Forum » Programska oprema » Pomoc pri Excelu
Pomoc pri Excelu
chao ::
Ola! Imam majhen problem pri excelu.
V enem stolpcu imam razlicna mesana stevila npr. (od 5000 do 15 000). Zanima me kako bi jih prekopiral v drug stolpec zraven, tako da bi si sledila po velikosti. Ce kdo lahko pomaga NAJLEPSA HVALA!
LP
Ola! Imam majhen problem pri excelu.
V enem stolpcu imam razlicna mesana stevila npr. (od 5000 do 15 000). Zanima me kako bi jih prekopiral v drug stolpec zraven, tako da bi si sledila po velikosti. Ce kdo lahko pomaga NAJLEPSA HVALA!
LP
V enem stolpcu imam razlicna mesana stevila npr. (od 5000 do 15 000). Zanima me kako bi jih prekopiral v drug stolpec zraven, tako da bi si sledila po velikosti. Ce kdo lahko pomaga NAJLEPSA HVALA!
LP
Ola! Imam majhen problem pri excelu.
V enem stolpcu imam razlicna mesana stevila npr. (od 5000 do 15 000). Zanima me kako bi jih prekopiral v drug stolpec zraven, tako da bi si sledila po velikosti. Ce kdo lahko pomaga NAJLEPSA HVALA!
LP
- premaknilo iz Pomoč in nasveti: bastadu ()
jerneju ::
V Excelu imam tabelo, ki je predolga (preko 100 tisoč vrstic). Kako bi vse zbrisal, ohranil pa le recimo vsako peto vrstico? Še to je preveč, vsako deseto recimo. Za en graf potrebujem :).
nurmaln ::
Jest sm pa vedno mislil, da imaš v Excelu lahko samo 65k (pa nekaj drobiža) vrstic.
Tko na brzino bi bla ideja po korakih:
1. V prvo vrstico vrineš zaporedje številk 1, 2, 3,4... (row number)
2. Na drugem listu (v istem dokumentu) v prvi stolpec vneseš zaporedje številk 5,10, 15, 20... (oziroma zaporedje vrstic za katere želiš podatek)
3. Z VLOOKUP funkcijo preneseš podatke z originalnega lista na novi list (v drugi stolpec) podatke iz vrstic, ki si jih navedel na novem listu
Tako boš imel na novem listu prikazano vsako peto vrstico.
Sigurno obstaja še kak drug način ampak tud ta bo funkcioniral.
edit: typo
Tko na brzino bi bla ideja po korakih:
1. V prvo vrstico vrineš zaporedje številk 1, 2, 3,4... (row number)
2. Na drugem listu (v istem dokumentu) v prvi stolpec vneseš zaporedje številk 5,10, 15, 20... (oziroma zaporedje vrstic za katere želiš podatek)
3. Z VLOOKUP funkcijo preneseš podatke z originalnega lista na novi list (v drugi stolpec) podatke iz vrstic, ki si jih navedel na novem listu
Tako boš imel na novem listu prikazano vsako peto vrstico.
Sigurno obstaja še kak drug način ampak tud ta bo funkcioniral.
edit: typo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nurmaln ()
jerneju ::
Da, Excel 2007 imam.
@nurmaln: Misliš v prvi stolpec vrinem zaporedje vrstic?
Funkcijo VLOOKUP sem sicer našel, samo se mi zdi ful zakomplicirana za uporabljat. Si bom moral še malo časa vzeti.
Sicer sem se sam spomnil še ene rešitve: s pomočjo SQL ukazov.
@nurmaln: Misliš v prvi stolpec vrinem zaporedje vrstic?
Funkcijo VLOOKUP sem sicer našel, samo se mi zdi ful zakomplicirana za uporabljat. Si bom moral še malo časa vzeti.
