» »

DX 10 ali DX 9 grafa?

DX 10 ali DX 9 grafa?

««
13 / 17
»»

dzinks63 ::

:)) To si verjetno mislil da HD2600XT proti GF7900GS popuši na celi črti in prav si imel : klik
Res so bedne tele HD2600 kartice, še dost cenejše bi morale bit za take zmogljivosti kot jih zmorejo.

bluefish ::

HD podpora pri teh karticah pa je tudi le marketinška fora, saj mora vsak sedanji dvojedrnik brez potenja predvajati tovrstne filme. Sicer odlično delo opravi tudi navaden enojedrnik z ustreznimi kodeki in okoli 70% obremenitvijo, kar pa še dopušča dovolj prostora za poganjanje kakšne aplikacije (sploh pa, kdo lahko opravlja še kaj drugega med gledanjem filmov - izvzeti so pro programi).

Shegevara ::

pa lepo te prosim ne mi kvasit benchmarke v takih gnilih špilih. Od bioshocka dx10 naprej šele probavej

pozitron ::

Avgust 2007 klik. Ni slabo dokler ne vključiš AA/AF. Kolk je pa razlike med DDR4 in DDR3 verzijo?

Meizu ::

Sam jst tega ne razumem - zakaj je ena grafa boljša v 1280x1024 4AA ipd., ko pa na isti resoluciji sklopiš AA pa je tista, katera je bila prej slabša zdaj boljša. Kaj za vraga so te zamenjave zdej? A pol bi blo najboljše, da imaš za vsako igro svojo karto :D In pol preden greš v drugo igro, menjaš grafo, da ti bolj gladko dela?:P

Shegevara ::

to se že ve da je na zlati sredini med 8600GT in GTS. Cena je krasna, preformance pa kolkor dnara tolk muske.

GrimReaper ::

Res so bedne tele HD2600 kartice, še dost cenejše bi morale bit za take zmogljivosti kot jih zmorejo.

In katero kartico dobiš za 100€, 8500GT, zdej pa gledat teste, vsaj pol počasnejša je od 2600XT.
Po enem letu izida 7600GT dobiš kartico za polovico njene cene, ki je celo hitrejša, IMO odlična nadgradnja za stare A64 sisteme.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

X-Hair ::

Dejte povedat malo iz izkusn, kaj porece 320Mb pri resoluciji 1280X1024.

dzinks63 ::

:)) To pa je že bolj taprava cena:
Sapphire ATI Radeon HD 2600XT, 256MB, GDDR4, PCI-E za 105€, ob prihodu so bile cca 150€

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

pozitron ::

Tole je kurac, piše ddr4, specifikacije so pa od dd3 (takt pomnilnika 1400mhz piše), pri ddr4 mora bit 2200mhz.

DJ MartiNi ::

Na žalost gre res za napako. Tole bo kar ddr3 različica.
Ryzen 7 7700/ASRock B650 LiveMixer/2x16GB G.Skill Ripjaws S5 5200/RX 580 8GB
Ryzen 5 5600/ASRock B550 PG Velocita/2x16GB SP XPOWER Zenith 3200/R9 270X 2GB
Phenom II X3 720BE/Foxconn A7DA-S/2x2GB Mushkin PC2-6400/Radeon HD3300

dzinks63 ::

:)) Ja točno , bo še moralo kar nekaj vode pretečt , da bodo take cene za HD2600XT z DDR4. Proti Asus 7900GS za 114€ ji ne morejo konkurirat niti po zmogljivostih, še manj pa po ceni.

pozitron ::

Pa ima kdo od vas x2600xt? Naj mal pokomentira kak se obnese v igrah, ker tist benchmarki vse na high + aa in af je bol tko, zanima me kak kej laufa z nekimi kompromisi na nastavitvah v igrah. Je mogoče že kdo probu bioshock demo z njo? Zanima me kakšno je kej stanje, baje da vsaka izdaja driverjev kar dost prinese.

strictom ::

davidx300, skor si ne upam odgovorit v strahu pred flejmanjem. Laufam večino iger na 1024x756 brez AA in AF. Bioshock tako laufa od 45 pa vse do 100 FPS. Dokaj tekoče v glavnem. Vse na high seve.

