» »

Petka Renault 5 (campus)

Petka Renault 5 (campus)

fanatiktech ::

Pozdravljeni!

Jaz imam pa eni majhen velik problem, moja petka NE GREJE :O , kirgakoli vprašam če mogoče ve kakšen je problem mi odgovori da to je pač bolezen petk:O , kolega je imel isto petko samo da je mev drgačen motor 1,8 jz mam pa 1,1, pa je rekel da mu je grela ko hudič8-O , ko jo je še mel, ve pa ne kaj naredit da bo bolj grela... Mogoče kdo od vas ve kaj narediti???:\

Najlepša hvala za odgovore...

opeter ::

Odneseš na servis? :\
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

John Abruzzi ::

Kupš neki bolšga npr. zastavo karavan:D :|

marsovcek ::

Najpogosteje je vzrok slab termostat: hladilna tekočina se v hladnih razmerah zelo počasi segreva (po kazalcu), a vendar se.
Druga možnost je zabita pečka za gretje, kar tudi ni redkost pri Renaultih. V tem primeru je hladilna tekočina segreta, piha pa še vedno hladno.

Azrael ::

Termostat na hladilniku imaš zanič (ves čas je odprt). Pravzaprav je najbrž ta termostat le v cevi, ki pelje iz motorja v hladilnik). Tipična okvara pri katrcah, ki imajo isto mašino in najbrž tudi pri petkah, samo za petko ne vem kje je ta termosta montiran.
Nekoč je bil Slo-tech.

fanatiktech ::

marsovcek:

Kje pa je ta prečka za gretje... tekočina je segreta... pa tisti rori ko je noter zrak je mal topu sam se pa nikol ne segreje... Termostat pa deluje... je že foter pregledu

Zgodovina sprememb…

zcetrt ::

Pečka je nekakšen radiator (narebreno telo s cevkami), skozi katerega teče vroča hladilna tekočina, če je gretje vklopljeno. Nahaj se nekje v armaturi. Cevke pa bi se lahko videlo, ko gredo iz hladilnega tokokroga v kabino.

V mojem golfu2 se je pojavila v njej luknja in od šuba sem imel avto poln dima in srce v hlačah... Mogoče je tvoja res zamašena. Zna pa biti to zoprno in nevarno v primeru rošenja stekla.
4.

dzinks63 ::

:)) Možno je tudi , da imaš zrak v cevi do grelnika oziroma v njemu samem. Mislim, da se na cevi blizu grelnika nahaja en ventilček , s katerim izpustiš zrak ven. Motor naj laufa, da voda kroži in zrak izpuščaj tako dolgo, da preneha pihat, potem bi moralo bit ok.

perci ::

V mojem golfu2 se je pojavila v njej luknja in od šuba sem imel avto poln dima in srce v hlačah... Mogoče je tvoja res zamašena. Zna pa biti to zoprno in nevarno v primeru rošenja stekla.
Hehe, podobno je tudi meni "zagorel" golf 2 ;).

sinko999 ::

Če misliš da ti manjka tekočine v hladilnem sistemu, doliva se pri ugasnjenem motorju , ker ponavadi je nadtlak v sistemu in pa vroče voda ima tudi večji volumen. Naliješ mešanico dest. voda+ antifreeze do vrha v ekspanzijsko posodo potem pa najprej odzračiš hladilnik v motornem prostoru nato pa še na cevi ki gre v kabino. Na kocu pa še odstraniš višek antifreeza iz ekspanzijske posode da ga ni preko max količine. Drugače pa ko sem mel R4 pa gretje ni bilo kako extra močno, možno pa je da je vse v redu.
Ni? ni ve?no !

marsovcek ::

Pečka je nekje na tleh med voznikom in sopotnikom. Za 5-ko ne vem, v Cliu bi bilo za odstranitev razdreti skoraj celo armaturko :O .

