» »

Problem z 320GB WD diskom in poštna nesreča

Problem z 320GB WD diskom in poštna nesreča

Meizu ::

Živijo. Sestavil sem si novo računalo z e6550 C2D procesorjem, 2x1GB corsair ramom in 320GB diskom, ter X1950XTX. Problem je sledeč:

Ko sem sestavil tale sistem v chieftecovo ohišje in ko sem naposled vstavil 320GB disk Western Digital Caviar, ga bios ne more prepoznati. Niti mi ne prepozna kapacitete, niti modela, niti ostalih podatkov. Vsi SATA channeli so prazni, po podatkih biosa. Sem preveril če sem vse pravilno priklopil in vidim da sem. Torej, ko hočem inštalirat Windowse XP gor, potem mi sicer napiše, da mam kapaciteto le 305GB, ne pa približnih 320GB, poleg tega pa ne morem po formatiranju in nalaganju fajlov iz cd-ja nadaljevati z inštalacijo Windowsev. Krivim disk. Kaj naj storim, da mi ga bo prepoznalo? Aja, plata je Abit IP-35E.
P.S.: Nobeni auto detecti mi ne pomagajo.

Zravn pa bi rad vprašal še nekaj.

Danes se mi je zgodil hud problem. Iz celja sem prejel popravljen računalnik, kateri je bil (vsaj po trditvah proizvajalca), nedotaknjen in nič zvit. Ko sem pošiljko prejel, je bil računalnik v grozovitem stanju - vse prednje ploščice za vstavljanje enot so bili zviti, disk je bil tako močno zabit v nosilce, da je bil videt celo odlitek linije diska. Uglavnem, potrebna je bila ZELO velika sila, da se kaj takega sploh zgodi. Prav tako, je bila v pošiljki grafa X1950XTX Sapphire. Ko je bila na popravilu skupaj z računalnikom (no z grafo ni bilo nič narobe, sam rame sm mogu menjat, ampak sm mogu peljat celotno kišto tja, ker nismo vedeli kaj je problem) mi je prodajalec zatrdil, da je na njej 2 dni BP tekel 3D Mark in podobne stvari. Zdaj ko sem jo dobil domov mi dela artefakte in sploh ne prikaže slike. Za grafo sem dal ogromno denarja, zato nikakor nočem pogoltnit nastale škode, zato po vsej verjetnosti krivim pošto TNT, katera mi je to dostavila. Zdej pa vprašanje:

Ali lahko zahtevam odškodnino? Če ja, potem, ali lahko zahtevam originalno ceno, katera je veljala ob nakupu, ali morm upoštevat trenutno vrednost grafe? Hvala za nasvete LP Erik!

jan01 ::

320GB disj+k je v bistvu velik 320GB*1000/1024....



/*ob vseh podobnih temah take kakovosti, se bo zgleda potrebno preseliti na drug forum...*/

Meizu ::

Hja, sej to me ubistvu niti tko ne moti, zanima me bolj z grafično, kako rešit nastal problem. Zdaj sem začel sumit tudi kup.si, saj je očitno imel on edino dostop do mojega računalnika. Najraje bi zahteval izplačilo polne vrednosti grafike, katera je bila 100k bivših SIT. To je še najbolj pošteno, zdaj pa prosim za vaša mnenja.

Pa še eno vprašanje - ali se splača pristati v ponudbo, da ti grafo pošljejo v popravilo? Kdove kaj se lahko izcimi iz tega? Bo en teden delalo, pol bom pa spet artefakte dobil, pa me bojo odpisali kar mirno, češ, enkrat smo ti pomagali, zdej se pa sam znajdi.

Moja idealna rešitev problema je - ali zamenjava kartice za novo, ali pa izplačitev polne vrednosti kartice ob dnevu nakupa.

Gapi ::

Ponavadi predn prejmeš tako pošiljko od dostavnih služb stvar odpakiraš in pogledaš njeno stanje tako da z dostavljalcem lahko napišeš zapisnik na licu mesta. Tako da si ti krit da ni do poškodb prišlo kasneje ko je bil računalnik že pri tebi. paket bi moral bit primerno zavarovan. Kdo pa zdej krije škodo je pa odvisno od dostavne službe do dostavne službe. Nekje zavarovalnica nekje pa podjetje. Zdej za to grafo jokat je že malo prepozno. Vem da ti je hudo a drugič bodi malo bolj pazljiv.