Sicer sem se sam spomnil še ene rešitve: s pomočjo SQL ukazov.
nurmaln ::
vrjemi da boš z vlookup hitreje rešil
Primer:
Imaš excel datoteko in na List1 v stolpcu A podatke katere omenjaš.
Pred stolpec A vrini nov stolpec (sedaj so tvoji podatki v stolpcu B)
V stolpec katerega si vrinil zdaj vnesi v prvo vrstico "1", v drugo "2", tretjo "3" in tako naprej (predvideavm da poznaš excel toliko da ne boš ročno vpisoval 65000 številk)
Klikni na List2 in v stolpec A vnesi večkratnike št 5 (ali 10 če hočeš vsako 10 vrstico) - prva vrstica "5", druga vrstica "10", tretja "15"...
Če si natančno sledil navodilom potem v stolpec B na List2 vpiši "=VLOOKUP(A:A;List1!A:B;2;FALSE)" (brez navednic).
bi mogl špilat
Primer:
Imaš excel datoteko in na List1 v stolpcu A podatke katere omenjaš.
Pred stolpec A vrini nov stolpec (sedaj so tvoji podatki v stolpcu B)
V stolpec katerega si vrinil zdaj vnesi v prvo vrstico "1", v drugo "2", tretjo "3" in tako naprej (predvideavm da poznaš excel toliko da ne boš ročno vpisoval 65000 številk)
Klikni na List2 in v stolpec A vnesi večkratnike št 5 (ali 10 če hočeš vsako 10 vrstico) - prva vrstica "5", druga vrstica "10", tretja "15"...
Če si natančno sledil navodilom potem v stolpec B na List2 vpiši "=VLOOKUP(A:A;List1!A:B;2;FALSE)" (brez navednic).
bi mogl špilat
jerneju ::
Hvala!
Hip-hop, strašni trik. Sem res vrinil prvi stolpec in nato vpisoval ročno številke od 1 do 132 tisoč. Ok, uporabil sem copy paste, najprej vpisal "=A1+1", nato pa kopiral v tretjo vrstico, potem drugo in tretjo kopiral v četrto ter peto ter tako naprej ;).
No, potem sem opazil, da so v B koloni pravzaprav številke A deljene z 10 tisoč :), tak da v mojem primeru najbrž niti ni potrebno vpisovati številk.
Hip-hop, strašni trik. Sem res vrinil prvi stolpec in nato vpisoval ročno številke od 1 do 132 tisoč. Ok, uporabil sem copy paste, najprej vpisal "=A1+1", nato pa kopiral v tretjo vrstico, potem drugo in tretjo kopiral v četrto ter peto ter tako naprej ;).
No, potem sem opazil, da so v B koloni pravzaprav številke A deljene z 10 tisoč :), tak da v mojem primeru najbrž niti ni potrebno vpisovati številk.
nurmaln ::
Ok, uporabil sem copy paste, najprej vpisal "=A1+1", nato pa kopiral v tretjo vrstico, potem drugo in tretjo kopiral v četrto ter peto ter tako naprej ;).
zdej sicer ne vem če se zaj**** al ne
dopuščam možnost da ne zato - back to basics
Za vnos zaporedja pozabi formule ker Excel sam pogrunta kaj hočeš.
V polje A1 vnesi cifro 1, v polje A2 vnesi cifro 2. Nato z miško označi obe polji skupaj, v desnem spodnjem kotu označenega obsega se bo v vogalu pokazal mali kvadratek. Klikni nanj (drži gumb na miški) in povleči polje navzdol po istem stolpcu. Opazil boš da excel sam izpolni polja v zaporedju kakšnega je zaznal.
Isto lahko narediš tudi na drugem listu s tem da vneseš 5, 10....
Če vnašaš formule namesto običajnih cifer je možno da se VLOOKUP ne bo znašel.
Sporoči še če uporabljaš slovensko ali angleško verzijo.
zdej sicer ne vem če se zaj**** al ne
dopuščam možnost da ne zato - back to basics
Za vnos zaporedja pozabi formule ker Excel sam pogrunta kaj hočeš.
