Forum » Programiranje » excel makro in vb, kopiranje vrednosti
excel makro in vb, kopiranje vrednosti
max00slo ::
Zdravo
Nisem toliko vešč v samem programiranju oz. gre, v excelu pa definitivno nisem :)
Mi lahko kdo pomaga ter spiše kodo za tole situacijo? Rad bi si olajšal ročni copy paste v excel ...
Imam 2 Sheeta. Recimo jim "Pošiljka" ter "Nalepka".
Sheet Pošiljka:
- V Pošiljko vpišujem v stolpec E naziv prejemnika, recimo "Podjetje d.o.o."
- V stolpec F je naslov "Slovenska ulica 5"
- V stolpec G je pošta "1000 Ljubljana"
- V stolpec I je telefonska "040100000"
- Vsaka vrstica je drug prejemnik
Sheet "Nalepka" pa uporabljam da si skopiram te podatke ter nato natisnem A4 list pa ga pripokam na paket.
- Celica E9: Naziv
- Celica E10: Naslov
- Celica E11: Pošta
- Celica E12: Telefonska številka
Zopet, makro lahko naredim, snemam, ampak le za eno pošiljko, kar je brezveze ker je skoraj da vedno drugačen prejemnik.
Rabim pa generičen makro, ki bi ga zagnal za izbrano pošiljo... recimo da bi bil ob strani nek tekst "KOPIRAJ" - ob pritisku se zažene tale skripta za želeno celico oz. vrstico... in le za tisto....
Upam da je bil moj problem dobro opis.
Hvala za pomoč :)
Nisem toliko vešč v samem programiranju oz. gre, v excelu pa definitivno nisem :)
Mi lahko kdo pomaga ter spiše kodo za tole situacijo? Rad bi si olajšal ročni copy paste v excel ...
Imam 2 Sheeta. Recimo jim "Pošiljka" ter "Nalepka".
Sheet Pošiljka:
- V Pošiljko vpišujem v stolpec E naziv prejemnika, recimo "Podjetje d.o.o."
- V stolpec F je naslov "Slovenska ulica 5"
- V stolpec G je pošta "1000 Ljubljana"
- V stolpec I je telefonska "040100000"
- Vsaka vrstica je drug prejemnik
Sheet "Nalepka" pa uporabljam da si skopiram te podatke ter nato natisnem A4 list pa ga pripokam na paket.
- Celica E9: Naziv
- Celica E10: Naslov
- Celica E11: Pošta
- Celica E12: Telefonska številka
Zopet, makro lahko naredim, snemam, ampak le za eno pošiljko, kar je brezveze ker je skoraj da vedno drugačen prejemnik.
Rabim pa generičen makro, ki bi ga zagnal za izbrano pošiljo... recimo da bi bil ob strani nek tekst "KOPIRAJ" - ob pritisku se zažene tale skripta za želeno celico oz. vrstico... in le za tisto....
Upam da je bil moj problem dobro opis.
Hvala za pomoč :)
Si non confectus, non reficiat.
ejresnevem ::
Namensko resitev imas sicer v Wordu (nekoc Mail merge), ki bere podatke iz Excel Matrike in vstavlja vrednosti v polja za dopise, kuverte, ... Verjetno obstaja tudi resitev prav za Excel ali pa se jo napise posebej.
borut_p ::
Jaz sem si naredil button, ki ob pitisku prepise obseg podatkov glede na sktivno vrstico.
Pri tebi torej bi se postavil na zelen vnos in ob pritisku se ti iz te vrstice prepisejo doloceni podatki v dolocen obseg
Tako rabis?
Lp
Pri tebi torej bi se postavil na zelen vnos in ob pritisku se ti iz te vrstice prepisejo doloceni podatki v dolocen obseg
Tako rabis?
Lp
max00slo ::
No, mislil sem da bi zraven vsakega vnosa na koncu dodal "KOPIRAJ" (v rumenem) kot gumb ali pač neka akcija ob kliku na hyperlink... in bi točno to vrstico skopiralo v naslednjo...
Si non confectus, non reficiat.
borut_p ::
No, mislil sem da bi zraven vsakega vnosa na koncu dodal "KOPIRAJ" (v rumenem) kot gumb ali pač neka akcija ob kliku na hyperlink... in bi točno to vrstico skopiralo v naslednjo...
Potem bos imel morje teh povezav. Lahko naredis 'akcijo' z dvoklikom na celico in sprozis makro.