Dead_Eye ::

Vseeno lahko dobiš povrnjeno škodo. Ti samo kliči TNT, in povej, da iz zunanjosti paketa ni bilo mogoče videti, da je zadeva udarjena. Potem naj se pa oni zmenijo, kdo bo plačal nastalo škodo...
The one and only

amigo_no1 ::

Ponavadi predn prejmeš tako pošiljko od dostavnih služb stvar odpakiraš in pogledaš njeno stanje tako da z dostavljalcem lahko napišeš zapisnik na licu mesta.
Ja, kot da ima oni cel dan časa za kaj takega.
Ponavadi se takoj odpeljejo ko dostavijo
Ko ti razpakiraš vse škatle je dostavljalec že 30 km stran.


Ko kličeš dostavno službo jim pošlji tudi kakšno sliko poškodovanih stvari v pošiljki.

jamiroq ::

glede grafične in poškodovanega računalnika:

kliči na urad za varstvo potrošnikov in jim natančno jim obrazloži kaj je bilo, ti bodo znali najbolje svetovati (pa ne pozabi tu napisati kaj so povedali! :)). kar se mene tiče bi pristal le v menjavo z ekvivalentnimi (ali boljšimi :)) komponentami ali pa v vračilo kupnine, vse drugo je, imho, mutenje prodajalca, ki bi si rad minimiziral škodo.

Meizu ::

Aha, ja hvala za pomoč bom poklical tole varstvo potrošnikov, hvala. Ja itak, da hočem ekvivalentno zmogljivost ali pa povračilo denarno, ker na kakšna popravila obstoječe grafe ne bom pristajal...

Dark Angel ::

In kaj si izvedel?

Sej v teoriji imaš maljon možnosti a v praksi se na koncu največkrat izkaže, da potegneš ti takratko. Krivdo prelagajo eden na drugega.

Meizu ::

Krivdo prelagajo eden na drugega.


Se že dogaja to ja. Ampak eden bo izvisel sigurno. Če ne bo TNT bo pa Kup.si, ker, ko mi je tale tip pošiljal to, sem zahteval nalepko za pazljivejše ravnanje, a tega nikoli ni storil. Zato bi lahko kr rekel, da je on kriv, ker ni izpolnil mojih zahtev. Jst sm rekel, da četudi bi jst plačal poštnino, vseeno naj da tole nalepko za pazljivejše ravnanje, ali kišto z napisom "Fragile" al kr že mora pisat. Pomojem bi mogel krivdo zvalit na prodajalca kup.si?

jamiroq ::

kaj so ti povedali na uradu za varstvo potrošnikov?

meni se namreč ne zdi logično, da bi za pošiljko, ki jo je poslal prodajalec moral odgovarjati kupec (in obratno, seveda). konec koncev je _prodajalec_ obvezan dostaviti blago v brezhibnem stanju. priznam pa, da nisem prepričan, če je ta člen zakona o varstvu potrošnikov relevanten za ta primer...

karafeka ::

Za takšne primere imajo ponavadi prodajalci pogodbe z dostavnimi službami oz. pošto. Ti moraš samo obvestiti prodajalca, pa se potem med sabo zmenijo. Ti pa moraš seveda dobiti novo opremo oz. denar nazaj. Vprašanje pa je, koliko te bo prodajalec sploh jemal resno, ker konec koncev nisi (verjetno) kaka večja stranka - ampak prav za takšne obstaja urad za varstvo potrošnikov. Seveda pa je potrebno takoj ob dostavi pogledat robo z dostavljalcem (če ti ne uide prej :))in poklicat prodajalca še isti dan.

Dark Angel ::

Ampak eden bo izvisel sigurno.


Močno upam in ti želim da ne boš ti. Ker tisto kar si ti po telefonu govoril o nalepkah lomljivo ne pomeni čisto nič.

Ker paket ni bil navzven nič poškodovan in si ti normalno podpisal sprejemni list lahko mirno TNT reče da je tako že dobil. Si pogledal kaj si ob sprejemu podpisal? Samo sprejem ali sprejem in potrdilo da si dobil nepoškodovano?

Sporoči kaj se boste dogovorili in upam da dobiš povrjeno škodo.

Meizu ::

Hja, nevem, sem klical na varstvo za potrošnike in je rekel svetovalec, da naj pisno sporočim tnt pošti in sedežu tega kup.si.

