» »

spletna trgovina solo.si

spletna trgovina solo.si

««
10 / 16
»»

perkomat ::

Hvala him, enkrat sm naroču en Patriotov ram pa sm ga dobu v odličnem stanju v dveh dneh zato sm pričakoval boljši potek naročila. Motiti se človeško, kar pa oni delajo...

him ::

Pri meni je šlo pri nakupu lansko leto res lepo....mal je trajal sm mal tečnaru....sam sem cel komp tam nabavu(prej nism prebral foruma). Preveril kako deluje njihova linija in sm jih vedno dobil na telefon...pol pri reklamacijah so se pa začele te njihove zajebancije. K sm dobu pokvarjeno plato...mi je sergej pravu da majo zakonskih 45 dni...sm reku vredu, pol k je bla tud grafa pokvarjena sm se že začel mal pizdit ker mi ni blo jasn kakšn paket so mi poslal lol...in voila. Cene majo hude, tok da ti dajo na koncu glavobol :D.
http://img395.imageshack.us/img395/4779/clips21ar.gif

perkomat ::

Ali sploh obstaja klasična trgovina z računalniškimi komponentami v Sloveniji, v mislih imam pridi, oglej si, plačaj in vzemi? Katere spletne trgovine(Slovenske) pa priporočate?

bluefish ::

Ali sploh obstaja klasična trgovina z računalniškimi komponentami v Sloveniji, v mislih imam pridi, oglej si, plačaj in vzemi?
Jasno da obstajajo. Samo pri teh je ponavadi problem v zalogi, ker ne morejo imeti vsake še tako marginalne komponente.

Okapi ::

Pa še dražje so. Drugače pa pač greš v BTC, računalniško robo imajo v Bigbangu, Harveyu, Comshopu ... Plačaš in odneseš domov.

O.

JanK ::

Po 10 straneh pisarjenja si mislim samo se tole:

perkomat ::

V BigBengu v BTC sm vidu 2 grafične in celo tri sorte ramov, da o procesorjih sploh ne govorim.

bluefish ::

No, kakorkoli, tema je o trgovini Solo, nadaljnja debata okoli (ne)prisotnosti fizičnih trgovin, naj se nadaljuje kje drugje.

europa ::

Spodaj je opisana kalvarija ki se mi je dogajal od 21.11.2009 do 04.12.2009 s spletno trgovino solo. Najprej so mi dejali da mi računa ne bodo popravili. Tudi na maile in telefonske klice se sprva sploh niso odzivali. Ker mi ni preostalo drugega sem poklical davčno in jim povedal mojo težavo. Dejali so da je podjetje dolžno popraviti račun in da podam prijavo zoper kršitelja. Dejal sem da bom še enkrat poklicalpodjetje s katerim imam težave in jim povedal kar so mi dejali na davčni. Ko sem poklical solo je v 30 sekundah bila rešena zadeva ki se je vlekla od 21.11.2009, 13 dni !!! Na koncu pa so me klicali vsi, Valter, Janja Pevec in dejali da seveda bodo popravili račun in se opravičevali.

Jaz v trgovini solo zagotovo ne bom več kupoval, od njih nebi vzel ničesar niti če bi mi podarili. Žal mi je le da nisem prej videl tega foruma, prihranil bi mi veliko časa in živcev.


----- Original Message -----
To: janjapevec@email.si
Cc: reklamacije@solo.si
Sent: Friday, December 04, 2009
Subject: Fw: Reklamacija


tudi včeraj ste mi dvakrat obljubili da mi boste popravili račun in me boste o tem obvestili po telefonu ali po mailu, niste popravili računa

danes sem se zaradi vas obrnil na davčno inšpekcijo, kjer so mi zagotovili da ste račun dolžni popraviti

pred nekaj minutami sem vam to povedal tudi po telefonu in tudi da vas bom moral, če mi danes do 11:00 ure ne boste popravili računa, prijavil davčni inšpekciji

sami se odločite kaj je za vas bolje
janjapevec@email.si

reklamacije@solo.si

trgovina@solo.si


----- Original Message -----
To: janjapevec@email.si
Cc: reklamacije@solo.si
Sent: Thursday, December 03, 2009
Subject: Fw: Reklamacija


danes sem bil na vaši spletni strani da bi si natisnil popravljen račun, saj so mi vaši sodelavci obljubili da ga bodo popravili, vendar račun še niste popravili, prosim da račun popravite in me o tem obvestite