Dvoklik sprozi iskanje celice in njene aktivne vrstice. Preko tega podatka potem kopiras zeleno vrstico oz dele kamor dolocis v makroju
Map ::
To lahko enostavneje rešiš z drop down seznamom, kjer imaš vse prejemnike, potem pa z VLOOKUP iščeš željene podatke.
Na list recimo Prejemniki napiši podatke v vrstico, torej A1 podjetje - A2 ulica - A3 kraj A4 telefon in nato A2 drugo podjetje in naprej.
Potem na listu Nalepka narediš drop down seznam s podatki iz A stolpca na listu Prejemniki.
V poljubno celico vstaviš formulo =IF(ISBLANK(A1);"";A1), A1 nadomestiš s celico, kjer imaš seznam, IF pa je zato, da ni napake oz. je celica prazna, če na seznamu nimaš izbranega prejemnika.
Eno celico nižje vstaviš formulo =IFERROR(VLOOKUP($A$1;'Prejemniki'!$A$1:$A$20;2;FALSE);"").
Še nižje =IFERROR(VLOOKUP($A$1;'Prejemniki'!$A$1:$A$20;3;FALSE);""), torej za vsako celico nižje spremeniš formulo tako, da vrne podatke iz naslednjega stolpca.
Če sem prav razumel iščeš nekaj takega.
Na list recimo Prejemniki napiši podatke v vrstico, torej A1 podjetje - A2 ulica - A3 kraj A4 telefon in nato A2 drugo podjetje in naprej.
Potem na listu Nalepka narediš drop down seznam s podatki iz A stolpca na listu Prejemniki.
V poljubno celico vstaviš formulo =IF(ISBLANK(A1);"";A1), A1 nadomestiš s celico, kjer imaš seznam, IF pa je zato, da ni napake oz. je celica prazna, če na seznamu nimaš izbranega prejemnika.
Eno celico nižje vstaviš formulo =IFERROR(VLOOKUP($A$1;'Prejemniki'!$A$1:$A$20;2;FALSE);"").
Še nižje =IFERROR(VLOOKUP($A$1;'Prejemniki'!$A$1:$A$20;3;FALSE);""), torej za vsako celico nižje spremeniš formulo tako, da vrne podatke iz naslednjega stolpca.
Če sem prav razumel iščeš nekaj takega.
abazuu ::
Si mislil tako?
https://easyupload.io/al6vj6
izpolni vrstico, stisni osveži gumbe in potem klikaj gumbe za kopiranje :)
https://easyupload.io/al6vj6
izpolni vrstico, stisni osveži gumbe in potem klikaj gumbe za kopiranje :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: abazuu ()
abazuu ::
Aja, pozabil sem dopisat, da moraš izpolnt stolpec A. Lahko bi naredu tud, da se gumbi sa.odejno dodajajo ko izpolns vrstico, ampak ja.. nekaj na hitro pa moje skromno vba programiranje :p
Spura ::
Najlazje narest program ki pac zagrabi excel file in potem dumpa vse v PDF, kjer da od 1 do 6 naslovov na A4, odvisno kako hoces met nalepke razrezane. Sam to je verjetno izven nivoja znanja tuki.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: abazuu ()
abazuu ::
Loopaš čez stolpec A in tam kjer je polno dodaš dinamičen gumb s kodo za kopiranje v list 2.
Spura ::
max00slo ::
Si mislil tako?
https://easyupload.io/al6vj6
izpolni vrstico, stisni osveži gumbe in potem klikaj gumbe za kopiranje :)
Oj, ja v osnovi je to to :)
Si bom tole kar sposodil pa uporabljal, če dovoliš :) Tipka "Osveži gumbe" je čisto kul, da doda na koncu vrstice vsak gumb...
Drugače pa namen tega je ala "poštna knjiga", da ne rabim ročno pisat... saj ni dosti tega, ampak na teden mogoče 2-5 paketov ki grejo naprej in vedno takrat, ko ni časa... potem je še tole pretipkavanje, kopiranje, itn. zato bo tole prišlo prav.
Še enkrat, hvala! :)
Si non confectus, non reficiat.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | pomoč excel (strani: 1 2 )Oddelek: Programska oprema | 7887 (3464) | -JM- |
» | excell razvrščanjeOddelek: Programska oprema | 4083 (3727) | rferrari |
» | [Excel]Kako izvleči vrednost?Oddelek: Programiranje | 3771 (3494) | Mobidick |
» | Pomoc pri ExceluOddelek: Programska oprema | 1961 (1956) | jerneju |
» | [Excel]Vrednost celice = ime dokumentaOddelek: Programska oprema | 4726 (4148) | veteran |