In je res, jst ko sem prejel blago že prvo minuto, ko sm ga razpakiral sem ugotovil tole polomijo in nemudoma sporočil tja v tnt. Tam so mi sporočili naj se obrnem na pošiljatelja, češ da je on kriv. No, kličem tja (še isti dan) in se dogovoriva, da bo on kontaktiral tnt, ampak šele naslednji dan.

karafeka, jst sem naredil točno to, kar si ti zapisal. Klical sem na pošto, kot sem rekel in prodajalca torej, in rekel je da se bo pogovoril z njimi na pošti.

Ja, upam, da mi uspe iztržit odškodnino, ker res ne morem verjet svojim očem.8-O Najprej sem moral poslat komp tja k prodajalcu v celje, zaradi tega, ker mi je prodal komponento (takrat še neznano, zdaj vem, da je bil krivec pokvarjen modul RAMA) v defektu. In ker pač oba nisva vedla za kaj se gre, je bila najenostavnejša opcija, da mu prek pošte dostavim tja komp. 3 tedne (!!!!) se je "drkal" s tem kompom, da je ugotovil, da je krivec pokvarjen modul enega izmed dveh OCZ-jev. In nato domov prejmem še komp v takšnem stanju, da mi je kr slabo.

Dark Angel - Podpisal sem pa samo sprejem.

shany ::

Jaz bi v takem primeru se osebno z fotrom k njim oglasu pa z compjuterem zram pa reku da tole more zdele novo al pa kr dnar nazaj. nimajo kj fukat

Šimpanz ::

Bogi shany bi seveda očka rabu da mu uredi stvar. A ko greš na stranišče ti tud oči ritko obriše. Matr kolk si pa star, daj postavi se že na lastne noge, ne pa da sam pizdakaš.

Meizu ::

Am, smo se domenili, ja, da bo tnt kril škodo, če pa že ne bo, pa bo sigurno kril prodajalec iz kup.si. Tako mi je danes zvečer povedal prodajalec po telefonu, rekel mi je tko - "Erik, nič ne skrbi, vse bo urejeno 100%." Sam se mi je torej ponudil, da krije škodo, čeprav so komp sfukali na tntju. That's what I call service:D

Zdej pa še eno vprašanje - glede grafe - a naj zahtevam pač isto, novo (X1950XTX) da mi da v roke, al mislite, da bi bila boljša ideja, da mi da nekaj v tem cenovne rangu (90k, kolikor stane zdej XTX), recimo, HD2900XT? Če se da sploh to nardit. Verjetno bi mogu bit vesel, da mi bo stvari dejansko zamenjal, zdej pa že silim, kero grafo da mi da:8)

Ampak, vseeno, kaj si vi mislite o tem?

shany ::

Printer,če te že zanima kolk sem star, tolk da tvojo smrdlivo ušivo rit zbrcam nekam da ne bo nikol več sikala. Jaz če mam kak problem ga rešim sam in če te kaj moti moje mnenje ne sikaj kle ampak prid pa mi povej direk u fris.

SaXsIm ::

Jaz če mam kak problem ga rešim sam

To je razvidno iz tvojega prejšnega sporočila, da.:\
SaXsIm

tomaz- ::

ne ne, narobe ste ga razumeli. Fotr bi bil sam zato zraven, da bi mu slino brisal, ko bi on "urejal" stvari SAM..

Šimpanz ::

Shany saj si sam napisal, da bi vzel očka s sabo, najbrž pa še mamico da bi se skril za njo. Bogi otročiček a starši vejo da sam srfaš po internetu.:D

AndrejS ::

>:D otroci >:D

shany ::

Kreten jedni ka ne vidiš da je froc pa da ga jebejo u glavo. Tak se je tu joko pa proso ka ne nardi, če bi bi katera starejša oseba klicala ali se oglasla k njim bi drugač reagiral.
Pa ne piši bedarij k če gledamo lete si ti zame še en smrkavec.

Meizu ::

pa dobro, shany, koga ti kličeš froc? Koga ti zmerjaš s tem, da rabim "ateta pa mamico" da rešim problem?

Prosim, da ne sodeluješ več v tej temi, saj si mi samo v napoto.;(


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dostavna služba dostavila kr nekomu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10022893 (16385) xxxul

Spletna trgovina ne vrne denarja čeprav piše da bi ga morala

Oddelek: Loža
404736 (3040) Ziga Dolhar
»

Imate izjušnje z Elektronika.si (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
787296 (3636) __Devil__
»

Agt (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
546473 (4186) Meizu
»

Internetna stran kot dokaz

Oddelek: Loža
231507 (1498) MadMax

Več podobnih tem