Forum » Igre » Mafia II
Mafia II
connel ::
Teh DLC-jev še ni konec, vsaj tak imam občutek. Mja, ta je bil res bolj dolgočasen kot ne, upam na kaj boljšega v prihodnosti.
jizzer ::
BOLJŠE ZA njih da bodo naredli nadaljevanje misij v DLCjih...Ker je dobre zgodbe v sekundi konec...Pa moti me tut to da z kr enim Jimmyjem pol igraš...wateva :S
speed machine ::
Zanimivo. Glede tiste kanalizacije mislim in ko prideš potem umazan v restavracijo. Sem dvakrat delu tisto. Enkrat se nisem preobleku, drugič pa sem se. Pa ko sem se preobleku mi je izpustil dogodek, ko te vsi pošiljajo preoblečt. Je kar nadaljevalo z zgodbo.
Omenim, ko sem ravno vidu, da je nekdo prej to napisu.
Mafia 2 ima dosti vredu stvari. Samo ne bo pa legendarna kot enka nikoli (kdo se ne spomni ubitja pomembne osebe na parniku, streljanja s sniperko na otok ali pa zateglega dirkanja v "šajtrgi" s 100 konji :D).
Preveč stvari stlačenih v prekratko zgodbo (ki roko na srce zgleda kot da bi jo delalo pet neodvisnih razvijalskih skupin).
Pa tisto tud ne razumem kaj je blo toliko tistega teženja z boksanjem. Prideš v zapor. Naredijo zanimivo vzdušje. Potem pa sam prebutaj tega, prebutaj onega. Dolgcajt. (ta chapter so verjetno naknadno noter spacal, ker je nekdo preveč prison break gledu pa je zapor zmodeliru). Zraven spoznaš enega slinastega starca, ki neprestano samo bluzi. Tak da ko se je štartala misija, da ga moreš rešit, bi ga v tistem trenutku najrajši sam poču.
Dober. Dost šimfanja. Kaj je vredu. :D Mesto izredno lepo. Stanovanja zmodelirana res enkratno. Sploh zadnje stanovanje. Ko prav iščeš kje bo kakšen ščurek prilezu iz za hladilnika. Vožnja s šleparjem skozi trgovino z oblačili skupaj z dvema policijskima avtomobiloma, ki povozita varnostnika. Nepozabno. Flash back na konec mafije 1. Tudi nepozabno. "Mr. Salieri sends his regards".
Konec Mafie 2 bom pa raje odmislu. Ni vreden besed.
Omenim, ko sem ravno vidu, da je nekdo prej to napisu.
Mafia 2 ima dosti vredu stvari. Samo ne bo pa legendarna kot enka nikoli (kdo se ne spomni ubitja pomembne osebe na parniku, streljanja s sniperko na otok ali pa zateglega dirkanja v "šajtrgi" s 100 konji :D).
Preveč stvari stlačenih v prekratko zgodbo (ki roko na srce zgleda kot da bi jo delalo pet neodvisnih razvijalskih skupin).
Pa tisto tud ne razumem kaj je blo toliko tistega teženja z boksanjem. Prideš v zapor. Naredijo zanimivo vzdušje. Potem pa sam prebutaj tega, prebutaj onega. Dolgcajt. (ta chapter so verjetno naknadno noter spacal, ker je nekdo preveč prison break gledu pa je zapor zmodeliru). Zraven spoznaš enega slinastega starca, ki neprestano samo bluzi. Tak da ko se je štartala misija, da ga moreš rešit, bi ga v tistem trenutku najrajši sam poču.
Dober. Dost šimfanja. Kaj je vredu. :D Mesto izredno lepo. Stanovanja zmodelirana res enkratno. Sploh zadnje stanovanje. Ko prav iščeš kje bo kakšen ščurek prilezu iz za hladilnika. Vožnja s šleparjem skozi trgovino z oblačili skupaj z dvema policijskima avtomobiloma, ki povozita varnostnika. Nepozabno. Flash back na konec mafije 1. Tudi nepozabno. "Mr. Salieri sends his regards".
Konec Mafie 2 bom pa raje odmislu. Ni vreden besed.
//
Pesimist ::
in v cem je fora da je slika nonstop crno bela in utripajoca. Vsak bumb z avtom me ubije. Mraz me ubija, dnara pa ni za neke mantle.
donfilipo ::
Še malce 'filozofskega' komentarja, morda bo komu dal koristne 'življenske' paralele. Vsaj moral bi:)
Začel sem s preganjanjem čudnih kockastih spritov na commodorju in danes smo v misijah, kjer so liki praktično že na čase skoraj lepši od običajnih filmskih izvedb. Zato se tudi klasičen film često poslužuje tehnik elektronskega kreiranja karakterjev.