----- Original Message -----
To: janjapevec@email.si
Sent: Wednesday, December 02, 2009
Subject: Fw: Reklamacija


Iskal sem vaš elektronski naslov in sem ga komaj našel. Letos aprila sem že kupil pri vas enake artikle kot zdaj novembra, vendar sem blago ki sem ga takrat naročil plačal podjetju email.si d.o.o., zdaj pa podjetju internetna trgovina d.o.o.. Ali se trgovina solo nahaja na lokaciji ki je označena z rumeno ?


----- Original Message -----
To: janjapevec@email.si
Sent: Wednesday, December 02, 2009
Subject: Fw: Reklamacija


danes sem se z vašimi sodelavci dogovoril da bodo popravili da bo pravilen, vendar mi računa ne bodo poslali po pošti ampak so dejali da si ga natisnem kar s spletne strani trgovine solo, upam da bo račun kmalu popravljen


----- Original Message -----
To: janja.pevec@solo.si
Sent: Wednesday, December 02, 2009
Subject: Reklamacija



ob naročilu sem vam napisal podatke za račun, poslali ste napačno izpolnjen račun na napačen naslov, pisno sem vas obvestil da mi pošljete nov račun na pravi naslov, vendar mi ga niste poslali, ne odzivate se ne na e-pošto in tudi na telefon se ne oglasite


----- Original Message -----
To: trgovina@solo.si
Cc: reklamacije@solo.si
Sent: Friday, November 27, 2009
Subject: reklamacija




spodaj je mail v katerem sem vam dodatno, še enkrat, jasno napisal, kaj mora pisati na računu
a ste kljub temu, račun sestavili napačno
prosim da račun popravite tako, da bo pravilen in da bo naračunu pisalo, kar piše spodaj z rdečo barvo
prosim da račun pošljete na naslov: gvubhiuhno



----- Original Message -----
To:
Sent: Saturday, November 21, 2009
Subject: Re: SOLO potrdilo naročila


Na računu mora pisati:

abcčdefg, d.o.o.
pakistanska 6
666 lizbona

Davčna št:1234567890



----- Original Message -----
From: trgovina@solo.si
Sent: Saturday, November 21
Subject: SOLO potrdilo naročila

Cico ::

Pred dnevi sem kupoval procesor, najprej pri AGT, pa se niso držali obljube in ko sem bil ravno v LJ, preko mobilca naročim v Solo, ker so ga imeli na zalogi. Napišem, da bom osebno dvignil. Čez kakšno uro se oglasim na njihovem sedežu in seveda tam najdeš samo pisarne. Mi reče majster, da imajo skladišče drugje in da bom procesor lahko dvignil čez tri dni. Vprašam, če grem lahko sam v skladišče in ga dvignem, ne to se pa ne da, dobim odgovor in mi v isti sapi ponuja slabši procesor, ki ga ima na mizi. Naročilo sem takoj preklical in naročil v sestavi.si. Tam pa ni bilo težav, kot jih tudi Mimovrste nimam. Popoldne naročim, zjutraj me že čaka paket in to je edina trgovina, ki se ji lahko reče, da je hitrost njihova vrlina.

kmetek ::

Vsi bi radi robo včeraj.

europa ::

če imajo na spletni strani označeno da je blago na zalogi, če imajo na spletni strani napisano v kakšnem času blago dostavijo, naj to tudi dejansko počnejo

tedensko v številnih trgovinah kupujem preko interneta vendar tako slabe trgovine kot je solo nisem še srečal

fuj solo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

TOP ::

Ja sam res eni ste pravi bumbarji,vse verjameste kar piše na netu.Pokličeš in ti povejo.In kmetek je lepo napisal,vsi bi radi robo še včeraj imeli.Pa kaj ne morete kakšen dan potrpet.In še nekaj,tukaj je kar nekaj strani in vsi so večinoma imeli razne težave z to trgovino.Nerazumem vas,kaj potle kupujete tam in hitite pisati tukaj kakšne težave mate.