V polje A1 vnesi cifro 1, v polje A2 vnesi cifro 2. Nato z miško označi obe polji skupaj, v desnem spodnjem kotu označenega obsega se bo v vogalu pokazal mali kvadratek. Klikni nanj (drži gumb na miški) in povleči polje navzdol po istem stolpcu. Opazil boš da excel sam izpolni polja v zaporedju kakšnega je zaznal.
Isto lahko narediš tudi na drugem listu s tem da vneseš 5, 10....
Če vnašaš formule namesto običajnih cifer je možno da se VLOOKUP ne bo znašel.
Sporoči še če uporabljaš slovensko ali angleško verzijo.
jerneju ::
Uporabljam angleško (najbrž US) verzijo.
Sicer pa ne rabim vpisovat indeks številk, ker so pravzaprav že v prvi koloni, a zmanjšane za faktor 10^4.
Sicer pa ne rabim vpisovat indeks številk, ker so pravzaprav že v prvi koloni, a zmanjšane za faktor 10^4.
karafeka ::
Mislim, da bo prej rešeno, če ti to excel datoteko nekam naložiš, pa ti bomo takoj zrihtali.
jerneju ::
Hvala! Uspelo mi je!
Tole sem napisal v B, C in D kolono izhodne tabele:
=VLOOKUP(A:A,List1!A:D,2,TRUE)
=VLOOKUP(A:A,List1!A:D,3,TRUE)
=VLOOKUP(A:A,List1!A:D,4,TRUE)
Tole sem napisal v B, C in D kolono izhodne tabele:
=VLOOKUP(A:A,List1!A:D,2,TRUE)
=VLOOKUP(A:A,List1!A:D,3,TRUE)
=VLOOKUP(A:A,List1!A:D,4,TRUE)
nurmaln ::
sicer se strinjam
ampak sej veš tisto
Give a man fire and he'll be warm for a day...
... SET a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
ampak sej veš tisto
Give a man fire and he'll be warm for a day...
... SET a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
jerneju ::
Ajej, ta Excel.
Vedno znova me preseneča. Sem dal copy izhodnih rezultatov v novo datoteko. No, prekopira mi že, ko shranjuje, pa kar shranjuje pa shranjuje... Malo se zacikla? Predvidevam, da zaradi številnih formul. Kako naj Excelu povem, da mi naj v novo tabelo prekopira le gole številke (brez formul), torej rezultate formul :).
Vedno znova me preseneča. Sem dal copy izhodnih rezultatov v novo datoteko. No, prekopira mi že, ko shranjuje, pa kar shranjuje pa shranjuje... Malo se zacikla? Predvidevam, da zaradi številnih formul. Kako naj Excelu povem, da mi naj v novo tabelo prekopira le gole številke (brez formul), torej rezultate formul :).
nurmaln ::
ajej
označi vse podatke
pritisni Ctrl+C
desni klik nekam (za začetek predlagam na nov list, da ne prepišeš originalnih podatkov) -> Posebno Lepljenje (paste special) -> Vrednosti (Values)
označi vse podatke
pritisni Ctrl+C
desni klik nekam (za začetek predlagam na nov list, da ne prepišeš originalnih podatkov) -> Posebno Lepljenje (paste special) -> Vrednosti (Values)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | excel makro in vb, kopiranje vrednostiOddelek: Programiranje | 1342 (1101) | max00slo |
» | Pomoč ExcelOddelek: Programska oprema | 6383 (6070) | mk766321 |
» | excell razvrščanjeOddelek: Programska oprema | 4138 (3782) | rferrari |
» | excell formuleOddelek: Programska oprema | 2188 (1890) | ZePe |
» | Excel, SiMobil račun - Zamenjava stevilk z imeni ?Oddelek: Programska oprema | 2111 (2000) | ales85 |