. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
*******

Machete ::

Sem preklical, niso komplicirali.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

DePalmo ::

shadeX je izjavil:

Vsi omenjate alternativne trgovine pa noben konkretno ne omeni kje kupujete. Torej pri katerih alternativnih slovenskih trgovcih kupujete?

Odvisno za kaj se gre. Ovitke za telefone ponavadi pri nas samo pogledam cene in se jim smejim, nato pa naročim preko eBaya. Telefone kakor kje, sedaj bo že tretji ki sem ga vzel pri nas (malce več denarja odtehta garancijo), pred tem iz Kitajske. Drugače pa ceneje.si kjer primerjam cene, če pa iščem kaj specifičnega pa pogledam kje lahko dobim za manjši denar (vključno z dostavo) in da imajo najdaljšo garancijo, ponavadi gledam pri nas.

Tako da pri meni ni specifičnih trgovin, pridejo v upoštev vse ;)

s1ck ::

shadeX je izjavil:

Amazon - ni slovenski :)


Vseeno hitreje in ceneje dobis kot pri nas. V petek zvecer narocil par stvari iz nemcije, danes mi DHL ze pripeljal vse.

abyssus ::

Če pa je potrebna garancija, se pa verjetno malenkost bolj zaplete, a ne? :) Meni osebno garancija več velja kot tistih 10€/20€ prišparanih. :)

Frgazor ::

Pri amazonu gre vračanje in garancija definitivno bolj enostavno in gladko kot pri naših šalabajzarjih.

abyssus ::

Morda že, ampak kaj pa stroški pošiljanja sem in tja? Kaj pa čakalni čas?

Imam doma sicer računalnik, kupljen v Nemčiji, in sem z njimi preko maila komuniciral, da bi glede nečesa dal uveljaviti garancijo pa so mi poslali neko nalepko za DHL, s katero bi dejansko imel zastonj stroške pošiljanja ampak ali to velja vedno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: abyssus ()

Frgazor ::

Na amazonu ni nobenega stroška pošiljanja. Je pa res, da čakaš. Enako kot pri lokalnih šalabajzarjih.

OK.d ::

Čakaš na servis pri nas ali pa v tujini in večinoma manj komplicirajo v tujini.
LPOK.d
««
33 / 91
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste zaračuna osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31760434 (26631) V-i-p
»

Mimovrste drazji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14354318 (35140) PoStrah
»

enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8032092 (23418) technolog
»

Mimovste - osebni prevzem (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Kaj kupiti
368179235 (164065) zoot

Več podobnih tem