Skoraj ni dvoma, da je grafična podoba in AI, ravno v igricah najbolj napredovala. Pa vendar.
Če sem čisto iskren, tudi preganjanje spritov na procesorju, ki ga danes preseže ročna ura:), je dalo v bistvu enake ločine in intertne 'dope', kot tale, recimo vrh, danes. Pomeni zadovoljstvo je bilo praktično enako.
No pozabiti pa ne smem, da nikakor ne bi izbral več zastarele igrice na trgu. Načeloma so primerjalno igrice vedno boljše, le da je človeški mehanizem za zadovoljstvo narejen tako, da je navdušen, ko preizukusi nekaj novega. Če je to pohvaljeno od drugih, je želja toliko večja. A neke končne linije zadovoljstva ni. Vedno se je na večdimenzionalnem polju zadovoljstva možno navidezno pomikati proti boljšemu. Rekli boste, nemogoče. Linija ne gre v neskončno. Enkrat zasitimo sposobnost dojemanja?
No ni ravno tako! Ker zadovoljstvo ni linija. Je recimo poenostavljeno najmanj en kvadrant, in ko smo lezli v eno smer, nas potem vleče in privlači druga. In ko lezemo v to smer, se nasičenost prve že rahlo zresetira.
In jasno ne gre niti za dvodimenzionalne kvadrante, pač pa večdimenzionalne prostore:)
Naj pojasnim: igrica ali virtaulni svet ima grafiko, zgodbo, vodljivost, originalnost, napetost, življenskost....itd...itd nebroj parametrov, ki vplivajo na naše zadovoljstvo. Nikoli se ne more dogoditi, da bi v človeškem omejenem življenju preigrali vse (tudi individualno subjektivne) optimalne opcije proti zadovoljstvu.
In kako je s tem pri Mafiji 2?
Ste že sami povedali. Obljubljali so nove smeri in nove napredke. Ne gre za čisti nateg, nikakor ne, ampak ko uvidimo, da smo samo ubodli eno majhno premico v večdimezionalen prostor zadovoljstva, smo nekako razočarani. In tako je življenju s praktično vsemi 'low biased' zadovoljstvi. To pomeni igrice niso sladke, slane, ali mrzle, vroče, kjer možganska sivina strogo določa evoluirane kriterije. Pri človeški igri, je prostor precej bolj odprt. In prostor zato tudi širši.
Igra ni slaba, ni pa tudi prefektna. Grafiki so vsaj po moje naredili posel dobro. Akcija je preveč v eno smer, a kakšne ovire stojijo pred neomejeno akcijo vam najbržda ni treba razlagati.
In ja. Ko se doseže po 3x daljšem času od pričakovanega, nek utopični cilj (sam sem enemu od ranih jokerjevcev razlagal, kje je prihodnost GTA, ki je bil na ranih amigah flat:), potem se na eni strani odprejo samo številne nove in še težje naloge za proizvajalce. Kvaliteto jim diktira konkurenca in nič drugega, ločene notranje droge, so pa v bistvu praktično enake, kar pomeni...p/p količnik, se ni spremenil:) Na drugi strani, pa smo kar malce razočarani, ko vidimo, da nekega končnega pravega cilja na črti pa le ni. Ker ni črte. Črta je le poenostavljeno gledano življenje. In ima konec
Začel sem s preganjanjem čudnih kockastih spritov na commodorju in danes smo v misijah, kjer so liki praktično že na čase skoraj lepši od običajnih filmskih izvedb. Zato se tudi klasičen film često poslužuje tehnik elektronskega kreiranja karakterjev.
Skoraj ni dvoma, da je grafična podoba in AI, ravno v igricah najbolj napredovala. Pa vendar.
Če sem čisto iskren, tudi preganjanje spritov na procesorju, ki ga danes preseže ročna ura:), je dalo v bistvu enake ločine in intertne 'dope', kot tale, recimo vrh, danes. Pomeni zadovoljstvo je bilo praktično enako.