COD, pri DX7 brez AA imam omejeno na 250 (nikol ne pade na kaj manj kot 249), drugače pa skače tam okrog 350-400. Na DX9 pade na 100-150.

CS:S, vse high + HDR + 2 AA, laufa 120FPS konstantno. Sicer je CSS dokaj odvisen od proca (X2 3600+ @ 2.7GHz).

Fligh Simulator sem probal na Visti na DX10, vse high - cca. 20-25FPS.

Zdaj bom pa še WOW sprobal :)

Imam pa GDDR4 varijanto in 7.7 driverje. Z 7.8 je baje nek boost v Bioshocku. Drugače je pa res, z vsakimi novimi gonilniki pride velik boost. Najbolj se spomnim pri Gothic 3. Dal 7.7 gor in je iz prejšnih 40FPSjev skočlno na povprečno 60-70FPS. Pri ostalih igrah je za cca. 10%.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

pozitron ::

Strictom tole se sliš super. Naj še kdo pove kakšno izkušno.

Če bi zbirali med sapphire (k so najcenej) 2600xt 256 ddr3 in x1950gt 256 (x1950pro je tut pocen od sapphire sam tist model se baje kr pregreva, sploh vrm-ji pa tist vantec chip, zato se mi zdi x1950gt bolj smiseljno, če prav ma mal nižji clock), u glavnem katero bi zbrali? 2600xt 102e x1950gt 126e (funtech).

Pa pustite nvidio primiru pri odgovorih, posim.

pozitron ::

Stric tom kakšne maš nastavitve na dx9, da maš 100-150fps, takše kot na tistih screenshotih al na high. Če se ti, da mogoče dat na high pa sporočit fps-je prosim. Pa kakšen procesor maš, če bi lahko povedal, da vidim če lahko z mojim q6600 pričakujem še kak fps več:)

Golnar ::

@davidx300, jaz bi na tvojem mestu vseeno vzel x1950pro (jo dobim ta teden), bom pa tko reku, če se bo tok neki pregrevala da bo crkovala jo bom direkt nazaj nesu in reklamacijo zahtevu, navijal pa tako ali tako ne bom

strictom ::

Nastavitve mam tam automatic. Bom potem dal screene. Zdaj se mi WOW updejta in imam 1000 pinga :(
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

pozitron ::

Ok, hvala ti. A to boš dal sreene od cod2 pa bioshock:)

Nekak se mi dozdeva, da je v novejših "shader heavy" igrah z novimi driverji 2600xt bolš od 1950pro, al se motim?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pozitron ()

suntrace1 ::

Ne vem za pro, ampak moja x1900xt požre BioShock za šalo, vse na max in res. 1920x1200 >:D Komaj čakam Crysis, šele takrat bomo vedel, ali je DX10 samo maček v žaklju, porinjen na trg samo z enim namenom - prodaje nove strojne opreme.

Jst ::

Ah, Crysis bo d3d9.0c to the max spil. Ker ne verjamem, da imajo dve ekipi, ki razvijata graficni pogon; ena za d3d9 in ena za d3d10.

Do res prave kode, optimizirane za d3d10, bomo morali pocakati se kaksno leto dve.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

pupsi1984 ::

eno mogoce mal neumno, a vsakem primeru off topic vprasanje...
koliko menite, da ima se zivljenjske dobe ima pci-e vodilo? koliko let bo minilo preden ga bo zamenjalo novo vodilo oz. ce je kaj na vidiku v bliznji prihodnosti?

pozitron ::

Na vidiku je pci-e 2.0, sam to je še vedno pci-e, samo bandwith bo boljši.

Tilen ::

PCI-E 2.0 je nazaj kompatibilen kar pomeni, da lahko pci-e 1.0 kartico vtaknemo tudi v 2.0 režo. Ne pozabimo dejstva, da niti agp 8X ni dosegel svojih meja, kaj šele pci-e X16. Smiselnost nakupa plošče z pci-e 2.0 bo takšna kot je zdaj smiseln nakup najboljših DX10 kartic.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

pozitron ::

Strictom a si pozabu na screene?

