Forum » Na cesti » Šasije avtomobilov
Šasije avtomobilov
Saladin ::
Malo gledam razne testne in eksperimentalne modele avtomobilov in veliko njih me preseneti z inovativnimi oblikami in izgledom.
Potem pa slišim, da dotičnega avta ne bodo izdelovali.
OK, avta pač ne.
AMpak Izgled je fenomenalen in me sploh ne briga, kaj bodo dali pod havbo - zakaj fantastično izgledajoči avti (oz. njihove oblike, karoserije) ne zaživijo?
Mar se celo sama oblika avta lahko patentira in jih zato nihče ne sme kopirat? Mar so proizvodni stroški za izdelavo šasije za določene oblike tako veliki, da niso primerne za masovno proizvodnjo? Mar mislijo, da so nekatere oblike preveč radikalne za splošno javnost? Morda kaka zakonodaja?
Zakaj so najboljše oblike (večinoma) rezervirane za luksuzne avte (ponavljam - govorim samo o karoseriji, ne kaj je pod njo)?
Potem pa slišim, da dotičnega avta ne bodo izdelovali.
OK, avta pač ne.
AMpak Izgled je fenomenalen in me sploh ne briga, kaj bodo dali pod havbo - zakaj fantastično izgledajoči avti (oz. njihove oblike, karoserije) ne zaživijo?
Mar se celo sama oblika avta lahko patentira in jih zato nihče ne sme kopirat? Mar so proizvodni stroški za izdelavo šasije za določene oblike tako veliki, da niso primerne za masovno proizvodnjo? Mar mislijo, da so nekatere oblike preveč radikalne za splošno javnost? Morda kaka zakonodaja?
Zakaj so najboljše oblike (večinoma) rezervirane za luksuzne avte (ponavljam - govorim samo o karoseriji, ne kaj je pod njo)?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
A. Smith ::
Ponavadi je uporabnost oz. praktičnost tista, ki ima v odločitvah prednost.
-avto je morda težko ali drago sestaviti
-izkaže se, da je neka rešitev neodporna na mehansko obrabo (jebemti, plastične luči)
-notranjost je lahko neudobna, preozka, premajhna
-izgled je lahko hudičevo lep, ampak če avto ni dovolj pregleden, ga nočem
-dostopnost delov, ki jih je potrebno menjati je zaradi dotične oblike premajhna (jebemti menjavo žarnic)
-avto je morda težko ali drago sestaviti
-izkaže se, da je neka rešitev neodporna na mehansko obrabo (jebemti, plastične luči)
-notranjost je lahko neudobna, preozka, premajhna
-izgled je lahko hudičevo lep, ampak če avto ni dovolj pregleden, ga nočem
-dostopnost delov, ki jih je potrebno menjati je zaradi dotične oblike premajhna (jebemti menjavo žarnic)
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Boeing ::
Zoprno je, če narediš tehnično dober avto, se veliko skeširaš za dizajnerja, zakomplicirana orodja, drago sestavo itd., na koncu pa hudič ne gre v prodajo, ker narodu ni všeč, ker je preveč vpadljiv, vesoljski, čuden in kar je še podobnih pridevnikov.
Tega se tovarne bojijo, zato pa delajo takšne show-modele samo zato, da pri publiki izmerijo odziv na določen oblikovalski slog, detajl itd, in če je na določen stil oz. detajl dober odziv, se to potem prenese na serijske modele, seveda v precej blažjem in bolj umirjenem tonu.
Primer, ford iosis - huda oblika ko sam hudič. Na žalost pa je ljudi s takšnim "ekstremnim" okusom premalo, zato se je stvar v serijo prenesla v bistveno bolj umirjenem slogu. Rezultat so novi fordi (s-max, galaxy, modeo, c-max...), ki še vedno imajo določene poteze iosis-a in so še zelo všečni, a ustrezajo bistveno širšemu krogu potencialnih kupcev - in to je to kar kot marketingar hočeš
Tega se tovarne bojijo, zato pa delajo takšne show-modele samo zato, da pri publiki izmerijo odziv na določen oblikovalski slog, detajl itd, in če je na določen stil oz. detajl dober odziv, se to potem prenese na serijske modele, seveda v precej blažjem in bolj umirjenem tonu.
Primer, ford iosis - huda oblika ko sam hudič. Na žalost pa je ljudi s takšnim "ekstremnim" okusom premalo, zato se je stvar v serijo prenesla v bistveno bolj umirjenem slogu. Rezultat so novi fordi (s-max, galaxy, modeo, c-max...), ki še vedno imajo določene poteze iosis-a in so še zelo všečni, a ustrezajo bistveno širšemu krogu potencialnih kupcev - in to je to kar kot marketingar hočeš
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Saladin ::
Boeing:
Na splošno se strinjam, ampak npr. tvoj Ford Iosis bogme ni posebno vpadljiv avto. Performanse na stran - izgled tegale ne bi nobenega prestrašil ali odbil.
In čudi me, da ko nekdo predstavi kak prototip z fenomenalnim izgledom (konsenzno), da nekdo ne spravi to obliko v prodajo (poudarjam - obliko - ne glede na kvaliteto in cenovni rang celotnega avtomobila)
Kitajci (korejci,...) danadanes itak vse kopirajo. Zakaj ne skopirajo obliko Maybach Exelera pa dajo vanj krappy mašino? Že zaradi oblike bi se prodajal kot med (za spodobno ceno).
Torej bi prej rekel, da se gre za zaščito patentov (dizajna) in izključno cene izdelave in uporabnosti določenih oblik.
Na splošno se strinjam, ampak npr. tvoj Ford Iosis bogme ni posebno vpadljiv avto. Performanse na stran - izgled tegale ne bi nobenega prestrašil ali odbil.
In čudi me, da ko nekdo predstavi kak prototip z fenomenalnim izgledom (konsenzno), da nekdo ne spravi to obliko v prodajo (poudarjam - obliko - ne glede na kvaliteto in cenovni rang celotnega avtomobila)
Kitajci (korejci,...) danadanes itak vse kopirajo. Zakaj ne skopirajo obliko Maybach Exelera pa dajo vanj krappy mašino? Že zaradi oblike bi se prodajal kot med (za spodobno ceno).
Torej bi prej rekel, da se gre za zaščito patentov (dizajna) in izključno cene izdelave in uporabnosti določenih oblik.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla predstavila futuristični električni poltovornjak (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 16346 (10960) | shadeX |
» | Kultni avtomobili v prihodnosti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10410 (7569) | Raptor F16 |
» | Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22872 (19803) | RejZoR |
» | avtomobilske znamke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12926 (10148) | iNooby |
» | kakšen avto bi si kupili ? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 85801 (78557) | roba87 |