No pozabiti pa ne smem, da nikakor ne bi izbral več zastarele igrice na trgu. Načeloma so primerjalno igrice vedno boljše, le da je človeški mehanizem za zadovoljstvo narejen tako, da je navdušen, ko preizukusi nekaj novega. Če je to pohvaljeno od drugih, je želja toliko večja. A neke končne linije zadovoljstva ni. Vedno se je na večdimenzionalnem polju zadovoljstva možno navidezno pomikati proti boljšemu. Rekli boste, nemogoče. Linija ne gre v neskončno. Enkrat zasitimo sposobnost dojemanja?
No ni ravno tako! Ker zadovoljstvo ni linija. Je recimo poenostavljeno najmanj en kvadrant, in ko smo lezli v eno smer, nas potem vleče in privlači druga. In ko lezemo v to smer, se nasičenost prve že rahlo zresetira.
In jasno ne gre niti za dvodimenzionalne kvadrante, pač pa večdimenzionalne prostore:)
Naj pojasnim: igrica ali virtaulni svet ima grafiko, zgodbo, vodljivost, originalnost, napetost, življenskost....itd...itd nebroj parametrov, ki vplivajo na naše zadovoljstvo. Nikoli se ne more dogoditi, da bi v človeškem omejenem življenju preigrali vse (tudi individualno subjektivne) optimalne opcije proti zadovoljstvu.
In kako je s tem pri Mafiji 2?
Ste že sami povedali. Obljubljali so nove smeri in nove napredke. Ne gre za čisti nateg, nikakor ne, ampak ko uvidimo, da smo samo ubodli eno majhno premico v večdimezionalen prostor zadovoljstva, smo nekako razočarani. In tako je življenju s praktično vsemi 'low biased' zadovoljstvi. To pomeni igrice niso sladke, slane, ali mrzle, vroče, kjer možganska sivina strogo določa evoluirane kriterije. Pri človeški igri, je prostor precej bolj odprt. In prostor zato tudi širši.
Igra ni slaba, ni pa tudi prefektna. Grafiki so vsaj po moje naredili posel dobro. Akcija je preveč v eno smer, a kakšne ovire stojijo pred neomejeno akcijo vam najbržda ni treba razlagati.
In ja. Ko se doseže po 3x daljšem času od pričakovanega, nek utopični cilj (sam sem enemu od ranih jokerjevcev razlagal, kje je prihodnost GTA, ki je bil na ranih amigah flat:), potem se na eni strani odprejo samo številne nove in še težje naloge za proizvajalce. Kvaliteto jim diktira konkurenca in nič drugega, ločene notranje droge, so pa v bistvu praktično enake, kar pomeni...p/p količnik, se ni spremenil:) Na drugi strani, pa smo kar malce razočarani, ko vidimo, da nekega končnega pravega cilja na črti pa le ni. Ker ni črte. Črta je le poenostavljeno gledano življenje. In ima konec
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell
becomes revolutionary act. Orwell
xyxyxyxy ::
Good Guy ::
lihk kar obrnu špil..
in ja očitno se obeta nadaljevanje..
najbolje je pa v začetku 14 poglavja.. nism si mislu da bojo povezal s 1 delom mafije
in ja očitno se obeta nadaljevanje..
najbolje je pa v začetku 14 poglavja.. nism si mislu da bojo povezal s 1 delom mafije
strictom ::
Sem pri chapterju kjer je treba napaklat keš za Brunota. Igra je do zdaj bila v bistvo eno samo furanje po mestu.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
xyxyxyxy ::
dronyx ::
Par misij v zadnjem DLC se lahko kosa po zateženosti z nekaterimi iz GTA serije. Očitno so se Čehi odločili, da če že iz Mafije 2 ne morejo narediti zabavne igre, bodo pa naredili vsaj zateženo.
Pravi biser je pa misija, kjer moraš prepeljati avto čez polovico mesta, hitrost pa ne sme pasti pod 35 mph za več kot 3 sekunde. Na poti pa vrsta ostrih ovinkov.
Pravi biser je pa misija, kjer moraš prepeljati avto čez polovico mesta, hitrost pa ne sme pasti pod 35 mph za več kot 3 sekunde. Na poti pa vrsta ostrih ovinkov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
LeXani ::
Vsekakor to ni igra za zdolgočasene 13 letnike, ampak za tiste ki dajo malo več na zgodbo, ki je ena izmed top med igrami. Sem dobil pa občutek da so založniki pritiskal na ustvarjalce in da jim je nekak zmanjkovalo časa in so nahitro zaključil. Tako z zgodbo kot z mestom, ki je neuporabno ko obrneš igro. Bojim se da sledijo trendu cod scene, predvsem modern warfare ki je bil prav tako odrezan in nahitro izdelan.