Urc ::

Čeprav grafično vodilo PCI-Express 2 še ni ugledalo proizvodnih linij, je organizacija PCI-SIG (PCI Special Interest Group) potrdila prvi osnutek njegovega naslednika. Vodilo PCI Express 3 (krajše PCIe III) bo zagotavljalo občutno višjo prepustnost podatkov (do 8 Gigaprenosov na sekundo), kar bo od proizvajalcev grafičnih rešitev terjalo temeljito prenovo obstoječih izdelkov. Podatkovna prepustnost naj bi znašala do 1 GB/s, kar je dobrih 750 MB več od prve različice PCI-Express vodila oziroma 500 MB več od vodila PCIe II. Novinec se bo lahko še pobahal z možnostjo virtualizacije naprav, vzpostavitve sistema zaupanja med različnimi platformami in možnostjo oblikovanja vodil različnih namembnosti. Za varen prenos slik bo poskrbela prenovljena tehnologija za nadzor dostopa. Novi grafični vmesnik bo seveda združljiv s "starejšim" vodilom PCIe II. Če ne bo prišlo do nepredvidenih zapletov, bo organizacija PCI-SIG ratificirala vodilo PCIe III v letu 2009. Le leto kasneje naj bi bile računalničarjem že na voljo prve grafične rešitve, opremljene z zmogljivim grafičnim vmesnikom.

Vir: http://www.racunalniske-novice.com; http://www.pcisig.com/

Urc ::

PCI-E 2.0 je nazaj kompatibilen kar pomeni, da lahko pci-e 1.0 kartico vtaknemo tudi v 2.0 režo. Ne pozabimo dejstva, da niti agp 8X ni dosegel svojih meja, kaj šele pci-e X16. Smiselnost nakupa plošče z pci-e 2.0 bo takšna kot je zdaj smiseln nakup najboljših DX10 kartic.

Delno se strinjam s tem.
Smiselnost nakupa plošče z pci-e 2.0 bo takšna kot je zdaj smiselnost nakupa plošče s pci-e in ne z AGP 8x. Ko bo prišel pci-e 2.0 bodo grafične na pci-e 2.0 cenejše kot za starejše vodilo. Isto je z ddr1 in ddr2 ramom, isti k**** je tudi s socketi. Marketinška fora, nič drugega. Da folk daje dnar za cel nov comp ker starega se ne splača nadgrajevati oz. niti ne proizvajajo več komponent...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Urc ()

Tilen ::

Na katero stran se pa zdaj ti nagibaš, Urc? Glede na to, kar si v zadnjem postu napisal, ti zadeve niso najbolj jasne, kajne?


Delno se strinjam s tem.
Smiselnost nakupa plošče z pci-e 2.0 bo takšna kot je zdaj smiselnost nakupa plošče s pci-e in ne z AGP 8x.


Pci-e nakup je veliko bolj smiseln kot nakup AGP plošče, trenutno. Če bo pci-e II kompatibilen s pci-e I, potem če je vrjeti temu, kar ti govoriš, bo kompatibilen tudi s PCI-E III. AGP s PCI-E kot vemo ni kompatibilen, pa tudi nove najmočnejše grafične so na pci-e. Kaj si torej hotel povedat? Da bi v primeru, če bi danes nabavljal novo mašino izbral nekaj z AGP slotom? Ker če ne, potem ti podpiraš vso to kot sam praviš marketinško foro.


Ko bo prišel pci-e 2.0 bodo grafične na pci-e 2.0 cenejše kot za starejše vodilo.


Ob prihodu sigurno ne. Tudi zdaj so recimo grafične na AGP vodilu pri enakem produktu v primerjavi z pci-e v enakem cenovnem razredu, nič cenejše.

7600GS 7600GS AGP 90 eur

7600GS pci-e 90 eur.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Urc ::

Če bo pci-e II kompatibilen s pci-e I, potem če je vrjeti temu, kar ti govoriš, bo kompatibilen tudi s PCI-E III.