Sicer jo je potrebno vzeti ven, potem pa s cevjo za zalivanje vrta poskusiti sčistiti (voda naj teče v obratni smeri kot sicer); če ne pomaga, pa zamenjati. Improviziraš pa lahko tako, da v motornem prostoru odklopiš obe cevi (seveda prej odtočiš vso hladilno tekočino) in v povratno cev pečke vtakneš prej omenjen zalivalni sistem :D ter upaš na zadosten učinek.

SkIDiver ::

Kako je pa oče preveril termostat? Če lahko cev, ki gre na vrh hladilnika držiš z roko potem termostat ne deluje pravilno. Cev pride tako vroča, da jo ne moreš držat dlje časa, ker žge v roko.
Preveri tudi delovanje loput v škatli za ventilacijo, če ti premika lopute. Lahko je tudi v tem težava.

Vikking ::

kolega je imel isto petko samo da je mev drgačen motor 1,8 jz mam pa 1,1

Nisem pikolovski, ampak me res zanima ta petka z 1.8 motorjem!

#000000 ::

Dizel verjetno ? Za R18 dizel vem da ima od traffica mašino (al pa obratno :D ), verjetno petka tud. LP

fanatiktech ::

Foter je pogledu pa je tista cev ful vroča je ni mogu držat...drgač pa je reku da je ziher tista prečka zamašena el karkoli je lahka narobe... tak da bo zai ko bo mev čas odpru pa pogledu:D , sam je problem ko je treba skor vse razšravfat...;(

dolenska ::

pejt na odpad iskat eno pečko al pa dve pa zamenjaj saj ni to tak problem.....

K0K0 ::

Nova pečka pride cca 20€, tko da se ne splača iskat rabljene. Drugač pa najprej preveri da nimaš zraka v napeljavi.

nastyboy ::

U super... meni stvar isto ne deluje... zadevo sem rešil tako da sem sredinski del ki piha ven kar lepo prelepil z izolirnim trakom.(kar je daleč od idealne rešitve) Pri tistih ventilatorjih ki pihajo na šipo sicer piha toplo.. samo je včasih kar malo premalo. No če ti bo uspelo poštimat zadevo bi se priporočal za rešitev. Po možnosti če še kako sliko narediš kje in kaj bi bil še bolj vesel. Pa upam da ti bo uspelo.

LP

Zelenček ::

Pozdrav! Če še nisi rešil problema je en moj nasvet.
Vžgi motor in gapusti na mestu stati eno min. nato z roko preveri temp. stanje zgornje debele cevi, ki vodi do hladilnika. motor zna biti že topel, cev pa bi morala biti še hladna.

Če pogledaš ima debela cev pri motorju 2x objemko vmes je termostat.

lp janez!

El Barto ::


Tole je pa quattro (renault 4 GTL), petkica ima prečno nameščen motor.

Priporočilo je pa dobro: zalufaš mrzel motor in držiš zgornji ror, ki pelje na hladilnik.
Če postaja topel, potem je termostat zanič, če pa ostaja mrzel dokler motor ni ogret in šele potem požene skozi vročo hladilno tekočino, potem je pa še OK.
Osebno pa preiskusim termostat na plinskem gorilcu - termostat dam v lonček z vodo in termometrom in grejem.
Ko se trmostat začne odpirat pogledam na termometer in vidim, če je še OK, obenem pa še preverim, kdaj zapre (ker če je prpočasen, potem je tudi za v kanto).

Imam pa še eno vprašanje: ali piha dovolj zraka v kabino, čene je lahko sam radiatorček zabasan s svinjarijo (listje, iglice, vejice, ...)?
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam... (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10141543 (37727) Telbanc
»

Temperatura vode pozimi v avtomobilu

Oddelek: Na cesti
3310445 (8586) amigo_no1
»

Gretje v renault Fvie ?

Oddelek: Loža
122312 (2107) Scorpia
»

Dvojni uplijač (fergazer)-poraba?

Oddelek: Loža
194794 (4150) KTr1sk
»

homemade klima za avto

Oddelek: Loža
305046 (4240) Azrael

Več podobnih tem