Čas prve prijave 04.11.2005
blackbfm ::
Vsekakor to ni igra za zdolgočasene 13 letnike, ampak za tiste ki dajo malo več na zgodbo, ki je ena izmed top med igrami.
Zgodba pa res ni nič posebnega, ali pa sem jaz že malo preveč mafijskih filmov gledu. Sam špil je pa tut bolj tko povprečen, grafika je še nekak ok ampak ostalo pa nič omembe vrednega.
legice ::
strinjam....zgodba je dokaj vsakdanja, samo malo drugače izpeljana in neizpopolnjena. igra je kot celota vredu, vendar kot naslednik serije pa se bolj teško drži. pa dlc-ji so skoraj za zjokat smešni( avto in obleka paketi in kratki dlc)
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
dronyx ::
Sem dobil pa občutek da so založniki pritiskal na ustvarjalce in da jim je nekak zmanjkovalo časa in so nahitro zaključil.
Jaz pa sem dobil občutek, da so igro na silo razbili na več delov. In tudi če primerjam oba DLC-ja z DLC-jema, ki sta prišla kot dodatka za GTA 4, izpadeta precej ubogo.
Mafia 2 je očitno nekaj podobnega kot Far Cry 2. Lepa grafika, drugače pa hitro v pozabo.
xyxyxyxy ::
Tile DLC-ji so mi totalno zagnusili igro. FUJ. Je že letela z diska. Razočaranje na kvadrat.
DrAsh ::
Mene pa zanima, kako so dodatki izšli po vrsti. Če se ne motim so trije (The Betrayal of Jimmy, Jimmy's Vendetta in Joe's Adventures), pa bi prosil, da mi nekdo napiše kateri je bil prvi, drugi in treti, če je to sploh pomembno...
hvala, lp
hvala, lp
djordjevic ::
Jaz sem jo ravnokar dobil posojeno za PS3, pa moram reči, da sem jo inštaliral, igral kako uro, zdaj pa že en teden stoji na regalu. Ni to to. Žal.
No grave is deep enough to keep us in chains.
Dr_Andy ::
Živijo obrnil sem igro in zdela se mi je kar ok. Razen parih podrbnosti je igra res super. Zelo so se potrudili pri likih, Joe je res faca. Konec mi pa ni čisto jasen. Mi ga lahko nekdo obrazloži?
Sssaga ::
Morm enkrat objavt moje teste v tejle igri, ko sem testiral ene ... uff preveč setupov
Naenkrat sem imel na mizi GTX 470, 9800 GT x2, 9500 GT.
- GTX 470
- GTX 470 + 9800 GT
- 9800 GT SLI
- 9800 GT + 9800 GT
- 9800 GT SLI + 9500 GT
- 9800 GT + 9500 GT
- 9500 GT
Za hec sem skoraj testiral 9800 GT SLI + 470 GTX, sam ni blo cajta pa tu prostora ne v 3. slotu
A mi zna kdo povedat kako narediti tiste ''flash'' grafikone ,ali kako se že reče. Na netu majo nekateri res hude, kao GIF grafikon, nekaj takega.
Naenkrat sem imel na mizi GTX 470, 9800 GT x2, 9500 GT.
- GTX 470
- GTX 470 + 9800 GT
- 9800 GT SLI
- 9800 GT + 9800 GT
- 9800 GT SLI + 9500 GT
- 9800 GT + 9500 GT
- 9500 GT
Za hec sem skoraj testiral 9800 GT SLI + 470 GTX, sam ni blo cajta pa tu prostora ne v 3. slotu
A mi zna kdo povedat kako narediti tiste ''flash'' grafikone ,ali kako se že reče. Na netu majo nekateri res hude, kao GIF grafikon, nekaj takega.
NejcSSD ::
dronyx ::
Mislim da sta na PC igralna DLC samo Jimmy's Vendetta in Joes Adventures. Ostalo zgoraj našteto so samo obleke in avtomobili.
NejcSSD ::
NeMeBasat` ::
Juhuhu!
Kje bi se dalo dobiti DLC-je za XboX....imam original igro samo tukaj nastopi težava, na konzoli imam nameščen iExtreme in trenutno ni dobro hoditi na Live zaradi tihe posodobitve... (((:
Kje bi se dalo dobiti DLC-je za XboX....imam original igro samo tukaj nastopi težava, na konzoli imam nameščen iExtreme in trenutno ni dobro hoditi na Live zaradi tihe posodobitve... (((:
ŠŠto Bager Ne Možže, Ja Lopatom.....
