Forum » Programiranje » Zbirnik!
Zbirnik!
Guti ::
Zdravo
Imam problem s sledečim programom, a bi mi lahko kdo pomagal, prosim!
v zbirniku(CISC) napišite glavni program in funkcijo, ki na sklad postavi koliko mestno
je števil, ki se nahaja na lokaciji 80.
npr.:za stev 123 na sklad postavi stevilo 3,
za stev 1215 pa 4
Hvala!
Imam problem s sledečim programom, a bi mi lahko kdo pomagal, prosim!
v zbirniku(CISC) napišite glavni program in funkcijo, ki na sklad postavi koliko mestno
je števil, ki se nahaja na lokaciji 80.
npr.:za stev 123 na sklad postavi stevilo 3,
za stev 1215 pa 4
Hvala!
Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Where the grass is green
And the girls are pretty
Gundolf ::
:)
zbirnik = assembler, to sploh ni vprašanje. Ampak vsak assembler je odvisen od konkretne arhitekture, medtem ko CISC je družina arhitektur s podobnimi lastnostmi. Zato me zanima kaj točno naj bi CISC assembler bil.
zbirnik = assembler, to sploh ni vprašanje. Ampak vsak assembler je odvisen od konkretne arhitekture, medtem ko CISC je družina arhitektur s podobnimi lastnostmi. Zato me zanima kaj točno naj bi CISC assembler bil.
zos ::
A gre tukaj za nalogo iz faksa, kjer se dela na nekem kvazi splosnem CISC zbirniku na simulatorju? Ce je to to, potem bi se znal na hitro spomnit ene bolj grobe resitve, ki pa ne uporablja deljenja, kot je verjetno misljeno.
Guti ::
ja gre za faks za simulator ?
prosim za pomoc
prosim za pomoc
Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Where the grass is green
And the girls are pretty
Guti ::
Za tole stavrco gre ( simulator)
Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Where the grass is green
And the girls are pretty
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Guti ()
Gundolf ::
Zelo skop je glede ukazov tale vaš assembler. Tvoj problem je, da verjetno ne veš kako bi se tega lotil samo z seštevanji odštevanji in pogojnimi skoki? Meni se ti ne da asm kode pisat, tako da ti dam samo idejo.
Rabiš množenje z 10 (preko seštevanj) in operator 'manjše ali enako' (odštevanje in pogojni skok). Potem pa začneš s številko 1 in jo toliko časa množiš z 10, da postane večja od številke s katero delaš (une na lokaciji 80). Kolikorkrat si moral 1 pomnožiti z 10, toliko mestna je tvoja številka.
Rabiš množenje z 10 (preko seštevanj) in operator 'manjše ali enako' (odštevanje in pogojni skok). Potem pa začneš s številko 1 in jo toliko časa množiš z 10, da postane večja od številke s katero delaš (une na lokaciji 80). Kolikorkrat si moral 1 pomnožiti z 10, toliko mestna je tvoja številka.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | programiranje v zbirniku z ukazi ...Oddelek: Programiranje | 4239 (3499) | lebdim |
» | 30 let x86 arhitekture (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Kiberpipa | 22769 (11226) | BigWhale |
» | Ušle specifikacije za Intel MedfieldOddelek: Novice / Procesorji | 10609 (8688) | gendale |
» | Izšla sta Microsoft Visual Studio 2010 in .NET Framework 4 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 23566 (20686) | noraguta |
» | Zbirnik-programOddelek: Programiranje | 2135 (2041) | Bockor |