» »

[Delphi] Pravokotinca na premico s pomočjo treh točk

[Delphi] Pravokotinca na premico s pomočjo treh točk

PJani ::

Vnesite tukaj
Torej imam koordinate treh točk A, B in C zanima me koordinata točke D
da lahko zrišem premico iz točke C v D ki mora bit pravokotna na premico AB.



//lp1 je točka A
//lp2 je točka B
//point je točka C

//rezultat je točka D



function GetRect(lp1,lp2,point : POS2D):POS2D;
var
k,y,y1,n,n1,x,kof,dist : Extended;
rezultat : POS2D;
begin


k := (lp2.y - lp1.y)/(lp2.x - lp1.x);

n := lp1.y - (k * lp1.x);

kof := 1 / k * -1;
y := k * point.x + n;

x := (point.y - n) / kof;

y1 := (k * (point.x - x)) + n;

rezultat.x := point.x - x;
rezultat.y := y1;


Result := rezultat;

end;


Tale funkcija ki sm jo napisal deluje vse vredu in prav samo v nekaterih primerih smotanih primerih. Zato bi prosil če mi lahko kdo pove za kakšen boljši način za računanje D točke,
LP hvala!
C/C++
  • spremenil: PJani ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

zrcaljenje pri vektorjih v prostoru ...

Oddelek: Šola
5927 (842) Unilseptij
»

Matematika - pomoč (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šola
10426776 (23351) daisy22
»

Matematika

Oddelek: Šola
284073 (3466) galu
»

E (matematična konstanta) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Šola
15315763 (10227) Jst
»

Matematična težava

Oddelek: Šola
139503 (9294) bosstjann

Več podobnih tem