Bor H ::
Zdj je na Steamu akcija pa me zanima katere DLCje se splača? Kej od avtov? Mogoče greaser pack ki je baje najhitrejši? Pa očitno je Joe's Adventure še najboljš DLC, Jimmy je bolj tako tako? Oz. se sploh splača karkol, kolk je špil dolg pa a ma res hudo pomanjkanje različnih avtov v originalu?
legice ::
osebno se mi je zdel krajši kot enka, ampak manka...nisem doživel osebno take iskušnje kot pričakovano, drugače pa kar se tiče avtov/oblek kot dlc ni treba, ker je sama kozmetika in v igri ne manjka tega=)
drugače pa dlc bi blo kr dobr da vzameš, da ne bo vsega tako hitro konec
drugače pa dlc bi blo kr dobr da vzameš, da ne bo vsega tako hitro konec
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
Bor H ::
hvala, sem vzel pol oba story DLCja in renegade in greaser pack, težko se je upret coupeju in hitrim avtom
Bor H ::
Po slabem mescu igranja sem končal, sej ni tolk švoh kot je folk pravu, zgodba je kr solidna, samo streljanje tut, sam mal premal ga je.
DLCja sta pa res sam šopanje več in več istega, če bi iz obeh spustil prvo tretjino/polovico nalog bi blo pa lih supr.
DLCja sta pa res sam šopanje več in več istega, če bi iz obeh spustil prvo tretjino/polovico nalog bi blo pa lih supr.
legice ::
ravno to je to ker ni nič konkretno novega v dlc-jih, sam vlečejo use skupi in ja...premalo je vsega
Prekopu vrt in našu Bin Ladna
Bor H ::
Indeed, tako dlcji kot main špil majo cel kup butastih "taxi" misij, ko prideš enkrat do konkretnega strelanja in zabave je pa konc.. No ampak še zmer, špil ni švoh in mi je osebno bolj všeč k nov GTA
Bor H ::
No sej gre bolj za fineso, všeč mi je da je Mafia mal bolj zaprta, ne da se mi še z dekleti ukvarjat pa ne vem kaj, dej mi točko a, točko b pa vmes kup zlobcev. Pa kul so mi te leseni avti v mafiji k vsak ovink na dežju molš da boš spelal.
Izi ::
Take-Two je vložil zahtevo za 3 licence.
Dva zahtevka sta za obnovo licence za Mafia 1 in Mafia 2, tretji zahtevek pa je za novo Mafia licenco brez logotipa, za katero se predvideva, da bi lahko bila nova Mafia igra.
https://hop.si/2019/09/26/se-nam-pripra...
Dva zahtevka sta za obnovo licence za Mafia 1 in Mafia 2, tretji zahtevek pa je za novo Mafia licenco brez logotipa, za katero se predvideva, da bi lahko bila nova Mafia igra.
https://hop.si/2019/09/26/se-nam-pripra...
oo7 ::
Old Time Reality Mod - https://www.nexusmods.com/mafia2/mods/1...
Mafia II | Old Time Reality Mod | New Weather Cycle & Textures | Interior & Exterior Lighting
Mafia II | Old Time Reality Mod | New Weather Cycle & Textures | Interior & Exterior Lighting
dronyx ::
Mafia II remastered ?
Mafia II po moje ne potrebuje remastered verzije, ker se ta iz 2010 še vedno zelo dobro drži. Lahko bi naredili remake prve Mafie, samo to dvomim da bomo dočakali.
Pred kakšnim letom sem igral Mafia III in sem se začel obupno dolgočasiti nekje na sredini, tako da sem odnehal in raje še enkrat preigral Mafia II. Upam da IV ne bo narejena v slogu III, čeprav vse kaže da bo spet nekaj podobnega.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mafia 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 49184 (16114) | Izi |
» | Performans računalnikov v videoigrah - FPS debata a.k.a benchmark (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Strojna oprema | 166219 (16485) | Sssaga |
⊘ | Nvidia vs AMD,Gtx 470/570 vs 6970/50HD+Novice (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Strojna oprema | 85203 (79518) | bluefish |
» | 4870X2 & 8600gtsOddelek: Strojna oprema | 6631 (5895) | fr!Xy |
» | Primarna grafična kartica Radeon 5850 + Nvidia 8800GT samo za PhysX, rešitev? (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 10257 (9137) | Meizu |