Ne ne govorim tega, samo v članku je razvidno da naj bi bil pci-e 2.0 kompatibilen s pci-e 3.0, ne pa da bo pci-e 3.0 kompatibilen s pci-e 1 in pci-e 2 hkrati.

Kaj si torej hotel povedat? Da bi v primeru, če bi danes nabavljal novo mašino izbral nekaj z AGP slotom?

Če bi danes kupoval novo mašino pač ne bi izbral nekaj z AGP slotom, ker je ta možnost nekako nesmiselna zaradi razlogov ki si jih že sam navedel.

Ja tako je podpiram to marketinško foro kot večina, ker druge pametne izbire niti nimam.

edit: Dobro primerjavo si našel.

Še nekaj od ATI-ja AGP PCI-E

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Urc ()

Senitel ::

PCI Express je kompatibilen za nazaj in naprej, grafe se bodo pač izpogajale na najvišjo hitrost, ki jo podpira grafa in matična plošča. Ne bo razlika kot je med AGP in PCI Express, ampak bolj AGP 2x vs AGP 4x.

Shegevara ::

se pravi senitel, da, (seveda če sploh bo), bo se en majčken poznalo pri slabših karticah, pri boljših pa ne bo razlike.. mam prav?

strictom ::

DX9 (Extra details, 1024 res.):

DX7 (Extra details, 1024 res.):


Pri ta drugi sem bil na nekem zjebanem serverju zato nizki FPSji. Pri prvi sliki sem pa sam nardil server na hitrco.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

DJ MartiNi ::

Najbrž ne bo treba pazit na kompatibilnost zaradi napetosti tako kot je bilo to recimo pri AGP 2x (3,3V) in AGP 4x (1,5V). Ali pač?
Ryzen 7 7700/ASRock B650 LiveMixer/2x16GB G.Skill Ripjaws S5 5200/RX 580 8GB
Ryzen 5 5600/ASRock B550 PG Velocita/2x16GB SP XPOWER Zenith 3200/R9 270X 2GB
Phenom II X3 720BE/Foxconn A7DA-S/2x2GB Mushkin PC2-6400/Radeon HD3300

Senitel ::

Ja mal se zna zataknit, kot vedno pri takih rečeh...
Klik

pozitron ::

Hvala za screene strictom.

DJ MartiNi ::

Bo treba držat oko na matičnih ploščah kar se tega tiče. :D

A res vse to potrebujemo? Nove PCIe verzije, pri katerih se utegne zgotiti kaka nekompatibilnost z starejšo različico? Uff... ;((
Ryzen 7 7700/ASRock B650 LiveMixer/2x16GB G.Skill Ripjaws S5 5200/RX 580 8GB
Ryzen 5 5600/ASRock B550 PG Velocita/2x16GB SP XPOWER Zenith 3200/R9 270X 2GB
Phenom II X3 720BE/Foxconn A7DA-S/2x2GB Mushkin PC2-6400/Radeon HD3300

Meizu ::

Hja očitno bomo potrebovali. Verjetno bodo naslednje generacije graf hitreje prenašale podatke prek PCIE vodila, kot ima samo prepustnost. To je potem neizkoriščenost grafe. In valda, treba potem neki nardit, da vse skupaj šiba normalno. Bedno pa je, ker ne morš ti kupit iste matične recimo z tem vodilom. Potem bodo DDR3 rami, nov socket proca spet in eko, spet nov komp;( ;((

Tilen ::

Senitel, koliko [procentualno] je zdaj izkoriščeno pci-e [I] vodilo z najboljšo nvidiino grafično kartico? Ni treba preveč natančno... Samo za približno predstavo recimo.