europa ::

zato pišemo, ker je to največja in najbolj poštena kazen za take kot je trgovina solo

kaj pa ti hitiš komentirat neizpodbitna dejstva ?!

le zakaj to počneš ?!

zagotovo jih ščitiš ali ker imaš interes ali ker si v sorodu

ne verjamem da si tako neumen da bi koga ščitil kar tja v tri dni

fuj solo

bluefish ::

Dejansko je informacija o zalogi in/ali času dostave le informativna. Če se želiš povsem prepričati, potem naj ti ne bo škoda poslati maila ali poklicati na podjetje. Če pa se njihova informacija tudi na koncu izkaže za napačno, potem pač ne kupuješ več pri tem podjetju.

europa ::

bluefish spet en pametnjakovič, če je označeno da je blago na zalogi, če je naročilo potrjeno, mora biti blago izdobavljeno

zdaj pa pametuj

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

bluefish ::

Ja, dobavljeno mora biti, ni pa tista informacija, ko izdelek vržeš v košarico, zavezujoča.

europa ::

če dobiš njihovo potrdilo po mailu je zavezujoča

bluefish ::

Da, če ti sporočijo, da lahko izdelek prevzameš, potem vsekakor. Moj del pametovanja se nanaša na nestrpneže, ki vidijo rok dobave 3 dni in se nato pritožujejo, ko pošiljka prispe v štirih.

europa ::

kar nekaj forumov je na katerih je mogoče prebrati marsikaj o trgovini solo, predvsem pa številne kritike na njihov račun

jaz sem napisala le mojo izkušnjo ki sem jo imel s spletno trgovino solo.si

solo so lažnjivci, nesposobneži, neposlovni in še bi lahko naštevala

fuj solo

him ::

Off Topic: europa sam za naprej...mal pazi na spol:D, nekje piše moški drugje pa punca..i'm just sayin'.
Pa to ni nč hudga da se razumemo
http://img395.imageshack.us/img395/4779/clips21ar.gif

perkomat ::

Kupil sem grafično prejšni petek, pisalo je dobava 1-2 dni, dones (po enem tednu)je še zmeri nisem dobu.
Preprosto: poklical sem 0804357 (zastonj cifra) in preklical naročilo, nč me ni sprašval pa še problemom z reklamacijo sm se izognil

him ::

Temu se reče preventiva :)...itak ti nima kej spraševat če ve da ne bo dobil grafe še par dni.
http://img395.imageshack.us/img395/4779/clips21ar.gif

perkomat ::

maš prav, sam bolje preventiva kot kurativa :)

kixs ::

Je tezko najdi fizicno lokacijo SOLO.SI? Kot vidim se naj bi nahajali v isti stavbi kot DELO.

Lahko kdo pove, ki je ze bil pri njih?

Dunajska 5

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

neres ::

Ja, v stavbi Dela je. Ne vem na pamet nadstropja, ampak boš že vidu tam...

Če prideš z avtom je najboljše prit s Parmove.

dmk ::

točno tam je kot je prikazano na mapi.

p.s. jaz sem enkrat kupoval robo pri solo za 1800EUR (računalnik in monitor iz podpisa) in se je kar dobro izšlo. Je bilo pač vse na zalogi. Če ni na zalogi moraš pa čakat ali pa drugje. Se pa strinjam, da bi moralo bit informacija 'na zalogi' bolj pristna in stalno sveža (pri vseh trgovinah).

ROZKO ::

Zdravo!

Bom še jaz povedal mojo izkušnjo;
Berem vse poste in vidim da so v glavnem zadovoljni z SOLO trgovino vsi, ki so robo prejeli.Kot sem bil tudi jaz-dokler ni pri njih kupljena matična plošča odpovedala.

Torej,najprej sem doživel že kalvarijo da sem ploščo sploh nesel nazaj ker me je gospod Sergej iz trgovine SOLO po telefonu prepričeval,da sigurno ni plošča pokvarjena ampak vse drugo prej.
Prosim kolega, v njegov comp vstavljava vse moje komponente eno po eno in vse dela!
27.10.2009 nesem ploščo nazaj ter tam dobim gospoda Sergeja.Ja, popravilo bo trajalo cca 21 dni, nadomestne plošče vam ne moremo dati.
Hm,kaj naj naredim? Ali bom 21 dni brez compa?Ne bom.In kupim zopet pri njih (butelj!!!) novo ploščo.
Ker se je teh 21 dni že pošteno premaknilo, si vmes malo preberem zakon o varstvu potrošnikov ter vidim, da v roku 45 dni oni MORAJO : ali vrniti ploščo ali jo nadomestiti z novo enakovredno ali vrniti denar.
Ker je 45.dan jutri, kličem v teh postih večkrat omenjeno prijazno gospo.
Reče mi nejevoljno da moj delovni nalog še ni rešen in da me bodo že obvestili ko bo zadeva rešena.
Povem ji da bo zakonski rok potekel jutri ter da vem kakšne so moje pravice ter če mi jutri ne ponudijo ene od zakonskih možnosti bom o tem obvestil tržno inšpekcijo.
Ona pa meni : vi kar pogumno... ter odloži telefon.
MISLIM KVAAAAAA?

Jaz samo vem, da se jutri pojavim pri njih in pol grem do konca z mojimi zakonskimi pravicami ker to je pa višek!

Pa še ena fora je bila : na njihovem garancijskem listu je naveden kot pooblaščen servis Avtera in to brez štampiljke, ko sem v SOLO spraševal kam naj ploščo nesem na popravilo ter če ne bi bilo hitreje da jo nesem direktno v Avtero ,pa so rekli nikakor ne nesti v Avtero temveč kar k njim.
Če bo treba, bom dal tudi to raziskati ker sem razpizden do konca.

Za moje trditve imam dokazila, zato trgovine SOLO ne priporočam nikomur, par Evrov prihranka pri nakupu ne odtehta vsega sranja ko boste imeli na izdelku morebitno napako!

Pa še to: V drugi trgovini kupljen disk mi je začel zelo počasi delati, včeraj okoli 11.ure ga nesem na servis (tokrat grem brez spraševanj) v pooblaščeni servis Avtero, ter si mislim koliko dni bom sedaj spet brez diska.Povprašam gospo ter mi odgovori da v treh delovnih dneh ga pogledajo.
Mislim si svoje ko danes zjutraj dobim obvestilo da ga lahko prevzamem danes po 14.uri!!!!

No, sedaj se pa odločite kje boste kupovali svoje komponente!

l.p.,

Borut

ABX ::

Jaz sem nabavil par stvari v SOLO, nobenih težav.

Je pa res da tisto kar niso imeli na zalogi sem preklical in nabavil drugje(redna praksa).

Plačilo, kot vedno, po prevzemu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

T-Majo ::

Vidim, da imajo na zalogi Antec 3 Hundred ohišje. Pa glede na pritožbe preverim, pokliče, in rahlo zdolgočasen gospod reče, da imajo na zalogi. Nato pa rečem, super, lahko pridem iskat. On pa... aja, no v bistvo dobimo v ponedeljek.


=D

bond007 ::

Pri solo se splača kupit samo stvari, ki veš, da ne bojo crknale - kak procesor al pa ohišje (brez napajalnika! :) ) recimo ali pa stvari, ki jih takoj naprej prodaš. Ker ko je treba garancijo uveljavljat, si ga najebu:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bond007 ()

rzidar1 ::

v glavnem... jaz nisem imela nikoli problemov s to trgovino.
naročila sem do sedaj 2x in bom ravno danes ali jutri še enkrat!

kje je problem z garancijo? jaz sem kupila pri njih wd disk in je zraven priložen garancijski list in z njim greš lepo na pooblaščeni servis in je to to.
Lp
Rosvita Zidar - RoZi

Tarzan ::

V tej trgovini sem naročil par zadevic, po kakega pol leta še vedno nič, sem pa iste artikle potem v enem dnevu naročil in prevzel v eni drugi spletni trgovini.
Mesec nazaj v AGT naročil ohišje in napajalnik, še danes ni sprocesirano, tako da je računalnik že lepo sestavljen.