Še viki link do pci-e, Klik.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Senitel ::

Ja ne moreš rečt recimo "v oblivionu je pa PCI-Ex 16x izkoriščen samo 3%." V optimalnem primeru bo vsako vodilo med GPU in CPU obremenjeno 0%, zato ker bo grafika imela vse kar rabi in CPU vse kar rabi. Problem je ker v realnem svetu mora CPU pošiljat na GPU ukaze in podatke. Če imaš lahko vse teksture in geometrijo na grafični kartici spet ni problema, ker s samim pošiljanjem ukazov ne boš zafilal starega PCI vodila kaj šele kakšen AGP 8x in PCI Express. Težava nastane, ko ti nimaš dovolj pomnilnika, da bi vse spravil na grafično kartico! Se veselo sprehajaš v igri, potem se pa obrneš za 180 stopinj in zagledaš teksturo, ki je grafična ni imela shranjene lokalno. Bum! Framerate ti bo pošteno padu. 2k x 2k, 32 bpp tekstura je 16MB + mipmape nanese na ~21MB. PCI-Ex 16x ima 4GB/s prenosa proti grafični. Prenos bo torej trajal tam 6ms. Recimo da igraš pri 60fps to znese 16ms za cel frame. V primeru, ko se mora naredit upload pa lahko ta čas naraste do 22ms in si zgubu do 15fps. Driver to do neke mere skriva, ker ve nekoliko vnaprej katere teksture se bodo uporabljale, vendar imaš še vedno lahko primer, ko en tak upload traja dlje kot renderiranje cele slikce (nekateri hočejo igrat pri 100fps in več >:D). To je pri trenutno high end vodilu! AGP je tu še slabši...
Zdej grafične imajo vedno več rama, sistemi imajo vedno več rama in na PC-ju je to vedno praktično igrišče (na konzolah si pač omejen). In potem se recimo najde ID in da vn špil, ki "rabi" 512MB rama na grafični, zato ker ima recimo 400MB tekstur in geometrije ampak se potem izkaže, da je na hitrem vodilu z 256MB grafično driver povsem sposoben dinamično prekladat tiste teksture, ki jih ne more vedno držat v video pomnilniku, brez nekega hudo opaznega poskakovanja ali padca fps-jev. Dokler ne prestopiš neke meje, ko še ena tekstura pade v sistemski ram in se vsa dinamika povsem podre.

Tako da v bistvu te hitro vodilo rešuje, pri ne tako čisto high end karticah z 512MB+ pomnilnika itd. Pa tudi v DX10 igrah se lahko programerji malo bolj izživljajo glede porabe pomnilnika...

Hm... Enkrat sem nekomu obljubil, da bom mal Stalkerja pogledal kar se tega tiče, pa nisem našel časa... Bom sedajle.

ivanuscha ::

Ja dej senitel poglej stalkerja. Men stalker velik bolj šteka kot bioshock, res je izredno zahteven, sploh če daš na dynamic lights in vse high. Bi lahko bil bolje optimiziran? No, patch 1.004 prinese baje 10-15% framerate boosta.

Longinus ::

bleh vsako leto neke nove grafične pa še potem tisto šteka ker so slabo optimirane igre rajši naj boljše naredijo svoje delo programerji potem pa nebomo rabli vsako leto nove grafične in je to to

Lp
wir sind die herscher,wir sind die sklaven
wir sind uber all, wir sind nirgends
wir sind die herscher der purpurnen fluse

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Longinus ()

macgajver ::

strictom tisto kar si ti pokazal v dx9 je vseeno če imaš dx7 vse na high 4xAA 8AF Je dost lepša grafika pa še bolš dela.

Poglej kakšna bi mogla bit grafika pri cod2 če ne je vseeno če igraš navadn cod. Slikano iz računalnika od kolega na x1950pro 256.



DRugač je pa Longinus dobr povedou primer imaš pa takoj tukaj s tem cod2 dodelan quake3engin v dx9 če nimaš vse na high je slabše kot v dx7 razlika v fpsjih je pa ko dan pa noč.
tenstan krompir je pa zakon

Zgodovina sprememb…

novinec09 ::

Napajalniki za prihajajoče PCI-E 2.0/DXX grafične kartice so tudi že kar nekaj časa zunaj!

PCI-E 2.0 imajo kar 8konektorjev, medtem, ko imajo sedanje samo 6konektorjev!