Nisem pa ničesar storniral, me zanima, če bodo kdaj opazili, da so name pozabili. Solo ima precej časovne prednosti. :)

ROZKO ::

v glavnem... jaz nisem imela nikoli problemov s to trgovino.
naročila sem do sedaj 2x in bom ravno danes ali jutri še enkrat!

kje je problem z garancijo? jaz sem kupila pri njih wd disk in je zraven priložen garancijski list in z njim greš lepo na pooblaščeni servis in je to to.



Zdravo!

Očitno nisi prebrala mojega posta...

A greš jutri ko je 45 dni od moje reklamacije z mano v SOLO enostavno rešit problem?

Sicer pa ...

ti kar naroči pa veliko sreče!

l.p.,

Borut

bond007 ::

Jst sem tudi mel na garancijskem listu napisana dva pooblaščena servisa... Pa sem crknjen disk poslal k prvemu, pa sem ga dobil nazaj z obrazložitvijo, da ni bil nabavljen preko njih, isto se je zgodilo, ko sem disk poslal na drugi pooblaščeni servis. Obakrat sem moral plačati poštnino tja in nazaj. Potem sem še tretjič plačal pošnino, ko sem poslal direktno na solo... in potem sem čakal skoraj dva meseca na nov disk, ki sem se ga nakoncu le dobil in se ga takoj znebil - prodal. Tko nekak to gre s temi pooblaščenimi servisi...:\

ROZKO ::

Ja saj pravim da se tudi meni čudno zdi, da imam na garancijskem listu spodaj kot pooblaščeni sevis napisano Avtera,ampak ploščo sem moral pa nest na SOLO????????????

Se mi zdi da bodo jutri in v naslednjih dneh še zanimiva dogajanja med menoj in SOLO.
Grem strogo po zakonu pol bomo pa videli!!

l.p.,

Borut

ROZKO ::

Glej ,glej...

Malo brskam po papirjih od nove plošče, katero sem naivnež tudi pri njih kupil in kaj piše spodaj kot
pooblaščeni servis?

Kjer je pri stari plošči pisalo Avtera, sedaj piše:

Servis:

INTERNET TRGOVINA d.o.o.,Dunajska 5, 1000 Ljubljana, tel: 01-430-1000, fax: 01-530-6685

Sklepajte sami....

ROZKO ::

Zdravo!

Za vse, ki boste imeli iste probleme kot jaz:

Danes sem klical tržnega inšpektorja in imam v vsem prav, razen:

Telefonski klici,ko si klical ter spraševal kaj je z tvojo robo v popravilu ne veljajo nič.Moraš jih pisno opominjati kaj se dogaja z tvojim izdelkom, ki je v popravilu.

Tako da sem danes sestavil pisni opomnik po e-mailu, poslal po navadni pošti(itak priporočeno),po faksu pa ne morem ker jim danes ne dela?

Evo, sam da veste..

l.p.,

Borut

Lonsarg ::

Kaj pa telefonski klic, ki se snema? jaz sem preventivno za eno trgovino, vsakič ko sem klical vklopil snemanje pogovora, tega ne bi mogel nikjer uporabiti, če bi šlo kej narobe?

Modri dirkač ::

Ne.
Everybody lies!

JanK ::

To je IIRC protizakonito.

kmetek ::

Poglejte solo nabavlja diske v tujini in normalno, da naši servisi ne jebejo 5%.

m0LN4r ::

Moja izkušnja z solojem. Naročil Prenosnik ASUS z 45nm procom in 55nm grafično od nvidie (130m gt) za 600€. Bolšega prenosnika takrat za ta denar nikje od nikogar nebi dobil. Še zdaj se težko najde.

1. Vidim da je na zalogi, naročim. Naredim screenshot, da je na zalogi in potrjenega računa.
2. Čakam 3 dni. NIČ ! Pogledam na spletno stran pišem dobava 15 dni.
3. Mislil sem si da jim je zmanjkalo in bom počakal. Pokličem jih in mi zagotovijo, da pride prenosnik še ta teden.
4. NIČ Ponovim klic in jim zagrozim, da mam zaslonske slike, natisnjen račun itd. oni pa ta teden pa ziher dobite.
5. Teden mine ponovim klic. Moški mi reče saj še ni minilo 15 dni. WTF !
6. Po 15 dneh, NIČ !
7. Kličem v trgovino in mi rečejo, da so ta prenosnik umaknili s prodaje in da ga nebodo več nabavil.
8. Prodajalec mi je svetoval da naj kupim nek kur*ev HP za 650€, ki ni imel za burek, v nobenem aspektu.
9. Prodajalcu sem rekel, da me baš boli za njih, jaz grem kupit prenosnik drugam pa če plačam več, bom vsaj vedel, da ga dobim.
10. Grem v comshop, kjer je bil 700€ Pa sem jim opisal zadevo pa to, pa sem jim rekel, da ga kupim takoj, če mi ga dajo za 600€ pa sem ga tudi dobil in kupil!

Tolko o solo.si, več nikoli nič! Od mene ne dobijo niti centa, mogoče kako prijavo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kmetek ::

100EUR pri nas? To bi moral pa videt :))

ker model?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

Steinkauz ::

poslal po navadni pošti(itak priporočeno)
To boš nazjaj dubu...
Ne prevzemajo priporočenih pošiljk. Sm isto prvič priporočeno poslal pa nazaj dubu.
Pol sm pa navadno poslal, nej mi keš vrnejo, sm ga pa dubu v roku parih dni(kar me dejansko precej preseneča, prej sm namreč čakal nanj 11 mesecev)

Sam kaj ko tolk mal ljudi ve, kako je dejansko zanič trgovina.
Nasvet:
Če je v solo.si res full cnej k v ostalih slo trgovinah, naročite v tujini. Čakal boste verjetno manj :)), pa še garancijo boste prej nazaj dobil z nemčije kot pa bi z solo.si

Gost ::

100EUR pri nas? To bi moral pa videt :))

ker model?



Haha, kdo bo izgubil službo?

ROZKO ::

Zdravo!

No, zdaj tudi vem zakaj nisem smel nest plošče na pooblaščeni servis Avtera.
Ne bom razlagal ker bo najbrž tudi to zanimivo za tržno inšpekcijo.

@rzidar1: kje maš ti pooblaščeni servis za svoj wd disk, kupljen pri SOLO?
Me res zanima, ker vem kje ga NIMAŠ!!!!

l.p.,

Borut

kmetek ::

Ja ker ni kupljena v SLO, verjetno zato.

rzidar1 ::

kot rečeno, storjeno.

kupila sem disk proizvajalca samsung f3 1T za ceno 73,90EUR.
v četrtek zvečer je bil naročen, v petek zjutraj oddan v gls, vendar so mi ga pripeljali šele danes, ker med vikendom ne delajo. pa nič zato.
glede garancije piše na potrjenem garancijskem listu:
Kupec lahko uveljavlja garancijo direktno pri proizvajalcu ali pooblaščenih servisih.

Zdaj pa ne vidim razloga, zakaj bi bil tu problem?
Lp
Rosvita Zidar - RoZi

rzidar1 ::

ok.
razumem.
naivnost pač...
čisto spodaj res piše, kje je servis.
pa kaj čemo... zdaj je, kar je.
dokler ne gre nič narobe je itak fajn, pol pa se bomo po glavi tepli!
pa vseeno hvala za opozorilo!
Lp
Rosvita Zidar - RoZi
««
10 / 16
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Trgovina SOLO.SI = prevaranti.si (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8613992 (6468) dwinxp
»

Trgovina Solo.si

Oddelek: Pomoč in nasveti
394085 (2293) mrbungle
»

Pomoč pri reklamaciji !!!

Oddelek: Pomoč in nasveti
342661 (1941) solatko
»

Solo.si mi ni nakazal denarja skoraj 2 meseca

Oddelek: Kaj kupiti
314749 (2916) Leks
»

Spletne trgovine, ki se ne držijo dobavnih rokov/zagotovil

Oddelek: Kaj kupiti
173114 (2429) grex

Več podobnih tem