NAPAJALNIK

strictom ::

Kdo bi si mislil. 1950pro pa manj FPSjev kot 2600XT ...

V DX9 je grafika lepša, ampak toliko da bi mel po slabši performance pa ne. Poglej samo detajle na roki napram DX7. Malo se pozna.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

strictom ::

Sicer je pa vseeno kaka je grafika pri COD2. Igra ima tako popularen Multiplayer da se malo kater igralec obrača in reče "Vav, na temle sodu se pa res vidijo shaderji. Ej ti, VerticalKiller, prid pogledat kako se sveti!"

:D
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

pozitron ::

Sam tist na x1950pro je sigurn višja resolucija kot pri tebi pa še AA je zraven. Pa tist screen poglej k gleda u sonce pa teksture na prvi sliki, to sem ti razlagal u tisti drugi temi, k sma govorila. Men je razlika med dx7 in 9 zlo velika. Lahko pa tud d sm js preveč pikolovsk.

pozitron ::

Igra ima tako popularen Multiplayer da se malo kater igralec obrača in reče "Vav, na temle sodu se pa res vidijo shaderji.

To je pa tut čist res. Ni cajta gledat, če je velik akcije :) .

frudi ::

Kdo bi si mislil. 1950pro pa manj FPSjev kot 2600XT ...

Pozabil ali spregledal si, da je na njegovih screenshotih vklopljen tako FSAA (zgleda 4x) kot AF. Pa še za dve povsem različni lokaciji gre, tako da FPS-jev med njima sploh ne moreš pošteno primerjati. To govorim seveda za DX9 verzijo, ker DX7 res izgleda, kot da bi igral kak 7 let star špil...
Če pa že hočeš igrati z max hitrostjo, pa lahko, ne boš verjel, tudi na X1950Pro igraš v DX7 načinu! Če ni COD2 v tem primeru slučajno omejen s CPU, bi razlika v DX7 morala biti konkretno v prid X1950Pro...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

macgajver ::

info Oba screenshota zgoraj sta v dx9 4AA 8AF vse max, sence high , glajenje dima all, texture ultra 1024-768 resolucija.

Danes sem prosil kolega da nrdi še screenshot v dx7 vse na najvišjih nastavitvah 4AA 8AF. Da boste vidl kolk je dejansko mal razlike za res grd padec fpsjev. In tko kot ima strictom nrjen brez AA Brez AF v dx9 je slabša grafika kot v dx7 vse na high s tem da je v dx7 več fpsjev.


Česa se v dx7 ne da vidt zaslepitev sonca sneg pada dim in odsevi so lepši +sence. Ampak to so predelave engina ki je nrjen da dela v dx7.
Podobno se dogaja sedaj igre iz dx9 predelujejo jim dodajajo možnost dx10 brez veze treba je nrdit samo dx10 igro da se pokaže kakšne kartice in procesorje bomo rabil za udobno igranje.
tenstan krompir je pa zakon

Tilen ::

Še ena igra kateri DX10 grafične kartice [?], Vista sama oziroma njeni driverji [?] niso kos.

Ma spet niso popravl dx10 performanca. Al je pa problem v driverjih. DX10 od 10-20FPS... DX9 60-80FPS. Še dobr da razlika ni tok opazna.

Tukaj.

Še: World in Conflict Performance Preview

So far, all the supposed advantages of DirectX 10 are elusive. I have no doubt that one day, one game, will push the envelope of what this new API can do -- but that day is not today. But with games -- such as World In Conflict -- looking as good as they do in ole-fashion DirectX 9, it is hard to imagine what we might be missing.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()
««
13 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup grafične kartice do 150€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
644271 (4271) PROTOTIP
»

Testi ATI HD2600 series

Oddelek: Strojna oprema
454559 (2709) Mr.B
»

GF 7900gs VS GF 8600GT (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
1199666 (7829) macgajver
»

Primerna grafa za moje računalO! (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
905339 (4381) Klemzz
»

kdaj pridejo ven graficne serije 8600?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
616238 (4221) opeter

Več podobnih tem